s-a dus turbina?
![]() ![]() ![]() |
s-a dus turbina?
C a t a l i n |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#32
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
@andu911
- daca imi poti tu arata o reprezentanta care face diagnoza in mers esti maestru... si cam ce valori ale motorului crezi ca le poti citi in mers si nu se pot citi pe loc cu motor turat? (si nu ma refer la test dyno etc... ma refer strict la diagnoza profesionala efectuata de reprezentanta) - citez: Turbina functioneaza tot timpul cat e motorul pornit. Numai ca, dupa o anumita turatie a motorului incepe sa fie simtita, din cauza ca atunci se invarte suficient de repede pentru a produce un debit de aer marit.Pana in 2000rpm, sa zicem, motorul nu produce suficiente gaze, cat sa invarta turbina, ca aceasta sa dea mai mult aer. - pai ori mere tot timpu ori intra de la 2000RPM (spui ca de la o anumita turatie se invarte suficient de repede apoi ca pana in 2000RPM motorul nu da suficente gaze ca sa invarta turbina... deci ???)... ca daca intra de la 2000 atunci nu mere tot timpul ![]() This post has been edited by laguna_2_interceptor: 28 Apr 2007, 10:03 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#33
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eee... Cauți nod în papură...
![]() Se știe foarte bine că o turbină (mai ales cu geometrie fixă) nu este eficientă la turații mici, mai ales la accelerații rapide... Apare "turbo lag"... De aceea există varianta de compresor mecanic pentru turațiile joase... Cu motorul în regim de turație scăzut, turbina este învârtită de gazele de eșapament, dar la o turație destul de mică, datorită volumului mic de gaze, astfel încât nu are viteza necesară pentru a comprima aerul ce intră în admisie (sau îl comprimă foarte puțin)... La turații mari, turbina este antrenată mult mai puternic de gazele evacuate (în volum mult mai mare), astfel atingând o viteză mare și comprimand în raport mai mare aerul ce intră în cilindrii... O turbină cu geometrie variabilă rezolvă doar parțial acest turbo lag... Iar turațiile la care turbina devine eficientă sunt greu de presupus cu exactitate... Ask RENAULT ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#34
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nu am contestat deloc principiile de functionare ci vederile si expunerile anterioare... mai pe romaneste ori e laie ori balaie
![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
andu911 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(laguna_2_interceptor @ 28 Apr 2007, 10:02) @andu911 - daca imi poti tu arata o reprezentanta care face diagnoza in mers esti maestru... si cam ce valori ale motorului crezi ca le poti citi in mers si nu se pot citi pe loc cu motor turat? (si nu ma refer la test dyno etc... ma refer strict la diagnoza profesionala efectuata de reprezentanta) Hai mai bine sa iti arat ce scrie in manualul de diagnosticare pt Renault Laguna 2. Pe langa ce am atasat, daca vrei sa mai aflii, iti mai arat o multime de componente care se testeaza in mers...senzor presiune supraalimentare, senzor presiune carburant, senzor presiune atmosferica, etc... Principiul de functionare al turbinei l-am explicat si eu si Catalin Marinarul, tu intelegi ce vrei. This post has been edited by andu911: 28 Apr 2007, 12:12 Attached thumbnail(s) test.JPG ( Size: 72.81k ) Number of downloads: 4943 testa.JPG ( Size: 123.33k ) Number of downloads: 5268 |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#36
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- stii ce inseamna sa te plasezi in raport 3 sau 4 al cutiei de viteze si sa realizezi acceleratie in sarcina maxima in timpul diagnozei??? inseamna utilizearea unui banc de test similar cu cel de test dino... sau similar cu cel de test dinamic al masinii!!! in nici un caz nu iese nenea de la reprezentanta cu diagnoza dupa el se urca in masina si da blana pe sosele sa iti masoare parametrii (cu toate ca RO e tara tuturor posibilitatilor
![]() - cat despre descrierea functionarii turbinelor cu geometrie fixa si/sau variabila doar Catalin Marinarul a facut/o corect... ti/am aratat si unde ai gresit, recomand sa citesti din nou cu atentie atat postul tau cat si citatul pe care mi-am permis sa il comentez |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
andu911 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(laguna_2_interceptor @ 28 Apr 2007, 10:02) @andu911 - daca imi poti tu arata o reprezentanta care face diagnoza in mers esti maestru... si cam ce valori ale motorului crezi ca le poti citi in mers si nu se pot citi pe loc cu motor turat? (si nu ma refer la test dyno etc... ma refer strict la diagnoza profesionala efectuata de reprezentanta) QUOTE(laguna_2_interceptor @ 28 Apr 2007, 12:30) - stii ce inseamna sa te plasezi in raport 3 sau 4 al cutiei de viteze si sa realizezi acceleratie in sarcina maxima in timpul diagnozei??? inseamna utilizearea unui banc de test similar cu cel de test dino... O mai sucesti mult ? ca am obosit ![]() Hai lasa-ma ca e ca tine, e sambata dupa-amiaza si daca nu poti sa recunosti cand spui aberatii, eu nu ma mai contrazic cu tine, ai perfecta dreptate in tot ce spui. ![]() This post has been edited by andu911: 28 Apr 2007, 12:51 |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#38
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nu te/am jignit deci incearca sa pastrezi nivelul discutiei... cand ai sa vezi pus in practica ce spui tu atunci sa intervii in discutii... ai plecat de la o premiza gresita si cand ti/am scos in evidenta greseala ai incercat sa te eschivezi apoi te/ai intors... ai facut tu diagnoza/testare la masina ta in mers? ai vazut tu acest lucru pe alta masina? ai intrebat de curiozitate la Renault ce seminifica TEST RUTIER pentru verificarea presiunii in rampa intrunind conditia necesara si suficienta ca masina sa se afle in treptele 3 sau 4 de viteza? (caz in care se foloseste banc de proba) ai declarat ca motorul nu se poate testa pe loc deoarece sunt valori care se testeaza numai in mers... care sunt acele valori? presiunea in rampa se masoara si pe loc (caz in care nu ai nevoie de banc de simulare TEST RUTIER, acest banc se foloseste strict pentru a identifica cauzele unor erori simuland conditii de rulare!!!) daca se gasesc anomalii Renault trimite la a se efectua simularea cu treptele de viteza in sarcina maxima... sa imi spui tu mie unde aberez eu si unde... gresesti tu ca sa nu te jignesc.
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
andu911 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Tu ai aberat in tot ce ai spus.
Plecand de la faptul ca "turbina intra" la anumita turatie si orice inginer care te-ar auzi ti-ar spune ca ai invatat mecanica la coltul blocului si vorbesti dupa ureche. Alta aberatie este cea legata de testul in mers, cum naiba sa nu faci testul in mers...Eu n-am facut la Laguna, fiindca n-am avut de ce. Dar am facut la alte 2 masini. La un Mercedes E320CDI, la Autoklass Center si nu aveau niciun banc, asadar am pornit pe strazi, eu la volan, inginerul in dreapta. La un Audi A6 2.5TDI, la Computest 2000, care desi are stand de analiza, s-a efectuat testul pe sosea. Alta minune.... la ce reprezentanta Renault ai vazut tu dyno ? La VW la fel, pui VAG-COM pe masina, dai talpa intr-a 3-a sau a 4-a si vezi ce valori ai la MAF. Nu stiu de unde scoti tu metodele astea SF. Cica sa intreb la Renault ce inseamna "TEST RUTIER" Te pomenesti ca manualul de diagnoza a fost scris de Ion Creanga si a folosit metafore. ![]() Gata, poti sa zici si ca Laguna e motocicleta, ca nu te mai contrazic. Nu mi-am dat seama, ca n-o faceam deloc. Eu nu vreau sa demonstrez nimic pe forum, tu ai vrut sa ma corectezi pe mine si ai inceput sa spui numai povesti. This post has been edited by andu911: 28 Apr 2007, 14:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#40
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- din nou jignesti si din nou te eschivezi de la propriile afirmatii... observ ca iti place sa fii alunecos... mai ramane sa imi spui ca te-ai dus la Auto Bavaria cu 760IL si ti-au inlocuit pivot cu sarma ca nu aveau pe stoc si te-au trimis inapoi pe strada, nu stiu prin ce service-uri ai efectuat tu astfel de testari dar repet in RO totul este posibil... metode SF? ai facut o inspectie ITP banuiesc, deci ai vazut cum se face testul de franare (NU TE IA INGINERUL PE DRUM SA DEA ''TALPA'' SI SA TE LIPESCA CU FATA DE PARBRIZ CAND CALCA FRANA CU SCOPUL DE A VERIFICA VALORILE DOMNULE!!!) ai vazut ca se simuleaza conditii de rulare (la fel pentru bucse si restul subansablelor de directie) si se executa franarea fara ca masina sa faca un metru... ASA DOMNULE SE FACE SI IN CAZUL SIMULARII CONDITILOR DE RULARE INCLUSIV IN PROGRAMUL VAG COM, CLIP ETC!!!... am fost in multe service-uri cu pretentie de prin RO si nicaieri nu pleaca pe drum la diagnoza din 2 simple motive: NU AI VOIE SA EFECTUEZI ASTFEL DE TESTE PE DRUMURILE PUBLICE DOMNULE!!! poate pana acum sa nu se fi respectat dar de la 1 Ianuarie suntem in UE si cine nu respecta asa ceva pierde licentele de service si dreptul de reprezentare a brand-ului din partea producatorului masinii (cazul reprezentantelor)... deci nu ma aburi tu pe mine ca mecanica nu se face cu manualul intr-o mana si surubelnita in alta, vorbesti mult dar nu ai nimic de spus!!!
This post has been edited by laguna_2_interceptor: 28 Apr 2007, 16:53 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
dominy |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
eu tot cu problema nerezolvata am ramas ! turbina se aude cand intra dar nu se simte , nu inteleg ca poate fi .... se poate sa fie de la egr sa i scot mufa da care mufa ?oricum sunt cam nervos in legatura cu prostia asta
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
andu911 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai ai cum sa-o scoti de-acolo ?
ma refer la EGR, sa-l scoti This post has been edited by andu911: 28 Apr 2007, 17:06 |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#43
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
@dominy
- esti din Galati? daca da... iti fac o recomandare... fa un drum pana la reprezentanta din Vaslui... e posibil sa merite si sa nu iti para rau... e printre putinile reprezentante Renault care nu iau pielea de pe tine si am intalnit oameni care stiu ce fac... eventual daca ajungi in Iasi iti fac o rescriere de ECU si vedem daca se simte ceva... mai mult nu stiu ce pot sa zic. This post has been edited by laguna_2_interceptor: 28 Apr 2007, 18:13 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
dominy |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
ma pot lua de turbina ? adica daca tot incep sa demontez pe acolo pot sa o dau jos sa o curat ? ..............
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
andu911 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
NU, las-o acolo.
![]() Vezi daca poti sa scoti EGR si curata-l daca e cazul. Exista topic aici pe forum despre EGR. Ar fi de preferat sa mai ai un egr, care stii ca functioneaza. Sa probezi cu ala. Am o intrebare...nu ti s-a aprins niciun bec pe bord, care sa iti arate ca ai ceva la motor ? |
--------------------
-
-
-
|
|
dominy |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
ba da ! renumitul bec despre care toata lumea zice ca are probleme cu el ... la mine se aprindea mai demult si acum nu se mai aprinde deloc ! |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
Dominy hai sa traiesti vecine!Sunt unul dintre cei patiti cu ceea ce descrii tu.Cel mai bine e sa ne gasim si sa vorbim ca sa nu cumva sa te duci la apan sa-ti ia aia pielea de pe tine degeaba...
|
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
dominy |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
dom_domy2005@yahoo.com astept sa intri si sa vb ! sunt curios tare
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
cibernuts |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 5 January 06 From: Alexandria ![]() |
Renumitul bec de care vorbeste toata lumea(cel ce seaman cu o bujie) se poate aprinde si din alte cauze nu numai din turbina,de fapt este cel mai putin probabil ca sa fie turbina.
Contacte imperfecte la: 1.Pedala acceleratie 2.Senzori de pe sistemul de admisie 3. Senzori de pe sistemul de alimentare sau Defectiuni tehnice de natura mecanica. Am un prieten care tot la fel i se aprindea mereu martorul acela pe bord era pedala de acceleratie care nu ii functiona corect.A schimbat pedala si de atunci nu mai are probleme. |
--------------------
Renault
Laguna 1.9 DCI
2002 Renault Laguna Authentique 1.9 DCI 107CP 2002
Renault Megane 1.5 DCI 82 CP 2004 |
|
dominy |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
salut again ! masina mea e tot racita , am facut azi niste teste ..
deci sa fiu clar masina e cu buba decand am schimbat filtrul de aer , deci azi am scos capacul de la filtru si practic am mers cateva sute de metri fara filtru ! se poate ca filtrele sa aiba o anumita opacitate? ns daca m-am exprimat corect ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#51
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- incerca sa inlocuiesti filtrul de hartie cu unul sport(performance) K&N, este valabil si pentru Laguna 2, in plus nu ai sa mai schimbi filtrul de acum inainte, pur si simplu il scoti, il speli si il pui inapoi... ai mai jos specificatiile si codul produsului 33-2237... pretul e undeva la 50 EUR
K&N Hochleistungs-Luftfilter + mit mehr Luftdurchlass + steigert die Motorleistung + verbessert die Gasannahme + TÜV zugelassen - nur einbauen & fahren + auswaschbar & wieder verwendbar Laguna II 1.9dCi 105/107/110/120/130 PS 3/01- Abmessungen (Länge x Breite x Höhe) : 230x191x30 mm This post has been edited by laguna_2_interceptor: 3 May 2007, 22:46 Attached thumbnail(s) 33_2237.jpg ( Size: 8.4k ) Number of downloads: 4832 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
andu911 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(dominy @ 3 May 2007, 22:25) salut again ! masina mea e tot racita , am facut azi niste teste .. deci sa fiu clar masina e cu buba decand am schimbat filtrul de aer , deci azi am scos capacul de la filtru si practic am mers cateva sute de metri fara filtru ! se poate ca filtrele sa aiba o anumita opacitate? ns daca m-am exprimat corect ![]() Da. De fapt tu ai mers fara debitmetru si de-aia a tras bine. Adica mufa aia care e la flitru de aer, e de la debitmetru. Automat cand scoti capacul de la filtru de aer, scoti si debitmetru. Bravo, e bine ca ai reusit sa-ti dai seama. Vezi ca e usor de demontat, are niste suruburi torks. Eventual testeaza cu altu, de la alta laguna, ca sa fii 100% convins. Sa nu mergi prea mult fara debitmetru ca zapacesti catalizatorul. laguna_2_interceptor: tare asta cu filtrul sport ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#53
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- daca omul spune ca si-a adus aminte ca buba a aparut odata cu schimbarea filtrului de aer cum iti explici problema la debitmetru... din cate stiu nu este incorporat in filtru... sanse sa il atingi in timpul schimbului nu sunt... dar sanse ca prin filtru sa nu treaca aer sunt imense.
- apoi sa stii ca e tare chestia cu filtru... documenteaza-te ![]() http://www.knfilters.com/ ''K&N Lifetime air filters feature High-Flow Technology to help your car breathe easier'' - iti suna un clopotel? - si inca o intrebare... presupunand ca debitmetrul este defect... ori cu filtru ori fara masina tot fara debitmetru mergea... adica tot fara informatia despre debitul de aer... din cate stiu debitmetrul ori merge ori nu (adica mai clar ori este mufat pe masina si este defect ori este scos de pe masina, situatia este = cu a fi defect)... in nici un caz scoaterea lui de pe masina in cazul in care este defect nu influenteaza deloc mersul masinii... deci domnu' andu cum sta treaba? daca scoatem debitmetru defect de pe masina masina trage mai bine ??? daca il punem la loc pe masina asa defect cum e nu mai trage masina ??? ![]() This post has been edited by laguna_2_interceptor: 4 May 2007, 08:04 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
andu911 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Masina merge mai bine fara debitmetru, decat cu el defect. Din cauza ca atunci cand e stricat, da niste valori absolut aiurea. Dar cand nu exista, calculatorul aplica niste valori standard. This post has been edited by andu911: 4 May 2007, 09:09 |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#55
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- debitmetrul se defecteaza (si nu decalibreaza pt a da valori aiurea!!!) doar in momentul in care este contaminat cu impuritati... mai precis praf din abundenta, vapori de ulei din motor datorita blow-by sau mai pe romaneste recircularea vaporilor de ulei din motor prin sistemul de intake a aerului, sau o alta cauza si cea mai raspandita: compusul siliconic din care este produs insusi senzorul (caz in care se autocontamineaza)... SI DEFECTEAZA INSEAMNA: KAPUT, DUS, TERMINAT, MORT, NEFUNCTIONAL etc
This post has been edited by claus: 4 May 2007, 16:54 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#56
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
De ce crezi că "autocontaminat" sau "contaminat" înseamnă că acel senzor / senzori (daca ținem cont și de termistorul ce masoară temperatura aerului) nu mai dă nicio informație...?
![]() Dacă acel senzor furnizează în continuare informații, și ele sunt greșite? Încearcă să nu mai jignesti gratuit pe nimeni...E o discuție, atât... This post has been edited by Catalin Marinarul: 4 May 2007, 08:58 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
andu911 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Bine, du-te si scoate-ti mufa de la debitmetru(acum ca stii care e) si sa vezi ca merge la fel de bine ca si cu el conectat.
10% pt jignirea lui interceptor.. daca el se pricepe la obd tuning.. nu e treaba noastra sa-i contestam cunostiintele.. This post has been edited by claus: 5 May 2007, 13:27 |
--------------------
-
-
-
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#58
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- si uite asa ai mai adaugat un post...
![]() EDITEZ: respectele mele lui andu... fost la masina, scos mufa debitmetru (multumesc si pentru informatia foarte folositoare cu privire la locatia acestuia) masina merge exact ca si cu el conectat, ma gandesc... mama lor de constructori de automobile, ce gaselnita sa puna un lucru complet inutil pe masina doar ca sa ne ia banii mintind ca este stricat... propun deci de maine toti posesorii de masini cu senzor debimtru aer sa le scoatem sa le aruncam fratilor... masinile nostre vor merge la fel si fara ele... multumim mult lui andu si dorim sa mai aflam de la el ce alte piese inutile se mai afla pe masinile noastre... This post has been edited by laguna_2_interceptor: 4 May 2007, 09:38 |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
2003
- IS 79 MRS C32 AMG Sportcoupé
|
|
claus |
![]()
Post
#59
|
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
interceptor, te rog, pe viitor, nu mai fii asa acid.. tine minte.. ataca ideea persoanei.. nu persoana..
![]() 10% warn ![]() si.. nu stiu cat de bine ai inteles ce s-a scris despre debitmetru.. daca e stricat, atunci, scoaterea lui rezulta o masina care trage mai bine.. ![]() |
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#60
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Este explicabil dealtfel... În momentul în care un senzor este deconectat, calculatorul înlocuiește informațiile furnizate de acel senzor cu unele standard din memorie...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:37 |