Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari...raspunsuri servodirectie, clio symbol sau bicorp cu servo hidraulic

z_fdd bacau
post 17 Dec 2013, 14:41
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




ia sa cercetezi sa vezi daca nu cumva e presostatul (exact langa pompa, ca un tub mai gros, asezat pe conductele de-acolo). daca e presostatul, schimbi degeaba pompa. ala se gaseste de Logan (din ce imi aduc aminte e compatibil) si e undeva la 100 de lei sau chiar mai ieftin)


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 18 Dec 2013, 07:52
Post #152


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




practic nu e o problema da' ma sacaie

am masina de 6 ani (de noua) si nu ma pot plange ca volanul se invarte greu, ca nu lucreaza servo etc. insa am urcat intamplator pe un logan dci (cred ca unul din primele "editii") si am ramas surprins sa vad ca volanul se invarte muuuuult mai usor, nebanuit de usor
e vreo diferenta importanta intre cele doua trotinete dci (symbol vs logan) la capitolul servodirectie, cava care sa faca o diferenta atat de mare in manevrabilitate? sau poate are ceva trocariciu meu dar, daca are, are de noua caci nu am sesizat vreo inrautatire fata de prima zi - uleiul e la nivel, volanul revine singur, bazaie pompa etc. deci nu sunt semne ca ar fi probleme; poate nu lucreaza in parametrii optimi, de la inceput???

This post has been edited by crisolro: 18 Dec 2013, 07:56


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Dec 2013, 09:30
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Conteaza si anvelopele.
Eu am mai mers cu Logan 1.4MPI, si la fel mi s-a parut, ca directia merge mai usor. Am pus asta pe seama motorului usor, care apasa mai putin pe puntea fata.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 18 Dec 2013, 14:09
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salut,eu am avut altfel de simptome.Cand am luat masina (sh)Clio 1.5 dci servo electrohidraulic,directia mergea putin mai greu in comparatie cu alte masini de la Vag,acum de 7-8 luni a inceput sa se simta altfel ,adica mult mai usor se misca.Nu stiu care este explicatia dar pur si simplu este diferenta.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_redd
post 18 Dec 2013, 15:45
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 October 11




A folosit cineva aditivi de servodirectie? Am gasit vreo 2 tipuri de aditivi care promit reducerea zgomotului si refacerea semeringurilor. Asta nu semeringurile nu cred dar m-ar tenta sa incerc daca chiar ar reduce zgomotul.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - VN 13 ALI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Dec 2013, 17:26
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Cred ca un ulei proaspat e suficient. Mie a inceput sa imi mearga o idee mai usor directia dupa ce i-am schimbat uleiul.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_redd
post 19 Dec 2013, 07:45
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 October 11




Am uitat sa specific ca a fost schimbat uleiul si tot se aude tare. Cand sunt in 1-2-3 zici ca e masina de jucarie asa se aude. Ma gandeam ca aditivii astia sa faca vreo diferenta, sa unga vreun rulment sau eu mai stiu. Chestia e ca am mai citit si pe alte forumuri de la alte marci ca unu stie de la altu care a uzit de la un prieten ca s-a blocat pompa de la aditiv sau altu ca nu ii mai curge caseta de directie de la aditiv. Deasta nu stiu ce sa fac si speram ca e cineva care a incercat.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - VN 13 ALI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 19 Dec 2013, 09:26
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




acum sa va spuna un patit: (scuzati postarea prea lunga)

incepuse sa imi mearga foarte greu volanul (doar pe partea dreapta, spre stanga mergea binisor). zic: a picat pompa (scoate si un bazait mai insistent, probabil de la oboseala).

cumpar pompa sh, montez, aceeasi poveste, merge mai usor spre stanga. verdict: caseta are probleme.

am trimis caseta la reconditionat. mi-a spus cel de-acolo ca avea ceva pocnit in ea si ca nu ii mai dadea presiune de la servo. montat caseta, schimbat ulei servo: volanul merge perfect. parca merge mai usor decat inainte.

asa ca aveti grija la casete, cred ca cedeaza mai usor decat pompele. mi-a spus cel de la reconditionari ca e o boala la Symboluri care au caseta TRW...

si acum partea amuzanta: nu am gasit nicaieri in BC sa masor presiunea din pompa, nici macar la reprezentanta. m-am dus la ei, le-am spus ca vreau sa masor pompa, au spus ca asa ceva nu se face, ei ''o asculta cu urechea'' si daca face un zgomot ciudat o schimba. prima data am crezut ca fac misto de mine si le-am zambit, dar cand mi-am dat seama ca e serios omul, am plecat unde am vazut cu ochii.

i-am spus ca scoate un bazait ceva mai persistent (probabil din cauza ca se forta ca sa miste ansamblul din caseta), iar el a spus ca sigur e pompa. si de fapt era caseta. asa ca aveti grija pe unde va duceti, eu nu cred ca ma mai duc prea curand la reprezentanta (decat pentru partea de vopsitorie) pentru ca sunt de-a dreptul incompetenti...

nu incercati aditivi, modifica fluiditatea uleiului de servo. inlocuitul uleiului e mult mai ok. iar daca a cedat ceva in ea, fie si simeringuri, nici mama aditivului nu mai repara problema.

la mine toata problema a plecat de la burduful de bieleta fisurat, pe unde a intrat apa in caseta. asa ca verificati-le periodic.


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexshady31
post 23 Mar 2014, 10:54
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 10 October 13




Ma ajuta si pe mine cineva sa imi spuna pe unde se scoate uleiul din servo la Symbol 2010? As vrea sa il inlocuiesc... Merge foarte greu servo, defapt zici ca este un Logan fara servo, pentru intoarcerea din 3 miscari am nevoie de ambele maini si nici nu sunt vre un rahitic.


--------------------
Renault Symbol 2010 - AG-89-BLU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yan78
post 28 Mar 2014, 21:42
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 439
Joined: 31 July 10




Azi m-a lasat pompa de servo, dupa doua zile de bazaiala mai acuta cand trageam de volan aproape de maxim
Nu e de vina platoul de carbuni, nici bucsa de metal de la rotor motor electric.
beleaua e o bucsa cu rol de cuplaj dintre pompa si motor
o idiotenie gen Renault.
Unde puii mei gasesc ceva de genul acesta sa inlocuiesc ?

bucsa.jpg ( Size: 319.73k ) Number of downloads: 323


pompa.jpg ( Size: 158.76k ) Number of downloads: 327




--------------------
Renault Clio Symbol 2008 1.5 dci
[URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
metz67
post 31 Mar 2014, 15:41
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 31 July 10




Salutare!
Baieti,am o nelamurire,vizavi de problema pompei de servodirectiei.
La mine "Clio 2004" 1.5dci cu volanul liber are un huruit pe periooade neregulate,in momentul cand virez f. putin (nu conteaza directia) si pompa intra in sarcina, zgomotul dispare. La service mi-au completat cu ulei ,ca era la minim, si mi-au spus ca pompa are mici trepidatii cand si cand, si sa caut pe cineva care se pricepe. Zgomotul na disparut cu completarea nivelului de ulei si este suparator si evident are o cauza. Dupa mine ,uzara bucsii sau rulmentului!
Probabil sa fie si din cauza periilor?
Daca cunoaste cineva problema? un service sau mecanic?


--------------------
renault LB07CF CLIO 2004,3 VOLUME,BERLINA,4 USI - GR 63 ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 21 Feb 2016, 16:45
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Doream sa intreb este normal ca pompa de servodirectie sa aiba pe ea unsoarea accea sau ulei nu stiu exact ce este. Si in a doua poza am vazut ca este un filet dar fara nici un surub asa trebuie sa fie sau au uitat din fabrica sa puna surubul.

This post has been edited by rs09: 21 Feb 2016, 16:47

Attached thumbnail(s)
IMG_20160221_135837.jpg ( Size: 935.16k ) Number of downloads: 191
IMG_2016.jpg ( Size: 575.17k ) Number of downloads: 185


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Feb 2016, 20:02
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Verifica nivelul lichidului de servodirectie si vei afla singur raspunsul. Gaura filetata este facuta pentru un alt sistem de prindere pentru alte variante de motorizare. Nu lipseste nimic.

This post has been edited by CipTal: 21 Feb 2016, 20:02


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 22 Feb 2016, 11:40
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Am schimbat anul trecut uleiul de servodirectie. Am verificat acum nivelul e la maxim. Ma intereseaza daca asta e normal daca si la alte modele 1.4 8V se intampla acelasi lucru.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Feb 2016, 11:47
Post #165


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Anormal este sa nu fie la maxim pentru ca atunci inseamna ca se pierde ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 02:43
Dacia