Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

77 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna II 2.0T, aia nervoasa :)

audiofilu'
post 8 Sep 2009, 08:41
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




noo,nu e aia,este in mod sigur altceva:aveam montata doar cureaua de distributie FARA cea de accesorii,asadar anexele ies din discutie.Pompa de apa ar putea fi dupa zgomotul produs...pompa de ulei cred ca se exclude,nu?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 26 Oct 2009, 16:44
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Cine imi poate spune codul UV al filtrului de ulei care e pentru acest motor?La un schimb de ulei mi s-a adus o cutie de origine reno care avea un cod dar nu era acelasi de pe filtru,in esenta erau coduri UV diferite.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 Nov 2009, 22:15
Post #303


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cred ca am o problema. In ordine cronologica, ca la medic, poate ajuta:
In momentul in care am luat masina, in urma cu aproape o luna, la prima iesire normal ca i-am dat un pic. De tras, lua viteza repede, dar un pic sacadat. Adica in mod clar tragea in salturi neregulate. S-a dus apa la temperatura normala insa masina tot asa facea. Dupa cateva urcari in ture (+5000 in treptele intermediare) prca s-a potolit. Cand m-am intors cu ea in parcarea de unde am plecat, a iesit la o tura si un prieten sa vada cum face. Cand s-a intors, a zis ca merge brici si nu sacadeaza deloc. Imediat am mai iesit si eu la o tura si intr-adevar mergea bine. Am pus totul pe seama faptului ca masina a stat cateva saptamani neutilizata.
Stiam de pe forum ca acest motor (in unele cazuri) se manifesta astfel la rece, asa ca nu m-am agitat prea tare. Insa la o utilizare un pic mai in forja, cu urcare in ture: uneori parca treage tare si linear, alteori parca nu trage atat de tare si parca nu e nici atat de liniar. Adica sacadeaza. Ceva e putred in Australia ...
La utilizare normala, merge frumos atat la cald cat si la rece. In cazul in care cineva s-a lovit de o problema similara, sunt curios sa aflu cauzele. Deocamdata tind sa dau vina pe bujii, dar parca nu vreau sa le schimb fara sa am o mica certitudine.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor55
post 4 Nov 2009, 22:24
Post #304


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 28 October 09
From: navodari




daca cu prietenul tau masina cu aceleasi buji nu face mofturi daio lui radmasa.gif


--------------------
renault express van 1,5 2022 comfort - CT 09 FVU/ B155KFM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 4 Nov 2009, 22:38
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




daca partea de aprindere e totul ok ar trebui verificat daca senzorul de temperatura al aerului pe admisie e ok.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Nov 2009, 22:52
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Las-o sa se incalzeasca si apoi da-te la ea,regula valabila pentru orice motor,mai ales daca e turbo.
Da,uneori puterea este livrata "in trepte" parca,depinde si ce masini ai condus pina acum...eu,cind am luat-o am oprit in primii 2 km de 4 ori motorul (obisnuit cu 1,9dTi).
Poate nu esti obisnuit,chiar tu spui ca la a doua sedinta era altfel.Si eu am momemte cind ma simt foarte bine la volan,simt bine pedala iar alteori,cind sint incaltat cu alti pantofi cu care nu simt pedala parca nu merge bine.
Depinde cum intelegem noi acele salturi neregulate,descrierea nu este clara pentru a o cuantifica.Nu cred ca e senzorul de temperatura pentru ca in sesiunea de test a prietenului masina sigur era la temperatura optima si se comporta bine,fapt confirmat apoi si de el...Eu pun asta pe seama faptului ca nu este obisnuit cu turbo benzina (nu ca e un motor nemaipomenit dar e altfel decit diesel).

This post has been edited by audiofilu': 4 Nov 2009, 22:54


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 4 Nov 2009, 23:18
Post #307


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Viper: pana acum nu am verificat nimic la masina, desi mi-am propus acest lucru. Stiu ca nu ar strica o scanare, ai cumva vre-o sugestie (cineva care se pricepe si are cu ce)?
Audiofilu': normal ca nu-i dau cand e rece. Sunt foarte atent cu aceste aspecte. La prima iesire motorul nu era chiar rece, deoarece a mers la relanti ceva vreme, afara erau vre-o 25 de grade, iar mersul sacadat s-a pastrat si dupa ce apa a ajuns la temperatura optima.
In viata "de zi cu zi" conduc si eu un 1.9 TDI insa la Laguna inca nu am reusit sa opresc accidental motorul. Dar cu siguranta se va intampla intr-o zi.
Nu e chestie de placebo, mersul sacadat a fost sesizat inclusiv de pasagerul din dreapta, in conditiile in care pastram o anumita treapta si pozitia pedalei de acceleratie. Am citit pe forum ca uneori acest motor trage sacadat la rece, de parca ar lua suturi in fund. Ei, exact asa s-a intamplat, doar ca nu era rece.
A fost singura ocazie cand problema s-a prezentat in mod clar si fara echivoc. Acum sacadeaza uneori, nu foarte puternic insa sesizabil, la temperatura optima si in cazurile in care urc turatia bine si repede peste 3-3.5 mii intr-o treapta intermediara (variatie importanta si rapida de turatie). De exemplu in a 6-a daca o calc putin, fuge glont si foarte linear.

This post has been edited by cdadan: 4 Nov 2009, 23:20


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 4 Nov 2009, 23:25
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Cel mai sigur e sa faci un test CLIP,se detecteaza orice eroare.Posibil sa fie senzorul de turatie dar asta se detecteaza la acel test,elimini orice dubiu.
Unde ai citit ca acest motor trage neliniar la rece?Eu il am de peste 4 ani si la rece parca trage mai bine pentru ca este amestecul mai bogat.Probabil ca acea masina avea si ea vreo problema si cum nu sint prea multi posesori va fi foarte dificil sa stai in raspunsurile de aici,uneori sint urgente si nu te ajuta nimeni.
Puterea livrata in trepte e la mine si datorita unicipului,se simte mult mai tare daca de la 2000 rpm o calc si pina ajunge la turatia de cuplu maxim (2800-2900) se simte o oarecare tragere in trepte (poate imaginara) dar pe graficul facut pe dyno totul este liniar.Recomand test CLIP,bujiile tin 60000km,nu ai dat detalii despre masina,ceva istoric...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Nov 2009, 11:45
Post #309


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cateva detalii despre masina am dat in topicul dedicat: http://www.reno.ro/Lectia-de-franceza-page-1-t161101-s0.html
De treaba cu mersul neregulat la rece am citit pe forumul de fata, chiar de doua ori (inainte sa-mi cumpar masina si dupa ce am luat-o). Nu mai stiu exact unde, poate chiar pe topicul pe care ne aflam.
Evident trebuie sa merg la un test. Deocamdata nu stiu unde ...
Luate prin eliminare, banuiesc urmatoarele posibilitati:
- pe aprindere - vre-o bujie. Am mai avut manifestari oarecum asemenatoare si pe 1.4 mpi, cu ceva ani in urma, si totul a disparut dupa schimbarea bujiilor.
- pe alimentare - ceva injector (doamne fereste) sau poate pompa de benzina, debit insuficient. Cred ca totusi un injector care nu functioneaza in parametrii s-ar manifesta mult mai prezent. Iar pompele se defecteaza destul de rar, iar cand se defecteaza de obicei in drum ramai.
- pe admisia de aer: ceva senzor?

This post has been edited by cdadan: 5 Nov 2009, 11:45


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 5 Nov 2009, 12:17
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Daca tot vrei sa schimbi bujiile eu tin sa te anunt ca le-am inlocuit cu bujii cu electrozi de Iridium,garantate 100000km,mult mai ieftine decit cele stock dar aceeasi marca,NGK.
Daca mersul neregulat e doar la rece...bujia daca nu merge atunci nu merge nici la cald,e altceva.

This post has been edited by audiofilu': 5 Nov 2009, 12:18


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Nov 2009, 21:59
Post #311


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Nu stiu daca e si la rece fiindca la rece nu o calc. Prima data voi face o scanare si pe urma vad ce am de facut.
In cazul in care trebuie sa schimb bujiile voi studia atent problema si voi merge pe ceva competent. Stiu ca sunt foarte importante, mai ales la un astfel de motor. NGK, Denso ... vedem, in cazul in care este nevoie.
Apropo, am o intrebare: e normal ca trecerea de la sarcina-frana de motor si invers sa se faca intr-un stil usor violent? Trebuie sa manevrez extrem de fin si incet pedalele pentru a anula acest efect.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Nov 2009, 11:48
Post #312


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Noroc ca nu a raspuns la telefon meseriasul cu testul clip, altfel mai dadeam niste bani de pomana. Daca tot am vazut in carte ca nu s-au schimbat bujiile la nici o revizie, am luat altele (tot NGK iridium) si le-am schimbat. M-am jucat cu ea, i-am dat sarcina si ture, merge perfect. Sunt convins ca de acolo venea buba.
QUOTE(cdadan @ 5 Nov 2009, 21:59)
Apropo, am o intrebare: e normal ca trecerea de la sarcina-frana de motor si invers sa se faca intr-un stil usor violent? Trebuie sa manevrez extrem de fin si incet pedalele pentru a anula acest efect.
*


Cu un drum, imi raspund singur la intrebare: dupa schimbarea bujiilor, alta viata. Schimba treptele la fel ca oricare alta masina, indiferent de regim. Evident ca nu ma refer la cutie, ci la smuciturile de care inainte scapam doar cu extrem de multa atentie.

QUOTE(audiofilu' @ 4 Nov 2009, 23:25)
Unde ai citit ca acest motor trage neliniar la rece?
*


Am gasit, chiar pe acest topic, vezi posturile 119-126.

This post has been edited by cdadan: 7 Nov 2009, 12:25


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2009, 18:02
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Da,vezi ca acolo se reclama acest comportament doar la rece pe cind tu l-ai perceput si la cald.Ei sigur nu au schimbat bujiile,pe mare parte din ei ii stiu.Eu nu am perceput acest lucru,e adevarat ca nu trag de ea la rece...bine ca ai rezolvat.Data viitoare cind mai intrebi cite ceva ar fi bine sa spui daca stii ceva despre istoric,nu de alta dar uite cite pagini cam degeaba...daca erau bujiile de schimbat si nu ai facut-o e clar ca asta era o prioritate.Bine ca esti multumit acum.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Nov 2009, 19:47
Post #314


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Daca stiam ca sunt de schimbat nu mai intrebam nimic. Masina are reviziile in reprezentanta, de unde sa stiu daca bujiile au fost sau nu schimbate la 30 mii, asa cum zice cartea?
Iar parerile generale au fost ca nu ar fi bujiile, deoarece iridium merg fara probleme peste 60 mii. Uite ca nu e chiar asa.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2009, 20:00
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Eu o sa verific ce scrie in manualul masinii mele dar eu le-am schimbat la 29674km,asadar cred ca la 30000km se schimba.Daca nu e asa o sa revin cu un EDIT.
Mestere, la 30000km se schimba,eu la 58xxx km am pus setul de Iridium,garantate 100000km!Problema e ca masina are original electrozi de PLATINA nu de IRIDIUM!

This post has been edited by audiofilu': 7 Nov 2009, 20:05


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Nov 2009, 20:32
Post #316


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Colegul R19/16v spunea ca NGK iridium sunt bujiile cu care vine echipat motorul si care sunt recomandate de producator, si are dreptate. Cele vechi erau iridium. Poate le fac maine o poza, inca nu le-am aruncat.
Eu nu cred in functionarea de 100 mii. La toate benzinarele pe care le-am avut pana acum, dupa carte schimbul de bujii la 30 mii era recomandat, iar in cartea de Laguna spune de asemenea 30 mii pentru toate motoarele pe benzina.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2009, 20:40
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Eu nu pot sa spun decit ca am fost unicul proprietar,masina avea 6km cind am luat-o si bujiile au fost cu electrozi de platina.Probabil ca la tine s-a facut schimb cu un set de IRIDIUM pentru ca-s mult mai ieftine si ar oferi performante superioare.Forumurile sint pline cu astfel de bujii...
Eu stiu ce am avut si la ORICE interventie asupra masinii eu am stat lipit de executant si am vazut personal acele bujii.Stai sa vad daca le mai am...revin cu EDIT.
Pe una din ele-la alegere intimplatoare- scrie asa:NGK PFR6G / 9 iar cele cu Iridium sint NGK BKR6EIX la care am si cutiutelambalajele.

Cum este?

This post has been edited by audiofilu': 7 Nov 2009, 20:49


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Nov 2009, 21:15
Post #318


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Exista posibilitatea ca bujiile de pe masina mea, vanduta la neamt sa difere de masinile voastre, vandute la noi, pentru ca difera si intervalul de service.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2009, 21:25
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Pai stai putin ca motorul nu e identic,cel de pe laguna are 125kw iar cel de pe scenic are 120kw in cel mai bun caz.
Masina mea cumparata in oct 2005 avea intervalul de service la 15000km iar de la 1 ian 2006 se face revizia la 10000km.Depinde si anul de fabricatie observ,probabil le-au facut mai proaste dupa 2006 si de asta au cerut servisare mai des.
Eu am punctat faptul ca la mine nu a schimbat nimeni vreo piesa fara sa fiu de fata (cam ca mina a doua) asa ca daca la mine este asa inseamna ca asa a pus producatorul,masina nu a fost SH ca sa am dubii.
Cu atit mai mult nu am comparat cu nimic de la scenic,e alta masina,inclusiv la scaune incalzite.

This post has been edited by audiofilu': 7 Nov 2009, 21:25


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Nov 2009, 21:49
Post #320


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate. Ma asteptam sa fie NGK pe ea si asa au fost, insa codul era diferit de bujiile noi, nu am dat prea mare importanta. Verific maine codul si revin.
Nu le-au facut mai proaste in 2006, nu aveau nici un motiv. Cei din Ro s-au gandit la un moment dat sa scada intervalul de service, sa le intre mai multi bani de la posesori. Asa procedeaza toti.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2009, 22:39
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Cine stie ce bujii scoase de pe alta masina ti-au pus (aici sint anarhist)...bujiile originale costau cam 80 lei cind le-am schimbat eu prima data si de asta am luat Iridium care au costat 190 lei toate.
Am glumit cind am spus ca-s mai proaste,este evident motivul...l-ai spus si tu.Ca sa nu mai spunem ca au pus jante de 1,9dCI cind in vest acest motor e pus pe masina echipata cu jante specifice (gen GTI la VW-nu ca model ci distinctive)


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Nov 2009, 23:00
Post #322


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Eu sunt convins ca erau bujiile originale din mai multe motive:
- masina are carte si toate reviziile la Cobalcescu
- pe nici o revizie nu era bifat schimb de bujii
- nu ia nimeni o bujie folosita sa-ti puna alta fiindca nu se mai poate valorifica (eventual bifeaza ca le-a schimbat si nu le schimba, dar nu e cazul)
Exista sanse mari sa fie pe cele vechi codul indicat de tine, eu am presupus ca snt iridium fiindca erau NGK iar electrozii pareau identici cu cei de pe bujiile noi (exceptand uzura). Nu stiu cat de "originale" pot fi considerate bujiile luate din reprezentanta. Sunt aceleasi cu cele de pe piata, insa platesti in plus un adaos mai mare. Acelasi lucru se intampla si la alte marci (de ex. placute de frana "originale" la VW sunt ATE sau TRW, absolut identice cu cele de pe piata si mai mult de atat, provenite de la acelasi importator).
Nu stiu ce ai luat tu (ce cod) sau cand anume, insa eu am dat pe ele aproape 300 lei direct de la un importator. In concluzie, iridium nu cred ca sunt mai ieftine decat cele "originale".

QUOTE(audiofilu' @ 7 Nov 2009, 22:39)
Ca sa nu mai spunem ca au pus jante de 1,9dCI cind in vest acest motor e pus pe masina echipata cu jante specifice (gen GTI la VW-nu ca model ci distinctive)
*


Lagunele noastre nu sunt GT, asa ca nu justificau in mod clar o diferentiere. GTI este un nivel distinct de echipare, pe care poti eventual sa-ti pui suplimentar cateva optionale. Nu poti sa-ti cumperi GTI trendline, confortline sau sportline fiindca nu exista asa ceva.

This post has been edited by cdadan: 7 Nov 2009, 23:10


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Nov 2009, 23:08
Post #323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Astept codul.Nu te lua dupa forma electrodului sau a piesei ceramice...
Eu nu am incredere in cei de la o reprezentanta pe motiv ca au un halat sau o salopeta pe care scrie reno.Am vazut cazuri cind s-a facturat un schimb de ulei la mercedes si nu s-a si efectuat dar sint o multime de cazuri de acest gen...mie nu mi-au resetat CB la schimbul de ulei in schimb mi-au luat becurile w5w albe si mi-au pus altele galbene,originale.Chiar mie mi s-a luat de la alta laguna o microturbina de la clima (situata la oglinda) si mi s-a inlocuit pentru ca a mea era zgomotoasa.Magarii sa nu fie in service?Daca tu stai linistit in baza celor ce scriu sau fac in service...eu am stat acolo si am vazut tot,la orice manopera,nu ma dezlipesc de masina nici o clipa.
Codul e luat de pe bujiile schimbate la 29000km,le am in debara (si au costat cca 300 lei parca) iar codul celor noi e luat din catalog si confirmat de foarte multi care vind...pretul fiind de 45 lei/bucata fata de 75-80 lei la cele "originale" si cind spun asta ma refer la cele care au codul de mai sus NGK PFR6G
Cum sa nu poata fi mai ieftine daca tu ai spus ca adaosul la cele originale e mare iar unii care aduc iridium sint importatori directi...daca nu cumparam chiar eu nu mai comentam,nu sint genul sa presupun...comentez ceva doar daca sint sigur sau am efectuat chiar eu.Atit aici ca restul s-a mai discutat in topicuri dedicate.

This post has been edited by audiofilu': 8 Nov 2009, 08:25


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 8 Nov 2009, 10:30
Post #324


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




NGK R PFR6G-9 scrie pe bujiile vechi, exact codul indicat de tine. Deci erau cele echipate din fabrica. Cele noi sunt laser iridium NGK IR IFR6J11. Inainte de achizitie, am descarcat catalogul de pe ngk.de si am cautat dupa marca, model si motor, insa nu am gasit 2.0t 125 kw, ci doar:
- Laguna 2 / Estate Turbo 121 kw, fabricata incepand din 2003 si
- Laguna 3 Turbo, tot 121 kw, fabricata incepand din 2007
sau alte modele Renault cu 2.0t insa niciunul cu 125 kw. Pentru acestea, bujiile indicate in catalog ar fi PFR6G-9, exact codul celor din fabrica.
Asa ca am mers cu talonul in momentul achizitiei si am spus ca vreau NGK iridium.

Cand am spus ca nu ar fi mai ieftine, ma refeream la costul/calitatea reale, nu la pretul de achizitie din reprezntanta sau alte magazine specializate, care pot varia destul de mult in functie de adaosurile practicate.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Nov 2009, 23:40
Post #325


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




O intrebare: la cat trebuie sa stea relantiul cu motorul cald?
Mie inainte de a schimba bujiile imi mai scadea uneori pe la 750, insa acum sub 900 nu am mai vazut.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2009, 07:39
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




La mine acum (ca si inainte de a schimba bujiile) aveam cam 770-800 fara AC pornit si putin sub 1000 cu AC pornit.
Am facut ITP acum 2 saptamini si am vazut pe tester valoarea de 770+/- 10rpm...
Sa fie de la bujii?Eu am cu totul alt cod decit al tau,alta echivalenta.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Nov 2009, 20:22
Post #327


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Bujiile nu au cum sa o tina mai turata.
Pana sa le schimb statea la cald tot pe la 900 (adica un pic sub patratelul de la 1000) insa uneori cobora si la 750. Nu intotdeauna, si dupa cateva zeci de secunde. Probabil intrerupea un pic vre-o bujie si se stabiliza mai jos.
Acum nu scade sub 900 in nici un moment. Parca ar mai fi o chestie: turometrul urca si coboara o idee, aproape insesizabil si foarte lent (la relanti), iar la unele decelerari in frana de motor, la turatie sub 1500, motorul parca tremura un pic. Ma gandesc ca ar trebui sa curat clapeta de acceleratie. Ai vre-o idee cum pot face treaba asta? rolleyes.gif

This post has been edited by cdadan: 14 Nov 2009, 20:23


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2009, 21:03
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Turatia la benzinare in general variaza intr-o plaja foarte mica,abia sesizabila pe turometru.Asa am si eu,putin din grosimea acului turometrului se simte ca ar oscila dar nu ma deranjeaza.Am curatat si eu clapeta (nu personal) si nu am constatat vreo imbunatatire.Verifica turatia la relanti cu motorul cald cind ai clima oprita si cind o ai pornita,la mine e diferenta.Din ce am observat clapeta se da jos relativ usor dar parca trebuie sa ai grija cu mufa senzorului,posibil sa trebuiasca apoi testerul pentru a o reinitializa.Nu te apuca singur,mai bine mai intreaba!


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Nov 2009, 21:13
Post #329


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




La temperaturile de acum becul de la AC nu se aprinde niciodata. Am sa incerc maine, cu AC on/off pe manual.
Trebuie sa studiez putin problema clapetei ...


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Nov 2009, 21:39
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Nu conteaza ca e aprins sau nu ledul de AC! Daca este pornita clima (displayul este luminat) atunci nu ai de ce sa te ingrijorezi,asa e si la mine.
Lasa clapeta aia in pace,aveai eroare in bord daca era ceva cu ea.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
77 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 06:25
Dacia