Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

s-a dus turbina?

mpaunica
post 20 May 2008, 00:26
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 April 08




Pai te lasa cineva sa stai linga ea?
tu de ce crezi ca nu te lasa decit sa o vezi de la 10m distanta printr-un gemulet si nu ai intotdeauna timp sa stai5-6 ore zgiit la geam
Se presupune ca daca ai ales sa te duci la reno unde e mai scump cu 80 % ar trebui sa cape-ti macar 30% inapoi sub forma de profesionalism ,seriozitate,respect dar de ce sa faci traim in romania
inainte dadeau vina pe stat ,acum sint companii private care din asta traiesc,eu nu inteleg un lucru patronii astia mai iasa si ei din birouri sau
au sudat usa


--------------------
Renault laguna 2 privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 May 2008, 06:20
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mda.. nici nu realizasem ca e vorba de service autorizat Renault (ma gandeam ca ai lasat-o pe la "baieti").
La ce preturi au probabil duc lipsa de clienti si astfel isi fac rost usor de altii.
Apropo distributia cat te-a costat?
La un moment dat spuneam pe un topic ca ar trebui sa fii fraier sa te duci la Renault la ce preturi au si imediat mi-au sarit niste baieti in cap.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mpaunica
post 20 May 2008, 11:48
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 April 08




Am o rugaminte la voi si anume daca stie cineva ce reprezinta graficele astea si daca din ele se poate trage concluzia ca motorul meu era perfect in urma cu 2500 km.
Nu implica asta nimic asa ca fara frica cine cunoaste poate sa comenteze
oricum nu mai pot face nimic dar daca ajut cu asta alti posesori de laguna suferinta mea va fi mai mica mai suportabila.
Din ce mi-ati spus voi si din ce vad eu partial ca scrie pe turbo meu nu e codul dat de Silviu ci altul.
O sa vil spun cind dau jos si curat turbo dar oricum primele 2 cifre sint dferite este tot ce am putut sa vadin momentul de fata
O alta intrebare care se pune este daca in momentul testarii si anume din acele grafice masina avea in continuare 120 de cai sau daca sint grafice rezultate in urma testarii motorului meu sau a altuia?????
Silviu esti absolut sigur ca astea ar trebui sa fie codurile turbo pt motorul meu f9q din 2001

This post has been edited by mpaunica: 20 May 2008, 11:50

Attached thumbnail(s)
imag1.JPG ( Size: 216.4k ) Number of downloads: 599
imag2.JPG ( Size: 323.84k ) Number of downloads: 666


--------------------
Renault laguna 2 privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 May 2008, 11:57
Post #124


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Adevarul e ca presiune aveai...

Graficele arata destul de bine, zic eu...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mpaunica
post 20 May 2008, 12:01
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 April 08




Stiu ce vrei sa spui cu vocea clientului dar e foarte tirziu deoarece au trecut 5-6 luni si or sa spuna ca a fost schimbata in alta parte nu la ei
Daca eram destept acum 5 luni si postam un anunt cu patania mea de pierdere de putere poate a doua zi sau a treia mai rezolvam ceva dar asa stiu legea din romania si credema nu mai pot face nimic decit sa salvez pe altii
Va rog Nu mai Lasati masina la servisuri autorizate ne supraveghiata chear si de la 10 m
Nu mai plecati de acolo chear dacaoamenii in albastru jura pe mama ca masina nu are nimic si voi sinteti paranormali
Nu ridicati masina pina nu faceti un drive test si va asigurati voi personal ca e ok
Nu plecati de acolo pina nu ii puneti sa va arate piesele noi schimbate si anume sa le vedeti voi chear daca asta implica sa va tiriti pe sub masina
Va vorbeste un om care a platit sa fie prostit si a platit revizia de 60000km cum ii zic ei 1700 ron si acum daca imi vreau masina inapoi asa cumera inca 4000
am vrut sa fac schimbul de curele mai de vreme pt a fi sigur ca nu ajung aici unde am ajuns!!!!!!

<span class='edit'>20 May 2008, 12:09:</span>
asta numai daca nu era alt motor cel testat
Am mai vorbit si cu alti posesori de auto si ei se mirau cum in 2500km am aici
nu conduc agresiv nu conduc mult ca sa se incinga motorul intratit cit sa necesite sa stau cu el pornit o vreme cind ajung la destinatie
Eu cred ca mama Omida (a se citi REDAC)a facut ea ceva farmece de a murit
Sa facem un calcul simplu 30 zile * 6 luni=180 zile
2500km/180 zile=14 km pe zi
dupa mintea mea si daca scoteam tot uleiul din motor si tot faceam astea 14 km pe zi


This post has been edited by mpaunica: 20 May 2008, 12:13


--------------------
Renault laguna 2 privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 May 2008, 14:33
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pt motorul de 120 cai sigur ala e codul.
Acest cod il gasesti pe parte de admisie, stantat cu caractere foarte mici, deci daca zici ca inca nu ai dat turbina jos sunt slabe sanse sa il poti citi.

<span class='edit'>20 May 2008, 16:13:</span>
Eu sincer nu am turat-o pana la 4000, dar pana la 2000 am observat ca presiunea de supraalimentare se situeaza constant in jurul valorii de 1000 mbari.

This post has been edited by $$ilvviu: 20 May 2008, 15:28

Attached thumbnail(s)
DDT.JPG ( Size: 158.53k ) Number of downloads: 646


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 May 2008, 15:15
Post #127


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu e bine. 9869mb e presiunea atmosferica, deci turbina nu facea mare lucru.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 May 2008, 15:36
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mai sus este trecuta presiunea atmosferica 997 hPa (ce unitate de masura o mai fi si asta, banuiesc ca e egala cu un milibar) si dedesubt presiunea de supraalimentare 1073, eu banuiesc ca astia sunt in plus fata de presiunea admosferica.
Oricum motorul trage foarte bine, nu scoate fum, daca nu ar baga turbina ar fi ca o trasura.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 May 2008, 15:41
Post #129


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




1 hPa (hectoPascal) = 0.001 bari
1 073 hectopascali = 1.073 bari
Presiunea atmosferica = 0.98692 bari

Deci dupa mine ori senzorul ori sistemul de supraalimentare sufera.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 20 May 2008, 15:52
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Presiunea atmosferica medie inregistrata la nivelul marii este 760 mm coloana de mercur sau 1013.25 hectopascali care sunt tot una cu milibarii.

This post has been edited by dan73205: 20 May 2008, 15:55


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 May 2008, 16:16
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Presiunea atmosferica variaza cu altitudinea, nu este o constanta, ba chiar variaza sin de la o zi la alta pt aceeasi locatie.
Uneori la meteo prezinta si presiunea atmosferica si evolutia acesteia. Cand e in scadere e vreme de ploaie, cand e in urcare e vreme frumoasa.

This post has been edited by $$ilvviu: 20 May 2008, 16:18


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 20 May 2008, 16:23
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




ca o incheiere a acestei dezbateri, cand ploua nu trage masina blink.gif , ca de doara turbo nu mai face nimic laugh.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi - B-57-LXF 2004
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 20 May 2008, 16:45
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@antifizic...Este foarte adevarat ce spui tu. Daca te vei duce prin cine stie ce trecatoare din Alpi cu masina, chiar si la noi pe Transfagarasan, vei constata ca masina trage mai greu din motivul ca presiunea scade cu aprox 12 milibari la 100 de metri deci pe Transfagarasan vei avea cu aprox un sfert mai putin oxigen pentru arderea in motor fata de nivelul marii.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 20 May 2008, 17:27
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Da, dar tot odata EGR-ul nu se va mai deschide sub o anumita presiune pentru a avea destul oxigen in amestec pentru o ardere buna. Si diferenta de oxigen ar trebui suplinita de catre ECU- teoretic.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 20 May 2008, 21:03
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Banuiesc ca are o limita totusi.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 May 2008, 21:10
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Parerea mea e ca ECU mentine presiunea de supraalimentare constanta indiferent de turatie, presiune atmosferica, sarcina...etc. Cel putin la turbinele cu geometrie variabila.


20 May 2008, 22:13:
Corectati-ma daca gresesc.
Pornind de la aceasta premiza ce ziceti de graficul lui mpaunica?

This post has been edited by $$ilvviu: 20 May 2008, 21:13


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 20 May 2008, 21:48
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




QUOTE(R19/16v @ 20 May 2008, 16:15)
Nu e bine. 9869mb e presiunea atmosferica, deci turbina nu facea mare lucru.
*


Se refera la valoarea relativa. 1ata =0,986 bari=986mbari. Cu alte cuvinte , face 1bar peste presiunea atmosferica.
In graficul lui mpaunica vad ca, de exemplu, la 3800rot/min presiunea de supraalimentare este de cca 2bari ,care mi se pare OK.

This post has been edited by matrix67b: 21 May 2008, 05:48


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 May 2008, 23:59
Post #138


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, in grafic e bine. Eu ma miram de valoarea lui Silviu.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 May 2008, 06:13
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai si mie mi se pare mica pt o presiune totala.
Cum motorul trage OK ma gandesc ca acolo ar indica presiunea relativa produsa de turbina peste atmosferic.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 23 May 2008, 10:12
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mpaunica se mai aude ceva?
Ai schimbat turbina?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mpaunica
post 25 May 2008, 23:03
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 April 08




Salut
Am incercat o mica lupta cu renault dar am fost intimpinat cu expresia "Dar masina are 7 ani ce mai vreti" sau nu sintem siguri ca nu ati mai fost la alt service cu ea.
Dupa ce am dat jos turbina am constatat ca are intradevar ceva tatuat cu puncte pe ea dar tot nu corespunde cu ce trebuia sa fie.
Am luat o alta turbina am montat-o singur am curatat toate furtunele si egr ,am dar galeria de la admisie si evacuare jos si am curatat-o,am dat interculerul jos si lam golit de 1litru de ulei si l-am spalat si suflat,dar tot am o problema porneste motorul (Culmea ) si pare ca trage bine dar apare un stop pe bord si tanti ma roaga sa nu pun frina ca Cica nu am dar eu am frine si ar mai fi ceva daca conectez nenorocirea aia de EGR scoate fum mult cind negru cind alb
Turbina are legatura cu frinele sau am inversat eu ceva pe la partea electrica?


--------------------
Renault laguna 2 privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 May 2008, 23:35
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Geometria turbinei este comandata vacuumatic, la fel si frana.
Se poate sa nu fi conectat un furtun de vacuum?
Cat a costat turbina?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mpaunica
post 25 May 2008, 23:53
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 April 08




Am un idiot de neamt care a luat una originala si reconditionata la ei si ma ajuns 200E .
Pot considera si valva EGR defecta daca cu ea scoate mult fum si fara nu ?
Si de ce cind fum negru cind alb?
Sub butelia aia rotunda de plastic e o alta chestie cu un cablu electric in ea dar si o mica teava de plastic in care ar putea sa intre un furtun dar pe care eu nu il garesc.
Sa ma fi vazut voi cum desfaceam eu masina in fata blocului de se inchinau vecinii si ma intrebau daca mai stiu sa o pun la loc .
Le raspundeam tantos "Ce mare lucru doar e o dacie putin mai evoluata"
Dar cind am terminat si am vazut ca merge dar mai are si altele probabil facute tot de mine m-a cam pierit cheful de glume


--------------------
Renault laguna 2 privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2008, 00:04
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




ai pus bine canistra de vacuum la loc ? rezervorul ala de plastic, prins in 2 suruburi de galeria de admisie, in care intra 2 furtunase. Sa nu-l fi pus invers, daca l-ai dat jos ...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mpaunica
post 26 May 2008, 00:14
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 26 April 08




Nu am scos nimic din ce nu era necesar
In el intra 2 furtune si nu am scos nici unul dar in partea cu mufa electrica paralel cu ea pare ca mai e o chestie de plastic in care ar mai putea intra un furtun .
Incerc sa gindesc pozitiv.Nu poate fi decit o chestie care se leaga si anume am observat ca din motor nu stiu exact de unde pleaca o teava la servofrina
Singurul furtun pe care am fost nevoit sa il scot a fost cel de la vacumul de pe turbina ce intra intr-o chestie atirnata aiurea in dreapta sus si care cind a murit turbo scotea un tacanit ciudat de ziceai ca acum explodeaza
Nu inteleg cum puteam sa il pun invers pt ca altfel nu aveam cum ca nu ma lasau furtunele wacko.gif
Sint complect dezorientat la faza asta mai ales ca manualele de reparatii de pe net parca sint facute de timpiti nu se vede nimic in poze si nici mari descrieri nu ai,sa intelegi si tu care si cum functioneaza

This post has been edited by mpaunica: 26 May 2008, 00:19


--------------------
Renault laguna 2 privilege 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 May 2008, 07:21
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Uite cam cum trebuie sa arate

Attached thumbnail(s)
DSC03861.JPG ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 759
DSC03862.JPG ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 740
DSC03864.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 394
DSC03865.JPG ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 365


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 26 May 2008, 08:20
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




mpaunica am schimbat si eu turbo si tot atunci am descoperit aceeasi piese de care zici in care intra furtunasul de vacuum.Cauta bine un furtun ceva,e imposibil sa nu fie...Din cauza lui nu-ti merge acum cum trebuie motoru...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 May 2008, 15:30
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Am scos ieri EGR-ul sa il curat si cu ocazia asta m-am uitat mai cu atentie la turbina si am contatat ca este ceva ulei la intrarea furtunului dinspre intercooler in turbina dar e mai mult o imbacseala cu praf acolo si nu musteste ulei proaspat. Ulei mult este in schimb la imbinarea epuratorului si scurs de la el pe ce e sub el. E exclus sa se scurga dinspre turbina pentru ca furtunul are portiunea aia gofrata intre epurator si turbina. Deasemenea ulei este in continuare pe dumper desi nu mai iese la contactul cu galeria dar iese pe la parghia care actioneaza clapeta. Din cate am citit pe forum si mi-au spus unii mecanici multe Laguna se prezinta asa si nu e o problema majora dar, de curand, am vazut o Laguna care nu are nici o urma de ulei, nici la dumper si nici la epurator si atunci ma intreb oare nu o functionare in alti parametri decat normali ai turbinei ar putea determina aparitia uleiului ala? Din cate am mai aflat eu de la altii turbinele cu geometrie variabila ar necesita ceva intretinere mai exact ar trebui desfacute si curatate pentru a li se lungi viata, mai ales in conditiile in care avem cea mai scumpa motorina din Europa dar cea mai proasta calitativ.

This post has been edited by dan73205: 26 May 2008, 15:38


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 26 May 2008, 16:40
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




toate masinile turbo au ulei la imbinari, depinde cat de etanse sunt imbinarile, schimba toata tubulatura si toate colierele si n-o sa mai ai nici tu. Dar merita ? smile.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 26 May 2008, 16:55
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




De acord insa eu am de gand totusi sa ma prezint la un control si eventual o curatare a turbinei daca o sa gasesc o firma care sa imi prezinte incredere (pe la Brasov am inteles ca s-ar ocupa unii). Ma gandesc ca o curatare facuta de oameni care stiu ce fac nu ar strica si mi-ar da curaj sa ies la un drum in afara de cateva mii de km.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:21
Dacia