Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
![]() ![]() ![]() |
Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)
dacadrean |
![]()
Post
#421
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Suport superior motor (bieleta anticuplu) schimbata, era rupta prima guma dar nu de acolo era zgomotul.
Amortizoarele spate schimbate pe la 50000km insa pe fata sint cele originale, au putin sub 100000km insa zgomotul de cloncanit e de pe la 15-20000km. La fosta masina pe la 90-95000km am schimbat flansele de la amortizoare dar degeaba. La asta suspectez ori coloana de directie (nu caseta) ori bara stabilizatoare si, avind in vedere vechimea masinii si telescoapele. Ulei 5w-40 am gasit eu insa deja de 2 ani vechime... nu stiu ce voi pune la urmatorul schimb. 3 Oct 2011, 08:59: Am intrebat la un magazin de unde mi-am luat mai multe in trecut si iata: OFERTA 1462/3.10.2011 Bara stabilizatoare cu bucsi = 610 lei Renault Coloana directie = 1177 lei Renault This post has been edited by audiofilu': 3 Oct 2011, 07:59 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#423
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
ce stiti despre motorizarea 2.0 T 204 cp?
este in Romania O laguna 2 ph 2 2.0 T 204 (sau 205 Cp) meritra trcerea de la 2.0 dci 173 cp la motorizarea respectiva? initiale VS dinamizue 2006 si 151.000 KM vs 2007 si aprox 40.000 Km? |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Motorul F4R este foarte raspindit in gama renault, de la cel de 135cp aspirat, 163cp turbo, 170cp turbo, 200cp aspirat (clio), 204cp turbo Laguna GT, 225cp megane rs si pina la actualul rs.... diferentele dintre ele sint la piesele care NU compul blocul motor.
Intr-o vreme doream sa fac upgrade si sa pastrez doal blocul motor si sa-l duc spre 300cp asa ca m-am interesat de codurile pieselor. Una peste alta intre cele doua enumerate eu as merge pe GT dar nu am inteles daca ai deja dCi si vrei sa treci sau doresti sa alegi intre ele. Eu acum prin optimizare am cam aceiasi cp cu GT insa mai mult Nm si fata de stock se simte (260Nm/172cp fata de 330Nm/200cp). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#425
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
am dci, si am remarcat una 2.0 T (la unul din sefi) el face romania serbia cu ea de 2-3-4 ori pe an. ca echipare are ceva mai putin ca mine. e o masina care in principiu sta. Zilnic foloseste un kangoo de firma.
M-a speriat un pic consumul - omu zice ceva de 14 mediu, urban zice ca nu vrea sa stie. ce-i drept are si talpa. 14% ma ruineaza, eu la dci scot undeva in jurul a 6,2 - 6,5 (7 daca ma dau la ea rau de tot) mediu vb. am vazut ca cei cu 2.0 T 170 au in jurul a 7 - 8 % - ceea ce e decent, pe de alta parte tot ~170 cp am si eu la dci- deci nu erita sfaraiala. eram curios la modul daca are cuzineti celebrii ca cel de 2,2 dci, sau alte probleme de fiabilitate. la dci am distributia pe lant, 2.0 t ma gandesc ca este pe curea si alte mici maruntisuri care tin de costurile de intretinere / exploatare. stiu ca ete o motorizare mai exotica (s-a adus una singura am inteles - el a cumparat-o si nu prea a putut sa configureze la ea ca era pe stoc si alta nu ii aduceau) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu are cum 14 mediu, poate urban. La mine e mediu cca 9-10 daca merg mai tare iar cind se merge prin oras cred ca urca la 14-15, depinde...Media e pe la 8,5 real. Si dieselul consuma cam cu 2-3l in minus, am avut si eu si daca la fosta masina media era de 6% la actuala am 8-8,5% in aceleasi conditii.
Ramii pe diesel, nu e nici o sfiriiala sa o schimbi. Distributia e pe curea la mine. This post has been edited by audiofilu': 4 Oct 2011, 07:40 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#427
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
cand face romania serbia are media orara peste 100 km/h - deci cam are 14%
+ masina este pornita la fiecare 2- 3 saptamani (sa nu moara bateria) cate juma de ora ceva de genu. ma incanta faptul ca e mai tinerica si mai musculoasa, dar daca e mult mai gurmanda......pas |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#428
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#429
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(pishky @ 4 Oct 2011, 08:03) M-a speriat un pic consumul - omu zice ceva de 14 mediu, urban zice ca nu vrea sa stie. ce-i drept are si talpa. Inca o data...a cata oara?...Cand ajungi sa-ti iei un 2.0T, ai o multitudine de idei in cap. Cum demareaza, cum depaseste, cum te lipeste de scaun, cum se aude cand intra turbina, cum te face sa simti acceleratia, poate sa-mi iau un Renault Sport?...Pierdut, undeva, departe, ar putea fi si consumul... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
pishky |
![]()
Post
#430
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
si dieselul demareaza, depaseste, lipeste, etc
intr-adevar nu m-as uita la consum daca ar fi o a doua masina cu care ma plimb in weekend si atunci scot untul din ea - for fun, dar zilnic conteaza (am luni in care fac cate 3000+ km naveta) si este 5+ lei litrul de carburant (indiferent de care) pt 2.0 T de 170 clar nu merita, pt 2.0 T de 205...tre sa ma plimb cu ea sa vad ce poate, la costuri normale (revizii) cred ca e ceva mai scumpa. cred ca raman la motorina... |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Puterea vine din arderea carburantului in cilindri; consumurile sint date in anumite conditii pe care noi nu le vom regasi in mod normal prea des. Daca mergi in tr6 la 90-100km/h poti obtine consum instant de 4-5-6 cum dealtfel poate obtine si un Porsche DAR diferenta se vede imediat cind o calci: Porsche se duce la 250+ pentru ca poate iar ale noastre 220 pentru ca atita pot.
Consumul la 2.0T in medie este pe la 8-9% iar strict urban este peste 12 poate chiar 15 sau mai mult (cine sta sa calculeze?). Daca acum ai dCi 173cp si vrei sa treci pe 205cp poti s-o faci insa nu stiu daca merita dpdv financiar. La revizii a mea nu e mai scumpa ca aia aspirata cu mult (acolo 10-20 lei nu se pun). 5 Oct 2011, 10:12: Posesorii de 2.0T care vor sa faca un film de 15-20 secunde cu prima pornire din zi, din fata masinii sint rugati sa-mi trimita link... sint curios de zgomotul motorului. This post has been edited by audiofilu': 5 Oct 2011, 09:12 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#432
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Suna altfel?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
La mine de noua face intr-un fel si pina acum n-am gasit pe nimeni la care sa aud motorul live, poate un film e mai usor de postat.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am parbrizul fisurat si unul nou costa cca 1000 lei (atermic) iar unul normal dar cu senzor de ploaie vreo 450 lei. Daca pun de asta ce are?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#435
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
De ce nu-l pui pe asigurator sa munceasca?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Care asigurator?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#437
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ihi. Atunci
![]() ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Da-l in ma-sa, vara am AC daca e ceva iar iarna ma voi bucura din plin de razele nefiltrate ale soarelui.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Acu' am aflat alta de la unul: ca daca are senzor de ploaie musai e si atermic...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gabize |
![]()
Post
#440
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Cele atermice sunt usor de identificat, in zonele periferice, dar si in zona destinata senzorilor, se vede foarte usor locul unde incepe folia atermica.
In alta ordine de idei, tinand cont ca in zona senzorilor parbrizul nu e atermic, nu vad de ce cele prevazute cu senzori de ploaie e obligatoriu sa fie si atermice. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu mai stiu cum sint cele normale deoarece eu am avut doar atermic in ultimii 10 ani si ma intrebam daca afirmatia omului e corecta sau nu.
Am gasit cu 490 lei ce vreau eu dar trebuie sa ma duc la Bucuresti sa-l montez, ma ajunge vreo 650 lei cu tot cu drum si montaj. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gabize |
![]()
Post
#442
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Sper ca nu ai decis sa cumperi parbrizul second-hand, pentru ca nu merita. Chiar daca pare ok, are deja suprafata exterioara slefuita si zgariata, si cu timpul te va deranja foarte tare pe timp de noapte sau soare puternic din fata. Daca nu vrei sa irosesti foarte multi bani pe parbriz, mai bine cumpara unul simplu, fara folie atermica, decat unul deja folosit.
Parerea mea ![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#443
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
E pretul pentru unul nou. Din pacate un nenea din asta care spune ca vinde parbrize mi-a spus ca un parbriz daca are senzor de ploaie are obligatoriu si proprietati atermice.
Din pacate am senzor de ploaie si asta e singurul criteriu la care nu fac nici o concesie, daca e sa fie fara folie sau cu folie vad eu dar deja cred ca la banii astia unul nou si cu folie si cu senzor e ok (490 fara montaj). Mai am o promisiune tot de parbriz nou, aflu luni pretul total. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Manuel |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
gabize |
![]()
Post
#445
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
In urma cu 5-6 ani am schimbat la Centrul de parbrize din Bistrita parbrizul la un Megane II.1, si au avut preturi ok. Parbrizul nou era Pilkington, simplu, fara senzori, si parca a fost 350 lei, iar manopera 100 sau 150.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nou fara senzori e acum vreo 400-450 la Pilkington insa cu senzor si atermic e cca 800-1000 lei in judetele invecinate. Am gasit la 1/2 de pret tot nou si cu senzor. Case closed.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
dacadrean |
![]()
Post
#447
|
Membru autentic Group: Members Posts: 321 Joined: 6 May 07 ![]() |
Joi, 13 oct.
![]() Ma aflam in Cluj (m-a injurat probabil @cdan ca un i-am raspuns in timp util la PM ![]() Cand am revenit la masina, sa ma indrept cu ea spre reprezentanta sa vad ce are, surpriza: isi face testul, totul ok! Am mers la reprezentanta, au efectuat testul CLIP, au gasit numeroase erori, multe de tensiune mica (cred ca de anul trecut de cand a murit bateriea). Nenea a miscat de mufa de la potentiometrul (sau ce naiba este) de la pedaa de acceleratie si a dat aceleasi erori pe cale mi-le daduse inainte. A zis ca asta este, trebuie sa schimb piesa dar nu o are pe stoc. Un coleg a incercat sa obtina codul piesei de la diverse reprezentante. Unii ii zicea ca ar veni cu tot cu pedala de acceleratie, ca ar fi un potentiometru si un senzor tinand cont ca are pilot autmat. Preturi 250-570 Fara TVA. Deci sunt in ceata! Am plecat a Bucuresti, fara eveneimente pe drum. Luni o sa ma duc in reprezentanta sa vad ce zic si cei de aici. Aveti idee ce cod are piesa/piesele si ce ar putea fi mai exact? |
--------------------
Renault
Laguna
2007 2.0T Lux Dynamique
- - http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#448
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
La Florin de la MasterTuner in Bucuresti, am pus un link undeva... il gasesti tu
![]() Se poate si mai mult prin schimbarea turbinei care e TD04-10 (la RS este TD04-12 sau TD04-14). Unii au pus TD04-18 sau 19, au schimbat intercoolerul si au facut soft custom. Eu am obtinut 210cp cu aceste injectoare, sint pe net injectoare de RS (debit marit) si cu internele stock se ajunge safe la 250-270cp, unii au scos din RS si 320cp dar piesele nu-s toate comune la noi cu RS (unele sint). |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#450
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
Multam'!
|
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 13:46 |