Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

77 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)

dacadrean
post 2 Oct 2011, 13:54
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




Si 100 lei, la bucsi este pret de end user, pe autokarma. La Bardi, Unix si alti distribuitori pretul era de 22 pana in 30 lei.

Eu am avut noroc ca l-au tricat doar pe alea scurte si a gasit mecanicul meu unele cu filet ceva mai mare care se potriveau.
Ieri am facut revizia. Nu am gasit ELF SXR 5w40 si am bagat 5w30. Se aude super bine motorul.

Ce cloncanit? Sa fie de la cupla aia anticluplu de deasupra motorului?

Eu am schimbat pe langa bieletele antiruliu, amortizoare si flansele si acum este liniste la gropi.

Toate cele le-am schimbat din vina mea nu a masinii. Daca vrei datalii iti dau PM.

This post has been edited by dacadrean: 2 Oct 2011, 14:04


--------------------
Renault Laguna 2007 2.0T Lux Dynamique - -
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 2 Oct 2011, 14:52
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Suport superior motor (bieleta anticuplu) schimbata, era rupta prima guma dar nu de acolo era zgomotul.
Amortizoarele spate schimbate pe la 50000km insa pe fata sint cele originale, au putin sub 100000km insa zgomotul de cloncanit e de pe la 15-20000km.
La fosta masina pe la 90-95000km am schimbat flansele de la amortizoare dar degeaba.
La asta suspectez ori coloana de directie (nu caseta) ori bara stabilizatoare si, avind in vedere vechimea masinii si telescoapele.
Ulei 5w-40 am gasit eu insa deja de 2 ani vechime... nu stiu ce voi pune la urmatorul schimb.

3 Oct 2011, 08:59:
Am intrebat la un magazin de unde mi-am luat mai multe in trecut si iata:

OFERTA 1462/3.10.2011

Bara stabilizatoare cu bucsi = 610 lei Renault
Coloana directie = 1177 lei Renault

This post has been edited by audiofilu': 3 Oct 2011, 07:59


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Oct 2011, 21:02
Post #423


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




ce stiti despre motorizarea 2.0 T 204 cp?
este in Romania O laguna 2 ph 2 2.0 T 204 (sau 205 Cp)

meritra trcerea de la 2.0 dci 173 cp la motorizarea respectiva?
initiale VS dinamizue

2006 si 151.000 KM vs 2007 si aprox 40.000 Km?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 3 Oct 2011, 21:18
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Motorul F4R este foarte raspindit in gama renault, de la cel de 135cp aspirat, 163cp turbo, 170cp turbo, 200cp aspirat (clio), 204cp turbo Laguna GT, 225cp megane rs si pina la actualul rs.... diferentele dintre ele sint la piesele care NU compul blocul motor.
Intr-o vreme doream sa fac upgrade si sa pastrez doal blocul motor si sa-l duc spre 300cp asa ca m-am interesat de codurile pieselor.
Una peste alta intre cele doua enumerate eu as merge pe GT dar nu am inteles daca ai deja dCi si vrei sa treci sau doresti sa alegi intre ele.
Eu acum prin optimizare am cam aceiasi cp cu GT insa mai mult Nm si fata de stock se simte (260Nm/172cp fata de 330Nm/200cp).


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 4 Oct 2011, 07:03
Post #425


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




am dci, si am remarcat una 2.0 T (la unul din sefi) el face romania serbia cu ea de 2-3-4 ori pe an. ca echipare are ceva mai putin ca mine. e o masina care in principiu sta. Zilnic foloseste un kangoo de firma.
M-a speriat un pic consumul - omu zice ceva de 14 mediu, urban zice ca nu vrea sa stie.
ce-i drept are si talpa.
14% ma ruineaza, eu la dci scot undeva in jurul a 6,2 - 6,5 (7 daca ma dau la ea rau de tot) mediu vb.
am vazut ca cei cu 2.0 T 170 au in jurul a 7 - 8 % - ceea ce e decent, pe de alta parte tot ~170 cp am si eu la dci- deci nu erita sfaraiala.

eram curios la modul daca are cuzineti celebrii ca cel de 2,2 dci, sau alte probleme de fiabilitate.
la dci am distributia pe lant, 2.0 t ma gandesc ca este pe curea si alte mici maruntisuri care tin de costurile de intretinere / exploatare. stiu ca ete o motorizare mai exotica (s-a adus una singura am inteles - el a cumparat-o si nu prea a putut sa configureze la ea ca era pe stoc si alta nu ii aduceau)


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Oct 2011, 07:39
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Nu are cum 14 mediu, poate urban. La mine e mediu cca 9-10 daca merg mai tare iar cind se merge prin oras cred ca urca la 14-15, depinde...Media e pe la 8,5 real. Si dieselul consuma cam cu 2-3l in minus, am avut si eu si daca la fosta masina media era de 6% la actuala am 8-8,5% in aceleasi conditii.
Ramii pe diesel, nu e nici o sfiriiala sa o schimbi. Distributia e pe curea la mine.

This post has been edited by audiofilu': 4 Oct 2011, 07:40


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 4 Oct 2011, 10:38
Post #427


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




cand face romania serbia are media orara peste 100 km/h - deci cam are 14%
+ masina este pornita la fiecare 2- 3 saptamani (sa nu moara bateria) cate juma de ora ceva de genu.

ma incanta faptul ca e mai tinerica si mai musculoasa, dar daca e mult mai gurmanda......pas


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 4 Oct 2011, 21:38
Post #428


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




QUOTE(audiofilu' @ 2 Oct 2011, 14:52)


Bara stabilizatoare cu bucsi =  610 lei Renault

*



Multumesc!

M-am decis.
Nu e o urgenta.
Poate sa mai astepte. sleep.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 2.0T Lux Dynamique - -
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 4 Oct 2011, 21:47
Post #429


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




QUOTE(pishky @ 4 Oct 2011, 08:03)
M-a speriat un pic consumul - omu zice ceva de 14 mediu, urban zice ca nu vrea sa stie.
ce-i drept are si talpa.
*



Inca o data...a cata oara?...Cand ajungi sa-ti iei un 2.0T, ai o multitudine de idei in cap. Cum demareaza, cum depaseste, cum te lipeste de scaun, cum se aude cand intra turbina, cum te face sa simti acceleratia, poate sa-mi iau un Renault Sport?...Pierdut, undeva, departe, ar putea fi si consumul... sleep.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 5 Oct 2011, 07:26
Post #430


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




si dieselul demareaza, depaseste, lipeste, etc
intr-adevar nu m-as uita la consum daca ar fi o a doua masina cu care ma plimb in weekend si atunci scot untul din ea - for fun, dar zilnic conteaza (am luni in care fac cate 3000+ km naveta) si este 5+ lei litrul de carburant (indiferent de care)

pt 2.0 T de 170 clar nu merita, pt 2.0 T de 205...tre sa ma plimb cu ea sa vad ce poate, la costuri normale (revizii) cred ca e ceva mai scumpa.

cred ca raman la motorina...


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 5 Oct 2011, 07:50
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Puterea vine din arderea carburantului in cilindri; consumurile sint date in anumite conditii pe care noi nu le vom regasi in mod normal prea des. Daca mergi in tr6 la 90-100km/h poti obtine consum instant de 4-5-6 cum dealtfel poate obtine si un Porsche DAR diferenta se vede imediat cind o calci: Porsche se duce la 250+ pentru ca poate iar ale noastre 220 pentru ca atita pot.
Consumul la 2.0T in medie este pe la 8-9% iar strict urban este peste 12 poate chiar 15 sau mai mult (cine sta sa calculeze?). Daca acum ai dCi 173cp si vrei sa treci pe 205cp poti s-o faci insa nu stiu daca merita dpdv financiar.
La revizii a mea nu e mai scumpa ca aia aspirata cu mult (acolo 10-20 lei nu se pun).

5 Oct 2011, 10:12:
Posesorii de 2.0T care vor sa faca un film de 15-20 secunde cu prima pornire din zi, din fata masinii sint rugati sa-mi trimita link... sint curios de zgomotul motorului.

This post has been edited by audiofilu': 5 Oct 2011, 09:12


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 5 Oct 2011, 09:13
Post #432


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Suna altfel?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 5 Oct 2011, 10:18
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




La mine de noua face intr-un fel si pina acum n-am gasit pe nimeni la care sa aud motorul live, poate un film e mai usor de postat.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Oct 2011, 10:09
Post #434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Am parbrizul fisurat si unul nou costa cca 1000 lei (atermic) iar unul normal dar cu senzor de ploaie vreo 450 lei. Daca pun de asta ce are?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Oct 2011, 10:12
Post #435


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




De ce nu-l pui pe asigurator sa munceasca?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Oct 2011, 10:19
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Care asigurator?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Oct 2011, 10:22
Post #437


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ihi. Atunci nedumerire.gif n-o sa mai fie atermic biggrin.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Oct 2011, 10:25
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Da-l in ma-sa, vara am AC daca e ceva iar iarna ma voi bucura din plin de razele nefiltrate ale soarelui. radmasa.gif Am gasit pe cineva in oras care dezmembreaza una ca a mea, poate am noroc.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 8 Oct 2011, 11:15
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Acu' am aflat alta de la unul: ca daca are senzor de ploaie musai e si atermic...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 8 Oct 2011, 12:52
Post #440


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Cele atermice sunt usor de identificat, in zonele periferice, dar si in zona destinata senzorilor, se vede foarte usor locul unde incepe folia atermica.
In alta ordine de idei, tinand cont ca in zona senzorilor parbrizul nu e atermic, nu vad de ce cele prevazute cu senzori de ploaie e obligatoriu sa fie si atermice.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 8 Oct 2011, 15:47
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Nu mai stiu cum sint cele normale deoarece eu am avut doar atermic in ultimii 10 ani si ma intrebam daca afirmatia omului e corecta sau nu.
Am gasit cu 490 lei ce vreau eu dar trebuie sa ma duc la Bucuresti sa-l montez, ma ajunge vreo 650 lei cu tot cu drum si montaj.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 8 Oct 2011, 17:30
Post #442


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Sper ca nu ai decis sa cumperi parbrizul second-hand, pentru ca nu merita. Chiar daca pare ok, are deja suprafata exterioara slefuita si zgariata, si cu timpul te va deranja foarte tare pe timp de noapte sau soare puternic din fata. Daca nu vrei sa irosesti foarte multi bani pe parbriz, mai bine cumpara unul simplu, fara folie atermica, decat unul deja folosit.
Parerea mea smile.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 8 Oct 2011, 17:47
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




E pretul pentru unul nou. Din pacate un nenea din asta care spune ca vinde parbrize mi-a spus ca un parbriz daca are senzor de ploaie are obligatoriu si proprietati atermice.
Din pacate am senzor de ploaie si asta e singurul criteriu la care nu fac nici o concesie, daca e sa fie fara folie sau cu folie vad eu dar deja cred ca la banii astia unul nou si cu folie si cu senzor e ok (490 fara montaj).
Mai am o promisiune tot de parbriz nou, aflu luni pretul total.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 8 Oct 2011, 18:28
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE(audiofilu' @ 8 Oct 2011, 12:15)
Acu' am aflat alta de la unul: ca daca are senzor de ploaie musai e si atermic...
*




Nenea ala habar n-are, poate avea senzor de ploaie fara sa fie atermic. Senzorul de ploaie nu e incorporat in parbriz.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 8 Oct 2011, 18:31
Post #445


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




In urma cu 5-6 ani am schimbat la Centrul de parbrize din Bistrita parbrizul la un Megane II.1, si au avut preturi ok. Parbrizul nou era Pilkington, simplu, fara senzori, si parca a fost 350 lei, iar manopera 100 sau 150.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 8 Oct 2011, 18:54
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Nou fara senzori e acum vreo 400-450 la Pilkington insa cu senzor si atermic e cca 800-1000 lei in judetele invecinate. Am gasit la 1/2 de pret tot nou si cu senzor. Case closed.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacadrean
post 16 Oct 2011, 09:13
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 321
Joined: 6 May 07




Joi, 13 oct. radmasa.gif dimineata, dupa ce am pornit masina si am mers aproximativ 600-700m a inceputa sa mi se aprinda in bord: ESP, Cheita, injectie, si nu se mai tura mai mult de 2000 rot/ minut.

Ma aflam in Cluj (m-a injurat probabil @cdan ca un i-am raspuns in timp util la PM tongue.gif ) , un prieten mergea cu o alata masina in fata mea si eram grabit sa ajung undeva asa ca am lasat Laguna pe dreapta si mi-am vazut de drum urcand in masina prietenului.

Cand am revenit la masina, sa ma indrept cu ea spre reprezentanta sa vad ce are, surpriza: isi face testul, totul ok!

Am mers la reprezentanta, au efectuat testul CLIP, au gasit numeroase erori, multe de tensiune mica (cred ca de anul trecut de cand a murit bateriea). Nenea a miscat de mufa de la potentiometrul (sau ce naiba este) de la pedaa de acceleratie si a dat aceleasi erori pe cale mi-le daduse inainte.

A zis ca asta este, trebuie sa schimb piesa dar nu o are pe stoc.

Un coleg a incercat sa obtina codul piesei de la diverse reprezentante. Unii ii zicea ca ar veni cu tot cu pedala de acceleratie, ca ar fi un potentiometru si un senzor tinand cont ca are pilot autmat. Preturi 250-570 Fara TVA. Deci sunt in ceata!

Am plecat a Bucuresti, fara eveneimente pe drum.

Luni o sa ma duc in reprezentanta sa vad ce zic si cei de aici.


Aveti idee ce cod are piesa/piesele si ce ar putea fi mai exact?


--------------------
Renault Laguna 2007 2.0T Lux Dynamique - -
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=255881&hl=
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 16 Oct 2011, 09:31
Post #448


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




QUOTE(audiofilu' @ 3 Oct 2011, 22:18)
Eu acum prin optimizare am cam aceiasi cp cu GT insa mai mult Nm si fata de stock se simte (260Nm/172cp fata de 330Nm/200cp).
*



Unde ai facut smecheria?


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 16 Oct 2011, 09:55
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




La Florin de la MasterTuner in Bucuresti, am pus un link undeva... il gasesti tu biggrin.gif
Se poate si mai mult prin schimbarea turbinei care e TD04-10 (la RS este TD04-12 sau TD04-14). Unii au pus TD04-18 sau 19, au schimbat intercoolerul si au facut soft custom.
Eu am obtinut 210cp cu aceste injectoare, sint pe net injectoare de RS (debit marit) si cu internele stock se ajunge safe la 250-270cp, unii au scos din RS si 320cp dar piesele nu-s toate comune la noi cu RS (unele sint).


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 16 Oct 2011, 11:04
Post #450


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Multam'!


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
77 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 13:46
Dacia