Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 10 11 12 13 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ati incercat si alt ulei in afara de elf

popaduhu
post 20 Oct 2010, 15:17
Post #331


Nembru autentic.


Group: Members
Posts: 746
Joined: 13 June 08
From: Cluj




acum nu trebuie sa-ti fie frica s-o turezi. ca nu crapa.
nu stiu cum suna 1.6 dar a mea pe la 5000 de ture suna chiar fain biggrin.gif

oricum, faptul ca e 5w sau 10w vara conteaza mai putin, si daca uleiul a ajuns deja la temperatura normala de functionare, atunci nu mai conteaza deloc.5w sau 10w conteaza iarna, cand e rece motorul.
oricum, cand e rece motorul nu te-apuci si-i dai blanuri biggrin.gif

dar cum la noi iarna e frig, as urma recomandarea de mai sus.


--------------------
renault Laguna 1.8 16v Concorde - CJ-xxx-SGV
Cu laguna buna ma plimb prin tot satul,
Pe-aia rea am tunat-o si am transfortmat-o :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 23 Oct 2010, 05:17
Post #332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




stie vreun coleg cum se poate reseta nr de km pe tablou de bord pt ulei sau doar pe tester e singura cale


--------------------
renault laguna2 ph2 2006 dynamique 1.9dci 88kw - b791nig
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 23 Oct 2010, 07:26
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Depinde de ceasurile de bord care le ai. Daca ai acel ''bat'' pe ceasuri, atunci tii apasat pe el. Daca nu atunci tii apasat cateva secunde pe butonul din capatul manetei de cb. Atentie trebuie sa fii in meniul de km service sa-i poti reseta


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezident07
post 23 Oct 2010, 20:36
Post #334


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 8 August 10
From: Bucuresti




am rezolvat gs alexandru multumesc pt ajutor


--------------------
renault laguna2 ph2 2006 dynamique 1.9dci 88kw - b791nig
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iri
post 25 Oct 2010, 17:09
Post #335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 07




full sintetic mobil1 5w-50 este vreo problema?masinuta are peste 150000km
am inteles ca ar fi ideal pt motare mai obosite dupa 150k


--------------------
renault laguna 2 1.9dci 110CP 2002expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryder2005
post 18 Nov 2010, 14:53
Post #336


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 9 March 10




Elf, Aral, Mobil, Castrol... dar MOTUL ati pus vreounul in motor? http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=2

E un nume mai exotic pentru piata romaneasca, si in mod sigur nu il gasesti (cred) in Auchan sau Carrefour. Insa se pare ca e o prezenta destul de puternica pe piata de lubrifianti. Ideea e ca as vrea sa imi fac o revizie + niste lucrari la un service din afara Bucurestiului (am sanse de niste mecanici buni, seriosi, si de aia). Insa ei lucreaza doar cu MOTUL. Eu pana acum am avut ELF 5w40. Si nu stiu ce sa fac.

Stiu ca regula generala e, "If it works, don't screw with it" dar as incerca. De aia va intreb daca ati folosit MOTUL pana acum?

multam


--------------------
Renault Laguna II 1.9DCi - Privilege 2004 - SV-XX-MAD
3D - Don't need, Don't know, Don't care
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casper_mik
post 23 Nov 2010, 14:53
Post #337


IMPLIKAT


Group: Members
Posts: 376
Joined: 1 October 09




QUOTE(cj98czh @ 19 Oct 2010, 13:29)
victord - total de acord ... dincolo asa se face ... dar la noi nu mi se pare ok ... prea mult praf ... masina nu ruleaza in regim de austrada ca dincolo ... asa ca aici un 10.000 km mi se pare mai mult decat suficient..
*


si sa nu uitam ca in afara de recomandarile producatorului.. exista uleiul garantat 30.000km..
un salut..


--------------------
CHEVROLET Cruze LT VCDi 16V 150cp automat 2.0 - 3292GTD

BMW E90 320
CLIO 2003
de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori..
•CASPER™•
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pop Marcel
post 24 Nov 2010, 23:32
Post #338


Iubitor de Laguna si Talisman


Group: Members
Posts: 448
Joined: 20 April 08




eu la ambele lagune am bagat in motor Aral 5w40 este pur nemtesc


--------------------
Renault Talisman Initiale Paris 2021 2 l 190 CP
Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 14 Dec 2012, 06:41
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




eu am facut schimbul ieri si am pus Castrol 5W40 sper sa fie OK


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege - TM 74 MSY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 16 Dec 2012, 10:27
Post #340


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(ryder2005 @ 18 Nov 2010, 14:53)
Elf, Aral, Mobil, Castrol... dar MOTUL ati pus vreounul in motor? http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=2

E un nume mai exotic pentru piata romaneasca, si in mod sigur nu il gasesti (cred) in Auchan sau Carrefour. Insa se pare ca e o prezenta destul de puternica pe piata de lubrifianti. Ideea e ca as vrea sa imi fac o revizie + niste lucrari la un service din afara Bucurestiului (am sanse de niste mecanici buni, seriosi, si de aia). Insa ei lucreaza doar cu MOTUL. Eu pana acum am avut ELF 5w40. Si nu stiu ce sa fac.

Stiu ca regula generala e, "If it works, don't screw with it" dar as incerca. De aia va intreb daca ati folosit MOTUL pana acum?

multam
*


Vizavi de MOTUL...eu il folosesc la motocicleta,altceva nu cred ca as folosi in afara de uleiul mentionat...e un super ulei si isi face treaba excelent tinand cont ca eu motorul il duc foarte des peste 12000 de ture...nu il consuma absolut deloc de la schimb la schimb si cand il scot dupa 5000km ,asa se schimba la motoare,este cam la fel ca atunci cand e proaspat...in masina nu am bagat pana acum si cred ca am facut o greseala,pana acum folosind mult laudatul si recomandatul ELF care nu e un ulei rau dar are o problema...e imbuteliat in Romania si nu stiu ce sa zic tinand cont de renumele nostru ca tara ca ar putea fi ,,masluit,,.In momentul de fata am renuntat la elf observand ultima data pe la 6500 km ca ar cam fi deteriorat ceea ce nu e normal,am renuntat si am trecut pe CASTROL MAGNATEC C3 5W40...motorul suna altfel si dimineata pastilele supapelor nu mai au acel zgomot ciudat pentru cateva fractiuni de secunda...stiti voi la ce ma refer...asa ca de aci trageti concluzii!!!Numa bine!!!

<span class='edit'>16 Dec 2012, 10:29:</span>
QUOTE(mada74 @ 14 Dec 2012, 06:41)
eu am facut schimbul ieri si am pus Castrol 5W40 sper sa fie OK
*


Foarte bun...eu unul il recomand,daca te uiti pe bidon este recomandat si de Renault!!!

This post has been edited by fazer: 16 Dec 2012, 10:30


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Dec 2012, 10:41
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Un ulei daca la sfarsitul ciclului de functionare (5000km la motociclete si 15000km la autoturisme) arata la fel ca la inceput nu e tocmai bun. Rolul sau este si de a curata pe interior motorul si de a pastra in suspensie toate porcariile care au rezultat din functionarea motorului. Altfel spus un ulei daca se innegreste mai repede (3-4000km e mai bun)... bine, asta exclude alte probleme tehnice (bujie nefunctionala etc). Probabil ca ai fi putut schimba vitezele la 12000rpm si cu ulei mai slab cotat fara sa se simta vreo diferenta.

La fosta masina am facut absolut toate schimburile cu Castrol 5w-40 TXT Softech desi la service aveau ELF. Masina a mers fara probleme ca dealtfel si asta care a vazut doar ELF 5w-40 cu o singura exceptie (Castrol 10w-60 Formula RS).



--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Dec 2012, 10:47
Post #342


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(fazer @ 16 Dec 2012, 11:27)
daca te uiti pe bidon este recomandat si de Renault!!!

Recomandarea inscrisa pe bidon are caracter comercial nu contractual.
Renault recomanda uleiul ce trebuie folosit prin inscriere in cartile masinii(cartea service/cartea masinii/etc)nu pe anumite bidoane.
Verificati specificatiile uleiului respectiv prin recomandarile Renault si daca sunt similare este OK.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Dec 2012, 11:04
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Si VW recomanda intr-o vreme (acum 10 ani) ARAL ca doar n-o recomanda marca frantuzeasca. Specificatiile trebuie sa corespunda (cerintele motorului si specificatiile uleiului).


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 16 Dec 2012, 11:26
Post #344


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




QUOTE(audiofilu' @ 16 Dec 2012, 10:41)
Un ulei daca la sfarsitul ciclului de functionare (5000km la motociclete si 15000km la autoturisme) arata la fel ca la inceput nu e tocmai bun. Rolul sau este si de a curata pe interior motorul si de a pastra in suspensie toate porcariile care au rezultat din functionarea motorului. Altfel spus un ulei daca se innegreste mai repede (3-4000km e mai bun)... bine, asta exclude alte probleme tehnice (bujie nefunctionala etc). Probabil ca ai fi putut schimba vitezele la 12000rpm si cu ulei mai slab cotat fara sa se simta vreo diferenta.

La fosta masina am facut absolut toate schimburile cu Castrol 5w-40 TXT Softech desi la service aveau ELF. Masina a mers fara probleme ca dealtfel si asta care a vazut doar ELF 5w-40 cu o singura exceptie (Castrol 10w-60 Formula RS).
*


Sunt de acord cu ce spui...spuneam ca arata aproape ca atunci cand e nou...dar nu e normal ca la un benzinar uleiul sa devina negru...ca la diesel...asta spuneam(motorul in momentul de fata neavand uzura la linie ,segmenti sau rampa axelor cu came)...plus ca la 6500 km un ulei nu ar trebuii sa fie asa deteriorat...si asta s o intamplat la uleiul elf care l am bagat fiind imbuteliat la noi in tara,de obicei imi aducea cineva din Germania elf si nu am avut nici o problema...asta subliniam ca elf ul ,,romanesc,,e altceva...deh!!!Specifiicatiile de pe bidon corespund intocmai cu ce vrea motorul meu altfel nu l bagam...atata lucru cred ca as stii si eu facand 5 ani de politehnica la A.R....si vizavi ca as putea functiona la 12000 de ture si cu un alt fel de ulei decat Motul te contrazic...am bagat VALVOLINE 4t 10w40 pt mobre bineinteles....din start lantul distributiei facea un zgomot ciudat plus ca la motociclete ambreiajul este umed adica in acelesi ulei care unge si motorul...schimbatul vitezelor era mult mai greoi plus ca in treapta a doua agata tot timpul...l am dat jos dupa 700km si am bagat MOTUL...alt motor ,alt ambreiaj,alta motocicleta.Numa bine!

<span class='edit'>16 Dec 2012, 11:27:</span>
QUOTE(espacern @ 16 Dec 2012, 10:47)
Recomandarea inscrisa pe bidon are caracter comercial nu contractual.
Renault recomanda uleiul ce trebuie folosit prin inscriere in cartile masinii(cartea service/cartea masinii/etc)nu pe anumite bidoane.
Verificati specificatiile uleiului respectiv prin recomandarile Renault si daca sunt similare este OK.

@+
*


Exact...contractual...daca nu bagi elf pierzi garantia,nu?

This post has been edited by fazer: 16 Dec 2012, 11:32


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi - De ...TM.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor cristian
post 18 Dec 2012, 19:13
Post #345


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 May 07
From: Bucuresti




eu am trecut la Aral de la Castrol.la 8000 de km uzura,uleiul Castrol era foarte subtire,cu Aral am 10000km si nu am completat nici un gram,vascozitatea e ok si am inteles ca este singurul care se mai face strict in Germania,restul se produc in Italia si fiecare brand isi adauga aditivii sai.

This post has been edited by victor cristian: 18 Dec 2012, 19:13


--------------------
renault LagunaII 1.8,16v 2003limousine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Dec 2012, 20:21
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Inca nu s-a inventat motorul care sa nu consume nici un gram de ulei, e normal sa ramana o pelicula extrem de fina in cursa pistonului de la PMS la PMI iar in timpul 3 (explozia) se arde si acea pelicula.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 23 Dec 2012, 22:39
Post #347


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




eu eram dubii, aveam de ales intre Mobil 1 New life 0W40 fully synthetic (55£ pt 6L) si Elf Evolution SXR 5W40 fully syntethic (40£ pt 6L).
Am folosit Mobil 1 in alta laguna 1.8 16V de doua ori, prima oara mi s-a parut ca motorul eram cam zgomotos in primele 5000 de mile, a doua oara a fost OK.
Acum am ales Elful pentru ca fostul proprietar a folosit Elf la ultimul schimb in aprilie

24 Dec 2012, 13:49:
Elf Evolution SXR 5W40

Very high performance lubricant based upon ELF synthetics technology, designed for lubricating all Diesel car engines.

Refer to the maintenance book of your vehicle to know the recommendation of the manufacturer.
Product Features & Benefits
APPLICATIONS
All Diesel engines, especially those of recent technology..
* Recommended for all supercharged or naturally aspirated Diesels in cars and light vans.
* Suitable for all types of service (urban, or on the highway or motorway) especially in very severe conditions.
* For all types of driving, especially at high speed.
* Specially designed to meet the demands of the motor manufacturers as regards extended oil-change intervals.

PERFORMANCES
International specifications
ACEA 2004: A3/B4
API: SM/CF

OEMs approvals
RENAULT : RN0710, RN0700 : gasoline, turbo gasoline and Diesel without Diesel Particulate filter, 2.2 dCi DPF

CUSTOMER BENEFITS
* Excellent engine protection, particularly against wear in the timing system.
* Ensures an exceptionally clean engine.
* Outstanding thermal stability and oxidation resistance, guaranteeing that the oil will not degrade even in conditions of very severe use.
* Immediate lubrication of engine components during cold starts, leading to longer engine life.
* Lubricant performance sustained over time for extended oil change intervals.

Product Code- TOT-156813- 126372

This post has been edited by fastoff: 24 Dec 2012, 14:49


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 24 Dec 2012, 15:25
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Eu am afirmat de nenumaate ori ca acest SXR este creat in mod special pentru diesel si ca pentru benzina era mai bun NF care nu se mai gaseste (sau se gaseste aproape expirat). Scrie clar si in fisa produsului...
Am pus si eu prima data schimbul trecut acest SXR desi am avut rezerve si am impresia ca-l toaca mai repede ca pe vechiul NF. Cum altceva mai bun de la ELF 5w-40 nu e cred ca voi merge cu asta in continuare.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 28 Dec 2012, 19:52
Post #349


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




audiofilu'
SXR nu este special pentru diesel
uite o poze de pe bidonul de ulei


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Dec 2012, 20:30
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Nu stau acum sa caut mai mult:
http://www.lubadmin.com/upload/produit/fic...lang_1/1021.pdf
Pentru benzinare era mai bun LDX care s-a transformat in NF. Pentru diesel nu stiu ce era dar a devenit SXR care e bun si pentru benzina insa e creat in mod special pentru diesel. Am de 11 ani Renault, am avut 4 ani diesel si cunosc evolutia acestor uleiuri.
Undeva era specificat faptul ca e creat special pentru dCi dar ca merge si la benzinare. Eu am comparat fisele tehnice si la temperaturi inalte era mai rezistent LDX (asigura o mai buna protectie)> Acum nu am ce face si pun SXR. Probabil ca au eliminat de pe bidoane ce au scris la inceputurile acestui ulei... Oricum, acel bidon e si la mine pe raft.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Dec 2012, 21:13
Post #351


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Stimabili, va rog nu dati cu pietre dar ma invart de 5 minute si nu stiu unde sa postez. Ideea e urmatoarea: motorul meu, L7X are "by default" probleme cu etansarea la capacele de la culbutori. Cand ii dadeam in ture scuipa ulei ... care ajungea pe evacuare si lua foc radmasa.gif
Acum problema am rezolvat-o cu silicon (mastic negru), dar spre rusinea si prostia mea nu am curatat petele deja existente (gandind eu in mintea mea cretina ca ia foc si se arde). Problema e ca zilele astea mi s-a ars o bobina si .... locasurile bujii/bobine, pe V-ul din spate sunt pline de ulei. In momentul in care am scos bobina nici nu se mai vedea bujia de cat ulei era acolo.
Am consumat o rola intreaga de servetele de bucatarie dar tot am ulei ( si mult as putea spune).


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Dec 2012, 21:45
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Si intrebarea este... tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Dec 2012, 21:52
Post #353


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




radmasa.gif radmasa.gif Clar!
Scuze, capu'-n flori ... intrebarea este : ..."sase cai frumosi".

Ma intrebam cum as putea sa curat uleiul ramas intr-un mod mai simplu si asta tinand cont de temperaturile de afara si de faptul ca nu am garaj. Tot ce am este un alt bax de servetele smile.gif si un spray de carburatoare (mi-a dat de la magazin pentru curatarea clapetei acceleratie).


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 28 Dec 2012, 22:08
Post #354


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




ai incercat cu o seringa?


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 28 Dec 2012, 22:08
Post #355


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




am incercat asa: Dacia oil 5w30(logan),elf 5w40(logan),GM 5w30(opel),castrol edge 0w30(opel), mobil 3000 5w40(logan), LM 5w40(reno), singurul ulei cu care motorul a fost zgomotos a fost elf, nu mai pun niciodata asa ceva in nici un motor.


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Dec 2012, 22:10
Post #356


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




fastoff, da initial am tras cu o seringa, dar acum seringa a devenit inutila. Faza proasta este ca daca vreodata vreau sa schimb bujiile (si normal ca o sa vreau) tot uleiul de acolo o sa cada in capul pistonului.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Dec 2012, 22:13
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




melcule, cine crezi ca a avut pe mana sase cai frumosi (3 in fata si 3 in spate)? Pozitia sigur e nasoala rau si eu cum n-am vazut asa ceva nu ma pronunt. In schimb la mine numai sa incerci sa dai jos electromotorul... ph34r.gif
La seringa adauga niste tub de la perfuzie, eu am scos cu un furtun ceva mai gros uleiul din baie (cca 250ml) ca era peste nivel.

Referitor la ulei ca ELF a generat cel mai zgomotos motor... eu ma abtin. Am pus si Elf si Castrol si aceeasi senzatie.

This post has been edited by audiofilu': 28 Dec 2012, 22:15


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Dec 2012, 22:17
Post #358


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Crede-ma, am schimbat electromotorul la mine .. este moartea caprioarei. Nu e vorba ca-i un 4 in linie, 6,8,10 sau 12 in V/W . Ideea era cu ce as putea sa dau pe acolo ca sa "dizolve" uleiu, apoi sa-l iau la servetele pana ramane curat.

P.S: eu am incercat si Castrol si Elf Excellium. Am scos castrol dupa nici 1000km , aveam un tacanit ciudat si dubios. Cu Elf am facut 8000 si merge super.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 28 Dec 2012, 22:34
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




In mod normal exista scule care ajuta la demontarea bujiilor din spatele motorului. Asta inseamna ca oarecare acces ar fi. In afara de o seringa mare care sa aiba un furtun flexibil nu vad ce ai putea folosi; incearca si un spray care curata lantul la bicicleta, la mine iese impecabil. Eu nu stiu cat loc ai la dispozitie dar cam asta e ideea, improvizezi si cu ce ai.
In prima etapa cred ca un furtun de perfuzie transparent e bun ca sa iei uleiul pentru ca seringa nu reuseste sa umple traseul furtunului in mod eficient. Apoi folosesti un degresant din asta de bicicleta care e si putin volatil...

This post has been edited by audiofilu': 28 Dec 2012, 22:35


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 28 Dec 2012, 22:37
Post #360


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Acces este daca scot admisia, seringa am cu tot cu perfuzie. Asa ca maine o sa am nitica treaba tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Privilege 3.0 V6 CVA - B-33-RTN
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 10 11 12 13 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 10:19
Dacia