Probleme ambreiaj Laguna II, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj Laguna II, recomandari
neonne |
![]()
Post
#151
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 25 June 05 From: Jud. Hunedoara ![]() |
|
||
--------------------
BMW
530d
2005
- HD-21-NNN
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
lagunez |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
legumele cu motor F4 R sau P (2l sau 1,8 ) conf .documentatiei (manual de reparatii postat pe ftp....) Reno au volanta cu masa dubla..intrebare : codurile Dyalogis sunt identice ? a intalnit cineva vreo problema specifica..ex.tremurat plecare de pe loc schimbat tr.1 to tr. 2 ? EXISTA vreun kit pentru volanta fara masa dubla pentru Reno la motorizarile de mai sus ? (stiu ca Ford are o politica de a schimba cele cu masa dubla postgarantie cu volanta simpla ).Multumesc anticipat...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
Motan |
![]()
Post
#154
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 July 07 From: Iasi ![]() |
Nu simt feed-back in pedala de ambreiaj... Dar cred ca nici nu mi-as da seama daca nu ar fi puternic, pt ca vibreaza toata masina tare.
Am impresia ca tot la cald se manifesta si la mine, dar n-as putea spune sigur... trebuie sa mai testez. Am cautat pe thread-urile de la Megane despre asta si se pare ca e o problema des intalnita. Si e fie de la un tampon motor fie e dus ambreiajul. E mai bine sa fie de la tampon ca e mai ieftin. Cica problemele cu tamponul asta mimeaza foarte bine probleme de ambreiaj. La voi cat de des se intampla? Puteti sa o reproduceti oricand sau doar cand are masina chef? @lagunez sunt din Iasi |
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 2.0 Privilege
|
|
lagunez |
![]()
Post
#155
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
pot sa o reproduc de oricate ori pornesc de pe loc sau schimb tr.1 la tr. 2 (in bucuresti nu imi trebuie sa o ïncalzesc" foarte tare e de ajuns traficul..prima data am dat vina pe picior ..dar totusi pana acum nu am prajit nici un disc,placa sau volanta in 18 ani de conducere ..sper sa fie un tampon..la cam cat se ridica -pret tampon versus volanta..????? la kit de ambreiaj sunt deja ïnstiintat"...
|
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
Motan |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 31 July 07 From: Iasi ![]() |
Gasesti aici mai multe informatii despre tamponul ala (e topicul cu probleme la ambriaj la megane):
E interesant de citit toata pagina... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=459...22entry837622 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2004 2.0 Privilege
|
|
lagunez |
![]()
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 261 Joined: 11 February 06 From: Bucharest ![]() |
multumesc..citisem postul meganistilor..din nefericire..sunt prea putine megane sedan vandute cu motarul de 2l ca al nostru...al tip de VOLANTA !! .poate am noroc si sunt numai tampoanele..dupa cum zic kitul complet de ambreiaj (- Volanta ) l-am schimbat anul trecut =nici un rezulata palpabil..intersant daca am stii tolerantele la disc si volanta..NU exista nici un alt producator de kit de ambreiaj NON Valeo...
4 Feb 2008, 13:45: asta e cam tot ce am gasit "stiintific"despre ambreiajele LUK cu masa dubla (ai caror posesori suntem) http://www.schaeffler.com/remotemedien/med...nose_PKW_en.pdf eu super naspa sa tot schimbam pe banii nostrii pana cand onoratii mecanici de la concesionarele Reno se scolarizeaza(tot pe banii nostrii )kituri intregi de ambreiaj si problema sa rezide in bielete anticuplu (tampoane) sau si mai rau si costisitor in volanta.. This post has been edited by lagunez: 4 Feb 2008, 13:45 |
--------------------
Renault
Laguna 3 & Volvo C30
2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA 2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
|
|
birau1982 |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 May 08 ![]() |
Salut,
Recent mi-am achizitionat o laguna 2 diesel din 2001, am o intrebare...ambreiaujul prinde sus...e vreo problema sau asa e setat? |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.9 dci
2001/break
|
|
bogy |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 10 April 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(birau1982 @ 16 May 2008, 15:46) Salut, Recent mi-am achizitionat o laguna 2 diesel din 2001, am o intrebare...ambreiaujul prinde sus...e vreo problema sau asa e setat? Salut, bine ai venit. Sa o folosesti sanatos si fara probleme cat mai multi km ![]() Probabil ca asa este 'setat', dar nu-i bine sa prinda sus. Trebuie reglat. |
--------------------
Hyundai
Tucson
1.6 T-GDI 177CP 4WD, 2017
|
|
andu911 |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
N-ai ce sa reglezi, e hidraulic...
|
--------------------
-
-
-
|
|
bogul |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 12 February 08 From: Timisoara ![]() |
Am citit tot topicul si mare lucru nu am prea inteles.Am aceiasi probleme pedala ramane jos la rece si la orice pornire.Lichid mi se pare ca e destul nu e plin ochii dar e pe aproape , o sa rezol problema si o sa revin cu totate detalile pret piese manopera unde etc,(in prima faza vreau sa schimb lichidul ca in carte scria ceva de schimbat odata la 5 ani ) daca nu e asa simplu cu toate ca sper ca asa e
![]() P.S daca cineva a schimbat lichidul si dupa aia ok datimi un pm ,restu nu ca is lefter momentan si nu vreau sa stiu(glumeam). |
--------------------
Renault
LagunaII
2001/08/Dynamique/1.9 dci
- TM 01 BOG Symbol 2007 1.5 dci TM 13 SMP
Life's a B*** and then u die... |
|
boozywoozy |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
trebuie sa recunoastem ca daca nu suntem lefteri ne va face lefteri orice problema minora intr-o reprezentanta...Pacat ca sunt cele mai recomandate
![]() Sa revin la topic,de ceva vreme ma confrunt si eu cu o problema : incet dar sigur,in mers sau la rece imi ramane pedala la "fund",odata chiar am incercat sa vad cat se duce si...s-a oprit motorul.Sunt nevoit sa bag piciorul sub pedala sa o ridic.De 2 sau 3 ori la apasari mai bruste ale acceleratiei in treptele 2 si 3 chiar mi-a patinat ambreiajul.Am schimbat lichidul si..degeaba.Vreau sa schimb si pompa dar parca nu as arunca 5-6 milioane degeaba daca exista kit de reparatii... Intrebarea cu care vin este daca si-a reparat cineva pompa sau stie de unde se pot cumpara garniturile din ea. Multumesc! |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
andu911 |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Mai repet pentru a n'a oara
![]() Cititi si voi posturile de mai sus cu atentie...ca sa nu scriem acelasi lucru de 10 ori... Eu zic s-o dai jos s-o cureti mai intai...A mea avea mizerie. Iar in al doilea rand suspectez imbinarile de la conducte, iar in al treilea rand, cilindrul receptor(rulmentul de presiune). This post has been edited by andu911: 18 May 2008, 03:20 |
--------------------
-
-
-
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
andu scuze,vina mea ca m-am grabit si nu am citit chiar tot.Voi da jos pompa sa o curat si voi incerca sa suflu sub presiune conductele,bineinteles,asta dupa ce le dau jos...Si sincer,la banii astia...nu ma asteptam sa fie plastic...
Multumesc andu ptr raspuns si scuzele mele inca o data! |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
andu911 |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ca sa decuplezi pedala de ambreiaj de pompa, trebuie doar sa tragi de tija intr-o parte.
O sa observi ca mecanismul de readucere a pedalei nu consta in arcurile alea. Pedala trebuie sa revina din presiunea din circuitul hidraulic, transmisa de rulmentul de presiune. Pompa aia de ambreiaj e chiar foarte nasol de scos... Ar mai fi o solutie, mai simpla... Dupa ce decuplezi pedala de tija pompei, scoate siguranta de plastic. Siguranta este exact unde intra tija in pompa... Si asa poti sa scoti pistonul. Eventual pune si niste carpe, sa nu-ti cada lichid hidraulic pe mocheta. Goleste si rezervorul de lichid de frana, pana la nivelul conductei de alimentare a pompei, ca sa nu iti picure cat cureti pe-acolo... Aerisirea se face la cutie. La aeristorul de la rulmentul de presiune, exact ca la frane. Ori scoti bateria si calculatorul masinii, ori te bagi pe sub masina... |
--------------------
-
-
-
|
|
caty |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 25 January 08 ![]() |
salut cum se face aerisirea aszta mai exact?
ca ma desfacut aerisitorul si am facut la pedale de mia venit rau si degeaba pedala se duce jos si acolo ramane mersi |
--------------------
renault
laguna 2
2001
|
|
Kanny69 |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Eu cand am schimbat pompa de ambreiaj, s-a aerisit singur, dar am apasat de cateva ori pe pedala. Fiti atenti sa fie nivelul lichidului la MAX.
|
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
QUOTE(caty @ 11 Jun 2008, 20:23) salut cum se face aerisirea aszta mai exact? ca ma desfacut aerisitorul si am facut la pedale de mia venit rau si degeaba pedala se duce jos si acolo ramane mersi trebuie sa intre lichidul in pompa sa revina pedala in pozitia normala,iar pentru ca sa se intample aceasta trebuie tras un pic de pedala eventual de tija si apoi fixata in locasul de pe pedala,orificiul prin care patrunde lichidul este prea in spate (parerea mea) zona in care pedala nu ajunge deci nici pistonasul pompei, nepermitand intrarea lichidului in pompa,,daca pedala de ambreiaj este exact in dreptul pedalei de frana,aceasta nu trage lichid ,pedala de ambreiaj trebuie sa stea un pic mai sus fata de frana... sper ca m-am facut inteles ... Doamne Ajuta !!! |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
andu911 |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai pedala se duce jos si acolo ramane, iar tu o tragi inapoi...faci chestia asta de cateva ori, pana iese numai lichid pe aerisitor, nu doar stropi cu aer
|
--------------------
-
-
-
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
andu911 |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai da, ca la ambreiaj nu sunt presiuni asa mari ca la frana si e o toleranta mai mare, numai ca s-a marit cursa pedalei
Adica e nevoie sa fie apasata pedala mai mult, ca sa schimbi vitezele, iar daca e aer mult in instalatie, atunci o sa se auda carait la schimbarile de trepte, implicit o sa intre greu. |
--------------------
-
-
-
|
|
budyspy |
![]()
Post
#172
|
ce nu te omoara, te intareste!!!!! Group: Members Posts: 88 Joined: 16 August 07 From: slobozia ![]() |
salut. am si eu problema "ambreiajului dus". sau asa cred. am vrut, intr-o intersectie sa plec mai sportiv, dar am constat ca bag degeaba in viteza a doua, a treia, a patra. masina se tura, dar abia se misca. am lasat-o usor si dupa vreo 70 - 80 de km nu am mai avut nimic.
mentionez ca ma la masina 185.000 de kilometri. unii spun ca la acest interval este bine sa schimbi kitul de mabreiaj. pareri? |
--------------------
renault
laguna II
2007/1,9 dci/expression
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cum adica "e bine sa il schimbi"? Asta suna a vorba de mecanic roman pus pe capatuiala. Il schimbi daca manifestarile lui indica asta indiferent daca ai 10000 sau 300000 de km. Din ceea ce descrii tu ambreiajul patineaza.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
djidji_thebest |
![]()
Post
#174
|
![]() untest Group: Members Posts: 235 Joined: 6 December 07 ![]() |
Problema!!! (Pun postul meu si aici pentru a-l vedea cei care au postat aici. Am citit tot postul. Insa tot am nelamuriri. La mine ce ar putea fi? Nu stiu cum e nivelul la lichid... sa inteleg ca ar trebui sa completez pana la MAX? Eu raman fara ambreiaj, dar mie pedala imi revine sus de fiecare data. Doar ca merge extrem de usor si se simte, cateodata, jos daca prinde sau nu. Cand merge normal debraiaza cam pe la jumatate.)
Mi s-a mai intamplat o data, dar si-a revenit. Adica: cand sa pornesc, ambreiajul prindea foarte foarte jos, cum ridicam piciorul de pe el, prindea. Pana am observat chestia asta, m-am facut de ras, ca tot imi murea motorul. Dar am mers putin si si-a revenit, nu a mai facut figuri. Dupa vreo luna de atunci, adica astazi, mergand linistit, la unele opriri si porniri, imi murea motorul. Nu mi-am dat seama de ce, pana la un moment dat cand iar, ambreiajul prindea foarte jos. Din ce in ce mai jos, pana cand nu a mai prins deloc! NU MAI AVEAM AMBREIAJ. Nu mai puteam schimba vitezele, nu mai puteam porni de pe loc! Durere. Care e cauza? Care e problema? Am chinuit saraca masina pana am ajuns acasa de nu-i voie... porniri in viteza 1-a fara ambreiaj cu sacadari, avarii, cu claxoane cu turatii, cu risc etc. In unele momente isi revenea... ba prindea normal, ba prindea jos si iar nu mai prindea. Intreba careva aici cum se porneste masina fara ambreiaj... nu eu am condus ci varu-meu care e experimentat. Eu nu am decat vreo 2-3000 km la activ. Motor oprit, Viteza 1, si dat cheie si avut noroc sa porneasca cu smucituri binenteles. Franele mergeau bine, apropo de lichidul de frana. De unde se schimba uleiul ala pt ambreiaj? Exista ulei pt ambreiaj... Din cate am citit aici, cred ca nu. Am desfacut si eu busonul ala de plastic care era de la aerisire... am dat pedale sperand sa iasa ceva pe acolo, insa nu a iesit nimic... Nu am verificat nivelul de lichid, dar nu stiu cum ar trebui sa fie. Deci nu exista garnituri la pompa aia... cineva mi-a zis ca de acolo vin problemele, de la garniturile pompei. Sa inteleg ca nu sunt garnituri? SI atunci ce trebuie sa fac? |
--------------------
Renault
Laguna AUTHENTIQUE
2001 1.6 16v
- MS 87 DJI
|
|
jokerusv |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
Piesele de origine sunt de KKO!
Pana sa ma contrazica cineva si sa incerce sa ma convinga de nemaipomenita lor fiabilitate va relatez: In primavara lui 2007 ma lasa ambreiajul intr-o intersectie, chiar cand vreau sa plec pe verde de la semafor. Bineinteles ca mi-au umplut multi soferi frigiderul cu carne in ziua aia! Merge masina pe platforma la reprezentanta Renault si imi pun baietii diagnosticul: pompa ambreiaj warza. Ok zic, o schimbam. Schimba baietii pompa, merg O SAPTAMANA si iar raman fara ambreiaj. Iar platforma. Diagnosticul identic. De data asta, se uita baietii sub masina si vad ca sunt scurgeri pe la imbinarea cutiei cu motorul. Deci si rulmentul de presiune are probleme. Zic, bine, il schimb si pe ala, ca doar nu sunt adeptul "las-o bah ca merge si asa!". Demonteaza baietii cutia, si ma uit la discul de ambreiaj, placa de presiune. Se vedea uzura, dar inca mai mergeau. Totusi ascult sfaturile mecanicilor; de ca sa mai dau jos si alta data cutia si sa nu le schimb acu daca tot am demontat-o? Schimb si kitul de ambreiaj. Iau PIESE DE ORIGINE, nu ma risc sa pun pe frantuzoaia mea cine stie ce ciurucuri, ca oricum ea merita ce e mai bun. ![]() Am schimbat tot. Merg de data asta 3 saptamani. Pica ambreiajul. Din nou platforma. Diagnostic: rulment presiune defect. Nici o problema, zic baietii de la service. Aveti garantie. Se rezolva gratuit. Pun baietii alt rulment. In ritmul asta am achimbat 3 rulmenti presiune( cilindru receptor ) si 6 pompe ambreiaj de anul trecut pana acum. NU GLUMESC! La un moment dat au constatat ca arcul de la pedala e rupt( masina nu a avut din fabrica si a fost montat ulterior cu OTS, stiu din istoricul masinii ); l-am pus si pe ala( 165 + 30 manipera ) pe o sarma, care, am aflat ulterior ca, la Renault Spania costa 6E!!!! Ultima oara cand a picat pompa, in primavara asta, mi-au curatat circuitul de frana si pe cel de ambreiaj, vasul cu lichid, tot era ca nou si m-au asigurat ca mai mult ca sigur problema era din cauza impuritalor care determinau uzura garniturilor...care garnituri, ma intreb eu? In fine am mers cel mai mult 3 luni cu o pompa. Acum colac peste pupaza, atunci cand merg mai mult prin oras, si din cauza schimbarilor dese se incalzeste probabil discul; daca ma dau mai tare la ea patineaza ambreiajul. Cauzele pot fi multiple...ori am iarasi rulmentul de presiune defect si posibil mi-a ajuns ulei pe disc, ori s-a decalit, ori...naiba sa il ia. Sunt norocos din 2 motive: am prins garantia pe piese 18 luni si mai am inca grarantie si cel mai TARE motiv e ca, pe un thread al unui forum din Franta, era unul, mult mai suparat pe ei ca mine, care a schimbat, ATENTIE, 12 pompe de ambreiaj si nu mai stiu exact cati rulmenti. Daca dau de threadul ala il postez aici. Am strans toate hartiile din service si sunt hotarat sa le scriu celor de la Renault Franta. De rezolvat nu rezolv nimic, cred, dar cel putin nu am atat cu mainile in san. Mentionez ca tot timpul debreiez pana la capat, nu stau cu pedala apasata la semafor si masina in viteza, gata sa iau primul startul. Am un stil de condus normal, zic eu. Nu fortez aiurea, nu smucesc masina la debreieri si la revenire, nu plec de pe loc lasand cauciucurile pe sosea, dar nici nu merg la 1500 de ture, k altfel consuma! Deci, revin, sustin si semnez: piesele de origine sunt de KKO, la preturi uneori duble la RRO fata de alte plaiuri !!! Rusine Renault!!! This post has been edited by jokerusv: 6 Sep 2008, 17:19 |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
2003 Privilege / 2008 Privilege
- BT03--- Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
andu911 |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu zic sa cercetezi cauzele...ca asa nu faci nimic... o sa schimbi mai departe pompa de ambreiaj
|
--------------------
-
-
-
|
|
jokerusv |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
Ce cauze sa mai cercetez? Pompa aia e un simplu cilindru care cedeaza datorita calitatii proaste. Ambreiajul hidraulic de la laguna e clasic.
se alimenteaza cu lichid din rezervor si atat. Punctele in care poate ceda sunt pompa si rulmentul presiune, fiind elementele emitator/receptor. Altceva nu mai e decat un furtun...si ala e bun... tot la concluzia de mai sus raman. Oricum in reteaua Renault se stie ca sistemul e aiurea proiectat si sunt probleme "normale" ale Lagunei! Ceea ce ma streseaza este ca aia de la Renault zic ca au mai schimbat si la nici unul nu a picat asa...de ce sunt eu norocosul, nu stiu!!!! This post has been edited by jokerusv: 6 Sep 2008, 18:19 |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
2003 Privilege / 2008 Privilege
- BT03--- Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Practic ce poate ceda la pompa de ambreiaj decat garnitura?
Am dus un BMW de 30 ani la fier vechi cu pompa intacta. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
jokerusv |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 8 June 07 ![]() |
Sa zicem ca ar fi asa ( pe pompele date jos nu am vazut garnituri...e doar o simpla seringa ), cum se explica faptul k pica in perioade asa scurte? Putine sunt raspunsurile...ar trebui sa fac o vizita la RRO sa le explic cate ceva
![]() This post has been edited by jokerusv: 6 Sep 2008, 18:27 |
--------------------
Renault
Laguna II / Megane 2 Facelift
2003 Privilege / 2008 Privilege
- BT03--- Reparatii, programare carduri noi/SH, recodari.
Contact: 0744 615 790 / 0762 236 713 |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai care ar fi simptomele unei pompe stricate?
Ma gandesc ca scapa lichid in spatele pistonului. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 02:33 |