Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi pentru achizitia unui Twingo, ce trebuie verificat, unde sa fim atenti

renotgo
post 23 Nov 2008, 21:30
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




http://www.reno.ro/Renault-Twingo-t65233.html Modelele de dupa 1998 au motoare alimentate prin injectie multipunct ,cele fabricate din 1993-1998 sint motoare "invechite" ...injectie monopunct .Iti recomand Twingo dupa 2001 ,motor cu 8 valve ,aer conditionat ,ABS ,4 airbaguri ,servodirectie ,proiectoare ,comenzi volan ,fara trapa (pentru a evita unele probleme ...).Preturile le gasesti pe site-urile de specialitate .Succes !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 23 Nov 2008, 23:48
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




al meu, din octombrie 1999 e multipunct? cat de fiabil e acest motor? care sunt "bolile" sale si ce consum are in mediu urban?


--------------------
Renault Twingo 1999 - IS - 07 - CZE
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Nov 2008, 11:36
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




RadNoise depinde ce motor ai. Daca ai C3G este injectie monopunct, daca ai D7F este injectie multipunct 8 valve, daca ai D4F atunci este injectie multipunct 16v cu 75 CP.

relu.ralu parerea mea este ca D4F este cel mai potrivit pentru tine si sa-ti spun si de ce. Fiind o motorizare moderna (motor conceput in anii 2000) se gasesc si piese relativ mai usor (de ex sondele lambda sunt ca cea aval de la logan). Apoi daca vrei AC (ceea ce recomand ca fiind ceva STANDARD pe o masina in zilele noastre) cu motorizarea pe 8v se cam simte (putere mai mica) ori la 16v 75CP este numai bun. D4F daca il ingrijesti (schimbi la timp consumabilele si le pui de calitate) nu ai de ce sa te temi deoarece este un motor foarte fiabil, singurele probleme ce pot aparea sunt murdarirea corpului clapeta care sa fim seriosi in RO nu punem problema ca la toate masinile apare aceasta problema, si eventual murdarirea unor senzori (care la fel orice masina are probleme din astea)

This post has been edited by bubu782001: 24 Nov 2008, 11:38


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 24 Nov 2008, 12:57
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





intr-o emisiune top gear cand au testat prima oara clio 3, cand si-au amintit de clio 2 au folosit cuvinte de genul "chic" sau "cool"... asa vad si eu clio 2 (faza 2, dupa 2001, mai ales versiunea cu 3 usi) ca fiind o masina "altfel" in aceeasi masura ca si twingo, dar forma lui twingo si-a cam pierdut din "actualitate"

ramane totusi un design iconic, ca si primul Mini sau citroen 2CV

daca as cauta acum clio sau twingo nu m-as uita la pret (in sensul ca pretul nu da nici un indiciu asupra starii masinii, cand variaza cam cu 2000 euro), ci doar la nivelul de intretinere, eventual garantie de la dealer


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateim
post 24 Nov 2008, 23:41
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 February 08




da e relativ un esec al firmei vw lupo...ca dotari nu ai nimic in plus fata de twingo recunosc....poate chiar twingo e mai spatios la bancheta din spate....parerea mea e ca singuru plus la lupo ar fi motoarele fiabile (cel putin cel 1.7 sdi e super)... dar la twingo aspectul e mai placut... atrage mai mult privirile...


--------------------
renault twingo twingo 1.2 - if 15 xxy
nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 25 Nov 2008, 10:00
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




QUOTE(RadNoise @ 24 Nov 2008, 00:48)
al meu, din octombrie 1999 e multipunct? cat de fiabil e acest motor? care sunt "bolile" sale si ce consum are in mediu urban?
*


Motorul masinii tale este sigur cu injectie multipunct fiind fabricat in 1999 .Fiabil... ? Este foarte fiabil !Vei merge linistit pana la 400000 km cu uleiul schimbat la timp ,distributia ,bujiile ,benzina ,filtrul de aer ,turatii adecvate ...toate acestea fac ca motorul sa functioneze muuuult si bine smile.gif Boli ...? Nu exista boli ,sistemul imunitar este bine pus la punct smile.gif Consum urban cam 7-8/100km .Eu nu cred ca am depasit 6 l...Asta depinde de multe ...intretinere ,sofer ,cauciucuri ,uzura ....In concluzie ,masinile astea nu au probleme (boli) ,sint extrem de fiabile .Fa "o tura" prin "zona" Twingo si-ai sa te lamuresti ce "mari" probleme pune Twingo fericitilor proprietari .Cineva ,pe-acest forum spunea ca pe Twingo ori il iubesti ori il urasti ...nu exista cale de mijloc ... wub.gif


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mateim
post 25 Nov 2008, 10:31
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 February 08




renotogo are dreptate smile.gif) cu iubitu si uratu... io ce sa zic cand mi-am cumparat twingo am avut de ales intre el, lupo, polo (2000-2001) si 206...si ceva m`a facut sa cumpar twingo...


--------------------
renault twingo twingo 1.2 - if 15 xxy
nu-i sufar pe cei care blocheaza intersectia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu.ralu
post 26 Nov 2008, 19:51
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 18 December 07
From: cluj




ok sa concluzionez un pic
cel monopunct si cel multipunct 8v ar fi in principiu cele mai fiabile nu?
16v, ca si pe loganelul meu e dohc, in mod normal e motor mai de turatie, mai performant dar inplicit mai sensibil, dar cel putin eu cu al meu nu am avut pb, parerea mea ar fi ca orice motor daca e tinut bine(ulei bun alea alea)isi face treaba.
acum nush ce sa zic dupa 100.000 de km.
fiind vb de o masina in special pt sotia mea, parca as merge in principiu pe 8v, pt cuplu mai mare la turatii mai joase etc.
acum depinde mult sid e buget.
cat despre alte nodele am tot vazut una alta, dar parca nici o alta masina de oras nu are personalitatea unui twingo...poate mini dar cele noi sunt scumpe, cele vechi nu se prea gasesc si sunt prea vechi(la fel ca 500 cel vechi)


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - xx 81 ARG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 27 Nov 2008, 11:17
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Nu cred ca sint diferente de fiabilitate intre cele doua modele de motoare 8valve-16valve , le diferentiaza nivelul de zgomot , costul de intretinere, bineinteles si puterea ,cei 15 cai in plus se simt mai ales dupa 100 km /h .Setul motor este acelasi ,difera chiulasa ,admisia ,evacuarea , etc .Masina mea are acum 233000 km la bord (fabricatie 2001)si motorul functioneaza perfect .De 83000 km o tot "pilotez" pe drumurile patriei si nu are nicio problema .Motorul este cel cu 8 valve . Cred ca i-am facut reclama destula smile.gif .Numai bine !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 27 Nov 2008, 22:49
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fiabilitatea unei masini depinde de intretinerea ei. Costurile..? Depinde de defect. Vorba lui renotgo pana la chiuloasa sunt identice deci costurile ar trebui sa fie pe acolo. Acuma fie vb intre noi insa daca ai ajuns sa ai probleme de chiuloasa mai bine cauti sa schimbi motorul cu totul. Din cate stiu eu este foarte greu sa refaci corect (ca la carte) o chiuloasa in Romania la ora actuala (numai rupti de mecanici fara nici un chef de munca) + montajul ei corect etc...Sa o schimbi cu una noua...pun pariu ca atat la 8 valve cat si la 16 sunt cam la fel la pret deoarece nu valvele costa mult ci chiuloasa in sine care cere un procedeu complicat de fabricare indiferent de cate valve are. Computerele de injectie sunt la fel de scumpe indiferent de configuratie 8 sau 16 valve, deci la pret tot acolo ajungi.

This post has been edited by bubu782001: 27 Nov 2008, 22:51


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 28 Nov 2008, 10:59
Post #101


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




de ce nu iti cumperi ce iti place?cred ca e suficienta informatie si pro si contra pe forum sa poti lua o decizie si ce gasesti aici e cu o nota mare de subiectivism


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu.ralu
post 4 Dec 2008, 17:41
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 18 December 07
From: cluj




@twingooo

cu siguranta ca subiectivismul e mare, dar doream sa aud ce spun posesorii.
Imi voi lua ce imi place, adica m-am orientat spre twingo in loc de 106, lupo sau altceva.
Din pacate(sau daca tratez problema financiar din fericire)voi amana vreo 2 luni achizitia.
ceea ce am vrut pornind acest topic e sa aflu mai multe despre motorizari versiuni etc, si am aflat.
vreau sa ii multumesc si lui catalin cre pt ca mi-a explicat faptul ca multe piese si repere sunt la fel ca pe logan sau solenza, ceea ce in principiu pt mine inseamna bani mai putini pt intretinere.
deci cu sig voi alege ceea ce imi place si sper sa gasesc ceva cu un raport calitate pret cat mai bun


--------------------
Dacia Logan 2007 Prestige 1.6 16v - xx 81 ARG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 6 Dec 2008, 22:38
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




avand in vedere modificarea taxei lu tariceanu imi ridic serios problema normei de poluare la motorasul asta. din 99, injectie multipunct D7F. pe liste la RAR eu l-am gasit euro 3... am intalnit insa pareri comform carora ar fi euro 2... pe unde e adevarul?

This post has been edited by RadNoise: 6 Dec 2008, 22:41


--------------------
Renault Twingo 1999 - IS - 07 - CZE
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Dec 2008, 23:34
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu e nici o parere D7F este si in varianta euro 2 si in varianta euro 3.
Exista D7F si euro 4 pentru modelele fabricate dupa anul 2003 (Twingo a fost fabricat pana in 2007).
Aia la RAR nu pot pune un motor fabricat in 2005 sa zicem in categoria euro 2 sa fim seriosi.
Iar cu taxa Tari' stai linistit...pentru a intra in vigoare trebuie sa treaca de comisia europeana - ceea ce nu cred ca se va intampla. Oricum sfatul meu este sa iei cat mai noua te tine buzunarul - conteza totusi varsta masinii de ex. la casco iesi mai ieftin.

This post has been edited by bubu782001: 6 Dec 2008, 23:42


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 7 Dec 2008, 21:53
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(RadNoise @ 6 Dec 2008, 23:38)
... pe unde e adevarul?
*




Aici sau aici

This post has been edited by _182_: 7 Dec 2008, 21:55


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 11 Jan 2009, 14:45
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




hai sa mai dam un up.. am sanse sa gasesc un twingo bun (in sensul ca nu prea vreau vizite in service), fara trapa textila (cred ca ar fi greu de intretinut) in 2500 de euro cu totul?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 11 Jan 2009, 18:38
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Hmm..nu prea cred..fara un minim de 3500 - 4000 nici nu prea are sens sa te gandesti...iar la banii astia sa nu te astepti sa aiba prea putini km sau fara ceva probleme.

Pai gandeste-te ca un Tico fara 3000 nu prea il iei (vorbesc de unul intretinut ok) de matiz nu mai vorbesc. Iar daca vrei extra, trapa de sticla (asta este si electrica), eventual AC, directie asistata, oglinzi electrice cu incalzire, ABS, etc...deja mergi pe la 4000 - 4500. Fara sa mai punem inmatricularea.

AM gasit Twingo si la 5000 de euro. Gasesti si la 2500 dar unul vechi (1997) iar la asta sincer eu unul nu pot crede ca nuu o sa vizitezi un service (gandeste-te ca are 12 ani).

Mult succes la cautari. PS nu te zgarci la niste chestii care mai tarziu sigur o sa regreti.


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 11 Jan 2009, 21:14
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





trapa textila nu e o problema, in carte scrie ca o data la 3 luni trebuie curatat ceva pe-acolo, dar nu ma obosesc, nu vad de ce

si parca am vazut ca au scazut preturile la masini cu ~ 2000 euro, deci twingo nu mai e 4500 - 5000 ca acum 1 an, vindea cineva pe forum cu 3000



--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 11 Jan 2009, 21:21
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nu as dori acoperis textil, pentru ca e plina romania de huligani, care cred ca ar fi mai atrasi de ideea sa bage un cutit in acoperis textil, decat sa faca ceva unui acoperis obisnuit. Stiu ca suma e mica, insa .. biggrin.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 11 Jan 2009, 21:23
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Da mai inteleg dar omul spune de una sa nu aiba probleme. Asa am gasit si la 2000 de euro insa daca tu zici ca la o masina de 12 ani nu ai probleme..ma cam abtin. Si apropo alea cu trapa de sticla chiar sunt mai scumpe ca alea cu textila (stiu ca si eu am cautat).
Ca sa sa nu aiba probleme zic eu ca in primul rand anul conteaza.

aphophis daca tu consideri ca e o problema trapa de ce nu cauti fara nici un fel de trapa? Cu ocazia asta scapi de intretinerea ei.

Fii atent. Ia intereseaza-te cat costa inmatricularea pentru una mai noua. Iei una din germanica de prin 2005 cu vreo 2000 euro (cu o aripa pocnita ceva) si o inscrii aici cred ca mai mult de 700 euro nu este pentru una din 2005 + ca reparatia se rezolva aici.

This post has been edited by bubu782001: 11 Jan 2009, 21:38


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goransplit
post 16 Jan 2009, 11:35
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 25 June 08




@bubu
Ceva sfaturi pt intretinere trapa de sticla?Mie de exemplu de o vreme la inchidere scoate un zgomot foarte ciudat,ca si cum ar mai vrea sa mearga dar o opreste cadrul caroseriei.Asa din senin...s-a mai intamplat la careva?o sa trec pe la un electrician sa vad ce zice totusi.


--------------------
renault twingo 1999,metropolis easy
we've got the jazz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Jan 2009, 12:52
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai trebuie sa cureti si tu canalele alea...sinele pe care culiseaza, cauciucul de la cheder...ce sa zic..intretinere unei masini cu trapa (vezi ca sunt topicuri dezvoltate pe tema asta - nu pentru Twingo ci pentru trapa in general)
Mai cad frunze, se strange praful in unele locuri si se face ca un pamant dupa ce mai ia si umezeala de la ploaie,am avut si eu de tras in sensul ca nu se lasa complet in jos pe cheder si la viteza mare tragea aer pe acolo si suiera.
Acuma nu mai scoate nici un sunet. Nici la mecanism nici in mers (viteza). Eu am dat jos cam tot..si am spalat, curatat uns..etc.

This post has been edited by bubu782001: 16 Jan 2009, 13:01


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ir_sonik
post 1 Mar 2009, 12:51
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 30 October 04




eu stiu ca twingo nu are turometru. v-ati montat voi, care vorbiti de turatii?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo_buc
post 1 Mar 2009, 19:23
Post #114


fost twingar


Group: Members
Posts: 883
Joined: 4 January 09




nu are dar daca esti cat de cat sofer iti dai seama la ce turatie tii motoru. o zi buna


--------------------
mitsubishi colt CZ3 1.1 75CP 2008 MOTION - B8x8BBB
fost twingar si fost TDI-st
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 1 Mar 2009, 20:34
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Serios vorbesc acuma..dar cat de sofer poti sa fii incat sa-ti dai seama ca are 6000 dau 8000 rpm un motor? Mie imi suna a inchipuire sau basme. Asta pentru ca nu toate motoarele suna la fel la 8000 ture sau la 6000 ture iar asta micu de pe Twingo nu va ajunge de nici o culoare 8000 rpm (la fel nici cu rugaciuni) deoarece are limitator de turatie in computerul de injectie si ala este setat pe la vreo 6400 rpm.
Poate are o problema la turometru indica dublu la peste o anumita turatie adica in relitate motorul avea 4000 rpm.
La turatia asta adica 8000 rpm ajunge sigur Renault Twingo 2 Sport cu motor de 1.6 cu 16 valve si numai 133cp blink.gif . La cifrele astea ACEL TWINGO are si un cuplu de 160 Nm si o acceleratie de la 0 la 100km/h in 8.7 secunde. Nu mai punem ca prinde maxim 201km/h.
Deci urmand cifrele alea NU AI CUM. Sau poate cine-stie ce monstruletz de motor ai sub capota si nu stiai de asta smile.gif (scuze pt gluma daca pare deplasata)

This post has been edited by bubu782001: 1 Mar 2009, 20:44


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo_buc
post 1 Mar 2009, 23:53
Post #116


fost twingar


Group: Members
Posts: 883
Joined: 4 January 09




bubule esti foarte ironic... cred ca trebuie sa fii un mare sofer prost sa nu fii in stare sa faci o diferenta intre o masina care merge in 2500-3000 rpm si una care merge la 4000 rpm? tu nu`ti dai seama cu aproximatie? nu ma refeream sa stii cu exactitate (nici macar nu citisem topicu ala cu 8000rpm. poate impreza STi are 8000 rpm pe bord cred) dar de dat seama si mama isi da seama dupa ureche si stie sa faca diferenta aproximativa intre turatii. oricum twingo cred ca mai mult de 5 500 6000 nu poate parerea mea. Daca nu ma insel sta la relanti la 750 rpm fata de majoritatea masinilor care stau la 900 rpm.


--------------------
mitsubishi colt CZ3 1.1 75CP 2008 MOTION - B8x8BBB
fost twingar si fost TDI-st
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 2 Mar 2009, 10:54
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Pana la urma la ce va foloseste turometrul ? La modelele pe carburator ajuta la reglajul ralantiului ,la Twingo ce vreti sa vedeti ? Schimbati treptele de viteze in functie de ce arata kilometrajul (asta implica ,cunostinte intr-ale sofatului smile.gif ).De ce n-o fi pus fabricantul turometru ?Pentru ca el a considerat ca nu-i necesar ...nu ? Asta inseamna ca plaja de turatie este accesibila tuturor " nebunilor" si "nestiutorilor" fara sa creeze probleme motorului .


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAELY
post 2 Mar 2009, 20:12
Post #118


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 291
Joined: 26 January 09
From: BC.




Salut ... dupa mine RENAULT TWINGO a fost conceput doar ca masina de oras si (SCUZE) pentru persoane fara mari abilitati tehnice , simplu de condus .


--------------------
renault twingo/megane II nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut83
post 27 Dec 2009, 17:22
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 December 09




salut. de ceva vreme m-am hotarat sa-i cumpar o masina sotiei mele. cum nu-mi permit una noua, m-am gandit la un sh cu litraj mic. dupa indelungi cautari sapt trecuta, am gasit un twingo din 96. dupa 4 ian as vrea sa-l cumpar. din experienta voastra, la ce ar trebui sa fiu atent la achizitionarea uniu twingo? care sunt problemele uzuale?
VA MULTUMESC!

27 Dec 2009, 18:24:
PS. se poate 108000 reali? tinand cont ca masina e din 96?

This post has been edited by ionut83: 27 Dec 2009, 17:24


--------------------
renault, bmw 18, 320i 1980, 1999 - 01rgv, 83ric
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 27 Dec 2009, 19:14
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




se poate....

daca masina vine din strainatate singura ta liniste este ca indiferent de km ... calitatea asfaltului a fost alta.


--------------------
Renault Twingo 2004 - BV 10 URL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 10:05
Dacia