Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

S-a batut palma pentru Daewoo Automobile, Oare ce urmează?

Bill
post 31 Aug 2006, 11:03
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 31 Aug 2006, 11:25)
Greu la deal...
*



Eu am luat Logan Preferance pt. ca a costat 7235E. Daca Kalos costa 6000E, nu mai stateam la discutie o luam. Daca as fi fost dispus sa dau 9500 E as fi luat Daewoo Nubira fara sa mai stau pe ganduri. Ideea mea era ca daca ar mai fi un producator in tara pe acelasi segment ar fi o concurenta mare in privinta preturilor (scazute).
Eu asta am vrut sa spun prin monopol, monopol pe segmentul "preturi mici".
Nu vad de ce sunt preturi apropiate intre Logan si Fiat Albea, ultimul nefiind facut in Romania (si considerand ca are costuri mai mari de productie).
Credeti ca daca Daewoo Nubira costa 8000E s-ar mai fi vandut asa de bine Logan?

Cine mai circula prin tara vede mai bine prosperitatea romanului. Ne uitam intai la pret. Showroom-uri luminate si luxoase sunt la tot pasul in Bucuresti. dar preturile sunt f. mari pt. buzunarul nostru. Daca nu ma uitam la bani, ci la fiabilitate fara sa clipesc mergeam la Toyota. Daca vroiam putere ma duceam la BMW, daca vroiam lux mergeam pe Maserati, s.a.m.d.
Daca nu erau taxe vamale credeti, dl. klaus ca mai cumpara cineva Dacia? (poate cei care in '83 spuneau mai bine cumpara Dacia ca la Oltcit nu au acces la bujii dry.gif ) Nu luau masini coreene?


--------------------
Dacia Logan SL Techroad - B14xxx TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Aug 2006, 11:09
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




pai fiat albeea, hyundai accent de exemplu nu au taxe vamale. Oricum ma distreaza parerea alezz-ului, cum ca loganul ar fi teapa nationala. Nene.. daca loganul e teapa, cielo cu pretul ala al lui si cu dotarile alea al lui ce e?


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlezzDWC
post 31 Aug 2006, 11:16
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 19 April 05
From: Bucuresti,o zona rau famata.




QUOTE(Bill @ 31 Aug 2006, 12:03)
Eu am luat Logan Preferance pt. ca a costat 7235E. Daca Kalos costa 6000E, nu mai stateam la discutie o luam. Daca as fi fost dispus sa dau 9500 E as fi luat Credeti ca daca Daewoo Nubira costa 8000E s-ar mai fi vandut asa de bine Logan?

Din pacate exista o vorba...Cat dai atata face...acum 2 ani nu am avut decat 7000E si am ales sa iau Cielo care acum aproape dupa 2 ani ma gandesc sa il dau pe o Nubira 2 noua.
Se pare ca din 2007 taxele la "japoneze" vor scadea la 6%(asa e in UE)sa vedem adunci baietii de la Colibasi ce "imbunatatiri" mai aduc scrumiere in usile din spate???
Sa nu uitam ca daca vin americanii sau chinezii la Craiova avem concurenta pe piata,concurenta din care numai noi avem de castigat.


--------------------
Daewoo Cielo E-TEC 2 - B-81-RGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 31 Aug 2006, 11:25
Post #64


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(spooky51 @ 31 Aug 2006, 08:33)
Oricum am da-o, nu cred ca putem compara Dacia Logan, care este masina, cu Daewoo Cielo care e oale si ulcele, sau cu Matizul, care este un supozitor.
Nu pot spune ca am vreo pasiune pentru ligheanul national, insa oricat de carcotas ar fi romanul nostru, degeaba, e masina barosana, merge binisor, nu poti compara cu Matizul care zici ca e rucsac sau cu Cielo care haleste de rupe benzina.
*


Parca citesti din cuvantarile de la congres , zau asa !
Masina barosana , parca tot romanu'ii gradinar!
Merge binisor , atunci cand nu se rupe nu-sh ce sau cand nu-i cade vopseaua!
Cielo haleste de rupe ...probabil ca stii tu mai bine , cea pe care am avut-o consuma in afara 6,2- 6,5 la suta cu ce compari?
Revenind la rascumpararea actiunilor eu zic ca e ok cu conditia sa nu o dea la francezi .
Prefer oricand Fordul sau GM excrocilor de francezi.

This post has been edited by body: 31 Aug 2006, 11:34


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 - PH-72-BVR PH-77-MMR 2007/2008
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2006, 11:28
Post #65


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Bill @ 31 Aug 2006, 12:03)
Eu asta am vrut sa spun prin monopol, monopol pe segmentul "preturi mici".
*


Credeti ca imi poate cineva defini "monopolul pe segmentul de preturi mici"?
Ce inseamna monopol "pe segment de pret"? intrebare.gif

Ia sa vedem, ca sunt curios maxim...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 31 Aug 2006, 11:41
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




OK, bine, ma dau batut.
Moderatorii au tot timpul dreptate.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad - B14xxx TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2006, 11:44
Post #67


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu nu am zis ca am dreptate, sunt curios doar ce inseamna "monopolul pe segmentul de pret".
Eu am argumentele mele, altul are argumentele lui.
Eu sunt curios de argumentele altora, ca pe ale mele le stiu...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlezzDWC
post 31 Aug 2006, 12:04
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 19 April 05
From: Bucuresti,o zona rau famata.




Nenea gasit in parcare McDonalds Pitesti martea trecuta,cu tot respectul si toata stima...nu le am cu economia.


--------------------
Daewoo Cielo E-TEC 2 - B-81-RGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brunner
post 31 Aug 2006, 12:36
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 25 January 04
From: ...




QUOTE(AlezzDWC @ 31 Aug 2006, 13:45)
Auziti la ei imbunatatiri la dacie...sa va fie rusineee.
*


Ala e un mic facelift firesc.
Cielo ce imbunatatiri a primit de-a lungul anilor cat a fost produs aici?


--------------------
M M 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 31 Aug 2006, 13:08
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(brunner @ 31 Aug 2006, 12:36)
Ala e un mic facelift firesc.
Cielo ce imbunatatiri a primit de-a lungul anilor cat a fost produs aici?
*


Cielo nu a mai primit imbunatatiri si nici nu avea cum sa mai primeasca avand in vedere faptul ca firma mama a dat faliment. In momentul de fata da Logan este peste Cielo dar gandeste-te la faptul ca in momentul in care Cielo a inceput sa se produca pe la noi dacia inca facea berline. Si daca Cielo ar veni echipat cu airbag si abs eu unul l-as alege fara nici o ezitare in fata Loganului. Si nu vorbesc prostii pentru ca am mers ani buni cu Cielo - sincer plasticele si materialele din interior de la Cielo mi se pare si in momentul actual peste cele de la Logan.

This post has been edited by SerbanS: 31 Aug 2006, 13:08


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 31 Aug 2006, 13:19
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Renault-Nissan
Grosul productiei Renault in Europa e realizat in Franta si Spania, unde compania scoate anual de pe liniile de asamblare 1,1 milioane, respectiv 600.000 de unitati. Singura uzina Renault din Europa Centrala e in Slovenia la Ljublijana, care produce sub 20.000 de unitati Clio 2 pe an. Masinile Clio 2 care se vand in Romania, insa, sunt aduse de la uzina din orasul turc Bursa, unde compania franceza produce anual aproape 200.000 de unitati Clio 2 si Megane 2. Renault detine in Romania uzina Dacia, care anul acesta va produce peste 200.000 de vehicule din gama Logan, iar la anul isi va mari capacitatea la 235.000 de unitati. Comparativ, capacitatea curenta de productie a uzinei de la Craiova e de circa 40.000 de unitati pe an. Nissan, partenerul de alianta al Renault, nu are facilitati de productie in aceasta zona a Europei, dar a hotarat sa construiasca o uzina in Rusia. Marca japoneza are doua uzine europene, in Marea Britanie si Spania, uzine care produc impreuna anual jumatate de milion de vehicule.

General Motors
General Motors are o singura uzina proprie in Europa Centrala. E vorba de fabrica din orasul polonez Gliwice unde compania produce trei modele ale marcii Opel, cu o capacitate de 130.000 de unitati anual. Tot in Polonia, uzina companiei FSO din Varsovia produce modelele Matiz si Lanos pentru care GM i-a oferit licenta pana in 2007. Aceasta uzina a avut o soarta asemanatoare celei de la Craiova: a produs sub licenta Daewoo de mai bine de un deceniu si nu a fost inclusa in acordul prin care GM cumpara in 2001 compania falimentara Daewoo Motors Co Ltd. GM are si un joint venture cu AvtoVAZ, cel mai mare producator rus de automobile, care produce in Rusia modelul Chevrolet Niva (50.000 de unitati pe an). Cele mai mari uzine GM din Europa sunt in Germania si Spania, tari in care concernul produce anual peste 1,3 milioane de automobile, cele mai multe fiind Opel.

Fords
Ford are o singura uzina in Europa de Est, langa orasul rus St. Petersburg, unde produce anual peste 30.000 de unitati din modelul Focus. Cea mai apropiata de Romania este fabrica din orasul turc Kocaeli, unde e produs Ford Transit, cea mai vanduta autoutilitara de import de pe piata romaneasca. Productia din Turcia depaseste 250.000 de unitati pe an, insa celelalte modele ale marcii sunt realizate la fabricile din Germania si Spania, care produc impreuna anual peste 1,3 milioane de unitati.

Chery
Compania chineza Chery a fost infiintata in 1997 si a produs primele automobile doi ani mai tarziu pe foste linii de asamblare Seat detinute inainte de afaceristi mexicani. Primul lot de productie a fost vandut unei firme de taximetrie, iar in prezent Chery e o companie independenta si a intrat anul trecut in topul celor mai mari zece constructori chinezi de automobile, cu o productie de 190.000 de unitati. Compania indica la inceputul anului trecut Romania ca una dintre destinatiile unde ar vrea sa produca automobile, alaturi de Polonia. La inceputul lunii august, Chery a inceput sa-si asambleze modelele intr-o fosta uzina Daewoo din Egipt. Aceasta fabrica a avut soarta celei craiovene, iar GM nu a preluat-o cand a cumparat Daewoo Motors acum cinci ani. Chery mai are o uzina in enclava rusa Kaliningrad, care este rodul colaborarii cu producatorul rus Avtotor care mai asambleaza masini BMW, GM si Kia. Pe plan international, Chery e cunoscuta pentru litigiul cu General Motors, care i-a acuzat pe asiatici ca modelul Chery QQ este o copie perfecta a modelului Matiz, care este comercializat de GM sub numele Chevrolet Spark. Disputa a fost rezolvata in afara instantei anul trecut.

Automobile Craiova va plati de 65 de ori mai putin pentru datoriile uzinei Daewoo

Dupa un an de la declansarea procedurilor, Automobile Craiova a parafat ieri tranzactia privind preluarea pachetul majoritar al fabricii din Banie detinut de compania sud-coreeana Daewoo Motor, urmand ca intregul proces sa fie finalizat la jumatatea lunii octombrie.

Din acel moment, statul va controla intregul pachet de actiuni al uzinei, prin Automobile Craiova, la care detine 72,4% din titluri. Potrivit ministrului economiei, Codrut Seres, tranzactia are o valoare totala de 60 de milioane de dolari, din care 50 pentru pachetul de actiuni, iar restul in contul creantelor pe care producatorul de automobile le-a acumulat la furnizori. seres a explicat ca autoritatile romane au cerut ca Daewoo Motor sa-si asume preluarea tuturor datoriilor pe care le-ar revendica eventuali creditori, in afara celor certe in valoare de apoximativ 530 de milioane de euro pe care compania coreeana si le-a asumat deja.

Cu alte cuvinte, desi uzina are datorii de cel putin jumatate de miliard de euro (circa 650 de milioane de dolari), statul plateste, in contul acestor datorii, conform contractului semnat cu partea coreeana, doar 10 milioane de dolari, adica de 65 de ori mai putin.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlezzDWC
post 31 Aug 2006, 13:34
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 19 April 05
From: Bucuresti,o zona rau famata.




QUOTE(SerbanS @ 31 Aug 2006, 14:08)
Si daca Cielo ar veni echipat cu airbag si abs eu unul l-as alege fara nici o ezitare in fata Loganului.
*


Sunt optionale dragul meu,la fel ca la dacie,nu trebuie decat sa te duci la dealer si sa ceri...Vreau Cielo Standard dar cu Airbag (sofer sau dual) si ABS si se rezolva.


--------------------
Daewoo Cielo E-TEC 2 - B-81-RGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 31 Aug 2006, 13:47
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(AlezzDWC @ 31 Aug 2006, 13:34)
Sunt optionale dragul meu,la fel ca la dacie,nu trebuie decat sa te duci la dealer si sa ceri...Vreau Cielo Standard dar cu Airbag (sofer sau dual) si ABS si se rezolva.
*


M-am uitat doar la ofertele de pe net, daca stiam chestia asta mai devreme cred ca acum aveam unu in fata blocului folosind programu rabla


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Aug 2006, 13:49
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(AlezzDWC @ 31 Aug 2006, 14:34)
Sunt optionale dragul meu,la fel ca la dacie,nu trebuie decat sa te duci la dealer si sa ceri...Vreau Cielo Standard dar cu Airbag (sofer sau dual) si ABS si se rezolva.
*



poti scana o oferta alezule? de ce? ca nu prea imi vine sa cred lucrul asta. Oricum cielo degeaba are airbaguri daca structura de rezistenta e proasta


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 Aug 2006, 13:49
Post #75


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Stau si ma intreb, daca cel de va veni si va prelua uzina de la craiova nu va face autoturisme pana in 10.000 euro (cum e loganul), ci va face autoturisme de peste 10.00 euro (sa zicem focus, aveo, primera) sau va face doar piese (cutii, motoare), atunci ce ne facem?
Inseamna ca Dacia va avea "monopol pe segmentul de pret" in continuare...
Eu zic ca va fi doliu national. Cred ca ar trebui chiar si decretate vreo 2 zile de doliu, prin hotarare de guvern...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 31 Aug 2006, 14:04
Post #76


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Da, dar s-ar putea sa o cumpere chiar Renault (si sa fabrice LOGAN) ... si atunci AMIN !!! (saluti concurenta).


--------------------
dacia Logan - B52 dizăl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 31 Aug 2006, 14:09
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Dar daca stau eu bine si ma gandesc, cred ca ar fi mai bine sa se produca in tara numai masini scumpe si f. scumpe. Bugetul de stat ar avea de castigat, nu? wacko.gif


--------------------
Dacia Logan SL Techroad - B14xxx TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 31 Aug 2006, 14:16
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




oricum sa fim seriosi.. ce concurenta a facut cielo loganului ? parerea mea e ca concurenta aia e ca o piscatura de tantar.. insignifianta la o adica


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Aug 2006, 14:20
Post #79


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Klaus are perfecta dreptate. Dpdv teoretic cel putin, acel monopol pe segment de pret nu exista. Practic situatia sta in felul urmator: Dacia a produs un Logan de 5000 de euro. Situatia de la momentul respectiv, si anume nu exista pic de concurenta in segmentul acela de pret si chiar mai sus, i-a facut pe cei de la Renault sa incerce sa vanda masina mai scump decat normal ( si normal ma refer la un pret la care producatorul sa aiba in profit in procente asemanator cu restul marcilor/modelelor). Si culmea, a vandut in prostie. Pentru ca desi masina facea mai putin decat se cerea, era cea mai IEFTINA masina. Si pentru ca cererea a fost in tot acest timp mai mare decat oferta, scumpierea era inevitabila. Si masina se va mai scumpi in continuare. Pana cand, ideal ar fi cel putin, ca cererea sa fie egala cu oferta. Evident ca atunci cand cererea va scadea, va scadea si pretul. Asa ca fie ca va convine sau nu, principalii vinovati pentru cresterile de preturi la Dacia sunteti voi, chiar posesorii de Logan. Daca ati fo considerat ca e prea scumpa si v-ati fi cumparat altceva, scadea cererea sub oferta si se ieftinea Loganu.

Si nu va puneti toate sperantele in venirea unui investitor la craiova, altul decat Renault. Vom avea oligopol, cum este de exemplu pe piata telecomunicatiilor si preturile nu vor scadea. Poate sa exista un acord tacit intre cei doi producatori in care vor vinde impreuna masini scumpe in segementul de pret de pana in 10.000 euro.

This post has been edited by ssilviu: 31 Aug 2006, 14:28


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 31 Aug 2006, 14:31
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Din moment ce tocmai am cumparat un Kalos pentru mama mea cu dotari similare Logan Laureat+ si cu un pret similar (cu toate ca masina e luata in leasing cu toate taxele si comisioanele aferente) am toate motivele sa cred ca un constructor axat pe segmentul "popular /low cost" ar putea lejer sa concureze Loganul. Sa nu uitam ca sunt modele gen Hyundai Accent (ma refer la vechiul model) care intrau in piata cu preturi de gen 6900 euro CIP. Deci se poate...

Iar logan nu a fost niciodata masina de 5000 euro. poate cea de 6500.


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Aug 2006, 14:42
Post #81


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Loganul este masina care se poate vinde azi lejer la 5000 de euro cu profit. Dar de ce sa o vanda Renault la 5000 cand poate sa o faca si la 6500?

Loganul beneficieaza in momentul de fata de incultura cumparatorului roman in domeniul auto. Asa cum beneficieaza si alte marci, in special nemtesti.

This post has been edited by ssilviu: 31 Aug 2006, 14:42


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 31 Aug 2006, 14:49
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Bogdan_F @ 31 Aug 2006, 15:31)
Sa nu uitam ca sunt modele gen Hyundai Accent (ma refer la vechiul model) care intrau in piata cu preturi de gen 6900 euro CIP. Deci se poate...
*


Si la un Logan de 5700 euro DDP cat a fost la lansare, ia sa vedem cine stie care era pretul CIP?

Asta ca sa comparam mere cu mere.

This post has been edited by Codrin: 31 Aug 2006, 14:49


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 31 Aug 2006, 14:55
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Dar daca nu erau taxele vamale de 30%?
.......romanul tot Logan lua ca se gasesc bujii, bobine de inductie la toate colturile.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad - B14xxx TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 31 Aug 2006, 15:10
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




1. Poate ne explici si noua ce e aia cultura auto.
2. Sa fie oare toti posesorii de logan niste inculti,niste persoane care nu gandesc - ma tem ca te inseli
3. Loganul se vinde pentru ca este o masina ieftina si indeplineste functia caracteristica unui mijloc de transport adica te duce din punctul A in punctul B
4.Nu amesteca faptul ca multi cumpara masini nemtesti cu faptul ca unele persoane cumpara Logan. In primul rand acelea sunt masini foarte scumpe care la noi se vand atat de bine pentru ca avem in tara destule persoane imbogatite fara sa munceasca prea mult si care nu cunosc adevarata valoare a banului.
5. Cand loganul nu se va mai vinde (desi ma indoiesc) tot nu o sa se ieftineasca ci mai degraba o sa i se aduca diferite modificari pentru a creste din nou vanzarile
6.Stii cumva care este pretul la care un Logan iese de pe poarta fabricii?

This post has been edited by HERON: 31 Aug 2006, 15:25


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 31 Aug 2006, 15:31
Post #85


راحتزیل یو


Group: Members
Posts: 1.729
Joined: 15 December 05
From: near Bacau




QUOTE(Codrin @ 31 Aug 2006, 15:49)
Si la un Logan de 5700 euro DDP cat a fost la lansare, ia sa vedem cine stie care era pretul CIP?

Asta ca sa comparam mere cu mere.
*


5700:1.19=4789,916

This post has been edited by ady77: 31 Aug 2006, 15:32


--------------------
________________ ________________ _________________
The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.

ecnedifnocfollufsisoM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Aug 2006, 15:36
Post #86


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




1. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva. Prin cultura auto inteleg o cunoastere catusi de putin a pietii auto. Eu intentionez sa cumpar un Logan papuc anul viitor insa nu-mi convine pretul actual. Loganul este o masina extrem de reusita, putini producatori ar fi putut scoate o masina cel putin la fel de buna la un pret redus.
2. Departe de mine acest gand. Insa fiecare padure are uscaciunile sale, iar aici sunt destui de multi. Dar acestia se incadreaza in majoritate in categoria de mai sus, de necunoscatori ai ofertei de pe piata.
3. Perfect adevarat, insa asa cum am explicat mai sus, pretul ei este foarte mare pentru ce ofera. Adica procentul de castig al producatorului este foarte mare. Un pret corect ar fi fost cu 20% mai mic. Insa in momentul de fata, cu scumpirile actuale, deja Loganul incepe sa aiba concurenti. Si deja incepe sa piarda la capitolul unde era rege: raport pret/calitate/dotari
4. Eu unul sunt stupefiat de un lucru. Cand mi-am luat Megane, am fost la Skoda si o Octavia 1(unu) cu aceleasi dotari ca pe Megane 2, era mai scumpa cu 1500 de euro. Asta si cu un motor de 1,6 mai slab decat cel care va fi pe Logan. 1500 de euro!!!! Pentru o masina mai slaba in mod clar decat Megane-ul meu. Conceptie 94, materiale slabute, design invechit, 3 stele la impact, motor mai slab, singurul capitol la care poate ar fi fost mai tare era fiabilitatea. Si atat. Si pot sa fac pariu ca dintre toti cei care si-au luat Octavia 1, nici 10% nu au mers vreodata cu un megane 2. Ei si-au luat Skoda pentru ca e diesel si ca e masina nemteasca si au auzit ei ca asta e combinatia bomba. Imi pare rau, dar uite asta este definitia de incultura auto. Nu neg ca nu ar fi si oameni care puneau mare accent pe fiabilitate, sau pur si simplu le-au placut mai mult Octavia, dar acestia sunt foarte putini.
5. Se poate foarte bine sa ai dreptate. Insa daca vanzarile vor scadea foarte mult, ce modificari vor mai face? Un facelift ca cel de curand nu ar trebui nicidecum sa mareasca pretul. Cel putin nu asta se intampla la restul marcilor.
6. Pentru un Logan de baza, cel mai ieftin, Renault cheltuieste pentru fabricarea lui o suma pana in 4000 de euro. Din cate tin eu minte, era un interviu mai vechi in care un oficial de la Dacia declara ca pentru o masina pe care ei o vand cu 5000 de euro pe piata, Reno are cheltuieli de 3600 de euro.

This post has been edited by ssilviu: 31 Aug 2006, 15:41


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 31 Aug 2006, 15:36
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Ar mai fi si o acciza pe acolo, dar ala e in mare.
QUOTE(Bogdan_F)
Sa nu uitam ca sunt modele gen Hyundai Accent (ma refer la vechiul model) care intrau in piata cu preturi de gen 6900 euro CIP. Deci se poate...

Ia uite mai, incrediibil, se poate masina masina noua la 4750. Deci se poate. . .


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 31 Aug 2006, 15:56
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




''6. Pentru un Logan de baza, cel mai ieftin, Renault cheltuieste pentru fabricarea lui o suma pana in 4000 de euro.'' - nu uita ca la toata valoare asta o sa se mai adauge si distributia si profitul dealerului si TVA, plus ca din profit trebuie sa se recupereze si investitiile initiale legate de proiectare, studii de piata, pregatire a liniei de productie- deci daca pretul ar fi 5000 nu cred ca ar putea sa ajunga sa isi recupereze aceste costuri initiale. Momentan eu cred ca Loganul se afla in faza de maturitate a ciclului sau de viata si micile modificari aduse sunt necesare pentru a prelungii cat mai mult acest moment, iar in momentul in care produsul va intra in declin ( fi sigur ca baietii stiu cam cand se va intampla lucrul acesta) vor lansa un nou Logan.
In legatura cu incultura parerea mea e ca prea multi romani isi cumpara masini pe care nu si le permit si se ingroapa in zeci de rate la banci pentru a le achizitiona si mai ales faptul ca aceste achizitii sunt generate mai mult de fenomenul de show off "adica vezi doamne nu pot parca dacia intre BMW-ul vecinului de la 3 si mercedesul vecinului de la 2 asa ca imi iau si eu macar VW chiar daca nu imi permit".
Cu Daewoo Craiova nici unul din noi nu stie ce o sa se intample dar am o presimtire ca tot Renault ii va lua si pe ei


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 31 Aug 2006, 16:26
Post #89


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




De acord cu tine. La Craiova sper totusi sa vina cineva care sa produca masini in zona de pret a Loganului. Pentru ca am avea de castigat de pe urma acestui fapt. Cel putin teoretic.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 31 Aug 2006, 16:33
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 31 Aug 2006, 16:26)
De acord cu tine. La Craiova sper totusi sa vina cineva care sa produca masini in zona de pret a Loganului. Pentru ca am avea de castigat de pe urma acestui fapt. Cel putin teoretic.
*


Si eu sper la fel, de fapt sunt foarte multi care spera chestia asta. Mie sincer cel mai rau imi pare insa de ARO - sper pana la urma sa reusim sa facem ceva si cu aceasta marca romaneasca care a fost foarte apreciata si care ar fi pacat sa dispara.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:48
Dacia