Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pachet drumuri grele, pro, contra, ce se intampla daca "dispare"

gionik
post 13 Dec 2008, 10:06
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti




Sunt proaspat posesor de megane, care are PDG (asa a venit echipat, nu am cerut eu in mod express) si evident, vorba domnului j.d, este tare tare cocotata....ceea ce ma cam dispera, dar sper totusi ca in timp (relativ repede) sa se mai lase masina.
singurul lucru care imi place la PDG este faptul ca are scut din metal. Eu am un prieten care are un megane estate, si pe un drum e tara a reusit sa sparga baia de ulei.

Voi ce credeti? Sunt sanse sa se mai lase? si sa arate si ea ca o masina normala, mai joasa, asa cum ar trebui?

This post has been edited by gionik: 13 Dec 2008, 10:08


--------------------
Renault Megane 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nr1_gogon_1979
post 13 Dec 2008, 14:22
Post #122


MEMBRUL


Group: Members
Posts: 729
Joined: 22 August 08
From: Bucuresti: Floreasca & Muncii




nu exista asa ceva,nu ''se mai lasa'' ... din pacate...apropo,sa-l stapanesti sanatos!,megane-ul,pdg-ul e o porcarie.

This post has been edited by nr1_gogon_1979: 13 Dec 2008, 14:22


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2007
Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994
Chrysler 300c /2010
Mercedes E280 CDI 4Matic /2009
Mercedes C200 diesel /1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gionik
post 13 Dec 2008, 14:52
Post #123


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti




Merci frumos!

Pacat ca nu se mai lasa.....se pare ca va trebui sa ma obisnuiesc asa sad.gif desi, stii tu cum este vorba aia... "Speranta moare ultima!" smile.gif)smile.gif) sau am sa urk in ea numa grasi si grasute, ca sa mi-o mai coboare nitel smile.gif)


--------------------
Renault Megane 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Dec 2008, 14:56
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




trebuie sa mergi in dusmanie cu ea, ca sa ii spargi baia de ulei...
am vazut cum arata un megane cu scut de plastic, fara pdg si baia este destul de sus

Bine, ca multi daca vad un pietroi pe sosea, spera sa nu il loveasca decat sa coboare sa-l dea la o parte.

Am vazut bai sparte si la Papuc... Deci daca urci borduri, trotuare, sari boscheti, ca sa nu stai la semafor, e foarte posibil sa spargi baia la orice masina.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alladin
post 13 Dec 2008, 15:53
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 29 November 08




pt. Ro PDG e forte bun, mai ales scutul metalic.
eu am avut scut de plastic, l-am schimbat cu unul metalic ca mi s-a nazarit, si tare bine mi-a facut! Daca nu-l aveam, sigur imi spargeam baia prin Caransebes ( cei care au fost stiu ce vorbesc)


--------------------
renault megane 2 2004 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 13 Dec 2008, 17:28
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Am masina de fix un an si ...ca toate cele cumparate de la dealer are PDG. AM fost pe tot felul de drumuri si autostrazi. Am avut ocazia sa se activeze ESP-ul chiar si in plina vara pe asfalt uscat. Este drept ca erau serpentine si urcam cam "tare" dar eram sigur pe ce fac si tot atat de sigur sunt ca daca spatele era mai jos nu se intampla asa ceva. Deci am lasat-o mai moale si asa fac de fiecare data acum caci in 18000Km m-am obisnuit perfect cu reactiile ei. Asta nu inseamna ca sunt multumit, dar nici nu pot sa ignor faptul ca de fiecare data cand ies la "iarba verde" sunt foarte relaxat cu PDG. Cat despre borduri...atat de rar le escaladez incat pot sa renunt. Cat despre faptul ca "se lasa" va spun eu sigur....se lasa fix 15mm intr-un an. Stiu asa precis caci in garajul meu de acasa, spatele masinii intra sub masa de lucru pe care am inaltat-o ca sa pot realiza asa ceva.
Concluzie...ar fi mai bine fara si sigur voi renunta la el.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 13 Dec 2008, 22:09
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Eu sunt multumit de PDG sa nu uitam traim in Romania tara autostrazilor. Cu siguranta Megane 3 va venii standard cu PDG in Romania nu sunt asa de camicaze cei de la Renault sa repare o gramada de eventuale probleme pe garantie.Deaceia le si testeaza atata prin Roamania sa vada ce trebuie sa faca la ele sa fie OK sau vaccinat cu M 2.1. Inventia cu PDG a dus la o diminuare destul de mare a problemelor aparute la M 2.1 cati dintre cei cu M 2.2 au mai avut probleme cu celebrele flanse amortizor? Si sa nu uitam ca Megane este o masina de familie. Cei care vor sa fie piloti si vor sportivitate de la o masina se pot orienta spre alte marci nici o problema sau pot cumpara un Megane RS.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alladin
post 14 Dec 2008, 09:04
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 29 November 08




cum zicea s_j_teo: traim in tara autostrazilor!!! radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
renault megane 2 2004 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 14 Dec 2008, 10:54
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




PDG-ul mad.gif la M3 e o certitudine. Se pare ca intarzierea lansarii in Romania, din toamna 2008 in primavara 2009, e legata tocmai de aceasta adaptare, cel putin daca ne luam dupa cei de la ProMotor.
In ceea ce ma priveste, chiar daca-i recunosc o oarecare utilitate in tari precum Romania, consider ca PDG-ul urateste cumplit masina (inclusiv Laguna III) si nu stiu daca nu modifica ceva si pe la tinuta de drum.
S-a mai discutat problema lui pe un alt topic, fiecare are dreptul la o opinie.
Ceea ce ar trebui insa unanim acceptat este ca acest PDG reprezinta in primul rand o metoda de protejare a intereselor Renault in Romania (vezi cheltuieli legate de garantia la trenul de rulare de exemplu) si nu o mare grija fata de buzunarul sau siguranta romanasilor.


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yanyu
post 14 Dec 2008, 11:02
Post #130


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 April 08
From: Galati




deci,sa inteleg! ai ceva in ''standard'' la masina, ceva pentru care altii platesc si nu e prea de neglijat pretul si, nu e bun! ''misto''!


--------------------
renault megane 2 2007 1.6-16v - xx.xx.xxx
Invata de la toate ca totu-i trecator.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dili
post 14 Dec 2008, 11:22
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 736
Joined: 18 June 05
From: Constanta




QUOTE(yanyu @ 14 Dec 2008, 11:02)
deci,sa inteleg! ai ceva in ''standard'' la masina, ceva pentru care altii platesc si nu e prea de neglijat pretul si, nu e bun! ''misto''!
*



Nu e "in standard" cum spui tu (atat timp cat pe alte piete nu exista) ci e ceva impus, bagat pe gat. Iar de platit, stai linistit ca e platit cu varf si indesat, doar nu o sa crezi ca frantujii fac cadouri. Este vorba in primul rand de interesul lor.
Asa cum spuneam, s-a discutat destul de mult si in contradictoriu si pe topicurile dedicate Laguna III (http://www.reno.ro/Am-comandat-Laguna-3-page-3-t111058-s60.html).
Stiu ca drumurile noastre nu se pot compara cu cele ale Europei civilizate dar raman la parerea ca acest PDG (care vine si cu bune si cu rele) putea ramane in categoria "optionale", eventual cuplat cu extensia de garantie la trenul de rulare sau se putea aplica fara a modifica atat de mult (in rau) linia masinii.
Sa discutam concret:
Laguna 3 a fost categorisita drept urata la exterior (e azi o certitudine). Unul din factorii care au contribuit din plin la aceasta opinie in Romania este si acest PDG. Sa dea Domnul sa nu se intample asta si la M3, pt ca, daca asta se produce, se cheama ca Renault si-a dat cu stangul in dreptul. Nu stiu daca Renault este dependent de vanzarile in Romania dar sa nu uitam ca pozitia lor de lider aici s-a cam dus pe apa sambetei.

Later edit:
Daca venea Renault si spunea ca, in interesul clientilor radmasa.gif si datorita starii drumurilor din Romania, au limitat viteza de rulare la max 90-100km/ora, te-ai mai fi bucurat ca ai "in standard" o optiune (gen limitator de viteza) pentru care altii platesc? unsure.gif

This post has been edited by dili: 14 Dec 2008, 11:30


--------------------
Mercedes-Benz CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus, august 2016
VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vesnic_nemultumitu'
post 23 Jan 2009, 03:40
Post #132


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 5 December 07




Intr-un an de zile si 7500 km, am patinat cu masina pe scutul de metal al motorului de cel putin 3 ori, de s-au intors trecatorii sa se uite ce-i aia de face zgomot... smile.gif le-am citit dezamagirea pe fata huh.gif ...masina n-avea nimic... tongue.gif

In concluzie...eu sunt multumit de pachetul asta, la ce drumuri avem...

Tocmai ce-am facut revizia la un an... au dat jos scutul sa schimbe uleiul...nu mi-au zis nimic de scut, deci pot trage concluzia ca si-a facut treaba.

Tinand cont ca doua situatii au fost la cateva zile distanta, amandoua in concediul de la mare...chiar cand parcam bucuros in fata hotelului...mi-ar fi stricat mai mult decat baia de ulei...mi-ar fi stricat tot concediul...asa s-a stricat bolovanu' ala nesimtit, pe care nu l-am vazut de atent ce eram, dar pe care l-am auzit certandu-se zgomotos cu scutul...si la intrare si la iesire. blush.gif


--------------------
Renault Megane 1,5 dci 85 cp 2007 Lux Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 23 Jan 2009, 15:48
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




daca reno pune pe megane3 coupe pdg s-a ales prafu de frumusetea masinii. Iar referitor la flanse, cu tot cu pdg sunt probleme la flanse, citeste topicul dedicat si o sa vezi oameni cu 2.2 care au probleme cu ele.


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trans-am
post 14 Jul 2010, 22:52
Post #134


Membru Inginer


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 January 06
From: Cluj-Napoca,Alba Iulia




Am citit tot despre PDG. Intrebarea mea e: se poate modifica garda la sol fara sa schimbi suspensia?


--------------------
Renault Megane 4 GT 2016 - 1.6 Turbo 205 hp
Cum isi ingrijeste omul masina,asa are grija si de el.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 16 Jul 2010, 10:25
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Oameni buni: eu fac cca 5.000 km pe luna. Am o Octavia II cu PDG de la firma. Prin ce a trecut masina asta, nu pot sa va explic. Daca nu aveam PDG praf faceam grila fata si radiator de cateva ori pana acum, din cauza cainilor morti pe sosea sau a bucatilor de gheata (iarna) cazute de la alte masini mai mari. Este doar un exemplu. Acum, cand mi-am luat Megane, m-am bucurat ca am PDG. Este mai cocotat, adevarat, dar cand ma gandesc cate avantaje imi ofera, nu pot decat sa surad.
Cu ce va ajuta ca nu are PDG ???????? Am avut P307 (masina foarte joasa) si Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport. Frumoase, nimic de spus. Dar cand luam cate ceva pe dedesubt si rupeam toba, scut sau alte cele, nu vreti sa stiti ce era la gura mea.
Treziti-va !!!! Nu suntem in Germania, nu avem drumuri care sa ne permita masini sport. Suntem in Romanica, drumuri praf sau drumuri bune la care apare din senin o ditamai groapa.

Cand veti lovi un caine in mijlocul unei sosele, noaptea in miezul iernii si radiatorul face "poc", veti sta la minus 15 grd. C fara sa fie nimeni in jur, cu copilul tipand pe scaun ca ingheata si veti reflecta mult mai bine daca in RO merita sa tii o masina frumoasa sau practica. sad.gif
Da' asa este omul, pana nu si-o fura' nu intelege. Succes.

This post has been edited by ritter: 16 Jul 2010, 10:28


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 16 Jul 2010, 15:14
Post #136


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




...asa ca luati-va ARO mad.gif PDG strica aspectul masinii. Nu neg ca ar fi practic in anumite conditii, dar depinde foarte mult de posesor si stilul de condus. Cu sau fara PDG cand o sa-ti iasa cainele in fata, vei frana si vei trage de volan, insa doar FARA, vei ramane in continuare pe sosea, iar javra, cu putin noroc va scapa...
Pot sa povestesc 3 ore pe tema asta, insa, depinde acum de fiecare ce asteptari are de la masina lui...


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 16 Jul 2010, 16:53
Post #137


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Eu nu am PDG si am regretat asta pe cateva drumuri. Nu e vorba neaparat de mers pe drum de tara sau la iarba verde dar sunt unele situatii in trafic unde esti nevoit sa iei niste santuri mari sau sa urci bordura pentru un loc de parcare.
Acum un an in drum spre Basarabi am gasit un refugiu pe dreapta unde am vrut sa opresc dar l-am vazut destul de tarziu si nu am avut timp sa franez la maxim. Fiind noapte nu am observat ca refugiul nu era ridicat la nivel cu asfaultul si am zgariat scutul din plastic. Nici nu prea se observa pe scut dar daca aveam viteza mai mare si dadeam de o portiune mai adanca (la 1m in fata era ditai groapa) ma trezeam ca dau cu fiarele de asfalt in mijlocul campului pe timp de noapte.
Mi-as pune scut metalic dar nu stiu daca as fi ales sa am suspensiile ridicate pentru ca rar intru pe teren accidentat. Aveti grija la bolovani si borduri si nu luati curbe periculoase daca nu sunteti increzatori in stabilitatea masinii.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 16 Jul 2010, 17:23
Post #138


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




In Romania cine nu-si pune scut metalic sub masina e inconstient dupa parerea mea.

Garda la sol insa e dupa preferinte. Totul e sa stii sa apreciezi pe unde poti trece si pe unde nu.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmonwo
post 16 Jul 2010, 18:48
Post #139


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 28 May 07
From: Pitesti




Salut! Pentru drumurile noastre garda la sol de 120mm este mica oricum. Ii intreb pe cei care si-au montat scut de metal peste cel de plastic cu cit le-a scazut garda. Ma refer la cei fara PDG. Multumesc!


--------------------
Renault 19 RT '93 F3N740
Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 16 Jul 2010, 18:57
Post #140


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(alexumf @ 16 Jul 2010, 16:14)
insa doar FARA, vei ramane in continuare  pe sosea
*




povestile astea poti sa le spui copiilor de gradinita


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trans-am
post 16 Jul 2010, 20:54
Post #141


Membru Inginer


Group: Members
Posts: 92
Joined: 31 January 06
From: Cluj-Napoca,Alba Iulia




Eu am decis ca n am nevoie de PDG la suspensii.
Se poate modifica garda la sol fara sa schimbi suspensia?
Mai concret , cresterea in inaltime se datoreaza unor inaltatoare la care se poate renunta sau acea crestere e din telescop/arc mai inalt?


--------------------
Renault Megane 4 GT 2016 - 1.6 Turbo 205 hp
Cum isi ingrijeste omul masina,asa are grija si de el.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 16 Jul 2010, 21:58
Post #142


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Asta daca nu cumva ai montate perne de aer biggrin.gif
In mod normal ca sa lasi masina mai jos schimbi suspensiile dar foarte multi isi taie o spira din arc si obtin aproape acelasi rezultat doar cu un flex.
Mai poti alege si suspensii ajustabile daca vrei sa le ai si de-aia si de-aia dar nu prea vad ce ce ti-ai dori in RO o masina cu garda la sol mica.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 16 Jul 2010, 22:02
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




QUOTE(SorinCT @ 16 Jul 2010, 22:58)
Asta daca nu cumva ai montate perne de aer biggrin.gif
In mod normal ca sa lasi masina mai jos schimbi suspensiile dar foarte multi isi taie o spira din arc si obtin aproape acelasi rezultat doar cu un flex.
Mai poti alege si suspensii ajustabile daca vrei sa le ai si de-aia si de-aia dar nu prea vad ce ce ti-ai dori in RO o masina cu garda la sol mica.
*



,,dar foarte multi isi taie o spira din arc si obtin aproape acelasi rezultat doar cu un flex,,

Si cu amortizorul?


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 16 Jul 2010, 22:06
Post #144


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Acelasi, desigur, tuning mioritic inseamna doar aparente si nu rezultate concrete smile.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 17 Jul 2010, 02:36
Post #145


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




[quote=alexumf @ 16 Jul 2010, 16:14)
insa doar FARA, vei ramane in continuare pe sosea
[/quote]

esti tu asa sigur? hmmm, inseamna ca eu in 3 ani trebuia sa ma fi rasturnat cu masina de zeci de mii de ori la cate pisici, caini, gropi am evitat facand manevra pe care ai expus-o. insa ce sa vezi? inca nu mi s-a intamplat asta. si DA AM PDG. si nu as renunta la el niciodata. frumusetea unei masini nu consta in cat de joasa este si cat de des atinge podeaua asfaltul wink.gif astea sunt niste conceptii aiurea.

Legat de scutul metalic, dupa cum s-a mai vorbit, este sfant biggrin.gif mai ales iarna. pe la sectiunea de megane 3 au pierdut si spart baietii asta iarna in draci scuturile de plastic.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 17 Jul 2010, 06:42
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Eu am intarit PDG la mine pe fata cu niste amortizoare pe gaz si anvelope 215 60 r16-sta bestial pe drum numai ca mi-a crescut cu 0,5% consumul dar la cat consuma un diesel ....nesemnificativ.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 17 Jul 2010, 06:54
Post #147


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




skorpio_bog, cred ca depinde si de sofer ... poate e genu care se crizeaza la fiecare mic eveniment aparut in fata lui si exagereaza la manevre. Cand a fost ploaia aia nasoala acum cateva zile am acvaplanat la 100 km/h si inca sunt pe aici tongue.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Villanueva
post 17 Jul 2010, 08:04
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 582
Joined: 4 June 09




QUOTE(trans-am @ 16 Jul 2010, 21:54)

Se poate modifica garda la sol fara sa schimbi suspensia?
Mai concret , cresterea in inaltime se datoreaza unor inaltatoare la care se poate renunta sau acea crestere e din telescop/arc mai inalt?
*




Nu se poate schimba garda la sol fara modificari aduse suspensiei ! Amortizorul de tip PDG are talerul mai sus cu aprox. 2 cm. fata de unul de pe versiunile fara PDG !


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balasa_petre
post 18 Jul 2010, 11:21
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 30 November 05




Daca e dispus cineva sa cedeze pdg-ul, eu il vreu. Am luat meganul din Franta si tare joasa e. Faca schimb cu oricine este dispus.


--------------------
Renault Megane 2 2003-1,5 dci hatchback - DB06FRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Djibrille
post 18 Jul 2010, 21:47
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 January 10




Megane-ul 2.2 cu PDG(adica toate cred) arata groaznic si nu numai din spate ci si din lateral, zici ca s-au zgarcit si i-au pus roti de diametru mai mic ca e distanta uriasa pana la aripa.
Mie nici megane-ul meu 2.1( fara PDG) nu mi se pare prea jos, dar compromisul confort/stabilitate este foarte bun. Ca dovada ca am parcurs si drumuri pietruite, mai bune sau mai rele. Iar in privinta soliditatii suspensiei dati-mi voie sa ma indoiesc ca la PDG au intarit si flansele, bieletele, directia etc. Pur si simplu au pus arcuri mai lungi si un scut metalic in fata( asta e util dar poate fi montat foarte bine si fara PDG). Eu unul in 55000km pot sa spun ca nu am schimbat nici un element al trenului de rulare(cu exceptia consumabilelor adica placute de frana). Am o singura problema la o bieleta pe care am bulit-o intr-o gura de canal neinaltata din Slatina iar aici puteam sa am si mama PDG-ului efectul era acelasi ca probabil doar un LandCruiser ar fi lasat roata pana pe fundul gropii.
In privinta stabilitatii in schimb nu exista comparatie intre o masina fara PDG si una cu. Eu pot lua viraje mai largi si cu 140km/h fara sa am mari emotii pe cand PDG-urile iti dau senzatia de nesiguranta si in linie dreapta.
Eu zic ca daca va e frica de gropi, canale, etc mergeti mai usor si ocoliti-le, in cazul asta fara PDG va va fi si mai usor.


--------------------
Renault Megane II.1 1.5 dci 60KW/82CP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:06
Dacia