Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord

Pauleta18
post 14 Feb 2009, 16:20
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




pai faza e ca nu face decat cateodata si dureaza pana opresc motoru deci nu dispare dupa 1-2 secunde
si se intampla cand am motorina putina si accelerez puternic in panta atat si o data la saptamana sau luna depinde...sper sa nu se mai intample desi in ultimele 3 saptamani sa intamplat de 3 ori...dar cred ca si calitatea proasta a motorinei e de vina ...am bagat de la petrom in ultima luna...e mai aproape de mine...cat timp am avut de la omv nu sa aprins...azi sau maine cand ma duc sa bag ,bag de la omv de vre-un milion sa vad ce zice...

This post has been edited by Pauleta18: 14 Feb 2009, 16:23


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 22 Mar 2009, 16:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




sunt dispus sa dau unui coleg de forum un EGR aproape nou,mers cu el cca 7-8k km la jumatate de pret cat e el in magazin.
Sper sa pot ajuta pe cineva care are nevoie chiar daca nu mai am masina.
Astept PM sau puteti sa scrieti aici,de preferat sa fie din galati sau braila cel caruia i l-as da,prefer sa ajut pana la capat ca daca ar avea probleme ( ceea ce nu cred din partea EGR-ului meu ) sa vina omul inapoi cu el.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
polefis
post 26 Jun 2009, 00:41
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 June 09




[FONT=Courier][SIZE=1][COLOR=green]Salut dragi prieteni posesori de Laguna!
Am o bijuterie de Laguna 2 de 1,9 dci din 2001. De ceva timp am inceput sa patesc cu ea ceea ce multi dintre voi deja a-ti descris se aprindea si se stingea becul galben cu spira dupa bunul plac(deloc placut). Dupa aproximativ 4.000 de km. parcursi asa am inlocuit la un service din Bucuresti egr totul bine atentionarea a dispartut dar mi-a aparut alta problema care doare si ma macina pentru ca nu-i dau de cap de nici o culoare : masina merge bine trage satisfacator de bine in schimb la drum intins sau mai rar in oras timp de o fractiune de secunda #da nas# dupa care tot intr-o fractiune de secunda isi revine dar in spate potop fum negru ca la tractoare - in bord nimic totul ok, la test eroare senzor acceleratie2 totul bine si frumos inlocuit acesta dar surpriza acelasi lucru! Nu mai stiu in ce parte sa o apuc. Daca printre voi se poate gasi cineva cu un sfat sau o solutie pentru necazul meu.......sa-i dea dumnezeu sanatate si sute de mii de km fara evenimente.
P.S. Masina asta mi-e tare draga si m-am plictisit si scarbit de bani aruncati pe geam practic pentru nimic catre asa zisi mecanici specialisti!



--------------------
renault laguna 2 2001 1,9 dci - b-64-fsn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Jun 2009, 10:44
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Au curatat si galeria de admisie la schimbarea EGR?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TwistR
post 27 Jun 2009, 06:36
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 2 November 08




salutare , am avut si eu aceeasi problema ca voi , cu datul in nas .
da-i cu testere , verificat senzor acceleratie sa nu intrerupa , furtune vacuum , tot tacamu , si la fel facea.
la un mom dat , un prieten (aly_vo) imi zice sa dau jos egr sa-l curat etc..
dau jos , merg fara , mergea brici .
am curatat la el , tot nu vroia , asa ca pana o sa apuc sa curat si partea unde intra , nu doar valva in sine , merg fara.
intrebarea mea e urmatoarea : are cineva idee cat de tare se distruge catalizatorul din cauza gazelor nearse? sau e ok si asa?


--------------------
Renault Laguna '04
créateur d’automobile
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 27 Jun 2009, 06:48
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Cum adica l-ai dat jos ? L-ai demontat sau i-ai scos doar mufa electrica ?


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Jun 2009, 12:36
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mai mult ca sigur i-a scos mufa biggrin.gif
La tine probabil e egr blocat. Se curata cu decarburol.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driver_tavi
post 30 Jun 2009, 14:55
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 3 March 09




POLEFIS verifica daca acea supapa pe care se prinde furtunul de la servofrana este este infundata. Eu am avut aceeasi problema si asta mi-au gasit mecanicii. Totoodata, pe galeria de admisie este prinsa o piesa cilindrica de culoare neagra, din plastic. Vezi si la aceea sa nu fi sarit furtunul ca si in acest caz scoate fum negru. Mai vorbim.


--------------------
Renault Laguna II 2001, 1.9dci - xx.12.xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 30 Jun 2009, 15:57
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




si la mine aceeasi problema. am schimbat tot ce aveam de schimbat: turbo, intercooler, trs, egr, am si curatat galeria si suflat catalizatorul. am zis ca o sa mearga brici dar surpriza. pe la 2800-3000 de ture da in nas. sa fie de la acea supapa sau posibil sa fie egr-ul defect de nou?


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviusTM
post 16 Jul 2009, 20:18
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 July 09




Este prima mea postare pe un forum legat de masina mea. Tin sa va salut cu ocazia asta si vreau sa va prezint problema care o am eu. Nu inteleg ce se intampla in tara asta, am un Laguna II din 2001 nu o poate repara nimeni. In timpul mersului sau chiar cand o pornesc uneori (nu face decat atunci cand s-a mers in ziua aia cu ea) intra in avarie si se tureaza singura pana in 3000 de ture, numai am control asupra acceleratiei in timpul ala. Tin sa va spun ca am instalata pe ea instalatie pe gaz ceea ce inseamna clar ca este pe benzina, am uitat sa mentionez, motor de 1.8 16V, instalatia pe gaz este pusa in Italia la Lancia. Cand intar in acea avarie numai am ce s ii fac, o mai opresc si alteori merge figura, dar se vede clar ca este o problema deoarece nu sta cum trebuie la relantiu. Am fost cu ea la Reno si au schimbat clapeta motor de 3 ori, ei au schimbato ca pe test asta le da. Pana la urma am tot umblat prin service si numai probleme am avut pe acolo apareau tot alte probleme gen oglinda sparta retrovizorie, gaura data aiurea in bord, etrier blocat, etc. Nu vreau sa ii judec dar mi se pare lipsa de profesionalism, m-au pus sa semnez o hartie ca nu o mai duc la ei cu probleme electrice. Acuma dupa toata experienta mea am incercat sa fac eu tot ce pot sa o repar, am inceput sa schimb compiuteru de bord, am luat unul de pe net si am schimbat cipul care era si softul pe el ca dupa cum stiti trebuie sa fie acelasi soft pe el, La fel fac. Am dat si gazul jos la fel face. Urmatorul lucru cred ca ii schimb motorul. Numai stiu ce sa ii fac, va rog frumos daca ma puteti ajuta.


--------------------
Reno Laguna II 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octi
post 8 Sep 2009, 13:07
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 June 09
From: bucuresti




0752416318 am aceeasi problema. poate ai rezolvat intre timp si poti sa-mi dai un sfat. multumesc


--------------------
renault laguna 2 2000 cc 16v privilege 2002 - B96KLF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 11 Apr 2010, 22:33
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




Daca tot e vorba de egr peacilea vin si eu cu ceva constatari destul de grave .
Zilele trecute pun mana sa desfac furtunul de la galerie (cel metalic ,care are un capat flexibil) care duce la EGR. Toate bune si frumoase. desfac cele 2 suruburi de la el si ce gasesc intre acel furtun(teava) si corpul in care este prins EGR-ul ceva care eu amn crezut ca este o garnitura dar de fapt era ca o garnitura facuta de un "meserias " , dar o garnitura fara gaura blink.gif si atunci zic "cum dracu " intr-o parte gaura , in celalta gaura si la mijloc intre ele infundat. Eeee.. asta nu-i a buna.
Dau jos chestia (garnitura care era facuta diin ceva tabla de 1mm) si surpriza : in spate acolo unde cupleaza si decupleaza EGR-ul era depus ulei care in momentul in care am desfacut, a inceput sa curga, dar mai mare surpriza am avut cand dupa ce am scos uleiul de acolo am gasit sub el APA. Ca sa ne edificam am pus cateva poze. Vana Egr se vede undeva in dreapta corpului din care a curs uleiul.
As mai avea o nelamurire pentru cei ce ma pot ajuta : in penultima poza este un furtun care iese din cutia de viteze, iar ceea ce se vede este capatul acestuia. Mentionez ca am incercat sa ii scot chesia aia alba ca sa vad daca iese si nu am putut-o scoate. In ultima poza am pus o mufa care se afla chiar langa furtunul mentionat mai sus,mufa care are in cap pusa o alta mufa din care nu iese nici un fir si in capatul ei se vad cele 2 chestii albastre : pe una scrie 4 si pe una 5 si chiar daca asa pare nu sunt capetele a doua fire taiate.
Astept cu mare interes raspunsurile si indrumarile voastre.
Sanatate si numai bine...

Attached thumbnail(s)
DSC00200.JPG ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 2269
DSC00201.JPG ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 2546
DSC00204.JPG ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 2372
DSC00206.JPG ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 2370
DSC00207.JPG ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 2393


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 11 Apr 2010, 23:23
Post #43


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




ford gt 500 -
QUOTE
in penultima poza este un furtun care iese din cutia de viteze, iar ceea ce se vede este capatul acestuia. Mentionez ca am incercat sa ii scot chesia aia alba ca sa vad daca iese si nu am putut-o scoate.


Nu stiu nici eu care e treaba cu furtunul acela dar si eu il am si arata exact ca al tau cu exact acelasi dop care nu se poate scoate si daca ma gandesc bine cred ca e si mufa aceea fara fire dar aici nu sunt 100% sigur,ma uit maini si revin.

QUOTE
unde cupleaza si decupleaza EGR-ul era depus ulei care in momentul in care am desfacut, a inceput sa curga, dar mai mare surpriza am avut cand dupa ce am scos uleiul de acolo am gasit sub el APA.


ok ,e apa dar in bidonul de antigel nu ai ulei? sau nu vine antigel tulbure si cu bule pe retur ,in bidonul de antigel?Daca nu e nici una din astea ,sar putea sa vina din intercooler putina apa ,poate ia intrat individului la montarea intercoolerului nou ...verifica daca ai apa pe joja de ulei ,daca nu este e bine.Probabil si Egr-ul e dus .Acolo daca nu era pusa garnitura aia ,nu gaseai ulei lichid ci doar amestecat cu funingine , de la mersul subturat.
Eu as da jos intercoolerul ,sa vad daca iasa ceva apa din el,as verifica bidonul de antigel ,as inlocui partea mecanica a Egr-ului,as da jos si curata toata galeria, si dupa aceea vezi cum merge masinutza cool.gif Scuze pentru roman,asteapta si alte pareri


--------------------
Renault Laguna II 2001 1,9 dci Dinamique 88kw - TM 00 III
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Niko
post 22 May 2010, 20:12
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 August 09




salut ! am o problema similara si anume : la cald ,mai ales cand stau mai mult in relanti in momentul cand dau sa plec imi da in nas si dak nu-s atent se opreste iar in bord apare 'defailance injection' .dupa ce reusec sa ma pun in miscare cu fumul dupa mine isi revine pana stau iar in relanti si iar belea si asta numai la cald ...de exemplu iarna trecuta nu a facut decat de 2 ori dar de cand s-a incalzit ma dispera ....poate fi de la debitmetru si ,sau EGR ? O chestie ciudata este k dak ii desfac dopul de la vasul de expansiune de la racire si eliberez presiunea un timp nu mai face ...!!!


--------------------
renault laguna 2 privillege 2001/1,9 dci /120 hp - GR 94 SEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 24 May 2010, 15:22
Post #45


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Salut
A mai incercat cineva electrovalva EGR si de la alti fabricanti, nu de la Pierburg?
De exemplu, MEAT & DORIA?


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 24 May 2010, 15:59
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




A reusit cineva sa dea jos galeria de admisie sa curete pe acolo? Si cum a facut? Merci!


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goashul
post 24 Jun 2010, 17:10
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 24 June 10




salut , am o laguna 2 din 2001, 1.9 dci 79kw, acum 3 luni sa aprins martorul luminos de la bujii+ acel patratel cu zigzaguri chiar de sub martorul bujiilor, si tot odata TRS-ul ( asa am vazut ca se numeste pe forum ca nu stiam ) facea un zgomot (bazaia) si tremura! Am oprit masina am repornito si eroarea incetase iar TRS-ul functiona... am fost la reprezentanta si am facut un test (zicea ca pierde aer pe undeva) si ca ar fi bine sa schimb acel trs, am cumparat altul(170 ron de la ei) am verificat si bujiile sunt bune, am mers prin oras cam 2-3 ore totul bine dupa care am iesit in afara localitatii, la 90 la ora sa aprins iar martorul luminos de la bujii insotit de acel patrat dar ca acum cand sa aprins nu mai tragea neam abia am reusit sa ajung de la 90 la 100....am curatat egr-ul, am mers mai turat ( eu oricum mergeam turat) la fe , am cumparat alt egr , acum cu acesta nou scoate un fum de nu se poate, si da si eroarea dupa 90 km la ora, cand o apuca iar cand da eroarea nu mai trage daca ma prinde la 120 de exemplu nici ca mai avansez dar in schimb de cate ori se aprinde becul...nu mai scoate gram de fum.. ma scuzati nu sunt expert in exprimare mecanica am detaliat si eu exact sintomele asa cum am stiut mai bine, nu stiu ce sa-i mai fac nu pot sa ma bag in nici o depasire ca daca da eroarea tre sa franez si sa revin la locul meu ca sa depasesc nu mai am nici o sansa, am mers si cu mufa la egr scoasa la fel acelasi rezultat, mentionez ca pana sa dea eroarea trage foarte bine dar scoate mult fum, iar dupa nu mai scoate fum dar te rogi de ea iti vine sa te dai jos si sa o impingi . va rog daca poate cineva sa ma indrume cat de cat...ca nu stiu ce sa-i mai fac si nu am experienta in mecanica, iar forumul de aici l-am luat la rand si nu am intalnit sintome de genu . am deschis si un topic dar nu a raspuns nimeni ...ma gandesc ca nu l-am deschis unde trebuia:( ..va multumesc !




--------------------
renault laguna II 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipi13
post 30 Aug 2010, 15:06
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 December 07




scriu aici, desi la mine e fix invers fata de toata lumea. mi-a plecat turbina pe ulei, am oprit masina, am reconditionat turbina am pus-o inapoi pe masina. totul bine pana acum. dar a aparut o problema. masina merge oarecum gatuita, in sensul ca nu are destula putere. daca o accelerez nu prea imi da atentie, dar la un moment dat, in momentul in care isi revine, se aprinde vestitul martor galben, iar masina merge bine. chiar foarte bine. nu pot sa imi explic ce se intimpla....
mecanicul care a pus turbina sustine ca a spalat tot pe acolo (intercooler, furtune si ce o mai fi pe acolo)
are cineva vreo idee ?

This post has been edited by cipi13: 30 Aug 2010, 15:06


--------------------
Laguna 2 Dinamique Grandtour 2.2 dci, 110 kw - B-62-TPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipi13
post 31 Aug 2010, 20:49
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 December 07




chiar nimeni ?


--------------------
Laguna 2 Dinamique Grandtour 2.2 dci, 110 kw - B-62-TPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 31 Aug 2010, 21:36
Post #50


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




vezi ...vreun contact ceva pa trs sau senzorul de presiune...


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipi13
post 31 Aug 2010, 22:20
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 December 07




in seara asta si-a dat duhul. in sensul ca la ralanti sta de zici ca e noua, dar cum indraznesc sa apas acceleratia moare motorul. iar vestitul martor galben sta acum aprins tot timpul.
maine ar trebui sa o vada mecanicul, si o sa povestesc.....


--------------------
Laguna 2 Dinamique Grandtour 2.2 dci, 110 kw - B-62-TPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 4 Sep 2010, 11:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




o intrebare:

se poate pune EGR de pe o masina de 88 kW pe una de 79 kW?

afecteaza cu ceva?


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 4 Sep 2010, 12:32
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Au acelasi EGR.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 4 Sep 2010, 14:33
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




ms


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 6 Sep 2010, 11:54
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




salutare
vin si eu cu o problema care sper sa nu fie chiar mare.am observat ca de ceva timp sa zic o data la saptamana mi se aprinde in bord acea rezistenta galbena.citind pe aici pe forum am vazut ca e ba de la egr ba de la deb aer(sau ceva de genu).
am observat ca acea rezistenta galbena se aprinde numai in treapta a 3a daca sa zicem ca i-am dat a 3a in oras si acul pica in 1500 de ture si incercand sa cresc turatia acea rezistenta galbena se aprinde undeva in jurul turatiei de 1800 si nu se mai tureaza mai mult de 2000 ture.si faza asta o face numai cand e motorul cald, cand e rece nu are treaba.care o fi baiu?(tin sa mentionez ca de obicei cand e motorul rece schimb undeva la 2000-2100 t iar cand e cald nu acul nu pica sub 2000 mai niciodata)


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 6 Sep 2010, 14:38
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




verifica turbina in sarcina cu testerul pe masina cat si mecanic


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 6 Sep 2010, 17:51
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




am revenit cu o eventuala rezolvare a aprinderi acelei rezistente galbene.am pus pe cineva sami traduca din cartea masinii ce inseamna aceasta rezistenta galbena.aceasta rezistenta galbena are si rolul de arata eventuale defectiuni electrice si electronice(asa mi sa spus).
am dat capacu acela de deasupra motorului si m-am uitat la fire.inspectand firele de la mufele injectoarelor am obs ca un fir de la inj 2 de la dr la stg facea scurt cu capacul motorului. de aici cred ca e si aparitia acelei rezistente galbene.asa ca am izolat acel fir iar acum astept sa fac un drum cu mai multi km sa vad daca se mai aprinde martorul...pe joi am un drum de 200 km si sunt curios daca va mai face figuri.voi reveni cu un raspuns
boozywoozy voi face si ce mi-ai spus tu in caz ca nu sa rezolvat deja prin izolarea acelui fir.ms mult ptr raspuns

This post has been edited by Pauleta18: 6 Sep 2010, 17:55


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 13 Sep 2010, 10:35
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




@lucinebunu si Pauleta18 , cand vi se parinde martorul ala in bord va merge mai tare de 90km\h??? si eu am aceeasi problema


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 14 Sep 2010, 04:55
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Poate fi la fel de bine un fir intrerupt la egr,la sezorul de suprapresiune care si el poate fi defect,trs si el mai face aceleasi simptome,in spatele galeriei mai exista cate ceva electrica..Dar laguna are motorizare complicata la defecte.Cel mai bun e un tester care va spune exact ce si cum.


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 14 Sep 2010, 07:40
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




si mie mi s-a aprins acelasi martor cand am avut un scurt la masina

dar la mine cand porneam motorul ramanea la 1200 rpm si scoasa din viteza si cand bagam in viteza nu se tura nimika
mergeam cu 10 km

pana la urma dupa ce am izolat firele a disparut totul

apropo de la scut mi s-a ars rezistenta aia de la temperatura motorului si nu mai imi indica temperatura apei

acuma totul s-a rezolvat


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2025 - 08:03
Dacia