Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord
![]() ![]() ![]() |
Acelasi EGR...cu alta palarie, pierdere putere...fara bec aprins in bord
ovidiupay |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
|
||
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
- AJ 53969
2002 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|||
lucianC |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
da turbina am verificat o , e buna ,nu are joc , cu vre o 2 ani in urma mia puscat pe autostrada soarelui turbina , mi a bagat ulei peste tot atunci , radiatorul spart , ulei sub masina chiar sub radiatorul de la intercooler in fine on intimplare nasoala .
nasol e ca mesterii din romania isi fac treba de mintuiala , mi a schimbat turbina cu una noua , o grmada de bani , curatat vana erg ,curat radiatorul , anulat 2 conducte, erau varza , fagurii aia de la radiator erau praf. Mi a dat masina si a zis ca eroare cu eispritzung defect e normala sa mai apara , binenteles ca oring la teava de alimentare cu ulei a turbinei nu aveam , tot din cauza lui . am fost am facut teste la o gramada , am fost si la reprezentanta , miau zis trs defect , la cumparat de la ei nouu , lam pus pe masina si nu mergea cu el , mergea cu un trs de audi din dezmembrari , iar oamenii de la repezentanta au dat din umeri , ba cai pompa de ulei dusa , o grmada de ipoteze , in fine de vre o 2 ani am mers asa cu masina , eroare de fiecare data cind depaseam 2000 ture , lipsa vlaga , fum tot tacimu . de o saptamina am si eu masina cu adevarat , nu stiam ca poate sa merga masina mea fara sa am erori pe bord , la 3500 de ture , la 4000 This post has been edited by lucianC: 18 Jun 2011, 14:51 |
--------------------
renault
laguna 2
- 111
2001
|
|
ct88tbi |
![]()
Post
#123
|
![]() tiby Group: Members Posts: 50 Joined: 27 January 11 ![]() |
hai sa vin si eu cu povestea mea ... acum 3 luni ( maxim ) am zis sa bag masina intr-un service de strada sa schimb kitul de ambreiaj , cand am plecat de acasa , pornesc masina mergea bine ( mai putin patinarea ambreiajului ) intorc eu masina linistit si plec , fara sa ma uit in spate , dupa vreo 200 -300 de metrii ma uit in spate k tot claxonau oamenii si constat cu surprindere k nu se mai vedea nimic din cauza fumului albastru ... nemaiintalnind aceasta problema am crezut k mi-a luat foc masina
![]() ii dau ok-ul omului sa se apuce de masina si o termina ! ![]() si inca o rugaminte as mai avea ... de aproape 5 ani de cand am masina nu am curatat niciodata valva EGR ... imi poateexpliuca si mie cineva cum se curata ... |
--------------------
renault
laguna II 1.9 DCI 120cp
- CT 88 TBI
2001 si teroarea continua ...
|
|
super98 |
![]()
Post
#124
|
![]() Super membru :d Group: Members Posts: 454 Joined: 25 September 09 From: Ialomita ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750
-
2002
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#125
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
aceeasi problema am avut.. uite aici rezolvarea problemei (mele).. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=825...dpost&p=2970782 Postare #96
un salut This post has been edited by casper_mik: 29 Sep 2011, 10:09 |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
- 3292GTD
2.0 BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
bogdanbby |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 13 March 11 ![]() |
salutare am avut si eu o problema asemanatoare mi se aprindea rezistenta galbena in bord si nu imi tragea masina, si dupa ce o reporneam nu mai aveam probleme. de la egr nu putea sa fie deoarece la mine ii blindat. la mine mai era problema si cu pornitul greoi care s-a dovedit a fi de la injector, de cand am schimbat injectorul nu mai am nici o problema nu mi s-a mai aprins acea rezistenta galbena.
la tine s-ar putea sa fie de la egr sa nu iti deschida cand trebuie. incearca sa il cureti sa vezi cum merge si daca problema persista blindeaza-l si daca nici atunci no o sa mearga problema e din alta parte bafta |
--------------------
renault
laguna 2
- bh 24 bby
model privilege 2002 2,2 dci
|
|
ct88tbi |
![]()
Post
#127
|
![]() tiby Group: Members Posts: 50 Joined: 27 January 11 ![]() |
problema este k nu stiu unde este egr-ul
![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna II 1.9 DCI 120cp
- CT 88 TBI
2001 si teroarea continua ...
|
|
bogdanbby |
![]()
Post
#128
|
Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 13 March 11 ![]() |
egr e montat in fata motorului spre radiator. nu e foarte greu de curatat iti trebuie putina benzina o surubelnita ca sa indepartezi ce este mai gros si o periuta mica atasez o poza ca sa iti dai seama unde e montat
am pus poze cum era al meu inainde si dupa curatare la mine ra blindat inainte de a-l curata si zic hai sa curat si eu egr sa vad cum merge si dupa curatire l-am montat fara acea tabla cu care era blindat si ies cu masina la drum si mergea mai rau ca inainte si un fum ca la tractor dupa mine si se aprindea acea rezistenta am pus-o pe tester si i-am zis ca era blindat si am luat tabla afara si mia explicat el pe acolo ca egr merge si nu merge nu deschide tot timpul ii dusa bobina sau ce o avea mecanismul electric si din cauza aia era blindat sar putea ca sa ai si u aceasi problema daca nu mege dupa curatare incearca sa blindezi acel tub unde e sageatacare iti arata egr bafta si spor la treaba Attached thumbnail(s) SAM_0512.JPG ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 1072 SAM_0518.JPG ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 1175 SAM_0519.JPG ( Size: 2.32mb ) Number of downloads: 1102 |
--------------------
renault
laguna 2
- bh 24 bby
model privilege 2002 2,2 dci
|
|
mihhai |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
vizavi de acest egr, am si eu o nelamurire: am fost la tester la mach1 si cei de acolo mi-au dat ca rezultat "egr blocat", trebuie schimbat. Undeva la vre-o 800 ron. Ideea e ca in bord nu arata nici o eroare, de mers merge ok, fara gatuirile respective, adica mi se pare ok. am avut inainte un 1.5 dci si avea problema cu egr-ul, care se si manifesta de altfel cu "datul in nas", erori in bord,si toate cele, asa ca stiu simptomele egr-ul. Deci: este posibil ca egr-ul sa fie anulat de undeva de prin calculator, adica dezactivat, si fara el sa fie totul ok? sau se fie vre-o "eroare" intentionata de la astia de la mach1? ms
|
--------------------
renault
laguna 3
2014 pisi 318i cabrio '97 1.8i
|
|
bogdanbby |
![]()
Post
#130
|
Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 13 March 11 ![]() |
posibil sa fi blocat pe inchis si sa iti merga motorul bine daca iti ramanea blocat pe deschis ai avea o tona de fum in spatele tau. si la mine este dusa bobina adica mege cand vrea si ca sa nu il schimb il tin blindat . daca masia merge bine nu are rost sa umbli la el.
|
--------------------
renault
laguna 2
- bh 24 bby
model privilege 2002 2,2 dci
|
|
mihhai |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 12 October 07 From: Bucuresti ![]() |
da, ma rog, nu stiu daca era o tona de fum in spatele meu caci am si filtru de perticule pe ea, si care cred ca isi face treaba caci teava de esapament este aproape alba, curata... am bagat degetul pe ea la evacuare si l-am scos curat. oricum, masina merge bine si merg asa cu ea pana o da semne... de service... ms oricum si bafta!
|
--------------------
renault
laguna 3
2014 pisi 318i cabrio '97 1.8i
|
|
malaimalait |
![]()
Post
#132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 13 April 11 From: LUGOJ ![]() |
va salut domnilor.,am si eu o problema si cer ajutor din partea dvs.,problema ar fi dupa ce pornesc masina dupa aprox 10-15 secunde se aprinde becul in bord si imi da eroare einspritzung defect si se tureaza masina dela 900 -la 1000(precizez ca daca tin piciorul pe frana turatiile revin la 900,am pus masina pe tester si imi da ca debitmetrul este defect.,am cumparat un alt debitmetru de la dezmembrari si am aceleasi simptome.,precizez ca masina nu trage cum ar trebui,este mai lenesa,in schimb consumul este enorm de mare,aproximativ 18L-20L/100km in oras(am motor 3.0 dci),in cartea masini imi da 13.3 litri consum in oras.,dupa ce am montat debitmetru cumparat de la dezmembrari am observat la mufa care intra in debitmetru(debitmetru are 5 pini) ca are doar 4 fire,al 5 fir este legat de unul dintre cele 4 fire...,este normal sau ar trebui cel deal 5 fir legat la pinul respectiv?asa am cumparat masina...sper ca ati inteles cate ceva si ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat,o rezolvare.,va multumesc anticipat
This post has been edited by malaimalait: 28 Dec 2011, 00:08 |
--------------------
renault
renault laguna
2002
|
|
tresur_33 |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 February 11 ![]() |
m-ar interesa pe mine EGR-ul desi al meu nu face figuri dar cateodata motorul merge cam neregulat. fa-mi un pret. 0758506454
|
--------------------
logan
dacia
- b33
2003
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Am incercat si eu sa desfac EGR-ul in seara asta si n-am putut sa-l scot.A iesit la inceput cativa cm si dupa aia s-a intepenit total.Abia am mai bagat-o la loc, am dat cu ciocanul ca sa intre plus ca I-am rupt si o ureche.Aveti idei cum as putea sa o scot???
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
traya170288 |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 December 13 From: Timisoara ![]() |
Buna ziua, am si eu o problema la laguna mea de careva zile tot imi facea figuri egr-ul mergeam in regin de autostrada sau si prin oras si mentineam viteza constanta imi taia acceleratia , trebuia sa sa scot din viteza sa bag inapoi ca sa am putere sa urc in turatii sau sa las sa scada turometrul sub 1700 rpm, m-am pus sa desfac EGR-ul, i-am dat suruburile jos si Surpriza... cand am pus mana pe el am ramas cu jumatate inauntru si jumatate afara... ( s-a mai intamplat acum o luna cand iar s-a rupt in 2 bucati) . Acum vreau si eu parerile voastre sa blindez galeria de unde isi ia EGR-ul gazele sau sa pun alt egr nou, alte 600Roni ?
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BN 03 NFF
2001/08 ; 1.9DCI
|
|
espacern |
![]()
Post
#136
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimba EGR-ul cu altul nou....gasesti Pierburg la 100€.
@+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
oricum pe la dezmembrari cer baietii mult pe unul sh...
This post has been edited by andu911: 25 Mar 2014, 12:39 |
--------------------
-
-
-
|
|
traya170288 |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 December 13 From: Timisoara ![]() |
Dar daca las masina fara EGR... stiu ca nu racesc turbina ce sanse am sa o prajesc, sincer momentan nu mai dispun sa iau altul nou...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
- BN 03 NFF
2001/08 ; 1.9DCI
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
N-are nici o treaba EGR-ul cu turbina , el intoarce o parte din gazele nearse din evacuare , direct in admisie ( deci nu trec prin turbina ) . Are rol in reducerea noxelor !
Poti sa mergi cu mufa scoasa de la EGR , dar verifica sa nu fie blocat pe deschis ! |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
traya170288 |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 14 December 13 From: Timisoara ![]() |
Problema e ca era blocat pe deschis, am vrut sa dau EGR-ul jos sa il curat si dupa ce am dat suruburile jos am ramas surprins, am ramas cu jumatate inauntru si jumatate afara, acum cred k e pe inchis k trage bine masina daca era pe deschis nu tragea deloc.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BN 03 NFF
2001/08 ; 1.9DCI
|
|
rslick |
![]()
Post
#141
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 30 June 09 ![]() |
Salutare!Am si eu o problema cu EGR! desi l-am curatat, tot am eroarea si pierderi de putere.Cu motorul pornit am alimentat EGR direct la 12 V.si am obs. ca motorul nu face urat aprope sa se opreasca ci merge in continuare rotund,singura diferenta cu EGR alimentat fiind ca se aude un fasait ca si cum ar trage aer pe undeva si i-as fi opturat putin calea.... are cineva vreo idee de ce face asa?
This post has been edited by rslick: 28 Mar 2014, 08:25 |
--------------------
renault
scenic I
2002
|
|
espacern |
![]()
Post
#142
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
EGR-ul se curata sau se schimba....e simplu!
@+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
rslick |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 30 June 09 ![]() |
De curatat l-am curatat,EGR-ul este cu 2 fire,si cu mufa scoasa nu mai apare avaria dar motorul tot nu are putere .desi service-ul autorizat renault dacia e cam departe de mine o sa merg la ei...
|
--------------------
renault
scenic I
2002
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#144
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
@rslick mai curata l odata! Iar de data asta fii atent sa inchida bine.SUnt acolo niste "palarii" care nu inchid etans si asa se pierde puterea.
|
--------------------
Renault
cu motor
- BV
1.9 Dci Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
rslick |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 30 June 09 ![]() |
QUOTE(lagunadciblue @ 29 Mar 2014, 03:25) @rslick mai curata l odata! Iar de data asta fii atent sa inchida bine.SUnt acolo niste "palarii" care nu inchid etans si asa se pierde puterea. Multumesc pt.sfat.Desi cand l-am curatat mi s-a parut ca e ok o sa-l mai dau jos odata sa fiu mai atent! Un sfat bun oricum fata de al altora la care e "simplu il cureti sau il schimbi "la fel ca mai toti super mecanicii... This post has been edited by rslick: 30 Mar 2014, 12:14 |
--------------------
renault
scenic I
2002
|
|
toader mihai |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 January 18 ![]() |
Salutari tuturor. Sunt proaspat sosit pe acest forum si v-as ruga sa fiti mai ingaduitori cu mine, intrucat nu prea stiu cum functioneaza " lucrurile" pe aici. Sunt sigur, insa, ca in masura in care veti putea sa imi oferiti un sfat, nu veti ezita sa mi-l acordati. Problema mea este urmatoarea: Mi se oprea masina in mers (motorul) si era destul de stanjenitor, intrucat trebuia sa trag pe drepata , sa o pornesc din nou si tot asa.... Nu este de glunit, intrucat in trafic, oprindu-se motorul riscam sa intre in mine cineva care circula din spate cu viteza....In sfarist, am remediat acesta situatie, fiind vorba de cateva fire de la instalatia care intra in bornele de la injectoare (se rupsese izolatia si faceau atingere). Cert este ca de-atunci nu s-a mai intamplat. Dupa acest episod am dus-o la un Service auto renumit de-aici din Bucuresti, si la soliciotarea mea au curatat EGR-ul pe unde aveam scurgeri de ulei (acum se pare ca am rezolvat si cu scurgerea de ulei), intrucat la anterioarele verificari nu au putut sa identifice pe unde curge uleiul care imi inunda pur si simplu motorul....
![]() Problema actuala este urmatoarea: de cand mi-au curatat EGR - ul, la accelerare in treapta I de viteaza, a doua, a treia (chair si cand plec de pe loc) se aude un suierat (mai de graba un fluierat la fiecare atingere a acceleratiei) care persista pana la incazlirea motorului (sau probabil nu il mai aud eu dupa ce se incalzeste motorul). Imi puteti spune cauza? Astept raspunsul vostru. Multumesc mult. |
--------------------
Renault Laguna II
Berlina
- B 77 AVK
2002
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.386 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Turbo in ultimele clipe de viata ... si de aici si excesul de ulei pe la EGR ..
Verifica turbo la un service specializat si schimba-l inainte se iti ia cu el si motorul .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#148
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Și la mine șuieră și nu trece de 2200rpm plus fum negru când e rece,,apoi daca o las 3-5 minute merge fara nici o problema.
This post has been edited by b 45 bwy: 27 Jan 2018, 00:41 |
--------------------
Renault
Laguna
- Florin&bwy
2003 Nova GT 1999
|
|
toader mihai |
![]()
Post
#149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 23 January 18 ![]() |
In legatura cu priblena ta, b 45 bwy, am avut-o si eu acum.vreo 3 ani. Nimeni.nu.mi.a putut identifica problema la aceste service-uri asa -zis consacrate. Am fost in ultima faza la un tip care a lucrat vreo 10 ani in germania la un service. Mi.a spis ca am intercooler-ul spart. Am luat un alt intercooler de la dezmembrari cu 200 lei ( noi este peste 1000 de lei). Si cu inca 150 lei manopera, mi.am rezilvat problema. Nu mai da gram de fum si am si putere in motor. simt si eu forta unui 1.9 dci. Inainte dupa 2000 rpm intra in protectie si trebuia sa trag pe dreapta,sa o opresc si apoi sa repirnesc. Foarte deranjant. Am uitat sa spun ca am dat bani la service-urile "autorizate" mii de lei. Degeaba. Rog sa nu se inteleaga faptul ca denigrez seevice-urile, dar unele au niste mecanici deplorabili. Succes.
|
--------------------
Renault Laguna II
Berlina
- B 77 AVK
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 13:07 |