Orange
![]() ![]() ![]() |
Orange
l@u |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#272
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu, fix asa procedez de fiecare data cand service-ul imi pune placa cu "nu este acoperit de garantie". Si functioneaza.
|
--------------------
.
.
.
|
|
l@u |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#274
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Imi pare rau pentru tine daca cedezi atat de usor.
|
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MuciX @ 8 Oct 2015, 20:36) Ideea e ca eu nu ar trebui sa demonstrez ca root-area nu videaza garantia. Eu trebuie sa demonstrez ca nu e root-at. tu nu trebuie sa demonstrezi nimic. ei trebuie sa explice, in scris, cum au ajuns la concluzia definitiva ca telefonul este rootat. daca nu iti place raspunsul oficial, te duci la ANPC, Instanta etc. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Oct 2015, 21:08) daca, dupa readucerea la starea normala a telefonului (resoftarea cu softul original, de fabrica), defectul va disparea, atunci e clar ca problema s-a datorat softului neconform cu telefonul. Si ce te faci daca un bug in rom-ul custom de-l pui traseaza niste pixeli pe ecran pana-i omoara? Daca vrei un pic de istorie in materie de virusi, multi de-astea faceau. Trigger-uiau citiri random pana terminau hard-ul, trimiteau semnal catre monitor in afara frecventei suportate de el pana se busea, chestii de-astea "finute". O fi ceva mai greu sa faci de-astea cu un android, dar nu neaparat imposibil. Asa ca daca ar fi fost cazul sa-si fi root-at telefonul, pretentia alora nu-i chiar atat de nejustificata. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
gabize |
![]()
Post
#277
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Și dacă faci reclamație la OPC, ei neavând experți în domeniu, la cine apelează pentru o opinie pertinentă?
This post has been edited by gabize: 9 Oct 2015, 10:20 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Dar ce te faci dacă un Gigel de la service a rootat telefonul? Am auzit și de cazuri de-astea.
![]() La Samsung există un bit în BIOS care din zero se face unu în momentul în care flash-uiești un ROM nou, iar înapoi la zero nu se mai poate da. Poate că un deștept de la servis o fi avut ideea măreață să facă un reinstall de ROM fără să știe de chestia asta. Cine știe ce Dorei or avea și ei prin servisuri... Cert este că am citit de astfel de cazuri, și nu la noi, ci chiar în țări cu apă caldă. Ba ar putea s-o facă chiar intenționat, tocmai ca să aibă un pretext să te trimită acasă. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
gabize |
![]()
Post
#279
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Din ce am citit prin alte părți, ESD-ul nu anulează garantia dacă knox-ul nu mai e 0.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#280
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 9 Oct 2015, 11:11) Si ce te faci daca un bug in rom-ul custom de-l pui traseaza niste pixeli pe ecran pana-i omoara? Daca vrei un pic de istorie in materie de virusi, multi de-astea faceau. Trigger-uiau citiri random pana terminau hard-ul, trimiteau semnal catre monitor in afara frecventei suportate de el pana se busea, chestii de-astea "finute". In primul rand, astfel de virusi n-au legatura cu rootarea, pot fi instalati direct, odata cu vreo aplicatie si pot disparea la un eventual hard reset. Cum demonstrezi tu ca service ca a asta a fost cauza? Ca sa elimini o astfel de posibilitate, ar trebui sa interzici utilizatorilor sa instaleze aplicatii pe telefon, lucru imposibil de realizat. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai Laurica cum le stii tu pe toate ca o fata mare
![]() ![]() This post has been edited by cj98czh: 9 Oct 2015, 12:17 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#282
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Chiar imposibil nu e. Uită-te la aifoane: nu poți instala decît din magazinul lor, doar ceea ce-ți permit ei. Iar userii sînt foarte fericiți așa.
![]() Dacă-mi amintesc bine, Apple a încercat la început să anuleze garanția pe motiv de jailbreak, dar asta a generat niște niște procese pe care Apple le-a pierdut. Acolo, la capitaliștii adevărați, consumatorii care-și cunosc drepturile sînt o forță cu care nu te joci. La noi... merge și-așa. This post has been edited by VladSoare: 9 Oct 2015, 12:24 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#283
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
MuciX |
![]()
Post
#284
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
L-au dat mai departe, nu s-au ocupat ei.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Mi se pare maxim...iti spun ca orange are service-ul lor, nu-l da mai departe nicaieri. Singura posibilitate sa dea ceva mai departe este daca nu au autorizatie de reparatie de la producator (gen Allview) Pe certificatele de garantie de orange, la interventiile in service apare stampila de orange nu de esd sau alt service.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
vallixx |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Orange are service-ul lor in sensul ca au o firma agreata (de fapt mai multe) unde fac ei servisarea.
Firme care lucreaza doar cu Orange, eu nu ma pot duce cu un telefon luat la liber, pe care vreau sa-l repar., chiar si pe bani. Am fost eu la ei, trimis direct de Orange, sa-mi decodeze un telefon luat la fidelizare, care iesise din perioada contractuala. M-au trimis pe undeva prin Bucurestii Noi, intr-o curte mare plina cu masini inscriptionate Orange, dar firma propriu zisa este un partener, are alt nume decat Orange (ceva cu "systems", dar nu bag mana in foc), si care se prezenta ca " partener service Orange". Acolo se trimite tot ce tine de garantie. Pentru o casca cazuta la un Moto Defy, m-au trimis undeva pe la IMGB. Tot garantie, alt partener. This post has been edited by vallixx: 12 Oct 2015, 17:45 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
MuciX |
![]()
Post
#287
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#288
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Corect. Ala e service-ul lor, repara aproape toate marcile acolo (exceptie Allview, htc erau si la exceptii dar de curand au rezolvat si acum repara si htc) Nu trimit la esd, depanero si care or mai fi. De asta ii spuneam colegului sa intre pe site-ul lg si sa ia legatura direct cu ei, sa le explice situatia, poate rezolva ceva (adik sa-l trimita la alt service autorizat de lg, nu la cel de orange)
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
MuciX |
![]()
Post
#289
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
elgi m-au trimis la oranj.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Stai mai, prima data nu te-ai dus la Oranj?
Ca la garantie te duci de unde-l cumperi, ei se descurca mai departe. Eu m-am dus la servisul direct pentru ca nu stateam sa astept zile intregi in care telefonul era pe drumuri intre Oranj si service, asa ca m-au trimis direct. Insa traseul e client-oranj-service-oranj-client. Oranj nu serviseaza la LG. This post has been edited by vallixx: 12 Oct 2015, 17:56 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
MuciX |
![]()
Post
#291
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
M-am dus la oranj, oranj au zis ca e root-at. Am contactat si elgi, ei mi-au zis sa ma duc inapoi la oranj. Am facut reclamatie in cadrul oranj si au zis acelasi lucru.
Asa ca voi compune o reclamatie pe site-ul ANPC careia ii voi atasa screen capture-ul cu root check pus cateva pagini in urma si pozitia oficiala a oranj. Orice ar fi, voi face tot posibilul sa nu mai fiu client oranj, pe viitor. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Ba da, tot service-ul ala minunat ii asigura garantia si la lg. Are certif de garantie de orange, nu e valabil la alt service autorizat de lg (gen esd)
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#293
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@MuciX: verifica de cati ani esti clientul lor, cam ce facturi medii lunare ai avut, inmulteste cu vechimea in retea, fa un total, apoi verifica cam ce perioada contractuala mai ai pana vei putea rezilia abonamentul.
Cu astea in cap, fa un mail la relatii cu clientii Orange, in care specifici cate sute sau mii de euro ai virat pana acum in contul, ce abonament utilizezi in prezent, precum si ce perioada contractuala mai ai, in stilul de aici. Mentioneaza apoi de cand ai cumparat telefonul, cat ai dat pe el, apoi si ca ai prelungit perioada contractuala pentru a-l putea lua. Mentioneaza apoi si problema cu care te-ai confruntat in cadrul service-ului; adauga apoi ca nu stii la ce face referire service-ul si ca nu intelegi de ce nu mai este in garantie, cat timp telefonul nu prezinta urme de agresiune. Continui apoi cu "avand in vedere cele constatate, ma vad nevoit sa-mi inlocuiesc telefonul pe cheltuiala proprie". Ca urmare a faptului ca, dupa atatia ani in care am virat in total mai bine de (x sute/mii de euro, folosesti sumele de mai sus), Orange nu doreste sa-mi repare telefonul invocand un motiv (...), consider ca este mai bine ca, la finalul perioadei contractuale, sa incetez relatia contractuala cu Orange, urmand a utiliza ulterior serviciile altui operator. O zi buna! MuciX Fa asta inainte de a reclama la ANPC si vezi ce obtii. Daca vezi ca iti dau flit, raspunde-le cu o copie a reclamatiei de la ANPC. This post has been edited by Laurentziu83: 12 Oct 2015, 22:35 |
--------------------
.
.
.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Deci Orange invoca faptul ca un defect aparent legat de display ar fi fost cauzat de root-area (reala su nu) a telefonului???
|
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
vallixx |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Laurentiu & Mucix
Se poate rezilia orice fel de contract indiferent cat timp mai ai pana la expirarea lui. Exista legi. Niciun fel de contract, chiar daca este semnat fizic de ambele parti, nu are voie sa contina clauze care contravin legii. Orice clauza de acest fel este nula. Prin lege, dreptul unui consumator de a rezilia un contract nu poate fi constrans. Orice clauza care zice ca n-ai voie este nula, poate sa spuna oricine de la Oranj orice. Ei se bazeaza pe faptul ca lumea nu stie sau prefera sa nu se complice. Mai departe, orice taxa de reziliere este o constrangere a dreptului la reziliere, ca atare nula. Daca nu ai luat ceva subventionat ii notifici si in 30 zile esti liber, in caz de nu esti, ii dai in judecata si castigi, insa daca in cererea denreziliere le spui ca stii legea si le dai articolul de obicei e suficient. Daca ai luat ceva subventionat, singurul lucru pe care ti-l poate cere Oranj este o taxa de compensatie, care inseamna diferenta intre pretul intreg al produsului si pretul subventionat. Aia e legala si o platesti. Taxe de reziliere sau alte aberatii.....nici vorba. Am reziliat trei contracte inainte de termen. Cu RDS, cu Telekom si cu Vodafone (aici am platit compensatia produsului). Dar pana la reziliere eu sper ca cu ANPC si insistenta sa o rezolvi. Nu te gandi ca altii sunt mai breji. Parerea mea e ca din mai multe rele, Oranj e cel mai mic. Nu sunt fan, dar cu ailalti chiar nu am putut comunica la niciun nivel. Daca chiar vrei sa ajungi la rezilieri, iti dau PM cu cererea de reziliere cu care am inchis acum vreo 2 ani RDS-ul desi mai aveam vreo 8 luni de contract. Aceeasi cerere am folosit-o si pentru a inchide in primavara asta Telekom-ul, cu care mai aveam peste un an de contract. This post has been edited by vallixx: 12 Oct 2015, 23:18 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
MuciX |
![]()
Post
#296
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Stiu ce zici, vallix. Telefonul este luat la fidelizare, deci subventionat. Stiu cum sunt si altii, am fost client vodafone (connex) din 98 pana vara asta. Cu ei am terminat-o amiabil pentru ca nu mai foloseam abonamentul, deci il plateam degeaba. Le-am explicat ca oferta lor este necompetitiva si basta, dar parca nu vreau sa ma intorc.
Cand am zis ca am dat-o pe toate partile, chiar am dat-o pe toate partile, atat cu level 1 support, cat si cu level 2. Ei nu vor sa se clinteasca. Mai ramane doar sa merg eu personal la sediul central, dar la ce ore de operare avem si eu si ei, nu pot ajunge in timpul saptamanii. Laurentziu, sa stii ca apreciez foarte mult interesul acordat. Am lucrat 6 ani intr-un call center, dintre care 3 au fost petrecuri instruind agenti bazat pe performanta lor, iar alti 2 coordonand echipa. Crede-ma, am stiut ce sa scriu in mail, in plus fata de ce mi-ai sugerat tu. ![]() This post has been edited by MuciX: 13 Oct 2015, 06:26 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#297
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu e obligatoriu sa pleci din retea. Poti ramane la ei pe prepay; eu de aproape 3 ani sunt pe prepay la ei si am mult mai multe beneficii fata de perioada in care aveam abonament. Insa lor nu prea le-a convenit mutarea, judecand dupa cat m-au sunat in perioada de reziliere.
This post has been edited by Laurentziu83: 13 Oct 2015, 09:08 |
--------------------
.
.
.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#298
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu e vorba ca nu le-a convenit lor in mod direct, nu i-a convenit algoritmului care stabileste cozile de outbound.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Oct 2015, 22:31) verifica de cati ani esti clientul lor, cam ce facturi medii lunare ai avut, inmulteste cu vechimea in retea, fa un total, apoi verifica cam ce perioada contractuala mai ai pana vei putea rezilia abonamentul. Cu astea in cap, fa un mail la relatii cu clientii Orange, in care specifici cate sute sau mii de euro ai virat pana acum in contul, ce abonament utilizezi in prezent, precum si ce perioada contractuala mai ai, Nu încetează să mă amuze naivitatea românului care, odată ajuns la oraș, se crede buricul pămîntului doar pentru că plătește cîțiva leuți pe un serviciu, și care-și închipuie că lumea gravitează în jurul facturilor lui. Grosul veniturilor Orange/Vodafone/etc. provine de la o mînă de clienți mari și grași. Restul e doar balast. Ce plătești tu la Orange e un mizilic pentru ei. Se pot lipsi de tine oricînd, fără să simtă. Pentru fiecare client pierdut există unul cîștigat, care pleacă de la Vodafone așa cum pleci tu de la Orange. Per total îi doare la bască. Faptul că te-au sunat ca să te facă să te răzgîndești n-are nici o legătură cu valoarea ta pentru ei. E doar o procedură. Așa fac cu toți clienții, chiar și cu ăia care plătesc un euro pe lună. Dar te-au făcut să te simți important, iar acum ai impresia că plecarea ta i-a durut. Sigur că i-a durut, dar nu unde crezi tu. ![]() This post has been edited by VladSoare: 13 Oct 2015, 09:42 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
gabize |
![]()
Post
#300
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Pentru furnizorul de servicii clar nu e o pierdere dacă pleacă un utilizator. Dar e important statistic pentru că dacă el pierde mai multi clienti decat concurenta e clar ca trebuie sa lucreze la oferte sau servicii.
Si pentru amaratul de la call center si ceilalti parliti ce dau nas in nas cu clientul, pierderea de contracte ii cam afecteaza. Indiferent de valoarea lor. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 17:59 |