Pompa servo-directie dCi, probleme mari
![]() ![]() ![]() |
Pompa servo-directie dCi, probleme mari
Cost1984 |
![]()
Post
#121
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2004, 1.5 dci, 65 CP
- br14rsa
|
|||
sparky_20 |
![]()
Post
#122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 14 February 10 ![]() |
Salut,
La clioul meu fabricatie decembrie 2005 dci (zic asta pentru ca vad ca astea clar au avut defect de fabricatie) am reusit as repar pompa rapid si ieftin. Multumesc mult pentru tutoriale au fost de nepretuit, si daca nu gaseam topicul asta poate schimbam pompa... La mine era un carbune blocat, si se oxidase pe acolo de la umezeala, au curatat-o baietii, au dat cu nu stiu ce solutie protectoare, au siliconat-o sa fie etansa si voila merge perfect de 2 saptamani ![]() Cei care mai aveti probleme cu servo incercati mai intai sa o reparati cum arata pozele si abia dupa sa va puneti alte probleme, 80% e de la umezeala si o curatare buna ajunge sa o repuna pe picioare. Thanks a lot!!! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
|
|
capry |
![]()
Post
#123
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 July 09 From: buzau ![]() |
Dati-mi si mie un nr. de tel (cei care au facut) , contact ceva al unui mecanic , service din Buzau pt. problema cu servo , pt ca nu imi vine sa o desfac singur . In reprezentanta ma pus sa iau pompa noua si costa 2300 lei !!!! Multumesc !
|
--------------------
renault
Laguna 2 1.9 dci
2004
|
|
panterraneagra |
![]() ![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 March 10 ![]() |
Sal . Am si eu o intrebare pt cei care au reparat pompa de servo . Daca aveti idee de unde as putea sa cumpar un capac de motor , acela care tine bucsa , pt ca din pacate la mine sunt 2 dinti rupti si s-ar putea sa nu mai stea bine centrata bucsa . Sau poate sa o confectioneze cineva .... . Va multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia
Logan II
2017 , 0.9 Tce
|
|
insaneman |
![]()
Post
#125
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 August 06 ![]() |
Salut,
Am exact aceeasi problema cu servodirectia descrisa in tot thread-ul asta. Nu sunt mecanic de ocupatie si sunt oarecum reticent sa imi desfac masina fara siguranta ca stiu sa o reansamblez. V-as fi recunoscator daca mi-ati da adresa unui service din Bucuresti unde as putea sa fac operatia de curatare a pompei. Mersi anticipat. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006 DCI 80CP
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor,
Va scriu momentan din Brasov, cu o mare dilema. Pe drum de la Comarnic incoace practic simt ca am volan de Dacie. Merge f f f greu, parca e infranat de ceva tot sistemul de servo. Maine dimineata o sa ma duc la reprezentanta aici in Brasov. Daca cumva mai este cineva up la ora asta si ar avea sugestii ce sa ii pun maine sa verifice as aprecia, si mai ales daca se poate repara in juma de zi. Masina are in prezent 35.000 de km, revizii la zi, si duminica ar tb sa ma intorc in bucuresti, dar nu stiu daca o pot face cu masina in starea actuala. |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
CiPPtm |
![]()
Post
#127
|
![]() >>>>>>>> <<<<<<<< Group: Members Posts: 226 Joined: 20 April 08 From: TiMisoara/Wien. ![]() |
Salutare !
Scuze ca dau buzna asa... ![]() Am un coleg, are un Clio dci si are probleme cu pompa de servo, crede ca trebuie schimbata. Am inteles ca ii undeva la 2000 lei. Stiti voi, careva, vreun loc unde sa gaseasca mai ieftina(Timisoara) sau vreo alternativa de surescitat asta veche? Merci mult. Bafta ! All good ! ![]() |
--------------------
X(fostä)Laguna
1ph2/1.6/16v/107cp/'98/Liftback/RXT. (Actuala)
Laguna1ph2/1.9dti/98cp/`00/Liftback/Expression.
- KO 920 DU' "Prietenie înseamnă să fii alături de prieteni nu când au dreptate, ci când greșesc."
|
|
verde |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Dusule incearca sa lovesti cu ceva usor pompa de servo. Posibil sa fie carbunii blocati si prin soc sa revina in functionare.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@verde - o sa razi dar exact asta au facut cei de la service. Au luat o parghie, au lovit si de sus si de jos motorasu si acuma merge. Ramane de vazut pentru cat timp, caci dc nu erau asa overbooked imi schimbau de azi motorasu pe garantie.
|
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
verde |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Mai devreme sau mai tarziu va trebui data jos si schimbati carbunii. Pana atunci te pregatesti sufleteste si pui un ciocan in portbagaj ptr orice eventualitate. Si ai grija sa nu iesi din garantie cu lucrarea nefacuta.
This post has been edited by verde: 10 Apr 2010, 18:11 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
DeadAddict |
![]()
Post
#131
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 April 06 ![]() |
QUOTE(Mario8119 @ 12 Oct 2009, 13:36) Sunt si eu posesor Clio 1.5 Dci 82 cp, 60.000 de km. Probleme cu servodirectia au aparut de cad au fost niste inundatii in bucuresti acum cateva luni, si am trecut niste lacuri cu ea.... La inceput era un zgomot suparator, care in timp s-a agravat ca intensitate. Intai de toate tin sa multumec celor care au postat aici imi este de foarte mare ajutor. Ceea ce nu am intalnit in problemele voastre cu servo este ca: La mine cand e motorul rece (cand pornesc masina) merge pompa brici si nu face nici un zgomot. Problemele apar atunci cand se incalzeste, zgomotul e din ce in ce mai tare, iar daca merg mai mult de o juma de ora cu ea, ma si lasa servo directia pentru o bucata de timp. Partea buna este ca nu se mai aude zgomotul ![]() .... Problema asta o am si eu de cateva zile pe un clio symbol 65CP. Dupa 4-5 km incepe sa bazaie rau de tot la orice viraj stanga dreapta. Cum ai rezolvat-o? |
--------------------
Renault
Clio
2006 symbol
|
|
aoprea |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 11 July 06 From: Iasi ![]() |
azi am rezolvat si eu aceasta problema cu motorasul
de doua zile a inceput sa faca probleme directia ... cand mergea cand nu mergea iar ieri a cedat complet ... asa ca am scos la imprimanta un "referat tehnic" si m-am prezentat la vechiul meu mester la care reparam fosta dacie ...si ne-am pus pe treaba conform instructiunilor lamelele care tin capacul le-am batut usor pe laterale cu un ciocanel si o dalta apoi la montare tot cu dalta si ciocanul am departat inapoi lamelele la un carbune ii sarise arculetul si nu mai facea contact iar altul ramasase blocat in interior ... curatat, degresat, pus la loc ... ... completat cu lichid de servo acum e mai silentioasa decat cum a fost de noua ... nu a fost nevoie de nici o aerisire ... am stat 2 minute cu motorul pornit fara sa invart de volan |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik
27.11.2007
- IS.75.ADI
|
|
schoolbus |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 April 09 ![]() |
Si eu am un Symbol 1.5 dci din 2005
Am trecut prin experienta pompei de servo si am ramas cu urmatoarele impresii ce pot fi luate ca sfaturi acum deoarece tutorialul cu poze este de ajuns pentru a remedia UN DEFECT DE FABRICATIE. Eu nu as recomanda sigilarea electromotorului cu silicon sau mastic deoarece va ingreuna procesul de revizie cand va incepe sa faca figuri data viitoare. Ca si concluzie, aveti grija sa nu navigati prin baltoace adanci decat in cazul in care nu se pot evita. Apa va ajunge la electromotor ! E posibil sa nu apara simptome imediate dar umezeala va contribui la uzura electromotorului. Aveti in vedere ca electromotorul nu vine gresat sau este gresat foarte putin din fabica. Bucsa din capac se va umple inevitabil cu praf de la perii pe masura ce se tocesc. Daca ajungeti sa desfaceti electromotorul nu uitati sa gresati bucsa din capac ! Acea bucsa nu se poate schimba usor pentru simplul motiv ca nu se gaseste de cumparat. La electromotorul meu a fost nevoie de o improvizatie pentru ca bucsa se uzase (probabil din lipsa de unguent). NU improvizati cu perii moi deoarece va fi nevoie sa le schimbati des. Ca se scoate sau nu electromotorul usor nu prea conteaza dar faptul ca acel capac este tinut prin presare nu asigura un numar nelimitat de desfaceri. La un moment dat veti ramane fara urechiusele acele de metal si va insemna o cheltuiala de 2500 ron pentru ca ati pus perii de la motor de aspirator sau mai stiu eu ce. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Clio Symbol 2005 1.5 dCi (Cristaxi Edition)
|
|
aoprea |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 11 July 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE Ca se scoate sau nu electromotorul usor nu prea conteaza dar faptul ca acel capac este tinut prin presare nu asigura un numar nelimitat de desfaceri. La un moment dat veti ramane fara urechiusele acele de metal si va insemna o cheltuiala de 2500 ron pentru ca ati pus perii de la motor de aspirator sau mai stiu eu ce. intr-adevar acele urechi sunt sensibile iar la mai multe desfaceri pot ceda ... dar asta nu inseamna neaparat schimbarea ansamblui .... cum romanul este inventiv si gaseste solutii la orice ... se poate si in aceasta situatie gasi improvizatii ... chiar mai bune decat solutia originala - puncte de sudura - diverse lucrari de strungarie etc |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik
27.11.2007
- IS.75.ADI
|
|
drlv85 |
![]()
Post
#135
|
![]() om cu symbol pe mana Group: Members Posts: 80 Joined: 12 November 08 From: Böblingen .de ![]() |
@schoolbus - Care sunt periile de la electromotor mai precis, carbunii sau ce numesti exact perii ?
Urmeaza sa desfac si eu pompa si sa o curat/degresez si toate cele. Ma gandesc ca daca carbunii lipsesc sau mai stiu eu cum trebuie schimbati, ce pun in locul lor (daca e sa schimb i-as schimba pe toti 4 odata) |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
*2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706
- GL-XX-DVR 24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km 06-12-2009 -> 60k Km 01-10-2010 -> 80k Km 10-01-2011 -> 87k Km 01-09-2011 -> 104k Km |
|
Un_dus |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
A incercat cineva sa mearga la garantie cu el semi-functional. Dupa incidentul descris mai sus, vreau sa ma duc sa il schimb pe garantie, problema fiind ca nu stiu dc o sa inghita faptul ca s-a stricat si aia l-au busit cu un ciocan.
In prezent merge un pic mai greu decat in mod normal, dar vreau neaparat sa imi repar problema pe garantie |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
Meister |
![]()
Post
#137
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Salut,
am si eu o problema la Clio Symbol al meu (2006) si nu stiu sa localizez sursa. Imediat ce lovesc o groapa (cu roata stanga) se aude un huruit care in ultima vreme genereaza vibratii destul de mari pana in interiorul masinii. La inceput (acum vreo 5 luni) a fost doar un zumzet dar cu timpul s-a amplificat. M-a lasat vreo 2 luni, dupa care a aparut iar si in ultima vreme nu mai dispare pana nu opresc motorul. De cele mai multe ori se opreste dupa cateva secunde sau cand iau urmatoarea groapa. ![]() Din cate am putut eu sa localizez zgomotul si vibratiile, undeva in partea stanga in zona bateriei, respectiv farul stang. Cineva zicea ca poate sa fie pompa de servo directie, altcineva zicea ca e de la motorasul de la faruri care regleaza inclinatia. Servo nu imi face nici o problema, merge ca si pana acum, nu se aude nici un zgomot ciudat (mi-a picat si mie servo acum 2 ani - cu 1 saptamana inainte sa expire garantia si stiu cum se comporta o pompa care e pe moarte). Iar la faruri am incercat sa pun pe 0 rotitza de reglare (asa mi-a zis cineva ca pe 0 nu mai merg motorasele) dar tot asa face. O sa atasez diseara un filmulet sau un link catre acel filmulet poate reusim sa descoperim ce este. Pe mine asta ma deranjeaza ca nu stiu ce este si peste o luna vreau sa plec cu masina 2000km peste hotare. Asa daca imi crapa ceva cat timp sint acasa, nu m-ar deranja... ![]() Multumesc! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#138
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Salut Meister,
In primul rand te-as ruga sa nu mai iei gropi, ocoleste-le sau incetineste destul incat sa nu "zdrangane" nimic in masina ... altfel nu vei rezolva nimic indiferent cati bani bagi in clio ![]() Din pacate pentru sunete din acestea, "ciudate" cel mai sanatos este sa urci masina pe o rampa si sa tragi/sa bagi etc. pana gasesti sursa zgomotului neplacut. Altfel e greu de tot. Spor si asteptam filmulet daca ai ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Meister |
![]()
Post
#139
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Si exemplu de huruit/zumzait...
Ca sa mai excludem din cauze, cred ca primul lucru ma voi duce la firele de la motorashul minune de la faruri. Tre sa fie un motor al naibii de puternic de huruie in halul ala de vibreaza toata masina... @cmandrei: In privinta gropilor ar trebui sa-i ridic o statuie acestei masini. Unde locuiesc eu e zona offroad, am calarit autostrada Buc-Pit mii de km pe vremea cand nu era reparata, am urcat-o de cateva ori pe drumul care duce la Muntele Rosu si nu am schimbat decat 2 bielete. Si alea ca se lua ITP-stul de mine ca eu le mai tineam inca 2 ani. This post has been edited by Meister: 4 May 2010, 21:21 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
cip31 |
![]()
Post
#140
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Adica nu poti sa localizezi zona de unde se aude? Pare a fi undeva in zona motorului! Nu?
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Un zumzait se aude si la mine. L-am localizat langa recipientul de lichid de racire si de frana. E o chestie acolo din care intra si ies fire, si aia zumzaie cumva neregulat. Bazaie 1 secunda, cu pauza de 0,5 sec, incepe iar....... dar nu face tot timpul, si nu am reusit sa inteleg in ce conditii face.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
crisolro |
![]()
Post
#142
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Valva (supapa) wastegate. .. si la mine zumzaie ciudat de tare uneori insa pana la revizie asa sta; dealtfel, nici nu-s convins ca are o problema. ... totusi, daca nu ar lucra atunci n-ar trage masina, ar scoate fum (turbina nefunctionala)
daca mergi tu sa intrebi (n-ar fi rau daca mai ai garantie ![]() This post has been edited by crisolro: 6 May 2010, 06:58 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Si o poza cu "Zumzaitoarea"
![]() This post has been edited by S4b1n: 6 May 2010, 12:28 Attached thumbnail(s) 06052010239.jpg ( Size: 681.96k ) Number of downloads: 2263 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
crisolro |
![]()
Post
#144
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
da dom'le, aia e - si a mea bazaie exact cum zici tu
e electrica si calculeaza nustiuce volum de aer necesar a trece prin turbina etc. - dealtfel poti urmari unde duc furtunelele alea doua de dedesubt eu chiar is curios daca e defecta in momentul in care bazaie mai tare sau de fapt se mai uzeaza si ea si de aia bazaie mai tare - sau poate fi agonia dinaintea mortii eu zic sa profiti de garantie daca mai e si sa pui o intrebare la service si mai sunt si curios si de pretul (astronomic ma astept eu) al acestei piese nu stiu daca am inteles bine, se pare ca ar fi o particularitate a celor de 85 cp - aici posibil sa ma insel This post has been edited by crisolro: 6 May 2010, 12:33 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
thedave |
![]()
Post
#145
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 February 08 From: Craiova ![]() |
Pentru ca am intrat si eu in clubul celor afectati de pompa de servodirectie (Clio DCI 1.5 80 cai, din Dec 2005 - 74 000 Km) as vrea sa multumesc tuturor care au dat descrieri si au pus poze pentru curatirea ei. Maine am sa incerc aceasta operatie, astazi doar m-am uitat putin pe acolo fara sa desfac nimic din ansamblul pompei.
O singura neclaritate as avea. Prin descrieri majoritatea spun ca se completeaza sau se inlocuieste uleiul odata curatati carbunii si remontata pompa...Dar din pacate mie nu prea mi se arata cum as putea face asta, data fiind pozitionarea pompei...Pare ca ar trebui sa dau jos actuatorul (motorasul) pt reglarea farurilor altfel nici macar nu poti scoate/pune capacul bidonasului - acesta fiind exact sub acel motoras? Daca trebuie dat jos motorasul farului, asta banuiesc ca se face printr-o rotatie si tragere - Nu as vrea sa stric alte chestii de aceea indraznesc sa intreb, desi poate intrebarile mele aici pot parea "copilaresti". Ma gandesc ca nu pot pune ulei in bidonas inainte de a pune pe pozitie pompa deoarece ar curge fie pe la conexiunea spre furtunas fie pe la conducta? Sau cumva in dreptul conductei rigide uleiul nu curge decat cand pompa functioneaza, si astfel furtunul fiind flexibil, imi va permite fixarea lui la bidonas si inainte de a pune pompa pe pozitie as putea lasa intreg ansamblul mai jos si astfel cu un furtun/seringa as putea pune noul ulei. Am vazut ca cineva undeva pe forum, recomanda si scoaterea bateriei ca sa poti ajunge la dopul bidonasului si sa poti turna ulei...dar deja mi se pare mult prea mult pt aceasta pompa... Cred ca intrebarea mea ar fi buna si pt cei care vor sa-si inlocuiasca singuri intreaga pompa fie cu una second hand fie cu una noua, nu doar pt cei care incearca sa o repare... Vad ca intr-un alt topic onlinedriver spune referitor la cum a completat uleiul pt servodirectie. "Nu va recomand dar va spun si cum am facut plinul. Nedorind sa umblu pe dedesupt am scos motorasul de la far (se suceste in sens invers acelor de ceasornic dupa ce tragi de o clamita situata in partea dreapta). La montare a trebuit sa-mi bag degetele prin locasul de unde se schimba becurile si sa trag puternic de partea mobila a farului pina in momentul in care mi-a intrat motorasul la loc in fante. Cei care au degetele mai groase ar trebui sa se abtina. Nu e usor dar e realizabila lucrarea. Farurile nu mi s-au decalat. O penseta ar fi de mare ajutor. " Multumesc anticipat si scuze daca raspunsul va fi evident, insa nu pot spune ca ma pricep la aceste aspecte. This post has been edited by thedave: 8 May 2010, 21:51 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 - Fidji 1.5 DCI, 80 CP
|
|
trami |
![]()
Post
#146
|
- Group: Members Posts: 270 Joined: 15 July 05 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(thedave @ 8 May 2010, 21:27) scoaterea bateriei ca sa poti ajunge la dopul bidonasului si sa poti turna ulei...dar deja mi se pare mult prea mult pt aceasta pompa... Daca scoaterea bateriei e MULT prea mult, reparatia pompei cum crezi ca e? Eu zic sa asisti pe cineva care se pricepe. |
--------------------
Kuga
2
-
- -
|
|
thedave |
![]()
Post
#147
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 February 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(trami @ 8 May 2010, 21:52) Daca scoaterea bateriei e MULT prea mult, reparatia pompei cum crezi ca e? Eu zic sa asisti pe cineva care se pricepe. Sa inteleg ca acesta este raspunsul? Asta este metoda cea mai sigura - de a scoate bateria, pentru a putea completa uleiul la servodirectie? Eu am incercat sa pun intrebarea constructiv, deci incerc sa gasesc un raspuns general valabil pt Clio DCI cel putin modelul 2005. Asa cum am spus cred ca este util si pentru cine ar decide ca are nevoie/ca prefera sa inlocuiasca pompa si deci trebuie doar sa o inlocuiasca. Reparatia pompei nu necesita indemanare si cunostinte in privinta "arhitecturii" masini. Sunt oameni care se pricep la partea electrica si la motoare fara a se pricepe la masini. Reparatia efectiva o sa o incerce cineva care se pricepe la aceste lucruri, dar nici unul din noi nu este familiarizat cu arhitectura masinii. In plus incercam sa facem un plan si sa nu ne punem problema de-abi la sfarsit cum facem cu completarea de ulei. Mai spunea cineva ca e mult prea mult sa demontezi jumatate din masina pentru ca au gandit Renault prost aceasta pompa si pozitia ei...sub aspectul acesta am formulat si eu ca mi se pare si mie deja mult numai cat sa ajungi sa completezi un nivel de ulei....Probabil logica Renault a fost - cu schimbul de ulei schimbi si pompa...chiar daca ai doar pierderi schimbi tot...eventual masina ![]() Multumesc. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 - Fidji 1.5 DCI, 80 CP
|
|
trami |
![]()
Post
#148
|
- Group: Members Posts: 270 Joined: 15 July 05 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(thedave @ 8 May 2010, 22:27) e mult prea mult sa demontezi jumatate din masina pentru ca au gandit Renault prost aceasta pompa si pozitia ei... sa completezi un nivel de ulei....Probabil logica Renault Daca ai ceva cu Renault-ul, intreaba-i pe cei din grupul VAG daca lor le este mai usor, mai ieftin sau mai comod (VW POLO, SKODA FABIA, SEAT IBIZA). Stim doar sa criticam? |
--------------------
Kuga
2
-
- -
|
|
thedave |
![]()
Post
#149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 February 08 From: Craiova ![]() |
Astept un raspuns logic si constructiv si nu am nimic deosebit cu Renault. Fiecare masina are hibele ei...
Multumesc. 9 May 2010, 15:20: Am facut operatiunea de umplere cu ulei a bidonasului de la servo, scotand doar mufa de alimentare a motorasului (actuatorului) de la farul stang. Astfel a fost loc de manevra pt a scoate si a infileta capacul cu putina atentie sa nu iti scape dopul (asta in cazul in care nu ai aparatorea demontata si vrei doar sa umpli cu ulei. Umplerea efectiva am facut-o printr-un furtun cu o palniuta subtire. Apoi am pus mufa la loc...simplu...fara a strica sau deregla farul. Ce era in motorasul de la pompa de servo...o grozavie. Ce vreau sa subliniez este ca nu intrase pic de mizerie de afara - toata mizeria era de la praful de carbuni...deci nu cred ca pozitia de langa roata din stanga defavorizeaza strangerea de mizerie/umezeala...ci pur si simplu a fost un defect de fabricatie...carbunii mai moi, colectorul prea aspru...Singurul dezavantaj al pozitiei este demontarea/montarea, respectiv umplerea cu ulei...Am folosit o substanta speciala de curatarea a contactelor....si un spray de curatire a echipamentelor electrice/electronice. Sper sa mai functioneze ceva mii de kilometri, desi ar fi fost bine daca se scotea tot rotorul si se reconditiona colectorul pe strung. Poate sunt putin paranoic, dar am vazut ca se cam incinge motorasul cat am lasat-o sa mearga cu protectia de noroi scoasa...nu stiu daca e normal sau nu, cert este ca acum nu se mai aude tiuitul asa de puternic cum se auzea inca de cand masina era noua si merge foarte usor volanul pe loc. This post has been edited by thedave: 9 May 2010, 15:20 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 - Fidji 1.5 DCI, 80 CP
|
|
alexandru_soare88 |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 May 10 ![]() |
Salut ! am si eu o prb cu servo-directia , mergem cam greu ( aproape ca nu as avea servo ) , am fost la service cu masina si mi sa spus ca nu are absolut nimic , mentionez faptu ca masina era in garantie , dar totusi fata d alte masini similare ,la mine merge mai greu si nu stiu ce are , p langa faptu ca merge greu scoate si un sunet specific dar se aude mai tare dkt ar trebui ...daca aveti idee despre ce e vorba va rog sa imi transmitetzi si mie despre ce e vorba ca eu habar n-am !
O seara placuta ! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / dCi
- B XX JJH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 18:33 |