Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
audiofilu' |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|||
pishky |
![]()
Post
#602
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
lupul moralist ar zice ca glp si doite.....nu prea merge.
pe de alta parte lupul moralist nu plateste benzina la doite, probabil erau si alte vremuri in 2005, pana la urma am vazut si M3 cu gpl (pemfeu, nu megan) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#603
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu-i vorba de alte vremuri ca si acum imi permit insa daca ar ramane jumatate din bani in buzunar de ce nu? Apoi costurile pe km ar fi mai mici chiar decat la diesel...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
argon |
![]()
Post
#604
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 16 Dec 2012, 16:50) Hai enumara-le, nu de alta, dar sa vezi ca-s cu motoare aspirate, sau daca-s cu turbo e doar din fabrica pusa. Cand o sa vezi cat costa, asta in cazul ca gasesti pe cineva sa-ti monteze aftermarket, iti piere cheful de gpl. This post has been edited by argon: 17 Dec 2012, 09:36 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#605
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Daca ai fi citit macar linkul pus de mine ai fi observat asa ceva:
http://www.proecogas.ro/landi-renzo-fsi.html Si mai sunt, astea e doar din acel site, altii au pus pe motoare mult mai mari. Socrul meu are Corsa 1,2 GPL Tech cu instalatie din fabrica. This post has been edited by audiofilu': 17 Dec 2012, 10:16 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
argon |
![]()
Post
#606
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca aveai motor IDE, era altceva, dar ai turbo, si n'o sa-ti mearga bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
OK, masinile din link e adevarat ca au turbina dar au injectie directa (IDE la Renault) nu indirecta cum am eu. Unii au pus pe acest motor F4Rt si ma gandeam si eu...
Pe de alta parte ma bate gandul sa iau un Tico a doua masina (mai ales ca am avut una noua din 1998 pana in 2001) de care am fost foarte multumit si sa las Laguna asa cum e daca sunt probleme de compatibilitate... Am sunat in doua locuri (BZ si VN) si am primit acelasi raspuns ca ar merge, au reductor pentru turbo... Am dat specificatiile motorului si au sunat la importator. Pretul e in VN de 2700 lei iar in BZ de 3100 lei. Rezervor toroidal. Ma mai gandesc... Cei din BZ au o Octavia RS cu aceasta instalatie dar aia e cu injectie directa. This post has been edited by audiofilu': 17 Dec 2012, 11:09 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cam care sa fie pretul la care as putea sa dau masina? E cumparata de noua in oct 2005 si are 107000km. In afara de versiunea stock (a venit fara trapa si navigatie in rest e full) mai am cate ceva in plus (instalatie de sunet JL Audio, Unichip 200cp, inca un set de jante de aliaj pe 17")... Cred ca ne mai trebuie o masina...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#609
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
Eu zic ca astia dintre voi care vreti sa va puneti gpl pe masina (2.0T) asta-i BLASFEMIEEEEE!!! mai bine o vindeti luati-va fratilor un cielo cu gpl din fabrica sau orice alta "trompeta" - asta v-ar scutii de niste cheltuieli in plus - cum ma sa pui asa ceva pe o masina de aproape 2tone, o sa tragi de ea in intersectii ca de un 1.6 16V
|
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
2 tone? nu e cam mult? masina mea are 1,5 tone
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#611
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Are 1450kg. Blasfemie? De ce? Cum sa pui, uite scrie aici:
http://www.instalatii-gpl-auto.ro/montaje-efectuate.html Vezi ce marci sunt si ce motoare au montat deja... Poate nu vreau sa dau masina stiind cum a fost intretinuta si sa iau vreun cazan alergat cine stie cum. Chestia cu trasul de ea e un mit... are suficienta putere incat 50kg sa nu-i simta. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
da care sunt diferentele de consum? si cat costa acea instalatie?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#613
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Instalatia cca 2700-3000 lei si pe gaz consumul zice-se ca e mai mare cam cu 2 litri la 100km. Evident ca in cazul unui mers urban este mai avantajos si amortizarea se face dupa cca 10000km. Per total in cca 1 an-1 an jumatate se amortizeaza.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
se pierde mult din puterea masinii?..oricum la 2.0 T ai de unde pierde
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#615
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Insesizabil, cred ca vreo 5CP. Da, am de unde...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#616
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
am vazut lista si raman la parerea e BLASFEMIE!!! - oricum in lista nu am vazut tipul tau de motor - asta daca e pentru masina din semnatura -
Baieti masina mea cantareste 1861kg asta fara masa remorcabila - stiu ce vorbesc - la modelul precedent cantarea 1450kg(1.8 16V) |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#617
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
2.0T nu are peste 1500kg, poate aia 1800kg sa fie maxa maxima autorizata. Am fost si am verificat informatiile din CI si scrie exact 1487kg si masa maxima autorizata 1910kg.
Exista tipul meu de motor si anume F4Rt pe un Megane RS iar in acea lista exista marci si modele mai bine cotate ca 2.0T Daca aduci si argumente in sustinerea afirmatiei de blasfemie... nu de altceva dar poate cei care au pus deja sunt in eroare. This post has been edited by audiofilu': 29 Dec 2012, 18:23 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#618
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
am spus masina mea cantareste 1861kg fara masa remorcabila (aici este inclusa mtma)
iar cand spun BLASFEMIE fac referire la instalatia gpl pe o masina cu motor puternic - ca am vazut X-uri, M-uri chiar si cateva C-uri - tot BLASFEMIE se numeste. iti pui gpl din doua motive: 1.daca ti-ai luat logan in rate si acum nu-ti mai ajung banii sa-l scoti din garaj si 2. vrei sa te apuci sa faci taximetrie Eu unul nu mi-as lua o masina cu un motor destul de puternic si apoi sa ma prostesc si sa-i pun gpl doar ca sa am un consum mai mic. asta e parerea mea si am cam terminat pe subiectul. eu spun NU gpl-ului chiar daca e sa fie montat si pe o dacie din '79 This post has been edited by fastoff: 29 Dec 2012, 18:24 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Posibil insa motivele sunt mai multe decat cele doua.
![]() Pierderea de putere e insignifianta insa e posibila uzura scaunelor de supapa. Pentru un profesor de geografie asta e un impediment dar pentru un inginer auto (sau pentru cine se pricepe) e o bagatela sa schimbe in regie proprie la cateva zeci/sute de mii de km ceva la motor. Subiectul e foarte vast si cam asta e. Poate mai bine iau inca o masinuta mai mica pentru situatii de urgenta (drumuri express locale). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
nu cred ca masina ta are 1868 kg. Eu tot facelift am ba mai mult am motorul de 2.2 si cutie automata si are 1565 kg.
Cat despre gpl...eu cred ca se merita daca mergi mult cu masina deoarece puterea ce o pierzi e nesemnificativa si hai sa fim seriosi unde folosesti tu cei 200 cp?! La drumurile noastre pline de gropi si radare degeaba ai motoare mari sau multi cai putere...La noi tre sa fi practic Attached thumbnail(s) Carte_identitate_Romania_fata.jpg ( Size: 327.08k ) Number of downloads: 276 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
fastoff |
![]()
Post
#621
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
cei aproape 200hp sigur nu ii folosesc in Ro in caz ca nu ai observat numarul de inmatriculare,iar cand o sa vin in Ro, garantat o sa simt nevoia sa am ceva mai mult de 200hp, sa fim seriosi camere de viteza si radare sunt peste tot in UE, deci ce sa cred ca n-ar trebui sa ne cumparam masini cu motoare mari si puternice? Din cate vad eu al tau e 2.2 dci - tu de ce nu iti pui gpl ca pare sa fie mai viabil si decat dieselul si iti poti amortiza ivestitia, sau tu esti deja practic???( motorina e destul de scumpa)
Iar la treaba cu greutatea masinii, nu ma convinge poza pusa de tine. am mea atatea kg are, 1861. Nu-mi cere sa-ti fac o poza de pe CIV pentru ca eu nu am asa ceva. Tu unde folosesti cei o suta saptezeci si ceva de cai? ca la ce drumuri sunt prin Ro nici pe tine nu te ajuta prea mult - asta ca o gluma - ca va vad destul de incordati si va aprindeti cam repede |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
espacern |
![]()
Post
#622
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si masina lui fastoff tot atata cantareste....nu 1868(asta este cu 5 pers+bagaje)
Asta daca seria VIN se termina cu 632736101. @+ This post has been edited by espacern: 29 Dec 2012, 21:50 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
fastoff |
![]()
Post
#623
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
mai adauga 01 dupa terminatia pusa de tine
|
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#624
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
@fastoff: nu mai insista cu greutatea aia (sau masa masinii, cum e corect), ca abia sare de 1.300 kg. Uite aici:
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=10327 Enjoy! |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#625
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
GPL te ajută să nu te usture acolo unde nu te bate soarele în momentul în care alimentezi. Singurul lucru de care-mi pare rău este că am pus Tomassetto cu STAG 200 pentru că are prostul obicei să o ia razna mai ales la modificările de temperatură. Am rezolvat cu o interfață, câteva ore de documentare (manual + forumuri) și o oră de reglaj riguros.
În ceea ce privește "rușinea", este echivalentă cea resimțită dacă ai cumpăra berea la PET. |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#626
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cei 200cp ii pot folosi oricand in Ro mai ales in treptele intermediare, nu neaparat la vmax. Multi se gandesc instant la vmax si ca atare se intreaba unde folosesc acei CP. Simplu, intr-o depasire in tr2 una e sa ai 200CP si alta 100CP pe aceeasi masina. Bogdan a zis foarte bine ca in Ro sunt rare cazurile cand se foloseste intreaga putere (in sensul de a merge de totio caii) si asta e valabil si in alte tari, de asta a afirmat ca ar fi practica o astfel de solutie. De cand am masina doar de doua ori am testat vmax, odata cu harta stock si odata cu harta optimizata.
Greutatea masinii e pana in 1500kg si cu asta punct. Suntem vreo cativa care avem CI ale masinilor si daca tu nu poti face dovada nu te credem pe vorbe. Si la mine spune 1910kg insa aia e maxima autorizata, e altceva. Referitor la GPL: eu am posibilitatea sa folosesc masina in cel putin 3 regimuri diferite: -harta normala pe benzina. -harta normala pe GPL (pornire pe benzina si intrare pe benzina la o turatie de sa zicem 4500-5000rpm) pentru protectie. -harta optimizata doar pe benzina (harta nu e suprascrisa peste cea din ECU masinii ci in alt calculator separat). Ca atare daca masina este incarcata sau am chef de distractii folosesc harta optimizata iar daca nu (si de regula sotia conduce masina in peste 95% din timp) foloseste harta normala ori cu benzina ori cu GPL. Ma doare la bașcheți de ce spun altii despre GPL atata timp cat nu aduc argumente documentate stiintific si nu folclor. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#627
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
Mda.. ma bucur ca ne-am lamurit si cu asta...
|
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
pishky |
![]()
Post
#628
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
atata timp cat exista gpl pe posche, nu vad de ce nu s-ar pune si pe reno.
fiecare face ce vrea cu masina lui. am vazut gpl si pe m3 (pemfeu nu megan), deci....care ar fi problema? |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
M-am uitat azi pe indicatiile CB si cred ca din ianuarie pana acum nu am resetat niciodata iar indicatia de acum cateva minute spune multe: 5600km, vmedie 14km/h, consum fix 17%. Masina a circulat aproape exclusiv urban (cu exceptia unui drum de Galati si a unuia de Bacau) pe distante scurte de cate 3-5km cu porniri si opriri dese. Interesant e ca se incalzeste foarte repede (probabil ce spune espacern cu acele incalzitoare pentru lichidul de racire e adevarat).
This post has been edited by audiofilu': 31 Dec 2012, 19:14 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
La Multi Ani si un An Nou Fericit...fastoff cred ca nu stii sa citesti greutatea masinii tale in talon sau brief sau orice document al masinii ai si punct nu te mai contrazice. Eu nu am 170 cp ci 150 , iar cei 200 cp nu ii folosesti nicaieri nici in tara nici in afara tarii. Degeaba te dai tu rotund ca esti din alta tara ca tot nu ma convingi ca folosesti cei 200 cp. La ce amenzi sunt afara pentru depasirea vitezei cred ca lasi masina la politie si mai dai si diferenta. Eu astazi am venit din Salonic cu masina...1800 km dus intors si crede-ma ca....aici in tara am mai dat pe autostradat 170 -180 ca deh...mai ma descurc cu politia da afara.....bulgaria si grecia..unde era limita 50...pai 50 mergeam toti....nu cred ca ti ai dori sa te prinda cu peste 30 km/h acolo. Vorbim de amenzi ce ajung la mii de euro asa ca....Pentru cultura ta generala pe motoarele diesel nu se poate pune GPL din cauza functionarii motorului dar la consum mediu de 17% eu unul nu as mai sta pe ganduri. Eu am avut consum pe aceasta distanta de 7.1 % media...ceea ce e incompatabil.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 19:42 |