ati incercat si alt ulei in afara de elf
![]() ![]() ![]() |
ati incercat si alt ulei in afara de elf
popaduhu |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Nembru autentic. Group: Members Posts: 746 Joined: 13 June 08 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
renault
Laguna
1.8 16v Concorde
- CJ-xxx-SGV Cu laguna buna ma plimb prin tot satul,
Pe-aia rea am tunat-o si am transfortmat-o :D |
|||
rezident07 |
![]()
Post
#332
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 8 August 10 From: Bucuresti ![]() |
stie vreun coleg cum se poate reseta nr de km pe tablou de bord pt ulei sau doar pe tester e singura cale
|
--------------------
renault
laguna2 ph2
2006 dynamique 1.9dci 88kw
- b791nig
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Depinde de ceasurile de bord care le ai. Daca ai acel ''bat'' pe ceasuri, atunci tii apasat pe el. Daca nu atunci tii apasat cateva secunde pe butonul din capatul manetei de cb. Atentie trebuie sa fii in meniul de km service sa-i poti reseta
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
rezident07 |
![]()
Post
#334
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 8 August 10 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat gs alexandru multumesc pt ajutor
|
--------------------
renault
laguna2 ph2
2006 dynamique 1.9dci 88kw
- b791nig
|
|
iri |
![]()
Post
#335
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 07 ![]() |
full sintetic mobil1 5w-50 este vreo problema?masinuta are peste 150000km
am inteles ca ar fi ideal pt motare mai obosite dupa 150k |
--------------------
renault
laguna 2 1.9dci 110CP
2002expresion
|
|
ryder2005 |
![]()
Post
#336
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 ![]() |
Elf, Aral, Mobil, Castrol... dar MOTUL ati pus vreounul in motor? http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=2
E un nume mai exotic pentru piata romaneasca, si in mod sigur nu il gasesti (cred) in Auchan sau Carrefour. Insa se pare ca e o prezenta destul de puternica pe piata de lubrifianti. Ideea e ca as vrea sa imi fac o revizie + niste lucrari la un service din afara Bucurestiului (am sanse de niste mecanici buni, seriosi, si de aia). Insa ei lucreaza doar cu MOTUL. Eu pana acum am avut ELF 5w40. Si nu stiu ce sa fac. Stiu ca regula generala e, "If it works, don't screw with it" dar as incerca. De aia va intreb daca ati folosit MOTUL pana acum? multam |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9DCi - Privilege
2004
- SV-XX-MAD 3D - Don't need, Don't know, Don't care
|
|
casper_mik |
![]()
Post
#337
|
![]() IMPLIKAT Group: Members Posts: 376 Joined: 1 October 09 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 19 Oct 2010, 13:29) victord - total de acord ... dincolo asa se face ... dar la noi nu mi se pare ok ... prea mult praf ... masina nu ruleaza in regim de austrada ca dincolo ... asa ca aici un 10.000 km mi se pare mai mult decat suficient.. si sa nu uitam ca in afara de recomandarile producatorului.. exista uleiul garantat 30.000km.. un salut.. |
--------------------
CHEVROLET
Cruze LT VCDi 16V 150cp automat
2.0
- 3292GTD BMW E90 320 CLIO 2003 de ce să bei și să conduci.. când poți să fumezi și să zbori.. •CASPER™• |
|
Pop Marcel |
![]()
Post
#338
|
![]() Iubitor de Laguna si Talisman Group: Members Posts: 448 Joined: 20 April 08 ![]() |
eu la ambele lagune am bagat in motor Aral 5w40 este pur nemtesc
|
--------------------
Renault
Talisman Initiale Paris 2021
2 l 190 CP Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp |
|
mada74 |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 12 December 12 From: Timisoara Freidorf ![]() |
eu am facut schimbul ieri si am pus Castrol 5W40 sper sa fie OK
|
--------------------
Renault
Laguna 2 cod motor F4P-C7-70
2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege
- TM 74 MSY
|
|
fazer |
![]()
Post
#340
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
QUOTE(ryder2005 @ 18 Nov 2010, 14:53) Elf, Aral, Mobil, Castrol... dar MOTUL ati pus vreounul in motor? http://www.motul-romania.ro/default.asp?opt=prod&idcateg=2 E un nume mai exotic pentru piata romaneasca, si in mod sigur nu il gasesti (cred) in Auchan sau Carrefour. Insa se pare ca e o prezenta destul de puternica pe piata de lubrifianti. Ideea e ca as vrea sa imi fac o revizie + niste lucrari la un service din afara Bucurestiului (am sanse de niste mecanici buni, seriosi, si de aia). Insa ei lucreaza doar cu MOTUL. Eu pana acum am avut ELF 5w40. Si nu stiu ce sa fac. Stiu ca regula generala e, "If it works, don't screw with it" dar as incerca. De aia va intreb daca ati folosit MOTUL pana acum? multam Vizavi de MOTUL...eu il folosesc la motocicleta,altceva nu cred ca as folosi in afara de uleiul mentionat...e un super ulei si isi face treaba excelent tinand cont ca eu motorul il duc foarte des peste 12000 de ture...nu il consuma absolut deloc de la schimb la schimb si cand il scot dupa 5000km ,asa se schimba la motoare,este cam la fel ca atunci cand e proaspat...in masina nu am bagat pana acum si cred ca am facut o greseala,pana acum folosind mult laudatul si recomandatul ELF care nu e un ulei rau dar are o problema...e imbuteliat in Romania si nu stiu ce sa zic tinand cont de renumele nostru ca tara ca ar putea fi ,,masluit,,.In momentul de fata am renuntat la elf observand ultima data pe la 6500 km ca ar cam fi deteriorat ceea ce nu e normal,am renuntat si am trecut pe CASTROL MAGNATEC C3 5W40...motorul suna altfel si dimineata pastilele supapelor nu mai au acel zgomot ciudat pentru cateva fractiuni de secunda...stiti voi la ce ma refer...asa ca de aci trageti concluzii!!!Numa bine!!! <span class='edit'>16 Dec 2012, 10:29:</span> QUOTE(mada74 @ 14 Dec 2012, 06:41) Foarte bun...eu unul il recomand,daca te uiti pe bidon este recomandat si de Renault!!! This post has been edited by fazer: 16 Dec 2012, 10:30 |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Un ulei daca la sfarsitul ciclului de functionare (5000km la motociclete si 15000km la autoturisme) arata la fel ca la inceput nu e tocmai bun. Rolul sau este si de a curata pe interior motorul si de a pastra in suspensie toate porcariile care au rezultat din functionarea motorului. Altfel spus un ulei daca se innegreste mai repede (3-4000km e mai bun)... bine, asta exclude alte probleme tehnice (bujie nefunctionala etc). Probabil ca ai fi putut schimba vitezele la 12000rpm si cu ulei mai slab cotat fara sa se simta vreo diferenta.
La fosta masina am facut absolut toate schimburile cu Castrol 5w-40 TXT Softech desi la service aveau ELF. Masina a mers fara probleme ca dealtfel si asta care a vazut doar ELF 5w-40 cu o singura exceptie (Castrol 10w-60 Formula RS). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#342
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(fazer @ 16 Dec 2012, 11:27) daca te uiti pe bidon este recomandat si de Renault!!! Recomandarea inscrisa pe bidon are caracter comercial nu contractual. Renault recomanda uleiul ce trebuie folosit prin inscriere in cartile masinii(cartea service/cartea masinii/etc)nu pe anumite bidoane. Verificati specificatiile uleiului respectiv prin recomandarile Renault si daca sunt similare este OK. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#343
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si VW recomanda intr-o vreme (acum 10 ani) ARAL ca doar n-o recomanda marca frantuzeasca. Specificatiile trebuie sa corespunda (cerintele motorului si specificatiile uleiului).
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fazer |
![]()
Post
#344
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 16 Dec 2012, 10:41) Un ulei daca la sfarsitul ciclului de functionare (5000km la motociclete si 15000km la autoturisme) arata la fel ca la inceput nu e tocmai bun. Rolul sau este si de a curata pe interior motorul si de a pastra in suspensie toate porcariile care au rezultat din functionarea motorului. Altfel spus un ulei daca se innegreste mai repede (3-4000km e mai bun)... bine, asta exclude alte probleme tehnice (bujie nefunctionala etc). Probabil ca ai fi putut schimba vitezele la 12000rpm si cu ulei mai slab cotat fara sa se simta vreo diferenta. La fosta masina am facut absolut toate schimburile cu Castrol 5w-40 TXT Softech desi la service aveau ELF. Masina a mers fara probleme ca dealtfel si asta care a vazut doar ELF 5w-40 cu o singura exceptie (Castrol 10w-60 Formula RS). Sunt de acord cu ce spui...spuneam ca arata aproape ca atunci cand e nou...dar nu e normal ca la un benzinar uleiul sa devina negru...ca la diesel...asta spuneam(motorul in momentul de fata neavand uzura la linie ,segmenti sau rampa axelor cu came)...plus ca la 6500 km un ulei nu ar trebuii sa fie asa deteriorat...si asta s o intamplat la uleiul elf care l am bagat fiind imbuteliat la noi in tara,de obicei imi aducea cineva din Germania elf si nu am avut nici o problema...asta subliniam ca elf ul ,,romanesc,,e altceva...deh!!!Specifiicatiile de pe bidon corespund intocmai cu ce vrea motorul meu altfel nu l bagam...atata lucru cred ca as stii si eu facand 5 ani de politehnica la A.R....si vizavi ca as putea functiona la 12000 de ture si cu un alt fel de ulei decat Motul te contrazic...am bagat VALVOLINE 4t 10w40 pt mobre bineinteles....din start lantul distributiei facea un zgomot ciudat plus ca la motociclete ambreiajul este umed adica in acelesi ulei care unge si motorul...schimbatul vitezelor era mult mai greoi plus ca in treapta a doua agata tot timpul...l am dat jos dupa 700km si am bagat MOTUL...alt motor ,alt ambreiaj,alta motocicleta.Numa bine! <span class='edit'>16 Dec 2012, 11:27:</span> QUOTE(espacern @ 16 Dec 2012, 10:47) Recomandarea inscrisa pe bidon are caracter comercial nu contractual. Renault recomanda uleiul ce trebuie folosit prin inscriere in cartile masinii(cartea service/cartea masinii/etc)nu pe anumite bidoane. Verificati specificatiile uleiului respectiv prin recomandarile Renault si daca sunt similare este OK. @+ Exact...contractual...daca nu bagi elf pierzi garantia,nu? This post has been edited by fazer: 16 Dec 2012, 11:32 |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
victor cristian |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 May 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am trecut la Aral de la Castrol.la 8000 de km uzura,uleiul Castrol era foarte subtire,cu Aral am 10000km si nu am completat nici un gram,vascozitatea e ok si am inteles ca este singurul care se mai face strict in Germania,restul se produc in Italia si fiecare brand isi adauga aditivii sai.
This post has been edited by victor cristian: 18 Dec 2012, 19:13 |
--------------------
renault
LagunaII 1.8,16v
2003limousine
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Inca nu s-a inventat motorul care sa nu consume nici un gram de ulei, e normal sa ramana o pelicula extrem de fina in cursa pistonului de la PMS la PMI iar in timpul 3 (explozia) se arde si acea pelicula.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#347
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
eu eram dubii, aveam de ales intre Mobil 1 New life 0W40 fully synthetic (55£ pt 6L) si Elf Evolution SXR 5W40 fully syntethic (40£ pt 6L).
Am folosit Mobil 1 in alta laguna 1.8 16V de doua ori, prima oara mi s-a parut ca motorul eram cam zgomotos in primele 5000 de mile, a doua oara a fost OK. Acum am ales Elful pentru ca fostul proprietar a folosit Elf la ultimul schimb in aprilie 24 Dec 2012, 13:49: Elf Evolution SXR 5W40 Very high performance lubricant based upon ELF synthetics technology, designed for lubricating all Diesel car engines. Refer to the maintenance book of your vehicle to know the recommendation of the manufacturer. Product Features & Benefits APPLICATIONS All Diesel engines, especially those of recent technology.. * Recommended for all supercharged or naturally aspirated Diesels in cars and light vans. * Suitable for all types of service (urban, or on the highway or motorway) especially in very severe conditions. * For all types of driving, especially at high speed. * Specially designed to meet the demands of the motor manufacturers as regards extended oil-change intervals. PERFORMANCES International specifications ACEA 2004: A3/B4 API: SM/CF OEMs approvals RENAULT : RN0710, RN0700 : gasoline, turbo gasoline and Diesel without Diesel Particulate filter, 2.2 dCi DPF CUSTOMER BENEFITS * Excellent engine protection, particularly against wear in the timing system. * Ensures an exceptionally clean engine. * Outstanding thermal stability and oxidation resistance, guaranteeing that the oil will not degrade even in conditions of very severe use. * Immediate lubrication of engine components during cold starts, leading to longer engine life. * Lubricant performance sustained over time for extended oil change intervals. Product Code- TOT-156813- 126372 This post has been edited by fastoff: 24 Dec 2012, 14:49 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am afirmat de nenumaate ori ca acest SXR este creat in mod special pentru diesel si ca pentru benzina era mai bun NF care nu se mai gaseste (sau se gaseste aproape expirat). Scrie clar si in fisa produsului...
Am pus si eu prima data schimbul trecut acest SXR desi am avut rezerve si am impresia ca-l toaca mai repede ca pe vechiul NF. Cum altceva mai bun de la ELF 5w-40 nu e cred ca voi merge cu asta in continuare. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#349
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
audiofilu'
SXR nu este special pentru diesel uite o poze de pe bidonul de ulei |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu stau acum sa caut mai mult:
http://www.lubadmin.com/upload/produit/fic...lang_1/1021.pdf Pentru benzinare era mai bun LDX care s-a transformat in NF. Pentru diesel nu stiu ce era dar a devenit SXR care e bun si pentru benzina insa e creat in mod special pentru diesel. Am de 11 ani Renault, am avut 4 ani diesel si cunosc evolutia acestor uleiuri. Undeva era specificat faptul ca e creat special pentru dCi dar ca merge si la benzinare. Eu am comparat fisele tehnice si la temperaturi inalte era mai rezistent LDX (asigura o mai buna protectie)> Acum nu am ce face si pun SXR. Probabil ca au eliminat de pe bidoane ce au scris la inceputurile acestui ulei... Oricum, acel bidon e si la mine pe raft. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
melcu |
![]()
Post
#351
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Stimabili, va rog nu dati cu pietre dar ma invart de 5 minute si nu stiu unde sa postez. Ideea e urmatoarea: motorul meu, L7X are "by default" probleme cu etansarea la capacele de la culbutori. Cand ii dadeam in ture scuipa ulei ... care ajungea pe evacuare si lua foc
![]() Acum problema am rezolvat-o cu silicon (mastic negru), dar spre rusinea si prostia mea nu am curatat petele deja existente (gandind eu in mintea mea cretina ca ia foc si se arde). Problema e ca zilele astea mi s-a ars o bobina si .... locasurile bujii/bobine, pe V-ul din spate sunt pline de ulei. In momentul in care am scos bobina nici nu se mai vedea bujia de cat ulei era acolo. Am consumat o rola intreaga de servetele de bucatarie dar tot am ulei ( si mult as putea spune). |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si intrebarea este...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
melcu |
![]()
Post
#353
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
![]() ![]() Scuze, capu'-n flori ... intrebarea este : ..."sase cai frumosi". Ma intrebam cum as putea sa curat uleiul ramas intr-un mod mai simplu si asta tinand cont de temperaturile de afara si de faptul ca nu am garaj. Tot ce am este un alt bax de servetele ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
fastoff |
![]()
Post
#354
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
ai incercat cu o seringa?
|
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mumus |
![]()
Post
#355
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
am incercat asa: Dacia oil 5w30(logan),elf 5w40(logan),GM 5w30(opel),castrol edge 0w30(opel), mobil 3000 5w40(logan), LM 5w40(reno), singurul ulei cu care motorul a fost zgomotos a fost elf, nu mai pun niciodata asa ceva in nici un motor.
|
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
melcu |
![]()
Post
#356
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
fastoff, da initial am tras cu o seringa, dar acum seringa a devenit inutila. Faza proasta este ca daca vreodata vreau sa schimb bujiile (si normal ca o sa vreau) tot uleiul de acolo o sa cada in capul pistonului.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
melcule, cine crezi ca a avut pe mana sase cai frumosi (3 in fata si 3 in spate)? Pozitia sigur e nasoala rau si eu cum n-am vazut asa ceva nu ma pronunt. In schimb la mine numai sa incerci sa dai jos electromotorul...
![]() La seringa adauga niste tub de la perfuzie, eu am scos cu un furtun ceva mai gros uleiul din baie (cca 250ml) ca era peste nivel. Referitor la ulei ca ELF a generat cel mai zgomotos motor... eu ma abtin. Am pus si Elf si Castrol si aceeasi senzatie. This post has been edited by audiofilu': 28 Dec 2012, 22:15 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
melcu |
![]()
Post
#358
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Crede-ma, am schimbat electromotorul la mine .. este moartea caprioarei. Nu e vorba ca-i un 4 in linie, 6,8,10 sau 12 in V/W . Ideea era cu ce as putea sa dau pe acolo ca sa "dizolve" uleiu, apoi sa-l iau la servetele pana ramane curat.
P.S: eu am incercat si Castrol si Elf Excellium. Am scos castrol dupa nici 1000km , aveam un tacanit ciudat si dubios. Cu Elf am facut 8000 si merge super. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
In mod normal exista scule care ajuta la demontarea bujiilor din spatele motorului. Asta inseamna ca oarecare acces ar fi. In afara de o seringa mare care sa aiba un furtun flexibil nu vad ce ai putea folosi; incearca si un spray care curata lantul la bicicleta, la mine iese impecabil. Eu nu stiu cat loc ai la dispozitie dar cam asta e ideea, improvizezi si cu ce ai.
In prima etapa cred ca un furtun de perfuzie transparent e bun ca sa iei uleiul pentru ca seringa nu reuseste sa umple traseul furtunului in mod eficient. Apoi folosesti un degresant din asta de bicicleta care e si putin volatil... This post has been edited by audiofilu': 28 Dec 2012, 22:35 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
melcu |
![]()
Post
#360
|
![]() Halatu'...cat e halatu' ? Group: Members Posts: 1.140 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA ![]() |
Acces este daca scot admisia, seringa am cu tot cu perfuzie. Asa ca maine o sa am nitica treaba
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Privilege 3.0 V6 CVA
- B-33-RTN Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459 Formatez drivere de cooler... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:19 |