Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
dancrisan72 |
![]()
Post
#901
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 October 16 From: PORTUGALIA-LISABONA ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20160801_102811_1_.jpg ( Size: 867.22k ) Number of downloads: 796 |
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 1.6 16V
03-2002 break expression
- 26-61-TE
|
|||
Rosniper |
![]()
Post
#902
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 6 August 07 ![]() |
Am si eu o problema ceva mai ciudata, zic eu. Imi baga aer rece pe partea dreapta si caldura doar pe stanga, pe stanga raspunde la comenzi pe dreapta nu, indiferent daca ii dau pe 16 grade sau pe 26 grade. Am schimbat motorasul de amestec aer cald-rece de pe partea dreapta(cel de langa filtrulul de polen) si face la fel. Dupa ce ma joc la butoanele de la climatronic, 16-26 pe ambele parti, la un moment dat partea dreapta raspunde la aceleasi comenzi de la partea stanga. Adica dau 16 grade pe stanga se face frig in amele parti, dau 26 pe stanga se face cald in ambele parti si pe stanga si pe dreapta, partea dreapta a climatronicului indiferent ce i as face nu reactioneaza. Dupa ce las masina o noapte o iau de la capat frig pe dreapta, iar butonari la climatronic turatie etc. si din nou raspunde la comenzile climatronicului din partea soferului, dar asta dupa 10-20 de mers si de incercari ceea ce mi se pare foarte ciudat. Daca v-ati confruntat cu asa ceva sau aveti ideea care sa fie problema, astept un raspuns. Multumesc.
This post has been edited by Rosniper: 7 Nov 2016, 14:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2002 Renault Laguna 1.9 DCI Dynamique 2002
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#903
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
Incearca si un panou de clima. Am avut si eu o problema cu aerul pe partea dreapta tot asa iarna si era de la panou. Nu am stat sa verific lipituri si altele si l-am schimbat direct. Motorasul de pe partea dreapta se poate vedea usor daca merge sau nu uitandu te sub torpedo...
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
Rosniper |
![]()
Post
#904
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 6 August 07 ![]() |
O sa incerc un alt climatronic, momentan nu am pe nimeni cu o laguna 2. Referitor la motoras, l am inlocuit cu altul, insa nu e nico schimbare, face la fel.
|
--------------------
Renault
Laguna
2002 Renault Laguna 1.9 DCI Dynamique 2002
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#905
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
si ai certitudinea ca motorasul pe care l-ai pus e ok ? Ti-am zis la cel din partea dreapta daca te uiti sub topedou ( dai meterialul ala de langa becul de la picioare ) o sa vezi clapeta alba din motor cum se invarte sau poti tine degetul pe ea si simti daca invarte )
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#906
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
Buna seara, am patit si eu ceea ce multi posesori de Laguna 2 am vazut au patit-o si ei-nu mai functioneaza aeroterma desi pe ecranul climatronic imi arata ca este la putere maxima. Colegii de suferinta care au intampinat aceeasi problema cum au rezolvat situatia? Ce anume trebuie saverific? cum verific daca mototrasul aerotermei functioneaza? Am observat ca sub bord partea pasagerului este ocutie cu un releu si o siguranta, are cumva treaba cu aeroterma? Multumesc tuturor pentru orice sfat si informatie.
This post has been edited by mihai079: 11 Nov 2016, 00:11 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#907
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Salut,
Eu am patit-o si mi-a fost blocat ventilatorul - schimbat si totul a fost ok. Totul i s-a tras de la un tratament pentru igienizat clima, pentru ca a ajuns pe el solutie din aia si a gripat lagarele. Poate sa mai fie si variatorul de turatie, dar nu am auzit pe nimeni cu laguna cu climatronic sa aibe astfel de problema, in schimb pe alte marci s-a mai intamplat. Numai bine Adrian |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#908
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
am nevoie de un sfat, am dat jos aeroterma si am pus-o pe direct-functioneaza; am probat cu alt releu care regleaza viteza si tot nu vrea sa porneasca, pe ecranul climei arata cum cresc viteza dar aeroterma tot moarta ramane. Ce mai trebuie verificat. Mersi
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
Aco |
![]()
Post
#909
|
Membru autentic Group: Members Posts: 742 Joined: 19 April 13 From: Ploiesti ![]() |
Trebuie curatat motorul aerotermei, cand o pui pe direct ii dai direct voltaj mare si o misca mai usor. Cand o legi la mufa ei curentul vine treptat chiar daca ai setat direct viteza maxima.
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.0dci
2007
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#910
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Alt modul climatronic, macar pentru o proba.
|
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#911
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
Pentru alt modul este vreun coleg prin Bacau pentru o proba de 5 minute?
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#912
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
Am incercat cu doua module de putere ventilator, este posibil sa fie amandoua stricate? Cu al meu nu merge si am achizitionat altuldin bucuresti si tot moarta ramane.Intr-o schita de reparatie am vazut ca defapt firul albastru care intra in pin B l modululi trebuie sa aibe si el voltaj, asa este?
This post has been edited by mihai079: 22 Nov 2016, 19:08 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
mihai079 |
![]()
Post
#913
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 16 October 15 ![]() |
Se pare ca pana la urma i-am dat de capat cred
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 Dynamique 1.9
2001
- IS 10 NFC
|
|
Rosniper |
![]()
Post
#914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 6 August 07 ![]() |
Dupa cum scriam mai sus... am reusit astazi sa probez cu un alt climatronic insa nimic, face la fel,baga aer rece pe partea dreapta si caldura doar pe stanga, pe stanga raspunde la comenzile de pe dreapta nu, indiferent daca ii dau pe 16 grade sau pe 26 grade. Dupa ce ma joc la butoanele de la climatronic, 16-26 pe ambele parti, la un moment dat partea dreapta raspunde la aceleasi comenzi de la partea stanga. Adica dau 16 grade pe stanga se face frig in amele parti, dau 26 pe stanga se face cald in ambele parti si pe stanga si pe dreapta, partea dreapta a climatronicului indiferent ce i as face nu reactioneaza, asta si cu celalalt climatronic si cu al meu.Daca aveti alte idei ce ar avea...ca eu nu mai am....
|
--------------------
Renault
Laguna
2002 Renault Laguna 1.9 DCI Dynamique 2002
|
|
Ogrines |
![]()
Post
#915
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 January 17 ![]() |
Salutari, sunt nou pe forum, nu stiu daca am ales bine topicul.
Problema mea este legata de oprirea caldurii dupa rularea masinii aproximativ 20-25 min. Pentru deplasari continue pana in intervalul amintit caldura functioneaza. Am dus-o la un service, a plecat in teste, a lasat caldura sa mearga si au spus ca functioneaza si sa incerc sa o duc atunci cand nu functioneaza pentru a prinde eroarea atunci cand o conecteaza la tester Poate fi termostatul de vina? |
--------------------
Renault
Laguna II
2005
- TM29BAL
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#916
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
ce vrei sa zici cu oprirea caldurii. Nu mai baga deloc aer cald, nu mai baga deloc aer. Se opreste aeroterm...? Acul la temperatura apei ce zice? Daca ai avea eroare pe clima s-ar vedea pe tester. Ai clima sau nu ?
This post has been edited by iuli23: 17 Jan 2017, 15:47 |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
dancrisan72 |
![]()
Post
#917
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 October 16 From: PORTUGALIA-LISABONA ![]() |
Mihai ,din experienta proprie pot spune ca problemele care le ai in legatura cu ventilatorul de aer nu sunt legate de direct de calculatorull de A/C -(panoul de clima).mai degraba sunt legate de modulul de putere,sau regulator de turatie (cutiuta aceeia neagra releu+rezistente)pe care ai descoperito din cate am vazut.Una din aceste componente e busita.Sfatul meu este sa le inlocuiesti,sunt mult mai ieftine decat un calculator de clima
Attached File(s) ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 1.6 16V
03-2002 break expression
- 26-61-TE
|
|
neacsu sandel |
![]()
Post
#918
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 July 07 ![]() |
Salut, problemă cu încălzitul sau racitul pe o singura parte o am și eu. În partea șoferului baga numai cald, chiar dacă setez clima pe rece(la șofer) in schimb la pasager funcționează normal. Care este cauza? Mulțumesc.
|
--------------------
Renault
Laguna
, 2001
- OT 01 FNI Sandel Neacșu
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#919
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
cauza o aflai daca citeai topciul... ai motorasul de mixare aer blocat ( tot in topicul necitit gasesti pozitia lui )
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
Andreimegane14 |
![]()
Post
#920
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 2 July 14 ![]() |
SALUT, AM SI EU PROBLEMA CU COMPRESORUL DE CLIMA, SE OPRESTE LA TURSTIE DE PESTE 2500 RPM,
cu freon am alimentat cu cateva zile in urma. In parcare cu clima porntila la relati, compresorul cupleaza si decupleaza la intervale de 2-3 minute. Cum rezolv prb cu opritul in mers, pt ca ma coc la 100kmh la 25° 30 ° dar mai cald... |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2012 / full / 7 locuri / 1.6 dci
- B702 EMA Ce faci in viata, are ecou in eternitate.
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#921
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Posibil sa ai probleme cu mufa de sub compresor, adica cilindreea variabila.
Mufa fiind sub compresor este destul de expusa si destul de multi au avut problema asta. Daca oxideaza contactele sau se rupe, cilindreea ramane deschisa la maxim si face suprapresiune cand turezi, iar presostatul de pe radiator opreste compresorul. Spor! Adrian |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
dave06ZED |
![]()
Post
#922
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 6 December 15 From: Oradea ![]() |
Salutari . Stie cineva un pret aproximativ pt schimbare Radiator de clima ?
|
--------------------
Renault
Laguna II , 1.9dCi 79kW/107CP , Privilege
2001
- BH 06 ZED
|
|
valentin07 |
![]()
Post
#923
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 24 August 15 ![]() |
stie cineva daca ventilatorul de la laguna 2 are 2 trepte de viteza .
Ac meu merge in parametrii absolut normali doar daca nu depasesc 2000 de turati , eee daca am depasit 2000 de turati se opreste ac si isi revine cand revin sunb 2000 . Schimbat compresor , senzor presiune .... |
--------------------
Renault
laguna II
2002
- PH 11 HTM
|
|
boriss007 |
![]()
Post
#924
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 7 September 08 From: Iasi ![]() |
Salutare baieti!
Am si eu probleme cu clima. Mai exact, nu porneste compresorul. Ventilatoarele merg dar nu mai baga aer rece deloc. Ce am verificat pana acum: 1. completat cu freon - OK 2. verificat mufa de alimentare compresor cu motorul pornit si am un 13V ... aproximativ 3. oprit motor si pus un 12V direct din baterie pe compresor nu se aude mai nimic Oare sa fie compresorul ? Ma gandesc ca atunci cand alimentez cu 12V pe direct ar trebui sa se auda acel "clack" cand conecteaza ambriajul compresorului. NU? Mi-a zis un mecanic ca cica nu cupleaza oricum ... ca deh ... ca trebuie sa aiba presiune pe instalatie ... cum ca trebuie sa mearga ventilatoarele. Ce dumnezeu? Sunt eu nebun ? Nu e un electromagnet clasic acolo? Ce senzori si nebunii? Pui 12 volti si cupleaza NU ? Vreau sa stiu clar cum pot diagnostica compresorul. Ajunge curent la el dar el nu porneste! Nu vreau sa dau 1300 lei pe un compresor de aiurea. Stie cineva daca se gasesti si kituri de reparatie pentru compresor? Sau, doar de-a-ntregul ? Multumesc mult! |
--------------------
Renault
Koleos 2
2019 2.0
|
|
dethave |
![]()
Post
#925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Salut!
Daca-i alimentat ambreiajul compresorului trebuie sa cupleze,pentru ca nu are nici o restrictie..da-i o continuitate prin aparatul de masura si vezi ce zice(posibil sa trebuiasca sa-l comuti pe ohmi,nu stiu cate infasurari are bobina). De kit de reparatie nu stiu sa-ti spun nimic. Eventual poti cumpara un compresor second hand,sa-l folosesti pana pe strica,urmand sa-i iei electromagnetul(presupunand ca nu se arde si asta...). Sau te -or ajuta colegii cu un cod pentru electromagnet,daca se gaseste ca si piesa de schimb... Ce inseamna "se aude mai nimic" ? This post has been edited by dethave: 10 May 2017, 21:40 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
DApophis17 |
![]()
Post
#926
|
Membru autentic Group: Members Posts: 395 Joined: 20 August 15 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, acolo e doar o bobina. Cand o alimentezi daca poti sa te uiti la fulie, ar trebui sa o vezi ca se misca putin, nu mai tin minte 1-2mm. E vizibil cu ochiul liber daca te uiti la fulia compresorului.
Daca ala merge poti verifica pentru inceput si la cealalta mufa, unde e senzorul de presiune cred. Sa verifici sa nu aiba firele intrerupte sau mizerie in mufa, sau ozidati pinii. Dar cel mai bine ar fi daca poti sa verifici daca ai erori pe clima. This post has been edited by DApophis17: 11 May 2017, 07:53 |
--------------------
Renault
Laguna 2
Grandtour 2002 1.9 dci 120cp/88kw
|
|
boriss007 |
![]()
Post
#927
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 7 September 08 From: Iasi ![]() |
Multumesc de sfaturi.
Am observat si eu azi pe niste poze ca mai este si acel senzor/comutator de presiune. Nu-l observasem aseara. Am sa verific si la ala daca e totul in regula. Cand pun acel 12V pe compresor se aude ceva dar nu foarte puternic. Nu-mi dau seama daca lucreaza bobina sau nu. Daca ziceti ca se vede cu ochiul liber o sa mai incerc o data ... eventual sa pun pe cineva sa alimenteze si eu sa ma uit. Desi 1-2 mm e foarte putin. Eu ma asteptam la mai mult ... cam ca la electromotor. O rezolvam noi si pe asta. Si asa trebuia sa schimb cureaua de accesorii si rolele aferente ... Cu service-urile m-am lamurit ... numai carpaci si "mecanici" care fac teste pe masinile noastre. Initial am facut programare la Bosch Car Service in Iasi si i-am sunat ieri sa le explic. Mega service ...raspunsul lor: "noi nu avem pe nimeni care sa se priceapa la aer conditionat. daca veniti noi bagam freon ...daca merge bine, daca nu merge nu avem ce sa-i facem". SUPER Service! Pai aparat din ala de completat freon pot sa-mi iau si eu si orice tilicar si sa pun freon. Din ala au acum si vulcanizarile. Cica BOSCH Car Service ... Wow! Va tin la curent! Oare este vreun tutorial cu poze pentru schimbarea curelei de accesorii si rolelor? Ma gandeam sa fac unul daca tot e desfacuta. Si poate si cu compresorul de clima ... sa vad. |
--------------------
Renault
Koleos 2
2019 2.0
|
|
valentin07 |
![]()
Post
#928
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 24 August 15 ![]() |
Nu stie cineva daca ventilatorul de la laguna 2 are 2 trepte de viteza .
Ac meu merge in parametrii absolut normali doar daca nu depasesc 2000 de turati , eee daca am depasit 2000 de turati se opreste ac si isi revine cand revin sunb 2000 . Schimbat compresor , senzor presiune .... P.s toata nebunia a inceput , cred eu , de cand am umblat la radiatoare , am schimbat radiatorul de apa This post has been edited by valentin07: 11 May 2017, 15:43 |
--------------------
Renault
laguna II
2002
- PH 11 HTM
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#929
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
@valentin07
Iti confirm eu: ventilatorul are 2 trepte de turatie. Cu AC cuplat ar trebui sa functioneze continuu pe treapta 1 si doar la nevoie cupleaza treapta 2. Cam asta e functionarea normala. Dar, chiar daca nu iti functioneaza treapta 1, nu duce la decuplarea compresorului, doar ca o sa porneasca treapta 2 foarte des... enervant de des. Cineva a postat mai sus aceeasi problema cu a ta si i-am raspuns in postul #921. Citeste-l si verifica mufa respectiva. Daca firele si contactele din mufa arata bine, masoara tensiunea pe mufa respectiva cu AC pornit si motorul putin turat (1500-2000rpm). Ar trebui sa ai ceva tensiune, gen 3..5..7..12V. Ideea e ca trebuie sa fie diferita de 0. @boriss007 Nu este prea greu de schimbat cureaua de accesorii, este nevoie de ceva scule. Prima data iti schitezi pe o foaie de hartie traseul curelei, sau te asiguri ca il tii minte, la montaj nu mai pierzi timpul cu probe. Ai nevoie de o cheie de 17 inelara, daca e cu cot...cu atat mai bine. O vei folosi la detensionarea intinzatorului (rola de sus). Fix langa rola este o proeminenta din intinzator cu cap de 17. Pui cheia cat mai spre habitaclu si tragi spre fata (far). Se poate folosi si tubulara cu clichet, ideea e sa folosesti o cheie de care te poti lipsi pe moment pentru ca ramane pe pozitie pana faci toata treaba. Dai jos cureaua si apoi dai drumu usor la intinzator pana ramane cheia proptita ferm pe ceva pe acolo (in functie de cheie poate sa difere punctul de sprijin). Daca ai rola separata la intinzator, aceasta se desface cu torx, nu mai stiu ce marime....pe undeva pe la T45-T55. Daca ai intinzatorul cu totul il desfaci de pe bloc. La rola fixa (conducatoare) e mai greu pentru ca e in dreptul lojeronului si nu prea ai loc. Se desface cu cheie de 13. Ar cam fi nevoie de tubulara cat mai scurta si clichet cat mai scurt. Nu prea merge cu inelara din cauza buzei rolei, nu poti fixa ferm cheia si risti sa strici capul surubului. Eu am ridicat motorul cu un cric pana cand rola a trecut de lojeron si am putut folosi tubulara cu clichet normala (bineinteles ca am slabit suportii motorului). Am uitat sa spun ca e nevoie sa dai roata dreapta jos si sa scoti aparatoarea de noroi dinspre vilbrochen. Cureaua noua o cobori pana ajunge la fulia vilbreochenului, pe la roata asezi cu grija cureaua pe fulie, apoi pe fulia compresorului, alternator, fulie fixa, pompa servo. Dupa ce ai reusit sa o pui pe cele mentionate, tensionezi intinzatorul si tragi cureaua pe dupa rola lui. Dupa ce ai facut asta poti scoate si cheia de 17 de pe intinzator pentru ca el sta tensionat pe curea. Cam astea ar fi de spus la schimbarea curelei de accesorii si rolelor. Mai concret o sa iti dai seama cand te apuci de operatiune. Spor tuturor! Adrian This post has been edited by AdR!@N: 11 May 2017, 21:57 |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
boriss007 |
![]()
Post
#930
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 7 September 08 From: Iasi ![]() |
Salutare Adrian,
Salutare tuturor, Si multumesc. OFF TOPIC: Cureaua de accesorii e usor. Am mai schimbat-o. Ieri am pus rolele si cand sa pun cureaua, Supriza ... ala cu magazinul de piese mi-a dat una mai mica. Am avut una Contitech inainte. Acum am cumparat cica "pe original" ... mai bine zis "pe draq" ... e mai mica si nu intra de nici un fel (rola intinzatoare fiind in pozitia blocat). Lipseau 1-2 mm ... O dau jos si o compar cu cea veche ... clar mai mica. Aia veche era 6PK1750 si cea noua e 6PK1747 (pe google imi arata ca e de Citroen). ON TOPIC: Am masurat la ambele mufe care intra in compresorul de clima. Ambele primesc aproximativ 12V cu motorul pornit si clima apornita. Am pus compresorul pe baterie pe direct (cu motorul OPRIT). Nu se aude nimic. Zero. Tind sa cred 99% ca e compresorul. As lua unul de la dezmembrari. Intrebarea este: cum dau jos compresorul ? Stiu ca sunt vreo 3 suuburi de fixare. Le dau jos. Ce se intampla cu tevile care intra in compresor? Sunt sub presiune? Trebuie sa scot freonul inainte? Si inca ceva. Compresor de pe Laguna 1.9 DCI se potriveste pe 1.6 16v ? Sunt diferite compresoarele sau sunt la fel pe toate masinile? Poate de la Megane? Clio ? Sa stiu ce caut la dezmembrari. Multumesc si o zi buna! |
--------------------
Renault
Koleos 2
2019 2.0
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 10:33 |