Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pompa servo-directie dCi, probleme mari

CRY 79
post 9 May 2010, 19:30
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




As fi tentat sa spun ba ca nu ai lichid, ba ca nu functioneaza pompa de servo, dar daca ai fost la service si au spus ca nu are nimic, este posibil sa ai tu impresia ca merge mai greu sau in cel mai bun caz mergi si la alt service pt. o alta parere. Dar eu nu cred ca iti functioneaza greu ca la o dacie.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meister
post 11 May 2010, 14:45
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 17 September 09




Update la problema cu zgomotul nelocalizat:

Ieri cu 200m inainte de casa iar incepe sa bazaie, dupa 3 zile de pauza.
Opresc contactul, las masina sa ruleze in continuare si dau sa pornesc motorul cu pedala
apasata si scoasa din viteza. Poooccc! si liniste totala. Explodase bateria la propriu, sarise unul din capace
iar in lateral o ruptura de vreo 4cm. Ori ii venise vremea dupa 4 ani, ori bazaitul
are si el partea lui de vina, dar sa isi ia bateria la revedere in halul asta... tare ciudat.
Verificat instalatie alimentare, electrica - nici o problema asa ca am schimbat bateria dupa
care repede la service sa vedem despre ce-i cu bazaitul acela enervant.

Nu intrau in discutie decat motorasul de la far (unde am invatat unde sa scot cablurile
in caz ca se mai aude) si pompa servo directie. La pompa nu
au descoperit nimic, doar au completat cu 200ml nivelul de ulei. Ramane sa observ
in continuare cum se comporta. Daca pica pompa e nasol ca una noua am inteles ca-i 3000 de roni
(1/4 din valoarea actuala a masinii). Atat costa acum 2 ani cand a picat prima oara si a fost schimbata pe si in ultima saptamana de garantie.


--------------------
Renault Clio Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kominform
post 12 May 2010, 09:57
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 May 10




Salut, primul meu post aici. Probleme la servo... Initial un zumzet caracteristic mult mai puternic decat de obicei. Dupa cateva zile a disparut. Dupa alte cateva saptamani, un huruit puternic din zona pompei. Jumate de ora de huruit si am ramas fara servodirectie. Am dat pompa jos si desfacut corpul principal din cele 4 suruburi. Motorul electric l-am alimentat separat functioneaza. Totusi, am senzatia ca turatia e cam mica. Forta are, nu am reusit sa-l opresc din mers. Ma intreb, atunci, trebuie turatie mai mare, e uzat, sau partea hidraulica s-a terminat? Multumesc!


--------------------
Renault Clio 2003 / 1.5 DCi / 3 volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiul
post 12 May 2010, 10:11
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




verifica ce tensiune de alimentare ai pe la motoras, cat de greu se invarte cu mana (la mine era si una din bucsi deformata din motive necunoscute; la partea hidraulica a pompei nu am umblat pentru ca nu de acolo erau problemele la mine; in concluzie nu stiu ce e acolo.

mai verifica daca dupa o perioada de functionare de aprox 10 minute, motorasul se incalzeste excesiv.


--------------------
Renault Clio FIDJI 2006
BaftaQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kominform
post 13 May 2010, 14:05
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 May 10




Am desfacut motorul electric. Imbacsit si plin de reziduri de la periile de grafit. Am mai constatat ca doua dinre perii erau blocate in suporti. Le-am curat frumos pe toate, pus la loc, sigilat capacul cu silicon termic. Maine o montez pe masina si revin cu detalii. Multumesc de info.


--------------------
Renault Clio 2003 / 1.5 DCi / 3 volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klu_naravas
post 14 May 2010, 22:51
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 May 09




[quote=thedave,8 May 2010, 22:27]
Sa inteleg ca acesta este raspunsul? Asta este metoda cea mai sigura - de a scoate bateria, pentru a putea completa uleiul la servodirectie? Eu am incercat sa pun intrebarea constructiv, deci incerc sa gasesc un raspuns general valabil pt Clio DCI cel putin modelul 2005. Asa cum am spus cred ca este util si pentru cine ar decide ca are nevoie/ca prefera sa inlocuiasca pompa si deci trebuie doar sa o inlocuiasca.

completatul uleiului de servo se poate face foarte usor cu o palnie si un furtun atasat, fara a fi nevoie sa dai bateria jos...e putin mai greu sa pui capacul la loc, dar o sa reusesti pana la urma.( neavand o palnie cu furtun poti improviza dintr-o sticla de plastic de 1-2 l, ii tai fundul, o turtesti putin ca sa aiba loc pana la rezervor si ai rezolvat problema)

la mine problema este ca trebuie sa schimb o conducta de la circuitul servodirectiei...cine ma poate indruma spre un magazin ceva de unde sa o cumpar.mecanicul de la service-ul unde am fost cu masina mi-a spus ca dureaza o saptamana daca face comanda, iar mie imi cam expira itp-ul pana atunci.

multam de ajutor.


--------------------
renault renault clio 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kominform
post 14 May 2010, 23:17
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 May 10




Incearca o cautare "sertizare furtun hidraulic" si ai sa gasesti o multime de societati si indicii despre cum sa fabrici un asemenea furtun, mai repede si cu siguranta mult mai ieftin decat comanda la "origine" si la o calitate comparabila. Succes!


--------------------
Renault Clio 2003 / 1.5 DCi / 3 volume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marco polo
post 21 May 2010, 07:54
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 May 10




De cateva saptamani , am probleme cu servodirectia la un Renault Clio 1.5 dci 64 CP hatchback , varianta Extreme , merge foarte greu in anumite momente iar din caseta de directie se aud niste zgomote la denivelari , mentionez ca masina are schimbate amortizoare + flanse amortizor, bieletele de directie si capetele de bara , bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare si discurile de frana.Am cautat pompa de servodirectie sub aparatoare din stanga fata, dar nu este pozitionata acolo si nici in alta parte nu se vede , doar o mufa electrica care iese din caseta de servodirectie, fara conducte sau alte chestii.Va rog mult, daca stie cineva detalii despre aceasta caseta de directie SMI cod 77 00 437 052 , la magazinele de piese nu se gaseste nicaieri de vanzare.


--------------------
Renault Clio 2004 hatchback Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 21 May 2010, 09:54
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Zgomote in caseta? Ai un auz foarte bun daca stii de unde vine zgomotul. A nu se confunda caseta de directie cu pompa servo sau invers. Da-ne mai multe detalii despre zgomot (unde se aude, cand, ce fel de zgomot, cat se aude, in ce conditii se aude etc).


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristim5
post 21 May 2010, 11:53
Post #160


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 6 February 08




@marco polo tu ai servodirectie asistata electric. Nu ai componenta hidraulica. Ai un motor electric montat pe coloana de directie intre volan si caseta de directie.


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marco polo
post 21 May 2010, 12:23
Post #161


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 May 10




Masina a fost verificata in service Renault si apoi intr-un service normal, in conditiile in care s-a schimbat tot ce am specificat mai sus , cei de acolo au spus ca singura sursa de zgomot este caseta de directie , am primit chiar acum un pret pentru caseta de 2000 ron , daca stie cineva o sursa mai ieftina , il rog sa posteze aici.


--------------------
Renault Clio 2004 hatchback Extreme
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 May 2010, 13:40
Post #162


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Vorbeste daca vrei cu userul trami pentru reconditionare.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
christypopescu
post 11 Jun 2010, 08:58
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 10 December 06




SALUT! QAm o mica problema. Am un clio 1,5 dci si am crezut ca masina mea e masina de teren. Drept urmare am trecut cu ea printr-un rau nicelul apei ajungand cam pana la nivelul proiectoarelor. Ulterior am constatat ca volanul s-a intarit. Am completat cu ulei la servo....dar tot pauza. Intrebarea mea e daca stie cineva daca exista vre-o siguranta pe servodirectie, si anume care ar fi aceea. Credeti ca s-a defectat pompa de servo?


--------------------
renault LAGUNA 1 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip31
post 11 Jun 2010, 09:45
Post #164


Membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 22 August 09




Cred ca este vechea problema de pe aproape toate topicurile cu subiectul "pompa servodirectie". Carbuni blocati, patrunderea impuritatilor si a apei etc


--------------------
Renault clio symbol 2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km
Membru fara probleme, deocamdata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunelu07
post 19 Jun 2010, 22:58
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 June 10




Salut ! (sunt nou in ale forumului, asa ca sa'mi fie cu iertare daca fac vreo greseala)

Am un renault symbol diesel, de prin 2007, azi, am fost la munca, am plecat dimineata, a mers foarte bine, pe la 4 in schimb inca am plecat de la munca, se aude un huruit (gen fluieratura, nu stiu cum sa explic exact). Am mers pana acasa cu frica, ca am pus'o daca ma lasa in mijlocul drumului, tin sa precizez ca sunetul se auzea atat in mers, cat si atunci cand stationam. Peste vreo cateva ore, dupa ce am sunat si am intrebat mai pe unde am putut eu, aud o varianta de injectoare, cum ca ar fi infundate, ca de la motorina(ultima oara, tatal meu in ciuda spuselor mele facandu'i plinu la Lukoil), asa revenind, dupa cateva ore am pornit'o din nou, ca sa vezi, nu se auzea sunetul smile.gif, dar am realizat, spre mirarea mea, ca nu mai am SERVODIRECTIE, se poate asa ceva? Am vazut prin alte topicuri de lichidul acela care se pune, nu ma pricep, ma pierd daca desfac pe'acolo. Ideea e urmatoare, sunetul acela de ce era produs, avea legatura cu servodirectia? si cum se poate sa nu mai am servodirectie dupa cateva ore? smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2007 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 19 Jun 2010, 23:06
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




daca este servodirectia verifica vasul cu lichid (ala de langa vasul cu lichid de frana). vezi daca mai e ceva in el. daca e vreo problema cu servo ar trebui ca atunci cand tii volanul maxim stanga sau dreapta sa se auda ca un bazait de albina, destul de puternic... cauta si alte posturi. s-a discutat recent despre asta...



uite linkul : http://www.reno.ro/Probleme-cu-servo-directia-t181253.html

This post has been edited by z_fdd bacau: 19 Jun 2010, 23:09


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunelu07
post 19 Jun 2010, 23:32
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 June 10




am citit pe'acolo dar nu prea se potriveste, ideea e ca huruitul, fluieratul, suieratul ce mama lui o fi, nu se auzea cand tineam volanul maxim stanga sau dreapta si oricum se auzea muuult mai tare fata de cum cum se aude atunci cand tii volanul maxim stanga/dreapta, plus ca mergeam drept, fara curbe fara nimic, si se auzea. Nu pot sa'mi dau seama, am inchis radio, AC, tot, am crezut ca am stricat eu vreo ceva, si tot se auzea. Nu curgea lichid deloc, nu am lasat nicio balta, nimic !!! . Se misca incredibil de greu volanul....si cand faci mamaliga la ceaun e mai usor, practic nu mai am servodirectie absolut deloc, am sa caut maine vasul cu lichid pt asta, desi sper sa nu'mi prind nasul pe'acolo, asa orientativ, pe unde e ?( vreo recomandare pentru ce tip de lichid sa folosesc, am vazut ceva de ELF?)...sa fi fost o atentionare sunetul ala ? ca atunci cand se auzea sunetul, servodirectia mergea....cum nu s'a mai auzit, gata si servodirectia. Mi s'a mai zis si de niste curele slabite, de niste rulmenti la.....(am uitat ce anume,alternator/electromotor) Sunt praf in ceea ce priveste mecanica, si sper sa ma ajutati voi, cu niste explicatii, pentru ca de 3 ani nu mi s'a mai intamplat, revizia e la zi, banuiesc ca atunci cand fac revizia, pun si lichid in vasul ala cat sa te tina, inca 10.000 de km nu ? Pt asta dau atatia bani la o revizie, ca ma si enervez acum:) (multumesc z_fdd bacau pt promptitudine)


--------------------
Renault Symbol 2007 fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Jun 2010, 09:45
Post #168


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bunelu, nu prea se potriveste pentru ca zfddbacau nu ti-a dat link-ul potrivit.

Te rog citeste acest topic (unde ti-am mutat problema) incepand chiar cu pagina 1 unde un membru explica foarte clar cum se repara o pompa de servo.

Rugaminte: Inainte de a deschide un topic foloseste functia SEARCH sau citeste topicurile importante de la inceputul sectiunii Clio.



--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 27 Jun 2010, 13:35
Post #169


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




sal all!
azi am reusit sa'mi rezolv si eu problema cu pompa... am desfacut ansamblul cum am citit in tutoriale(foarte folositoare;) ) am gasit "carbunii" blocati, rezolvat toate problemele, pus ansamblul la loc pe masina.... rezultatul-MERGE BRICI!!!
problema e ca nu am fost atent si cand am desfacut cele 4 suruburi care monteaza ansamblul pompa-rezervor de motorul electric am desprins si rezervorl de pe corpul pompei si a intrat ceva nisip pe acolo, am spalat bine cu lichidul vechi dar se poate sa mai fi ramas vreun firicel de nisip... pot avea probleme?
va multumesc !!! (mai ales ptr cei care au postat tutoriale cu poze;) )


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 28 Jun 2010, 19:54
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




nu ma linisteste si pe mine nimeni? sau macar sa ma ingrijoreze, dar sa primesc si eu un raspuns biggrin.gif
thanks!


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 28 Jun 2010, 20:08
Post #171


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




In caz ca a ramas pe acolo nisip sau alte impuritati e de rau; in primul rand apar uzuri premature in pompa cat si in caseta de directie. La pompa se pot uza pastilele si peretii unde se formeaza presiunea iar a caseta se pot strica simeringurile cat si partile mobile din distribuitor. Deci...nu prea e a buna in caz ca a ramas ceva mizerie pe acolo...trebuia sa speli cu motorina totul sa ramana curat ...foarte curat !!...Asta e ! Eu iti doresc sa nu ai probleme si la cati mai multi km fara interventii !!


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trami
post 28 Jun 2010, 20:09
Post #172


-


Group: Members
Posts: 270
Joined: 15 July 05
From: Targoviste




Un firicel de nisip ramane pe fundul vasului, pompa nu-l poate aspira. Eu zic sa stai linistit.


--------------------
Kuga 2 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Takashi
post 28 Jun 2010, 22:53
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 18 May 10
From: Bucuresti




Trami cum pot lua legatura cu tine pentru reconditionarea unei casete de directie pentru un clio 1.4 16v?
Nu pot trimite inca PM sad.gif


--------------------
Renault Clio 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_m
post 2 Jul 2010, 10:47
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 June 10




Buna,

Am si eu un Clio 1.5dci si... probleme cu servidirectia. Servo nu mergea 95% din timp, din cand in cand (mai ales imediat dupa pornirea din parcarea blocului) era ok timp de 1 minut.
Am desfacut pompa, motorasul arata foarte bine, periile neconsumate, doar putin praf negru de la perii. Curatat, gresat f. putin cu ulei de servo, testat pompa "in gol" - totul ok.
Am constatat ca siguranta de 80 A era arsa - m-am gandit ca s-a ars din cauza ca motorasul s-a gripat. Am pus pt teste o lita (cam groasa ce-i drept), am montat partea hidraulica, am pornit motorul fara sa misc rotile, iar dupa 10 sec a iesit fum din motoras.
Am desfacut-o iarasi si am constatat ca de fapt axul de la compresor (partea hidraulica, pompa propriu-zisa) merge greu - nu-l poti invarti cu mana, ci doar cu patentul. Acum mi-e clar asta este cauza, din pacate n-am verificat asta dinainte.

A desfacut pompa un mecanic si in prezent nu se stie ce are: daca se desfac cele 4 suruburi care tin inchis corpul unde sunt pinioanele, axul merge usor. Cum se strang suruburile, si chiar daca se preseaza capacul lor cu mana, axul merge greu.
Nu stiu ce ar putea fi, si mecanicul e cam in pana de idei.

Poate cineva ar putea sa ma lamureasca ce ar putea fi.

Multumesc,
Cristi


--------------------
Renault Clio Fidji 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoca
post 2 Jul 2010, 22:50
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 July 10




salut baieti!
astazi mi-a cazut pompa de la servodirectie de la symbol.am fost la reprezentanta in service si raspunsul a fost simplu. masina nu mai e in garantie deci costa: 2500 de ron pompa plus manopera.dupa ce au verificat am intrebat cam ce s-ar fi putut defecta la ea raspunsul a fost ambiguu: poate motorul electric sau poate pompa hidraulica. atunci m-am hotarat sa o dau eu jos si sa ma conving ce are. pot sa va spun ca am gasit cuplajul dintre pompa si motor foarte uzat. am recurs la un artificiu ( putin poxipol) si l-am refacut si apoi l-am montat la loc . si problema s-a rezolvat. deci am un sfat pentru voi : sa nu credeti cand vi se spune ca trebuie schimbat ce s-a stricat pana nu vedeti obiectul defect. daca eu credeam meseriasul de la service pe cuvant distractia ma costa vreo 2700 de ron.


--------------------
renault symbol 2007 symbol fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoca
post 5 Jul 2010, 23:08
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 2 July 10




salut cristi_m

pot sa iti spun ca axul de la pompa nu trebuie sa se invarta cu mana. am incercat si eu da este prea mic ca sa il apuci. tot la fel l-am invartit cu patentul sau pune bucsa pe ax si atunci il poti roti cu mana. despre motor dupa ce l-ai curatat unde l-ai probat? deoarece daca il probezi la banc trebuie sa fii foarte atent cum ii faci proba ,caci daca l-ai alimentat invers in interiorul lui se afla o dioda de descarcare care este montata in antiparalel cu alimentarea. daca l-ai alimentat gresit aceasta se pune in scurt si iti arde siguranta. locul de montaj al acestei diode este in mansonul unde intra cablurile in motoras, de aceea daca desfaci motorul nu o vei vedea. ea este prinsa in acest cauciuc. daca ai problema asta nu e nevoie sa iei un platou nou ci doar sa tai mansonul in doua despartind firele de alimentare.in felul acesta vei vedea si unde este dioda. cureti acel loc si la remontare o sa ii pui un pic de silicon pentru etansare. atentie! nu lasa motorul fara aceasta dioda deoarece la fiecare oprire a motorului, motorasul de la pompa se transforma in generator si iti va debita in reteaua masinii o tensiune nedorita. de aceea i se spune dioda de descarcare. mergi la un magazin de electronice cumperi o dioda de 2 pa in 5 amperi la 12 volti pe care o lipesti pe platou intre plus si minus (spatiu e suficient acolo). atentie cu semnul de pe dioda (katodul) la firul de la plus ( cel rosu dar e bine sa verifici intai).
dupa ce inchizi motorul cel mai bine este sa ii faci o proba direct pe masina ca sa fii sigur ca nu gresesti.
pompa hidraulica o poti proba in felul urmator . toarna un pic de lichid in gaura pe onde iese presiunea si apoi rotesti axul cu un patent. daca vor iesi pe acolo bule de aer atunci este functionabila chiar daca ar fi un pic uzata la interior.
sper ca aceste sfaturi ti-au fost de ajutor .

Cristi Coca

This post has been edited by ccoca: 5 Jul 2010, 23:12


--------------------
renault symbol 2007 symbol fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgiann89
post 7 Jul 2010, 14:04
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 July 10




am vazut discutia voastra iar referitor la problema lui cristi_m cu pompa de servodirectie, daca nu ai rezolvat problema iti pot recomanda pe cineva de unde poti achizitiona o pompa reconditionata.

pretul nu e foarte mare tinand cont de diferenta fata de una noua.

se poate achizitiona cu pompa veche la schimb beneficiind de un discount si in plus se ofera si garantie 6LUNI.


Cu respect George Barbu


--------------------
Renault Clio 1.5/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ClioRs
post 9 Jul 2010, 22:08
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 May 09
From: Bacau




Si eu am avut probleme cu servo-directia..
Prima oara am crezut ca e pompa..Am dat-o jos, am curatat-o , i-am schimbat carbuni..
Toate bune si frumoase, am pus pompa la loc.., facea la fel..un huruit..
Dupa 2 zile cand viram spre dreapta se auze un harait .
Am fost la un service si mi-au spus ca e caseta de directie..
Am fost la iasi la dezmebrari si m-a costat 600 ron caseta de directie

Clio 1.5 DCI 48kw 65hp 2003 cu 89.000 km


--------------------
Renault Clio Expression 10.08.2003 - BC.05.TWS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victor_Renault
post 21 Jul 2010, 01:33
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 31 May 10
From: Bucuresti/Drumul Taberei




Am patit o problema ciudata. De cateva zile face o figura.
Merg linistit, o opresc, o pornesc peste ceva timp (nu conteaza cat) si abea pot sa rotesc de volan cand este pornita, nu conteaza daca in mers sau pe loc. Merge ce merge asa si isi revine brusc. Nu face chiar mereu dupa ce o pornesc dar des. Am dat bara jos si farul ca sa ma uit la amaratul de vas (ma abtin de la alte comentarii...) acesta fiind plin, altceva neavand ce sa ii fac. Nu face vreun zgomot ciudat sau alte simptome.

This post has been edited by Victor_Renault: 21 Jul 2010, 01:33


--------------------
ex. Renault Clio Expression 1.5 dCi 65 Hp 2003;
ex. Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 Hp 2007;
ex. Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V 112 Hp 2007;
Suzuki Swift Sport 1.6 16V 136 Hp 2013.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanyc2003
post 21 Jul 2010, 08:11
Post #180


Omu cu Fluensu'


Group: Members
Posts: 622
Joined: 2 December 08
From: Bucharest




pompa servo????


--------------------
Renault Fluence 2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat - numere roșii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 19:31
Dacia