s-a dus turbina?
![]() ![]() ![]() |
s-a dus turbina?
andu911 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
mpaunica |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
sar putea sa spun timpenii (scuze)dar timpitul asta de motor nu ar trebui sa aiba o protectie ceva si sa nu se tuteze de nebun singur
rahatul ala de turbina nu ar trebui sa dea semne ce stiu eu suieraturi pacanituri fum inainte de a deceda stii niste adrese sau macar cum se cheama turbina ca am inteles ca a mea este pardon era cu geometrie variabila This post has been edited by mpaunica: 19 May 2008, 00:10 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
andu911 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Asa fac toate. A fost inceputul generatiei de turbine cu geometrie variabila... toate masinile cu modelul asta au avut probleme la un moment dat... Laguna 2, Passat, BMW 320...etc..
Uite aici .... http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro...-pt-163696.html http://www.okazii.ro/catalog/5551475/auto-...nault-Opel.html This post has been edited by andu911: 19 May 2008, 00:29 |
--------------------
-
-
-
|
|
mpaunica |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Te mai rog ceva .spune-mi si mie daca ce vind oameni acolo se nimeresc la mine pt ca a mea avea 120 cai.
Mai pot sa o pornesc si sa incerc sa ajung la service sau sa stau cuminte si sa chem platforma la sumele de acolo se mai adauga altceva adica inafara de turbina ce se mai schimba |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
claus |
![]()
Post
#95
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mpaunica, din povestirea ta, si cum s-a turat masina singura, atunci e siiiiiiguuuur turbina dusa
nu te grabi cu linkurile lui andu, ca sa nu iei cinestiece turbina eu ti-as recomanda sa iei turbina de la oamenii astia, si sa o montezi intr-un service care stie ce face in principiu, daca ai oprit motorul pana sa manance tot uleiul, atunci nu prea ar mai trebui sa schimbi altceva pe langa turbina a.. si in niciun caz nu o pornesti ![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
mpaunica |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Ok Multumesc pt sfaturi
Daca ati fi voi in locul meu ce ati face ati lua una noua sau ati reconditiona pe cea veche A mai reconditionat cineva ? Cit a tinut ? Am auzit ca si alea noi de pe la noi ar fi reconditionate Ce stiti despre asta? |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cel mai bine ar fi sa iei una noua. Nu te grabi, mai gasesti pe net la jumatate de pret, bineinteles ca implica un oarecare risc, dar asta e.
In nici intr-un caz sa nu pornesti motorul. Intercoolerul e plin de ulei, deci o sa trebuiasca curatat. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mpaunica |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Sa schimbi turbo se da jos motorul?
Am observat ca e in spatele motorului deci greu accesibila Am sunat la Redac si astia asa amabili m-au lovit cu un pret de 4000 RON si programare peste 2 saptamini A mai schimbat cineva la reno si cit a dat? Cu ce difera aia noua de cea reconditionata daca se intervine acolo unde e uzura adica la lagare si segmenti ![]() Se schimba si uleiul? Poate pun multe intrebari timpite dar vreau sa iau o hotarire in cunostinta de cauza Masina are 97000 Km si nu a fost nici forjata nici subturata asa cred eu adica am schimbat intre 2500si 3000 nu inteleg cum am reusit sa ajung in situatia asta De fapt am o banuiala care nu imi da pace . Acum 6 luni am schimbat curelele la redac Cind am luat masina am sesizar ca nu mai trage ca la inceput. Am fost imediat la ei cu masina si ei au spus ca nu are nimic si mi-au dat niste grafice timpite si mi-au inchis gura. Voi ce credeti e posibil sa o fischimbat-o ? This post has been edited by mpaunica: 19 May 2008, 08:17 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Nu trebuie dat jos motorul doar suspendat...pe langa turbina trebuie curatat intercoolerul,tevile dintre turbina si intercooler(acelea de aluminiu),galeriile,EGR si cam atat.Cel putin eu asa as face in cazul tau.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Merge data jos fara sa intervii asupra motorului.
Are 3 suruburi pe evacuare si 3 pe catalizator. O sa fie nevoie sa desfaci catalizatorul din suportul de prindere pe sasiu. Iti poti da seama daca a fost schimbata dupa cum se prezinta suruburile. in mod normal suruburile sunt ancrasate si trebuiesc date cu spray pt a putea fi desfacute. Daca au o culoare neagra e umblat la ele. Normal sunt caramizii. Pe mine m-a costat aprox 16 milioane schimbatul turbinei. 1370 turbina, 100 manopera si restul uleiul si filtru. Intercoolerul a fost spalat pe masina cu benzina si suflat cu aer comprimat. Turbina este noua am gasit-o pe okazii.ro. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mpaunica |
![]() ![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Mai pun o intrebare timpita .
Puterea motorului aia de 120 cai e data doar de turbina? E normal sa moara la 97000 si cu reviziile facute la timp la redac si uleiul schimbat tot le ei la 10000? This post has been edited by mpaunica: 19 May 2008, 09:52 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Puterea motorului e sporita de turbina. Turbina cu geometrie variabila aduce un plus de 13 cai fata de cea simpla. Nu e normal sa moara la 97000 dar poate si kilometrajul a fost dat inapoi tot la Redac. Mai depinde si de felul in care a fost exploatata...daca fostul proprietar obisnuia sa o calce puternic la rece....
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cred ca "moartea" turbinei este data cel mai des de proasta expluatare a turbinei si anume... mers subturat, oprirea motorului imediat ce ajungi la destinatie etc, etc..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Eu cred ca ori masina nu are Km reali ori nu s-a avut grija de ea (ma refer la turbina)
Zilele astea am fost sa-mi rezolv o problema cu un zdranganit si in fata mea era o laguna combi cu acelasi motor.Si l-am intrebat pe mecanic ce problema are si ce credeti ca mi-a raspuns....turbina a luat-o pe ulei,axu era praf si asa mai departe. Deci totul tine cum e de pedalata masina. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
mpaunica |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
frati romini masina nu are km dati inapoi pt ca eu sint unicul ei proprieter
ce pot sa va spun ca am scimbat in turatii mari adica 2700 3000 . singura chestie pe care eu nu am facut-o e sa las motorul pornit citeva minute cind ajungeam la destinatie dar in rest am fost foarte cuminte Din ce imi spune-ti voi incep sa cred cu si mai multa convingere ca mi-a fost schimbata la scimbul de curele |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
claus |
![]()
Post
#106
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu e nicio problema daca reconditionezi turbina ta.. sau iei una reconditionata
trebuie doar sa o reconditioneze cineva care se pricepe.. si pt asta ti-am dat link mai sus ![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
mpaunica |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
oK CLAUS DAR OAMENI AIA DIN RECLAMA NU RASPUND LA TELEFON!!!!
|
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
andu911 |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ce sa mai reconditionezi la aia, ca sigur i-au zburat palele
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca o ia pe ulei nu mai ai ce reconditiona.
Palele au izbit in carcasa, posibil sa fi "muscat" din aceasta, unele sunt rupte, altele indoite..... Incearca pe la dezmembrari poti gasi piese bune sau mai apare cate un anunt pe la bursa... Poti scoate axul cu paletii, blochezi circuitul de ulei, cureti intercoolerul si mergi cu ea pana gasesti turbina. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mpaunica |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Ati avut dreptate .Turbina mea e varza .Nu am vazut asa joc .Nu cred ca mai avea bucsi si segmenti de loc.Exact cum am banuit a fost schimbata pt ca suruburile s-au desfacut usor ,timpenia aia de egr este curata bec si a iesit foarte usor.
Ce nu pot eu scoate e un furtun de plastic ce vine pe sub turbina si nu inteleg cum naiba e prins. O alta problema pe care o am e un surub cu cap cidat ce prinde o bara ce tine o galerie de evacuare .Nu il pot scoate si in consecinta nu pot scoate turbosuflanta. Aveti vreo idee? Ce am mai descoperit e un furtun de plastic ce vine de la joja de ulei la teava de aer care era crapat . Asta e tot ce am putut sa constat azi dupa ce am reusit sa o tractez pina acasa. 19 May 2008, 21:55: chear nu stie nimeni ce e cu teava aiasi cum se desface? cum se desface catalizatorul ca nu pot sa scot turbina? This post has been edited by mpaunica: 19 May 2008, 21:55 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Am impresia ca acele suruburi de la catalizator au cap in stea.
Furtunul "de plastic" pe sub turbina este probabil furtunul prin care se scurge uleiul in baie. Furtunul "de la joja la teava de aer" face parte din mecanismul de recuperare a vaporilor de ulei. Si a mea avea un joc de ziceai ca e clopotel. Daca vrei as putea sa ma interesez de o turbina noua (mai aveam o a 2-a varianta in caz ca nu mergea afacerea de pe okazii) in jurul sumei de 17 milioane. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mpaunica |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Te rog sa imi spui daca stiicu ce tip de unealta se desfac suruburile lea in stea ca eu nu reusesc.
Cit despre turbo sint deschis oricarei propuneri Nu ma dau banii afara din casa dar nici nu ma zgircesc Pina la aceasta experienta dramatica din care am scapat cu sechele la cap am fost foarte multumit si mindru de masina mea si de dotarile ei Vreau sa fac o alegere in deplina cunostinta de cauza si nu ascund faptul ca am rugat un neamt sa se intereseze si in germania,asa ca ori ce sugestie si sfat eu le tratez cu maxima seriozitate si repect |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Exista chei speciale (se cheama T). Nu stiu exact ce dimensiune are acel surub, probabil un T30.
Tu vrei sa o desfaci singur? E destul de incomod de lucrat, mai ales daca nu ai rampa. O sa vorbesc maine cu tipu' cu turbina, sa vad daca mai poate face rost si la ce pret. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mpaunica |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Pai sincer nu e mare lucru inafara de jafurile alea de suruburi ,apropo nu stiu ce a fost in capul lor cind le-au proiectat!!!!!!!!
Am incercat sa o desfac singur pt ca dupa o asa patanie nu mai am incredere in nimeni si pt ca vreau sa vad ce scrie pe ea adica ce cod are. Este posibil ca baietii cind au schimbat-o sa fi pus una de pe un motor de 1.9 107 cai si de aici o mica diferenta de putere Stii ce cod trebuia sa aiba turbo de pe f9q 1.9 120 cai? This post has been edited by mpaunica: 19 May 2008, 23:05 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#115
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ce-a fost in capul lor? Suprafata mai mare de contact, sanse mai mici sa le strici, si in mod evident mai putina lume echipata cu chei pentru ele.
Ele "se numeste" torx ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
andu911 |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Suruburile care sunt supuse temperaturilor inalte trebuie sa fie date cu degripant cat e motorul cald. Daca nu e cald, le incalzesti.
Daca n-ai cu ce sa le incalzesti, le dai cu degripant si incerci peste 30 min... |
--------------------
-
-
-
|
|
mpaunica |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Ce sa spun cred ca singurul lor scop e sa nu le desfaca romanii,ca mai au prostul obicei sa scoata catalizatorul si sa il puna doar cind se duc cu masina la itp
Cit despre torx poti sa fii ai explicit ca nu prea ma pricep la scule destea sf ce anume inseamna ,se monteaxa pe crichet sau cum dracu se folosesc ca nu mai rzist de nervi si ma pun cu flexu pe ele 19 May 2008, 23:23: Eu recunosc ca sint habarnist dar am impresia ca nu vorbim de aceleasi suruburi si subliniez cele de la galerii au iesit usor si deci nici astea speciale nu cred ca vor opune rezistenta dar nu am avut si nici nu am stiut cu ce sa le desfac ca repet daca lucrau in continuare cu suruburi pt cheie de 13 nu era nici o problema This post has been edited by mpaunica: 19 May 2008, 23:23 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cel mai bine cumperi un set de torxuri (nu imi venea in minte denumirea) sau imprumuti de la cineva.
O sa ai nevoie de niste chei serioase, nu din alea tip surubelnita pt desfacut plasticaraia din bord. Sunt unele serioase, care se monteaza pe clicket. Normal trebuia sa dai cu degripant cand e motorul fierbinte, sa astepti cateva ore si apoi sa desfaci. Daca ti-a mers din prima sunt sanse sa mai fi umblat cineva pe acolo. Codul turbinei tale este Garret 1749V, seriile 708639-0002 pana la 708639-0009 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mpaunica |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 April 08 ![]() |
Pai asta urlu eu de la inceput:
1 suruburile de la turbo au alta culoare 2 se desfac suspect de repede 3 Am pierdut caluti dupa schimbarea curelelor(distributie) 4 turbina a murit la 2500km dupa ce m-au asigurat ca motorul meu e zmeu si merge ceas si mi-au dat niste grafice stupide din care trageau ei concluzia asta fantastica ca motorul meu nu mai are moarte Nu vedeti ca toate se leaga 5 o turbina ne ingrijita ar fi insotita de conducte imbicsite de egr calcificat ori a mea nu are asa ceva Daca eu insist e pt a atrage atentia si altora sa nu mai pateasca si ei acelasi lucru pt ca prostia si increderea oarba doare si am constatat-o eu pe propria piele Si ultima chestie de care am uitat acum o saptamina am facut itp si idiotii aia au cam turat-o ca asa stiu ei se faca noxele cind motorul sare de pe sasiu. Cred ca asta a fost bomboana pe coliva This post has been edited by mpaunica: 20 May 2008, 00:00 |
--------------------
Renault
laguna 2
privilege 2001
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Si mie imi miroase a turbina inlocuita de nenorociti (uite de asta nu scap eu masina din ochi in service).
Se prea poate ca la itp, unde au turat-o probabil pana in limitare sa fi accentuat uzura. Ce sa facem, asta e. Traim in Romania. Daca stateai langa masina macar erai cu inima impacata, dar acum.... prinde hotul daca mai poti. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:43 |