Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ati incercat si alt ulei in afara de elf

cj98czh
post 27 Apr 2008, 11:27
Post #91


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(andu911 @ 22 Apr 2008, 23:56)
In Germania si Anglia nu prea baga Elf in masini. Nu prea exista Elf. Eu am cautat in Germania dupa Elf si n-am gasit.
Din ce am citit pe forumuri straine, in 1.9dci baga Shell, Castrol, Liqui Molly, Mobil...
*




Meganul meu este adus din Germania...si mai am doi amici la care le-am adus masini Renault din Germania...luate second direct din reprezentanta si toate au trecut ELF, ca ulei folosit in cartea service...asa ca nu mai vb. ca nu se gaseste in reprezentante, se pune ELF pt. ca asta este recomandarea Renault, recomandare de care se tine cont in mod sigur...

This post has been edited by cj98czh: 27 Apr 2008, 11:31


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 27 Apr 2008, 17:15
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Am zis eu ca nu se gaseste in reprezentante ? Citeste atent ce-am zis. Nici nu m-am dus in vreo reprezentanta Renault.

Am spus ca nu se gaseste la magazinele de piese auto, gen ATU. Cum nici la noi nu gasesti Liqui Molly pe toate drumurile, asa nici la ei nu gasesti Elf prin orice magazin, cum gasesti Aral si Castrol.

In motoarele Renault se pune elf ca sa se vanda si Elf, nu ca se iubeste motorul cu uleiul Elf si trebuie sa traiasca in concubinaj.

Si afirmatia mea se bazeaza pe proprietatile fizico-chimice ale uleiului Elf, identice cu ale celorlalte uleiuri. Daca vreti facem aici o lista cu toate proprietatile lor si le comparam, sa vedeti ca sunt identice.

Sunt curios pe ce se bazeaza afirmatia voastra, ca Renault merge "mai bine" cu Elf. Astept si eu un raspuns tehnic, nu ca "asa spune Renault".

Renault mai zice si sa cumparam piese numai de la reprezentanta...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 27 Apr 2008, 17:53
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Daca tu gasesti 2 uleiuri cu aceleasi proprietati esti mare.....

Toate uleiurile trebuie sa indeplineasca niste conditii minime impuse de clasificarile sae sau acea. ca difera putin e adevarat dar identice niciodata.

totusi e foarte adevarat ca se recomanda elf doar ca sa se vanda pt ca elf este brandul facut de Total lubricants si Renault. Motorul merge cu orice ulei foarte bine atat timp cat respecta clasificarea de baza si anume viscozitatea.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dserjinsky
post 29 Apr 2008, 14:40
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 April 07




Am schimbat ulei vineri si filtre ... am pus Elf Excelium .. merge ca unsa... smile.gif.. si atunci nici macar nu ma intreb : "Oare sa pun alt ulei ??" ..nu mi se pare ca ar avea rost intrebarea..


--------------------
Skoda Fabia 2004 - 5a320087
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lagunianul
post 29 Apr 2008, 14:41
Post #95


Stig`s secret trainer


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 2 September 07
From: Cluj Napoca




Subscriu !!


--------------------
Toyota RAV4 2.2 D-4D
"Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 29 Apr 2008, 15:18
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Cum spuneam mai devreme in cadrul acestei discutii alegerea uleiului ramane la latitudinea fiecaruia. Trebuie sa stiti insa ca un ulei bun prelungeste f mult viata unui motor, turbia, etc , asa ca trebuie sa punem bine in balanta cat inseamna un schimb de ulei. Totodata un ulei slab duce la uzura rapida a motorului, la depuneri pe organele motorului ceea ce nu ne dorim niciunul. Va intrebati de ce pica turbinele pe la Renault si in special la cele cumparate din Romania si cu service-ul in Romania? Reprezentanta foloseste ce e mai ieftin(in speta ELF si ceva Castrol pe la unele dintre ele) in combinatie cu combustibili de calitate scazuta genereaza diferite defectiuni( EGR, injectoare, catalizatoare, turbine, sonde lambda, etc) care in general nu prea le gasim la masini cu mult mai multi km facuti in vestul Europei. Nu va intrebati de ce?


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kanny69
post 29 Apr 2008, 17:17
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 6 April 08




Si eu il subscriu pe byby!


--------------------
Ex Renault Laguna II 2002 1,9 dci 140 Cp
Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 29 Apr 2008, 17:19
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Eu nu ma intreb asa ceva, fiindca turbine cad peste tot.

htttp://www.laguna2.de/

Sa vezi cate turbine au schimbat si baietii aia.

Apropo, de cand Castrol e cel mai ieftin ulei ? Eu din cate stiam e aproape cel mai scump.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 29 Apr 2008, 21:16
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Nu cred ca se spetesc la reprezentanta sa puna Castrol Edge, ci folosesc ceva mai ieftin.Daca intradevar vrei Edge atunci ai sa vezi ca pretul este mult mai mare decat in magazin. Daca nu ma crezi mergi in service si ai sa vezi smile.gif .Daca ti-l vinde la pret mare asta nu insemna ca e si bun. Dupa cum vezi nu fac recomandari ci pur si simplu am spus ce uleiuri am vazut ca se folosesc in reprezentante.
Picatul turbinelor e o problema generala la modelul Laguna2, si tind sa cred ca se datoreaza din constructie(nu cred ca a fost dimensionat bine debitul de ulei pentru o astfel de turbina) la care adaugam ulei slab(se pune si in germania Elf la reprezentante) + interval de service 30000km + turatii mari si mers pe autobahn => turbina stricata.
Acelasi model de turbina se foloseste cu succes pe VW, Audi, Volvo , etc si nu sunt probleme asa mari ca la Renault. Numai ca acesti producatori recomanda uleiuri dintr-o clasa mai de sus decat Elf-ul.
Si la Castrol ca si la alti producatori de uleiuri ai o gama variata de preturi si calitati.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 30 Apr 2008, 00:05
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Nu din cauza ungerii cad turbinele.
Turbinele cu geometrie variabila cad din cauza calaminei depuse pe voleti, care se blocheaza.

Aici te contrazici singur...ai spus ca "acelasi model de turbina se foloseste cu succes pe Volvo". Pai Volvo nu are tot 1.9 de pe Renault ? Deci acelasi sistem de ungere a turbinei, nu ? Ca doar e acelasi motor. biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 30 Apr 2008, 09:01
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




La Volvo ai dreptate, mea culpa, e acelasi motor, dar la restul nu. Si totusi la Vw si Audi nu am auzit de asa o rata de mare a defectiunilor la turbine(cele cu geometrie variabila). Da, una din n cauze de defectare a turbinei este si cea spusa de tine, dar calamina aia apare in cantitati mai mari tot din cauza combustibilului de proasta calitate, a uleiului uzat care se consuma si produce cenusa si calamina, a unui EGR care nu lucreaza corect si multe alte cauze. Dar nu ti se pare suspect ca multe dintre ele sunt legate in mod direct sau indirect de ulei?
Daca vrem sa facem polemica putem scrie mult si bine pe acest forum despre cunostintele noastre la motoare mai mari su mai mici, dar asta nu ajuta membrii acestui forum cu nimic. Eu cred ca mai degraba putem sa ii ajutam pe colegi cu idei si sfaturi despre cum sa faca sa aiba masina buna. Parerea mea smile.gif

PS. Uite o lista cu masinile care folosesc aceasta turbina. Sa imi spui la care dintre ele ai gasit o rata asa mare de defectare a turbinei.
http://www.turbo-product.com/Garrett/GT1749V.ASP

This post has been edited by byby: 30 Apr 2008, 09:26


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Apr 2008, 09:08
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pana la urma Elfu e bun sau trec iar pe Castrol? biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 30 Apr 2008, 10:05
Post #103


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




Discutia este foarte interesanta mai ales cind capata accente de scenarita acuta, tipice romanesti, cum ar fi ca Renault recomanda Elf ca sa mergem noi mai des in service.Dumnezeule mare ! Cit despre subiect, eu am folosit numai Elf fara probleme si fara a completa intre schimburi.Nu am de ce sa imi pun asemenea intrebari, dar bineinteles ca este alegerea fiecaruia sa folosesasca alt ulei daca dupa investigatii personale(pe net, pe forumuri sau pe diverse alte site-uri cu review-uri la subiect), constata ca merita.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 30 Apr 2008, 10:37
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Stimate coleg, nu stiu unde ai citit tu in acest topic sau unde s-a insinuat ca Renault foloseste un anume ulei pt ca sa mergi tu in service. Asta e tot ce ai inteles tu din acest topic? Ceea ce se incearca a se spune aici e faptul ca un ulei mai bun decat ELF poate mari viata unui motor, poate da performante mai bune, si nimic mai mult. Deasemeni sunt multi dintre noi care au ceva experienta cu mai multe tipuri de ulei si pot face remarci referitor la calitatea acestora. De aici pana la scenarita este o cale foarte lunga , pe care se pare ca dintre toti cei care au scris pe forum numai tu ai reusit sa o parcurgi.

This post has been edited by byby: 30 Apr 2008, 10:54


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 30 Apr 2008, 14:48
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




schimbat astazi uleiul

de la elf 10w 40 la elf 10 w40 si totusi se simpte diferenta biggrin.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 30 Apr 2008, 15:14
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Se simte diferenta tare, nu-i asa smile.gif - pai cred si eu ca e o diferenta intre un ulei nou si unul uzat.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 30 Apr 2008, 16:07
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




da cum simtiti domnilor diferenta dumneavoastra daca nu e cu suparare? Aveti vreunul traductoare de acceleratie, zgomot si alte alea? Sau simtiti efectul placebo?


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 30 Apr 2008, 17:53
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Pentru unul care are ureche sa stii ca e f usor sa sesizeze un mers mai lin al motorului, mai putin zgomot, o acceleratie mai buna. Aceleasi senzatii le ai si dupa ce schimbi filtrul de aer, cureti galeria de admisie, EGR-ul, injectoarele si alte mici lucrari de mentenanta. Nu cred ca o astfel de lucrare aduce un plus de 5CP pentru a putea fi sesizabil dar o diferenta este. Probabil pentru multi dintre noi efectul este insesizabil, si din acest motiv spun ca toate sunt la fel(uleiurile).
Ce crezi - cineva care a desfacut cateva zeci de motoare, a condus mai multe tipuri de masini dealungul timpului si are cateva sute de mii de km facuti, are posibilitatea sa sesizeze diferentele astea? sau are nevoie de traductoare, senzori si alte ghidusii?


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Apr 2008, 18:16
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu dupa ce am schimbat uleiul am simtit imediat diferenta in ceea ce priveste zgomotul.
Motorul meu devenise putin mai zgomotos, incepuse sa aiba acea tacaneala specifica dieselurilor.
Uleiul (Magnatec 5w40) nu avea decat 7500 km, dar dupa schimb s-a simtit o reducere clara a zgomotului. (am bagat elf solaris 5w30)

This post has been edited by $$ilvviu: 30 Apr 2008, 18:16


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 30 Apr 2008, 20:08
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




silviule abia ti-ai pus turbina noua... vezi ca 5W30 nu e trecut nici in cartea tehnica

Solaris 5W30 e ulei de generatie noua, pentru motoare cu filtru de particule, numai ca la cald are vascozitate redusa fata de W40


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 30 Apr 2008, 22:12
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@byby raspunsul este da. Are nevoie de traductoare si de probe.

e pacat ca nu exista si traductoare de efect placebo ca tare mi-ar placea sa testez cate ceva. Ce spui tu e ca nea gigi de la colt: recunoaste berea de grivita dintr-o mie....atat timp cat are eticheta pe ea. ca daca scoti eticheta atunci nu mai face diferenta intre urina si bere.

reducerea zgomotului exista, nu e bai, dar ea e atat de mica incat urechea umana e cam infundata ca sa simta o diferenta. Ti-a tacut un tahcet ca ai pus ulei nou...adevarat...da ia stai 15 minute sa se incinga bine si asta si mai vorbim atunci.
Iar la capitolul ungere, racire ....poti sa scoti joja sa te minunezi de calitatile uleiului si la 0 si la 10000 de km. Diferenta dintre ele e in capul fiecaruia... fara probe de laborator....se cheama frectie.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinbuc
post 4 May 2008, 12:09
Post #112


Membru anti-bizoni


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




[quote=byby,29 Apr 2008, 16:18]
Reprezentanta foloseste ce e mai ieftin(in speta ELF si ceva Castrol pe la unele dintre ele) in combinatie cu combustibili de calitate scazuta genereaza diferite defectiuni( EGR, injectoare, catalizatoare, turbine, sonde lambda, etc) care in general nu prea le gasim la masini cu mult mai multi km facuti in vestul Europei. Nu va intrebati de ce?

Nu am inteles niciodata de ce e asa de greu sa iti asumi ceea ce singurel ai gindit si ai scris.Din ceea ce este mai sus nu se poate intelege altceva decit ca este o actiune premeditata a firmei Renault pentru a ne aduce pe noi in service mai des si asta in conditiile in care Renault recomanda Elf pe toate latitudinile si longitudinile de pe glob.Cit despre Castrol = ulei ieftin ... nu e nimic de comentat. Deci :
1. Ori iti asumi ceea ce gindesti si exprimi, ori recunosti ca ai gresit, ori taci.
2. Nu cred ca sint singurul care am inteles asta ci singurul care a facut un comentariu.
3. Lasa lectiile despre uleiuri si experienta in domeniu pentru cine ti le solicita.


--------------------
Renault Laguna III 2.0 Dci 131 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 May 2008, 15:25
Post #113


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Am folosit numai ELF la toate Renaulturile care le-am avut fara a avea nici o problema la motor sau la turbina cu nici unul dintre ele...R25 l-am vandut cu 390.000 de km la bord si motorul functiona si functioneaza in continuare ireprosabil... la fel Meganul, R18-le...care era turbo benzinar si care a vazut forja la greu...nici o problema cu nici unul...atunci de sa folosesc alt ulei decat cel recomandat de producator???? discutia asta s-a mai purtat de 1000 de ori si pana la urma ramane la latitudinea fiecaruia ce anume pune in motor...

Eu personal as folosii la indiferent ce marca de masina as avea uleiul care il recomanda producatorul masinii...

This post has been edited by cj98czh: 4 May 2008, 15:26


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lagunianul
post 8 May 2008, 18:52
Post #114


Stig`s secret trainer


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 2 September 07
From: Cluj Napoca




eu as folosi Untdelemn de la Bunica.. serios acum baieti .. alte probleme nu avem ? De exemplu pe mine ma dispera unu ce tot parcheaza pe locul meu .. orice as zice in topicul nu as fi off-topic.. pentru ca nu prea un topic asta tongue.gif ..

..imi cer scuze daca am fost rau .. cred ca e de la vreme smile.gif


--------------------
Toyota RAV4 2.2 D-4D
"Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-05-DGP
post 8 May 2008, 20:00
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 January 07




EU folosesc numai Mobil 1 5w 40 schimbul il fac la 10.000 km si atunci mai schimb si filtrele...negresit...toate.
Daca se gandeste cineva sa foloseasca alt ulei decat cel pe care il folosea de obicei e bine ca dupa ce s-a scos uleiul vechi se baga o solutie "motor flush" care curata resturile ..dupa care poti sa bagi alt ulei.


--------------------
Renault Megane 4 Estate 1.5 dci
Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 May 2008, 20:56
Post #116


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




15W40 este prea vascos pt. motorul tau...trebuie minim 10W40....sau mai bine 5W40... si despre partea cu motor flush...mai bine nu baga prostii in motor...lasa sa curga tot uleiul...

This post has been edited by cj98czh: 8 May 2008, 20:57


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
break
post 9 Jun 2008, 15:52
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 June 08




salutare tuturor!
am si eu o intrebare: am bagat in motor castrol 10W40 magnetic dar nu scrie nimic pe bidon c-ar fi pentru diesel(eu am 1.9 dci)! Ulterior am vazut ca exista si 10W40 diesel!! Are ceva daca am bagat ulei din asta sau am gresit si trebuie sa-l schimb! Mentionez ca am facut schimbul la un service destul de renumit si cand am vazut ce ulei mi-au bagat in motor deja era prea tarziu! Va multumesc.


--------------------
renault laguna II 2001 - GL 12 NIS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bas|cX
post 9 Jun 2008, 16:17
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 490
Joined: 18 April 07




e vorba de Castrol Magnatec ... nu cred sa fie vreo problema ..si eu o sa bag tot Magnatec dar 5w 40 ...


--------------------
none ex Lag 2 1.9dci - none
Brasov
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
norby_puma
post 12 Aug 2008, 22:54
Post #119


Inginer in devenire


Group: Members
Posts: 587
Joined: 3 April 08
From: Satu Mare




l-am trimis pe tata sa faca schimbu de ulei si....mobil 1 5w40(de eram eu sigur bagam elf) si sincer motorul mi se pare mai zgomotos dupa aprox 5000 km cu mobil 1


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 2004/Emotion - SM 60 TNG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 13 Aug 2008, 00:20
Post #120


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Exellium 5w40 sau Evolution 5w40 de la elf.. auzisem ca 0w30 de la Castrol ar fi mai ok pt micutza mea ..dar momentan serveste Elf


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 07:19
Dacia