Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Orange

AndreiMR
post 13 Oct 2015, 09:58
Post #301


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Clientii cu adevarat importanti nu trateaza cu amaratii de la call-center, aia au persoane dedicate care se ocupa de chestiile astea, primesc servicii pe care altii nu le primesc, conditii preferentiale...si la ei nu se pune problema de service, cand s-a stricat un telefon primesc unul nou in schimb fara niciun fel de problema smile.gif

Singurul caruia nu-i convine ca pleaca un client marunt e angajatul de la retentie, care e evaluat in functie de rata de succes pe care o are in a-i convinge pe clienti sa ramana.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Oct 2015, 10:00
Post #302


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




E cu dus si intors. Nu conteaza de unde vii, sau unde esti. Ce conteaza este ca platesti un serviciu pe care ti-l ofera, iar acel serviciu trebuie sa aibe anumite standarde. Ideea e ca eu platesc atat cat ceri tu, eu astept sa primesc ce mi-ai promis tu de banii aia.
Intr-o companie ideala, toti angajatii sunt aliniati cu privire la standarde, atitudine, disponibiltate, etc. Intr-o companie se pot face si exceptii, pentru anumiti clienti si aici nu mai au cum sa fie aliniati toti. Poate dai de unul in callcenter mai slab de inger pe care il intorci de toate partile si iti da ala 20 de exceptii, numai sa scape de tine. La polul opus poti da de unul care sa te faca sa te simti penibil pentru pretentiile tale absurde fara sa te jigneasca in macar o privinta.

Ce incerc sa va spun eu aici, este ca nu am de ce sa apelez la tertipuri, sa ma cert cu ei, sa ii manipulez sau mai stiu eu ce.
Eu chiar nu mint, chiar am dreptate in ceea ce sustin, trebuie doar sa ii conving pe ei. Interesul meu nu este sa deranjez, sa le irosesc timp, sa le consum resurse, sau sa le enervez angajatii, interesul meu este sa primesc ceea ce mi s-a promis, anume garantia telefonului.
Nu are nicio relevanta ca o presupusa interventie soft anuleaza garantia hard. Important este ca interventia este exact asta, presupusa, nu si verosimila.
De aceea ma simt inselat. De aceea acum ca nu am solutionat in niciun fel intern, va trebui sa implic si terti, recte ANPC.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 13 Oct 2015, 10:02
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(Synyster @ 13 Oct 2015, 09:58)
Clientii cu adevarat importanti nu trateaza cu amaratii de la call-center, aia au persoane dedicate care se ocupa de chestiile astea........
*


Aia sunt clienti business (persoane juridice)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2015, 10:03
Post #304


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@Vlad: La prima vedere pare doar UN CLIENT, cateva zeci de lei pe luna. Dar, cand multiplici asta la mii de clienti care iti pleaca de la un contract ferm la ceva nesigur ce nu creeaza obligatii lunare si pe care nu te poti baza in bilantul anului urmator, cam conteaza.
Chiar si o reducere cu 1 LEU in costul lunar al unui abonament conteaza, cand vinzi abonamentul respectiv la sute de mii de clienti.

Asadar, nu te costa nimic sa le reamintesti in mod civilizat ca tu esti "clientul nostru, stapanul nostru". Poate merge, poate nu. Dar, daca merge, de ce sa nu incerci?
Eu folosesc zilnic aceasta metoda cand negociez cu furnizorii mei si, la final de luna, rezulta economii deloc de neglijat.

Si, in al doilea rand, hai sa lasam mistourile referitor la originea fiecaruia, intrucat nu isi au rostul aici.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Oct 2015, 10:08


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Oct 2015, 10:10
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(MuciX @ 13 Oct 2015, 10:00)
E cu dus si intors. Nu conteaza de unde vii, sau unde esti. Ce conteaza este ca platesti un serviciu pe care ti-l ofera, iar acel serviciu trebuie sa aibe anumite standarde. Ideea e ca eu platesc atat cat ceri tu, eu astept sa primesc ce mi-ai promis tu de banii aia.
*

Cu asta sînt de acord. Dar de-aici și pînă la atitudinea primitivă a lui Laurențiu, care se crede "stăpîn" peste Orange doar pentru că decartează cîțiva leuți amărîți, e cale lungă.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2015, 10:24
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Cativa leuti amarati au insemnat facturi de peste 100 de lei lunar, timp de mai bine de 6 ani. Adica peste 7200 de lei. De 3 ani incoace platesc lunar de 3 ori mai putin. Daca ar fi fost baieti destepti si mi-ar fi oferit de le-am cerut la momentul respectiv, poate nu imi reziliam abonamentul si imi luau lunar aceiasi bani.
Multiplica asta la zeci-sute de mii de clienti care au procedat la fel si vei avea imaginea a ce inseamna puterea unui client amarat, precum si raspunsul la intrebarea de ce operatorii de telefonie mobila nu se mai lafaie in bani ca pe vremuri.
Astazi Orange ofera ceea ce ceream eu acum 3 ani (sharing-ul traficului de net intre stick-ul de date si telefon) si imi spuneau ei ca cer imposibilul; prea tarziu!

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Oct 2015, 10:25


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Oct 2015, 10:31
Post #307


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Laurentziu, tu trebuie sa incerci sa vezi si perspectiva companiei. Nu uita, romania are una dintre cele mai ieftine piete de telefonie mobila. Pe langa asta, baza de clienti se invarte la cateva milioande de fiecare, deci daca procedau cateva sute de mii ca tine erau in pragul falimentului, ceea ce nu sunt, deci cineva e in eroare. tongue.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2015, 10:35
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai toti lasa pana la un anumit punct la care sa obtina si profit. Faptul ca e una din cele mai ieftine piete de telefonie se datoreaza si clientilor. Daca nu ar fi pus si clientii presiune pe furnizor, nu ar fi fost asa. smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 13 Oct 2015, 10:46
Post #309


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Nu e neaparat cea mai ieftină.
De câțiva ani cumnatul meu (locuiește în Italia) sună de pe Vodafone IT pe Vodafone RO cu 1 cent/minut. Opțiunea e parcă 10 EURO/lună și include și minute naționale și net, nu mai știu cât.
Eu cu 10 EURO aveam pe WIND IT 2GB net și o gramadă de minute în rețea plus nu știu cât naționale.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 13 Oct 2015, 12:35
Post #310


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Oct 2015, 11:24)
Multiplica asta la zeci-sute de mii de clienti care au procedat la fel si vei avea imaginea a ce inseamna puterea unui client amarat, precum si raspunsul la intrebarea de ce operatorii de telefonie mobila nu se mai lafaie in bani ca pe vremuri.
*



Eh, numarul de abonati a tot crescut la ei, si au profituri bunicele in Romania, cel putin din informatiile care apar pe site-urile economice. Deci nu au renuntat asa de multi la abonamente, dimpotriva tongue.gif

Ce a patit MuciX e o mizerie, si pe mine unul ma surprinde. S-ar putea sa tina de politica service-ului cu care lucreaza ei, sa se lege de niste chestii absurde tocmai ca sa isi mai reduca din volumul de munca.

Am avut de-a face cu Orange in multe situatii, atat ca PF, cat si PJ, si intotdeauna am rezolvat repede si usor orice problema am avut-o cu ei, indiferent ca erau probleme cu device-uri sau probleme ce tin de abonamente. Ceea ce nu pot spune despre Telekom, Digi si UPC, cu care am avut meciuri pe diverese probleme.

Orange au o problema mare cu partenerii pe care i-au selectat insa, si service, dar mai ales magazine partenere si telesales, acolo se intampla multe porcarii pentru ca asa au inteles sefuletii firmelor alora sa faca afaceri, isi bat joc efectiv de angajati, pe care ii dau afara pe banda rulanta, in loc sa ii pregateasca, si aia isi bat joc la randul lor de clienti.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 13 Oct 2015, 14:14
Post #311


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Un partener Orange ma punea pe mine sa imi fac abonament de 7 eur/luna timp de 3 luni ca sa-mi inlocuiasca un SIM, pe motiv ca nu am reincarcat in ultimele 3 luni.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Oct 2015, 15:27
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Oct 2015, 10:24)
Cativa leuti amarati au insemnat facturi de peste 100 de lei lunar, timp de mai bine de 6 ani. Adica peste 7200 de lei.
*

7200 de lei timp de șase ani... O avere, într-adevăr. Încă puțin și dădea oringiul faliment. Le-ai tras-o, ce mai pot să zic... biggrin.gif
Banii ăia de i-ai dat tu eșalonat în șase ani reprezintă doar o fărîmă din cheltuielile lor lunare. Dar tu visează în continuare... tongue.gif

Cît despre iluzia cum că tot ce faci tu este replicat de zeci și sute de mii... Ce să zic, dacă toți ar face ca tine, atunci am sta cu toții cu chirie aproape de serviciu, orașul ar fi un paradis al bicicletelor, n-ar mai locui nimeni în case, n-ar mai trăi nimeni în afara Bucureștilor, iar benzinăriile ar da faliment. Dar uite că nu se întîmplă așa. Știi tu, dacă și cu parcă... biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 13 Oct 2015, 15:46


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2015, 15:53
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Am inteles, am detaliat cum as face eu, ca atat ma duce capul. Tu cum ai face in situatia data?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Oct 2015, 16:07
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Eu le-aș spune că sînt supărat pentru modul în care mă tratează și că mă aștept ca ei să-și onoreze contractul de garanție fără să apeleze la trucuri murdare. Iar pe urmă m-aș duce la ANPC.
Atît. Fără referiri la cîți bani le-am dat și la cum ar trebui să-mi șteargă ei mie pantofii pentru că le-am făcut onoarea de a le fi client.

This post has been edited by VladSoare: 13 Oct 2015, 16:09


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Oct 2015, 16:24
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Tolstoievschi crede ca daca platesti un serviciu cel ce iti face acel serviciu este sclavul tau, poti sa il iei acasa sa iti spele rufe, sa faca de mancare , curat etc. ca doar i-ai platit serviciul. PLM, cand ne maturizam si vedem asa cum trebuie lucrurile!
Mucix are dreptate, vrea garantia promisa la terminal, dar asta nu include faptul ca a dat x sau y lei, lei pentru care a beneficiat de alt serviciu.

El inca se mai crede la mamica la firma, cand se ducea dupa recuperat datoriile, ,,m-a trimis mama sa imi dati banii"

This post has been edited by l@u: 13 Oct 2015, 16:26


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2015, 17:37
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@l@u: Zi si tu cum ai fi procedat mai bine, nu mai freca duda pe aici.

@Vlad: la ce spui tu, laconic, cei ce trebuie sa solutieneze reclamatia vor interpreta ca "alt zgarcit care vrea telefon nou pe garantie". Daca le spui si cam cati bani ai bagat in fundul lor, aia s-ar putea sa priveasca altfel problema si sa realizeze ca ar putea fi luati la rost de sefi daca iti dau ignore. Pentru tine cateva mii de lei nu inseamna nimic, pentru cel care iti proceseaza reclamatia poate insemna salariul pe jumatate de an.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 13 Oct 2015, 17:43
Post #317


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu te supara, dar nu-i asa. Tu le-ai platit niste bani, multi-putini...irelevant deocamdata, iar de acei bani tu ai primit servicii. De care ai fost multumit cel putin pe perioada cand le plateai, ca doar nu le plateai aiurea, nu?
Deci tu ai cumparat ceva, ai facut si tu si ei un troc.
Nu te poti duce sa le zici " dar stiti cati bani v-am dat?" , atata timp cat ai primit ceva in schimb, n-ai dat din marinimia sufletului tau. N-ai facut donatii.

E ca si cum te duci la brutar si ii zici ca vrei paine alba la 1 leu. Ala iti zice ca costa 3 lei.
La care tu ii zici: nene dar stii cati bani ti-am dat pana acum pe paine?
Pai da , dar si cata paine ai mancat, aia nu conteaza?

This post has been edited by vallixx: 13 Oct 2015, 17:46


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Oct 2015, 18:03
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Mai tizule cam ti-ar veni daca angajatorul tau ti-ar spune ,, am bagat zdemiide lei in curul tau, de acum 6 luni muncesti gratis ca eu te-am platit pana acum"?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 13 Oct 2015, 18:25
Post #319


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Mâine mă duc la reno și fac un țirc monstru. 21.000 euroi o fo' leguma mea, or făcut de pe urma ei o grămadă de bani, vreau revizii gratuite toată viața! sleep.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2015, 18:26
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@vallixx: aici vorbim de un telefon luat la abonament sau fidelizare. Practic, in acest mod, iei telefonul in rate. Poti privi acest lucru ca pe o inchiriere lunara a telefonului la care, la finalul perioadei contractuale de 1-2 ani, iti va ramane tie acel telefon. Aici imi vine in minte exemplul cu iphone-ul pe care il iei cu 200 de euro, cu conditia sa platesti lunar un abonament de 49 de euro timp de 2 ani, perioada in care vei plati lunar mai mult decat valoarea telefonul, cu riscul de a nu folosi integral beneficiile din abonament.
Daca ti se fura telefonul, ghinion. Insa, daca telefonul se defecteaza in perioada de garantie, telefon pentru care platesti lunar, iar furnizorul de servicii refuza reparatia in garantie fara o justificare reala, fiind pus sa cheltui suplimentar pe alt telefon, e normal sa apelezi la toate caile de atac, inclusiv sa il atentionezi pe respectivul furnizor ca exista si concurenta.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Oct 2015, 18:27


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Oct 2015, 18:56
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Oricum vad ca nu intelegi, fie cum spui tu.Noi vorbim de mere, tu le amesteci cu pere.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 13 Oct 2015, 20:05
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Păi nu face așa întotdeauna? biggrin.gif

This post has been edited by VladSoare: 13 Oct 2015, 20:06


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 13 Oct 2015, 20:21
Post #323


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.461
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Amu' poate ca nu s-o exprimat el cum trebuie, dar e o logica ok in ideea aia.

Adica atunci cand el expui cati bani o luat de pe tine in ultimii x ani, faci practic tu matematica in locul lor, ca sa aiba idee cat ar putea sa mai incaseze de pe tine si in urmatorii x ani. Amu' e alegerea lor daca nu le trebuie banii aia.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 13 Oct 2015, 20:27
Post #324


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Si in ciuda contestatarilor functioneaza.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 13 Oct 2015, 20:41
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(bucatzel @ 13 Oct 2015, 21:21)
ca sa aiba idee cat ar putea sa mai incaseze de pe tine si in urmatorii x ani. Amu' e alegerea lor daca nu le trebuie banii aia.
*



Probabilitatea de a mai putea este mica cand esti ars, deja 99% se gandesc sa schimbe tabara, ei stiu lucrul asta si actioneaza ca atare, adica ii dor pe langa cuc.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 13 Oct 2015, 23:14
Post #326


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Laurentiu, eu nu am zis sa nu folosesti toate caile de atac, inclusiv amenintarea ca te duci la concurenta, ci am zis doar ca "stiti cati bani v-am dat eu de-a lungul timpului" nu e relevanta. I-ai dat ca sa te alegi cu ceva, ori beneficii, ori telefon in rate......ori telefon pe care nu ti l-ai fi permis la liber ori ti l-ai fi permis, dar pe o suma exagerata.

Si eu am un abonament de retentie de la Orange, pe care l-am cerut (stiind ca exista) motivandu-le ca plec la RDS. Dar am pus problema altfel, nu ca "v-am dat o gramada de bani" ci le-am explicat ca RDS imi ofera totul nelimitat la o treime din pretul lor si ca oricat as vrea sa raman la ei, nu pot neglija partea financiara. Astfel ca daca o dam la pace cu abonamentul nelimitat undeva la jumatate, atunci raman.

Nu vroiam neaparat nelimitat, dar nu imi convenea sa stau sa imi calculez minute sau mega, ca sa am grija sa nu depasesc. Au acceptat pe loc. Oricum nu m-as fi dus la RDS, dar ei nu stiau asta. biggrin.gif

This post has been edited by vallixx: 13 Oct 2015, 23:19


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 14 Oct 2015, 13:22
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Daca, cu aceasta abordare, iti rezolvi problema, inseamna ca a fost relevanta. biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 14 Oct 2015, 14:16
Post #328


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Fii tu sigur ca cu abordarea " stiti cati bani v-am dat eu in X ani " o sa rezolvi totul.

Personal la mine la munci, daca vine unul cu texte d'astea il trimit la arat.
Ca de banii pe care mi i-a dat, i-am dat ceva in schimb.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 14 Oct 2015, 14:23
Post #329


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




Stai linistit ca fac ei calculul si fara sa le spui tu.


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_p
post 14 Oct 2015, 17:18
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 1 April 06
From: psd=evil




L-am auzit pe Ponta spunand sa se verifice daca e adevarat ca unii furnizori de gaze cer banii in avans, si ca nu e normal sa se intample asa ceva.
Are perfecta dreptate ca nu e normal ce face GDF Suez, dar totusi toti providerii de telefonie mobila cer pentru abonamente banii in avans de ani de zile si nimeni nu s-a sesizat pana acum.

This post has been edited by paul_p: 14 Oct 2015, 17:27


--------------------
Fara roti fara ipocriti - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 14:39
Dacia