Twingo - nu sta la relanti, martor bord aprins
![]() ![]() ![]() |
Twingo - nu sta la relanti, martor bord aprins
renotgo |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nici o sansa este foarte mic locul acolo...mic rau. Spatiul ala gol ce il vezi il ocupa in mare parte corpul clapeta (care nu este deloc mic ca este motorizat si are montat pe el si senzorul temperatura aer admisie) + firele electrice de actionare a celor 2 elemente mai sus spuse. Inchipuie-ti ca nu ma gandesc eu sa dau gaura in caseta aia de nebun...asta e situatia respectiv solutia cea mai optima ce se poate permite. Pe langa asta poate trece uleiul de filtru ceea ce insemna ca ajung din nou de unde am plecat (demontarea magaoaiei pentru curatare) iar filtrul cand il schimb...la fel demontare...etc. Deci vreau sa scot cumva vaporii aia de ulei in afara admisiei.
This post has been edited by bubu782001: 6 Oct 2008, 17:49 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
flo twingo |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 5 February 08 ![]() |
Salutare,
Intrebarea mea se intreapta mai spre inceputul acestui subiect, te rog sa-mi spui si mie ce mi se intampla la masina mea ce ar fi de vina, sa fie aceeasi cauza, am imprimat toti pasi si schemele publicate de tine in acest subiect si vreau sa ma apuc de ea dar inainte sa ma apuc de demontat vreau sa fiu sigur. Motorul meu merge foarte bine, nu am probleme de consum marit sau consum ulei si nici nu scoate fum, conform CB reusesc sa fac cu un rezervor aproximativ 550 km ceea ce cred ca este bine, dar cateodata parca o ia aiurea rau de tot, ma trezesc ca pierd din turatie pana la oprirea motorului si asta in timpul mersului sau cateodata se tureaza singura si cred ca ajunge si la 3000 de turatii/minut, dupa o stationare de o ora masina revine pur si simplu la normal. Poti sa ma ajuti si pe mine cu un sfat, de mentionat ca am fost la Service Renault si masina nu are nimic chiar m-au felicitat in felul cum arata motorul fara urme de ulei pe motor si toate lichidele la normal. Masina e din 2000 motor 1.2 8V si are 115000 km reali. Multumesc PS Scuzati ca intrerup discutia de pana acum. |
--------------------
renault
twingo
2000
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
NU intrerupi absolut nimic si fii binevenit printre noi. In primul rand tu ai motor cu 8 valve + injectie specifica acestei motorizari (Siemens). Intre motorul D4F (16v) si D7F (8V) exista diferente majore la partea de injectie respectiv admisie (unde este de fapt problema pe motoarele cu 16V discutata indelung pe acest topic). La tine este mult mai simplu de rezolvat problema eventual cred ca ar putea fi de la altceva (mai precis la un senzor ceva contact imperfect) verifica si tu senzorul de turatie si cel de presiune admisie (map senzor) pentru inceput.
Sondele lambda (sau in denumiri stiintifice senzorii de oxigen) nu influenteaza decat in foarte mica masura mersul motorului insa au influenta negativa asupra consumului de combustibil. Totusi nu strica sa vezi cat este de murdar corpul clapeta care este in exterior la tine si e analogic (actionat de cablu) respectiv senzorul de temperatura aer aspirat (asta ar trebuie sa fie tot pe la admisie - la motorul D4F este montat pe corpul clapeta). Daca acel corp clapeta este murdar spala-l cu alcool tehnic sau spray de curatat carburatoare. Fa aceeiasi chestie cu senzorii mai sus specificati (senzorul de turatie vezi ca poate sa aiba in capat pilitura metalica deoarece acesta actioneaza electromagnetic si pot aparea erori din cauza campului deviat). This post has been edited by bubu782001: 28 Oct 2008, 11:39 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
flo twingo |
![]() ![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 5 February 08 ![]() |
Multumesc de raspuns, o sa revin cu detalii.
O scurta informatie unde gasesc acesti senzori de turatie si de presiune admisie (map senzor), corpul clapeta stiu unde se afla. Multumesc |
--------------------
renault
twingo
2000
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Uite aici o poza cu majoritatea senzorilor si elementelor motorului D7F.
1. Modul bobina aprindere 2. Senzori oxigen (sonde lambda) - cred ca de fapt aici sunt conectorii 3. Senzor presiune colector (senzor MAP) 4. Corp clapeta cu senzor temperatura aer integrat - deci ca la D4F 5. Potentiometru pedala acceleratie Senzorul de turatie il gasesti SIGUR la unirea cutiei cu motorul deasupra cutiei - deci cum te uiti in jos la el in poza atasata este piesa aia neagra ce se vede de sus. This post has been edited by bubu782001: 28 Oct 2008, 19:56 Attached thumbnail(s) New_Bitmap_Image.jpg ( Size: 1.96mb ) Number of downloads: 4649 boiteR211.jpg ( Size: 93.69k ) Number of downloads: 4798 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Arlechin |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 June 07 ![]() |
Am si eu problema asemanatoare si o tot tin asa de vreo 8 luni. Motorul se opreste la relanti sau dupa ce trec in D, sau daca merg in D fara sa accelerez. Am curatat clapeta, am schimbat clapeta, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile, am schimbat filtrul de aer. nada. Acum am gasit un mecanic ok (mi-a rezolvat bine mai multe alte probleme) care ma sfatuieste sa schimb motorasul de relanti. Imi spune ca el ar fi de vina. Ce credeti?
Mersi. |
--------------------
Renault
Twingo
1996, automata
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cam 99% adevarat. Si este si scump al naibii. Vezi daca se potriveste cel de MATIZ ca sunt cam la fel + ca cel de matiz este VDO (deci tot francezi). Asta cam este boala injectiei monopunct in rest e ok.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
dobricano |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 15 August 08 ![]() |
Salutare. Am urmarit discutia voastra. Se pare ca la mine, in urma unui test ar fi ceva problema la senzorul MAP (motor D7F702).
Stiti de unde as putea lua asa ceva ? Evident nu la "pret de Renault" Codul lui original este (8200719629 (8200121800)). Multumesc |
--------------------
Renault
Twingo
2000 Metropolis
|
|
Arlechin |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 June 07 ![]() |
bubu, mersi de raspuns! cred ca pina la urma am sa incerc sa-l schimb. daca se rezolva am sa scriu aici.
|
--------------------
Renault
Twingo
1996, automata
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
dobricano senzorul tau map este EXACT cel de Logan 1.4 motorizari K7M, K7J.
Este la fel si la Twingo D4F (1.2 16v) si il gasesti in vitan la tarabe. Am cautat ceva dar am gasit. Deci daca intrebi la toate magazinele 100% o sa gasesti. Am dat pe el 80 ron (cam scump o sa zici) insa la Renault este 340 ron deci iesi mult mai ieftin si nu mai punem ca era in pungulita originala Renault (deci de la tata lui). Se mai cheama si "Captor presiune aer admisie" (sa retii asta ca asa o sa intrebi de el - daca intrebi de MAP or sa se uite aia ca ala la poarta noua la tine). E o piesa mai "speciala" ce nu prea poate fi fentata si nici reparata si nu exista nimic echivalent. Senzor MAP au toate masinile pe injectie si este la fel de scump la toate - exista vreo 2 sau 3 firme in lume ce fac asemenea circuite. This post has been edited by bubu782001: 28 Oct 2008, 23:15 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
dobricano |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 15 August 08 ![]() |
Salut bubu782001. Multumesc de raspuns. O sa vad ce gasesc.
29 Oct 2008, 13:37: Multumesc inca o data bubu782001. Am rezolvat problema cu un senzor de Logan. This post has been edited by dobricano: 29 Oct 2008, 13:37 |
--------------------
Renault
Twingo
2000 Metropolis
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nici o problema. Bine ca ai rezolvat.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Adielec |
![]()
Post
#74
|
go Clio Group: Members Posts: 96 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut si bine v-am gasit!
De ceva timp am si eu o problema asemanatoare cu cea discutata pe acest topic. Din cand in cand (in ultimul timp din ce in ce mai des) se aprinde martorul ala cu rezistenta, motorul nu mai sta la relanti si in plus se tot aude cum caraie supapa de la canistra de carbon. Caraiala se aude in aceste momente chiar si cu motorul oprit ![]() Ca solutie temporara o accelerez un pic mai tare si ii trece. Ce sa fac? |
--------------------
Renault
Clio
2001 1.2 16V
- BZ-06-MHR
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ia vezi tu..nu ai fisurata canistra de carbon?
This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 15:38 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Adielec |
![]()
Post
#76
|
go Clio Group: Members Posts: 96 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
O sa ma uit dar pentru asta trebuie sa dau bara jos
![]() Cand o sa-mi mai faca figura si o sa pot opri in sugranta, o sa scot furtunasul de vine de la canistra de carbon si o sa pun degetul pe stutul de la galerie. Sper sa-mi dau seama daca e canistra. Acum ma documentez sa fac operatiunea descrisa de tine (curatarea clapetei). O sa citesc si in manualul service. Ca solutie de curatat nu merge acel decarburol pentru curatat carburatoarele? This post has been edited by Adielec: 14 Mar 2009, 16:23 |
--------------------
Renault
Clio
2001 1.2 16V
- BZ-06-MHR
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mai intai sa ajungi acolo ca pe urma sunt multe ce poti folosi...inclusiv alcool tehnic...orice curata obiecte mici si sensibile. Si cu WD40 faci minuni apropo.
14 Mar 2009, 17:26: Apropo in ce zona stai? Poate vii pana pe la mine si-ti fac o diagnoza. (eventual resetam erorile acumulate) This post has been edited by bubu782001: 14 Mar 2009, 16:26 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Adielec |
![]()
Post
#78
|
go Clio Group: Members Posts: 96 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Bubule nu stiu ce naiba i-ai facut ca zici ca a castigat 20 de cai.
![]() Merci! O fi si 99+ de vina dar tot din asta aveam si inainte. Cum se mai incalzeste nitel si prind un week-end liber ma apuc de curatat. |
--------------------
Renault
Clio
2001 1.2 16V
- BZ-06-MHR
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu e nici o problema..primii 20cp sunt gratis...restul pana la 180 costa ... e promotie acuma ca e criza
![]() I-am recalibrat acceleratia man...ca la carte. Pe scurt ASA TREBUIA NORMAL SA MEARGA. Adica vreau sa zic ca textul ala (ce l-ai vazut), l-am tradus in romana dupa cel original care era in franceza. Pentru toti cei ce inca nu stiu am sa postez inca o data. "Sistemul de injectie 5 NR. Calibrarea corpului clapeta" • Sistemul de injectie "5 NR" este echipat cu un corp clapeta motorizat pentru reglarea debitului de aer si a regimului de relanti. • La inlocuirea calculatorului sau a corpului clapeta motorizat, este necesar sa se efectueze calibrarea corpului clapeta. • Cu ajutorului unui dispozitiv de diagnoza stergeti codurile de eroare si reinitializati calibrarea. • Calibrarea corpului clapeta se efectueaza cand se pune prima oara contactul. Pentru aceasta: − mentineti contactul pus aproximativ 3 secunde apoi porniti motorul, − opriti motorul apoi luati contactul, − asteptati sfarsitul fazei de auto-alimentare a calculatorului (power-latch), aproximativ 5 secunde, apoi reporniți motorul. • Lasati pornit motorul pentru ca apa din motor sa atinga temperatura de 60° C (timp estimat de aproximativ 3 minute, cu o temperatura a apei din motor de 20° C la pornire), apoi efectuati un test rutier pentru a face o calibrare adaptiva a corpului clapeta. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2009, 00:44 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
flo twingo |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 5 February 08 ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 28 Oct 2008, 18:46) Uite aici o poza cu majoritatea senzorilor si elementelor motorului D7F. 1. Modul bobina aprindere 2. Senzori oxigen (sonde lambda) - cred ca de fapt aici sunt conectorii 3. Senzor presiune colector (senzor MAP) 4. Corp clapeta cu senzor temperatura aer integrat - deci ca la D4F 5. Potentiometru pedala acceleratie Senzorul de turatie il gasesti SIGUR la unirea cutiei cu motorul deasupra cutiei - deci cum te uiti in jos la el in poza atasata este piesa aia neagra ce se vede de sus. Scuze pentru intazierea cu care raspund la problema, serviciul cateodata nu-mi da posibilitatea. Tin sa multumesc in mod deosebit lui bubu782001 pentru toate sfaturile date, am reusit sa gasesc problema nr.4, corpul clapeta, dintre cei trei senzori care se regasesc pe el, cel de min-max era blocat, solutia:schimbarea corpului cu totul - pret in jur de 220 euro. Pana la urma am scos mufa de la el (senzor) si totul a revenit la normal singura problema este dimineata cand trebuie sa am grija sa nu se opreasca motorul, nu sta la relanti, asta pana se incanzeste putin. Toate cele bune. |
--------------------
renault
twingo
2000
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
In primul rand multumesc la toata lumea.
flo twingo deci daca ma gandesc bine la tine pe corpul clapeta cei 3 senzori sunt: TPS (Throlte Position Sensor) - Senzor pozitie clapeta acceleratie, ce este de fapt un potentiometru montat in capatul axului clapetei. Cu ajutorul acestei piese computerul de injectie identifica pozitia clapetei. IAC (Idle Air Control) - Asta este un motoras pas cu pas ce tine relantiul (un soc automat de fapt). El imprima o miscare LINIARA unui AX, ce obtureaza sau elibereaza un circuit suplimentar de aer. IAT (Intake Air Temperature) - Senzorul de temperatura. PS uite am pus 3 poze: Prima poza: cu sageata verde este IAT (Senzorul de temperatura). A doua poza: cu sageata verde este acel IAC, apoi cu sageata portocalie este TPS (Senzor pozitie clapeta acceleratie) A treia poza este modelul tau de IAC - asa arata in realitate. La tine presupun ca cel de-al 2 -lea este busit - este o boala destul de des intalnita la IAC-uri. IAC-ul asta se monteaza intr-o GAURA (din lateralul corpului clapeta in cazul tau) si rolul lui este de a obtura acea gaura..mai mult sau mai putin (EXACT CUM FACEA SOCUL)..ee gaura aia este foarte posibil sa fie si FOARTE MURDARA - ulei mizerii praf inauntru LA GREU. Sa inteleg ca tu acuma tii socul "din picior" ? ![]() Va trebui sa schimbi sau sa cureti chestia aia de mai sus. (IAC-ul). Nu cred ca este cazul sa schimbi tot corpul clapeta pentru asta. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2009, 00:37 Attached thumbnail(s) IMG_2131.jpg ( Size: 49.8k ) Number of downloads: 4257 IMG_2132.jpg ( Size: 59.04k ) Number of downloads: 3891 B0301.jpg ( Size: 10.29k ) Number of downloads: 3754 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#82
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Cu ajutorului unui dispozitiv de diagnoza stergeti codurile de eroare si reinitializati calibrarea De aici sa inteleg ca fara dispozitivul de diagnoza, chiar daca nu ai coduri de eroare, nu poti sa faci calibrarea? |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#83
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Calibrarea trebuie initiata. Computerul memoreza acele date. Deci trebuie initiata - si asta numai cu diagnoza. Este o comanda care ii se da computerului pentru a se pregati de "invatarea" noilor setari. Renault chiar repeta in documentatia respectiva ca este musai sa se reseteze computerul inainte de asta. Resetarea nu se face debransand bateria ci numai cu diagnostic. Apropo este valabil numai pentru motoarele D4F (1.2 16V).
This post has been edited by bubu782001: 16 Mar 2009, 23:28 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#84
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am luat Twingo cu 16 valve....mi-am facut de lucru.
![]() Cu masina asta ori intineresc, ori... This post has been edited by tunderbird: 17 Mar 2009, 17:28 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#85
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vezi tu calibrarea asta se face FOARTE RAR. Deci nu este chiar asa de grav. Daca vrei te pot ajuta eu. Ne vedem intr-un week-end (ca vad ca esti din Bucuresti) bagam mufa in jucarie si se face cam in 10 minute toata treaba. Eventual vorbim PM in privinta asta.
Singura chestie de care trebuie sa tii cont (este valabil si pentru Adielec) ca atunci cand o sa cureti corpul clapeta, trebuie sa ii refaci calibrarea. Dar asta se face odata la 4-5 ani..asa ca nu e o problema. Atata timp cat schimbi uleiul si filtrul de aer la timp, nu e cazul sa te ingrijorezi de corpul clapeta. Daca intarzii cu schimbarea uleiului..acesta se va subtia foarte mult..si cantitatea de vapori de ulei reintrodusa in circuitul de aspiratie va fi mult mai mare - de unde si naclairea corpului clapeta + cu putin praf..sa vezi pe urma distractie... ![]() I-mi pare rau ca te sperie asa motorasul asta..oricum te asigur ca nu o sa ai probleme foarte dese cu el...este foarte fiabil pentru un motor cu 16v (16v in general asa este sunt mai sensibile). Dar si satisfactia unui motor cu viata in el este alta. Nu mai vorbim de acel ceva..stii tu...ce te zmuceste cand pleci de pe loc. 75cp totusi. ![]() Oricum si cu 8V daca citesti mai sus sunt probleme (tot gestiune are si ala -de fapt asta face computerul de injectie) This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2009, 00:38 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#86
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Maine iau masina. Intentionez sa curat cat mai degraba clapeta de aer.
La proba de mers pare a fi totul OK si nu are nimic aprins la bord... dar totusi cand o sa ai timp as putea sa te deranjez cu o diagnosticare? This post has been edited by tunderbird: 17 Mar 2009, 17:29 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nici o problema. Dar sa ma anunti din timp - in general in weekend.
1500 CP..!!!! ![]() La chestia aia de 1500 cp (ca nu pot sa o numesc masina), cred ca motorasul de la stergatorul de parbriz era ca ala de la Twingo ![]() Cu cablul de la bursa...cred ca merge. Cel mai bine e sa-ti faci tu unul - sincer este MULT MAI BINE. Daca ai un laptop mai vechi (OS=win98 cu un port serial este IDEAL). Te pot ajuta eu cu schema este foarte simpla. 2 circuite integrate si cativa tranzistori. Eu am unul gen ca alea de la bursa (pe USB) dar sincer nu sunt multumit de el - driverele genereaza probleme - nu identifica unele module (computere)...e cam aiurea si o sa-ti faci in timp 1000 de nervi. (e un circuit in el ce face conversie USB <-> serial). Asa ca decat sa te complici mai bine il faci tu pe serial (in plus te ajunge mult mai ieftin). Dupa aia mai discutam ca mai ai nevoie si de alte chestii... ![]() Eu unul am sa-mi fac unul pe serial. Problema e ca nu prea am avut timp. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2009, 00:23 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#88
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc!
This post has been edited by tunderbird: 17 Mar 2009, 00:34 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fratilor..da se inmultesc Twingo in Romania ..nu e gluma..
Pai daca o tinem tot asa..o sa se vanda pana la urma si la noi Twingo 2. Nici o problema. Tinem aproape. This post has been edited by bubu782001: 17 Mar 2009, 00:40 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#90
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Atata timp cat exista cerere pe piata noastra pentru Logan, Sandero si Symbol, in ciuda faptului ca fiecare model are segmentul lui de piata, n-as prea crede ca Renault o sa vrea sa vanda Twingo 2 in Romania.
Si mai ales, in conditiile actuale de criza, cred ca Sandero (ca talie comparabila), datorita pretului, are mai multe sanse de succes, aici. Si mai este ceva...oare Twingo 2 mai are farmecul pe care l-a avut si inca il mai are Twingo 1? Si luand in calcul si faptul ca la capitolul fiabilitate, Renault nu mai este nici pe departe ceea ce a fost odata, probabil ca multi dintre potentialii cumparatori dedicati acestui tip de masina (femei si tineret) vor opta catre alte marci mai fiabile noi si/sau mai ieftine, chiar si la mana a doua (inclusiv Twingo 1). This post has been edited by tunderbird: 17 Mar 2009, 01:02 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:34 |