Twingo - nu sta la relanti, martor bord aprins
![]() ![]() ![]() |
Twingo - nu sta la relanti, martor bord aprins
bubu782001 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) C001.JPG ( Size: 608.75k ) Number of downloads: 1282 C002.JPG ( Size: 611.01k ) Number of downloads: 1302 C003.JPG ( Size: 607.7k ) Number of downloads: 1252 C004.JPG ( Size: 578.62k ) Number of downloads: 1250 C005.JPG ( Size: 597.71k ) Number of downloads: 1278 |
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|||
psymax |
![]()
Post
#92
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
offtopic: bubule, la al tau twingo ai scaunele pe fata cum le are twingo din poze? (vad ca au o clapeta pentru rabatare... nu o maneta)
This post has been edited by psymax: 17 Mar 2009, 21:08 |
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
flo twingo |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 5 February 08 ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 16 Mar 2009, 21:58) In primul rand multumesc la toata lumea. flo twingo deci daca ma gandesc bine la tine pe corpul clapeta cei 3 senzori sunt: TPS (Throlte Position Sensor) - Senzor pozitie clapeta acceleratie, ce este de fapt un potentiometru montat in capatul axului clapetei. Cu ajutorul acestei piese computerul de injectie identifica pozitia clapetei. IAC (Idle Air Control) - Asta este un motoras pas cu pas ce tine relantiul (un soc automat de fapt). El imprima o miscare LINIARA unui AX, ce obtureaza sau elibereaza un circuit suplimentar de aer. IAT (Intake Air Temperature) - Senzorul de temperatura. PS uite am pus 3 poze: Prima poza: cu sageata verde este IAT (Senzorul de temperatura). A doua poza: cu sageata verde este acel IAC, apoi cu sageata portocalie este TPS (Senzor pozitie clapeta acceleratie) A treia poza este modelul tau de IAC - asa arata in realitate. La tine presupun ca cel de-al 2 -lea este busit - este o boala destul de des intalnita la IAC-uri. IAC-ul asta se monteaza intr-o GAURA (din lateralul corpului clapeta in cazul tau) si rolul lui este de a obtura acea gaura..mai mult sau mai putin (EXACT CUM FACEA SOCUL)..ee gaura aia este foarte posibil sa fie si FOARTE MURDARA - ulei mizerii praf inauntru LA GREU. Sa inteleg ca tu acuma tii socul "din picior" ? ![]() Va trebui sa schimbi sau sa cureti chestia aia de mai sus. (IAC-ul). Nu cred ca este cazul sa schimbi tot corpul clapeta pentru asta. Ai dreptate, IAC este cel in cauza. Da cam asa fac acum tin socul din picior pana se incalzeste masina tipic Dacia 1300. Am tot curatat cu tot felul de solutii nu merge se pare ca acel mic pistonas se blocheaza la turatii mari si acolo ramane pana la racirea corpului. Nu stiu cum se demonteaza, toti mi-au spus ca e capsat iar daca nu merge dupa curatat trebuie schimbat tot corpul. Asa ca ma limitez a tine socul cu piciorul pana o sa strang ceva bani sa-l iau, am tot incercat si la cimitire de masini dar am gasit numai Twingo pana in 99 si nu este la fel. Multumesc inca o data pentru tot. |
--------------------
renault
twingo
2000
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
psymax - modelele de dupa 2002 au maneta aia
Renault a facut ultimile retusuri de ordin estetic la Twingo pana in 2003. Acestea au fost: - buton portbagaj ca la Clio in forma de romb, - stropitorul de luneta situat sus in locul unui surubel de la bara aia luminoasa de frana din centru spate (deasupra lunetei), - manerele mai sus mentionate la scaunele fata, - UCH in loc de UCE pentru electrica din interior Ce au mai facut ei a fost prin 2005 - in sensul ca au introdus un model revizuit la motorul D4F si anume D4F 708 (ce are modificata un pic chiuloasa, alt tip de injectie si admisie). In schimb aceiasi parametrii aceiasi putere si acelasi cuplu. Singura diferenta notabila este turatia la relanti mai mare care acuma este 850rpm - fata de 750rpm Uite si ceva poze cu modifcarile aduse. Ce este cu adevarat bine e ca au schimbat admisia la D4F (care avea o problema cu murdarirea foarte rapida a corpului clapeta) la asta mai nou e mult mai cuminte sa zicem asa si in mare parte problemele au cam luat sfarsit iar motorul a cam ajuns la maturitatea lui. Pe scurt pe partea de caroserie/interior/design nimic important sau radical..ceva de ordin hmm..sa zicem ergonomic, manere, o stropitoare...care se pot foarte usor procura de la dezmembrari. This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2009, 12:04 Attached thumbnail(s) a.jpg ( Size: 58.42k ) Number of downloads: 375 b.jpg ( Size: 52.23k ) Number of downloads: 369 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#95
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
La masina mea, scaunul soferului are doua manere unul pe mana stanga pentru reglajul prin culisare inainte-inapoi, si un altul pe mana dreapta care nu stiu ce face...am tras de el si nu se intampla nimic...aveti idee pentru ce este?
PS. Bineinteles mai exista si manerul pentru reglajul prin rabatere a spatarului si clapa din spatar pentru deplasarea scaunului in scopul asigurarii accesului la locurile din spate. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sageata albastra |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
E pt.reglarea scaunului pe inaltime.
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#97
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am tot tras de ea si nu s-a intamplat nimic...in fine aseara era intuneric...o sa ma uit azi mai atent pe lumina.
Multumesc! LE Aceasta-i noua mea jucarea...INITIALE PARIS, 11.2001, motor cu 16 valve, 140.000 km. This post has been edited by tunderbird: 18 Mar 2009, 12:09 Attached thumbnail(s) 20022009_003_.jpg ( Size: 337.02k ) Number of downloads: 488 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Tipa din fundalul imaginii stii cine e ?
![]() ![]() ![]() ![]() Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Cat mai putine probleme (daca se poate deloc). Numai bine |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#99
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
sa te bucuri de naveta spatiala :X:X:X:X
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
1.1 75CP 2008 MOTION
- B8x8BBB fost twingar si fost TDI-st
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pentru flo twingo uite pun 2 poze cu corpul clapeta de la tine. Se pare ca este lipit/stantat acel IAC. Dar eu zic ca se poate desface cu grija si pune altul (il gasesti dupa cod la magazinele de piese auto ii tai urechile alea 2 si il fixezi/lipesti inapoi) Parerea mea e ca asa e cel mai bine - odata este nou, si corpul clapeta nu prea are ce sa se mai defecteze la el,daca e curatat bine cu alcool/diluant - dupa ce il demontezi, eu zic ca este ca nou. Unul de la dezmembrari va duce la acelasi rezultat si o sa fii cu 2 corpuri clapeta defecte. Unul nou cred ca e nejustificabil de scump.
PS in poza este indicat cu sageata potentiometrul de acceleratie (TPS)...dar deh asa am gasit pozele (se vede si IAC-ul) This post has been edited by bubu782001: 18 Mar 2009, 18:23 Attached thumbnail(s) papillon2.jpg ( Size: 54.64k ) Number of downloads: 488 papillon3.jpg ( Size: 62.3k ) Number of downloads: 429 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#101
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Tipa din fundalul imaginii stii cine e ? Habar n-am...probabil o puicuta de la tara (pozele sunt facute in Dambovita)... a fost primul contact vizual cu masina...crezi ca am mai avut ochi si pentru gagici? Multumesc de urari! La fel si voua! |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
sageata albastra |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 10 April 08 ![]() |
s o stap sanatos!am impresia ca am vaz in autovit acu ceva timp in urma pe la 3000 si ceva.Cat ai dat daca nu te superi?
|
--------------------
renaumt
twingo
2003,75 cp,16V
|
|
psymax |
![]()
Post
#103
|
![]() ................ Group: Members Posts: 93 Joined: 13 August 08 From: paradis ![]() |
bubu: multam pt informatii. ciudat este acel buton "nou" de la portbagaj...
|
--------------------
renault
twingo
-
- -
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu este deloc ciudat. Este chiar foarte clasic toate Clio mai noi au...parca si Megane 2. Este pur si simplu stil Renault. Astia de la Renault au o politica tare ciudata...orice baga nou pe un model..cam apare si la celelalte, aceeiasi customizare insa mai bogata in optiuni si o paleta mai mare de motorizari - exemplu trapa care apare de la Twingo, Clio, Megane ... Grand Scenic. Deci dupa cum vedeti nu a scapat nici un model (mai putin utilitarele, Kangoo, Master etc)
This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2009, 00:39 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#105
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu este chiar tipic Renault sa foloseasca sigla pe post de buton de potbagaj.
La VW sigla cu cercul si literele combinate V si W este facuta din doua bucati. Ca sa deschizi portbagajul trebuie basculat ansamblul V/W in interiorul cercului. La Peugeot, cifra zero are un buton de plastic la interior ....e adevarat nu s-au legat de sigla originala cu leul, dar ideea este cam tot pe acolo.... Oricum, eu personal nu le consider ciudatenii, ci mai degraba niste solutii elegante de imbinare a esteticului cu functionalul. QUOTE s o stap sanatos!am impresia ca am vaz in autovit acu ceva timp in urma pe la 3000 si ceva.Cat ai dat daca nu te superi? 3000 de coco....inca nu-mi dau seama daca pretul este OK sau nu...aparent masina este in perfecta stare de functionare...dar intotdeauna pot aparea probleme mai mari sau mai mici. Prima problema aparuta : la a doua cheie nu functiona telecomanda...fostul proprietar a justificat ca este consumata bateria...i-am desfacut cheia in fata si i-am schimbat bateria si tot nu a functionat..."nene, trebuie sa schimb tot sistemul, chei, contact, uce....mai lasi 200 euro la pret". Nu a lasat 200 dar 100 tot a lasat....chiar din prima, suspect de lejer. Ulterior, dupa ce am luat masina, am reparat cheia...se dezlipise microswitch-ul actionat de butonul telecomenzii....l-am cositorit si merge ca noua. A doua problema: nu functionau proiectoarele ...el zicea ca are becurile arse...."nene, nu are cum sa se arda ambele becuri in acelasi timp...masina are o problema cu sistemul electric, mai lasi la pret ca trebuie sa-i schimb/repar alternatorul"....a mai lasat 150 euro. Dupa aia am vazut ca-i lipseste siguranta pentru proiectoare. Si uite tot asa am ajuns la 3000 euro. Raportat la pretul pietei pare a fi un pret bun. Raportat la exigentele mele, era un pret bun in conditiile in care avea anvelope mai putin uzate si un numar de kilometri parcursi sub 100.000. Ceea ce mi s-a parut ciudat este ca a lasat la pret foarte de usor. La final, dupa ce el si-a luat banii si eu masina, l-am intrebat franc daca masina are vicii...oricum totul era batut in cuie, nu ne mai puteam razgandi...macar in ultimul ceas sa dam cartile pe fata....s-a jurat ca masina nu are nimic ascuns, ca de fapt avea foarte mare nevoie de bani ca sa-si faca casa. Acum "on va voir!", cum zic francezii...ca doar ne-am luat masini frantuzesti, nu-i asa? This post has been edited by tunderbird: 19 Mar 2009, 16:07 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vresi sa stii ceva de la mine? Atata timp cat tu esti sau vei fi multumit de masina..sa sti ca merita fiecare banut dat pe ea. Daca nu esti multumit inseamna ca banii investiti nu sunt pe masura asteptarilor tale si asta e..o vinzi si ii recuperezi.
This post has been edited by bubu782001: 19 Mar 2009, 17:54 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
mikex |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 15 September 09 From: dambovita, bucuresti ![]() |
am si eu aceeasi problema cu cea din topic dar eu nu pot demonta suruburile care tin galeria de admisie , eu am aer conditionat si ma incurca compresorul , cei care au mai facut asta si au aer conditionat cum ati reusit sa le desfaceti?
This post has been edited by mikex: 21 Nov 2009, 11:32 Attached thumbnail(s) motor_xx.jpg ( Size: 41.11k ) Number of downloads: 444 |
--------------------
renault
clio bicorp
1999 1.4
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Desfaci suruburile alea 3 (mari) ce tin compresorul AC, apoi il poti da intr-o parte. Nu-ti face griji sunt indeajuns de flexibile furtunele alea cat sa iti faci treaba. La tine (vad ca ai Clio 2) e mult mai facil deoarece ai spatiu mai mare ca la Twingo.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#109
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
La Twingo 1,2 16V nu-i neaparat necesar sa demontezi compresorul.
Eu am dat jos galeria de admisie fara sa umblu la compresor. Te chinui mai mult dar se poate. Am folosit o trusa de chei tubulare cu patrat mic si prelungitor cu articulatie cardanica. Se gaseste la hypermarket-urile de bricolaj si nu costa cine stie ce. La Clio nu stiu ce sa spun. Poate ai alt tip de suport care nu-ti permite accesul. This post has been edited by tunderbird: 21 Nov 2009, 22:29 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bigga4you |
![]() ![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 25 August 09 From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS ![]() |
Buna seara! Am si eu o mare problema cu buburuza ... Cand urc o panta incepe sa se zguduie ca si cum nu ar avea benzina si se aprinde un bec in bord(il atasez in poza) ... dupa ce nu mai palpaie becul masina isi da drumul si are demaraj ... ma poate ajuta si pe mine ... eu cred ca este de la bujii ... cine a avut aceasta problema sa imi spune si mie cum sa o rezolv .... Va multumesc
Attached image(s) ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1999 C06/C068
- SV-88-BIG [COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR] |
|
renotgo |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Cred ca ai probleme la una din sondele lambda .Du masina la service sa ti-o testeze .Succes !
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bigga4you |
![]() ![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 25 August 09 From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS ![]() |
Mersic renotgo! Sonda asta nu cumva e acelasi lucru cu bujiile?
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1999 C06/C068
- SV-88-BIG [COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR] |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu are legatura directa cu bujiile. Insa indirecta DA. Daca aprinderea nu este realizata bine, apar gaze nearse si eliminate pe evacuare, sondele lambda "simt" acest lucru si in consecinta se poate aprinde martorul respectiv. Totusi verifca mufele sondelor lambda, curata-le cu putin spray de contacte, preventiv.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
bigga4you |
![]() ![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 25 August 09 From: C-lung Mold.,SV/Tirgu Mures,MS ![]() |
Mersi mult bubu782001 .. am sa fac si lucrul acesta dar cand o sa ajung acasa il trimit pe tata la mecanic ... nu ma simt in stare sa ma duc in mures sa ma cojeasca de bani
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1999 C06/C068
- SV-88-BIG [COLOR=purple][FONT=Arial][B][B]O zi buna,
Raluca Georgiana Ciosnari[/B][/B][/FONT][/COLOR] |
|
renotgo |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Pentru putin !
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#116
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cu placere.
In general cand sonda lambda da semne de oboseala, se cam traduce prin "otravirea" elementului rezistiv de zirconiu (din interiorul sondei). Asta inseamna ca mai devreme sau mai tarziu acea sonda se va duce. Sfatul meu este sa te apuci sa strangi banuti sa-ti cumper o pereche de sonde noi. In general se recomanda schimbarea amadoura. Si sa-ti spun de ce. In ciuda faptului ca sonda este element electronic (senzor oxigen este denumera corecta a acesteia) - are si o proprietate ciudata de UZURA. Cine nu intelege modul acesteia de functionare, nu o sa-si explice nici acest fenomen. Insa elementul rezistiv din sonda chiar are o viata si o uzura fizica. In general viata unei o sonde lambda tine cam 60 - 80 mii km (asta in conditiile unei utilizari normale - fara probleme din partea motorului - si aici ma refer la aprindere). Asta deoarece elementul de zirconiu in timp se contamineaza cu depuneri ce nu mai pot fi inlaturate. Teoretic (pe hartie) o sonda lambda ar avea viata nelimitata- insa aste este PUR TEORETIC si chiar nu se pupa in acest caz cu realitatea. Exista destule barfe din folclorul mecanicilor, curatarea cu acid cu soda caustica - astea's leacuri folosite de mecanicii inca axati pe Dacia 1300 ce nu pot intelege ca exista si chestii care sunt CONSUMABILE. This post has been edited by bubu782001: 1 Dec 2009, 14:51 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
clio1216v |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 10 December 09 ![]() |
bubu782001 foarte tare tutorialul ... eu am un clio2 1.2 16v din 2002 ..si eu am problema cu uleiul in carcasa filtrului...nu m a deranjat pana acum pt ca masina mergea bine.. am vreo 93 000 cu masina si de vreo 2000 km merge cam prost...la 90 000 am schimbat distributie ulei filtre tot ce se poate face la o revizie ...dupa care a inceput sa mearga prost, da in nas ca o dacie daia 1300, la relanti are tendinta sa scada turatia pt o fractiune de secunda ..la inceput face foarte rar mai nou face de cateva ori pe minut , ma streseaza foarte rau ca smuceste motorul cand sunt in viteza si accelerez si trage cam prost... i am schimbat bujiile si tot face.acum ma gandeam sa i schimb bobina dar dupa ce am citit in posturile tale parca mai tare ma bate gandu sa desfac mai intai corpul clapeta sa vad ce se intampla inauntru..ideea e ca la mine nu se aprinde nimic p bord...la service fiecare are 1 mil de idei..la tine manifesta ceva de genu asta? sau imi fac sperante aiurea sa fie doar asta? momentan oricum o sa stea ceva prin fata blocului ca este foarte frig.mersi si inca o data ai facut treaba foarte buna
am uitat sa precizez ca am incercat mentinerea unei turatii mai mari sa vad ce se intampla. am accelerat in jur de 1800 ture iar turatia nu ramane constanta creste si scade nu foarte mult dar se observa pe ceas. This post has been edited by clio1216v: 18 Jan 2010, 13:03 |
--------------------
Renault
Clio II
2002/dinamique
|
|
renotgo |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Eu as crede ca injectoarele sint de vina .Cred ca ar trebui curatate ,bineinteles dupa o mica testare la service .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bog19ro |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 20 February 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut !
Problema mea e asa : Pornesc, masina nu e in viteza (ambreiaj calcat sau nu) si se tureaza singura. Atata timp cat sunt cu piciorul pe acceleratie e ok. Dar daca opresc la semafor sau intersectie, scot din viteza, stau cu piciorul pe frana...se tureaza de nu-i adevarat. Nici nu mai trebuie sa apas pe acceleratie cand plec de pe loc. Numai ridic usor piciorul de pe ambreiaj si am plecat ![]() Mentionez ca acest comportament se opreste la un moment dat...singurul reper aproximativ..e momentul cand se stabilizeaza caldura ce vine prin gurile de la ventilator. Twingo meu e din '99, Libery, 1.2, 60 ponei. Nu am apucat sa o pun pe tester inca. Speram sa aflu de la cineva care a mai intampinat aceasta problema ce ar putea fi. Multumesc. |
--------------------
Renault
Twingo
1999 Liberty, 1149 cmc, 60CP
- NT-06-DZU
|
|
adimoshu |
![]()
Post
#120
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 10 July 08 From: hunedoara ![]() |
Salutare
Dupa multe multe cautari pe forum in sfarsit am gasit si eu un topic in care este descrisa aceeasi problema pe care o am si eu : imediat dupa pornire, la prima incetinire se aprind martorii SERV si cel cu rezistenta electrica, la relanti in majoritatea cazurilor motorul se opreste. De 3 luni masina a mai fost miscata doar de 2 ori (plimbari foarte scurte) iar de fiecare data dupa oprirea motorului se aude ca un tacanit pe langa ceea ce am aflat ca se numeste canistra de carbon. Acest sunet se opreste dupa vreo 2 minute. Eu am fost la service la renault in brasov si dupa o analiza cu testerul verdictul a fost dat : calculatorul de injectie trebuie schimbat. Mie mi-au spus ca ar fi din cauza senzorului care masoara presiunea atmosferica si care nu mai functioneaza bine. Am vazut multi parametrii dar in niciun moment nu am fost convins ca trebuie sa schimb calculatorul de injectie. Am tot cautat sa vad ce pret are si am ramas uimit (cu toate ca ma cam asteptam). La service-uri renault din tara am gasit preturi intre 2200 RON si 4000 RON pentru aceeasi componenta. Acum ca am gasit acest topic, imi fac sperante ca poate voi reusi sa rezolv si eu problema urmand sfaturile de aici si descrierile lui bubu. Credeti ca am vreo sansa sa rezolv ceva in acest fel sau cei de la service trebuie crezuti pe cuvant ? Acum ca e si vreme mai buna, ma tenteaza foarte tare sa incerc varianta salvatoare din topicul asta. Multumesc mult pentru orice sfat |
--------------------
renault
symbol
1,2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 23:41 |