ati incercat si alt ulei in afara de elf
![]() ![]() ![]() |
ati incercat si alt ulei in afara de elf
Yutcaru |
![]()
Post
#361
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Macar daca erau pe aceeasi masina as fi spus ca e posibil sa vezi vreo diferenta dar asa...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am pus Castrol Edge 5w40. Nici o diferenta, nu se aude nimic in plus sau in minus. L-am pus pe acesta deoarece mi s-a spus din mai multe surse ca are o ungere mai buna ca elful si sincer, as vrea ca turbina sa fie cat mai rasfatata.
Masina are 120.000, 1.9 dci. Vechiul Clio (2003,1.5 dci) nu a iesit niciodata din elf si merge de rupe la 220.000. Deci nu stiu ce sa zic. This post has been edited by mircea-daniel: 29 Dec 2012, 13:00 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
todhiere |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Eu cred ca intr-adevar exista o diferenta de calitate intre marcile de uleiuri, insa nu la masinile de zi cu zi si la folosirea motorului in conditii banale. Cand te gandesti ca il tii un an in masina sunt de parere ca mai bine cumperi unul mai ieftin si il schimbi la nr. de km, asta poate fi si 4 luni la unii, decat sa iei unul ce la pret se apropie de 100 de euro si e garantat 20k km.
Asta nu inseamna ca cineva greseste cand vrea sa bage un ulei premium, e pur si simplu decizia fiecaruia, si chiar daca e elf e mai slabut nu inseamna ca masina "trage si suna altfel" cu castrol sau alte minuni. Efectul se vede in timp, si doar la masini care de noi au fost tratate constant cu ce e mai bun. Degeaba treci pe castrol dupa ce in 10 ani motorul a vazut doar elf, eu nu cred ca se mai sesizeaza o imbunatatire. Eu bag elf nu pt. ca cineva a facut o campanie de marketing buna si alatura sigla reno la ulei, ci pt. ca e special pt. diesel commonrail, aici intra hdi de la pejo si cdi de la benz. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mumus |
![]()
Post
#365
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Yutcaru @ 28 Dec 2012, 23:15) hai sa reformulez, sa priceapa si cei care nu au chef sa citeasca tot.... la logan dintre dacia oil 5w30, elf 5w40 si mobil 3000 5w40, cel mai silentios si frumos mergea motorul cu mobil, pe locul 2 era dacia oil, iar elful ...ziceai ca nu am ulei in masina... la opel dintre gm 5w30 si castrol edge 0w30, castrolul era bestial, in sensul ca, cu gm la geruri mari se auzeau tachetii timp de 10-15 secunde la pornire, cu castrol nu sau auzit tachetii nici la -20 grade... in reno nu stiu ce ulei am avut , dar LM 5w40 se se comporta foarte bine, nu zgomot la tacheti nu nimic. |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
Pop Marcel |
![]()
Post
#366
|
![]() Iubitor de Laguna si Talisman Group: Members Posts: 448 Joined: 20 April 08 ![]() |
Eu folosesc numai ARAL 5w40 la ambele motoare si este ok, Din cunostintele mele este singurul ulei care nu este ambalat in Romania (este produs si ambalat in germania) si pentru asta am incredere
This post has been edited by Pop Marcel: 31 Dec 2012, 12:23 |
--------------------
Renault
Talisman Initiale Paris 2021
2 l 190 CP Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp |
|
pishky |
![]()
Post
#367
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@ pop marcel, este 2.0 dci cu filtru de particule?
ontopic - eu folosesc mobil 1 5w30 esp formula (pt autoturisme cu filtru de particule), asta avea in ea cand am cumparat-o, asta vede in continuare. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
holtandrei |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 April 13 ![]() |
Hopa si eu
Egal ce Brand de ulei folositi, atata timp cat corespunde motorizarii ce aveti, ( sa nu credeti ca moleculele de ulei din CASTROL vor "vomita" in renault ca nu au ajuns in AUDI ), din pacate EGAL pt ca suntem in Romania, iar ce ai pe eticheta e cam vrajala, nu vreau sa intru in discutii, dar pot sa va zic ca am avut multe masini pana acuma, iar ce ulei se vinde la noi e facatura, sa imi explice si mie cineva, de ca castrol 5w40 are alt miros in austria, si in Romania miroase a alceva? Timp de aproape 2 ani am adus masini la vandut cu un prieten in tara, si am ramas in pana nu oadata pe autostrada, asa ca am apucat sa vad si cateva service-uri pe afara, si credetima, ce e la noi e pistol cu apa, ca si drumurile... Eu personal folosesc SELENIA, nu de alta, dar are eticheta de traducere pe ambalaj ( macar nu e inbuteliat in RO ), sau MOTUL Ca si un sfat celor care fac revizii peste 10.000 km, sa se gandeasca asa: In cat timp fac 800 km in germania/italia/austria pe autostrada si in cat timp fac 800 km pe romania ( va zic eu, dublu - asta daca vrei sa ajungi cu toti pivotii la destinatie - ) asa ca pe romania in 800 km pot sa consider ca motorul a lucrat cat pentru 1400 sa zicem pe afara ( hai fie 1200 pt sceptici ), iar daca mai iau in calcul si calitatea motorinei si a uleiului ce se vinde la noi, revizii peste 10.000 la motoare mai vechi de 6-7 ani si peste 150.000 km e cam mult Totodata daca cineva da peste un LOGAN i recomand sa ia manualul din bord si sa-l citeasca, acolo scrie asa: " daca peste 80% din timpul de functionare este URBAN, schimbul de ulei se face la jumatate din intervalul normal ", adica daca pt 1.9 dci iti da schimb la 20.000, si circuli in oras ~16.000 din cei 20.000, fa schimbul la 10.000 BMW da revizii la 25.000 -30.000 km de fabrica, pt ca te incalta cu revizii gratuite care se pot extinde ( ca un fel de abonament anual ) iar la 35.000 de euro cat costa un seria 3 cu dotari li se rupe ca tie tia iesit biela prin blocul motor la 85.000 km, au de unde sa ti-o schimbe, iar Renault nu e BMW din multe puncte de vedere, mai are cativa ani pana va fi BMW, probabil multi ( nu sariti sunt fan Renault, dar e bine sa stii unde e limita la ce conduci ) Cu cat schimbi uleiul mai des cu atat mai bine, asta e clar, iar daca vrei calitate, comandal de pe net ( de afara ) si iti vine in posta, sau roaga pe cineva sa iti aduca daca merge prin alte tari. Va rog sa nu uitati ca nu numa uleiul este important, filtrul este la fel. O ieftineala de filtru are filtrarea mult mai mica ca si cel original, adica va lasa mai multe impuritati prin motor, care cu timpul se depun, subtieaza traseele de ungere, etc.... ca si grasime pe vene la om. Mai bine dati un leu in plus si luati un filtru de calitate. In rest, numa bine tuturor This post has been edited by holtandrei: 14 Apr 2013, 01:27 |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour 2.2 DCi
2003 / Dynamique
- BH 59 EIH If there is no struggle, there is no progress.
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(holtandrei @ 14 Apr 2013, 01:25) Hopa si eu Egal ce Brand de ulei folositi, atata timp cat corespunde motorizarii ce aveti, ( sa nu credeti ca moleculele de ulei din CASTROL vor "vomita" in renault ca nu au ajuns in AUDI ), din pacate EGAL pt ca suntem in Romania, iar ce ai pe eticheta e cam vrajala, nu vreau sa intru in discutii, dar pot sa va zic ca am avut multe masini pana acuma, iar ce ulei se vinde la noi e facatura, sa imi explice si mie cineva, de ca castrol 5w40 are alt miros in austria, si in Romania miroase a alceva? Timp de aproape 2 ani am adus masini la vandut cu un prieten in tara, si am ramas in pana nu oadata pe autostrada, asa ca am apucat sa vad si cateva service-uri pe afara, si credetima, ce e la noi e pistol cu apa, ca si drumurile... Eu personal folosesc SELENIA, nu de alta, dar are eticheta de traducere pe ambalaj ( macar nu e inbuteliat in RO ), sau MOTUL Ca si un sfat celor care fac revizii peste 10.000 km, sa se gandeasca asa: In cat timp fac 800 km in germania/italia/austria pe autostrada si in cat timp fac 800 km pe romania ( va zic eu, dublu - asta daca vrei sa ajungi cu toti pivotii la destinatie - ) asa ca pe romania in 800 km pot sa consider ca motorul a lucrat cat pentru 1400 sa zicem pe afara ( hai fie 1200 pt sceptici ), iar daca mai iau in calcul si calitatea motorinei si a uleiului ce se vinde la noi, revizii peste 10.000 la motoare mai vechi de 6-7 ani si peste 150.000 km e cam mult Totodata daca cineva da peste un LOGAN i recomand sa ia manualul din bord si sa-l citeasca, acolo scrie asa: " daca peste 80% din timpul de functionare este URBAN, schimbul de ulei se face la jumatate din intervalul normal ", adica daca pt 1.9 dci iti da schimb la 20.000, si circuli in oras ~16.000 din cei 20.000, fa schimbul la 10.000 BMW da revizii la 25.000 -30.000 km de fabrica, pt ca te incalta cu revizii gratuite care se pot extinde ( ca un fel de abonament anual ) iar la 35.000 de euro cat costa un seria 3 cu dotari li se rupe ca tie tia iesit biela prin blocul motor la 85.000 km, au de unde sa ti-o schimbe, iar Renault nu e BMW din multe puncte de vedere, mai are cativa ani pana va fi BMW, probabil multi ( nu sariti sunt fan Renault, dar e bine sa stii unde e limita la ce conduci ) Cu cat schimbi uleiul mai des cu atat mai bine, asta e clar, iar daca vrei calitate, comandal de pe net ( de afara ) si iti vine in posta, sau roaga pe cineva sa iti aduca daca merge prin alte tari. Va rog sa nu uitati ca nu numa uleiul este important, filtrul este la fel. O ieftineala de filtru are filtrarea mult mai mica ca si cel original, adica va lasa mai multe impuritati prin motor, care cu timpul se depun, subtieaza traseele de ungere, etc.... ca si grasime pe vene la om. Mai bine dati un leu in plus si luati un filtru de calitate. In rest, numa bine tuturor desi e pleonasm, e FOARTE corect ce ai spus. Dar ce parere ai daca eu bag in masina (si are 250.000 km REALI si nu consuma ulei deloc - nu vb aici de cateva sute de grame la 10.000 km) elf 5-40, made in france si imbuteliat in romania (doar asa am mai gasit fara sa fie si facut si imbuteliat in romania) ? Adica, vreau sa spun ca macar am bagat de cand e masina, numai elf si NUMAI facut in franta (dar vad ca se gaseste din ce in ce mai greu cel facut in franta, eu doar la un magazin mai gasesc). Stiu ca e facut acolo, dupa prima cifra de la codul de bare (asta apropo' de ce-ai spus tu despre etichete - ceea ce e adevarat de multe ori). |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
apache1983 |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 4 October 11 ![]() |
Eu unul folosesc Castrol EDGE 5W40. Filtre de calitate. Am 180.000+ KM la bord si nu am nici o problema cu motorul. La ultimul test uzura era in paramentri normali. Proprietarul anterior folosea Yacco vx 1000, dar e mult mai scump si nu cred ca e nevoie. Schmb uleiul la 10.000 km nu la 30.000. Orice economie facuta la ulei se reflecta in durata de viata a motorului. nu pun aditivi in ulei nici o data. consider ca firma producatoare de uleiuri stie cum sa faca amestecul
|
--------------------
Renault
Laguna II
2004
- BR-712-BP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:21 |