pachet drumuri grele, pro, contra, ce se intampla daca "dispare"
![]() ![]() ![]() |
pachet drumuri grele, pro, contra, ce se intampla daca "dispare"
gionik |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.6 16V
|
|||
nr1_gogon_1979 |
![]()
Post
#122
|
![]() MEMBRUL Group: Members Posts: 729 Joined: 22 August 08 From: Bucuresti: Floreasca & Muncii ![]() |
nu exista asa ceva,nu ''se mai lasa'' ... din pacate...apropo,sa-l stapanesti sanatos!,megane-ul,pdg-ul e o porcarie.
This post has been edited by nr1_gogon_1979: 13 Dec 2008, 14:22 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2007 Dacia 1310 TX/1989
Renault Laguna I RN/1994 Chrysler 300c /2010 Mercedes E280 CDI 4Matic /2009 Mercedes C200 diesel /1994 |
|
gionik |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Merci frumos!
Pacat ca nu se mai lasa.....se pare ca va trebui sa ma obisnuiesc asa ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16V
|
|
andu911 |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
trebuie sa mergi in dusmanie cu ea, ca sa ii spargi baia de ulei...
am vazut cum arata un megane cu scut de plastic, fara pdg si baia este destul de sus Bine, ca multi daca vad un pietroi pe sosea, spera sa nu il loveasca decat sa coboare sa-l dea la o parte. Am vazut bai sparte si la Papuc... Deci daca urci borduri, trotuare, sari boscheti, ca sa nu stai la semafor, e foarte posibil sa spargi baia la orice masina. |
--------------------
-
-
-
|
|
alladin |
![]()
Post
#125
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 29 November 08 ![]() |
pt. Ro PDG e forte bun, mai ales scutul metalic.
eu am avut scut de plastic, l-am schimbat cu unul metalic ca mi s-a nazarit, si tare bine mi-a facut! Daca nu-l aveam, sigur imi spargeam baia prin Caransebes ( cei care au fost stiu ce vorbesc) |
--------------------
renault
megane 2
2004 1.5 DCI 80cp
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Am masina de fix un an si ...ca toate cele cumparate de la dealer are PDG. AM fost pe tot felul de drumuri si autostrazi. Am avut ocazia sa se activeze ESP-ul chiar si in plina vara pe asfalt uscat. Este drept ca erau serpentine si urcam cam "tare" dar eram sigur pe ce fac si tot atat de sigur sunt ca daca spatele era mai jos nu se intampla asa ceva. Deci am lasat-o mai moale si asa fac de fiecare data acum caci in 18000Km m-am obisnuit perfect cu reactiile ei. Asta nu inseamna ca sunt multumit, dar nici nu pot sa ignor faptul ca de fiecare data cand ies la "iarba verde" sunt foarte relaxat cu PDG. Cat despre borduri...atat de rar le escaladez incat pot sa renunt. Cat despre faptul ca "se lasa" va spun eu sigur....se lasa fix 15mm intr-un an. Stiu asa precis caci in garajul meu de acasa, spatele masinii intra sub masa de lucru pe care am inaltat-o ca sa pot realiza asa ceva.
Concluzie...ar fi mai bine fara si sigur voi renunta la el. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Eu sunt multumit de PDG sa nu uitam traim in Romania tara autostrazilor. Cu siguranta Megane 3 va venii standard cu PDG in Romania nu sunt asa de camicaze cei de la Renault sa repare o gramada de eventuale probleme pe garantie.Deaceia le si testeaza atata prin Roamania sa vada ce trebuie sa faca la ele sa fie OK sau vaccinat cu M 2.1. Inventia cu PDG a dus la o diminuare destul de mare a problemelor aparute la M 2.1 cati dintre cei cu M 2.2 au mai avut probleme cu celebrele flanse amortizor? Si sa nu uitam ca Megane este o masina de familie. Cei care vor sa fie piloti si vor sportivitate de la o masina se pot orienta spre alte marci nici o problema sau pot cumpara un Megane RS.
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
alladin |
![]()
Post
#128
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 29 November 08 ![]() |
cum zicea s_j_teo: traim in tara autostrazilor!!!
![]() ![]() |
--------------------
renault
megane 2
2004 1.5 DCI 80cp
|
|
dili |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
PDG-ul
![]() In ceea ce ma priveste, chiar daca-i recunosc o oarecare utilitate in tari precum Romania, consider ca PDG-ul urateste cumplit masina (inclusiv Laguna III) si nu stiu daca nu modifica ceva si pe la tinuta de drum. S-a mai discutat problema lui pe un alt topic, fiecare are dreptul la o opinie. Ceea ce ar trebui insa unanim acceptat este ca acest PDG reprezinta in primul rand o metoda de protejare a intereselor Renault in Romania (vezi cheltuieli legate de garantia la trenul de rulare de exemplu) si nu o mare grija fata de buzunarul sau siguranta romanasilor. |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
yanyu |
![]()
Post
#130
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 29 April 08 From: Galati ![]() |
deci,sa inteleg! ai ceva in ''standard'' la masina, ceva pentru care altii platesc si nu e prea de neglijat pretul si, nu e bun! ''misto''!
|
--------------------
renault
megane 2
2007 1.6-16v
- xx.xx.xxx Invata de la toate ca totu-i trecator.
|
|
dili |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(yanyu @ 14 Dec 2008, 11:02) deci,sa inteleg! ai ceva in ''standard'' la masina, ceva pentru care altii platesc si nu e prea de neglijat pretul si, nu e bun! ''misto''! Nu e "in standard" cum spui tu (atat timp cat pe alte piete nu exista) ci e ceva impus, bagat pe gat. Iar de platit, stai linistit ca e platit cu varf si indesat, doar nu o sa crezi ca frantujii fac cadouri. Este vorba in primul rand de interesul lor. Asa cum spuneam, s-a discutat destul de mult si in contradictoriu si pe topicurile dedicate Laguna III (http://www.reno.ro/Am-comandat-Laguna-3-page-3-t111058-s60.html). Stiu ca drumurile noastre nu se pot compara cu cele ale Europei civilizate dar raman la parerea ca acest PDG (care vine si cu bune si cu rele) putea ramane in categoria "optionale", eventual cuplat cu extensia de garantie la trenul de rulare sau se putea aplica fara a modifica atat de mult (in rau) linia masinii. Sa discutam concret: Laguna 3 a fost categorisita drept urata la exterior (e azi o certitudine). Unul din factorii care au contribuit din plin la aceasta opinie in Romania este si acest PDG. Sa dea Domnul sa nu se intample asta si la M3, pt ca, daca asta se produce, se cheama ca Renault si-a dat cu stangul in dreptul. Nu stiu daca Renault este dependent de vanzarile in Romania dar sa nu uitam ca pozitia lor de lider aici s-a cam dus pe apa sambetei. Later edit: Daca venea Renault si spunea ca, in interesul clientilor ![]() ![]() This post has been edited by dili: 14 Dec 2008, 11:30 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
Vesnic_nemultumitu' |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 5 December 07 ![]() |
Intr-un an de zile si 7500 km, am patinat cu masina pe scutul de metal al motorului de cel putin 3 ori, de s-au intors trecatorii sa se uite ce-i aia de face zgomot...
![]() ![]() ![]() In concluzie...eu sunt multumit de pachetul asta, la ce drumuri avem... Tocmai ce-am facut revizia la un an... au dat jos scutul sa schimbe uleiul...nu mi-au zis nimic de scut, deci pot trage concluzia ca si-a facut treaba. Tinand cont ca doua situatii au fost la cateva zile distanta, amandoua in concediul de la mare...chiar cand parcam bucuros in fata hotelului...mi-ar fi stricat mai mult decat baia de ulei...mi-ar fi stricat tot concediul...asa s-a stricat bolovanu' ala nesimtit, pe care nu l-am vazut de atent ce eram, dar pe care l-am auzit certandu-se zgomotos cu scutul...si la intrare si la iesire. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1,5 dci 85 cp
2007 Lux Privilege
|
|
Ryk |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
daca reno pune pe megane3 coupe pdg s-a ales prafu de frumusetea masinii. Iar referitor la flanse, cu tot cu pdg sunt probleme la flanse, citeste topicul dedicat si o sa vezi oameni cu 2.2 care au probleme cu ele.
|
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
trans-am |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru Inginer Group: Members Posts: 92 Joined: 31 January 06 From: Cluj-Napoca,Alba Iulia ![]() |
Am citit tot despre PDG. Intrebarea mea e: se poate modifica garda la sol fara sa schimbi suspensia?
|
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2016
- 1.6 Turbo 205 hp Cum isi ingrijeste omul masina,asa are grija si de el.
|
|
ritter |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
Oameni buni: eu fac cca 5.000 km pe luna. Am o Octavia II cu PDG de la firma. Prin ce a trecut masina asta, nu pot sa va explic. Daca nu aveam PDG praf faceam grila fata si radiator de cateva ori pana acum, din cauza cainilor morti pe sosea sau a bucatilor de gheata (iarna) cazute de la alte masini mai mari. Este doar un exemplu. Acum, cand mi-am luat Megane, m-am bucurat ca am PDG. Este mai cocotat, adevarat, dar cand ma gandesc cate avantaje imi ofera, nu pot decat sa surad.
Cu ce va ajuta ca nu are PDG ???????? Am avut P307 (masina foarte joasa) si Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport. Frumoase, nimic de spus. Dar cand luam cate ceva pe dedesubt si rupeam toba, scut sau alte cele, nu vreti sa stiti ce era la gura mea. Treziti-va !!!! Nu suntem in Germania, nu avem drumuri care sa ne permita masini sport. Suntem in Romanica, drumuri praf sau drumuri bune la care apare din senin o ditamai groapa. Cand veti lovi un caine in mijlocul unei sosele, noaptea in miezul iernii si radiatorul face "poc", veti sta la minus 15 grd. C fara sa fie nimeni in jur, cu copilul tipand pe scaun ca ingheata si veti reflecta mult mai bine daca in RO merita sa tii o masina frumoasa sau practica. ![]() Da' asa este omul, pana nu si-o fura' nu intelege. Succes. This post has been edited by ritter: 16 Jul 2010, 10:28 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
alexumf |
![]()
Post
#136
|
![]() MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti ![]() |
...asa ca luati-va ARO
![]() Pot sa povestesc 3 ore pe tema asta, insa, depinde acum de fiecare ce asteptari are de la masina lui... |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#137
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Eu nu am PDG si am regretat asta pe cateva drumuri. Nu e vorba neaparat de mers pe drum de tara sau la iarba verde dar sunt unele situatii in trafic unde esti nevoit sa iei niste santuri mari sau sa urci bordura pentru un loc de parcare.
Acum un an in drum spre Basarabi am gasit un refugiu pe dreapta unde am vrut sa opresc dar l-am vazut destul de tarziu si nu am avut timp sa franez la maxim. Fiind noapte nu am observat ca refugiul nu era ridicat la nivel cu asfaultul si am zgariat scutul din plastic. Nici nu prea se observa pe scut dar daca aveam viteza mai mare si dadeam de o portiune mai adanca (la 1m in fata era ditai groapa) ma trezeam ca dau cu fiarele de asfalt in mijlocul campului pe timp de noapte. Mi-as pune scut metalic dar nu stiu daca as fi ales sa am suspensiile ridicate pentru ca rar intru pe teren accidentat. Aveti grija la bolovani si borduri si nu luati curbe periculoase daca nu sunteti increzatori in stabilitatea masinii. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
balanel |
![]()
Post
#138
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
In Romania cine nu-si pune scut metalic sub masina e inconstient dupa parerea mea.
Garda la sol insa e dupa preferinte. Totul e sa stii sa apreciezi pe unde poti trece si pe unde nu. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cosmonwo |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 28 May 07 From: Pitesti ![]() |
Salut! Pentru drumurile noastre garda la sol de 120mm este mica oricum. Ii intreb pe cei care si-au montat scut de metal peste cel de plastic cu cit le-a scazut garda. Ma refer la cei fara PDG. Multumesc!
|
--------------------
Renault
19 RT
'93 F3N740 Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
|
|
rtBK |
![]()
Post
#140
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
trans-am |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru Inginer Group: Members Posts: 92 Joined: 31 January 06 From: Cluj-Napoca,Alba Iulia ![]() |
Eu am decis ca n am nevoie de PDG la suspensii.
Se poate modifica garda la sol fara sa schimbi suspensia? Mai concret , cresterea in inaltime se datoreaza unor inaltatoare la care se poate renunta sau acea crestere e din telescop/arc mai inalt? |
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2016
- 1.6 Turbo 205 hp Cum isi ingrijeste omul masina,asa are grija si de el.
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#142
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Asta daca nu cumva ai montate perne de aer
![]() In mod normal ca sa lasi masina mai jos schimbi suspensiile dar foarte multi isi taie o spira din arc si obtin aproape acelasi rezultat doar cu un flex. Mai poti alege si suspensii ajustabile daca vrei sa le ai si de-aia si de-aia dar nu prea vad ce ce ti-ai dori in RO o masina cu garda la sol mica. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
CRY 79 |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(SorinCT @ 16 Jul 2010, 22:58) Asta daca nu cumva ai montate perne de aer ![]() In mod normal ca sa lasi masina mai jos schimbi suspensiile dar foarte multi isi taie o spira din arc si obtin aproape acelasi rezultat doar cu un flex. Mai poti alege si suspensii ajustabile daca vrei sa le ai si de-aia si de-aia dar nu prea vad ce ce ti-ai dori in RO o masina cu garda la sol mica. ,,dar foarte multi isi taie o spira din arc si obtin aproape acelasi rezultat doar cu un flex,, Si cu amortizorul? |
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#144
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Acelasi, desigur, tuning mioritic inseamna doar aparente si nu rezultate concrete
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#145
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
[quote=alexumf @ 16 Jul 2010, 16:14)
insa doar FARA, vei ramane in continuare pe sosea [/quote] esti tu asa sigur? hmmm, inseamna ca eu in 3 ani trebuia sa ma fi rasturnat cu masina de zeci de mii de ori la cate pisici, caini, gropi am evitat facand manevra pe care ai expus-o. insa ce sa vezi? inca nu mi s-a intamplat asta. si DA AM PDG. si nu as renunta la el niciodata. frumusetea unei masini nu consta in cat de joasa este si cat de des atinge podeaua asfaltul ![]() Legat de scutul metalic, dupa cum s-a mai vorbit, este sfant ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
99AIM |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Eu am intarit PDG la mine pe fata cu niste amortizoare pe gaz si anvelope 215 60 r16-sta bestial pe drum numai ca mi-a crescut cu 0,5% consumul dar la cat consuma un diesel ....nesemnificativ.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
rtBK |
![]()
Post
#147
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
skorpio_bog, cred ca depinde si de sofer ... poate e genu care se crizeaza la fiecare mic eveniment aparut in fata lui si exagereaza la manevre. Cand a fost ploaia aia nasoala acum cateva zile am acvaplanat la 100 km/h si inca sunt pe aici
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Villanueva |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
QUOTE(trans-am @ 16 Jul 2010, 21:54) Se poate modifica garda la sol fara sa schimbi suspensia? Mai concret , cresterea in inaltime se datoreaza unor inaltatoare la care se poate renunta sau acea crestere e din telescop/arc mai inalt? Nu se poate schimba garda la sol fara modificari aduse suspensiei ! Amortizorul de tip PDG are talerul mai sus cu aprox. 2 cm. fata de unul de pe versiunile fara PDG ! |
--------------------
.
.
.
|
|
balasa_petre |
![]()
Post
#149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 30 November 05 ![]() |
Daca e dispus cineva sa cedeze pdg-ul, eu il vreu. Am luat meganul din Franta si tare joasa e. Faca schimb cu oricine este dispus.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2003-1,5 dci hatchback
- DB06FRT
|
|
Djibrille |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 January 10 ![]() |
Megane-ul 2.2 cu PDG(adica toate cred) arata groaznic si nu numai din spate ci si din lateral, zici ca s-au zgarcit si i-au pus roti de diametru mai mic ca e distanta uriasa pana la aripa.
Mie nici megane-ul meu 2.1( fara PDG) nu mi se pare prea jos, dar compromisul confort/stabilitate este foarte bun. Ca dovada ca am parcurs si drumuri pietruite, mai bune sau mai rele. Iar in privinta soliditatii suspensiei dati-mi voie sa ma indoiesc ca la PDG au intarit si flansele, bieletele, directia etc. Pur si simplu au pus arcuri mai lungi si un scut metalic in fata( asta e util dar poate fi montat foarte bine si fara PDG). Eu unul in 55000km pot sa spun ca nu am schimbat nici un element al trenului de rulare(cu exceptia consumabilelor adica placute de frana). Am o singura problema la o bieleta pe care am bulit-o intr-o gura de canal neinaltata din Slatina iar aici puteam sa am si mama PDG-ului efectul era acelasi ca probabil doar un LandCruiser ar fi lasat roata pana pe fundul gropii. In privinta stabilitatii in schimb nu exista comparatie intre o masina fara PDG si una cu. Eu pot lua viraje mai largi si cu 140km/h fara sa am mari emotii pe cand PDG-urile iti dau senzatia de nesiguranta si in linie dreapta. Eu zic ca daca va e frica de gropi, canale, etc mergeti mai usor si ocoliti-le, in cazul asta fara PDG va va fi si mai usor. |
--------------------
Renault
Megane II.1 1.5 dci 60KW/82CP
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:06 |