Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari...raspunsuri servodirectie, clio symbol sau bicorp cu servo hidraulic

ryry
post 27 Aug 2007, 18:24
Post #31


Reno fan


Group: Members
Posts: 235
Joined: 20 April 07
From: Bucuresti




Interesant, deci cu 10.000 de euro mai bine luam 10 oltcit-uri si ma scoteam. Aveam masini si pentru stranepoti tongue.gif

This post has been edited by ryry: 27 Aug 2007, 18:24


--------------------
Renault SYMBOL EXPRESSION 1.4 8V 75 CP benzinar + GPL 2007 - B 40 KAR
CUM TRANSFORM H2O IN BENZINA ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
criss1313
post 26 Mar 2008, 09:43
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 November 07




Buna ziua,

Vad ca aceeasi problema am costatat si eu cu mufa respectiva umezita, intrebarea mea este daca ti se manifesta cumva miscarea volanului. Problema mea este ca de o perioada de timp volanul se misca sacadat la virarea stanga dreapta. Am fost pe la o gramada de service si mi-au spus sa schimb caseta de directie, am schimbat-o si la fel, dupa aceea coloana volan, la fel... Nu mai stiu ce sa schimb ca sa rezolv problema. Acum mi-au spus sa schim pompa servo




--------------------
renault clio 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirmiku
post 18 May 2008, 12:06
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 2 May 08
From: Bucuresti




Sal,

Am si eu o problema destul de enervanta: atunci cand iau stanga de volan(in mers 20 km/h) si apoi i dau drumul nu revine la pozitia initiala,trebuie sa il readuc eu.
Mentionez ca atunci cand iau dreapta revine fara nici o problema.De la ce ar putea fi?


--------------------
Renault Clio 1.2 dec 2001/EXPRESSION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 18 May 2008, 12:16
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




hmm..interesant.. la mine nu revine din nici o pozitie..


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 24 Jun 2008, 12:38
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




QUOTE(Gabriel.S @ 11 Jun 2007, 18:42)
Salutare!

Am observat ca se aude un zgomot "de angrenaj" atunci cand actionez volanul si nu am radio-ul pornit, iar treaba asta nu se intampla la atunci cand volanul este rotit la maxim, ci in timpul cat rotesc volanul. Este normal acest zgomot?


*



Aceeasi "problema". Doar cand rotesc volanul pe loc...
Pana la urma este normal sa faca asa ?
Motorul e 1,5 dci 65 cai.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 25 Jun 2008, 16:08
Post #36


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




eu am o problema la care nu gaesc rezolvare: Cand e cald afara, si virez incet dreapta pe loc se aude un scartait nasol... de la ce sa fie? Ma gandeam ca deca servodirectia e hidraulica a pierdut ulei pe undeva sau e invechit uleiul si trebuie schimbat. Cum pot goli instalatie si inlocui uleiul, ca poate asta ajuta la remedierea problemei! Multam!


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 Jun 2008, 16:41
Post #37


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai ai verificat nivelul ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 25 Jun 2008, 20:54
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Pentru faptul ca volanul revine pe pozitia initiala (linie dreapta in mers) este responsabil unghiul de fuga al directiei. Acest fapt se intampla numai daca masina este in mers. Daca masina nu se misca se oate ca volanul sa revina dar numai in mica masura, si asta datorita in general elasticitatii anvelopelor si a aderentei fata de sol, si in mica masura, a unghiului de fuga.
Cand directia nu revine in totalitate la zero in mers, trebui sa verificati geometria directiei, sau aveti o problema de gripaj in ceva articulatie din directie(capete de bara rotule pivot etc)
Zgomote de scartatit la virare pe loc si nu numai, sunt fregvente cand aveti pivotii sau capetele de bara cu burdufele de protectie sparte. Zgomotul dispare la rulajul pe ploaie sau dupa spalarea masinii pe sub aripi.

Bafta si minuni!



--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzucky
post 11 Jul 2008, 10:50
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 July 08




Salutare,

Am aceeasi problema ca si @sandokhan: dupa viraje, in mers, volanul nu revine complet la pozitia initiala, ci ramane virat 2-3 grade.
Asta se intampla indiferent de viteza (am probat si la 20 si la 60 Km/h).

Am probat noaptea, sosea libera, dupa un viraj stanga, in cca 30-50m masina s-a mutat de pe banda 1 pe banda 3, fara sa ating volanul, in conditiile in care cand am luat mana de pe volan masina era paralela cu axul drumului. Lasata libera, probabil ca descria un cerc liiin...

In general inclinatia soselei "trage" masina catre dreapta, si asta cu volanul drept (more or less)
Cand am facut "experimentul" era vizibil ca volanul ramasese virat usor stanga, fara sa fie sustinut de ceva.

Ce e mai tragic e ca "Cliutza" are 2 saptamani si 400 Km la bord. sad.gif
Oare mi s-a livrat o masina cu defect de fabricatie?

Offtopic: mai are o problema deranjanta la schimbatorul de viteze, in sensul ca in momentul in care cupleaza in cutie, se simte un soc mai mult decat sesizabil in schimbator. Asta nu e neaparat un defect, dar pot sa va spun ca majoritatea masinilor din aceeasi gama de pret nu prezinta acest simptom.

Una peste alta, am ajuns sa cred ca de fapt masina mea e un rebut, nu pot sa cred ca toate Cliutzele de Turcia sunt la fel...

Voi, soferi de Clio impatimiti si cu muuult mai multa experienta ca mine, va rog sa-mi faceti safteaua - e primul post pe Reno wink.gif - si sa ma ajutati cu o sugestie, un sfat, o vorba buna smile.gif

Multam fain,
Tzk.



--------------------
Renault Symbol 2008/Fidji/1,4 80CP - B-86-WPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Jul 2008, 11:04
Post #40


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ca nu te pricepi e clar, dar si afirmatiile sunt tendentioase...de unde pana unde masina rebut?!?!

1. Pai nici un volan nu revine absolut complet la traiectorie dupa iesire dintr-o curba, cred ca mai trebuie sa ne folosim si de maini, nu?

2.Afirmatia - "pot sa va spun ca majoritatea masinilor din aceeasi gama de pret nu prezinta acest simptom" - n-are nici o treaba cu realitatile din teren!!
Pai daca alti producatori folosesc pe MASINI DIN ACEEASI GAMA DE PRET timonerie cu cabluri sau priza pe cutie deasupra, la Clio e cu tija fixa care preia din oscilatiile motorului pe tampoane.
E bine sa citesti un pic pe forum despre aceste aspecte si apoi daca mai sunt nelamuriri, sa le expui.

Uite, ia citeste topicul asta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=45203&hl=schimbator


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 Jul 2008, 11:11
Post #41


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ar mai fi o chestie...asta inainte de a te lansa in tot feleul de afirmatii ....verifica chestiile simple....cum ar fi presiunea in pneuri...sa fie aceeasi pe fecare punte conform specificatiilor producatorului.... aaaa si vezi ca presiunea se face la "rece"... asta pt. ca vad ca esti paralel cu partea tehinica...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzucky
post 11 Jul 2008, 11:43
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 July 08




Apreciez viteza de reactie a forumistilor, multumesc mult.
Revenind la topicul nostru: a nu se confunda "lipsa cunostinte tehnice" - adevarat - cu "lipsa experienta condus".

@cj98czh - "verifica chestiile simple....cum ar fi presiunea in pneuri..." multumesc de sfaturi, dar nu era cazul tongue.gif
Pai... fara cunostinte tehnice, dar absolvent de scoala generala, indraznesc un postulat: daca presiunea ar fi inegala in pneuri, ar trebui sa traga intotdeauna in aceeasi parte, ceea ce nu reiese din primul post.

@hellcat - am citit deja topicul la care faci referire, la 2 min. dupa ce am postat, alaturi de inca vreo 2 care dezbat probleme similare. M-am lamurit, e posibil sa fie prima masina cu timonerie pe tija... desi nu cred. In tot cazul, o iau ca atare.

Revin la problema cu volanul: ei bine, volanul TREBUIE sa revina la pozitia initiala odata lasat liber. Nu o spun in virturea cunostintelor tehnice, ci in urma experientei de cca 300k Km si probabil mai bine de 10 masini - marci diferite, dar e primul Clio.

Oameni buni, intelegeti ca volanul ramane virat (stanga sau dreapta) vizibil cu ochiul liber. Si masina merge stramb.
Nu vreau sa lamuresc decat asta: trebuie sau nu sa bat drumul pana la service dupa 400 Km?
Sau trebuie sa o iau ca ceva normal - la fel ca evenimentul cu schimbatorul.

A, si ca sa nu se simta cineva lezat, vorbeam de masina MEA ca un posibil rebut, nu de Clio in general... Daca as fi avut optica asta, probabil ca nu investeam 8000 EUR acum 2 saptamani.

Salutari si multumiri anticipate.

Later edit: "Cand directia nu revine in totalitate la zero in mers, trebui sa verificati geometria directiei..." spunea @RADU__ 3-4 posturi mai sus... e cazul sa programez o vizita la service ?

This post has been edited by hellcat: 11 Jul 2008, 11:57


--------------------
Renault Symbol 2008/Fidji/1,4 80CP - B-86-WPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Jul 2008, 12:11
Post #43


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ai spus in primul post ca volanul ar ramane max. 2-3 grade virat...pai stii ce inseamna 2-3 grade??..foarte putin. Multe masini au din fabrica volanul nealiniat cu mai mult de 2-3 grade...ceea ce inseamna la fel foarte putin, perceptibil doar la o privire extrem de atenta.
Si volanul ramane virat si datorita faptului ca ai testat la viteze mici (20-60 km/h)...incearca sa iei un viraj strans cu o viteza consistenta apoi la iesirea de pe viraj in timpul ACCELERATIEI (pt ca da, trebuie sa accelerezi) volanul se va smuci si masina va intra pe traiectoria dreapta.

Ai primit deja sfaturi, dar daca vizavi de presiunea in pneuri te consideri jignit si ofensat...ok, iti spun ca ai debutat cu stangul pe forumul asta.

QUOTE
@hellcat - am citit deja topicul la care faci referire, la 2 min. dupa ce am postat, alaturi de inca vreo 2 care dezbat probleme similare. M-am lamurit, e posibil sa fie prima masina cu timonerie pe tija... desi nu cred.


Pai daca tot nu crezi si tot e ca tine...asa o fi, poate e stricat/rupt ceva pe la schimbator.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 11 Jul 2008, 12:27
Post #44


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




masina ta este noua! toate sunt stranse si fixe ... flexibilitatea, elasticitatea toate intra in parametrii dupa putin (sau mai mult timp) .. isi mai da si e a drumu in timp ... nu functioneaza la parametrii maximi de la inceput

DA! masina mea, daca las la 20-60 km/h volanul liber si putin virat, apoi asa se duce masina ... nu se indreapta 100% si masina o ia sui ... la viteze mari (100 km/h (asta e viteza si nu 60) nu mai stau lucrurile asa, fenomenul e cam acelasi dar la scara mai redusa ... nu am probleme de directie, cauciucuri etc. masina merge mai drept decat axul drumului daca indrept volanul biggrin.gif

da' daca incerci ce zice hellcat cu curba ma stransa, viteza agresiva pt curba respectiva si putina acceratie atunci volanul va tinde sa vina singurel la pozitia 0 ... de la a tinde la 0 absolut ii faci tu "corectie manuala" c-asa-i la 99% (sau 100%?) din automobile

schimbatorul ... da! sare in fata sau spate la accelarare/decelerare, fost in service si totu-i ok (asa face toate!) cu conditia ca acea "saritura" sa nu fie exagerat de mare

cu alte cuvinte ... masina ta e OK pentru un Symbol ...

succes

This post has been edited by crisolro: 11 Jul 2008, 12:32


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 11 Jul 2008, 12:44
Post #45


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




99% ca exista si Citroen wub.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzucky
post 11 Jul 2008, 13:36
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 July 08




Merci de lamuriri @crisolro, era una din teorii, ca masina trebuie "sa se lase".
Pe de alta parte, am ajuns deja la service cu masina acum jumate de ora, mi s-a confirmat ca "asa face toate", si in problema cu schimbatorul, cat si in problema cu volanul.

Imi cer scuze pentru comentariile usor acide din postul nr. 2, insa eram intr-o pasa proasta (sunt mai sarac cu 8000 EUR, si totusi nu am o masina perfecta...), si ma asteptam sa primesc mai degraba un raspuns obiectiv sau macar consolare, in loc de suturi in c**.

A fost un amestec de suparare si dezamagire, ceea ce m-a facut sa percutez intr-un mod care "nici statutul nu imi permite, dar nici nu ma onoreaza" wink.gif

Multumesc tuturor pentru sfaturi.


--------------------
Renault Symbol 2008/Fidji/1,4 80CP - B-86-WPJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 11 Jul 2008, 14:27
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Eu zic sa te bucuri de masina si sa nu te mai gandesti ca nu e perfecta. Masina perfecta putin probanil sa existe, chiar premium sa fie si nu e perfecta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Jul 2008, 14:32
Post #48


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Facandu-mi loc printre numeroasele teorii, te rog sa-mi asculti sfatul: de 8.000 de euro nu primesti nicaieri masina perfecta, ea nu exista!...in schimb noi suntem in stare s-o facem perfecta in sensul in care sa nu mai fim atat de prapastiosi, carcotasi si sa ne bucuram de ce avem!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 21 Jul 2008, 12:41
Post #49


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Multumesc pentru raspunsuri si imi cer scuze pentru intarziere... problema la mine e ca scartaitul in virare apare atunci cand e foarte cal afara si nici dupa traversarea unei balti de pe marginea soselei acesta nu a disparut... in ceea ce priveste verificarea nivelului lichidului, l-as verifica cu mare placere daca as stio unde se gaseste vasul (sau daca acesta exista in cazul de fata - 1.9 dTi). O alta chestie ar mai fi ca are momente cand la virarea pe loc volanul merge foarte usor si momente cand merge destul de greu... de la ce sa fie? cumva suprafata pe care se afla masina? "SUCCESURI!"


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martzipan2004
post 11 Aug 2008, 19:24
Post #50


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




huh.gif remarc cu neplacere ca dupa parcurgerea a cam 10 minute in trafic...odata ce licidul de incalzire din motor a ajuns la jumatate mi se ingreuneaza servodirectia...precizez ca am schimbat distributia, uleiurile,filtrele,ulei servo...nu inteleg dc se comporta asa la 65k ...deja?...motorul e pe benzina in rest super multumit

12 Aug 2008, 18:39:
nimeni nu a avut problema asta??

sa fie de la pompa de servo?>....dar eu consider ca daca ar fi de la ea.,...nu ar mai merge servo nici la temperaturi mai mici .,...dapai mai mari:P unde ar trebuii sa functioneze mai bine ,....thx daca ma ajutati cu un reply excl.gif

This post has been edited by martzipan2004: 12 Aug 2008, 17:39


--------------------
BMW F11 2016 - B 67 ELT
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Aug 2008, 08:55
Post #51


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@cibo&martzipan: Ar fi indicata o vizita intr-un service reno si semnalata/verificata problema de care vorbea userul David in primul post.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 13 Aug 2008, 10:03
Post #52


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Am avut si eu probleme cu servodirectia, mai precis cu conducta. Am fost la ei mi-au zis sa astept pana vine conducta ca au dat comanda si cand m-am dus sa mi-o monteze defapt nu era de vina conducta ci o garnitura din capatul conductei care s-a schimbat si mi-au zis sa revin in 5000 de km dar nu a mai curs...bine acum ma duc la ei ptr ca imi scartaie frana sad.gif(( Totul s-a intamplat la 9000km(faza cu servo).


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martzipan2004
post 13 Aug 2008, 16:06
Post #53


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




msi pt sfat....totusi cum este posibil doar dupa ce se incalzeste sa imi faca asa...imi este sa nu se duca ,caseta de directie sau pompa servo ca dau de naiba dupa aceea,credeti ca se poate rezolva in sensul verificarii pompei de servo si sa vad ca se aude in zgomot ciudat nu fasait ci pocnitura cand misc de volan pe loc...stanga dreapta ( 10 % -15% ) ....UN ZGOMOT destul de enervant inafara de acela care se aude de la pompa....iar inele de sub capota de deasupra amortizoarelor fata de ce sunt mai ridicate si de ce se misca la miscarea volanului?>...va multumesc anticipat blush.gif wacko.gif


--------------------
BMW F11 2016 - B 67 ELT
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Aug 2008, 16:13
Post #54


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pentru ca atunci cand invarti volanul se "invart" si telescoapele, care au prindere acolo sub capota unde spui tu smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 Aug 2008, 06:20
Post #55


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pocnete? nici eu nu vreau sa te sperii

la mine se auzeau pocnete in momentul schimbarii sensului de rotatie al volanului (mai ales daca o faceam brusc) si erau insotite de o vibratie undeva in podea - pedalier (unde se "odihneste" piciorul stang se simtea cel mai bine)
verdict sevice reno: caseta de directie de inlocuit
cauta ca exista un topic dedicat unde am dat mai multe detalii

nu se punea problema insa si de invartit mai greu .. poate si pt. ca am descoperit problema intr-o faza incipienta

This post has been edited by crisolro: 14 Aug 2008, 06:21


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martzipan2004
post 17 Aug 2008, 11:12
Post #56


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




zgomote in podea la pedale nu am dar mecanicul meu mi-a spus ca ar de preferat sa verificam pompa de servo cand am eu timp si daca este sa o skimbam ,oricum este o problema de telescop la volan clar pentru ca imi cam face un mic joc si un mic sunet de multe ori.....


--------------------
BMW F11 2016 - B 67 ELT
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_C
post 19 Sep 2008, 13:59
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 16 June 08




Symbol 1.4 16V are servodirectie electrica?

Cine are cunostinta care este mai fiabila, rezistenta servo hidraulica pe curea ( Clio 1,4 8V) sau servodirectia electrica/asistata ?

Cand se defecteaza servo electrica cat costa reparatia?
Ce se poate defecta la una hidraulica?
Cat costa o pompa de servo hidraulica la Clio 1,4 8V?

Cu se poate bloca fulia de la servo hidraulica? poate ea sa rupa cureaua accesorii?

O zi buna,
George


--------------------
Renault CLIO 2003/ AUTHENTIC - CT-22-GHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
martzipan2004
post 1 Mar 2009, 19:27
Post #58


the fuck's your problem....


Group: Members
Posts: 688
Joined: 11 August 08
From: bucuresti




QUOTE(george_C @ 19 Sep 2008, 14:59)
Symbol 1.4 16V are servodirectie electrica?

Cine are cunostinta care este mai fiabila, rezistenta servo hidraulica pe curea ( Clio 1,4 8V) sau servodirectia electrica/asistata ?

Cand se defecteaza servo electrica cat costa reparatia?
Ce se poate defecta la una hidraulica?
Cat costa o pompa de servo hidraulica la Clio 1,4 8V?

Cu  se poate bloca fulia de la servo hidraulica? poate ea sa rupa cureaua accesorii?

O zi buna,
George
*



-1.4 16 v nu are servo electric ( decat clio 3 si megane )
-motorasul de servo electric se poate strica- ( 2 mil reparatie )
-se poate defecta si cea hidraulica ( pierderea lichidului de servo ) ( conducte sparte)
-pompa gasesti de la 200 la 800 ron ( depinde -dezmembrari sau magazin )
-fulia se poate rupe dar ea controleaza si AC-ul si Alternatorul...oricum se simte daca este posibil sa se rupa-si ea costa pana intr-un 1 mil..

o zi buna

This post has been edited by martzipan2004: 1 Mar 2009, 19:28


--------------------
BMW F11 2016 - B 67 ELT
Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km
Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^
Opel Combo 1.7 DTI 2010[B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vip3rback
post 3 Apr 2009, 16:19
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 July 08




Salut,
Ati intalnit pana acum un suierat suparator atunci cand virati dreapta sau stanga de pe loc?
Banuiesc ca ar putea fi o pierdere de ulei in servo.
Daca vi s-a intamplat va rog sa-mi spuneti cum s-a rezolvat.

Mersi.


--------------------
renault clio 2005 1.4 16V 98CP - dj-01-sex
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatelu
post 3 Apr 2009, 17:42
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 6 April 08
From: Campulung Muscel




Ori nu mai are carbuni ori s-au blocat si nu mai calca bine pe colector.Rezolvarea este demontat servo si verificat motorasul.Am avut aceeasi hiba si am rezolvat-o.Vezi ca am pus si ceva poze.


--------------------
renault clio 2006 symbol - AG 00 XXX
Sa auzim de bine!

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 08:52
Dacia