Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord

PMG_tr
post 7 Jan 2011, 12:53
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 737
Joined: 14 January 09
From: Turnu Magurele




salutare...beculetul acela galben se mai poate aprinde si din cauza unui furtun spart/fisurat, in cazul meu am gasit fisurat furtunul de la intercooler, cel care intra in radiator...deocamdata l-am infasurat cu multa banda izoliera lata, din abundenta...sper sa tina pana gasesc unul la un pret rezonabil...la serviceul unde am fost am gasit la 450 de lei, la eurocar alexandria 530 de lei...pentru un furtun care dse prinde in 2 coliere...are 30-40cm lungime, mi se pare un pret exagerat...in sfarsit poate fi si asta o cauza.numai bine


--------------------
Renault Laguna 2 1,9 DCI 74kw 2003 expresion - TR-04-CWY
NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 7 Jan 2011, 22:47
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




PMG_tr, mufeaza-l si tu cu o teva de acelas diametru ,tai furtunul unde e rupt si-i adaugi teava respectiva cu doua coliere si nu mai cumperi nimic.
La mine e o prindere de genul respectiv din fabrica.
Chestia aceea cu rezistenta in bord e interesanta pentru ca pe acel furtun e si un senzor de presiune si cred ca acela a dat o eventuala eroare.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_65k
post 23 Apr 2011, 01:17
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 April 11




buna:D...apropo la discutia de mai sus cu "da masina in nas"...uitati am si io o problema....tot pe la 2200 de ture...masina numi mai trage... adica trage fff incet...si imi apare in bord "fault in fuel injection" / "defailange injections"....ma poate lamuri cineva si pe mine care e problema ca e un chin ...motorul nu mia trage bine numai cand imi apare eroarea asta in bord...si egr-ul lam schimbat nou nu de multa vreme....


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_65k
post 26 Apr 2011, 23:43
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 April 11




ma ajuta cineva si pe mine:(sad.gif???


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 30 Apr 2011, 19:50
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




mihai_65k,da un semnal pe tel 0730093652 si vedem daca putem face ceva.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 30 Apr 2011, 20:43
Post #96


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




am revenit cu rezolvrea problemei..
mai intai.. aceeasi problema expusa mai sus de mihai..
mai intai la reprezentanta mi-au spus ca trebuiesc schimbate urmatoarele:
- Turbocompresor (ca cica are un joc )
- EGR
- cutia de filtru.. nu stiu care filtru ( caja mariposa- in traducere libera -cutia fluture..)
- Enfriador (racitor) - nu stiu la ce s-au referit..
- Ulei+filtru (pe care le-am schimbat in urma cu o sapatmana)
- filtru aer
- inca ceva care e prescurtat.. ''conduc''
un total de 2900€..

un coleg de-al nosrtu mi-a explicat mai pe intelesul meu care e buba..(bazandu-se pe constatarea RENAULT):
joc la compresor si uleiul ce foloseste la ungerea acestuia trece in instalatia de air(lucru nepermis).Ulei pe conductele de air.racitor(intercooler),cutia fluture.De aici intra in motor si rezulta fumul negru precum si functionarea necorespunzatoare a EGR.
Solutia:refacerea tubinei(cost200-400 E)curatarea instalatie de air de rezidurile de ulei+schimb ulei.
am dus masina la un mecanic particular.. din start mi-a gasit 4 cabluri topite ce faceau contact intre ele(de aici se vede treaba ca rezulta cum ca de vina era turbo.. o eroare din cauza cablurilor) cablurile din poza..
dupa rezolvarea acestei probleme a gasit si defectiunea.. a trebuit sa-mi schimbe un furtun, o garnitura, un senzor, EGR-ul, calorimetru (care nush exact cum se numeste) atasez si poze.. apoi un aditiv in rezervor.. si gata.. totul e ca nou.. masina merge cum nu a mers niciodata de cand o am.. trage de rupe.. in orice treapta, la orice viteza.. foarte multumit.. (si cand te gandesti ca eram satul de ea ca nu-i dadea nimeni de cap.. chiar ma batea gandul s-o vand) reparatia toatala - 1000€
un salut

Attached thumbnail(s)
ZuZu_1058.jpg ( Size: 677.43k ) Number of downloads: 1701
ZuZu_1054.jpg ( Size: 665.93k ) Number of downloads: 1825
ZuZu_1056.jpg ( Size: 696.87k ) Number of downloads: 1774
ZuZu_1057.jpg ( Size: 396.41k ) Number of downloads: 1734
ZuZu_1132.jpg ( Size: 716.33k ) Number of downloads: 1750
ZuZu_1135.jpg ( Size: 495.05k ) Number of downloads: 585


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat 2.0 - 3292GTD

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 30 Apr 2011, 22:25
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Salut casper. Din pozele tale am vazut ca ti-a schimbat si debitmetrul de aer. Pe mine ma intereseaza unde erau cablurile care erau topite si de ce ti-a schimbat furtunul. Din cate mi-am dat seama furtunul este unul din cele doua care iese din habitaclu si se leaga pe bloc sub EGR... Corect. ? Interesanta rezolvare. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 1 May 2011, 09:18
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Problemele lui sunt legate de uleiul scurs pe la furtunul epuratorului de gaze care intra in furtunul mai gros ce vine de la filtrul de aer spre turbina. De aia s-a dus izolatia la firele alea care trec chiar pe sub locul unde e imbinarea celor doua. Eu nu am inteles prea bine daca colegul a schimbat/reconditionat sau nu turbina. Daca e ulei mult pe acolo e posibil sa fie bagat pe circuit si de turbina, mai ales ca aia de la reprezentanta au zis ca are joc...ca doar n-or fi la fel de hoti ca unii de pe la noi. Procedura standard in cazul inlocuirii turbinei e sa fie inlocuit si intercoolerul, furtunele de aer, filtre...Evident ca trebuie inlocuit si uleiul pt ca daca palele turbinei ating in carcasa produc pilitura..aschii, deci nu conteaza ca uleiul fusese schimbat recent.

This post has been edited by Dan73: 1 May 2011, 09:18


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_cav
post 1 May 2011, 18:48
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 22 January 11
From: ORADEA




salut tuturor, sunt nou pe aici ca postare ,dar urmaresc forumul de prin decembrie de cand am achizitionat masina. Problema care o am este asemanatoare cu a tuturor , acel 'dat in nas' de care spuneti. Dupa iesirea din iarna (unde nu a avut aceste pierderi de putere) a inceput sa faca talente in treptele 2-3 si la turatii de 2000 - 2500 , iar mai nou si in mers in a 4-a. Dupa citirea a zeci de pagini, am crezut ca este EGR-ul...prin urmare am facut un test la RENAULT : rezultatul 0 .. toate functionale, dar aceleasi simptome. Am scos mufa de la EGR, am scos cea de la debitmetru, la fel. Intrebarea mea este daca ar putea avea legatura cu injectoarele, ceva senzor de acceleratie, catalizatorul, faptul ca trebuie sa schimb uleiul sau distributia, ca mi s-a aprins cheita de revizie. sau care ar putea fi cauza? Am inteles ca si de la furtunul de epurare al gazelor mai poate fi problema, acesta la mine fiind lipit cu banda izolatoare ! Nu se aprinde nimic altceva la bord si 'da in nas' doar cand se incalzeste motorul . De asemenea , pleaca de pe loc si in treapta a 3-a fara mari dificultati , doar ca are pierderi de putere din ce in ce mai dese. Daca este cineva din Oradea si mi-ar putea lasa un PM sau un telefon as ramane recunoscator. Multumesc pentru rabdarea de a citi si scuzati postul prea lung.

This post has been edited by adi_cav: 1 May 2011, 22:36


--------------------
Renault Laguna 2 2001,1.9 dci Hatchback, 107 CP - BH-84-CAV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 2 May 2011, 14:25
Post #100


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




@jordi: furtunul era si el subtiat rau de tot intr-un loc.. asta-i motivul schimbarii lui..
dan are dreptate.. cablurile alea (4) erau topite din cauza uleiului incins care s-a scurs in timp peste ele.. se vede treaba ca cel ce a avut masina inaintea mea nu i-a facut nimic (a lasat totul pt mine)..
@dan73: nu am schimbat si nici reconditionat turbina, dar in schimb mi-a zis mecanicul ca mi-a curat toata instalatia pe acolo.. (cel putin asa mi-a zis)
cand vine vorba de reprezentante si aici sunt la fel de hoti ca in ro.. maecanicul asta particular mi-a pus masina pe apara bosch.. si acolo i-a aratat din start eroarea de la cabluri.. dupa rezolvarea cablurilor, cand a pus masina iar la aparat i-au iesit si celelalte erori, dar nimic legat de turbo..
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat 2.0 - 3292GTD

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 2 May 2011, 16:50
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Am intrebat de furtun pentru ca se pare ca si unul din ale mele este subtiat si vreau sa stiu ce am de facut. Multumesc.


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 May 2011, 17:06
Post #102


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(casper_mik @ 2 May 2011, 14:25)
cand a pus masina iar la aparat i-au iesit si celelalte erori, dar nimic legat de turbo..
un salut
*


Din cate am inteles la reprezentanta s-a facut un control visual si un test diagnoza.
La testul visual se observa daca turbina are joc,daca este uzata sau are alte probleme.
La testul cu diagnoza nu apar defectele mecanice doar cele de natura electrica.
Turbina da rar defecte directe de natura electrica dar"la mana"se observa imediat daca este"pe duca"....
NB!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 9 May 2011, 16:41
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




adi_cav aceleasi simptome le-am avut si eu ca tine. aceleasi exact. problema la mine a fost urmatoarea: eu am desfacut egr-ul o data sa-l curat insa am avut surpriza sa nu fie foarte murdar. Nu-mi explic. l-am curatat totusi si l-am pus la loc sperand k se va rezolva problema. Insa a inceput sa faca din ce in ce mai des. Solutia, pe scurt: l-am mai dat jos o data sa incerc sa curat partea electrica, tija aceea din capsula, de fapt, mai mult s-o gresez, prin unul din cele trei orificii mici de la baza ei cu un spray cu vaselina. Dupa ce am facut acest lucru, am observat la intrarea in galeria de admisie ca cele 2 gauri de comunicare cu egr-ul erau astupate complet. Am dat galeria jos (cel mai cumplit chin) si am curatat-o cu solutie de aragaze TRIUMF (cea mai buna pt asa cva) si cu spray-uri de motor. Apoi am dus-o la o spalatorie sa-mi bage jet de apa pe ea si a iesit noua, ca din fabrica. Daca tot am dat-o jos, am curatat si egr-ul (partea mecanica) cu TRIUMF si spray de frane de l-am facut nichelat laugh.gif . Si cu toate astea, tot mai ramasesera in acele 2 fante de comunicare cu egr-ul urme de reziduuri intarite , pe care le-am dat jos cu o surubelnita indoita. Dupa toata curatarea asta agresiva. Da-ti seama ce e acolo. De atunci trage de rupe, urca mai repede in ture si nu mai da in nas deloc. Deci asta a fost buba la mine. Degeaba imi functiona egr-ul saracul, dak gazele nu aveau unde sa se duca. Probabil ca un mic orificiu mai ramasese in acele gauri, nu se vedea prea bine k era multa funingine si pozitia e incomoda, si atunci dadea in nas, cand deschidea sa intre gazele si ele avand o presiune mare , intrau greu in acel orificiu. Presupun, nu stiu exact. Sper k ti-am fost de folos. Mai pot fi o multime de alte cauze, identice ca simptome, insa la mine asta a fost, pt ca le-am eliminat pe celelalte.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 9 May 2011, 23:04
Post #104


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




spune mi te rog ce inseamna cel mai cumplit chin , ca si pe mine ma paste asa ceva
tre sa dau galeria jos , mai demult cam de o luna jumate am dat jos vana erg , nu t spun ce mizerie a fost in ea , in schimb acolo la galerie mam oprit , am curatat orificiul de la erg si cel de la dumper si cam atit ,


spunemi te rog de unde si cum trebuie sa dau galeria de admisie jos ca vreau sa ma apuc si de ea intr o zi , precis e infundata

This post has been edited by lucianC: 9 May 2011, 23:05


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 10 May 2011, 14:19
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




pai e chin ca nu prea poti sa ajungi la toate piulitele (e prinsa in niste piulite de 10 bagate pe niste prezoane).sunt 8 in total. Eu m-am chinuit cu crichete, prelungiri, etc. Mai trebuie sa scoti conducta care intra in turbina (de ulei, pt ungere), de sus, scoase trei piulite de unde se alimenteaza turbina cu gaze si alte trei de unde intra in catalizator. Desfaci colierul metalic care intra in admisie (in egr), apoi impingi putin turbina inspre spatele masinii. Apoi tragi de galerie, va iesi usor. Mai snt vreo 2 piulite, insa nu pot explica pe unde snt, tyrebuie sa vezi ca sa intelegi. Chinul mare este ca nu prea vei putea sa desfaci si implicit sa pui la loc vreo 2, 3 piulite de la admisie care vin prin dreptul turbinei. Nu ai loc pt cheie. Si apoi cand le pui la loc nu ai loc sa bagi mana. Iti vor cadea in scut. Plus pozitia incomoda, aplecat incontinuu. Eu mi-am bagat si mi-am scos o zi intreaga si trei zile am zacut din cauza mijlocului si a genunchilor, de la febra. Asta s-a intamplat doar la mine, poate altii au alta modalitate, desi NU CRED. Cert e ca merita fiecare efort la final, daca asta ar fi problema si nu alta. La mine asta a fost



--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 10 May 2011, 19:45
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




NU e chiar asa chin daca ai rabdare , la mine a durat 4 ore cu tot cu scosul EGR-ului blocat din admisie .
Dai jos scutul , desfaci saxofonul de catalizator(2 piulite) , desfaci catalizatorul de turbina (sint 3 piulite) , desfaci turbina de galeria de evacuare (3 suruburi sau piulite , vezi cum ies) si scoti si scurgerea de ulei de la turbo (2 suruburi si ai grija la garnitura ) ,desfaci toate furtunele de vacum dar le iei impreuna cu tulumba aia si TRS-ul , le scoti capetele doar din vacumu de la turbo si de la Dumper.Furtunul care intra in turbina de la filtrul de aer trebuie scos si ala ca sa ai spatiu , ai grija la furtunu care vine de la aerisirea carterului , ca e cam fragil ,in sensul ca plasticul e cam casant.
Dupa ce ti-a facut destul loc pe acolo se desfac usor piulitele de la galeria de admisie si evacuare care ies impreuna pt ca sint prinse cu furtunul metalic care intra la EGR.
Trebuiesc relativ putine scule , un cliket , 1-2 prelungitoare scurte , capat de 10 , fixa de 6,8,10 si 13 si cam atat , cred .

Rabdare si multa bafta .


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP 2002 - AJ 53969
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_cav
post 10 May 2011, 22:22
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 22 January 11
From: ORADEA




multumesc mult pentru raspunsuri, saptamana viitoare cred ca ma apuc de demontat si va dau de veste ... cool.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2001,1.9 dci Hatchback, 107 CP - BH-84-CAV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 11 May 2011, 11:31
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




ovidiupay inseamna ca a meritat febra mea. Din cate vad eu tu ai demontat o gramada de la ea. Eu n-am avut treaba cu scutul, cu turbina (decat am inclinat-o putin , atat), n-am scos trs-ul, decat furtunasele de la vacuum din butoiasul acela negru. Si in plus nu am atins galeria de evacuare de la locul ei. poate e mai buna metoda ta dar eu am preferat sa nu prea umblu sa demontez la suruburi, garnituri si piese cu care nu aveam nici o treaba. Da, m-am chinuit putin dar nu am demontat decat ce m-a interesat. Precizez ca totul am demontat din picioare, nu am ridicat masina nicaieri (oricum nu aveam unde) , deci nu avea la ce sa ma ajute ca dadeam scutul jos. Aa, si nici la furtunul de la filtru de aer si acela de la carter nu am umblat, tocmai din motivele spuse de tine si mai ales ca il izolasem bine anterior sa nu mai dea cu vapori de ulei.

This post has been edited by RENO SS DPR: 11 May 2011, 11:32


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chrest70
post 14 May 2011, 15:50
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 18 April 09




Daca am tot urmarit ce se discuta pe acest topic am zis sa semnalizez si eu problema mea| desi motorul este DTI si masina este LAGUNA 1 phase 2 .Totul functioneaza relativ normal insa de ceva vreme porneste destul de greu dimineata 2,3 chei{iese un fum negru destul de consistent} consumul a crescut , fum negru la accelerari peste 2800 ture . EGR curatat,filtre schimbate la timp ,motorina de calitate etc...
Intrebarea este la ce sa ma astept ca si piese de schimbat in viitorul apropiat!


--------------------
Renault Megane III Break 2011/110cp/Fap - 9389HGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 14 May 2011, 22:46
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




inca nu am apucat sa dau jos galeria , lipsa de timp , am uitat sa spun ca la conducta aceea subtire care alimenteaza cu ulei turbina , si la iesire din motor si la intrare in turbina scapa ulei , mustese acolo , am inteles ca ar fi ceva semeringuri care as putea sa le schimb , daca tot dau jos galeria , voi ce ziceti ?


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 15 May 2011, 09:17
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




Semeringurile de la teava aia se pot schimba simplu , doar desfaci cu o cheie de 17 piulitele de la capetele tevii si iese teava , ai grija sa iti iasa si semeringurile , sa nu iti ramana in gaura . Din pacate nu stiu exact marimea semeringului , dar se gaseste relativ usor.


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP 2002 - AJ 53969
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 15 May 2011, 12:22
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




unde se gasesc, ca vad ca si mie imi musteste putin pe unde intra in turbo? nu l-am vazut cand am scos conducta, probabil a ramas in gaura. Cert e ca trebuie sa il schimb, insa nu stiu unde sa intreb de el, dupa ce eventual il desfac.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
limba_it
post 22 May 2011, 17:55
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 8 December 10
From: italia




pana la urma am schimbat egr ul ,nu mi a mai dat nici o eroare .cateva zile masina a mers mult mai bine si nu mai avea pierderea aia de putere dupa 2000rpm ,dar acum am sesizat ca din nou aceeasi pierdere de putere si fum mult la accelerare ,nici nu mai mai obosesc cu problema asta si o las asa


--------------------
renault laguna 2 2004 sporttour - ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 22 May 2011, 19:00
Post #114


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




QUOTE(limba_it @ 22 May 2011, 17:55)
pana la urma am schimbat egr ul ,nu mi a mai dat nici o eroare .cateva zile masina a mers mult mai bine si nu mai avea pierderea aia de putere dupa 2000rpm ,dar acum am sesizat ca din nou aceeasi pierdere de putere si fum mult la accelerare ,nici nu mai mai obosesc cu problema asta si o las asa
*



La fel si la mine , are o usoara scapare intre 2400-2600 rpm , si din cand in cand fumega ca un "diesel" dar macar are putere , acum trebuie sa mai agat barca dupa ea si sa fac o tura prin munti sa vad daca merge voiniceste sau nu.

Ce e ciudat , cu turbina si EGR-ul vechi nu scotea fum deloc , doar se oprea motorul din cand in cand , dar meseriasi de la service au zis ca astea doua ar fi defecte , acum mai am rabdare cu ea , poate e inca ulei pe furtune,senzori si in intercooler.Inca nu am rabdare sa le curat .


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP 2002 - AJ 53969
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_m72
post 25 May 2011, 21:18
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 September 08
From: Iasi




Salut, am citit toate topicurile legate de pierdere putere, asta dupa ce s-a intamplat si la mine. Veneam de la Durau dupa ce am trecut de Pascani aproape de Tg. Frumos la o viteza de cca 120- 130 km/h s-a aprins becul portocaliu cu rezistenta , dinacel moment masina nu a mai tras ca pana atunci si trecea cu greu de 3000 rot/min. Ajuns in Iasi am mers la mecanic unde masina a fost pusa pe calculator si de aici a inceput distractia...zice TRS DEFECT, acesta comanda tija turbinei...m-am uitat la el si i-am zis sa o masoare ca este o bobina, are numai doi pini, nu a crezut a masurat-o si era buna. Am plecat nervos din service, nervos pe incompetenta unora, am mai intrebat un mecanic care mi-a zis ca este TURBINA.... blink.gif , bun... dupa ce am mai citit pe forum diferite pareri am decis sa actionez, intre timp am mai fost la un mecanic care mi-a zis ca este defect debitmetrul... . Asta a durat cca un an in care am mers cu masina de parca eram autobuz, pentru fumul pe care-l scotea si nu aveam putere deloc, plecam de pe loc ca trenul si la un deal urca ca o Dacie ... . Defectul l-am gasit la EGR, care era colmatat, am scos din el un pumn de funingine, dupa ce l-am curatat m-am speriat de cum merge masina mea, accelereaza acum foarte usor, ce mai, zici ca este o alta masina. EGR se desface usor, are trei suruburi cu cap de 10 si aveti grija la mufa si la partea electronica (cea care este afara) sa nu trageti tare de ea ca se poate deteriora EGR-ul.


--------------------
Renault Laguna II 1,9dCI 88kW 2002 - IS06BSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 May 2011, 09:40
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Iti multumim smile.gif
Dar multi cunosteau de multa vreme problema...e veche smile.gif


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decentu
post 1 Jun 2011, 11:46
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 March 10




Salutare tuturor,
M-am incumetat si eu sa imi curat valva EGR din simplul motiv ca aveam acele fluctuatii de putere in treptele inferioare de viteza.
In fine in cursul zilei de ieri am dat jos valva egr ... in prima faza partea electrica iar apoi un pic mai greu partea mecanica (am gasit o metoda mai usoara de desfacut;ptr cei care nu vor sa se chinuie prea tare) bineinteles ca era totul negru si cele doua gauri care coboara in vana egr pareau infundate(posibil sa fi fost un firicel prin care sa intre fumul dar pareau infundate)... curat cat pot de bine pe acolo,desfund acele gauri, imi iau vana egr si o curat si pe aceea care nu era foarte murdara spre surprinderea mea(pana la urma nici nu avea de ce sa fie murdara daca nu prea ajungea fumul la ea).
Mentionez sincer ca mi-au cazut ceva bucatele de funingine de ala negru si in admisie (am incercat sa fac tot posibilul sa nu cada dar ...)
Am montat totul la loc dupa curatare, i-am dat o cheie(buton) si am lasat-o asa pana azi dimineata cand urma sa merg la servici.Bun pana aici.
Dimineata ... 6 si ceva ma sui in masina sa plec la servici ... pornesc o las 1 min la relanti si plec... surpriza ... nu mai avea zvacnirile alea in treptele inferioare merg 3-4 km max viteza 4 si ajung pe centura(autostrada ... sunt din SB) merg constant la 120 ies de pe centura totul parea in regula cu o sesizabila pierdere de putere dupa curatarea valvei si se accelere mult mai greu.
In fine se face ora 3 sa plec de la servici ma sui in masina bag a-I-a las usor ambreaj masina nu pleaca , accelerez mai tare si in sfarsit pleaca masina de pe loc dar foarte greu cred ca eram la 3000 de ture si pleca f greu ... sa nu mai zic ca ajung in prima intersectie si imi acorda un tip prioritate si imi moare motoru ... jenant ce sa mai zic.
In sfarsit ajung pe un drum mai intins de aprox 10 km ... sa nu uit pana sa ajung pe drumul intins am traversat orasul cu un nor de fum in spatele meu ... asadar ajungand pe drumul intins imi zic eu mai poate trebuie sa turez nitel masina sa se curete ce nitel cheagurile ce au mai ramas si poate ca mi-a cazut in admisie dar dupa aprox 10 min de mers la 3000 + ture mi se aprinde arcul acela de su becul de pompa moment in care m-am calmat si am mers mai incet.Am ajuns acasa am scos mufa de la EGR si sunt curios ce o sa se intample maine.
Sau poate stiti voi ce am facut gresit sau care e problema care a dus la cele intamplate mai sus.
Un raspuns ar fi bun ... am studiat tot topicul si ma gandesc ca postez unde trebuie!
Mersi fain.



--------------------
renault laguna2 2002
Laguna 2 1.9dci an.2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 1 Jun 2011, 19:03
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




Am patit si eu exact acelasi lucru. Problema este ca ramane deschisa vana EGR si din aceasta cauza la turatii mici nu ai putere aproape deloc.
Daca scoti mufa de la EGR at se poate ca va merge.
Eu cand mai patesc asa cuplez din mufa electrovalvei cei doi pini care duc la electromagnetul care actioneaza vana ,cu doua fire la baterie . Fac asta de vreo 4 -5 ori si merge . De fapt am patit asta de 2 ori.
Pana sa imi dau seama am fost la diagnoza si eroare era ceva de genu " eroare clapeta(sau senzor) acceleratie" nu mai retin f bine.
Iar dac anu merge asa, dupa ce ii faci cateva pacaneli nu mai cupla mufa de la EGR.




Hai sa ai spor la treaba.


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikmarinik
post 8 Jun 2011, 15:56
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 22 December 09




fratilor,oare dupa curatarea egr,mai trebuie reinitializare?ca eu am curatat egr-ul si acum maisina nu mai trage deloc,unde mai pui ca inainte mergea destul de bine,au aparut aceleasi probleme mentionate mai sus,rezistenta in bord,fum la greu......si multi multi nervi,pls help

8 Jun 2011, 15:58:
aaaaa si mentionez ca e vorba de o laguna 2 de 88kw din 2001,f9qc750

This post has been edited by Iulikmarinik: 8 Jun 2011, 15:58


--------------------
Renault Megane 2003 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 18 Jun 2011, 06:50
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




am dat jos in sfirsit galeria de admisie , impreuna cu desfacerea suruburilor a venit jos si cea de evacuare .
atasez si ceva poze

18 Jun 2011, 06:53:
a fost infundata de tot


18 Jun 2011, 07:13:
sunt 2 canale de comunicare intre galeria de admisie si erg, au fost complet infundate , folosind o surubelnita indoita m areusit sa le desfund . mai departe erg ul comunica cu galeria de evacuare printr un tub flexibil de metal . galeria de evacuare am verificat o era mai curat a , in sensul ca exita pe pereti urme de funingine dar nu care sa obturerze orificiile
Am folosit 2 spraiuri de curatat frinele pentru inlaturarea depunerilor din galeria de admisie , binenteles ca pe alocuri su clasica surubelnita
rezultatul e foarte foarte bun , in sensul ca , daca deschid geamul se aude turbo foate fin , ca la avion ,cind turez masina , unde mai pui ca trage altfe, l se sinte cind intra turbo in functie
postasemundeva , pe un topic aici ca am probleme cu trs un nou cumparat de la reprezentanta si ca masina nu merge numai cu unul de audi luat de la dezmembrari
prin curtarea galeriei de admisie sa rezolvat tot , am pus trs ul nou si nici urma de fum , trebuie doar sal reglez (o sa ma documentez cu privire la procedura ), lam dereglat acus un an cind la m cumparat , pe vreme aceeea cind la m pus pe masina nu vroia nici cum ,fum mult , martor cu einsprtzung defekt in bord
de cind am masina nu am fost asa de multumit de ea
am schimbat si oringurile le conducta de alimentare cu ulei a turbinei, la iesirea din motor nici nu era oring , aveam pierderi de ulei , vina mesterul de ocazie , pe carel suni si e tot timpul ocupat , foarte dezamagit de mecanici, treba de mintuiala


18 Jun 2011, 07:18:
erg ul la m dat jos undeva cu vreo 3 luni in urma , arata cam la fel ca si acum am pus si ceva poze undeva pe atunci , dar atunci nu am dat jos si evacuarea
daca aveti vana erg infundat cind o desfaceti , NEAPARAT trebuie sa desfaceti si admisia sa o curatati , la mine cel putin e o diferenta extraordinara dupa curatare
a si nu am nici un fel de pregatire in domeniu , m am folosit doar de sfaturile celor de pe acest site , carora le multumesc , si de o trusa de tubulare , imprumutata de la cumnatul meu

This post has been edited by lucianC: 18 Jun 2011, 07:18

Attached thumbnail(s)
DSCN2096.JPG ( Size: 3.43mb ) Number of downloads: 540
DSCN2099.JPG ( Size: 3.07mb ) Number of downloads: 351
DSCN2100.JPG ( Size: 2.68mb ) Number of downloads: 333
DSCN2101.JPG ( Size: 4.4mb ) Number of downloads: 338
DSCN2102.JPG ( Size: 4mb ) Number of downloads: 346
DSCN2103.JPG ( Size: 3.76mb ) Number of downloads: 336


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 22:56
Dacia