Sfaturi pentru achizitia unui Twingo, ce trebuie verificat, unde sa fim atenti
![]() ![]() ![]() |
Sfaturi pentru achizitia unui Twingo, ce trebuie verificat, unde sa fim atenti
tunderbird |
![]()
Post
#121
|
||
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#122
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Eu te sfatuiesc sa te bagi la una un picut mai noua...macar anii 2000.
Acuma depinde de multi factori. Daca masinuta este intretinuta bec si este in parametrii optimi este ok. Insa in curand face 15 ani...sunt 15 ani totusi... Alt "parametru" ar fi si finantele de care dispui ca pana la urma asta ne desparte intre alegerea unei masini SH vs una noua... NU e cazul sa te grabesti, intereseaza-te vezi "bolile" lor, si pe urma decide-te cam ce vrei sa cumperi. Pe urma incepe cautarea modelului visat. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#123
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si daca ar avea si AC ar fi perfect.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Crede-ma am vrut sa punctez asta, dar m-am ferit sa nu-mi sara userii in cap ca vezi doamne AC-ul nu e bun si nu e musai...(e proverbul ala cu vulpea si cu strugurii...). Este "fumata" chestia si sunt patit...
Dar AC-il este un must have, cel putin pentru mine, la achizitia oricarei masini. Sa conduci la peste 30 de grade este o pedeapsa nu un chin. Iar verile nu mai sunt cum erau inainte...(vb lu Base') In Bucuresti unde traficul este ...sa avem pardon (mai mult stai) pti avea masina fara geamuri ca te coci la fel. Geamul deschis la viteza - "moarte" sigura, racesti instant (cap, urechi, masele...depinde de norocul fiecaruia). AC-ul este o optiune obligatorie pe masini in ziaua de azi (ca o clima mai da inspre mofturi...) un AC este o necesitate. Trapa deschisa sau un geam deschis sunt niste surse de zgomot insuportabile la viteze de peste 90...deci la drum intins te coci in suc propriu. Cum tot romanul zicea despre Cielo vs Dacia 1300..."nu e buna...e pe calculator..injectie...nu ai ce sa ii faci" - tipic romanesc, ce este util si ingenios, nu e bun (ca nu am si eu). Deci trebuie sa te gandesti un pic mai mult, si la confortul tau (sau al sotiei in cazul de fata) ca doar nu mai traim in anii 80 in care masina trebuia sa aiba doar roti si volan. This post has been edited by bubu782001: 28 Dec 2009, 13:37 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
andrada33 |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 09 ![]() |
sa te uiti sub ea!!!..la toba mai ales!!!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
twingo
1997
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#126
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cred ca esti prima persoana cu Twingo care se plange ca a avut evacuarea ruginita. Ciudat este ca evacuarile de la Twingo sunt foarte rezistente - nu stiu cum de a apucat sa rugineasca in halul asta la tine.
Oricum si sudura aplicata are o mare influenta asupra evacuarilor. Evacuarea se sudeaza NUMAI in mediu de gaz inert (exemplu - argon). Altfel daca se foloseste arc electric sau autogen, se va arde tabla (din cauza temperaturii de sudura) si apoi rugineste pana cade. Daca respectivul mecanic care ti-a refacut toba, nu a sudat in medu inert asteapta-te in urmatorii 2 ani sa alergi dupa toba pe strada... This post has been edited by bubu782001: 29 Dec 2009, 19:56 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Dragi posesori de TWINGO vreau sa achizitionez o astfel de masina dar am o nelamurire:
Sunt un impatimit al muntelui si as vrea sa stiu daca se poate circula cu aceasta masina pe drumuri forestiere si cum sta cu garda la sol. Este dotata cu scut dr protectie ? ![]() This post has been edited by Ryco1: 3 Feb 2010, 22:07 |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
Cipav |
![]()
Post
#128
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
Eu am mers la cabana si pe alte drumuri foarte proaste, si nu am avut probleme chiar si la diferente mari de nivel. Daca ai idee cum se abordeaza obstacolul twingo nu te va dezamagi! In plus e foarte dragut prafuit, te face mandru
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
Authentique 2001 8V
- SB 88 CYP
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Am vazut Matiz pe TRANSALPINIA si se descurca destul de bine.
TWINGO ma atrage foarte mult si ar fi minunat sa ma pot descurca cu ea si pe niste forestiere accesibile cat de cat. ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#130
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cipav @ 3 Feb 2010, 22:37) Eu am mers la cabana si pe alte drumuri foarte proaste, si nu am avut probleme chiar si la diferente mari de nivel. Daca ai idee cum se abordeaza obstacolul twingo nu te va dezamagi! In plus e foarte dragut prafuit, te face mandru ![]() Ai scut metalic sau ala original de plastic? |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
tunderbird |
![]()
Post
#131
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Este un topic la bursa cu scuturi metalice. Haideti mai baieti, sa ne adunam minim cinci persoane interesate ca sa aduca si pentru Twingo.
Pe sleaurile astea din Bucuresti am facut praf toate plasticele (chipurile de protectie) de sub o Skoda Fabia. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Cipav |
![]()
Post
#132
|
![]() fan twingo Group: Members Posts: 103 Joined: 15 March 08 From: Avrig, Sibiu ![]() |
E scutul original la mine, pare destul de dur, e perfect pentru ce e conceputa masina.
|
--------------------
Renault
Twingo
Authentique 2001 8V
- SB 88 CYP
|
|
Ryco1 |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 20 September 07 From: Pitesti ![]() |
Cum putem deosebi o injecti monopunct de una multipunc ? La TWINGO din ce an s-a introdus injecia multipunct ?
|
--------------------
Dacia
Supernova Rapsodie
2002
|
|
gedan |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
la multipunct se vede rampa cu injectoarele, la monopunct seamana cu un carburator. monopunct s-a pus pe motorul c3g, pana in ce an vezi in posturile de la bubu.
|
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
cipikao |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 24 September 09 ![]() |
Motoarele C3G au fost produse pana in 07.1996 si sunt motoare cu injectie monopunct [prima imagine] si au cilindreea de 1239cmc, cele dupa 07.1996 sunt motoare cu injectie multipunct [a doua imagine] si au cilindreea de 1149 cmc si 8v [supape] sau 16v si 75 cp__revipQBG0___KGrHqUH_CkEs_T_q__EBL_K8bTMOw___27.JPG ( Size: 64.34k )
Number of downloads: 985
b8f5_27.JPG ( Size: 41.9k ) Number of downloads: 1060 14 Feb 2010, 18:55: scuze sunt inversate imaginile This post has been edited by cipikao: 14 Feb 2010, 18:55 |
--------------------
renault
twingo C06
07/1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#136
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Adica vrei sa spui asa la intrebarea omului:
Injectia monopunct foloseste un sigur injector montat central (deci intr-o zona centrala din galeria de admisie) pentru alimentarea motorului. Practic cand unul din cele 4 pistoane se afla in admisie, acesta "suge" tot amestecul de benzina si aer din galeria de admisie. Si pentru trebusoara asta se foloseste un singur injector. Injectia multipunct foloseste 4 injectoare, cate unul pentru fiecare cilindru. Injectoarele astea arunca benzina in admisia FIECARUI CILINDRU, iar impreuna cu o anumita cantitate de aer ce se afla in acel moment in galeria de admisie, formeaza amestecul detonant in fiecare cilindru. La injectia multipunct exista asa-numita rampa de injectie care in realitate este un tub lung in care sunt fixate injectoarele, ca sursa de benzina comuna pentru fiecare injector. Intr-un capat al acestui tub se afla furtunul de tur de benzina (de la pompa de benzina) iar in celalalt capat se mai afla (doar la unele masini) regulatorul de presiune rampa de injectie. Masinile care nu au acest regulator pe rampa il au integrat in pompa de alimentare. Nu ma intrebati ce avantaje sau dezavantaje prezinta aceste sisteme, cu exceptia ca cel din urma (injectia multipunct) este mult mai nou creeat si ca are (din cate am inteles) precizie si rezultate mai bune (consum, performante, fiabilitate). Injectia multipunct elimina foarte mult si sistemele mecanice, preferandu-se la nivel industrial sisteme fixe, electronice, componenete mici, turnate monobloc. Tu Ryco1, la Solenza pe care o ai in semnatura ai injectie multipunct. La Twingo motorizarea cu injectie monopunct este C3G iar celelalte 2 motorizari D7F si D4F sunt multipunct. Sfatul meu este sa intrii AICI, http://www.twingo.net/nicolas/index.htm si sa te documentezi cam la toate chestiile legate de Twingo. This post has been edited by bubu782001: 14 Feb 2010, 20:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
akhkharu |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 June 11 ![]() |
Salut,
De o sapt sunt in negocieri sa imi iau un twingo. ![]() Am gasi pe net din 1999: CASETOFON CD , COMENZI LA VOLAN, FARURI CU REGLAJ ELECTRIC, 4 AIRBAGs INCHIDERE CENTRALIZATA DIN BUTON PE CHEIE, GEAMURI ELETRICE ETC.... Pretul 1300 neinmatriculata si neagraaa -face sa para o foca mai serioasa. Ce spuneti? Stie cineva,personal, despre care vb? appo. e din Bucuresti. Merci |
--------------------
Renault
Twingo
2000
|
|
pablo147 |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 July 11 From: Bucuresti ![]() |
Arata linkul sau ceva poze cu masina.Intereseaza-te cat costa taxa si ce motor este.
Salutari ![]() |
--------------------
Alfa Romeo
147
2003
- B-147-FLW Renault Twingo 1.2 58cp
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp |
|
lordwolf |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 31 July 13 ![]() |
La sfatul lui @tunderbird am gasit sectiunea cu, cum sa achizitionezi un Twingo.
Salutare tuturor. In primul rand felicitari pentru masinile detinute. Vreau sa achizitionez un Twingo si as vrea sa stiu ce an sau ce motorizare e mai buna. Din cate informatii am adunat am considerat ca undeva la 1.2 16V. Motorul de dupa 2000 C06. As avea nevoie sa stiu in mare cam la ce sa ma uit si cat de reprezentativi sunt km parcuri (daca sunt cei reali). Ce probleme pot aparea desi marea majoritate spun ca sunt in perfecta stare de functionare si ca merg ca "unse". La un 100.000 km pp reali ce trebuie schimbat? As vrea sa stiu pentru a vedea cam in ce cheltuieli ma bag. Am gasit un Twingo din 2001 cu 104 mii km si motor de 1.2 75CP. La un pret de aprox 1000 euro. Este important numarul de km parcursi? Masina va fi exclusiv pentru oras, eventual plimbat 2 copiii si inca un adult. Daca nu are scut se poate achizitiona si monta ulterior? Oferte sunt multe si sunt la prima achizitie de Sh. Multumesc. |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Preferance cu ABS
|
|
argon |
![]()
Post
#140
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Caut si eu un Twingo, si nu ma prea pricep la aceasta masina, in primul rand preferabil sa fie euro 3, din ce an s-au facut euro 3? In al doilea rand, e problematica trapa panoramica, sau sa caut unul de tabla? As prefera cu trapa, dar daca e cu probleme, mai bine fara. AC nu ma intereseaza, dar ma intereaza neaparat servodirectie si airbaguri frontale. Airbaguri am vazut ca au toate dupa 96 incoace, dar exista si fara servodirectie?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
3nd3r |
![]()
Post
#141
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 December 13 ![]() |
Salut,
am si eu aceeasi nelamurire, cat de utila este acea trapa? Conteaza daca este din sticla? Deasemenea, am citit cele 2 thread-uri referitor la achizitie dar presupun ca cel mai bine este sa duc masina la un service nu? Ar trebui sa ma interesez de ceva ce nu ar putea iesi la un control in service? Am vazut 3 modele din 2004 si 2005 in Brasov. Sunt ok ca si ani? Multumesc This post has been edited by 3nd3r: 18 Aug 2014, 19:39 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
alexkovacs81 |
![]()
Post
#142
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 December 09 ![]() |
Salut.
Eu folosesc trapa doar in oras, pana la 50 km/h, cu geamurile deschise complet se formeaza un curent de aer care ma inconjoara din toate partile si mi se pare mai placut decat doar cu geamurile. Peste 50 km/h deja bate prea tare vantul, iar trapa produce niste unde de soc. In plus, se simte si la acceleratie/viteza, creste rezistenta la inaintare a masinii. Trapa de sticla nu stiu cum se comporta, a mea e cea neagra de panza cauciucata (sau ce o fi). Apa (inca) nu curge pe langa ea, desi masina e din 2002, deci pare destul de rezistenta in timp. In legatura cu cele 3 modele din 2004-2005, anii in sine nu sunt o problema, intrebarea este cat si cum au fost folosite si intretinute masinile. |
--------------------
Renault
Twingo
2001
- CV 04 EGJ
|
|
3nd3r |
![]()
Post
#143
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 December 13 ![]() |
Salut, pai de asta as merge la un service. Sa o testeze, sa se uite sub ea si la ce mai stiu ei. Nu stiu daca se face, dar sa ii verifice copresia. Dinastea de ale lor. Stiu ca sondele au 60k Km speranta de viata ca sa nu consume ca Godzilla
![]() Sincer nici nu stiu eu la ce sa ma uit. De asta incercam sa aflu ceva detalii. Legat de trapa ma gandeam ca este pt viteze mici si eventual idilic asa cand vrei sa stai sub celul liber noaptea ![]() 19 Aug 2014, 21:10: Deasemenea cat de importanta este servo directia pentru un Twingo? This post has been edited by 3nd3r: 19 Aug 2014, 21:10 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
argon |
![]()
Post
#144
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ce sonde au 60kkm viata?
![]() Servodirectia e foarte importanta pentru orice masina. La mine s-a stricat captorul de viteza la Twingo la un moment dat, si s-a intrerupt si directia asistata variabila, si e nasol rau, degeaba zic aia care nu au ca nu se simte, dar se simte din plin in oras. Si fiind masina de oras.... la drum nu se simte, cu cat creste viteza, se intareste directia, dar Twingo e masina de oras, parcari, manevre pe loc, erc. Eu nu as cumpara vreodata o masina fara servodirectie. This post has been edited by argon: 28 Aug 2014, 09:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
3nd3r |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 December 13 ![]() |
Sondele Lamda.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:14 |