Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord

ovidiupay
post 18 Jun 2011, 09:28
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




@lucianC - ai avut ceva de munca ,nu stiu daca ai verificat jocul de la turbina , dar e putin cam mult ulei pe EGR . In rest pozele cred ca sint asemanatoare ca la marea majoritate care au facut operatia asta dar nu au avut si un fotograf pe langa ei biggrin.gif ,


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP - AJ 53969 2002
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 18 Jun 2011, 14:48
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




da turbina am verificat o , e buna ,nu are joc , cu vre o 2 ani in urma mia puscat pe autostrada soarelui turbina , mi a bagat ulei peste tot atunci , radiatorul spart , ulei sub masina chiar sub radiatorul de la intercooler in fine on intimplare nasoala .
nasol e ca mesterii din romania isi fac treba de mintuiala , mi a schimbat turbina cu una noua , o grmada de bani , curatat vana erg ,curat radiatorul , anulat 2 conducte, erau varza , fagurii aia de la radiator erau praf. Mi a dat masina si a zis ca eroare cu eispritzung defect e normala sa mai apara , binenteles ca oring la teava de alimentare cu ulei a turbinei nu aveam , tot din cauza lui .
am fost am facut teste la o gramada , am fost si la reprezentanta , miau zis trs defect , la cumparat de la ei nouu , lam pus pe masina si nu mergea cu el , mergea cu un trs de audi din dezmembrari , iar oamenii de la repezentanta au dat din umeri , ba cai pompa de ulei dusa , o grmada de ipoteze , in fine de vre o 2 ani am mers asa cu masina , eroare de fiecare data cind depaseam 2000 ture , lipsa vlaga , fum tot tacimu .
de o saptamina am si eu masina cu adevarat , nu stiam ca poate sa merga masina mea fara sa am erori pe bord , la 3500 de ture , la 4000

This post has been edited by lucianC: 18 Jun 2011, 14:51


--------------------
renault laguna 2 - 111 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct88tbi
post 29 Sep 2011, 08:30
Post #123


tiby


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 January 11




hai sa vin si eu cu povestea mea ... acum 3 luni ( maxim ) am zis sa bag masina intr-un service de strada sa schimb kitul de ambreiaj , cand am plecat de acasa , pornesc masina mergea bine ( mai putin patinarea ambreiajului ) intorc eu masina linistit si plec , fara sa ma uit in spate , dupa vreo 200 -300 de metrii ma uit in spate k tot claxonau oamenii si constat cu surprindere k nu se mai vedea nimic din cauza fumului albastru ... nemaiintalnind aceasta problema am crezut k mi-a luat foc masina sad.gif ... trag masina pe dreapta si sar repede sa scor bornele de la baterie , cand ma uit , nema caldura degajata de "foc" ma uit in potrbagaj si aici aceeashi poveste ... mai merg eu 2 km nu mai scotea fum , dar dintr-o data imi arata k nu mai am ulei ... in fine dupa drumul cu peripetii si palpitatii ajung la service-ul de strada , si ii zic "mecanicului" care este "mecanic" la peugeot la reprezentanta ce simtpome are masina ... ii las masina si plec la prietena mea care sta la 2 km departare , dupa vreo 2 ore ma suna "mecanicul" care eu personal cred k e vanzator de cartofi , si mi se adreseaza exact asa : " frate , masina e varza ! daca o mai impingi 2 metrii iti cad rotile , daca o mai pornesti iti sparge motorul ... e prea varza frate masina " si imi zice are stricat asa : turbina ( care s-a dovedit sa fie stricata ) volanta , placa de presiune , rulment de presiune disc de ambreiaj si rotile care trebuiau schimbate cu totul dupa (parerea lui ) Si acum ii zic ok , pune rotile pe masina k vin sa o iau , duc masina la un mecanic adevarat care lucreaza acasa in garaj , ia omul masina si isi baga nasul in ea si imi explica ce probele are masina : turbina , volanta + roti (pivoti , biele directie ,bielete antirului)
ii dau ok-ul omului sa se apuce de masina si o termina !
excl.gif DE AICI INCEPE PROBLEMA ACTUALA ! mi-a mers masina aproape perfect , tinand cont ca am luat volanta SH k nu mi-am permis sa le fac pe toate cu banii care i-am avut ... de cateva zile aproape jumatate e luna din cand in cand imi apare sarma in bord si nu mai trage masina asa cum trebuie ... dak opresc motorul si pornesc sarma dispare si merge brici ... imi poate spune si mie cineva ce pot sa fac?
si inca o rugaminte as mai avea ... de aproape 5 ani de cand am masina nu am curatat niciodata valva EGR ... imi poateexpliuca si mie cineva cum se curata ...


--------------------
renault laguna II 1.9 DCI 120cp - CT 88 TBI 2001
si teroarea continua ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 29 Sep 2011, 10:05
Post #124


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Vezi aici si Aici

Eu zic totusi sa o pui si pe tester ca s-ar putea sa nu fie de la EGR. Oricum daca nu l-ai curatat niciodata...e bine sa faci si aceasta operatiune.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 - 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 29 Sep 2011, 10:09
Post #125


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




aceeasi problema am avut.. uite aici rezolvarea problemei (mele).. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=825...dpost&p=2970782 Postare #96
un salut

This post has been edited by casper_mik: 29 Sep 2011, 10:09


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat - 3292GTD 2.0

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 29 Sep 2011, 18:44
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




salutare am avut si eu o problema asemanatoare mi se aprindea rezistenta galbena in bord si nu imi tragea masina, si dupa ce o reporneam nu mai aveam probleme. de la egr nu putea sa fie deoarece la mine ii blindat. la mine mai era problema si cu pornitul greoi care s-a dovedit a fi de la injector, de cand am schimbat injectorul nu mai am nici o problema nu mi s-a mai aprins acea rezistenta galbena.
la tine s-ar putea sa fie de la egr sa nu iti deschida cand trebuie. incearca sa il cureti sa vezi cum merge si daca problema persista blindeaza-l si daca nici atunci no o sa mearga problema e din alta parte
bafta


--------------------
renault laguna 2 - bh 24 bby model privilege 2002 2,2 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct88tbi
post 30 Sep 2011, 07:15
Post #127


tiby


Group: Members
Posts: 50
Joined: 27 January 11




problema este k nu stiu unde este egr-ul biggrin.gif si nici nu stiu cum sa il scot ... hai k de scos cerd k ma voi descurca dar nu am reusit de inteleg de pe forum cu ce se curata , care este substanta ... am masina de aproape 5 ani dar nu am avut probleme cu ea decat ce am scris mai sus ... in rest nada... sad.gif


--------------------
renault laguna II 1.9 DCI 120cp - CT 88 TBI 2001
si teroarea continua ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 30 Sep 2011, 19:58
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




egr e montat in fata motorului spre radiator. nu e foarte greu de curatat iti trebuie putina benzina o surubelnita ca sa indepartezi ce este mai gros si o periuta mica atasez o poza ca sa iti dai seama unde e montat
am pus poze cum era al meu inainde si dupa curatare la mine ra blindat inainte de a-l curata si zic hai sa curat si eu egr sa vad cum merge si dupa curatire l-am montat fara acea tabla cu care era blindat si ies cu masina la drum si mergea mai rau ca inainte si un fum ca la tractor dupa mine si se aprindea acea rezistenta am pus-o pe tester si i-am zis ca era blindat si am luat tabla afara si mia explicat el pe acolo ca egr merge si nu merge nu deschide tot timpul ii dusa bobina sau ce o avea mecanismul electric si din cauza aia era blindat
sar putea ca sa ai si u aceasi problema daca nu mege dupa curatare incearca sa blindezi acel tub unde e sageatacare iti arata egr
bafta si spor la treaba

Attached thumbnail(s)
SAM_0512.JPG ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 1072
SAM_0518.JPG ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 1175
SAM_0519.JPG ( Size: 2.32mb ) Number of downloads: 1102


--------------------
renault laguna 2 - bh 24 bby model privilege 2002 2,2 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai
post 2 Oct 2011, 08:00
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 12 October 07
From: Bucuresti




vizavi de acest egr, am si eu o nelamurire: am fost la tester la mach1 si cei de acolo mi-au dat ca rezultat "egr blocat", trebuie schimbat. Undeva la vre-o 800 ron. Ideea e ca in bord nu arata nici o eroare, de mers merge ok, fara gatuirile respective, adica mi se pare ok. am avut inainte un 1.5 dci si avea problema cu egr-ul, care se si manifesta de altfel cu "datul in nas", erori in bord,si toate cele, asa ca stiu simptomele egr-ul. Deci: este posibil ca egr-ul sa fie anulat de undeva de prin calculator, adica dezactivat, si fara el sa fie totul ok? sau se fie vre-o "eroare" intentionata de la astia de la mach1? ms


--------------------
renault laguna 3 2014
pisi 318i cabrio '97 1.8i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbby
post 3 Oct 2011, 17:42
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 13 March 11




posibil sa fi blocat pe inchis si sa iti merga motorul bine daca iti ramanea blocat pe deschis ai avea o tona de fum in spatele tau. si la mine este dusa bobina adica mege cand vrea si ca sa nu il schimb il tin blindat . daca masia merge bine nu are rost sa umbli la el.


--------------------
renault laguna 2 - bh 24 bby model privilege 2002 2,2 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai
post 5 Oct 2011, 20:50
Post #131


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 12 October 07
From: Bucuresti




da, ma rog, nu stiu daca era o tona de fum in spatele meu caci am si filtru de perticule pe ea, si care cred ca isi face treaba caci teava de esapament este aproape alba, curata... am bagat degetul pe ea la evacuare si l-am scos curat. oricum, masina merge bine si merg asa cu ea pana o da semne... de service... ms oricum si bafta!


--------------------
renault laguna 3 2014
pisi 318i cabrio '97 1.8i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
malaimalait
post 28 Dec 2011, 00:02
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 13 April 11
From: LUGOJ




va salut domnilor.,am si eu o problema si cer ajutor din partea dvs.,problema ar fi dupa ce pornesc masina dupa aprox 10-15 secunde se aprinde becul in bord si imi da eroare einspritzung defect si se tureaza masina dela 900 -la 1000(precizez ca daca tin piciorul pe frana turatiile revin la 900,am pus masina pe tester si imi da ca debitmetrul este defect.,am cumparat un alt debitmetru de la dezmembrari si am aceleasi simptome.,precizez ca masina nu trage cum ar trebui,este mai lenesa,in schimb consumul este enorm de mare,aproximativ 18L-20L/100km in oras(am motor 3.0 dci),in cartea masini imi da 13.3 litri consum in oras.,dupa ce am montat debitmetru cumparat de la dezmembrari am observat la mufa care intra in debitmetru(debitmetru are 5 pini) ca are doar 4 fire,al 5 fir este legat de unul dintre cele 4 fire...,este normal sau ar trebui cel deal 5 fir legat la pinul respectiv?asa am cumparat masina...sper ca ati inteles cate ceva si ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat,o rezolvare.,va multumesc anticipat

This post has been edited by malaimalait: 28 Dec 2011, 00:08


--------------------
renault renault laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tresur_33
post 28 Dec 2011, 21:11
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 February 11




m-ar interesa pe mine EGR-ul desi al meu nu face figuri dar cateodata motorul merge cam neregulat. fa-mi un pret. 0758506454


--------------------
logan dacia - b33 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 27 Jun 2013, 20:36
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Am incercat si eu sa desfac EGR-ul in seara asta si n-am putut sa-l scot.A iesit la inceput cativa cm si dupa aia s-a intepenit total.Abia am mai bagat-o la loc, am dat cu ciocanul ca sa intre plus ca I-am rupt si o ureche.Aveti idei cum as putea sa o scot???


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traya170288
post 25 Mar 2014, 10:57
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 14 December 13
From: Timisoara




Buna ziua, am si eu o problema la laguna mea de careva zile tot imi facea figuri egr-ul mergeam in regin de autostrada sau si prin oras si mentineam viteza constanta imi taia acceleratia , trebuia sa sa scot din viteza sa bag inapoi ca sa am putere sa urc in turatii sau sa las sa scada turometrul sub 1700 rpm, m-am pus sa desfac EGR-ul, i-am dat suruburile jos si Surpriza... cand am pus mana pe el am ramas cu jumatate inauntru si jumatate afara... ( s-a mai intamplat acum o luna cand iar s-a rupt in 2 bucati) . Acum vreau si eu parerile voastre sa blindez galeria de unde isi ia EGR-ul gazele sau sa pun alt egr nou, alte 600Roni ?


--------------------
Renault Laguna II - BN 03 NFF 2001/08 ; 1.9DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 Mar 2014, 11:02
Post #136


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Schimba EGR-ul cu altul nou....gasesti Pierburg la 100€.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 25 Mar 2014, 12:36
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




oricum pe la dezmembrari cer baietii mult pe unul sh...

This post has been edited by andu911: 25 Mar 2014, 12:39


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traya170288
post 26 Mar 2014, 23:39
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 14 December 13
From: Timisoara




Dar daca las masina fara EGR... stiu ca nu racesc turbina ce sanse am sa o prajesc, sincer momentan nu mai dispun sa iau altul nou... sad.gif


--------------------
Renault Laguna II - BN 03 NFF 2001/08 ; 1.9DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 27 Mar 2014, 08:05
Post #139


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




N-are nici o treaba EGR-ul cu turbina , el intoarce o parte din gazele nearse din evacuare , direct in admisie ( deci nu trec prin turbina ) . Are rol in reducerea noxelor !
Poti sa mergi cu mufa scoasa de la EGR , dar verifica sa nu fie blocat pe deschis !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traya170288
post 27 Mar 2014, 10:45
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 14 December 13
From: Timisoara




Problema e ca era blocat pe deschis, am vrut sa dau EGR-ul jos sa il curat si dupa ce am dat suruburile jos am ramas surprins, am ramas cu jumatate inauntru si jumatate afara, acum cred k e pe inchis k trage bine masina daca era pe deschis nu tragea deloc.


--------------------
Renault Laguna II - BN 03 NFF 2001/08 ; 1.9DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rslick
post 28 Mar 2014, 08:23
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 30 June 09




Salutare!Am si eu o problema cu EGR! desi l-am curatat, tot am eroarea si pierderi de putere.Cu motorul pornit am alimentat EGR direct la 12 V.si am obs. ca motorul nu face urat aprope sa se opreasca ci merge in continuare rotund,singura diferenta cu EGR alimentat fiind ca se aude un fasait ca si cum ar trage aer pe undeva si i-as fi opturat putin calea.... are cineva vreo idee de ce face asa?


This post has been edited by rslick: 28 Mar 2014, 08:25


--------------------
renault scenic I 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Mar 2014, 08:27
Post #142


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




EGR-ul se curata sau se schimba....e simplu!

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rslick
post 28 Mar 2014, 22:47
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 30 June 09




De curatat l-am curatat,EGR-ul este cu 2 fire,si cu mufa scoasa nu mai apare avaria dar motorul tot nu are putere .desi service-ul autorizat renault dacia e cam departe de mine o sa merg la ei...


--------------------
renault scenic I 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunadciblue
post 29 Mar 2014, 03:25
Post #144


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 November 13
From: Brasov




@rslick mai curata l odata! Iar de data asta fii atent sa inchida bine.SUnt acolo niste "palarii" care nu inchid etans si asa se pierde puterea.


--------------------
Renault cu motor - BV 1.9 Dci
Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rslick
post 30 Mar 2014, 12:10
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 30 June 09




QUOTE(lagunadciblue @ 29 Mar 2014, 03:25)
@rslick  mai curata l odata! Iar de data asta fii atent sa inchida bine.SUnt acolo niste "palarii" care nu inchid etans si asa se pierde puterea.
*


Multumesc pt.sfat.Desi cand l-am curatat mi s-a parut ca e ok o sa-l mai dau jos odata sa fiu mai atent!
Un sfat bun oricum fata de al altora la care e "simplu il cureti sau il schimbi "la fel ca mai toti super mecanicii...

This post has been edited by rslick: 30 Mar 2014, 12:14


--------------------
renault scenic I 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toader mihai
post 23 Jan 2018, 14:58
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 January 18




Salutari tuturor. Sunt proaspat sosit pe acest forum si v-as ruga sa fiti mai ingaduitori cu mine, intrucat nu prea stiu cum functioneaza " lucrurile" pe aici. Sunt sigur, insa, ca in masura in care veti putea sa imi oferiti un sfat, nu veti ezita sa mi-l acordati. Problema mea este urmatoarea: Mi se oprea masina in mers (motorul) si era destul de stanjenitor, intrucat trebuia sa trag pe drepata , sa o pornesc din nou si tot asa.... Nu este de glunit, intrucat in trafic, oprindu-se motorul riscam sa intre in mine cineva care circula din spate cu viteza....In sfarist, am remediat acesta situatie, fiind vorba de cateva fire de la instalatia care intra in bornele de la injectoare (se rupsese izolatia si faceau atingere). Cert este ca de-atunci nu s-a mai intamplat. Dupa acest episod am dus-o la un Service auto renumit de-aici din Bucuresti, si la soliciotarea mea au curatat EGR-ul pe unde aveam scurgeri de ulei (acum se pare ca am rezolvat si cu scurgerea de ulei), intrucat la anterioarele verificari nu au putut sa identifice pe unde curge uleiul care imi inunda pur si simplu motorul.... ohmy.gif .

Problema actuala este urmatoarea: de cand mi-au curatat EGR - ul, la accelerare in treapta I de viteaza, a doua, a treia (chair si cand plec de pe loc) se aude un suierat (mai de graba un fluierat la fiecare atingere a acceleratiei) care persista pana la incazlirea motorului (sau probabil nu il mai aud eu dupa ce se incalzeste motorul). Imi puteti spune cauza?

Astept raspunsul vostru. Multumesc mult.


--------------------
Renault Laguna II Berlina - B 77 AVK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Jan 2018, 15:28
Post #147


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.386
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Turbo in ultimele clipe de viata ... si de aici si excesul de ulei pe la EGR ..

Verifica turbo la un service specializat si schimba-l inainte se iti ia cu el si motorul ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b 45 bwy
post 27 Jan 2018, 00:40
Post #148


Van driver


Group: Members
Posts: 1.135
Joined: 27 November 10
From: Bucuresti




Și la mine șuieră și nu trece de 2200rpm plus fum negru când e rece,,apoi daca o las 3-5 minute merge fara nici o problema.

This post has been edited by b 45 bwy: 27 Jan 2018, 00:41


--------------------
Renault Laguna - Florin&bwy 2003
Nova GT 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toader mihai
post 27 Jan 2018, 09:38
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 January 18




In legatura cu priblena ta, b 45 bwy, am avut-o si eu acum.vreo 3 ani. Nimeni.nu.mi.a putut identifica problema la aceste service-uri asa -zis consacrate. Am fost in ultima faza la un tip care a lucrat vreo 10 ani in germania la un service. Mi.a spis ca am intercooler-ul spart. Am luat un alt intercooler de la dezmembrari cu 200 lei ( noi este peste 1000 de lei). Si cu inca 150 lei manopera, mi.am rezilvat problema. Nu mai da gram de fum si am si putere in motor. simt si eu forta unui 1.9 dci. Inainte dupa 2000 rpm intra in protectie si trebuia sa trag pe dreapta,sa o opresc si apoi sa repirnesc. Foarte deranjant. Am uitat sa spun ca am dat bani la service-urile "autorizate" mii de lei. Degeaba. Rog sa nu se inteleaga faptul ca denigrez seevice-urile, dar unele au niste mecanici deplorabili. Succes.


--------------------
Renault Laguna II Berlina - B 77 AVK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 13:07
Dacia