Probleme directie - trage intr-o parte, vibratii, pocnete suspecte
![]() ![]() ![]() |
Probleme directie - trage intr-o parte, vibratii, pocnete suspecte
bestyutza |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 8 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault clio III
renault clio III 1.4 16v 98cai
clio III an 2007
- IF 87 PAC
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#62
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu prea inteleg
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hashwu |
![]()
Post
#63
|
![]() experimentez orice... pro bono! Group: Members Posts: 20 Joined: 29 October 07 From: Dej ![]() |
numai in dreapta sau...? ce ai schimbat? poate e planetara..., la ce viteza se intampla? in ce treapta mai ales?
|
--------------------
Renault
Clio
2001/1.2/16v/75 cp
- CJ-28-FUM ...daca esti prost cand esti mic, cand esti mare numa' te joci!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Dute sa-ti faci unghiurile de directie. Cei de acolo iti vor spune ce e in neregula la masina ta.
Si scrie si tu fara CAPS, te rugam. This post has been edited by Laurentziu83: 1 Oct 2008, 21:49 |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#65
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@bestyutza: Dupa ce-ai schimbat diverse piese pe fata ai efectuat si reglarea unghiurilor la roti? In cazul in care ai schimbat bieletele de directie este necesar.
Zgomotul poate sa provina de la amortizor, planetara, pivot...oricum trebuie o verificare in service, pentru ca poate deveni periculos. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
saddie |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 4 December 06 ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare, masina trage dreapta, nu flagrant dar daca o las libera la 70-80 km/h in 50m sunt pe banda cealalta. Am facut si presiunea si geometria si tot la fel face. De fapt la geometrie au facut oamenii masuratorile si n-au avut ce sa regleze ca unghiurile erau bune.
Volanul nu tremura la viteze mai mari si sta drept cand rotile sunt drepte, numai trage dreapta si atat. De la ce poate sa fie? This post has been edited by saddie: 7 Oct 2008, 10:24 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1,5 dci, 80 CP, Dynamique, 2006
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#67
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Schimba intre ele rotile din fata ... daca va trage in partea cealalta => cauciucul
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
saddie |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 4 December 06 ![]() |
O sa incerc si treaba asta sa vedem ce se intampla. Daca e cauciucul, le pun pe alea de iarna mai devreme si o sa-mi iau un set nou la primavara ca oricum astea originale de pe masina tare proaste sunt.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1,5 dci, 80 CP, Dynamique, 2006
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#69
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Am avut si eu o data de doua ori astfel de "erori" si era din guma/cauciuc.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
kretzu77 |
![]()
Post
#70
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
eu aveam problema asta de la un amortizor deformat de exemplu
mi-a fost descoperit la verificarea unghiurilor schimbat amortizor+reechilibrare+reverificare unghiuri si totul e ok de atunci |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
bdiac |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 11 August 07 ![]() |
va salut, si la multi ani!m-a pocnit si pe mine aceasta problema....dc tin volanu drept masina fuge in stinga ....trebuie sa trag de volan in dreapta.acum cineva m+a sfatuit sa curat jantele,poate am gheata mizerie ceva. si doar in ultima perioada am mers f putin si nu am bagat o in gropi ......trebuie sa fac imediat o echilibrare? geometria ce insemna, trebuie sa o fac dc tot trage dupa ce reechilibrez!?mai ales ca ultima echilibrare am facut o acum o luna.
4 Jan 2009, 14:32: curios.....acum am vericat la un OMV....aveam 2.5 pe fata dreapta si 2.2 pe stinga.....da dc las volan liber tot in stinga usurel se duce. o sa schimb rotile intre ele sa vedem....zicea cineva pe forum (oricum ar trebui ca de fapt cauciucurile de pe fata le+am adus de pe spate acum o luna, dar nu in diagonala......) This post has been edited by bdiac: 4 Jan 2009, 14:32 |
--------------------
..........
...........
................ fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE curios.....acum am vericat la un OMV....aveam 2.5 pe fata dreapta si 2.2 pe stinga.....da dc las volan liber tot in stinga usurel se duce. Pai asa e normal - masina trage in partea cu cauciucul mai dezumflat, adica spre stanga. Adu amandoua rotile fata la aceeasi presiune, de preferat cea recomandata de producator. 2.5 este prea mult ! |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
caustic |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
De obicei partea in care masina trage este dreapta si asta pentru ca pe marginea drumului sunt cele mai multe gropi; la mine de exemplu mi-a fost afectata bascula dreapta.
Trebuie sa tin volanul un pic spre stanga daca vreau sa mearga masina drept. Am fost sa o echilibrez si mi-a zis clar acolo ca bascula este problema. Fiind stramba face ca roata din dreapta sa nu fie pe aceeasi linie transversala cu cea din stanga; e un pic mai spre spatele masinii. Desigur pot fi multe motive pentru care masina trage intr-o parte, insa ce v-am spus mai sus poate fi unul dintre ele... dintre cele urate. |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
bdiac |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 11 August 07 ![]() |
am egalizat presiunea ....la 2.2 si tot usurel stinga se duce daca las volan liber
|
--------------------
..........
...........
................ fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
|
|
clio200389 |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 19 March 09 ![]() |
Sper sa nu mai fie un topic deschis pe acesta tema.Nu am de mult timp masina si ma supara ca in mers masina pare un pic instabila.Faptul ca la viraj dreaptat tinde sa "topaie" iar la viraj stanga se incrie corect pe traiectorie.Geometria a fost facuta la inceputul anului si in momentul de fata nu trage stanga sau dreapta.Ce-i care mi-au facut geometria nu au spus nimic ca ar fi in neregula ceva la masina dar se observa ca roata fata de pe partea soferului in plan orizontal nu e pararela cu cea a pasagerului.Adica roata soferului e mai apropiata un pic de prag decat cea a pasagerului...sa zic asa cam maxim un centimetru jumate.Se poate din cauza asta sa se provoce acea instabilitate?Ma mira ca cei de la service auto nu au zis nimic..probabil nu au observat.
|
--------------------
reno
Clio
2002
- x
|
|
hellcat |
![]()
Post
#76
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pune 2 poze sa vedem diferenta. Eu cred ca masina a avut un incident candva, inteleg ca ai luat-o sh.
Chestia cu facutul directiei...poate cei care au facut ultima directie au reglat-o in asa fel incat sa nu traga intr-o parte, insa asta nu inseamna ca rotile "cad" corect pe sosea. Ti-au luat banii si strans mana. Pentru inceput banuiesc amortizorul un pic stramb. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
clio200389 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 19 March 09 ![]() |
Da,masina a fost usor atinsa.Si fostul proprietar a schimbat amortizoarele pe fata tocmai din aceasta cauza.Se si vad ca sunt noi.Problema a ramas ca se vede cu ochiul liber ca roata e cu un cm maxim 1,5cm mai inspre prag.O sa revin cu poze.Daca din amortizor nu a revenit roata la pozitia initiala...ce s-ar mai putea face?schimba?
Merci |
--------------------
reno
Clio
2002
- x
|
|
hellcat |
![]()
Post
#78
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pivot, brat sau fuzeta. Dar poate fi si mai complicat.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
clio200389 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 19 March 09 ![]() |
Am fost cu ea la un mecanic si a aruncat un ochi pe sub masina mai atent si parerea lui e ca fuzeta ar putea fi de vina.Nici nu stiu ce sa fac...oare se merita operatia de reparare?Asa ca idee cat ar fi o fuzeta noua?
Scuze pentru poze ca nu am pus. |
--------------------
reno
Clio
2002
- x
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#80
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu zic sa mergi si la altii (daca mai consideri necesar) ... cat despre inlocuirea pieselor deformate probabil, eu zic ca e util ... si ca ar fi bine sa cauti pe la dezmembrari in prima faza.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hellcat |
![]()
Post
#81
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu recomand un service renault, in astfel de cazuri acolo se lucreaza prin eliminare. Iti pune o fuzeta noua si verifica pe standul de directie...e posibil sa nu fie de la fuzeta si se incearca alt reper.
Asa, dupa ce "si-a aruncat un mecanic un ochi"...te pune sa-ti cumperi fuzeta, dar daca nu-i de la fuzeta, nu ramai cu ea cumparata? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#82
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si asta e adevarat, de aia am spus si eu de piese second-hand ... sau inca o opinie (poate de la un service "mai bun" care face geometrie)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
si mie imi trage masina dreapta, chiar si la viteze de 60km/h.
Pana in ian megea perfect drept, mai ales pe drumuri care nu sunt inclinate. In ian am schimbat cauciucurile, si de cum am iesit din vulcanizare am observat ca trage dreapta. Geometria am verificat-o, e la fel ca anul trecut. Deci clar ca la vulcanizare s-a intamplat ceva. Mi s-au schimbat doar cauciucurile pe fata. Cei de la vulcanizare spun ca probabil ar fi jantele indoite, eu nu cred asta pt ca masina nu vibreaza, doar trage dreapta. Presiunea din cauciucuri e la fel pe cele doua parti, ma intreb ce ar putea fi. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#84
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Schimba rotile fata intre ele si vezi daca mai ai problema.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
am mai incercat si asta, trage stanga (dar mai putin).
Ma intreb daca nu cumva e o problema de constructie a anvelopelor, adica cea de pe partea cu bataia sa fie mai grea decat cealalta. Ar mai putea fi de la echilibrat, dar nu cred ca au echilibrat-o ei asa de prost incat sa traga asa de mult dreapta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#86
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca le-ai intors si trage stanga ... atunci ar trebui sa o reechilibrezi ... dar optim ar fi sa o dea jos si sa o puna pe aparat asa cum e si sa vada daca "deja echilibrata" are probleme ... dupa care (daca nu reusesti nicicum sa o faci sa fie ok) s-ar recomanda sa o montezi in spate
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
pe spate am cauciucurile Goodyear GT2, cele originale. Pierd din aderenta daca le pun pe acelea in fata, pt ca deja sunt uzate.
Ma duc azi la Autosoft, cu garantia anvelopelor, sa dea rotile jos si sa le verifice. (eventual sa le si cantareasca). 23 Mar 2010, 11:51: am fost la Autosoft, am vb cu seful de service, si mi-a propus sa schimb anvelopele intre ele (stanga cu dreapta), ca poate se echilibreaza. Am spus ca si in acest caz tot va trage lateral, (dar pe partea opusa), asa ca a propus sa imi mai puna niste plumbi pe anvelopa mai usoara, ca sa le aduca la aceiasi greutate. Nu am facut operatiunea, deocamdata. Dupa parerea mea, sunt vreo 200 g diferenta intre ele (ca prea trage mult), asa ca ma intreb ce vor face?? Un plumb are max 30g din cate stiu eu, asa ca imi pun 6 plumbi pe roata? Voi ce parere aveti? This post has been edited by theodor2004: 23 Mar 2010, 11:51 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#88
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca este acoperit de garantie atunci sa le schimbe, daca nu
![]() O alta idee, desi nu am inteles logica exact, din partea unora in care am cat de cat incredere a fost - "schimbarea pozitiei anvelopei pe janta" ... pur si simplu miscata in alta pozitie. Dar asta clar nu modifica greutatea. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Andrei, anvelopele sunt cumparate de la ei (adica Autosoft), echilibrate si montate tot la ei, pe 30 ian. Am garantie 3 ani, si in contract scrie ca se schimba daca au probleme si uzura e mai mica de 10%. Deci sunt in garantie.
Teoretic ar trebui ca una din ele sa fie schimbata, cu una de aceiasi greutate cu cea care ramane. Dar sa vedem cum ma inteleg cu ei sambata de dim,cand vreau sa le fac o noua vizita. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#90
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sper sa fie intelegatori si pe banii lor sa vada ca trage la dreapta, daca vor si apoi cum trage la stanga si sa luati o dicizie utila si corecta pentru tine. Spor,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 02:37 |