Ce ziceti de masina made in china?
![]() ![]() ![]() |
Ce ziceti de masina made in china?
BZN |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#122
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Lifan fac scutere si motocilete. Destul de ok pentru un produs chinezesc.
Fenomenal de amuzanta traducerea in engleza, aproape la fel de tare ca un manual de utilizare chinezes tradus de ei in engleza. This post has been edited by einstein1984: 24 Mar 2010, 11:51 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/MG-6/248727/
noul mg se va produce in anglia.... sa vedem cat de sigur va fi |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#124
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
SI vechiul MG nu se producea tot acolo?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
insa acum proprietari sunt chinezi...masina pare destul de elaborata si destul de calitativa, la materiale interoare...insa design-u nu-mi place sub nici o forma...
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Ce are? E foarte misto. Si inteleg ca se conduce si bine. Singurul minus de la mine e pt unele chestii din interior cel putin ca aspect. Volanul si cocoasa de deasupra instrumentelor.
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstD...350-1.5/248880/
viitorul mg 3..chinejii iau cu asalt europa |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Fan3 |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 1 January 05 ![]() |
Roewe 350 asa se va numi ? oricum masina arata foarte bine, nu cred ca vor fi ieftine modele astea...
|
--------------------
*
*
*
- *
|
|
argon |
![]()
Post
#129
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
la 100 NM cuplu la 1,3 tone nu cred ca o va lua multa lume.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Ov |
![]()
Post
#130
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
100lb=135.581795Nm
![]() This post has been edited by Ov: 16 Apr 2010, 10:26 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
argon |
![]()
Post
#131
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ma miram eu ca e asa mic, ai dreptate
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
leinad |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru dacionist Group: Members Posts: 395 Joined: 17 March 05 From: Constanța ![]() |
Bulgaria, poarta prin care mașinile chinezești care fac concurență Loganului vor intra în Europa
Cândva în vara acestui an, pe poarta fabricii construite de Great Wall în localitatea Bahovitsa din Bulgaria va ieși prima mașină chinezească produsă în Uniunea Europeană, scrie The New York Times. Locul ales pentru construirea fabricii - un mic sat de la poalele munților - pare la prima vedere nepotrivit, dar se așteaptă ca noua uzină să creeze locuri de muncă în regiune. În plus, compania chinezească dorește să asigure o platformă de producție cu costuri cât mai reduse pentru a livra mașini pe cea mai mare piață din lume, Uniunea Europeană. Grisa Gancev, fost luptător bulgar care a făcut o avere în timpul tranziției din anii '90, se află în spatele acestui proiect, alături de Great Wall Motors, unul dintre cei mai mari producători de automobile sport din China, care are statut de investitor minoritar. Din suma inițială de 97 de milioane de euro dedicată finalizării proiectului, Great Wall Motors furnizează aproximativ 10%, iar compania Litex, deținută de Gancev, restul. Se așteaptă ca fabrica de la Bahovitsa să creeze 1.220 de locuri de muncă și să producă 50.000 de unități pe an, deși modelele și specificațiile tehnice nu au fost încă dezvăluite. Chiar dacă producătorii de automobile din Europa și SUA au pătruns în număr mare în China, analiștii spun că va mai dura ceva timp până când vor ajunge să se teamă de o competiție serioasă din partea Chinei pe Bătrânul Continent. Producătorii chinezi nu sunt nici măcar pe aproape de a contesta brandurile consacrate ale producătorilor europeni, a declarat David Sedgwick, editor la Automotive News China. Au existat câteva companii care au încercat să exporte mașini chinezești în Uniunea Europeană, dar nu au avut parte de prea mult succes. "Companiile chinezești vorbesc des despre planurile pe care le au pentru Europa, dar nu fac nicio mișcare încă". Sedgwick a explicat că Bahovitsa va fi de fapt o fabrică de asamblare, întrucât "cei de acolo vor primi piesele corespunzătoare pentru reasamblare și nu vor produce automobilele de la zero, nu vorbim de prea multă automatizare". "Trebuie să fii foarte atent când e vorba de o uzină de asamblare pe scară largă. Acestea pot costa de la 500 de milioane de dolari până la un miliard de dolari. Când vezi că un producător chinez se avântă la o asemenea investiție, atunci să fii sigur că este vorba despre ceva serios". Printre investițiile pe care le-a făcut China în Bulgaria se numără o fabrică de sticlă, o fermă solară, dar și fabrici de televizoare și aparate de aer condiționat. Companiile chinezești nu intenționează să se oprească aici. Bulgarii sunt deja în negocieri pentru construcția unei zone industriale în apropiere de Sofia. Great Wall Motors nu a venit însă cu intenția de a investi, propunerea venind inițial de la Gancev care voia să producă mașini chinezești în Bulgaria pentru a exploata piața low-cost de automobile din Balcani și Europa de Est, conform directorului Litex Motors Ilia Terziev. El l-a numit ulterior pe Gancev un "patriot", întrucât aceste investiții creează noi locuri de muncă pentru conaționalii săi. "Oamenii speră că această fabrică le va oferi noi locuri de muncă", a spus Plamen Likyov, managerul de producție la Litex Motors. "Criza economică globală se resimte aici, ca și pretutindeni". Andy Liu, director de marketing pentru Europa în cadrul Great Wall Motors, susține că Bulgaria este o zonă cu multe oportunități de investiții și de aceea obiectivul companiei este să se extindă și să intre nu numai pe piața europeană, ci și pe piața americană. "Mașinile noastre vor fi foarte bune, iar prețurile vor fi extrem de competitive. Acesta este un aspect specific producătorilor chinezi", a declarat Liu. Noul sedan chinezesc se va vinde pentru aproximativ 5.000 de euro, în timp ce pentru un Logan fără dotări, produs la uzina Renault Dacia din România, cumpărătorii vor scoate din buzunar 6.000 de euro. Cu toate acestea, autoturismele chinezești va trebui să treacă peste un scepticism pronunțat nu numai din partea cumpărătorilor, dar și a dealerilor. Mitko Tonev, manager general al unui dealer Dacia Renault, se așteaptă ca numărul autoturismelor produse de cei de la Great Wall Motors să nu depășească valoarea de 1.000- 1.500 pe an, într-o țară în care în anul 2009 s-au vândut 26.813 mașini, iar în 2008, 57.927 de autoturisme. This post has been edited by leinad: 17 Jan 2011, 21:16 |
--------------------
Logan
Preferance
75 ponei
|
|
piese_sorin |
![]()
Post
#133
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 February 11 ![]() |
Acuma nu ca sunt eu un fan Dacia sau un sutinator inversunat dar cred ca masinile aste chinezesti sunt cam caricaturi si nu prea pot sa concureze cu modele noi de la Dacia. Un avantaj major pentru Dacia este in primul rand sigla Renault, care da putina credibilitate. Nu stiu cat se vor incumeta nemtii spre exemplu sa cumpere asa ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2001-2005
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#134
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai ce, Dacia la inceput era cumparata de nemti, sau se vindea prin Egipt, Maroc, Liban etc?
O sa se cumpere in RO, BG, etc. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
rtBK |
![]()
Post
#135
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu ati vazut gelly-ul ala tunat cu vopsea perla de se tot plimba prin bucuresti ?
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
J o h n n y |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 12 April 05 From: Cluj ![]() |
Nu e vb de asta.... Dacia are in spate un constructor conscrat (Reno) cu traditie in conceperea si constructia auto insa chinezii nu prea au nimic in comun cu constructia de auturisme.... pana si avionul lor "invizibil" lansat cu mare tam-tam de curand e copiat dupa F-117-le doborat de antiaeriana sarba in martie 1999 in timpul razboiului din Serbia. Si totusi le-a luat peste 10 ani ca sa-l copieze....
![]() |
--------------------
Ford Focus 2
TDCI
2005 Ghia 109 CP Simplicity is the ultimate sophistication!
|
|
Merced |
![]()
Post
#137
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ia uita-te la F-117 si la ce au scos ei acum si vezi daca ti se pare ca e copiat.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#138
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(piese_sorin @ 8 Feb 2011, 11:20) Acuma nu ca sunt eu un fan Dacia sau un sutinator inversunat dar cred ca masinile aste chinezesti sunt cam caricaturi si nu prea pot sa concureze cu modele noi de la Dacia. Un avantaj major pentru Dacia este in primul rand sigla Renault, care da putina credibilitate. Nu stiu cat se vor incumeta nemtii spre exemplu sa cumpere asa ceva. Ai vazut vreuna de aproape? Te-ai uitat macar sub capota uneia? A, si vezi ca era corect sa spui "nu stiu CAND se vor incumeta nemtii spre exemplu sa cumpere asa ceva". |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
J o h n n y |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 12 April 05 From: Cluj ![]() |
|
--------------------
Ford Focus 2
TDCI
2005 Ghia 109 CP Simplicity is the ultimate sophistication!
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#140
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#141
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Da da, prin regie, nu?
![]() Ai uitat si toba care zbarnaie. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
nonic |
![]()
Post
#142
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Titlul raspunde la intrebare ''masina made in china''
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
andu911 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Great_wall_motors_hover.jpg
4630057211_d25fd23d1c_z.jpg great-wall.jpg This post has been edited by andu911: 9 Feb 2011, 23:31 |
--------------------
-
-
-
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(J o h n n y @ 8 Feb 2011, 13:57) Nu e vb de asta.... Dacia are in spate un constructor conscrat (Reno) cu traditie in conceperea si constructia auto insa chinezii nu prea au nimic in comun cu constructia de auturisme.... pana si avionul lor "invizibil" lansat cu mare tam-tam de curand e copiat dupa F-117-le doborat de antiaeriana sarba in martie 1999 in timpul razboiului din Serbia. Si totusi le-a luat peste 10 ani ca sa-l copieze.... ![]() 1. Sunt de acord cu tine, momentan chinezii nu au inca know-how in privinta autoturismelor. Dar peste vreo 3-5 ani? Astia micii invata repede, au resurse, au cumparat si cateva branduri de traditie...tare imi e ca peste vreo cativa ani masinile lor vor deveni alternative foarte viabile pentru Europa. 2. In privinta avionului invizibil...trebuia sa fie vorba altfel: "la fotbal, politica si avioane militare invizibile se pricepe toata lumea". Chiar iti imaginezi ca stie orice muritor de rand daca/cat/cum au copiat ei la avionul ala...ce naiba, hai sa vorbim despre ce ne pricepem cat de cat. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
Squirrel |
![]()
Post
#145
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Euro NCAP | Landwind CV9 | 2010 | Crash test
Ocupanți adulți: 34% Ocupanți copii: 45% Pietoni: 31% Asistență de siguranță: 29% Rezultat: 2 stele din 5. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#146
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
apropo de aceasta stire, se pare ca pe 23.02.2011 este programat la EuroNcap Dacia DUSTER
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
millian03 |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 31 August 08 ![]() |
asta copiaza claar BMW Seria 3 E90.Atat interior cat si exterior, desenarea farurilor + bara fata..
|
--------------------
BMW
320
2004 BMW 320, 2004, 2.0d, 150 CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#148
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
clr |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
De deranjat nu avea de ce sa ma deranjeze. Suspectez in schimb publicitate mascata
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
argon |
![]()
Post
#150
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(koress @ 19 Feb 2012, 12:14) Bine facuta terci. QUOTE(koress @ 19 Feb 2012, 12:14) La 86 de cai si o tona si jumatate imi imaginez, macar de era diesel sa aiba cuplu, dar la 100-120 Nm cat o avea numa sport nu e. Am si eu o masina cu 100 de cai la 1200 de kg, si modul sportiv nu e in lista de optiuni, imi imaginez la 1500 kg si 86 de cai cum e, daca o avea atatia, poate-s cai de aia PMPO, ca la casetoafenele chinezesti. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 11:33 |