Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord

casper_mik
post 6 Dec 2010, 17:29
Post #61


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




doar ce m-am intors dintr-o mica vancata.. petrecuta la munte..
din pacate am avut parte de revenirea unei noi probleme..
mi se aprinde in bord acel martor(sarma) si imi taie toata forta masinii.. mentionez ca am patit-o un urcare.. cam dupa vreo 30km de urcare traseu stil TRANSFAGARASAN.. de aici au ineput problemele.. am observat ca e daca nu trec de 2100-2200 rpm.. nu am nici-o problema.. inca un motiv care contribuie pare a fi si umiditatea din atmosfera..acest lucru il patesc numai in urcare.. si sa nu mai vorbim si de fumul gros.. de nu ma vede nimeni din spate.. plus consumul mult marit in momentele cand se aprinde martorul si imi taie puterea masinii..
in urma cu un an jumatate am patit acelasi lucru.. mai intai mi-a schimbat bujiile incandescente.. apoi valva EGR.. apoi inca o valva.. si pana la urma a mers.. cam vreo 30mii km..
care ar mai putea fi problema?!?
un salut

This post has been edited by casper_mik: 6 Dec 2010, 17:32


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 6 Dec 2010, 20:58
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Debitmetru?


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 6 Dec 2010, 21:58
Post #63


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




debitmetrul,am patit si eu asta.


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 7 Dec 2010, 01:21
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




din cate stiu, debitmetrul nu da eroare in bord... vezi si senzorul de presiune...sau vreun furtun fisurat...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Dec 2010, 08:59
Post #65


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@andu911=Debitmetrul este parte integranta din sistemul de injectie si da eroare in bord si eroarea ramane memorata pe OBD.Verificarea senzorul-ului de presiune este o idee buna pentru problema lui casper_mik la fel ca orice alta piesa ce face parte din injectie.
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 7 Dec 2010, 12:17
Post #66


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




azi am dus-o la doctor.. pe seara imi va spune ce are si cam la cat se ridica reparatia..
va voi tine la curent..
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 7 Dec 2010, 23:43
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(espacern @ 7 Dec 2010, 08:59)
@andu911=Debitmetrul este parte integranta din sistemul de injectie si da eroare in bord si eroarea ramane memorata pe OBD.Verificarea senzorul-ului de presiune este o idee buna pentru problema lui casper_mik la fel ca orice alta piesa ce face parte din injectie.
Numai bine!
*



Debitmetrul defect apare ca eroare in ECU... eroare ce poate fi fazuta pe laptop, cu DDT sau CLIP.
Nu se aprinde niciun bec in bord. Ca la EGR. Scoti mufa si nu ti se aprinde nimic pe bord.

Eu am mers cu debitmetrul ars, prajit si nu am avut nicio eroare pe bord.

Vorbesc de 1.9dci 2001-2004... la tine sigur e alta treaba.

This post has been edited by andu911: 7 Dec 2010, 23:44


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 8 Dec 2010, 15:08
Post #68


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




andu911 -daca iti demonstrez ca scot mufa de la egr si se aprinde siguranta galbena in bord...ce mai zici atunci?Nu contest faptul ca eroarea poate fi aparut de la alta piesa ,nicidecum de la debitmetru,dar simptomele descrise de casper_mik sunt opera debitmetrului. tongue.gif

andu911- daca ai avut debitmetrul "ars, prajit" cum ai realizzat ca ceva nu e in regula?ce simptome avea motorul? wink.gif

This post has been edited by Francisc 2: 8 Dec 2010, 15:16


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 8 Dec 2010, 19:36
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




iti demonstrez eu ca scot si mufa de la debitmetru si de la egr si nu se aprinde nimic in bord...

daca scot mufa de la TRS sa zicem, atunci se aprinde...

Probabil este in functie de versiunea de soft cu care functioneaza ECU.

Alta explicatie nu cred ca exista.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 8 Dec 2010, 19:49
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nici la mine nu se aprinde nimic in bord daca scot mufa de la debitmetru, dar raman erori memorate. La egr nu apare nimic pe bord in momentul cand scot mufa dar uneori, destul de rar, se aprinde in mers pe bord rezistenta si doamna zice ca e injectia defecta. smile.gif

This post has been edited by Dan73: 8 Dec 2010, 19:52


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 8 Dec 2010, 20:22
Post #71


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




andu911- e foarte posibil sa fie cum spui tu

QUOTE
Probabil este in functie de versiunea de soft cu care functioneaza ECU.



dar cum ti-am spus la mine daca scot mufa de la EGR ,apare semnul galben si bazaie TRS,nu am incercat sa scot mufa de la debitmetru dar sunt mai mult ca sigur ca nu apare sguranta galbena.Idea este ca debitmetrul nu lucreaza singur ,face parte dintr-o "gasca" laugh.gif si probabil da eroarea alt senzor,cum spunea espacern poate sa fie senzorul de presiune sau altul.


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 9 Dec 2010, 14:40
Post #72


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




revin cu informatii de ultima ora..
atelier RENAULT: cost reparatie 2900€ popa.gif
ca e trubina plus egr plus nush ce.. total 2900€
le-am spus sa nu se atinga de ea ca in dupa-amiaza asta ma duc s-o iau..
o sa incerc la un alt atelier..
voi reveni cu noi informatii..
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 9 Dec 2010, 15:06
Post #73


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




biggrin.gif ...meseriasii,asa se fac banii pe timp de criza laugh.gif


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 9 Dec 2010, 15:20
Post #74


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




nu se mai satura nehalitii astia.. or fi crezand ca ne sar banii din buzunare..


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 9 Dec 2010, 15:34
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pai egr-ul nu zici ca l-ai schimbat acum un an? Iar vor sa ti-l schimbe? Verifica si tu jocul de la axul turbinei. Fumul e albastru?

This post has been edited by Dan73: 9 Dec 2010, 15:39


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
limba_it
post 9 Dec 2010, 15:56
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 8 December 10
From: italia




eu am avut aceeasi problema pe un passat ,mergeam cu 170 si brusc masina a pierdut puterea si nu mi mai urca in ture decat pana pe la 2000 si ceva,de mers mergea ca am mai facut cam 500 km ca eram pe autostrada,a doua zi la mecanic mi a gasit imediat problema si era debimetrul ,ma costat sub 200e,cat despre turbina pe aceeasi masina eram convins ca nu trage bine la 110 cai cati avea si m am gandit sa o reconditionez,ma costat cam 350e ,surpriza a fost ca mergea la fel deci bani aruncati ,asa ca mai intereseaza te


--------------------
renault laguna 2 - ? 2004 sporttour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 10 Dec 2010, 14:44
Post #77


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




@Dan73: asa e.. l-am schimbat acum vreun an juma`-doi..
sa-ti spun mai exact ce mi-au zis cei de la reprezentanta:
- Turbocompresor (ca cica are un joc - asa cum spui tu)-care sunt variantele pt remediere?¿?
- EGR
- cutia de filtru.. nu stiu care filtru ( caja mariposa- in traducere libera -cutia fluture..)
- Enfriador (racitor) - nu stiu la ce s-au referit..
- Ulei+filtru (pe care le-am schimbat in urma cu o sapatmana)
- filtru aer
- inca ceva care e prescurtat.. ''conduc''
un total de 2900€.. oricum numai pt ca s-a uitat la ea.. mi-a luat 50€..
acum o am la un mecanic particular.. sa vad ce imi zice si asta.. ca cica daca nu e fum alb nu e turbina..
eu vad in oglinda fum negru.. nici nu stiam ca ar putea fi si albastru.. trebuie sa ma uit mai atent pt a observa daca e negru sau albastru..(in cazul in care voi putea face diferenta)
un salut

This post has been edited by casper_mik: 10 Dec 2010, 14:47


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Dec 2010, 15:20
Post #78


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@casper_mik=Solutia pare destul de simpla:
Ai joc la compresor si uleiul ce foloseste la ungerea acestuia trece in instalatia de air(lucru nepermis).Ai ulei pe conductele de air.racitor(intercooler),cutia fluture.De aici intra in motor si rezulta fumul negru precum si functionarea necorespunzatoare a EGR.
Solutia:refacerea tubinei(cost200-400 E)curatarea instalatie de air de rezidurile de ulei+schimb ulei.
Asta este parerea mea dupa ce ai postat constatarea de la Renault.
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
limba_it
post 10 Dec 2010, 20:31
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 8 December 10
From: italia




cu 2900e nu ti convine sa ti iei un motor nou daca ti atat de mult la masina ,parerea mea ca si 1000e e mult la problemele pe care le ai notat


--------------------
renault laguna 2 - ? 2004 sporttour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 10 Dec 2010, 22:12
Post #80


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




@espacern: merçi mult..
de moment mi-a curatat EGR-ul.. daca continua problema ii voi spune mecanicului sa-mi faca ceea ce mi-ai spus tu..
@limba_it: nu stiu daca e sult sau nu.. dar oricum nu sunt dispus sa cheltuies banii astia.. prefer s-o vand si cu ce iau pe ea + banii aia imi iau alta mai noua..
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 12 Dec 2010, 11:56
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Daca nu iti consuma mai mult ulei, nu e turbina.
Turbina ta e cu geometrie simpla, e un GT1549S.

Ai aici un tutorial facut de mine, despre cum se reconditioneaza.
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=177295&hl=gt1549s

Succes.

Totusi ai putea sa ii faci o scanare cu DDT... eu sunt sceptic ca e turbina.
Fa-i si tu o scanare si pune logul aici pe forum.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 12 Dec 2010, 20:04
Post #82


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




@andu911: supre bun tutorialul initiat de tine.. l-am citit in totalitate..
insa eu ma confrunt cu cateva probleme:
referitor la o reconditionare pe care as putea sa o fac eu.. imi e imposibil.. nu am spatiul necesar, sculele necesare.. si.. habar n-am despre mecanica.. De ce spun ca nu am spatiu si nici scule: locuies in spania.. si aici e cam complicat cu chestiile astea.. daca te vede cineva iti face imediat reclamatie..asa ca.. pica din start.. down.gif din pacate.. nu poti merge decat la un service..
cat despre DTT.. unde?¿? cum?¿?..
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 12 Dec 2010, 20:10
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Ideea e ca trebuie sa vedem un log de scanare, fie ca e cu DDT, fie ca e cu CLIP.

Oricum turbina nu are de ce sa fie... fiindca turbina ta e simpla, cu supapa wastegate, nu are vane. Nu are ce eroare sa apara de la turbina.
Probabil are un grad de uzura, dar asta nu infulenteaza sub nicio forma puterea motorului si erorile aparute pe bord.

This post has been edited by andu911: 12 Dec 2010, 20:11


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 17 Dec 2010, 20:47
Post #84


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




daca am completat in timp cam aproape 1L in 15.000 km, cum ti se pare?¿?
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 17 Dec 2010, 20:51
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Eu zic ca e acceptabil...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 18 Dec 2010, 16:25
Post #86


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




începusem să îmi griji că manâncă și mult ulei...
un salut


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cry_laguna2
post 26 Dec 2010, 15:32
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 December 10




Salutare si La Multi Ani ..off nu stiu cu ce sa incep...am de 2 sapt laguna asta si deja o iau razna...am schimbat bloc motor ..turbina reconditionata..etc...toate bune si frumoase..am plecat acum 2 zile din buc cu destinatia atena..apropae de giurgiu pe la 120 la ora m-i se aprinde chestia cu injectia..nu mai tragea masina de loc mai mult de 120-130 ma intorc repede la bucuresti si la sfatul uni prieten iau un senzor de presiune in turbo sh il pun pe masina dau cateva ture merge..ok zic hai la drum..plec si la iar imi apare..si uite asa am venit pana la atena..am ajuns cu chiu cu vai..abia acum am inteles ce lung este un tir cand vrei sa il depasesti..am parcat masina ..a doua zi dau sa plec porneste masina merg un pic si sa te fum in spatele meu albastru..dau doua ture se incalzeste bn motoru o calc ..nu mai da fum albastru decat putin negru normal zic eu..dar se simte un miros de incins..asa k de plastic..so please help .....

26 Dec 2010, 15:35:
cei care ati avut probleme de genu asta pls pls pls lasati un nr de tel ceva in pm si va sun eu pls

26 Dec 2010, 22:39:
nimeni????

This post has been edited by cry_laguna2: 26 Dec 2010, 22:39


--------------------
renault laguna 2 1.9Dci - BxxCRY 2001/break/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Dec 2010, 22:51
Post #88


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cel mai bun lucru l-ai facut:ai citit pe forum probleme asemanatoare cu ale tale.
Nu te poate ajuta nimeni concret doar pe baza a ceea ai explicat tu.
Daca masina merge(porneste,ruleaza)indreapta-te spre cea mai apropiata reprezentanta Renault/Dacia si acolo poate afli exact ce problema ai.
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 27 Dec 2010, 01:43
Post #89


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




pai daca ti sa aprins becul ala galben in timp ce mergeai putea sa fie de la debitmetru sau egr.Simptomele sunt cele descrise de tine.fumul ala albastru este ulei ars.Daca ai reconditionat turbina ,inseamna ca ai avut probleme cu ea,deci trebuia curatata toata tubulatura de uleiul din ea,inclusiv intercoolerul. Daca nu ai facut asta e posibil ca acel fum albastru sa fie consecinta.Poti verifica debitmetrul (este imediat dupa filtrul de aer) si verifica si egr sa nu fie intepenit di cauza uleiului si funinignei acumulate din pricina mersului subturat...distractie placuta.

P.s. le gasesti la preturi destul de ok pe amandoua la shrott.

ai mai spus ca ai schimbat bloc motor...nasol, se poate sa fie cu totul altceva decat ce ti-am scris eu mai sus,de genul segmenti sau deastea sau se poate sa fie si filtrul de motorina... trebuie mers la service neaparat ,nu da banii pe piese doar asa din auzite,iesi mult mai scump.

This post has been edited by Francisc 2: 27 Dec 2010, 01:48


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 5 Jan 2011, 19:40
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




cry_laguna 2, scoate mufa de la egr si porneste la un mic raliu cu acceleratii peste 3000rot/min si pe moment nu o sa mai ai probleme.Oricum cred ca in acest moment esti ok.
Vad ca ai putine postari ,cu mecanica cum te descurci? sa stim ce putem sa-ti explicam.
Francisc daca o vedeai pe a mea cat fum scotea prin Franta sigur credeai ca e turbo si erg.ul era problema.


This post has been edited by garc3a2000: 5 Jan 2011, 19:43


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 14:06
Dacia