Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

38 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi

MrCoke
post 9 Oct 2009, 11:37
Post #181


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 September 08




sal. avand in vedere ca ma inspir de ceva vreme din opiniile de pe acest site ma simt dator sa contribui si eu cu un sfat. recent am avut neplacuta surpriza sa ma trezesc cu clima blocata pe partea dreapta. adica indiferent ce faceam cu butonul pe partea dreapta baga doar aer foarte cald. mentionez faptul ca displayul functiona normal. totodata pe partea stanga cand fixam la 16 baga aer foarte rece, pe cand la 26 baga doar caldut. rezolvarea a constat in desfacerea unui panou de sub bord (la picioarele pasagerului) pentru a avea acces la servomotorul de clima din partea dreapta (nu strica sa demontati si torpedoul). problema era o frunza - posibil scapata pe circuit la schimbarea filtrului de polen - care bloca o clapeta si care nu permitea ditribuirea corecta a agentului termic stanga/dreapta.


--------------------
Renault Laguna 2001 Dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mtanislav
post 10 Oct 2009, 09:00
Post #182


renault4fun


Group: Members
Posts: 24
Joined: 2 November 06




foarte tare smile.gif. presupun ca nu ai facut la reno ca aia iti ziceau ca e un motoras ceva smile.gif)


--------------------
renault laguna II 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladpetre
post 13 Oct 2009, 14:29
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 October 09




Salutare. Am si eu bineinteles ceva probleme cu climatronicul (laguna II 1,9 dci 120 cai, 2002, expression). Nu am identificat inca de la ce (pierderi radiator, valva, compresor, etc) dar as avea o intrebare. Mi se intampla un lucru ciudat cand pornesc AC la clima si masina e la relanti (la semafor de exemplu) motorul incepe sa aiba niste pulsatii adica sare de 900 de ture la 1000 apoi scade iar si tot asa la intervale scurte de timp. Mentionez ca desi incarcat recent cu freon nu baga aer rece deloc. Ma intereseaza daca a mai patit cineva asa, poate ma ajuta sa identific problema climatronicului.

Multam


--------------------
Renault Laguna II 2002
Renault Laguna II, Expression, 1.9 dci, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 13 Oct 2009, 20:44
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




E normal sa-ti oscileze cand dai drumul la AC,deoarece compresorul de clima consuma o mare parte din energia data de motor si de aici si oscilatiile,si la mine e la fel.Pt a compensa energia consumata de compresor,motorul isi mareste turatiile pt a nu se oprii singur,deci e ok.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP 2001 Expression - TM 24 GBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladpetre
post 14 Oct 2009, 12:26
Post #185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 October 09




Sunt de acord. Doar ca se intampla la intervale destul de dese (adica la cateva secunde) + ca inainte nu facea asa. Multumesc oricum de respuns


--------------------
Renault Laguna II 2002
Renault Laguna II, Expression, 1.9 dci, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 14 Oct 2009, 15:09
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Cand compresorul este in functiune iti creste turatia. Cand compresorul se opreste, iti scade turatia. Este normal ca acum, la temperaturile care sunt afara masina sa nu mai aiba nevoie de compresor si il opreste destul de des (daca nu de tot).
Esti sigur ca instalatia de aer conditionat nu functioneaza? Ca din simtomele despre care ai vorbit rezulta o functionare corecta.....cel putin la ralanti.


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 14 Oct 2009, 22:19
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(Yutcaru @ 13 Oct 2009, 21:44)
E normal sa-ti oscileze cand dai drumul la AC,deoarece compresorul de clima consuma o mare parte din energia data de motor si de aici si oscilatiile,si la mine e la fel.Pt a compensa energia consumata de compresor,motorul isi mareste turatiile pt a nu se oprii singur,deci e ok.
*


Eu o sa te contrazic un pic. Compresorul consuma o mica parte din energia motorului. Ca e mai mare decat in cazul altor consumatori e adevarat.
Calculatorul de injectie e cel care dozeaza cantitatea de combustibil injectata in functie de necesar. In momentul in care se cupleaza compresorul turatia scade un pic pt foarte putin timp deoarece pe motor apare o sarcina in plus. Calculatorul compenseaza marind debitul injectatsi in acel moment turatia revine la normal. Cand compresorul este decuplat sarcina pe motor e mai mica, cantitatea de combustibil e inca mare astfel ca turatia creste pt o secunda cu 50-100 de ture (cel putin asa e la mine). Apoi, cand calculatorul reduce cantitatea de combustibil in acord cu noile cerinte, turatia revine la 800 cat e normal. E posibil ca la alte masini timpul asta de feed-back sa fie mai scurt si oscilatia de turatie de la oprirea/pornirea compresorului sa fie insesizabila ...nu stiu.
Oricum mi se pare ca in cazul lui Vlad, cupalrea/decuplarea compresorului se face cu o frecventa mult prea mare. Cred ca e ceva defectiune la el...parca s-a mai discutat pe aici de o problema asemanatoare. La mine perioadele de functionare sunt lungi....de la cateva minute spre 10 min sau mai mult, in functie da cat de cald e afara si de temperatura pe care o vreau in masina.

This post has been edited by Dan73: 14 Oct 2009, 22:56


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 15 Oct 2009, 10:44
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




dan, te contrazic si eu pe tine...
Cand am fost la service si mi-a pus-o pe tester mi-a explicat la fata locului
Cand compresorul este inchis turatia comandata default de calculator era setata pt ralanti la 750 rpm. In paralel cu aceasta imi arata turatia reala a motorului care varia cam intre 740 si 770 rpm. Motorul incerca tot timpul sa o tina in jurul valorii de 750.
In momentul in care am pornit compresorul turatia comandata default s-a modificat singura la 850. Turatia reala a motorului varia in jurul valorii de 850. Astea sunt setarile din fabrica fara sa fie modificate. Bineinteles ca se pot modifica la cat vrei.

This post has been edited by tibirk: 15 Oct 2009, 10:47


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladpetre
post 15 Oct 2009, 15:17
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 13 October 09




sunt sigur ca aerul nu functioneaza. problema de care povesteam este din perioada temperaturilor ridicate. pe de alta parte la mine relantiul este la 900 de ture (o liniuta sub 1000), oare ar trebui sa fie la 750 - 850? Ce efecte sunt daca e mai ridicata valoarea (cazul meu) si cat de complicata e setarea acestuia? Cum pot afla care e valoarea optima?
Cat despre aer cred ca am sa incep investigatiile din primavara smile.gif si revin cu concluziile atunci. multumesc din nou pentru raspunsuri


--------------------
Renault Laguna II 2002
Renault Laguna II, Expression, 1.9 dci, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RbK
post 15 Oct 2009, 17:43
Post #190


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 October 09




salut... imi cer mii de scuze daca sunt off topic si cer moderatorilor intelegere.... as dori si eu o indrumare sau un sfat...am o laguna 2002 1.9dci si acum cateva zile am avut teribilul ghinion sa lovesc un biet caine ce mi'a sarit in fatza...urmarile grave... bara a scapat ca printr'o minune doar cu cateva zgarieturi si cu numarul rupt... in skimb cele trei radiatoare au fost avariate serios... cu pierderea apei dar nu si a freonului care am inteles ca orikum il pierd pt ca cei de la service'ul la care am fost (nu la renault) mi-au spus ca cele 2 radiatoare, cel de clima si intercooler'ul pot fi indreptate si salvate... problema este la cel de racire a apei... suportii de plastic au fost rupti de la soc si nu se poate face nimic... eu ma intreb akum daca e bine sa ma las la mana celor de la service si de unde pot gasi un radiator de apa mai convenabil ca pret... unul nou fiind 1000ron... sad.gifsad.gif


--------------------
Renault Laguna 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 15 Oct 2009, 18:42
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(tibirk @ 15 Oct 2009, 11:44)
dan, te contrazic si eu pe tine...
Cand am fost la service si mi-a pus-o pe tester mi-a explicat la fata locului
Cand compresorul este inchis turatia comandata default de calculator era setata pt ralanti la 750 rpm. In paralel cu aceasta imi arata turatia reala a motorului care varia cam intre 740 si 770 rpm. Motorul incerca tot timpul sa o tina in jurul valorii de 750.
In momentul in care am pornit compresorul turatia comandata default s-a modificat singura la 850. Turatia reala a motorului varia in jurul valorii de 850. Astea sunt setarile din fabrica fara sa fie modificate. Bineinteles ca se pot modifica la cat vrei.
*


Poate la motorizarea ta. La mine turatia sta tot timpul la 800 de ture la relanti.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 15 Oct 2009, 22:24
Post #192


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(tibirk @ 15 Oct 2009, 10:44)
dan, te contrazic si eu pe tine...
Cand am fost la service si mi-a pus-o pe tester mi-a explicat la fata locului
Cand compresorul este inchis turatia comandata default de calculator era setata pt ralanti la 750 rpm. In paralel cu aceasta imi arata turatia reala a motorului care varia cam intre 740 si 770 rpm. Motorul incerca tot timpul sa o tina in jurul valorii de 750.
In momentul in care am pornit compresorul turatia comandata default s-a modificat singura la 850. Turatia reala a motorului varia in jurul valorii de 850. Astea sunt setarile din fabrica fara sa fie modificate. Bineinteles ca se pot modifica la cat vrei.
*




QUOTE(Dan73 @ 15 Oct 2009, 18:42)
Poate la motorizarea ta. La mine turatia sta tot timpul la 800 de ture la relanti.
*


si la mine este la fel ca la Dan cred ca difera de la motorina la benzina
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
conzerva
post 15 Oct 2009, 22:36
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 8 January 09
From: Oradea




si la mine este la fel, sta la 800 ture, doar cand opresc compresoru urca in jurul valori de 900 rot timp de o sec apoi is revina iarasi la 800rot.........o fi vorba si de motorizare, cred smile.gif


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2002 Privilege 120CP - BH 86 VSY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 16 Oct 2009, 09:24
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Acum m-am convins ca fiecare motorizare are caracteristicile ei din acest punct de vedere. smile.gif De asta i-am si spus omului ca ceea ce i se intampla este normal. Cu toate ca n-a specificat cred ca are motor pe benzina. Daca nu, inseamna ca are probleme.

This post has been edited by tibirk: 16 Oct 2009, 09:25


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoilescusilviu
post 16 Oct 2009, 13:43
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 January 08
From: Braila




Salut tuturor, am si eu o problema tare neplacuta, de cand am cumparat masina adica de circa 2 ani, niciodata nu mi-a dat aer cald cand climatronicu este setat la temperaturi de pana la 25grade. Ce poate avea? Daca il dau la temp de 20-24.5 aerul e rece ca cel de afara. Precizez ca senzorii de temperatura si umiditate de deasupra oglingii i-am curatat.

Multumesc mult.


--------------------
renault laguna II - Dinamiq - 1.8 16V 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigore Mihai
post 18 Oct 2009, 08:14
Post #196


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 March 09




Fratilor, ajutati-ma si pe mine. De vreo cateva zile, a cam venit frigul pe la sinaia. Am dat drumul la caldura, si surpriza: baga cald numai pe partea soferului, indiferent unde-i dau: la parbriz, la picioare sau la pasageri. In partea stanga, numai rece. I-am dat si pe manual si pe automat, acelasi lucru. Daca setez climatronicul pe ambele parti la 26 grade, acelasi lucru. Laguna 2, benzina, 1,8.


--------------------
Renault Laguna2 2002, 1.8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckian89
post 30 Oct 2009, 13:50
Post #197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 October 09




ciao. de curand mi-am adus o laguna 2, 1.9 dci si am auds-o cu o problema la clima. am incarcat instalatia cu freon (ca am zis ca probabil e de acolo) dar tot nu baga aer rece. instalatia nu are pierderi iar compresorul functioneaza daca e pus pe direct. inca o chestie ciudata pe care am observat-o e ca ventilatorul de la radiatorul de racire porneste la prima treapta, o data cu pornirea motorului sau daca bag cartela si o o scot fara a porni motorul, dupa scoaterea ei, porneste pentru cateva secunde ventilatorul, dupa care se opreste. ma poate ajuta cineva cu pareri? va multumesc


--------------------
REnault Laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 4 Dec 2009, 23:44
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




am si eu o problema la afisajul de la climatronic ,la intuneric nu se aprinde lumina la afisaj si noaptea nu pot vedea cum functioneaza[mentionez ca daca apas ecranul electronic lateral se aprinde cate o data]


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW 2002 privilege - es/4197-BVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 5 Dec 2009, 00:06
Post #199


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Daca erai putin mai atent...vedeai pe prima pagina cum revine lumina biggrin.gif

Lumina climatronic



--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_dodita
post 6 Dec 2009, 06:53
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




[quote=stoilescusilviu,16 Oct 2009, 13:43]
Salut tuturor, am si eu o problema tare neplacuta...... niciodata nu mi-a dat aer cald cand climatronicu este setat la temperaturi de pana la 25grade.


La fel si la mine, cu precizarea ca sunt momente cand functioneaza normal, dar in majoritatea timpului, ca e setat pe auto, ca e setat pe manual, tot aia este, nu baga caldura decat la 26. In rest aerul este caldut. In DDT2000 nu da nici o eroare la climatronic. Poate s-a mai intalnit cineva cu problema asta...


--------------------
Renault Laguna III 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE - VN xxx DOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cozmin13
post 6 Dec 2009, 10:53
Post #201


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 13 December 08




scimba filtrul de polen ca e super imbacsit


--------------------
renault laguna 2 2003 1.9dci 120hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoilescusilviu
post 7 Dec 2009, 08:46
Post #202


Membru incepator


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 January 08
From: Braila




Salut, "cozmin 13", multumesc de sfat, eu am schimbat filtru de polen dar degeaba! Debitul de aier e ok dar temperatura aierului e problema, pana in 25 de grade e rece.
"the_dodita" in ceea ce priveste problema noastra cred ca provine de la senzorul de temperatura si umiditate din interiorul masinii. Eu am umblat la el, l-am curatat si pentru cateva zile m-am bucurat de victorie dar dupa a revenit la normal.
Bafta multa.


--------------------
renault laguna II - Dinamiq - 1.8 16V 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_dodita
post 7 Dec 2009, 18:15
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




QUOTE(stoilescusilviu @ 7 Dec 2009, 08:46)
Salut, "cozmin 13", multumesc de sfat, eu am schimbat filtru de polen dar degeaba! Debitul de aier e ok dar temperatura aierului e problema, pana in 25 de grade e rece. 
"the_dodita" in ceea ce priveste problema noastra cred ca provine de la senzorul de temperatura si umiditate din interiorul masinii. Eu am umblat la el, l-am curatat si pentru cateva zile m-am bucurat de victorie dar dupa a revenit la normal.
Bafta multa.
*




Multumesc, ma gandeam eu ca nu e filtrul, aer intra destul. Senzorul este acela de pe bord de la baza parbrizului? Spune-mi si mie, te rog cum l-ai demontat. Merci!


--------------------
Renault Laguna III 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE - VN xxx DOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Dec 2009, 18:53
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.766
Joined: 4 February 09




dodita,asa e si la mine,e valabil si pe racire in sensul ca e diferenta mare intre 25,5 si 26 respectiv 16,5 si 16.
tine si de viteza cu care mergi desi nu e normal dar eu am observat de mai multe ori ca in viteza mai mare incalzeste mai bine chiar la 24 decit uneori la 25 grade,vorba ta,zici ca baga aer caldut.
problema e sesizata inca de acum 4 ani cind masina era noua si acelasi comportament il are si acum,nu e defect nimic,pur si simplu asa e conceput si mai sint chestii deranjante oarecum...faptul ca dupa curatire a revenit la comportamentul anterior arata ca nu asta e cauza si conceptia sistemului.

This post has been edited by audiofilu': 7 Dec 2009, 18:55


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 10 May 2010, 16:14
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Se poate testa presiunea din instalatia de AC cu ddt2000?
Daca intrebarea e stupida va rog s-o ignorati.


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigigi
post 26 May 2010, 07:27
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 885
Joined: 29 September 06
From: Brasov




Doresc si eu un sfat inainte de service-ul renault.
Mecanicul meu mi-a schimbat un rulment la cutia de viteze si seara mi-am luat masina dar dupa 15 minute de mers s-a stins complect ecranul AC,am schimbat siguranta de 3 ori,de fiecare data aerul conditionat functioneaza bine 15 minute dupa care iar se arde siguranta.
Este posibil ca mecanicul sa-mi fi facut ,accidental, un scurt, sau scurtul s-a nimerit si este generat de altceva?

Eixta un brasovean cu un panou de comanda bun pentru atesta panoul meu , pentru un sfert de ora?
Multumesc.

This post has been edited by bigigi: 26 May 2010, 10:12


--------------------
Renault Laguna 1.9 dci , Laguna 2.0 dci 2006 - BV 07 UDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidneacsu
post 26 May 2010, 09:14
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 14 January 10
From: Brasov




Salut!
Daca era scurt nu cred ca mergea 15min. Incearca pe manual in diferite conditii (diferite turatii la ventilator, clapeta de aer proaspat inchisa/deschisa).
Este doar unsfat, dar poate altcineva poate sa te ajute mai mult.
Bafta!


--------------------
Renault Symbol 2012 Colection 1,2 75CP
Oamenii se considera centrul universului si judeca totul raportat la ei insisi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigigi
post 26 May 2010, 11:05
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 885
Joined: 29 September 06
From: Brasov




Multumesc.dar am constat o curiozitate:
am pus o alta siguranta,am introdus cheia,display-ul s-a luminat si NU am pornit AC,DUPA 15 MINUTE S-A ARS SIGURANTA si displey-ul s-a stins,deci AC este bun.
Are cineva o idee asupra cauzei,repet numai mecanicul a umblat pe la motor si cutie,dar nu recunoaste ca a atins vreun fir de curent.

This post has been edited by bigigi: 26 May 2010, 11:05


--------------------
Renault Laguna 1.9 dci , Laguna 2.0 dci 2006 - BV 07 UDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kryseby
post 30 May 2010, 10:56
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 28 May 10




Salut! Detin o laguna II 1,6 16 v si am problema la instalatia de ac. Mai exact pierd freon prin sonda situata pe compresor in partea de jos. Doresc sa cumpar acea sonda. Daca cineva mi-ar putea spune si cum se numeste tehnic ar fi perfect, unii spun ca ar fi presostatul. Pt identificarea mai exacta a sondei atasez niste poze. Astept sfaturi si oferte. Multumesc

Attached thumbnail(s)
P160510_11.140001.JPG ( Size: 785.06k ) Number of downloads: 1470
P160510_11.150001.JPG ( Size: 707.58k ) Number of downloads: 1551


--------------------
Renault Laguna II 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 30 May 2010, 11:04
Post #210


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Mie-mi pare ca reno o vinde cu tot cu compresor.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
38 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 07:12
Dacia