Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
pishky |
![]()
Post
#631
|
||
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|||
mars |
![]()
Post
#632
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ar fi chiar tare, dar eu astept sa se poate puna motorina pe 2.0T daca tot se fac atatea combinatii, poate mai scutesc niste bani
![]() ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#633
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(bogdan.stavar @ 2 Jan 2013, 22:21) La Multi Ani si un An Nou Fericit...fastoff cred ca nu stii sa citesti greutatea masinii tale in talon sau brief sau orice document al masinii ai si punct nu te mai contrazice. Eu nu am 170 cp ci 150 , iar cei 200 cp nu ii folosesti nicaieri nici in tara nici in afara tarii. Degeaba te dai tu rotund ca esti din alta tara ca tot nu ma convingi ca folosesti cei 200 cp. La ce amenzi sunt afara pentru depasirea vitezei cred ca lasi masina la politie si mai dai si diferenta. Eu astazi am venit din Salonic cu masina...1800 km dus intors si crede-ma ca....aici in tara am mai dat pe autostradat 170 -180 ca deh...mai ma descurc cu politia da afara.....bulgaria si grecia..unde era limita 50...pai 50 mergeam toti....nu cred ca ti ai dori sa te prinda cu peste 30 km/h acolo. Vorbim de amenzi ce ajung la mii de euro asa ca....Pentru cultura ta generala pe motoarele diesel nu se poate pune GPL din cauza functionarii motorului dar la consum mediu de 17% eu unul nu as mai sta pe ganduri. Eu am avut consum pe aceasta distanta de 7.1 % media...ceea ce e incompatabil. sa incepem cu sfarsitul - n-as fi asa sigur ca nu se pune gpl si acolo 200hp nu inseamna vmax tot timpul - daca ai 200hp nu inseamna ca neaparat tre sa zbori cu masina pe autostrada si chiar cei 200hp pot fi folositi in ro demaraje, depasiri - prin cate tari din europa ai circulat cu masina (conduci tu, nu sa stai in dreapta) in afara de cele 2 enumerate de tine - si pe aici poti da talpa la masina pe autostrada si nu ma dau rotund - am facut-o de cateva ori - chestia cu talpa la podea si nu m-a oprit nimeni - politisti din eu nu-s fomisti ca aia cu care te mai intelegi tu sa puna botul la 10lei si de aia pe aici nu prea opresc in trafic decat daca la verificarea numarul de inmatriculare ai iesit prost(ai puncte de penalizare anterioare, n-ai MOT, taxa de drum sau circuli fara asigurare) Treaba asta cum ca in europa sunt amenzi pentru depasirea limitei de viteza de mai bine iti lasi masina si mai dai si diferenta sunt povesti nemuritoare - in cele mai multe cazuri - daca si aici spun daca te-a luat camera in vre-o 3-4 saptamani iti vine acasa o scrisoare cu poza masinii tale si cu viteza inregistrata in momentul pozei prin care iti cere sa spui daca tu ai fost la volan sau altcineva - te cam doare la basca daca ai permisul emis in ro si nu in tara respectiva si cam de cate puncte de penalizare esti pasibil daca ai permisul emis in tara respectiva, de cate ori fost fost oprit de politie circuland cu masina in europa eu in vre-o 5-6 ani doar 2 ori si atunci au fost controale de rutina in orase si nu pe autostrazi Sper ca in mare parte te-ai lamurit Daca ma interesa sa am un consum mai mic imi luam un golf tdi, asa ca mi-am luat laguna II ca nu mi-au ajuns banii de sprancenat si ala tot benzinar ![]() This post has been edited by fastoff: 3 Jan 2013, 00:29 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#634
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
ma faci sa rad...si suntem si off topic. Am circulat in multe tari si se poate vedea si din postari . Masina e adusa din Germania de mine, concediu in Italia , Franta etc dar nu conteaza asta. Hai sa iti spun tot pentru cultura ta generala si nu din " auzite" iar colegii de pe forum din strainatate pot confirma : in Italia prins cu peste 40 km/h de la 357 euro pâna la 1.433 euro, in Marea Britanie prins cu peste 40km/h de la 45 la 300 lire sterline plus suspendarea permisului pe o perioadă de una pâna la 12 luni iar atentie.....Franta...peste 40 km/h de la 135 pâna la 3.750 euro, 6 puncte penalizare, iar dacă contraveninetul recidivează poate primi pâna la 3 ani suspendare permis și 3 luni în închisoare în funcție de decizia judecătorului. Germania este singura tara mai permisiva unde exista acele autostrazi fara limita de viteza (acolo am vazut si eu ce poate acest 2.2 am mers cu 210 si masina mergea extraordinar
![]() Peste toate astea stii ce e mai rau? Acolo nu negociezi ca aici sa dai 10 lei asa cum zici tu....acolo nu cobori din masina si daca cobori are dreptul si sa traga in tine ( Germania ) . Ma indoiesc deja ca tu circuli in UE si te dai Schumacher pe aici Iar revenind la topic....sa imi zici si mie unde "zbori" cu 180 in Romania??? Nici nu avem strazi macar pentru aceasta viteza ca sa nu mai zic de consecinte (gropi de iti faci praf masina sau radare de iti salta 3 luni permisu). Eu doar ce am schimbat pivotii la masina si deja imi era mila ca am luat niste gropi pe Autostrada , deci repet autostrada, in Bulgaria si Romania la 130 km/h. Din punctul meu de vedere pentru infrastructura noastra cred ca motorul ideal e undeva la 2.0 (si aici ma refer si la impozit si taxe ) This post has been edited by bogdan.stavar: 3 Jan 2013, 00:52 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
In peste 5000km circulat in Focsani cu exceptia a doua iesiri (Bacau si Galati), vmedie 14-15km/h consum aratat pe CB 17%.
3000km facuti in vacanta in Europa anul trecut de Revelion consum mediu 7,4%. Cu harta optimizata insa mers pana in 130km/h si fara nebuneala... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
alc2 |
![]()
Post
#636
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
La Multi Ani si un An Nou Fericit.
QUOTE(bogdan.stavar @ 3 Jan 2013, 00:21) Pentru cultura ta generala pe motoarele diesel nu se poate pune GPL din cauza functionarii motorului cateva exemple sau Tehnologic se poate , dar costurile sunt prea mari , deci nu vom vedea asa ceva prea repede pe motoarele de serie Pentru restul in las pe @audiofilu sa raspunda ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
in momentul de fata nici un RAR din Romania nu omologheaza aceste instalatii asa ca....mai asteptati...si asta scrie clar si pe site!!! Iar aceste instalatii fac practic ca masina sa mearga pe amestec nu pe gpl pur
This post has been edited by bogdan.stavar: 3 Jan 2013, 20:44 |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#638
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Probabil voi face o vizita la Vernesti si voi pune ori BRC ori Landi Renzo. Daca merg si anul asta strict urban mi-am scos banii pe instalatie.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mars |
![]()
Post
#639
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
O intrebare: se apropie revizia de 110.000 (in februarie se face un an). Avand in vedere ca masina are numai 105.000 (anul trecut a cam stat 3 luni dupa revizie, pana am luat-o eu, in mai, la 98.000), are ceva daca o mai las putin, 2-3 luni?
In alta ordine de idei, va rog sa imi ziceti cam care sunt costurile pentru urmatoarele, sa ma pregatesc din timp: - schimbare kit distributie si accesorii; - schimbare kit ambreiaj (eventual volanta, Doamne fereste!); - schimbare amortizoare fata (sunt inca cele originale). Multumesc! |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#640
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am 108000km. Nu are nimic daca faci schimbul la 110000km chiar daca depasesti un an calendaristic. Cunosc mai multe cazuri cand nu s-a schimbat la termen (depasit) ci la km iar eu personal am schimbat distributia la 70000km. Consumabilele s-au schimbat in august 2011 deci trebuia sa schimb filtrele deja insa dupa demontare in mod sigur mai merg si iarna asta ca oricum nu e praf pe afara.
Eu am luat kitul de distributie de la Tulcea, m-a costat 540 lei cu transport inclus si erau aceleasi piese ca alea de la service adica INA si Continental. Cu ambreiajul nu stiu ce sa zic dar acum cativa ani ma manca sa pun ambreiaj sport (mi-era teama ca nu rezista asta la cuplul marit) dar cum nu am folosit decat foarte putin harta n-a fost cazul. Stiu ca volantul e mai scump, unii la alte motorizari au pus volant simplu dar eu nu as pune. Si la mine amorizoarele fata sunt originale insa am inteles ca alea pe ulei sunt mai bune si Kyb ar fi reglabile. This post has been edited by audiofilu': 6 Jan 2013, 11:49 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
bogdan.stavar |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
volanta e vreo 30 milioane
![]() amortizoarele pe fata sunt pe ulei pentru confort si originale vin kyb ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|
mars |
![]()
Post
#642
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Da, amortizoarele originale sunt KYB pe ulei pe fata si pe gaz pe spate (astea au fost schimbate la 90.000). O sa pun tot KYB pe ulei, se gasesc cam la 250 lei bucata (fara kit amortizor). La ITP nu au zis nimic de ele, dar parca "scapa" cam tare in gropi (sau au cursa foarte scurta?).
Am vazut si kit-ul de ambreiaj cu tot cu rulment pe la 1.500 lei (LUK) dar sunt doua coduri diferite, in functie de cutia PK6 (3## sau 0##). Volantul nu se gaseste decat la service autorizat (nu apare nici in cataloagele LUK) si e cam 3.000 lei fara TVA. Volantul cu masa dubla nu se poate reconditiona. Solutia cu volant cu masa simpla mi se pare riscanta, cu timpul strica cutia, plus ca necesita grija mai mare la plecarea de pe loc. Oricum, nu am semne de uzura (zgomote, vibratii) dar la ambreiaj ma astept sa inceapa cat de curand sa se duca, avand in vedere ca are peste 100.000 km. Deocamdata trage OK, si la turatii mari, si la rece, dar ma gandeam ca l-ati schimbat careva deja. O sa o mai las pana prin mai si fac revizia pe la 110.000 (ulei si filtre). Si daca da caldura, poate gasesc pe cineva sa ma ajute cu lipirea bordului, se ridica in partea dreapta. |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#643
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Dar de ce te astepti ca dupa 100000km sa pice ambreiajul? Doar ca este Renault si pe deasupra e benzina? (unii afirma ca doar dieselul este fiabil).
Cati crezi ca sunt cu 2.0T in tara si cu atat mai mult cati activeaza pe acest forum? Cu lipirea bordului cand o fi iti dau eu indicatii, daca ai bordul demontat e chiar simplu. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
mars |
![]()
Post
#644
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Ma gandeam ca ambreiajului ii ajunge, e la categoria cosumabile. Vad ca suntem cativa pe forum cu 2.0T, iar in tara sunt destule, pe Autovit erau vreo 5 cand am cautat eu si de atunci niciodata mai putin de 2 la vanzare. E adevarat ca 99% sunt 1.9 dCi, dar nu avem chiar o serie limitata
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#645
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Posibil sa fi crescut numarul in ultimii ani datorita celor aduse de afara. Eu m-am referit la cele cumparate de noi din Ro, imi amintesc de faptul ca vreun an am combatut singur pe forum pana a aparut un alt posesor.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#646
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
176.000 km, ambreiajul rezista, e diesel, dar na...tot reno...nu cred ca s-a umblat, eu n-am umblat, iar in garantie nu s-a facut nimic, si a vazut o gama cel putin decenta de intrebuintari.
la vw ( lui l@u) a picat imediat dupa rodaj la 300.000 +, deci 100.000 te sperie? This post has been edited by pishky: 6 Jan 2013, 14:55 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
fastoff |
![]()
Post
#647
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
la 90de mii de mile ambreiajul e inca bun mai duc vreo 40-50k(ma batea gandul sa-l schimb cu unul sport cum ca asta n-ar rezista) un kit normal LUK il iau cu cel putin 140 de lire
distributia a fost schimbata la 76k amortizoarele au fost schimbate toate la 50k toate 4 sacks - nu stiu cu ce sunt dar masina sta destul de bine pe drum acum ii fac schimbul de ulei - elf evolution SXR 5w40, n-am gasit filtru de ulei original, doar filtrul de benzina, filtru de polen l-am scimbat prin septembrie dupa ce am gasit porumbei morti, iar filtrul de aer il spal cam la 3 luni bujii ngk laser platinum si bobine de aprindere noi antigelul ca toata vara am completat doar 1l apa |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#648
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#649
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(mars @ 6 Jan 2013, 16:19) era albastru, acum e un pic mai spre verde, am completat pana am trecut de nivelul maxim indicat pe vas, acum e cam un cm sub maxim. Il schimb pentru ca nu mai are mirosul ala intepator si pare mult decolorat. 6 Jan 2013, 16:31: ceea ce nu mi se pare ok, e ca s-a adaugat cam la fiecare 20k stabilizator de ulei in cv, conform carnetului service. cutia functioneaza in parametrii normali chiar si la rece. This post has been edited by fastoff: 6 Jan 2013, 17:31 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
mars |
![]()
Post
#650
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Te intrebam pentru ca la mine nu a scazut nici un milimetru, de acum 8 luni, de cand o am. Si la Megane la fel, de la schimbarea pompei de apa, acum 3 ani, nu am completat deloc si e la maxim.
De stabilizatorul ala de ulei nici nu am auzit. Ce stiu eu e ca la PK6 nu se completeaza pana da afara, ci se pune o cantitate fixa (parca 2.4 litri), ELF NFP 75w80 (sau echivalent), altfel e nasol. Si chiar daca nu scrie nimic de schimbarea uleiului la cutie, am inteles ca la 100.000 merita schimbat (eu asa am facut). |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
fastoff |
![]()
Post
#651
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
lipsa antigelui din vas am pus-o pe seama evaporarii si/sau presiunii - surplusul a fost aruncat pe la supapa de la vas
nu scrie ce cantitate de ulei a fost adaugata ci doar ce s-a adaugat, nici eu nu am stiu de asa ceva pana am vazut la cineva pe forum si mi-am adus aminte de ceea ce am vazut in cartea service a masinii si d atunci am facut cateva cercetari, cica ar lungii viata uleiului cu pana la 50%, reduce zgomotele din cv, reduce consumul de ulei(pe asta nu l-am inteles), elimina pornirea uscata/la rece si s-ar adauga maxim 250ml nu se specifica intervalul |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#652
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
M-am uitat in istoricul masinii sa vedem ce am schimbat de-a lungul timpului si intervalele la care s-au efectuat. Bujiile (al doilea set) a fost schimbat la 58000km in august 2008 si atunci am pus NGK Iridium, asta inseamna exact 4 ani jumatate si 50000km de utilizare. Sa le dau jos sa le curat/verfic distanta dintre electrozi sau nu avand in vedere ca-s garantate cca 100000km? Am comandat si niste solutii de curatat injectoarele si supapele (Liqui Moly)... Nu stiu ce sa zic, de pornit e ca in prima zi, de tras ok...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#653
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 8 Jan 2013, 17:19) M-am uitat in istoricul masinii sa vedem ce am schimbat de-a lungul timpului si intervalele la care s-au efectuat. Bujiile (al doilea set) a fost schimbat la 58000km in august 2008 si atunci am pus NGK Iridium, asta inseamna exact 4 ani jumatate si 50000km de utilizare. Sa le dau jos sa le curat/verfic distanta dintre electrozi sau nu avand in vedere ca-s garantate cca 100000km? Am comandat si niste solutii de curatat injectoarele si supapele (Liqui Moly)... Nu stiu ce sa zic, de pornit e ca in prima zi, de tras ok... sa-mi spui si mi e ce solutii ai luat pentru curatare |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#654
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am facut si eu ieri un drum extraurban ca nu am mai mers de un an... Pana la Bucuresti am avut media 7,4% iar cand am iesit din Capitala urcase la 8,4% pentru ca la final sa arate exact 8% sau mai exact 30 litri benzina pentru 380km.
La dus am mers cuminte ca era si ceata dar la intoarcere putin mai repede. I-am pus cu ocazia asta si un aditiv de la Liqui Moly pentru curatat injectoare (am pus 1/2 flacon). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#655
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 18 Jan 2013, 11:14) Am facut si eu ieri un drum extraurban ca nu am mai mers de un an... Pana la Bucuresti am avut media 7,4% iar cand am iesit din Capitala urcase la 8,4% pentru ca la final sa arate exact 8% sau mai exact 30 litri benzina pentru 380km. La dus am mers cuminte ca era si ceata dar la intoarcere putin mai repede. I-am pus cu ocazia asta si un aditiv de la Liqui Moly pentru curatat injectoare (am pus 1/2 flacon). ce harta ai folosit? ca aditivul acela sa fie eficient o sa trebuiasca sa ma umpli rezorvorul inca de vre-o 2-3 ori parerea mea e ca 8% e un consum decent si nesperat de bun iar totul depinde de stilul de condus |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
dacadrean |
![]()
Post
#656
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Clar, consumul depinde de "picior".
Eu pe a mea am scos-o la vanzare: http://www.reno.ro/-VAND-vand-Laguna-2-oT-...ml#entry3688803 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#657
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am folosit harta originala, cred ca daca o foloseam pe aia optimizata si pastram acelasi stil de condus as fi economisit 2-300ml/100km
![]() De regula un drum de B mers putin mai alert cam 8,5% media. Iar Italia dus intors media pana in 7,5% cu harta optimizata. Si eu am testat piata dar m-am linistit, anuntul s-a inchis dupa 15 zile de la ultimul reply. Apropo: ce relevanta are VIN dupa perioada de garantie? Eu am schimbat consumabilele la 1/2 din perioada recomandata iar dupa ce a iesit din garantie am mai completat o foaie A4 cu interventii facute de mine. This post has been edited by audiofilu': 18 Jan 2013, 20:51 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#658
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
O sa fiu acuzat ca am dat km inainte?
![]() Si eu o sa o pastrez daca nu obtin ce vreau. ![]() This post has been edited by dacadrean: 18 Jan 2013, 22:23 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sau eu inapoi ca e mai veche si are km mai putini.
Ideea e ca in cazul meu am trecut absolut orice interventie mai importanta in afara intervalului de service. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#660
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Nu, daca nu ai fost la service de marca si tu ai dati km inainte.
Doar samsarii ii au pe cei "reali" indicati de VIN. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 22:06 |