Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord
![]() ![]() ![]() |
Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord
casper_mik |
![]()
Post
#61
|
||
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|||
Dan73 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Debitmetru?
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#63
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
debitmetrul,am patit si eu asta.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
andu911 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
din cate stiu, debitmetrul nu da eroare in bord... vezi si senzorul de presiune...sau vreun furtun fisurat...
|
--------------------
-
-
-
|
|
espacern |
![]()
Post
#65
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@andu911=Debitmetrul este parte integranta din sistemul de injectie si da eroare in bord si eroarea ramane memorata pe OBD.Verificarea senzorul-ului de presiune este o idee buna pentru problema lui casper_mik la fel ca orice alta piesa ce face parte din injectie.
Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#66
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
azi am dus-o la doctor.. pe seara imi va spune ce are si cam la cat se ridica reparatia..
va voi tine la curent.. un salut |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
andu911 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(espacern @ 7 Dec 2010, 08:59) @andu911=Debitmetrul este parte integranta din sistemul de injectie si da eroare in bord si eroarea ramane memorata pe OBD.Verificarea senzorul-ului de presiune este o idee buna pentru problema lui casper_mik la fel ca orice alta piesa ce face parte din injectie. Numai bine! Debitmetrul defect apare ca eroare in ECU... eroare ce poate fi fazuta pe laptop, cu DDT sau CLIP. Nu se aprinde niciun bec in bord. Ca la EGR. Scoti mufa si nu ti se aprinde nimic pe bord. Eu am mers cu debitmetrul ars, prajit si nu am avut nicio eroare pe bord. Vorbesc de 1.9dci 2001-2004... la tine sigur e alta treaba. This post has been edited by andu911: 7 Dec 2010, 23:44 |
--------------------
-
-
-
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#68
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
andu911 -daca iti demonstrez ca scot mufa de la egr si se aprinde siguranta galbena in bord...ce mai zici atunci?Nu contest faptul ca eroarea poate fi aparut de la alta piesa ,nicidecum de la debitmetru,dar simptomele descrise de casper_mik sunt opera debitmetrului.
![]() andu911- daca ai avut debitmetrul "ars, prajit" cum ai realizzat ca ceva nu e in regula?ce simptome avea motorul? ![]() This post has been edited by Francisc 2: 8 Dec 2010, 15:16 |
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
andu911 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
iti demonstrez eu ca scot si mufa de la debitmetru si de la egr si nu se aprinde nimic in bord...
daca scot mufa de la TRS sa zicem, atunci se aprinde... Probabil este in functie de versiunea de soft cu care functioneaza ECU. Alta explicatie nu cred ca exista. |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nici la mine nu se aprinde nimic in bord daca scot mufa de la debitmetru, dar raman erori memorate. La egr nu apare nimic pe bord in momentul cand scot mufa dar uneori, destul de rar, se aprinde in mers pe bord rezistenta si doamna zice ca e injectia defecta.
![]() This post has been edited by Dan73: 8 Dec 2010, 19:52 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#71
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
andu911- e foarte posibil sa fie cum spui tu
QUOTE Probabil este in functie de versiunea de soft cu care functioneaza ECU. dar cum ti-am spus la mine daca scot mufa de la EGR ,apare semnul galben si bazaie TRS,nu am incercat sa scot mufa de la debitmetru dar sunt mai mult ca sigur ca nu apare sguranta galbena.Idea este ca debitmetrul nu lucreaza singur ,face parte dintr-o "gasca" ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#72
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
revin cu informatii de ultima ora..
atelier RENAULT: cost reparatie 2900€ ![]() ca e trubina plus egr plus nush ce.. total 2900€ le-am spus sa nu se atinga de ea ca in dupa-amiaza asta ma duc s-o iau.. o sa incerc la un alt atelier.. voi reveni cu noi informatii.. un salut |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#73
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#74
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
nu se mai satura nehalitii astia.. or fi crezand ca ne sar banii din buzunare..
|
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
Dan73 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pai egr-ul nu zici ca l-ai schimbat acum un an? Iar vor sa ti-l schimbe? Verifica si tu jocul de la axul turbinei. Fumul e albastru?
This post has been edited by Dan73: 9 Dec 2010, 15:39 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
limba_it |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 December 10 From: italia ![]() |
eu am avut aceeasi problema pe un passat ,mergeam cu 170 si brusc masina a pierdut puterea si nu mi mai urca in ture decat pana pe la 2000 si ceva,de mers mergea ca am mai facut cam 500 km ca eram pe autostrada,a doua zi la mecanic mi a gasit imediat problema si era debimetrul ,ma costat sub 200e,cat despre turbina pe aceeasi masina eram convins ca nu trage bine la 110 cai cati avea si m am gandit sa o reconditionez,ma costat cam 350e ,surpriza a fost ca mergea la fel deci bani aruncati ,asa ca mai intereseaza te
|
--------------------
renault
laguna 2
- ?
2004 sporttour
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#77
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
@Dan73: asa e.. l-am schimbat acum vreun an juma`-doi..
sa-ti spun mai exact ce mi-au zis cei de la reprezentanta: - Turbocompresor (ca cica are un joc - asa cum spui tu)-care sunt variantele pt remediere?¿? - EGR - cutia de filtru.. nu stiu care filtru ( caja mariposa- in traducere libera -cutia fluture..) - Enfriador (racitor) - nu stiu la ce s-au referit.. - Ulei+filtru (pe care le-am schimbat in urma cu o sapatmana) - filtru aer - inca ceva care e prescurtat.. ''conduc'' un total de 2900€.. oricum numai pt ca s-a uitat la ea.. mi-a luat 50€.. acum o am la un mecanic particular.. sa vad ce imi zice si asta.. ca cica daca nu e fum alb nu e turbina.. eu vad in oglinda fum negru.. nici nu stiam ca ar putea fi si albastru.. trebuie sa ma uit mai atent pt a observa daca e negru sau albastru..(in cazul in care voi putea face diferenta) un salut This post has been edited by casper_mik: 10 Dec 2010, 14:47 |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
espacern |
![]()
Post
#78
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@casper_mik=Solutia pare destul de simpla:
Ai joc la compresor si uleiul ce foloseste la ungerea acestuia trece in instalatia de air(lucru nepermis).Ai ulei pe conductele de air.racitor(intercooler),cutia fluture.De aici intra in motor si rezulta fumul negru precum si functionarea necorespunzatoare a EGR. Solutia:refacerea tubinei(cost200-400 E)curatarea instalatie de air de rezidurile de ulei+schimb ulei. Asta este parerea mea dupa ce ai postat constatarea de la Renault. Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
limba_it |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 8 December 10 From: italia ![]() |
cu 2900e nu ti convine sa ti iei un motor nou daca ti atat de mult la masina ,parerea mea ca si 1000e e mult la problemele pe care le ai notat
|
--------------------
renault
laguna 2
- ?
2004 sporttour
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#80
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
@espacern: merçi mult..
de moment mi-a curatat EGR-ul.. daca continua problema ii voi spune mecanicului sa-mi faca ceea ce mi-ai spus tu.. @limba_it: nu stiu daca e sult sau nu.. dar oricum nu sunt dispus sa cheltuies banii astia.. prefer s-o vand si cu ce iau pe ea + banii aia imi iau alta mai noua.. un salut |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
andu911 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Daca nu iti consuma mai mult ulei, nu e turbina.
Turbina ta e cu geometrie simpla, e un GT1549S. Ai aici un tutorial facut de mine, despre cum se reconditioneaza. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=177295&hl=gt1549s Succes. Totusi ai putea sa ii faci o scanare cu DDT... eu sunt sceptic ca e turbina. Fa-i si tu o scanare si pune logul aici pe forum. |
--------------------
-
-
-
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#82
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
@andu911: supre bun tutorialul initiat de tine.. l-am citit in totalitate..
insa eu ma confrunt cu cateva probleme: referitor la o reconditionare pe care as putea sa o fac eu.. imi e imposibil.. nu am spatiul necesar, sculele necesare.. si.. habar n-am despre mecanica.. De ce spun ca nu am spatiu si nici scule: locuies in spania.. si aici e cam complicat cu chestiile astea.. daca te vede cineva iti face imediat reclamatie..asa ca.. pica din start.. ![]() cat despre DTT.. unde?¿? cum?¿?.. un salut |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
andu911 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ideea e ca trebuie sa vedem un log de scanare, fie ca e cu DDT, fie ca e cu CLIP.
Oricum turbina nu are de ce sa fie... fiindca turbina ta e simpla, cu supapa wastegate, nu are vane. Nu are ce eroare sa apara de la turbina. Probabil are un grad de uzura, dar asta nu infulenteaza sub nicio forma puterea motorului si erorile aparute pe bord. This post has been edited by andu911: 12 Dec 2010, 20:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#84
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
daca am completat in timp cam aproape 1L in 15.000 km, cum ti se pare?¿?
un salut |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
andu911 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Eu zic ca e acceptabil...
|
--------------------
-
-
-
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#86
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
începusem să îmi griji că manâncă și mult ulei...
un salut |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
cry_laguna2 |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 December 10 ![]() |
Salutare si La Multi Ani ..off nu stiu cu ce sa incep...am de 2 sapt laguna asta si deja o iau razna...am schimbat bloc motor ..turbina reconditionata..etc...toate bune si frumoase..am plecat acum 2 zile din buc cu destinatia atena..apropae de giurgiu pe la 120 la ora m-i se aprinde chestia cu injectia..nu mai tragea masina de loc mai mult de 120-130 ma intorc repede la bucuresti si la sfatul uni prieten iau un senzor de presiune in turbo sh il pun pe masina dau cateva ture merge..ok zic hai la drum..plec si la iar imi apare..si uite asa am venit pana la atena..am ajuns cu chiu cu vai..abia acum am inteles ce lung este un tir cand vrei sa il depasesti..am parcat masina ..a doua zi dau sa plec porneste masina merg un pic si sa te fum in spatele meu albastru..dau doua ture se incalzeste bn motoru o calc ..nu mai da fum albastru decat putin negru normal zic eu..dar se simte un miros de incins..asa k de plastic..so please help .....
26 Dec 2010, 15:35: cei care ati avut probleme de genu asta pls pls pls lasati un nr de tel ceva in pm si va sun eu pls 26 Dec 2010, 22:39: nimeni???? This post has been edited by cry_laguna2: 26 Dec 2010, 22:39 |
--------------------
renault
laguna 2 1.9Dci
- BxxCRY
2001/break/privilege
|
|
espacern |
![]()
Post
#88
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cel mai bun lucru l-ai facut:ai citit pe forum probleme asemanatoare cu ale tale.
Nu te poate ajuta nimeni concret doar pe baza a ceea ai explicat tu. Daca masina merge(porneste,ruleaza)indreapta-te spre cea mai apropiata reprezentanta Renault/Dacia si acolo poate afli exact ce problema ai. Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#89
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
pai daca ti sa aprins becul ala galben in timp ce mergeai putea sa fie de la debitmetru sau egr.Simptomele sunt cele descrise de tine.fumul ala albastru este ulei ars.Daca ai reconditionat turbina ,inseamna ca ai avut probleme cu ea,deci trebuia curatata toata tubulatura de uleiul din ea,inclusiv intercoolerul. Daca nu ai facut asta e posibil ca acel fum albastru sa fie consecinta.Poti verifica debitmetrul (este imediat dupa filtrul de aer) si verifica si egr sa nu fie intepenit di cauza uleiului si funinignei acumulate din pricina mersului subturat...distractie placuta.
P.s. le gasesti la preturi destul de ok pe amandoua la shrott. ai mai spus ca ai schimbat bloc motor...nasol, se poate sa fie cu totul altceva decat ce ti-am scris eu mai sus,de genul segmenti sau deastea sau se poate sa fie si filtrul de motorina... trebuie mers la service neaparat ,nu da banii pe piese doar asa din auzite,iesi mult mai scump. This post has been edited by Francisc 2: 27 Dec 2010, 01:48 |
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
garc3a2000 |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
cry_laguna 2, scoate mufa de la egr si porneste la un mic raliu cu acceleratii peste 3000rot/min si pe moment nu o sa mai ai probleme.Oricum cred ca in acest moment esti ok.
Vad ca ai putine postari ,cu mecanica cum te descurci? sa stim ce putem sa-ti explicam. Francisc daca o vedeai pe a mea cat fum scotea prin Franta sigur credeai ca e turbo si erg.ul era problema. This post has been edited by garc3a2000: 5 Jan 2011, 19:43 |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
- es/4197-BVS
2002 privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:06 |