Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
audiofilu' |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#392
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In acceleratie nu se tine cont de sonda, nu sunt luate in calcul normele. Daca asa face de la inceput, posibil sa nu interpreteze corect valoarea citita softul din ecu si sa nu trimita impulsuri sa incalzeasca sonda.
Presupun ca pana acum nu ai vazut o masina la semafor care sa scoata abur din cand in cand. This post has been edited by IRONICK: 15 Oct 2010, 13:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu ne-am inteles dar las-o asa.Masina n-are nimic din acest punct de vedere.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#394
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
IRONICK multumesc inca o data pentru sfaturi. E de verificat totul pe admisie si inca un test CLIP. Doar sa gasesc un meserias priceput ...
Acum dupa amiaza am iesit putin cu masina. Era nepornita de 2-3 zile. 11 grade afara, imediat dupa pornire a urcat undeva intre 1100 si 1200, iar dupa 1-2 secunde a coborat la putin peste 1000 si acolo a ramas, foarte stabil. Vara sta mult mai sus. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#395
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
La rece este normal sa creasca turatia, exista niste niveluri de referinta pe care ecu le trateaza in functie de temperaturi. Dar, la intrarea in regimul termic, totul o sa functioneze normal. La pornire orice benzinar este turat un pic, apoi i se scade turatia in trepte. Este chiar haios sa il urmaresti, cum o scade.
ps, nu mai face frana de motor pana la ralanti This post has been edited by IRONICK: 16 Oct 2010, 20:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Turbinele care au racire cu apa si cu ulei...n-am inteles daca merg ambele tipuri concomitent sau doar una din ele.
http://www.4tuning.ro/magazin/kit-uri-turb...0g-id-2019.html Unde este situat la noi EGR?Ce se intimpla daca se merge permanent cu EGR anulat/dezactivat (in afara de poluare care oricum e mai mica decit cea produsa de RABA vecinului) si daca se poate dezactiva electric sau doar mecanic. This post has been edited by audiofilu': 27 Nov 2010, 21:56 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#397
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu stiu ce sa zic,pina si la Oltcit acum 22 ani aveam un fel de EGR...
Am aflat codul turbinei noastre,facem niste calcule sa vedem care e puterea la care rezista motorul cu internele stock si-i dam bataie. Zi-mi daca ai idee de turbinele care au racire ulei+apa daca se pot monta la noi si daca se poate folosi doar ulei sau musai si apa ca asta n-am gasit pe nicaieri. Se vehiculeaza afirmatia cum ca din motor se pot scoate maxim 300cp cu internele stock. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#399
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am avut si eu Oltcit, nu stiu de vre-o recirculare a gazelor arse. Sigur nu te referi la recircularea gazelor de carter? Din cate stiu EGR-ul are rol doar de reducere a emisiilor, este comandat printr-o supapa si functioneaza doar in anumite regimuri. Strict dpdv al performantelor nu aduce nimic in plus.
La capitolul turbina racita cu apa, nu am idee. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Era piesa aia de pe linga carburator (avea o intrare pe sus si doua iesiri una lateral si una oblic in jos) de marimea unui ou de gaina care avea niste site...eu il desfaceam si curatam sitele.Posibil sa fie gazele recirculate din carter insa la noi chiar nu am gasit asa ceva.Stiu ca la diesel exista si ca unii l-au eliminat astfel ca motorul este alimentat permanent cu aer proaspat si nu cu gaze de ardere.Daca ar fi avut comanda electrica era simplu:se comanda permanent inchis (nu stiu daca sint efecte notabile asupra motorului) si la ITP se comanda deschiderea dupa ce motorul era turat pentru o curatire intrucitva a traseului de evacuare.
Zica ca prin scoaterea EGR un motor nu trage mai bine? Turbina noastra stiu ca are racire cu ulei si ma intreb la cele care au racire duala daca se impune strict folosirea ambelor circuite sau e la alegere una din ele. Am gasit o varianta buna insa are racire duala... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#401
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai nu ti-am spus eu ca are racire cu apa? Uleiul e folosit pentru lubrefiere, nu racire.
This post has been edited by R19/16v: 28 Nov 2010, 14:17 Attached File(s) ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
La intrebarea pusa prin PM am primit urmatorul mesaj:
"Imi trebuie seria sasiului sau codul motorului tau ca sa-ti pot spune ceva despre turbina. La un F4R765, pe care l-am ales la intamplare, turbina are racire cu apa. si nici o referire la F4Rt de 125kw insa din afirmatia din postul precedent inteleg ca racirea e cu apa si uleiul are rol de ungere. Sint turbine care nu au flansa si pentru apa,alea sint unse si racite cu ulei? Asadar o turbina care are flanse si pentru apa si ulei merge pusa...multumesc mult. PS: nu pot descarca fisierul...am incercat de cel putin 10 ori...doamne ce greu a mers. This post has been edited by audiofilu': 28 Nov 2010, 15:39 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#403
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 28 Nov 2010, 13:51) Nu are influenta prea mare. Valva EGR e inchisa in regimuri aproape de relanti pentru a evita calarea motorului, de asemenea e inchisa in sarcini mari sau la turatii peste 3000 (la diesel). Problema e lamurita, nu avem EGR iar turbina e racita cu apa. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
OK,acum ca sint in posesia acestor informatii mai am niste nelamuriri.
Turbina Mitsubishi de pe Laguna 170cp este TD04-10T iar daca schimbam 10T cu 14T obtinem turbina de pe Laguna GT (204cp) si Megane 2 RS (225cp) si daca se schimba cu 19T se obtine turbina care e pe Volvo T5 care produce cred 250cp (din 2,3 litri). Intrebare:pot schimba 10T cu 19T (trebuie echilibrare?) sau sa iau una TD05-16T? http://motors.shop.ebay.com/__?_from=R40&_...subishi+TD04-19 Probabil ca va trebui luata si carcasa...voi ce ziceti?Ar fi un cost de 179+75 dolari. Inca un lucru:fata de TD04-10T care credeti ca e mai buna:TD04-19T sau TD05-16T? This post has been edited by audiofilu': 28 Nov 2010, 22:59 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Zgomot pornire la rece...
Sa vedem parerile. Masina face asa de noua si s-au schimbat: kiturile de accesorii si distributie, uleiul de la servodirectie, lichidul de racire... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri123 |
![]()
Post
#406
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da la ce ti-ar trebui turbina mai mare, ca zici ca nu prea mergi tare cu masina asta....
![]() Ce ti se pare anormal la zgomotul ala? Ca eu nu aud decat cum este tinut motorul mai sus un pic de electronica pana se unge un pic ![]() Nu zicea parca de mult Dan Ghetau de un zgomot asemanator, pe care nu il auzea nimeni altcineva? (a, masina asta a fost a lui cumva?) This post has been edited by cri123: 4 Jan 2011, 19:14 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ideea e ca decit sa o vind pe asta, sa iau citeva mii si sa pun alte citeva (poate zeci) mai bine cu un maxim 5000 euro o fac pe asta asa cum as lu-ao gata pe aceea.
Nu ma nemultumeste motorul dar am vazut niste nebuni ce au putut sa scoata di acesta... Daca miscati cursorul de la sfirsit la inceput o sa decelati un zgomot ca o lipsa de amorsare, un biziit... am schimbat multe si degeaba, cineva mi-a zis ca e posibil sa fie vreun galet/rola si face asa pina se incalzeste vaselina, in rest motorul merge bine. Hm,masina a fost a lui si a ramas a lui ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri123 |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
M-am prins .... in sfarsit
![]() Da-i pace ca nu are nimic, ai tu ureche prea fina de "audiofil" ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Daca de 5 ani merg asa si nu a crapat nimic e clar ca nu e o problema grava... imi faceam ginduri cum ca ar fi vreun traseu de alimentare cu ulei care "nu tine" suficient sau tot felul de ginduri de astea...
Culmea e ca cei de la reno si-au prins urechile iar un altul mi-a spus ca ar putea fi galetul/rola cu vaselina dar ca sa schimb asa tot doar pentru a nu mai face acest zgomot... Pe de alta parte nici el nu e prea bine inregistrat, aparatul foto era destul de sapuniera dar ca idee se poate decela destul de bine chiar daca nu e aceeasi intensitate sau tonalitate. 5 Jan 2011, 10:31: Acum 5 minute cind eram aplecat sa deschid garajul sotia a pornit motorul iar eu eram in zona farului dreapta cind am sesizat ca de fapt zgomotul acesta pare sa vina din zona compresorului de AC ... sa nu fie vreo fulie ceva. De regula inainte de oprirea motorului inchid AC dar fulia tot se roteste chiar daca nu e antrenat si compresorul. Avind in vedere ca face asa doar la pornirea la rece (mai putin sesizabil vara) mi-e greu sa verific foarte repede, trebuie sa astept un timp si sa am un ajutor pentru pornire. E posibil sa fie acea fulie? Mai e ceva asa de jos in acea zona care ar putea cauza un asemenea tip de zgomot? This post has been edited by audiofilu': 5 Jan 2011, 10:31 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#410
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 4 Jan 2011, 19:30) Ideea e ca decit sa o vind pe asta, sa iau citeva mii si sa pun alte citeva (poate zeci) mai bine cu un maxim 5000 euro o fac pe asta asa cum as lu-ao gata pe aceea. O laie, din rahat nu faci bici, n-ai cum. Azi am luat o rola mare de dublu-adeziva destul de carnoasa (cam 2 mm?), trebuie doar timp si disponibilitate sa o ascund pe sub bord si pe unde dracu mai chitaie. Culmea e ca toate sunt facute cu curul, stai ca boul si nu stii cum sa le desfaci. Cu toate manualele de service la indemana ... Doua mici exemple: cum desfac aeratoarele laterale? Dar cozorocul de pe ceasurile de bord si polita de sub ele? ![]() E clar, ai un zgomot evident cu motorul rece. Foarte posibil sa fie de la compresorul de clima, care din cate banuiesc nu ai cum sa-l detasezi si sa pornesti fara el. Da-l draq, n-ai ce-i face. Cand o crapa cu totul, il schimbi si scapi de pacoste. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Injectoarele de pe Megane RS se pupa in locul alor noastre? Am gasit sa iau de AICI.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#412
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(cdadan @ 6 Jan 2011, 00:17) Doua mici exemple: cum desfac aeratoarele laterale? Dar cozorocul de pe ceasurile de bord si polita de sub ele? ![]() La plasticul care acopera ceasurile (si care sunt convins ca face 90% din zgomot) se poate ajunge desfacand mai intai plansa cu butoanele de navigatie, esp si oprire senzori parcare (in stanga volanului). De acolo se va vedea si cat de "frumos" au fixat ei plasticul respectiv si atunci incepi sa te miri ca numai atat de putin zgomot face. Eu recomand siliconul pentru lipit geamuri de acvarii (pt. sticla). Ramane un pic flexibil in timp si pare mai rezistent... |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
cdadan |
![]()
Post
#413
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Plasticul ala l-am rezolvat (am facut si un mic tutorial pe un topic, ceva cu demontare bord sau cum scapam de greieri) si acum e liniste. Mai am de luptat cu aeratoarele laterale, care pocnesc cu talent. Habar nu am cum se demonteaza ...
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
kum |
![]()
Post
#414
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Pai baga mare domnu' Dan! Nu te culca pe o ureche!
Da-i bataie sa termini pana pe la jumatea lunii septembrie cu toate orataniile din masina ![]() |
--------------------
Laguna
2.0T
2006
- GL-15-... Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#415
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Salut!
Astazi am vrut sa schimb bucsile de la bara stabilizatoare si nu am reusit sa basesc la nici un producator aftermarket un cod corect. Asta dupa ce binenteles cele luate de la autokarma nu au fost bune. Ma a jutati cu un cod sau cu un doua bucsi bune? Multumesc! |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu mai bine iei bara cu totul? Din cauza asta nici eu nu m-am incumetat sa le schimb (parca nici eu n-am gasit ceva sa se potriveasca). Ce simptome ai de trebuie schimbate alea? (vreau sa confruntam).
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#417
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Un usor scartait.
De unde sa iau si cat costa setul complet? |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Sa nu fie pivotii, de regula ei scirtiie dar nu te contrazic, sint destule bucse care din cauza uzurii au putin joc si scirtiie.
Nu cred ca se gaseste in afara de original iar cind am intrebat mi-au spus ba 300 ba 600 lei. PS: intrebasem la un magazin si mi-au spus ca era 220 sau 250 setul de bucse, nu mi-a garantat ca se potrivesc si... daca e uzata si bara degeaba pui bucse noi, nu? This post has been edited by audiofilu': 2 Oct 2011, 08:48 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#419
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Doar de la acesle bucsi este.In rest totul este ok. dar avand in vedere ca am schimbat bieletele antiruluiu ar fi normal sa schimb si bucsile sau poate cu tot cu bara stabilizatoare.
Ai dreptate daca are uzura bara degeaba schimb doar bucsile. Oricum eu am dat pana in 100lei pe ele, iar maine ma duc sa le returnez. O sa intreb si la reprezentanta cat costa cu bara cu tot. PS:Dane, tu ce probleme ai la cutia filtrului de aer? La mine problema este datorita filetului prost al cutiei stricat probabil in service. Am trei feluri de suruburi puse ca sa se inchida bine. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Same problem... suruburile alea lungi au stricat filetul jos, tot desteptii din service. le-au stricat.
La alea scurte nu-i problema insa alea lungi nu prind mai deloc. Si eu am schimbat in ianuarie (masina avea atunci 5 ani si 3 luni) pivotii si bieletele de directie. Am un cloncanit care e de la inceputuri, unii spun ca e bara altii ca e coloana de directie insa la astea doua se poate adauga acum si bataia transversala a axulul amortizorului. Daca afli un pret concret pentru bara cu tot cu bucse (asa m-a sfatuit sa schimb un amic bun care lucreaza la ei) da-mi un PM. 100 lei... e putin, parca 190-220 mi-au spus la un magazin dar repet, as schimba cu totul. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 12:59 |