Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Laguna II, recomandari

florin_iovan2000
post 4 May 2014, 09:51
Post #601


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 9 November 12




A inceput si al meu sa aiba un usor tremurat la plecarea de pe loc cand e rece. Cred ca are un inceput de sfarsit.


--------------------
renault laguna 2,ph2, 2006, 1.6 16V+LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik2003
post 4 May 2014, 10:06
Post #602


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 23 July 09
From: Galati




Deci nu numai aerisirea, eu am si curatat instalatia, care era destul de murdara.
La mine dupa 5-6 km. pedala de ambreiaj se intarea (disparea jocul de la pedala) si cand depasea turatia de 1800 de ture si dupa treapta a doua pur si simplu incepea a patina ambreajul.
Daca doreste cineva sa stie cum am curatat instalatia? Am luat un furtun lung de aproape 2 metri l-am umplut cu lichid de frana, l-am cuplat cu un stut la furtunul ce duce la pompa de la pedala, la celalalt capat un compresor de masina. Faceam un pic de presiune cu compresorul, iar un amic a dat drumul la aerisitor, am repetat de cateva ori operatia pana a iesit lichidul curat. Lichidul l-am scos intr-un bidonas transparent iar culoarea lui era neagra(lichid cu mal).
Daca am putut fi de folos imi pare bine.
De aproape 2 ani de la operatie merg cu masina zilnic, am facut peste 40000 km. si merge perfect (identic cum mergea cand am cumparato acum 5 ani si facut cu masina 130000 km.), dar asta nu cred ca intereseaza pe nimeni.
Concluzia la care am ajuns: Daca schimbam kitul (cum au spus " meseriasii") il schimbam degeaba, iar daca totusi faceam ca ei dupa schimbarea kitului, logic trebuia sa imi aeriseasca si instalatia si totul era ok, se credea ca de la placa de presiune cum au spus toti "meseriasii".
Parerea mea este sa incercati asta inainte de schimbarea kitului.
Daca aveti nelamuriri si intrebari ma puteti contacta. Nu ma deranjeaza sa ajut.

This post has been edited by nik2003: 4 May 2014, 10:09


--------------------
Renault Laguna 2 2003/1.9 dci - GL 07 XYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba2010
post 4 May 2014, 14:04
Post #603


Permanent incepator


Group: Members
Posts: 106
Joined: 2 March 11
From: Galati





@Nik : Foarte interesant!

Mai ales ca la mine, la schimbarea din tr.2 in 3, imi arunca schimbatorul inapoi, sau sta putin si "caraie", apoi intra in viteza.

Multumim!


--------------------
Renault Laguna II 2005, 1.9dci, 110CP, Expression, F9Q674, Facelift
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAN_DYNAMIQ
post 22 May 2014, 10:33
Post #604


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 May 14




Salut ,am o laguna 1.8 16v ,si intra greu in viteza 1 si R (intra greu la modul ca nu le gasec, nu face nici un zgomot doar ca trebuie sa o caut cateva secunde bune0


--------------------
RENAULT LAGUNA 2002, DYNAMIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AgathaRo
post 22 May 2014, 21:22
Post #605


Scârtzar


Group: Members
Posts: 76
Joined: 1 February 13




Dan problema ta cred ca vine de la timonerie nu de la cutie. Daca era o problema de cutie intra fortat in viteza.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - BV 11 JAN
Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 25 May 2014, 09:11
Post #606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Buna, va rog niste sfaturi o sa dau detalii pe scurt.

Vineri nu intra in revers si vit. 1 la pornire, dupa 2-3 min. mergea normal.

Pedala a mers din ce in ce mai jos, pana ieri, cand era la 3-4 cm. de mochieta, arata cazuta fata de restul pedalelor. In revers nu intra cu motorul pornit, in 1 mai greu, in restul ok ( nu am mai mers cu masina, am testat doar in parcare ).

A venit un prieten cu laguna 2 cica sa imi aeriseasca sistemul, el a ajuns la concluzia ca pompa de ambreiaj e dusa.

El zice ca atunci cand a umblat sub pedala la aerisire trebuia sa curga lichid in habitaclu, in schimb a curs lichidul de frana pe sub masina.

Mi-a spus ca e pompa dusa, sau ceva filtru pe furtun care impiedica traseul lichidului.

Vreau sa va rog sa ma ajutati, ma casatoresc peste exact o saptamana si am nevoie neaparata de masina, sper sa o repar pana marti. De obicei o las sa stea pana pot sa o repar cum trebuie, dar acum timpul chiar e factor esential. Orice sfat e binevenit, eventual cine a patit asa, daca se poate, sa ne auzim la telefon mai diseara dupa 5-6.

This post has been edited by todhiere: 25 May 2014, 09:11


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nnightwolf
post 26 May 2014, 08:45
Post #607


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.938
Joined: 7 January 09




Verifica daca mai ai lichid in bidonasul in care se pune si lichid pentru frana. E posibil sa ai o pierdere pe undeva, sau pur si simplu a cedat pompa de la pedala.


--------------------
Renault Laguna/Megane/Velsatis/Kangoo/Clio 2000-2010 - BC-01-AAA
Piese Second Renault (toata gama)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 May 2014, 09:01
Post #608


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(todhiere @ 25 May 2014, 10:11)
Vreau sa va rog sa ma ajutati, ma casatoresc peste exact o saptamana


Poate e un semn radmasa.gif

Pompa de ambreiaj este "moarta"....cauta pe forum ca este explicata problema si rezolvarea ei.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 26 May 2014, 14:13
Post #609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




espacern, tie daca ti se dezlipeste un pantof, nu mai iesi din casa pentru ca e un semn sa nu mai umbli?

On topic, am fost la n mecanici si au x pareri:

- ba ca e pedala de vina, si trebuie pus arcul inapoi

- ulterior am constatat ca imi curge ulei intre cutie si motor, mi s-a spus ceva de cilindru si rulment de presiune, mi s-a cerut 350 lei demontarea cutiei, dar daca e ceva asa grav mai astept pana dupa eveniment, nu am timpul si resursele necesare acum

Totusi, niste sfaturi despre cum sa procedez mi-ar fi binevenite. Sexpertii de serviciu sa se autoexcluda


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lampard
post 26 May 2014, 18:55
Post #610


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.401
Joined: 7 April 13
From: ARAD




salut si casa de piatra,citeste postarea 581 eu acolo am avut probleme,nu mai ai arcul la pedala?eu am circulat si fara arc dar ridicam pedala cu piciorul


--------------------
renault laguna 2003 expression,1.9dci,107cp - AR 69 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 27 May 2014, 07:21
Post #611


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Multumesc de urare, Lampard.

Se pare ca imi curge lichid mult intre cutie si motor, adica din ambreiaj, asa din senin. Suspectez cilindrul sau rulmentul de presiune, dar nu sunt sigur, poate pe saptamana viitoare o duc la cineva priceput sa incep investigatiile extensiv.

Mentiune: ieri cand imi curgea lichidul se ridica pedala absurd de mult, abia mai puteam sa o apas, si prindea foarte sus ambreiajul. Facea o balta cat palma sub masina in cateva minute.

This post has been edited by todhiere: 27 May 2014, 07:37


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 27 May 2014, 11:28
Post #612


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




rulmentul de presiune stricat ...placa de presiune este cu autoreglaj, sare soarele mai aproape de disc, discul sigur este uzat si rulmentul a iesit mai mult decat trebuie atunci cand ai apasat ambreiajul si a cedat ....
patit exact ca tine...ramas prin Bucuresti, tras masina la sufa pana la iesire, Chitila si de aici schimbat la ,, rece '' pana acasa...
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 27 May 2014, 22:55
Post #613


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Multumesc de sfat, przamfiri.

Am mai mers cu ea putin si am remarcat ca ambreiajul merge normal, in sensul ca nu agata, intra in orice viteza fara sa caraie, pleaca ok de pe loc, nu patineaza.

De curs doar picura foarte putin, tot intre cutie si motor, pedala merge in jos cateodata, daca o ridic cu spitul piciorului atunci sta bine.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AgathaRo
post 28 May 2014, 11:13
Post #614


Scârtzar


Group: Members
Posts: 76
Joined: 1 February 13




todhiere recomand sa ai in cazuri extreme o sticla lichid "a frein" sa nu te trezesti cu surpize ca numai ai pedala . Daca ramai fara lichid cand esti in viteza nu-i asa grav daca ramai cu ea pe liber ...

Am schimbat in 130-140k km 4 rulmenti de presiune si o cutie jr5 , 10k-15k dupa schimbare rulment fara probleme , apoi incepea sa caraie dupa 6-10k km incepe sa curga din ce in ce mai mult pana se sparge rulmentul. O recomandare dupa ce incepe sa curga si aveti 500lei + jumate zi libera(6 ore timp de lucru ) sa inlocuiti rulmentul altfel va stricati sincroanele.

Am facut niste poze cand am avut motorul demontat si am profitat de ocazie schimband rulmentul si kitul.

Concluzie scurta : placa veche are gaura din centru aprox 30mm, placa noua 45mm.Rulmentul care culiseaza pe cilindru are aprox 27mm + siguranta care tine legat ansamblul mai are si ea 2mm , mai ramane 1 mm toleranta. Cand face zgomot rulmentul sunt sigur ca siguranta aia sare din locas si viitorul apropiat incepe sa curga.

Nota : pe rulmentul de presiune ce e "barat" cu rosu imi calca pe placa de presiune si sarea siguranta,care tinea legat ansamblul. Pe liniile verzi trebuie sa calce pe placa.

Attached thumbnail(s)
comparatie_placi_presiune.JPG ( Size: 768.34k ) Number of downloads: 651
placa_noua.JPG ( Size: 568.15k ) Number of downloads: 709
placa_veche.JPG ( Size: 686.38k ) Number of downloads: 707
rulment_diferenta.JPG ( Size: 416.5k ) Number of downloads: 705


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - BV 11 JAN
Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 28 May 2014, 19:12
Post #615


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Multumesc de sfat, o sa fiu atent.

M-am tot uitat, nu a mai curs nimic, am luat un flacon de dot 4 ferodo, in caz ca raman pe drum. Oricum, fac drumuri doar in oras, strictul necesar.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 28 May 2014, 21:51
Post #616


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(AgathaRo @ 28 May 2014, 11:13)
todhiere recomand sa ai in cazuri extreme o sticla lichid "a frein" sa nu te trezesti cu surpize ca numai ai pedala . Daca ramai fara lichid cand esti in viteza nu-i asa grav daca  ramai cu ea pe liber ...

Am schimbat in 130-140k km 4 rulmenti de presiune si o cutie jr5 , 10k-15k dupa schimbare rulment fara probleme , apoi incepea sa caraie dupa 6-10k km incepe sa curga din ce in ce mai mult pana se sparge rulmentul. O recomandare dupa ce incepe sa curga si aveti 500lei + jumate zi libera(6 ore timp de lucru ) sa inlocuiti rulmentul altfel va stricati sincroanele.

Am facut niste poze cand am avut motorul demontat si am profitat de ocazie schimband rulmentul si kitul.

Concluzie scurta : placa veche are gaura din centru aprox 30mm, placa noua 45mm.Rulmentul care culiseaza pe cilindru are aprox 27mm + siguranta care tine legat ansamblul mai are si ea 2mm , mai ramane 1 mm toleranta. Cand face zgomot rulmentul sunt sigur ca siguranta aia sare din locas si viitorul apropiat incepe sa curga.

Nota : pe rulmentul de presiune ce e "barat" cu rosu imi calca pe placa de presiune si sarea siguranta,care tinea legat ansamblul. Pe liniile verzi trebuie sa calce pe placa.
*




QUOTE(todhiere @ 28 May 2014, 19:12)
Multumesc de sfat, o sa fiu atent.

M-am tot uitat, nu a mai curs nimic, am luat un flacon de dot 4 ferodo, in caz ca raman pe drum. Oricum, fac drumuri doar in oras, strictul necesar.
*


vezi ca s-ar putea sa difere placa, discul, rulmentul de presiune si volanta fata de ce are colegul mai sus, la tine cu 6 trepte ai volanta cu masa dulbla si placa cu autoreglaj nu ca colegul...
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 9 Jun 2014, 09:41
Post #617


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Pt. masina mea am gasit rulment de presiune cu 2 sau cu 3 gauri de surub. De care imi trebuie?

This post has been edited by todhiere: 9 Jun 2014, 10:06


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AgathaRo
post 11 Jun 2014, 17:27
Post #618


Scârtzar


Group: Members
Posts: 76
Joined: 1 February 13




Cea de 6 trepte (pk6) trebuie sa fie in 3 gauri. Cutia in 5 trepte(jr5) e in 2 suruburi de prindere.

This post has been edited by AgathaRo: 11 Jun 2014, 17:32


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - BV 11 JAN
Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviudavid
post 12 Jun 2014, 09:56
Post #619


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 7 March 08
From: Bucuresti




Salut,
De cateva zile am un tremurat cam puternic la motor, care apare in general in momentul in care accelerez. La relanti este mai moderat insa tot tremura.
Am fost la un service, am schimbat un tampon de la motor insa la sfarsit mi-au spus ca tremuratul ar fi de la volanta. Masina are 240k km, discul de ambreiaj a fost schimbat pe la 120k km, volanta nu am schimbat-o niciodata. Intrebarea mea este, se poate schimba volanta fara a mai schimba si restul kitului de ambreiaj. Reparatia cu totul costa f mult si ma gandesc ca asa as mai putea sa economisesc ceva. De asemenea ce parere aveti despre piesele din dezmembrari, ati recomanda sa fie schimbate cu acestea.

Multumesc!


--------------------
Renault Laguna II 2004 - -
Renault Laguna 2 Privilege 1.9 dCi 120cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 12 Jun 2014, 10:58
Post #620


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




da se poate schimba si fara sa schimbi disc ,placa ...
verifica daca iti oscileaza turatia motorului la relanti sa nu ai probleme cu injectoarele ...masina porneste normal?


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviudavid
post 12 Jun 2014, 13:39
Post #621


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 7 March 08
From: Bucuresti




Da masina porneste normal, nu am sesizat nici o problema in aceasta privinta. De asemenea dupa parerea mea de neprofesionist ambreiajul nu patineaza, singura problema e acel tremurat. Oamenii din service foarte amabili, au recomandat cu caldura sa schimb tot, devizul 3000 lei piesele + manopera sad.gif(


--------------------
Renault Laguna II 2004 - -
Renault Laguna 2 Privilege 1.9 dCi 120cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryano666
post 12 Jun 2014, 14:51
Post #622


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 1 August 13




am si eu mai nou o problema la ambreaj sau poate acum am sesizat eu...in momentul cand schimb treptele se aude un troscanit dinspre cutie, ambreajul a fost schimbat in urma cu vreo 6 luni, mentionez ca intra bine in vitze si nici nu patineaza...credeti ca ar putea fi de la ulei?


--------------------
renault laguna 3 2008 2.0 131hp - TR-66-SBY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AgathaRo
post 12 Jun 2014, 21:08
Post #623


Scârtzar


Group: Members
Posts: 76
Joined: 1 February 13




Adriano cand nu are ulei in cutie dupa cateva mii se aude un vuiet in cutie intre 80-110 cand nu accelerezi . Preventiv vezi la planetara stanga sa nu ai scurgere de ulei din cutie; Daca tot te uiti sub masina verifica burduf/coliere la planetare

This post has been edited by AgathaRo: 12 Jun 2014, 21:20


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - BV 11 JAN
Laguna II , 1.9dCi , 107cp 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryder2005
post 27 Jun 2014, 21:11
Post #624


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 9 March 10




Salutare! Am o banuiala ca mi-a picat partial si urmeaza sa pice de tot rulmentul de presiune si vreau sa o testez cu voi. Rulmentul a fost schimbat prin 2010 dupa ce a crapat pe autostrada si m-a lasat vorbind singur.

Revenind, acum cateva saptamani, pedala de ambreiaj a devenit dintr-o data mult mai tare, fara vreo explicatie anume. O simteam bine de tot in picior cand o calcam. Am facut apoi un drum lung la Suceava. A doua zi cand sa plec, pedala cam fleasca. Si-a mai revenit. Intre timp am revenit si eu la Bucuresti, insa acum are cursa jos, cativa cm, si mai revine ea pe cursa moarta sau o ridic cu piciorul. Acum vreo x luni de zile am schimbat si cilindrul de la pedala, dupa ce imi facuse la fel figura - pedala tare, apoi moale, am zis sa o duc la aerisit, a aerisit-o si apoi nu a mai prins nici dupa 200 de pedale.

Ori mi se strica cilindrii de la pedala, ori e altceva defect pe instalatie. Voi ce ziceti? Ma gandesc ca daca rulmentul ala nu mai lucreaza bine, pe toata cursa, automat nici cilindrul asta nu are cum sa mai lucreze corect...

28 Jun 2014, 16:11:
Nevermind biggrin.gif
Curge lichid de frana pe la cutie...e aproape clara treaba!

This post has been edited by ryder2005: 28 Jun 2014, 16:11


--------------------
Renault Laguna II 1.9DCi - Privilege 2004 - SV-XX-MAD
3D - Don't need, Don't know, Don't care
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 29 Jun 2014, 22:11
Post #625


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Rulmentul ti-a cazut, spor la reparat, si eu acum am terminat de facut acelasi lucru.

Cu ocazia desfacerii ambreiajului am trecut pe volanta cu masa simpla de la Valeo, kitul complet cu ambreiaj, placa si rulment presiune m-a costat 1500 lei de la valeo ( rulment luk ). Volanta veche mai era buna, discul era uzat dar nu distrus, rulmentul era fara scapare.

Ca si prime impresii masina e un pic mai galagioasa si mai rigida in comenzi, dar puterea se transmite mult mai bine ( in parte pentru ca piesele sunt noi, in parte subiectiv pentru ca o simt mai dur ).

Am urcat serpentine si am sintit ca sta la 2000 de ture si trage perfect, fara sa accelerez sa o determin sa mearga. Inainte sa schimb kitul ambreiajul patina doar in sarcina mare cu 4 persoane si turat / smucit.

Per total, schimbat kit ambreiaj si volanta cu rulment, schimbat conducta pompa servodir. inlocuit senzor abs, completat lichide, 1925 lei cu manopera cu tot.

Eu am mers pe ideea de volanta simpla pentru ca vreau robustete de lunga durata si poate un upgrade de putere in viitor.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 1 Aug 2014, 20:45
Post #626


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Salutare ,

La mine sunt ceva fenomene paranormale. Mi s-a spart bucata de furtunc are vine pe conducta de ambreiaj. Neputand astepta 8 zile dupa ea, am inlocuit furtunul cu unul cu un diametru interior aproximativ la fel. Dupa montare, pompa s-a amorsat foarte greu, pedala intarindu-se dupa aproape o ora de chinuiala. In zilele urmatoare mi s-a parut ca pedala are momente in este prea moale pana la un moment dar dat am crezut ca m-a apucat paranoia.

Dupa aproximativ doua saptamani si vreo 3000km , s-a inmuiat brusc pedala si dupa trei viteze schimbate, a ramas jos. Am tractat-o pana in service unde mi s-a recomandat sa inlocuiesc pompa de ambreiaj. Am cumparat originala cu 400lei , am schimbat-o , amorasat-o si am dus masina acasa. Cand sa plec, dupa vreo 2-3 ore, pedala jos !!!


Am mai mers asa 2 zile si azi, aceiasi poveste! Cu motorul pornit pedalez la ambreiaj 5 min, se intareste, mers 200m si ramane jos din nou si tot asa ... 1 km intr-o ora !

Din experietele si cunostintele voastre ... sa fie conducta aia bricolata, sa fie problema de aerisire sau a picat ambreiajul care are peste 250.000km ?


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 8 Aug 2014, 18:13
Post #627


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Bun,

Am schimbat ambreiajul si volanta cu un kit LUK . Nu mai pierde din presiune, merge impecabil dar ... o data la cateva porniri , exact in momentul in care porneste motorul se aude un zgomot metalic din zona cutiei . Este ca un frecat/scartait gros si puternic . Sa fie bendixul de la electromotor care nu se retrage la timp si il arunca volanta ?

Partea nasoala este ca si la oprirea motorului se aude un zgomot ca de volanta uzata atunci ca opresti motorul .


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ryder2005
post 16 Aug 2014, 20:35
Post #628


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 9 March 10




Alecsunder...nu e pompa, vezi daca nu e rulmentul. Verifica daca e umeda cutia de viteze cu lichid de frana. Mai citeste pe aici.

Eu am schimbat rulmentul, insa venind acum de la un drum cu masina mai incarcata, am constatat un alt fenomen: patineaza ambreiajul in a 3-a, a 4-a, si 5-a in accelerare (gen depasire), si in panta si pe loc. Discul cu volanta au fost schimbate asta toamna...

Cred ca am sa incerc curatarea si schimbarea lichidului din instalatie, cred ca din cauza lichidului rulmentul nu functioneaza corect. Si ba e mai usoara pedala, ba se intareste zici ca e de tractor...

This post has been edited by ryder2005: 17 Aug 2014, 10:45


--------------------
Renault Laguna II 1.9DCi - Privilege 2004 - SV-XX-MAD
3D - Don't need, Don't know, Don't care
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 16 Aug 2014, 22:53
Post #629


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




da rulment de presiune e , asa am patit si eu pana ma lasat si l am schimbat kit valeo mda smile.gif


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aLecsunder
post 17 Aug 2014, 15:32
Post #630


Membru...


Group: Members
Posts: 616
Joined: 27 October 09




Zgomotul de la pornire se pare ca e provocat de bendix. Luni urmeaza reconditionarea sa. Cat despre volanta, luni voi pregati actele pentru a putea cere inlocuirea pe garantie. Sa vad ce noroc am ...


--------------------
Ford Mondeo 2019 ST-Line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 09:40
Dacia