CONSUM ULEI ?, ?????????
![]() ![]() ![]() |
CONSUM ULEI ?, ?????????
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu neaparat turbina poate fi,sint mai multe,teoretic:segmentii (sau ansamblul segment-cilindru),simeringurile de la supape pe linga ce s-a spus.
Practic toate zonele in care uleiul scapa catre camera de ardere sint posibil responsabile. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Daca ar fi segmentii uzati asta nu ar insemna si o compresie slaba si implicit o pornire mai greoie si o scadere a puterii? A mea porneste usor si trage bine...Inclin sa cred ca sunt semiringurile de la supape . Se pot schimba fara sa dau jos chiulasa?
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu e o regula,comresia poate fi mai scazuta si sa porneasca,multi au spus ca e turbina si uite ca nu (numai ea) a fost.
Ca sa schimbi simeringurile de la supapa evident ca trebuie sa dai supapele jos asa ca raspunsul la intrebarea ta este NU. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(boeru_laurentiu @ 6 Jan 2010, 19:38) Daca ar fi segmentii uzati asta nu ar insemna si o compresie slaba si implicit o pornire mai greoie si o scadere a puterii? A mea porneste usor si trage bine...Inclin sa cred ca sunt semiringurile de la supape . Se pot schimba fara sa dau jos chiulasa? Este nerelevant comportamentul masinii vis-a-vis de putere/pornire in cazul pierderii compresiei. Cel mai bine fa-i un test de compresie si te-ai edificat cu o (posibila) cauza. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
marius7500 |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 April 10 ![]() |
Salut sunt si eu nou pe aici,am cumparat si eu o Laguna 2 si mi sa parut ceva bizar de la schimbul de ulei ce l-am facut eu am facut 800km am ramas fara 2 liniute de pe joja de ulei,mentionez ca nu am mers sportiv si ca ulei care l-am pus e de 10w40 si acelasi fel de ulei il pun si pe masina de servici(sa fie turbina dusa?)
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2002-2
- BT-PFL Botosani
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cat ai turnat exact la schimb?
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Cati km are masina?
Scurgeri de ulei, fum abundent (daca da ce culoare?), ulei in intercooler? Verifica joc ax turbina scotand tubulatura la admisie. Nu in ultimul rand, vezi inca o data ce zice Dan. Bafta! |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu intreb pentru ca ma gandesc ca poate mecanicul care a facut treaba a turnat pana la maxim si atat, insa in prima faza nu intra mai mult de 4.5 l. Daca pornesti masina se mai duce in filtru si prin alte parti si mai trebuie completat. Poate nu a fost atent la treaba asta.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
marius7500 |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 April 10 ![]() |
Am turnat doar 4 l si cred ca nu a intrat in filtru si altele in rest nu scoate fun decat cand trec de 3000 rot si e mai negru nu exagerat.
16 Apr 2010, 11:19: Dar cand am facut schimbul era fix la Jumatate acu sunt la ultima liniuta deci vreo 300-400g au fost. This post has been edited by marius7500: 16 Apr 2010, 11:19 |
--------------------
Renault
Laguna
2002-2
- BT-PFL Botosani
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Pune cantitatea corecta de ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Trebuie sa intre 4.7 litri de ulei in masina. Tu ai pus cu 700 ml mai putin...cand l-ai turnat ti-a dat impresia ca e la jumatate desi el nu se dusese peste tot si apoi ai masurat dupa ce ai mers cand probabil era unde era normal sa fie conform cantitatii pe care ai pus-o. Deci...masuratoare neconcludenta.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
4,7 l daca are 1,9 dci.
La 1.6, 1.8, 2.0 sunt alte cantitati. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
GOGO 5 |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 February 10 ![]() |
Salut.Am aceiasi ploblema;COMSUM MARE DE ULEI;adica 1l la 1000 km.Am reconditionat turbosuflanta acum o luna (avea joc axial si transversal), in capitala la firma cea mai cunoscuta ..., (mai avea un joc transversal cand am montato).AM facut 1500km si a consumat mai mult adica 2,5 l.Uleiul este elf 10w40 turbo diesel.Masina are 230000km.
VREAU o parere, sa ma apuc de lucru ca :dominy; dominy@ masina mai consuma ulei?.A trecut un an ,mai posteaza o impresie. |
--------------------
RENAULT
SCENIC II
2003/1,9DCI/88KW/PRIVILEGE
|
|
bonny505 |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 6 April 11 ![]() |
am observat o diferenta, am un laguna II 2001, km reali 165.000 si inainte foloseam orice alt tip de ulei dar nu elf si de la schimb la schimb(10.000 km) completam cu cel putin un litru, am inceput sa folosesc elf 10w40 si 10.000 km nu am nici un fel de problema,pur si simplu nu mai imi mananca ulei
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001
- cs-o5-njm
|
|
gAnY |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 6 February 10 From: Paris ![]() |
Sunt Offtopic, având in vedere cã postu pãrintelui a fost in 2007, dar Castrol 10w40 mi-a consumat si mie, 2 liniute, in mai putin de 10.000 km, in schimb, elf 5w40 nu a consumat niciodatã, nimic, absolut nimic.
|
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control
2008 Renault Laguna II 1.9 dCI 120
|
|
boriss007 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 7 September 08 From: Iasi ![]() |
salutare,
probleme de dimineata si persista, Renaul Laguna 2, 2001, 1.6 16V, 149.000 km, ultima revizie anul trecut, kilometri facuti vreo 20.000. Sa va explic cronologic istoria de aseara pana acum: 1. aseara am umblat pe la mufa pe la cd-player si a facut un scurt (nu stiu daca are legatura dar nu am vrut sa omit). Nu a avut urmari atunci. Am incuiat masina si n-am mai mers cu ea de atunci. Nu prezenta nici o problema. 2. Azi dimineata inainte sa deschid masina (era blocata) in bord imi arata mator rosu "Panne pression huile" si arata ca picura ulei. 3. Verific joja ... uleiul in regula, la mijloc intre MIN si MAX 4. Scot borna ... pun inapoi, dispare. Plec la serviciu ... mers vreo 3 KM 5. Opresc masina, scot cartela, apare iar eroarea, blochez usile, ramane afisat. 6. O mai las vreo 2 ore ... ma duc inapoi ... apar mai multe erori ... sa verific airbaguri, "ESP a controlle" 7. scot iar borna, o pun inapoi si pornesc motorul fara sa plec. 8. motorul pare sa functioneze ok ... scade in turatie normal, nu da semne de probleme, temperatura la apa creste normal, erorile insa persista. Dupa ce am oprit motorul a aparut si martorul de baterie descarcata. Am facut deja comanda de ulei + filtre sa ma duc sa fac schimbul azi. Am mai avut probleme de genul asta in trecut si erau doar clasicele ei probleme de senzori si electronica problematica ... s-au dus la reset de baterie ... acum insa nu. Oare ce sa fac ? Ideea e ca nu vreau sa ma duc la nush ce service sa-mi ia bani degeaba. Chiar are ceva sau a innebunit iar. Sa verific ceva anume? Are ceva daca mai merg cu ea asa ? Multumesc anticipat! 14 Apr 2011, 13:17: Nu va mai deranjati. S-a rezolvat ... era de la minusul de la cd-player ... l-am pus cumva provizoriu si probabil contact imperfect de acolo. L-am scos acum ... totul a revenit la normal. A trecut Craciunul cu bine. Aviz celor care mai gasesc erori aiurea ... de la un minus cu contact imperfect la cd-player aveam: martor presiune ulei, esp, airbag, baterie ... care nu au nici o legatura cu factorul cauzator ... inainte de a merge la mecanici sa va ia banii ... ganditi-va bine ... E o masina foarte pretetioasa si cu multa electronica cam de incepatori in ale masinilor ... insa e frumoasa si ne place asa cum e ea! This post has been edited by boriss007: 14 Apr 2011, 13:17 |
--------------------
Renault
Koleos 2
2019 2.0
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Nu e deloc de incepatori. Daca faci o greseala la instalatia electrica e normal sa nu mai functioneze bine. Aceste erori le ai si atunci cand bateria e descarcata.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
lucianC |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
maninca ulei , undeva la vreo 3000 cam o liniuta , ce sa fac , de pe la 2500 ture cind e incarcata masina da fum negru , suspectez intercoolerul, e vreo legatura intre el si consumul de ulei? , legatura o vad doar cu aparitia fumului negru
This post has been edited by lucianC: 2 May 2011, 22:51 |
--------------------
renault
laguna 2
2001
- 111
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa nu fie turbina, si atunci are legatura si cu uleiul.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
musteata |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 January 12 ![]() |
Buna ziua. Sunt posesorul unei Laguna 1.9 dci din 2001 si ma confrunt cu un consum eccesiv de ulei (toata joja la 3000km). Masina are aproape 150 mii km. Am facut testul de compresie si e acceptabil, turbina un pic de joc are, dar de trei ani de cand o am ar fi trebuit sa cedeze. Mecanicul care a facut testul a notat o presiune mare ce vine din baia de ulei, pe la epurator de ulei se simte un suflu intermitent de aer, dar fara ulei. El zice ca nu ar trebui sa se simta nimic acolo presiunea pe furnutul ala sa fie cea atmosferica. Parerea mea e ca ma confrunt cu aceeasi problema ca si "dominy" si "boieru_laurentiu". Ce parere aveti? Rog pe dominy sa ne spuna cum se prezinta motorul dupa 3 ani de la interventie. Va multumesc
|
--------------------
renault
laguna II 1.9 dci
2001 sw initiale
|
|
Lucian_19 |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 302 Joined: 21 October 08 ![]() |
Salut!Am si eu o problema cu nivelul uleiului.Recent am schimbat turbina,am pus ulei si filtre noi,curatat intercooler etc.Masina merge foarte bine,nu scoate fum decat prima oara cand o pornesc dimineata,dar am zis ca e de la frig,trage foarte bine,nu consuma.Am stat cu ochii pe nivelul de ulei si am vazut ca imi mananca foarte mult,adica in 2000km a consumat cam 600ml.M-am uitat mai atent si am vazut ca am in capul a 2 injectoare o balta de ulei.Cum poate ajunge uleiul in capul injectoarelor?Aveti vreo idee?Multam'!
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 DCI 150 CP
2003/Dynamique
|
|
belea4u |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 January 12 From: Bacau ![]() |
Salutare.Sunt nou pe forum si nou posesor de Renault.
Am un Renault Laguna 2.2 dci an 2002 si am urmatoare problema:cateodata cand introduc cartela si imi face verificare aia imi apare oil si niste liniute si zice "warning oil level low,check immediately level on the ground"si am ulei cateodata nu imi spune asa imi da direct kilometrajul.Astazi inainte sa imi spuna asa imi scotea putin fum negrul pe esapament si dimineata imi scoate putin fum alb si in mers cateodata nu mereu.Am citit tot ce ati vorbit aici si nu imi pot da seama.Ulei am completat peste tot:servo,motor,lichid frane,antigel peste tot.Va rog cineva sa ma ajute ![]() |
--------------------
Renault
2.2 DCI Initiale Paris
2002
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
iti manaca ulei de motor daia ramai fara ulei si scoate fum
![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
musteata |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 January 12 ![]() |
Cum se face ca majoritatea motoarelor 1.9 dci de pe lagunele 2 fz 1 se confrunta cu problema asta generala (consum ulei mare si turbo rupt) pe langa altele de altfel? Caut un raspuns de prea mult timp. La Renault nu zic nimic concret, ca ce doar nu sunt prosti, ba ca nu s-au facut reviziile la timp, ba condus de benzinar, etc. Auto Data pune problema turbinei pe softul necompatibil.Unele voci zic ca ar fi chiar un defect general al pompei de ulei (un pic cam lenesa) si nu asigura o ungere optima. In acest fel cad cuzinetii, resturi din acestia ajung chiar sa infunde conducta ce asigura lubrifierea axului turbinei, pe langa alte daune. Tind sa cred ca aici e buba, pompa de ulei. Chiar si masinile cu toate reviziile de reprezentanta, dupa 100 miii- 150 mii km, se confrunta cu aceleasi probleme (cand motorul ar trebui sa ajunga abia la 30% din lunga sa viata). Oricum Renault s-a spalat frumos pe maini, ca doar n-o sa faca ei o rechemare sa schimbe pompele de ulei la atatea motoare. Dar defecte colosale s-au vazut si la case mai mari. Dumneavoastra (acei membri autenticici) parere aveti? Asteptam cu respect un raspuns, o opinie, o concluzie. Va salut
|
--------------------
renault
laguna II 1.9 dci
2001 sw initiale
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
ce defecte vizibile simti la masina cand ,cade pompa de ulei la o laguna dci ? ast raspuns
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
musteata |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 January 12 ![]() |
Ar ramane sa cada si pompa de ulei si totul e complet. Am zis doar ca e defecta, dar ar insemna se faca zgomot. S-ar simti. De ce la reprezentanta iti pune numai 5w40? E optim!
|
--------------------
renault
laguna II 1.9 dci
2001 sw initiale
|
|
bosseno1 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 20 February 12 ![]() |
am o problema serioasa...am fost sa fac un schimb de pneuri insa am sesizat cu stupoare o mare risipa de ulei insa numai in partea drapta acolo unde banuiesc ca este si pompa...nu ma pricep imi cer scuze...eu credeam ca imi papa motorul ulei insa eu de fapt il pierd, acesta prelingandu-se incet da sigur(1000 de km cca o jumatate de litru de ulei)....musteste de ulei! mecanicul mi-a spus ca nu poate sa imi spuna cauza directa intru-cat a observat ca unde trebuiau garnituri de chiuloasa resp deasupra baii de ulei un silicon care nu-i placea lui....mi-a spus ca s-ar putea sa se prelinga pe-acolo....altcineva mi-a spus ceva de simeringuri, altcineva de pompa de ulei....nimeni nu spune ceva sigur pt ca trebuie sa-i platesc...ce sa fac? am cumparat masina cu 2000 de euro, are 180 de mii de km si nu am chef sa bag acum 1000 de euro in ea...la 3000 imi cumpar alta fara astfel de problema...daca cineva stie cu ce ma confrunt va rog sa ma ajutati cu un sfat si va voi multumii toata viata!!! motorul merge bine si are nerv insa dupa o perioada cand se incalzeste nu mai trage asa bine...spre ex merg 20 de km, opresc motorul si cand il repornesc nu mai are ap 1000 de rot pe minut la relanti....are undeva intre 600 si 800...deci?....
This post has been edited by bosseno1: 10 Mar 2012, 16:36 |
--------------------
Renault
Scenic II 1.9 dCI 120 cp
2004
- BI GJ 293
|
|
andu911 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(Lucian_19 @ 23 Jan 2012, 15:28) Salut!Am si eu o problema cu nivelul uleiului.Recent am schimbat turbina,am pus ulei si filtre noi,curatat intercooler etc.Masina merge foarte bine,nu scoate fum decat prima oara cand o pornesc dimineata,dar am zis ca e de la frig,trage foarte bine,nu consuma.Am stat cu ochii pe nivelul de ulei si am vazut ca imi mananca foarte mult,adica in 2000km a consumat cam 600ml.M-am uitat mai atent si am vazut ca am in capul a 2 injectoare o balta de ulei.Cum poate ajunge uleiul in capul injectoarelor?Aveti vreo idee?Multam'! Testul de compresie e degeaba. Pistonul are 3 segmenti. Foc, compresie si ungere. Uleiul neschimbat la timp, duce la blocarea segmentilor de ungere in canalul lor. Segmentii de ungere nu-si mai fac treaba, adica nu mai curata uleiul de pe peretii cilindrului. Compresia n-are treaba cu segmentii de ungere. Si primul rand trebuie schimbate ghidurile la supape. Astea toate sunt simptome de ulei statut si uscat in motor. Schimba mai intai ghidurile, fiindca asa se intampla cand nu mai etanseaza... noaptea se prelinge uleiul pe axul supapei si ajunge in capul pistonului. Dimineata la prima cheie da cu fum fiindca arde uleiul. Incearca sa improvizezi o reductie, ceva, sa bagi in locul injectoarelor si cu un compresor cu aer, ca sa nu mai demontezi chiulasa. Daca demontezi chiulasa te costa cateva milioane bune (garnitura de chiulasa, antigel, curea de distributie...). Fara demontarea ei, te costa doar ghidurile vreo 20-30 lei si cureaua.... dar e munca de ceasornicar... This post has been edited by andu911: 10 Mar 2012, 18:28 |
--------------------
-
-
-
|
|
stefan.nick |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 February 12 From: Sebes ![]() |
Salut,
Am mai postat si in alta parte dar n-am primit inca raspuns. Am impresia ca face presiune cam mare atunci cand desfac busonul dar ulei nu pare sa consume, masina merge binisor, trage, fum nu scoate... e normal sa "pufaie" asa? |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCI, Dynamique, Estate, 120 CP
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:48 |