Pompa servo-directie dCi, probleme mari
![]() ![]() ![]() |
Pompa servo-directie dCi, probleme mari
CRY 79 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|||
Meister |
![]()
Post
#152
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Update la problema cu zgomotul nelocalizat:
Ieri cu 200m inainte de casa iar incepe sa bazaie, dupa 3 zile de pauza. Opresc contactul, las masina sa ruleze in continuare si dau sa pornesc motorul cu pedala apasata si scoasa din viteza. Poooccc! si liniste totala. Explodase bateria la propriu, sarise unul din capace iar in lateral o ruptura de vreo 4cm. Ori ii venise vremea dupa 4 ani, ori bazaitul are si el partea lui de vina, dar sa isi ia bateria la revedere in halul asta... tare ciudat. Verificat instalatie alimentare, electrica - nici o problema asa ca am schimbat bateria dupa care repede la service sa vedem despre ce-i cu bazaitul acela enervant. Nu intrau in discutie decat motorasul de la far (unde am invatat unde sa scot cablurile in caz ca se mai aude) si pompa servo directie. La pompa nu au descoperit nimic, doar au completat cu 200ml nivelul de ulei. Ramane sa observ in continuare cum se comporta. Daca pica pompa e nasol ca una noua am inteles ca-i 3000 de roni (1/4 din valoarea actuala a masinii). Atat costa acum 2 ani cand a picat prima oara si a fost schimbata pe si in ultima saptamana de garantie. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
kominform |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 May 10 ![]() |
Salut, primul meu post aici. Probleme la servo... Initial un zumzet caracteristic mult mai puternic decat de obicei. Dupa cateva zile a disparut. Dupa alte cateva saptamani, un huruit puternic din zona pompei. Jumate de ora de huruit si am ramas fara servodirectie. Am dat pompa jos si desfacut corpul principal din cele 4 suruburi. Motorul electric l-am alimentat separat functioneaza. Totusi, am senzatia ca turatia e cam mica. Forta are, nu am reusit sa-l opresc din mers. Ma intreb, atunci, trebuie turatie mai mare, e uzat, sau partea hidraulica s-a terminat? Multumesc!
|
--------------------
Renault
Clio
2003 / 1.5 DCi / 3 volume
|
|
andreiul |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
verifica ce tensiune de alimentare ai pe la motoras, cat de greu se invarte cu mana (la mine era si una din bucsi deformata din motive necunoscute; la partea hidraulica a pompei nu am umblat pentru ca nu de acolo erau problemele la mine; in concluzie nu stiu ce e acolo.
mai verifica daca dupa o perioada de functionare de aprox 10 minute, motorasul se incalzeste excesiv. |
--------------------
Renault
Clio FIDJI
2006 BaftaQ
|
|
kominform |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 May 10 ![]() |
Am desfacut motorul electric. Imbacsit si plin de reziduri de la periile de grafit. Am mai constatat ca doua dinre perii erau blocate in suporti. Le-am curat frumos pe toate, pus la loc, sigilat capacul cu silicon termic. Maine o montez pe masina si revin cu detalii. Multumesc de info.
|
--------------------
Renault
Clio
2003 / 1.5 DCi / 3 volume
|
|
klu_naravas |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 May 09 ![]() |
[quote=thedave,8 May 2010, 22:27]
Sa inteleg ca acesta este raspunsul? Asta este metoda cea mai sigura - de a scoate bateria, pentru a putea completa uleiul la servodirectie? Eu am incercat sa pun intrebarea constructiv, deci incerc sa gasesc un raspuns general valabil pt Clio DCI cel putin modelul 2005. Asa cum am spus cred ca este util si pentru cine ar decide ca are nevoie/ca prefera sa inlocuiasca pompa si deci trebuie doar sa o inlocuiasca. completatul uleiului de servo se poate face foarte usor cu o palnie si un furtun atasat, fara a fi nevoie sa dai bateria jos...e putin mai greu sa pui capacul la loc, dar o sa reusesti pana la urma.( neavand o palnie cu furtun poti improviza dintr-o sticla de plastic de 1-2 l, ii tai fundul, o turtesti putin ca sa aiba loc pana la rezervor si ai rezolvat problema) la mine problema este ca trebuie sa schimb o conducta de la circuitul servodirectiei...cine ma poate indruma spre un magazin ceva de unde sa o cumpar.mecanicul de la service-ul unde am fost cu masina mi-a spus ca dureaza o saptamana daca face comanda, iar mie imi cam expira itp-ul pana atunci. multam de ajutor. |
--------------------
renault
renault clio 1.5 dci
2004
|
|
kominform |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 May 10 ![]() |
Incearca o cautare "sertizare furtun hidraulic" si ai sa gasesti o multime de societati si indicii despre cum sa fabrici un asemenea furtun, mai repede si cu siguranta mult mai ieftin decat comanda la "origine" si la o calitate comparabila. Succes!
|
--------------------
Renault
Clio
2003 / 1.5 DCi / 3 volume
|
|
marco polo |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 May 10 ![]() |
De cateva saptamani , am probleme cu servodirectia la un Renault Clio 1.5 dci 64 CP hatchback , varianta Extreme , merge foarte greu in anumite momente iar din caseta de directie se aud niste zgomote la denivelari , mentionez ca masina are schimbate amortizoare + flanse amortizor, bieletele de directie si capetele de bara , bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare si discurile de frana.Am cautat pompa de servodirectie sub aparatoare din stanga fata, dar nu este pozitionata acolo si nici in alta parte nu se vede , doar o mufa electrica care iese din caseta de servodirectie, fara conducte sau alte chestii.Va rog mult, daca stie cineva detalii despre aceasta caseta de directie SMI cod 77 00 437 052 , la magazinele de piese nu se gaseste nicaieri de vanzare.
|
--------------------
Renault
Clio
2004 hatchback Extreme
|
|
cip31 |
![]()
Post
#159
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Zgomote in caseta? Ai un auz foarte bun daca stii de unde vine zgomotul. A nu se confunda caseta de directie cu pompa servo sau invers. Da-ne mai multe detalii despre zgomot (unde se aude, cand, ce fel de zgomot, cat se aude, in ce conditii se aude etc).
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
cristim5 |
![]()
Post
#160
|
Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 6 February 08 ![]() |
@marco polo tu ai servodirectie asistata electric. Nu ai componenta hidraulica. Ai un motor electric montat pe coloana de directie intre volan si caseta de directie.
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
marco polo |
![]()
Post
#161
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 May 10 ![]() |
Masina a fost verificata in service Renault si apoi intr-un service normal, in conditiile in care s-a schimbat tot ce am specificat mai sus , cei de acolo au spus ca singura sursa de zgomot este caseta de directie , am primit chiar acum un pret pentru caseta de 2000 ron , daca stie cineva o sursa mai ieftina , il rog sa posteze aici.
|
--------------------
Renault
Clio
2004 hatchback Extreme
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#162
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Vorbeste daca vrei cu userul trami pentru reconditionare.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
christypopescu |
![]() ![]()
Post
#163
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 10 December 06 ![]() |
SALUT! QAm o mica problema. Am un clio 1,5 dci si am crezut ca masina mea e masina de teren. Drept urmare am trecut cu ea printr-un rau nicelul apei ajungand cam pana la nivelul proiectoarelor. Ulterior am constatat ca volanul s-a intarit. Am completat cu ulei la servo....dar tot pauza. Intrebarea mea e daca stie cineva daca exista vre-o siguranta pe servodirectie, si anume care ar fi aceea. Credeti ca s-a defectat pompa de servo?
|
--------------------
renault
LAGUNA 1
1997
|
|
cip31 |
![]()
Post
#164
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Cred ca este vechea problema de pe aproape toate topicurile cu subiectul "pompa servodirectie". Carbuni blocati, patrunderea impuritatilor si a apei etc
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
bunelu07 |
![]()
Post
#165
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 June 10 ![]() |
Salut ! (sunt nou in ale forumului, asa ca sa'mi fie cu iertare daca fac vreo greseala)
Am un renault symbol diesel, de prin 2007, azi, am fost la munca, am plecat dimineata, a mers foarte bine, pe la 4 in schimb inca am plecat de la munca, se aude un huruit (gen fluieratura, nu stiu cum sa explic exact). Am mers pana acasa cu frica, ca am pus'o daca ma lasa in mijlocul drumului, tin sa precizez ca sunetul se auzea atat in mers, cat si atunci cand stationam. Peste vreo cateva ore, dupa ce am sunat si am intrebat mai pe unde am putut eu, aud o varianta de injectoare, cum ca ar fi infundate, ca de la motorina(ultima oara, tatal meu in ciuda spuselor mele facandu'i plinu la Lukoil), asa revenind, dupa cateva ore am pornit'o din nou, ca sa vezi, nu se auzea sunetul ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2007 fidji
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
daca este servodirectia verifica vasul cu lichid (ala de langa vasul cu lichid de frana). vezi daca mai e ceva in el. daca e vreo problema cu servo ar trebui ca atunci cand tii volanul maxim stanga sau dreapta sa se auda ca un bazait de albina, destul de puternic... cauta si alte posturi. s-a discutat recent despre asta...
uite linkul : http://www.reno.ro/Probleme-cu-servo-directia-t181253.html This post has been edited by z_fdd bacau: 19 Jun 2010, 23:09 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
bunelu07 |
![]()
Post
#167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 June 10 ![]() |
am citit pe'acolo dar nu prea se potriveste, ideea e ca huruitul, fluieratul, suieratul ce mama lui o fi, nu se auzea cand tineam volanul maxim stanga sau dreapta si oricum se auzea muuult mai tare fata de cum cum se aude atunci cand tii volanul maxim stanga/dreapta, plus ca mergeam drept, fara curbe fara nimic, si se auzea. Nu pot sa'mi dau seama, am inchis radio, AC, tot, am crezut ca am stricat eu vreo ceva, si tot se auzea. Nu curgea lichid deloc, nu am lasat nicio balta, nimic !!! . Se misca incredibil de greu volanul....si cand faci mamaliga la ceaun e mai usor, practic nu mai am servodirectie absolut deloc, am sa caut maine vasul cu lichid pt asta, desi sper sa nu'mi prind nasul pe'acolo, asa orientativ, pe unde e ?( vreo recomandare pentru ce tip de lichid sa folosesc, am vazut ceva de ELF?)...sa fi fost o atentionare sunetul ala ? ca atunci cand se auzea sunetul, servodirectia mergea....cum nu s'a mai auzit, gata si servodirectia. Mi s'a mai zis si de niste curele slabite, de niste rulmenti la.....(am uitat ce anume,alternator/electromotor) Sunt praf in ceea ce priveste mecanica, si sper sa ma ajutati voi, cu niste explicatii, pentru ca de 3 ani nu mi s'a mai intamplat, revizia e la zi, banuiesc ca atunci cand fac revizia, pun si lichid in vasul ala cat sa te tina, inca 10.000 de km nu ? Pt asta dau atatia bani la o revizie, ca ma si enervez acum:) (multumesc z_fdd bacau pt promptitudine)
|
--------------------
Renault
Symbol
2007 fidji
|
|
hellcat |
![]()
Post
#168
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Bunelu, nu prea se potriveste pentru ca zfddbacau nu ti-a dat link-ul potrivit.
Te rog citeste acest topic (unde ti-am mutat problema) incepand chiar cu pagina 1 unde un membru explica foarte clar cum se repara o pompa de servo. Rugaminte: Inainte de a deschide un topic foloseste functia SEARCH sau citeste topicurile importante de la inceputul sectiunii Clio. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
sal all!
azi am reusit sa'mi rezolv si eu problema cu pompa... am desfacut ansamblul cum am citit in tutoriale(foarte folositoare;) ) am gasit "carbunii" blocati, rezolvat toate problemele, pus ansamblul la loc pe masina.... rezultatul-MERGE BRICI!!! problema e ca nu am fost atent si cand am desfacut cele 4 suruburi care monteaza ansamblul pompa-rezervor de motorul electric am desprins si rezervorl de pe corpul pompei si a intrat ceva nisip pe acolo, am spalat bine cu lichidul vechi dar se poate sa mai fi ramas vreun firicel de nisip... pot avea probleme? va multumesc !!! (mai ales ptr cei care au postat tutoriale cu poze;) ) |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
Zaherr |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
nu ma linisteste si pe mine nimeni? sau macar sa ma ingrijoreze, dar sa primesc si eu un raspuns
![]() thanks! |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
aly_vo |
![]()
Post
#171
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
In caz ca a ramas pe acolo nisip sau alte impuritati e de rau; in primul rand apar uzuri premature in pompa cat si in caseta de directie. La pompa se pot uza pastilele si peretii unde se formeaza presiunea iar a caseta se pot strica simeringurile cat si partile mobile din distribuitor. Deci...nu prea e a buna in caz ca a ramas ceva mizerie pe acolo...trebuia sa speli cu motorina totul sa ramana curat ...foarte curat !!...Asta e ! Eu iti doresc sa nu ai probleme si la cati mai multi km fara interventii !!
|
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
trami |
![]()
Post
#172
|
- Group: Members Posts: 270 Joined: 15 July 05 From: Targoviste ![]() |
Un firicel de nisip ramane pe fundul vasului, pompa nu-l poate aspira. Eu zic sa stai linistit.
|
--------------------
Kuga
2
-
- -
|
|
Takashi |
![]()
Post
#173
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 18 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Trami cum pot lua legatura cu tine pentru reconditionarea unei casete de directie pentru un clio 1.4 16v?
Nu pot trimite inca PM ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
cristi_m |
![]()
Post
#174
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 June 10 ![]() |
Buna,
Am si eu un Clio 1.5dci si... probleme cu servidirectia. Servo nu mergea 95% din timp, din cand in cand (mai ales imediat dupa pornirea din parcarea blocului) era ok timp de 1 minut. Am desfacut pompa, motorasul arata foarte bine, periile neconsumate, doar putin praf negru de la perii. Curatat, gresat f. putin cu ulei de servo, testat pompa "in gol" - totul ok. Am constatat ca siguranta de 80 A era arsa - m-am gandit ca s-a ars din cauza ca motorasul s-a gripat. Am pus pt teste o lita (cam groasa ce-i drept), am montat partea hidraulica, am pornit motorul fara sa misc rotile, iar dupa 10 sec a iesit fum din motoras. Am desfacut-o iarasi si am constatat ca de fapt axul de la compresor (partea hidraulica, pompa propriu-zisa) merge greu - nu-l poti invarti cu mana, ci doar cu patentul. Acum mi-e clar asta este cauza, din pacate n-am verificat asta dinainte. A desfacut pompa un mecanic si in prezent nu se stie ce are: daca se desfac cele 4 suruburi care tin inchis corpul unde sunt pinioanele, axul merge usor. Cum se strang suruburile, si chiar daca se preseaza capacul lor cu mana, axul merge greu. Nu stiu ce ar putea fi, si mecanicul e cam in pana de idei. Poate cineva ar putea sa ma lamureasca ce ar putea fi. Multumesc, Cristi |
--------------------
Renault
Clio Fidji
2006
|
|
ccoca |
![]()
Post
#175
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 July 10 ![]() |
salut baieti!
astazi mi-a cazut pompa de la servodirectie de la symbol.am fost la reprezentanta in service si raspunsul a fost simplu. masina nu mai e in garantie deci costa: 2500 de ron pompa plus manopera.dupa ce au verificat am intrebat cam ce s-ar fi putut defecta la ea raspunsul a fost ambiguu: poate motorul electric sau poate pompa hidraulica. atunci m-am hotarat sa o dau eu jos si sa ma conving ce are. pot sa va spun ca am gasit cuplajul dintre pompa si motor foarte uzat. am recurs la un artificiu ( putin poxipol) si l-am refacut si apoi l-am montat la loc . si problema s-a rezolvat. deci am un sfat pentru voi : sa nu credeti cand vi se spune ca trebuie schimbat ce s-a stricat pana nu vedeti obiectul defect. daca eu credeam meseriasul de la service pe cuvant distractia ma costa vreo 2700 de ron. |
--------------------
renault
symbol
2007 symbol fidji
|
|
ccoca |
![]()
Post
#176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 July 10 ![]() |
salut cristi_m
pot sa iti spun ca axul de la pompa nu trebuie sa se invarta cu mana. am incercat si eu da este prea mic ca sa il apuci. tot la fel l-am invartit cu patentul sau pune bucsa pe ax si atunci il poti roti cu mana. despre motor dupa ce l-ai curatat unde l-ai probat? deoarece daca il probezi la banc trebuie sa fii foarte atent cum ii faci proba ,caci daca l-ai alimentat invers in interiorul lui se afla o dioda de descarcare care este montata in antiparalel cu alimentarea. daca l-ai alimentat gresit aceasta se pune in scurt si iti arde siguranta. locul de montaj al acestei diode este in mansonul unde intra cablurile in motoras, de aceea daca desfaci motorul nu o vei vedea. ea este prinsa in acest cauciuc. daca ai problema asta nu e nevoie sa iei un platou nou ci doar sa tai mansonul in doua despartind firele de alimentare.in felul acesta vei vedea si unde este dioda. cureti acel loc si la remontare o sa ii pui un pic de silicon pentru etansare. atentie! nu lasa motorul fara aceasta dioda deoarece la fiecare oprire a motorului, motorasul de la pompa se transforma in generator si iti va debita in reteaua masinii o tensiune nedorita. de aceea i se spune dioda de descarcare. mergi la un magazin de electronice cumperi o dioda de 2 pa in 5 amperi la 12 volti pe care o lipesti pe platou intre plus si minus (spatiu e suficient acolo). atentie cu semnul de pe dioda (katodul) la firul de la plus ( cel rosu dar e bine sa verifici intai). dupa ce inchizi motorul cel mai bine este sa ii faci o proba direct pe masina ca sa fii sigur ca nu gresesti. pompa hidraulica o poti proba in felul urmator . toarna un pic de lichid in gaura pe onde iese presiunea si apoi rotesti axul cu un patent. daca vor iesi pe acolo bule de aer atunci este functionabila chiar daca ar fi un pic uzata la interior. sper ca aceste sfaturi ti-au fost de ajutor . Cristi Coca This post has been edited by ccoca: 5 Jul 2010, 23:12 |
--------------------
renault
symbol
2007 symbol fidji
|
|
georgiann89 |
![]()
Post
#177
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 July 10 ![]() |
am vazut discutia voastra iar referitor la problema lui cristi_m cu pompa de servodirectie, daca nu ai rezolvat problema iti pot recomanda pe cineva de unde poti achizitiona o pompa reconditionata.
pretul nu e foarte mare tinand cont de diferenta fata de una noua. se poate achizitiona cu pompa veche la schimb beneficiind de un discount si in plus se ofera si garantie 6LUNI. Cu respect George Barbu |
--------------------
Renault
Clio
1.5/2000
|
|
ClioRs |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 May 09 From: Bacau ![]() |
Si eu am avut probleme cu servo-directia..
Prima oara am crezut ca e pompa..Am dat-o jos, am curatat-o , i-am schimbat carbuni.. Toate bune si frumoase, am pus pompa la loc.., facea la fel..un huruit.. Dupa 2 zile cand viram spre dreapta se auze un harait . Am fost la un service si mi-au spus ca e caseta de directie.. Am fost la iasi la dezmebrari si m-a costat 600 ron caseta de directie Clio 1.5 DCI 48kw 65hp 2003 cu 89.000 km |
--------------------
Renault Clio
Expression
10.08.2003
- BC.05.TWS
|
|
Victor_Renault |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 31 May 10 From: Bucuresti/Drumul Taberei ![]() |
Am patit o problema ciudata. De cateva zile face o figura.
Merg linistit, o opresc, o pornesc peste ceva timp (nu conteaza cat) si abea pot sa rotesc de volan cand este pornita, nu conteaza daca in mers sau pe loc. Merge ce merge asa si isi revine brusc. Nu face chiar mereu dupa ce o pornesc dar des. Am dat bara jos si farul ca sa ma uit la amaratul de vas (ma abtin de la alte comentarii...) acesta fiind plin, altceva neavand ce sa ii fac. Nu face vreun zgomot ciudat sau alte simptome. This post has been edited by Victor_Renault: 21 Jul 2010, 01:33 |
--------------------
ex. Renault
Clio Expression 1.5 dCi 65 Hp
2003; ex. Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 Hp 2007;
ex. Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V 112 Hp 2007; Suzuki Swift Sport 1.6 16V 136 Hp 2013. |
|
stanyc2003 |
![]()
Post
#180
|
![]() Omu cu Fluensu' Group: Members Posts: 622 Joined: 2 December 08 From: Bucharest ![]() |
pompa servo????
|
--------------------
Renault
Fluence
2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat
- numere roșii
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 19:31 |