s-a dus turbina?
![]() ![]() ![]() |
s-a dus turbina?
bilibistrox |
![]()
Post
#481
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 June 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|||
danms13 |
![]()
Post
#482
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
salut la toata lumea am si eu o problema cu laguna 2 1.9 dci 120 cp strica turbinele
sao iau cu inceputul cand am cuparato suera turbina dupa cateva luni mam dus la bucuresti si am reconditionat cand sa iau masina de acolo tot la fel se auzea sueratul ala de acolo a zis ca e normal sa se auda un pic nu se uzea foarte tare treptat a inceput sa se auda cum roade paletii pe carcaasa ma tinut 5 luni in 5 luni am facut 6000 km si sa stricat cumpar turbina noua si o pun pe masina nu mai fluiera dar se aude cum roade paletii de carcasa cepoate sa aibe?mentionez ca am scos si catalizatoru ca am zis ca e infundat si nu evacueaza si poate de asta o forteaza la fel face si fara catalizator am scos si mufa la debimetru de aer ca am zis ca nu citeste bine valoarea aerului si poate baga mai mult sau mai putin tot la fel se aude cum roade paletii pe carcasa nu se aude foarte tare dar mie frica sa nu stric si turbina asta noua ce poate fi va rog ajutaima This post has been edited by danms13: 15 Jan 2014, 22:41 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#483
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Nu ai cumparat turbina noua, daca este noua are doi ani garantie, te duci la ei si o rezolvi.Odata ce ai pus turbina noua si nu reconditionata de gica in garaj dar care arata ca noua, nu te astepta sa tina mult.Cat ai dat pe ea si cata garantie ai, daca este noua?
Tastatura de gl nu are virgula? punct?cratima? Stiu ca nu suntem pe forum dex, dar nici chiar in halul asta This post has been edited by M i h a i: 16 Jan 2014, 01:19 |
--------------------
------
------
------
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Nu ai zis nimic de curatat tubulatura si intercooler. Daca nu ai dat jos sa cureti astea, nici sa nu te astepti sa te tina turbina noua
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Vorba lui Mihai : esti sigur ca e noua ? Imi vine greu sa cred ca o turbina noua se poate uza atat de repede incat sa atinga paletii de carcasa , doar daca nu a fost montata corect !
P.S. Greu frate cu post-ul tau , parca e finalul unei reclame la medicamente !!! |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
danms13 |
![]()
Post
#486
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
ma costat 700 euro turbina si am luato de la un servis din olanda si masina era in germania a trebuit sa o montez in germania.baieti de la servis au zis ca dak nu o monteaza ei nu poate sa imi dea garantie.
tubulatura nu am curato...vreau sa spun ca daca e pe liber si acelerz chear si la maxim nu se aude nimic de la turbo,numai cand e in viteza si accelerez mai brusc atunci se aude. imi cer scuze pentru scrisul incomplet aseara ma grabeam ma gandesc sa nu fie vreun injector sau un suport la motor defect si sa trebiteze prea tare motorul cand e in sarcina. This post has been edited by danms13: 16 Jan 2014, 23:01 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
bilibistrox |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 June 12 ![]() |
poate sa-mi zica si mie cineva de ce trebuie curatat interculerul . Ce legatura are? de ce sa se strice turbina ? in cel mai rau caz ramasitele de la elice ajung prin admisie in motor ..eu am gasit mijlocul la turbina cu 600 lei nou noutz , problema e ca geometria variabila era blocata , am curatat o bine cu shmirghel si pila , iar dupa ce am montat o pe masina am mers 5 minute fortza dupa care s a blocat geometria si nu mai trage masina si scoate fum negru . Care i solutia ? s o mai iau odata la pila fiecare paleta?
18 Jan 2014, 21:23: si care ar fii problema sa o blochez pe deschis ca sa nu mai am treaba? This post has been edited by bilibistrox: 18 Jan 2014, 21:23 |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
espacern |
![]() ![]()
Post
#488
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(bilibistrox @ 18 Jan 2014, 22:17) Care i solutia ? s o mai iau odata la pila fiecare paleta? La service autorizat nu ti-ai incercat "norocul"? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bilibistrox |
![]() ![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 June 12 ![]() |
pai nu face masina cat face reparatia la service autorizat ..referitor la tipu care a dat 700 de euro pe turbina in Olanda , in Germania o laguna 2 din 2001 o iei cu 7 800 de euro impecabila
|
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
espacern |
![]()
Post
#490
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si de ce nu mergi acolo in Germania sa repari turbina...daca tot e asa de "impecabil" totul?
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bilibistrox |
![]()
Post
#491
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 June 12 ![]() |
ca nu am banii astia ...da de ce esti asa gica contra? abia am gasit sa ma imprumut de astia 600 de lei ...si iti mai zic odata , in halu in care arata masina mea la 350000 km nu valoreaza toata masina cat a dat tipu ala pe turbina plus montaj , si sa ti mai zic ca din cauza la mecanici dastia ca tine asa icrezuti si basinosi am schimbat injectoarele din cauza ca erau bujiile arse si nu porea , si m am dus cu injectoarele la alt bulangiu si cred ca mi le a schimbat , ca m am dus la altu dupaia si mi a zis ca au si diuzele nashpa dau si pe retur , mie imtr o bujie buna din 4 imi pornea doar cu spray , si mergea impecabil masina da daca opream motorul nu mai pornea decat cu spray , de la mers impecabil pana la diuze sa pise si sa dea pe retur e diferentza mare , iar anu trecut am schimbat pompa de injectie la axa auto , si ce crezi am schmbat o degeaba , ca era senzoru de presune de pe rampa .. asa ca ca nu mai am incredere in mecanici , ca sa nu ti mai zic ca la reno am facut distributia acum vre o 5 ani si la 2 zile mi a cazut cureaua si mi a futut chiuloasa , asa ca daca ai habar sa dai un sfat aici baieteste , altfel nu te mai baga in seama
18 Jan 2014, 22:34: iar cu Germania m am referit ca iti iei o masina completa cu 7 800 de euro m ai dat 300 de euro pe platforma , si ai toate piesele turbina pompa injectoare motor chit de pornire macarale faruri si ce mai vrei tu This post has been edited by bilibistrox: 18 Jan 2014, 22:34 |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
espacern |
![]()
Post
#492
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(bilibistrox @ 18 Jan 2014, 23:31) din cauza la mecanici dastia ca tine asa icrezuti si basinosi .........asa ca daca ai habar sa dai un sfat aici baieteste , altfel nu te mai baga in seama Nu sunt mecanic! Nu trebuie sa jignesti pe cineva care te-a sfatuit de bine...chiar daca tu nu ai inteles. Esti eliberat de curand?...ca astia sunt cu "baieteste" @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bilibistrox |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 June 12 ![]() |
Da vad ca pe forumul asta , mecaicii astia ca tine mai mult e manipuleaza si dezinformeaza , cum sa zici ca se strica turbina daca nu cureti intercularu , sau cum sa zici ca turbina trebuie echilibrata , sunteti niste b...gii 99 la suta din mecanici , anu trecut ma duc la dacia reno de la diham cu chiuloasa sa mi schimbe 2 supape , si ala ce mi zice , intai sa ma duc la un coleg de al lui sa mi dea injectoarele jos si galeria ca sa mi schimbe supapele , am zis lasa ma ca mi le schimb singur fara sa dau alea jos , si asa am facut , mi am schimbat singur supapele , MECANICI JEGOSI .
<span class='edit'>18 Jan 2014, 22:45:</span> Ce m ai sfatuit ma tu ? eu intreb ce sa i fac la geometria aia variabila sa nu se mai blocheze sau daca o blochez pe deschis care s urmarile si ce mi ai raspuns tu? 18 Jan 2014, 23:04: Iar pt tipul care a dat 700 de euro pe turbina in Olanda sau Germaia , dai furtunu jos care vine de la filtru de aer si vezi daca are joc axu turbinei , daca nu reusesti , te ajut eu daca esti din Bucuresti , stiu si un baietas serios sa iti verifice injectoarele . This post has been edited by bilibistrox: 18 Jan 2014, 23:04 |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
danms13 |
![]()
Post
#494
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
acum am terminat de curatat interculerul si toate furtunurile am verificat si jocul la turbina are foarte putin joc abia se simte.nu stiu ce sa ii mai fac ma dispera acel ros ...
19 Jan 2014, 00:35: nu sunt in tara daca eram in tara poate o rezolvam intrun fel... 19 Jan 2014, 00:36: voi ce parere aveti ce ar putea fi...? This post has been edited by danms13: 19 Jan 2014, 00:36 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
cosminclc |
![]()
Post
#495
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 28 November 09 ![]() |
Doamne-fereste!!! Ce-ti mai e dat sa citesti!!! Parinte przamfiri daca mai esti activ p'aci pune de o slujba ceva sa nu ne mai iasa in cale tortionari de garret-uri. Am ras cu lacrimi
![]() citez din semnatura userului postasu "cand Dumnezeu a impartit mintea a zis <<editie limitata>>" On: La mine fluiera turbina exact ca in filmuletul de mai sus, de 4 ani, mai exact din momentul in care am reconditionat-o si montat-o. Oricum azi am demontat cate ceva pe sub capota, si maine vreau sa vad daca a prins ceva jocuri in ax ca are ceva pierderi de cuplu la viteza constanta si si turatii de aprox. 2000 gata, am verificat si turbina, nu are joc nici pe verticala nici pe orizontala, singura problema sunt palele, care cred ca din cauza furtunului subtire dintre epurator si furtunul gros de aer, pe care l-am gasit retezat, cred ca au intrat ceva impuritati, sunt lovite in fata, dar turbina merge foarte bine si sper sa nu am probleme in viitorul apropiat. am facut si poze la elice, poate va dati si voi cu parerea daca sa ma astept la cedarea ei, chiar daca nu are joc momentan. This post has been edited by cosminclc: 19 Jan 2014, 18:53 Attached thumbnail(s) P1050399.JPG ( Size: 4.82mb ) Number of downloads: 605 P1050400.JPG ( Size: 3.88mb ) Number of downloads: 613 |
--------------------
renault
nu mai am
2001
|
|
Silk |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
@ bilibistrox :
Permite-mi sa iti raspund eu : Daca blochezi geometria variabila o sa iti creasca consumul de combustibil, o sa "traga" motorul din toate partile posibile, o sa consumi turbina destul de repede ( evident, ce a mai ramas din ea ) Intrebarea mea la tine e urmatoare : de ce sa o blochezi pe deschis si nu o blochezi pe inchis ?! In momentul in care ai pilit paletii deometriei variabile, ai stricat calibrarea turbinei. Din acel moment, doar printr-un noroc chior acea turbosuflanta va mai functiona in parametrii normali. Nu mai are rost sa te intreb daca ai pastrat pozitia tijei actuatorului...... Oricum e irelevant in cazul tau Alta intrebare de-a ta : De ce sa echilibrezi turbina ?! Aici nu iti pot raspunde, nu am argumente pentru a te indruma in aceasta actiune. Nici un principiu fizic , nici experienta, absolut nimic. Doar ironic ! @ cosminclc : Din pozele postate de tine vad uzura pronuntata pe roata compresor. Asta inseamna ca ansamblul tau este dezechilibrat ( nu poate demonstra nimeni ca uzura s-a facut uniform ! ). Parerea mea este sa ai mare grija, lubrand cu ansamblul asa, ajungi sa ai uzura in lagarul radial si nu numai, in final va conduce la deteliorarea turbinei, si o sa o dai "pe ulei" Orienteaza-te catre o reconditionare a turbinei. In functie de gradul de uzura, poate vei schimba doar roata compresor, de aici si un cost mai scazut. Ca sfat : nu incerca sa pui roata compresor mai mare, asigura-te ca ansamblul va fi echilibrat dupa montare. @ danms13 : Esti absolut sigur ca acei paleti ating in carcasa ? Adica ai desfacut turbina si ai vazut paletii detliorati ? Sau doar auzi un rontait pe undeva si deduci ca e de la turbina ? Daca intradevar paletii turbinei au fost "mancati" si prezinta urme de uzura, insemna ca : 1: Turbina ta noua cumparata dein Olanda nu a fost noua ! 2: La montaj s-a intamplat ceva dubios pe acolo si s-a scapat o piesa/impuritate externa si a dus la deteliorarea paletilor. 3: Turbina noua, montaj OK, dupa ce ai plecat cu masina a intrat un corp strain in turbina deteliorand paletii. Toate cele 3 cazuri de mai sus se aplica doar in cazul in care paletii sunt deteliorati, lucru care il poti constata doar desfacand turbina si analizand-o. Numa' bine ! This post has been edited by Silk: 20 Jan 2014, 13:29 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
danms13 |
![]()
Post
#497
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
@ Silk :
nu pot spune ca sunt sigur ca acei paleti ating in carcasa insa dupa rontaitul care il aud banui ca de acolo.mai exact acel rontait se aude pana in 2400 de ture si numai la accelerari mai fortate,nu te gandi ca apas acceleratia la fund cat de cat pentru a se infinge.in seara asta am obervat ca daca urc un pic de panta se aude si la acceleratii mai lente. daca ar fi sa fie un corp strain intrat in paleti ar trebui sa faca si cand o accelerez pe liber,nu?sa spunem ca paletii ating de carcasa si sau ros ar trebui sa flure ,nu? zic inca o data acel rontait se auzea si cu turbina care am cumparat masina. dupa am reconditionat turbo si tot la fel se auzea bine inteles si flueratul.acum nu se aude fluieratul dar ma dispera acel rontait. eu am intrebat baietii de la servis de unde am cumparato este noua sau reconditionata au zis destul de clar ca este noua turbina de montat am montato cu foarte mare grija,insa ce nu am facut ca nu am curatat tubulatura si intercolerul atunci cand am montato,le-am curatat dupa ce am ajuns acasa,sa zic 350 km. This post has been edited by danms13: 20 Jan 2014, 22:26 |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Daca nu ai curatat tubulatura, e foarte posibil ca resturi din vechea turbina sa fi intrat pe la palele acesteia noua.
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#499
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(danms13 @ 20 Jan 2014, 23:11) Dupa spusele tale, eu cred ca problema este la bucsa de la suportul motor superior, cand se uzeaza, suportul de aluminiu loveste in bratul de merge catre TRS si scoate niste zgomote gen rontait cand motorul este in sarcina (acceleratii, plecari in rampa). Numai bine, Adrian. This post has been edited by AdR!@N: 21 Jan 2014, 09:03 |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
Silk |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
@danms13 :
Pai, fluieratul acela vine din prezenta dezechilibrului ansamblului. Cum nu exista piese fara dezechilibru, majoritatea turbosuflantelor prezinta un zgomot specific asociat de utilizatori cu un fluierat. La unele mai pronuntat, la altele nu. Testele si echilibrarea facute de producator au ca scop inlaturarea acestui zgomot. Sa iti dau un exemplu aici : la producatorul de turbosuflante , la operatia de echilibrare a ansamblului nu se urmareste coborarea dezechilibrului sub o anumita valoare, ci coborarea nivelului de zgomot relativ sub o anumita valoare. Acest nivel de zgomot a fost stabilit de comun acord intre producatorul turbosuflantei si producatorul de motoare in urma determinarilor experimentale . Eu vad asa situatia ta : la motor, undeva , se aude un rontait, dupa ce ai schimbat turbina cu una noua ( nu esti foarte sigur de acest luctu ) ai scapat de fluieratul turbosuflantei, si nu s-a respectat procedura de inlocuire a turbinei ( nu s-a curatat tubulatura si traseul inainte de prima cheie cu turbina noua ! ) . Poate acel rontait sa nu fie de la turbina, dar tu sa il asociezi cu ea. Oricum, solutia nu o vei gasi pe acest forum. Este imposibil. Parerea mea este sa te prezinti cu masina la un mecanic BUN . Nu te poate ajuta nimeni doar dintr-o descriere intr-un post, oricat de detaliata ar fi ea. Numa' bine. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
danms13 |
![]()
Post
#501
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
eu va multumuesc pentru parerile voastre...
azi am facut programare la servis pentru vineri,o sa va spun si voua problema dupa ce aflu si eu... accea bucsa de la suprot motor se poate detecta intrun fel daca este uzata. |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
danms13 |
![]()
Post
#502
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
salutare pentru toata lumea...
revin din nou cu acceiasi problema. ieri am avut masina in servis pentru a detecta si repra acel rontait insa fara sucesc... baietii de la servis nu au gasit mare lucru la masina decat un surub slab la galerie si toba finala fisurata.au strans surubul acela si au sudat toba.nici o diferenta accelasi rontait. cei de la servais au zis ca nu poate sa isi dea seama ce poate fi, turbina a zis ca nu are cum sa fie ca ar trebui sa faca tot timpul daca ar fi turbina am obseravt ca daca se incalzeste motorul bine si o opresc o las 5 min si o pornesc iarasi nu se mai aude nimic in afara de motor |
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
danms13 |
![]()
Post
#503
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 15 January 14 ![]() |
va salut pe toti si ii multumesc lu adrian in pecial problema la masina mea este accea bucsa de suport motor de aluminiu am scos tija acceea ce e legata de suportu de aluminiu si vreau sa spun ca acum nici motorul nu se mai aude cand merge,merge perfect.stie careva unde se gaseste accea bucsa separat de suportu de aluminu?
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120 cp
- GL 66 CAN
|
|
AdR!@N |
![]()
Post
#504
|
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.170 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
Cu placere!
Incearca sa iei legatura cu userul VF1BG0, eu de la el am luat. O alta varianta e sa dai cautare pe site-uri cu vanzari dupa "bucsa suport motor laguna". Prin magazinele de piese auto nu se gaseste decat cu suportul de aluminiu si sare de 100 de euro. Numai bine, Adrian |
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|
Vladimir.Popa |
![]()
Post
#505
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 April 14 ![]() |
Salut baieti!
Dupa ce am citit zeci de pagini despre problemele aferente "luarii pe ulei", m-am decis sa va povestesc si patania mea. Detin o Laguna II model 2002 1.9dci 120cp, ~206k km. Dupa aproximativ o luna de semne (aprins martor bujii si scurte supraturari la schimbarea vitezei, pierderi ulei semnalizate inclusiv de calculatorul de bord) care-mi spuneau sa merg la service ca sa evit nenorocirea (iar eu nu am facut-o), in timp ce mergeam pe a1 cu ~120 km/h, m-am trezit cu motorul turat pana la refuz si nor de fum pe esapament (exact ca in clipul cu x5-ul) si cu mine intr-o panica totala. Bineinteles ca, pana a citi de la voi procedeul de oprire fortata a motorului in situatii de genul, nu mi-a trecut prin minte sa actionez asa. Astfel ca, frangandu-mi-se sufletul, am vazut-o cum s-a chinuit pana a murit singura. Greseala nr. 2 a fost de a incerca sa o repornesc dupa eveniment. Si a pornit. Pentru 2 secunde. Masina a fost tractata si dusa la un mecanic. Dupa ce a desfacut ce a desfacut prin ea si am schimbat ce mi-a fost sugerat sa schimb (turbina -inlocuita cu una reconditionata-, garnitura chiuloasa, filtru ulei, ulei) plus curatat intercooler si alte nebunii pe care nu stiu sa vi le spun, masina a revenit la viata si am inceput sa o refolosesc de doua zile. Insa am doua mari probleme pe care nu stiu cum sa le interpretez inainte de a merge si a pune-o pe tester. Masina nu mai are aceeasi forta ca inainte. Mai exact, se tureaza destul de repede insa nu accelereaza asa cum o facea inainte de necaz. Problema 2, cea mai dureroasa, tine de consum. Care a crescut semnificativ. Aici ma refer la un consum de ~8l la 120km/h pe autostrada afisat pe computerul din bord si aproape 9l la 130km/h. Nici nu vreau sa va spun cat urca in oras. De asemenea, ma confrunt cu un suierat la turatii mici exact ca in clipul postat de cineva pe pagina anterioara. https://www.youtube.com/watch?v=-mLM4ydO5fc Ce am sesizat e ca, in afara de ceva fum alb pe care l-a scos a doua zi dupa ce a fost reparata, nu mai scoate niciun alt fel de fum, nici cel negru la accelerari mai bruste cum facea inainte de problema. Ce ma sfatuiti sa fac? Exista riscul sa o dau in alte probleme daca mai continui sa o folosesc? Imi puteti recomanda un service autorizat (eventual din Militari) unde sa merg sa fac un test? Multumesc!!! |
--------------------
Renault
Laguna
II
|
|
espacern |
![]()
Post
#506
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca motorul a functionat cu ulei pana s-a oprit este "mort"....segmenti/pistoane cam tot in partea de sub chiuloasa.
O sa consume ulei ....mult. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Iti dai seama ce motor mai este daca a functionat fara ulei si turat la maxim ... Mai degraba cumperi un motor identic , din dezmembrari , caci din asta nu mai faci mare branza !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#508
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Deci citeam undeva pe la inceputul acestui topic ca cineva zicea de geometria variabila blocata, iar una dintre simptome ar fii un consum foarte mare(problema care o am eu de vreo luna!!!).Dar alte simptome care ar fii?Stie cineva sa ma edifice?Pentru ca deja incep sa imi fac probleme legate de acest consum foarte mare.
This post has been edited by Alexandar: 10 Dec 2014, 10:44 |
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Incearca sa misti cu mana tija actuatorului , daca se misca usor e ok , dar daca e intepenita trebuie defacuta turbina si curatata geometria variabila !
![]() |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Alexandar |
![]()
Post
#510
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 October 14 From: Timisoara ![]() |
Multumesc pentru raspuns, am sa verific deseara, dupa servici.Dar ai ideea cumva care ar fii simptomele in cazul unei geometrii blocate?
|
--------------------
Renault
Laguna II
1.9 dCi 88 kW Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 02:25 |