Twingo - nu sta la relanti, martor bord aprins
![]() ![]() ![]() |
Twingo - nu sta la relanti, martor bord aprins
goransplit |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 25 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
twingo
1999,metropolis easy we've got the jazz
|
|||
renotgo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Lordghost ,ai PM ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
lordghost |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 August 08 ![]() |
multumesc mult renotgo.
This post has been edited by lordghost: 28 Aug 2008, 20:24 |
--------------------
skoda felicia
renault twingo
2001
|
|
renotgo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am gasit o teoretica solutie pentru rezolvarea definitiva a problemei arzatoare cu refularea vaporilor de ulei de la capacul culbutorilor in corpul clapeta. Din cate am observat oricat de bun ar fi contactul sau etansarea intre supapa si canalul de comunicare cu caseta aia superioara de amisie, tot ajung vapori de ulei in corpul clapeta deoarece uleiul aculmulat in acea caseta la un moment dar se scurge pe corpul clapeta. Solutia este relativ simpla si anume se obtureaza cele 2 canale de circulare a vaporilor de aer, "dopurile" sunt in desen colorate in negru, si se trage un furtunas de la teava aia supbtire din lateralul supapei (teava este colorata in rosu), pana la peretele din spate - pe langa zona unde este montat UCE Injectie (cred ca intelegeti ce vreau sa zic). Acolo se da o gaura si se monteaza un tub de plastic de trecere (poxypol sau un lipici bun de calitate ar fi deajuns) si se continua in exteror cu un alt furtunas mai lung pana jos (in asa fel incat vaporii de ulei sa fie eliminati afara) - cum era la Dacia scos prin fata - acum o sa fie in spatele motorului. Ce ziceti?
This post has been edited by bubu782001: 3 Oct 2008, 17:15 Attached thumbnail(s) Supapa2.gif ( Size: 50.55k ) Number of downloads: 887 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubu ,ce spui tu este de fapt circuitul de reaspirare a vaporilor de ulei ...circuit foarte important in buna functionare a motorului .La Dacie "nestiutorii" scoteau acel furtun si astfel favorizau uzura rapida a motorului si asa existenta .Doar la motoarele foarte uzate se scoate acel furtun pentru a evita "intoxicarea" cu gaze a acestora.Cum am mai spus si alta data ,uzura unui motor (set motor) ne-o arata acea cantitate de gaze ce iese prin furtunul acela ,mai precis compresia ce trece pe langa segmentii uzati ajung in blocul motor .Vaporii de ulei sint antrenati de gazele din blocul motor si reaspirati in galeria de admisie .
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Da mai stiu..nu trebuie sa faci teoria chibritului..PS si nu are a face cu functionarea buna a motorului ci este pur si simplu o metoda de a avita poluarea (vaporii de ulei dati afara afara in atmosfera). Pentru a nu polua vaporii de ulei sunt reintrodusi in circuitul de admisie pentru a fi arsi. PS nu are a face uzura mai rapida a motorului. De fapt vaporii aia de ulei indica daca motorul deja este cam uzat. Motivul pentru care vaporii de ulei ajung in admisie este unul deliberat. Cand creste presiunea de ulei in capacul de chiuloasa ei sunt eliminati printr-o gaura (supapa aia mai precis despre care am tot vorbit in topicul asta) si trimisi in sistemul de admisie - pentru a fi repusi in circuitul de ardere. Evident ca se intampla din cauzele specificate de tine mai sus - segmanti uzati - poate sa fie si de la supape. Mai apare problema asta si cu motorul nou nout NEUZAT deloc (cand motorul este rece daca se tureaza mult apar eliminari de vapori acolo). Treaba asta cu eliminarea vaporilor de la culbutori se face pentru a se evita "uzura" garniturii de capacul culbutorilor care dupa un timp de presiune si iar presiune de ulei (vapori ma refer) va incepe sa curga ulei pe acolo. PS reintroducerea lor in circuitul de ardere este o metoda de protejare a mediului si nu una de functionare mai buna sau mai rea a motorului.
"Nestiutorii" de la dacia stiau mai multe decat crezi tu - evitau umplerea carburatorului si a filtrului de aer cu ulei. This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 21:10 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubu ,fara suparare ...pe ce te bazezi tu cand sustii ceea ce sustii ? Eu ,de exemplu ,nu-mi dau cu parerea ...am reparat si studiat destul ca sa stiu bine ce spun aici .Eu ti-am dat un sfat ...tu procedezi si crezi cum vrei...
4 Oct 2008, 13:51: Apropos de Dacia ...mai demult am avut doua ...Ce spui ,oare stiu ce-i ala motor de Dacie ...? This post has been edited by renotgo: 4 Oct 2008, 12:51 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Fara suparare - chiar nu am motive de suparare doar de aia e forum sa discutam. Daca aveai motor cu 16v (ma refer strict la motorizarea asta - 1.2 16v) intelegeai despre ce vorbesc este tampit sistemul dpdvd constructiv. Ceea ce spui tu este perfect adevarat insa nu influenteaza in nici un fel functionarea mai buna a motorului. Daca e asa a da argumente cu ce ajuta vaporii de ulei readusi in camera de ardere ?
Faptul ca ma bazez pe documentatii si informatii de la mecanici. PS si eu am facut motoare (am reparat) dar asta nu inseamna ca fenomenele sunt chiar la fel. Difera foarte mult simptomele si asta se datoreaza faptului ca motoarele (mai ales injectiile + admisiile) sunt diferite dpdvd constructiv. Nu cred ca o sai ai vreodata probleme la Twingo cu valva EGR de exemplu (prin simplu fapt ca aceasta nu exista- cel putin la 1.2 16v). PS uleiul mai poate ajunge acolo si din cauza simeringurile de la supapele de admisie daca vrei sa stii - nu este musai sa ai uzati segmentii. Sa-ti mai spun ceva ce nu cred ca ai anticipat, atunci cand segmentii sunt uzati o parte din ulei este ars si fumul de pe teava de esapament este de culoare albastra - aici apare intr-adevar problema de set motor. Dacie nu am avut - insa tata a avut si impreuna cu el am facut si am refacut setul motor si alte gramezi de probleme. In schimb am avut 1 fiat si o broasca (motoare cu racire pe aer). Eu zic sa nu ne certam pentru ca aici se dezbate o problema ce nu tine de segmenti siemeringuri si alte chestii. Uita-te pe forumuri si o sa vezi masini cu motorizarea asta cu 15 - 20 mii km cu problema asta (chiar nu au treaba cu segmentii si probleme de astea) e un "defect" o eroare in proiectarea sistemului si asta e. This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 13:09 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubu ,circuitul asta de reaspirare n-are nicio legatura cu simeringurile de la supape ...
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ma refer la cum ajunge uleiul acoo (tu spuneai de segmenti -nu are a face segmentii)
Acuma fara suparare, serios ai 1.2 16v? Daca nu atunci cand o sa ai o sa intelegi. Pana atunci lasa lucrurile asa cum sunt. Cine are stie despre ce vb. NU te baga unde chiar nu ai idee despre ce vorbeste lumea. Citeste te rog tot tpicul si o sa intelegi. SI pe partea cu aspirarea de vapori de ulei poti vorbi cat vrei ..NU ARE NICI UN BENEFICIU CHESTIA ASTA - doar strict dpdvd al poluarii. This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 13:13 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
In capacul de pe chiulasa nu are ce cauta presiunea de gaze ...doar daca circuitul este blucat (infundat)...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
K..nu am timp de argumente si pierdere de vreme. Apropo de presiune - studiaza cum este facut sistemul - vezi ca am pus poze in topic si o sa te prizi daca esti baiat destept. E vorba de un vacuum de fapt ce se creeaza si uleiul e "aspirat" pe acolo. Mai uita-te sau mai bine lasa lucrurile asa ca se vede ca nu stii despre ce vorbesc - ma refer la problema in sine - REPET - cine are motorizarea 1.2 16v (d4f) si are/avut problema asta stie despre ce vb.
This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 13:19 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Omule ,tu ai dat un sfat total gresit celor care au motoare cu 16 valve ...eu am intervenit sa-ti explic ca nu-i bine ce sustii asa ca nu te zburli la mine ca n-ai nicio sansa ...Daca vrei sfaturi la capitolul functionare motor EU ti le pot da si nu invers ...In concluzie ...am tot respectul vis-a-vis de tine in ce priveste cunostintele tale intr-ale partii electrice ale masinilor noastre dar in ce priveste motorul PRESUPUI si asta nu-i prea bine cand dai un sfat ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
OK daca tu consideri ca este buna prezenta vaporilor de ulei in admisie si asta face bine la motor esti tare mai baiete...ce sa mai zic.
![]() SI in alta ordine de idei, vad ca ai boala sa te bagi peste posturile mele sa ma contrazici, sa inteleg ca ai o problema cu mine? Eu unul nu stiu ce vrei? Ma rog...asta e. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Mai "baiete" cand te-am contrazis ultima oara ? Mai tii minte cand te jucai cu puta-n tarana ...?Ei bine eu pe-atunci eram in armata mai "baiete" ...
|
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mai intai si intai un sfat: VORBESTE FRUMOS.
1. Daca ai impresia ca am 28 de ani te inseli. Ca sa-ti faci o idee, daca imi iesea prima dragoste aveam copii mai mari ca tine. 2. Felicitari ca ai terminat armata - e o realizare. Eu sunt inferior sincer numai 2 facultati la zi terminate + 2 masterate dar asta e...dupa posibilitati coane Fanica. Cand tu faceai instructie eu invatam pentru sesiune. 3. Armata in principiu destepta oameni. La tine se pare ca a reusit contrariul! Va propun sa revenim la ideea de baza a acestui topic. Nu sta la relanti, martor bord aprins. This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 14:33 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
gedan |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
scuze ca ma bag si eu, dar la tipul asta de motor nu se genereaza o eroare cand sta martorul aprins??? eu am patit-o cu nissan-ul, se uitau astia la service ca la "masini straine" si tot asa: schimba calculatorul, schimba nu s'ce sonde, parca le dadeau gratis.
pana la urma am gasit codul de eroare pe net si am rezolvat-o. de asta spun ca martorul indica o eroare, poate reusim sa o interpretam. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ba da. DDT-ul parca zicea la mine ceva de "boitier papillon etc" nu mai stiu exact ce anume. Martorul ala specifica mai multe posibile erori - in principiu este ceva legat de injectie, admisie, senzori cam orice este electric pe acolo. La o vizionare directa (te uiti la martorul aprins) nu ai cum sa stii ce este exact. Denumirea oficiala a acestui martor este "Martor anomalie electrica" si cam atat. In schimb programele de diagnoza dedicate (cum este DDT-ul) au baze de date cu erori ce corespund codului emis de UCE-Injectie referitor la martorul aprins. Insa in nici un caz nu o sa-ti spuna diagnoza nici maca DDT-ul "Corp clapeta murdar" sau "Senzorul X naclait de ulei"- o sa i-ti zica admisie aer insuficienta sau valoare senzor temperatura aer incorecta.
This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 14:48 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 4 Oct 2008, 15:20) Mai intai si intai un sfat: VORBESTE FRUMOS. 1. Daca ai impresia ca am 28 de ani te inseli. Ca sa-ti faci o idee, daca imi iesea prima dragoste aveam copii mai mari ca tine. 2. Felicitari ca ai terminat armata - e o realizare. Eu sunt inferior sincer numai 2 facultati la zi terminate + 2 masterate dar asta e...dupa posibilitati coane Fanica. Cand tu faceai instructie eu invatam pentru sesiune. 3. Armata in principiu destepta oameni. La tine se pare ca a reusit contrariul! Va propun sa revenim la ideea de baza a acestui topic. Nu sta la relanti, martor bord aprins. Ce-ti plac "glumele" tale ... ![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ma bucur. Asta a fost si ideea. Ma scuzi ca tu ai treaba si eu te retin...
![]() This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 15:04 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Da ..ai dreptate ...trebuie sa ma pregatesc pentru a treia facultate si bineinteles ...va urma inca un masterat ...pai de ,coane Fanica ,dupa ce termini armata studiezi si iar studiezi pana ajungi sa-ti placa "glumele tale"
![]() ![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#53
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Va recomand sa va potoliti si sa va concentrati asupra problemei TEHNICE! Acesta este un forum TEHNIC!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bubu782001 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ok asta este si ideea. Problema la mine a revenit (relati-ul instabil) si incerc sa gasesc o solutie (care se rezumat la injuraturi din pacate). Scuzele mele userilor din acest forum deranjati de aceste discutii si controverse absurde.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
catalincre |
![]()
Post
#55
|
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
Scuzele sunt acceptate. Dar nu de aia sunt moderatori?
nu ar trebui ei sa intervina mai repede in asfel de discutii ca sa nu o dam in alte probleme? sa nu uitam ca suntem latini si noi avem un temperament mai focos. sfatul meu: pe viitor tineti-o tot asa, ma refer la partea in care ati explicat cate ceva, si moderatorilor ochii in 4 sa se elimine partea a 2 a. @bubu: -teoretic e corect ce spui tu cu conditi ca gazele respective sa ajunga din nou in camera de ardere. cauta si tu o solutie sa treaca de de clapeta aia. dar nu sa le scoti afara. @renotgo: nu compara dacia cu twingo ca nu ai ce compara. "Dacia nu e masina cum nu e capra animal" |
--------------------
renault/nissan
twingo/note
2009 night&day/2006 acenta
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O solutie ar fi o gaura in chiuloasa pentru reintroducerea in camera de ardere a vaporilor de ulei - cine se ofera voluntar?
![]() Iti dai seama ca am tot pus in balanta toate scenariile posibile si cam asta ar fi ultima solutie cu eliminarea vaporilor in atmosfera. Cam neortodox asa este? NU ma deranjeaza si alte idei/solutii. This post has been edited by bubu782001: 4 Oct 2008, 21:15 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
@renotgo: nu compara dacia cu twingo ca nu ai ce compara. "Dacia nu e masina cum nu e capra animal" [/quote] Ma intreb ...unde-ai vazut tu vreo comparatie facuta de mine intre Dacie si Twingo ...?Te anunt solemn ca principiul de functionare a motorului este identic Twingo-Dacia ...Cat despre capra...fii sigur ca-i animal ...n-o asemui cu altceva ... ![]() 5 Oct 2008, 10:47: [ @bubu: -teoretic e corect ce spui tu cu conditi ca gazele respective sa ajunga din nou in camera de ardere. cauta si tu o solutie sa treaca de de clapeta aia. dar nu sa le scoti afara. O solutie ar fi un filtru (daca este spatiu )se gasesc filtre foarte mici ce au tocmai acest rol ,de a opri iesirea vaporilor de ulei din motor .Si daca s-ar gasi spatiu ...se poate monta un filtru epurator de Oltcit spre ex...(este doar o parere ...trebuie sa ma documentez ...) This post has been edited by renotgo: 5 Oct 2008, 09:47 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O sa razi dar exact la asta ma gandeam...(de fapt facem analogia la canistra de carbon - folosita pentru reciclarea vaporilor de benzina) stiam ca exista astfel de filtre dar nu si unde (pe ce masini) - apropo filtrele asta se schimba nu? Banuiesc ca o sa fie ca o cutie cu un filtru in ea.
PS aici gresesti din nou renotgo - principiul este la fel IDENTIC chiar - si la un Lamborghini te asigur ca este la fel (Admisie + Compresie + Aprinderea si Detenta + Evacuarea) de fapt asta este principiul motorul cu ardere interna Otto (principiul 2 al termodinamicii). Dar unde gresesti este in alta parte...mai precis la modul de functionare care difera total (nici macar asemanare nu exista) - ma refer in acest caz la sistemul de alimentare + injectie - de aici apar si problemele total diferite - doar cum spuneam pe partea de admisie este buba la motorul D4F (ulei in admisie). La Dacia nu stiu cate probleme de admisie pot fi (mai mult de un jigler infundat nu prea are ce sa fie) dar hai sa lasam batrana Dacie deoparte. Fara suparare dar chiar sunt diferente majore (nemaivorbind de distributia la 16 valve si alte chestii). Ceva e adevarat insa: la masinile noi (o sa radeti) e mai SIMPLA procedura de reparat - de ce? pai nu prea mai sunt reglajele de avans, carburator, platina etc tot ce trebuie sa se tina cont este la distributie si aia daca este fixata pe punct in prealabil este totul OK in rest ... sistem tip LEGO - mufe, cabluri si atentie la cuplul de strangere al suruburilor eventual un senzor ce trebuie curatat si cam atat. O zi buna tuturor. This post has been edited by bubu782001: 5 Oct 2008, 11:16 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
renotgo |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Bubu ,sint filtre special concepute pentru treaba asta ,nu au carcasa sint identice ca forma cu un filtru sport si se ataseaza usor, lasand sa treaca doar gazele si nu vaporii .Epuratorul de Oltcit este mai mare si nu stiu daca este loc pentru el...Da ,filtrele se schimba altfel risti sa ai o suprapresiune de gaze in motor ...asta influenteaza negativ simeringurile .Cat despre motoare Dacia -Twingo ...eu m-am referit la motorul in sine ,fara alimentare ,evacuare ,aprindere...ci la cele patru pistoane ,patru cilindrii ,vilbrochen etc. Twingo tau are 8 supape in plus ,n-are tije ,are distributia pe curea ,in rest ...cam aceeasi "mancare de peste" .
5 Oct 2008, 22:55: Am uitat sa spun ca filtrele de hartie (sau din ce-or fi) sint foarte mici si se monteaza cu un simplu colier . This post has been edited by renotgo: 5 Oct 2008, 21:55 |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai daca pui problema asa toate motoarele pe benzina (mai putin wankell) au pistoane, vibrochen distributie (reamintesc principiul al 2-lea). Sarim peste asta. Ok deci problema in sine pare cam rezolvata. In principiu cam cum am gandit eu ideea cu scoaterea vaporilor in exteriorul admisiei nu este ceva rau (cu conditia sa punem un filtru sa nu poluam). Sincer am de ales acuma:
1. Demontarea injectiei si sistemului de admisie si curatarea dupa care remontarea sistemului - in acest caz treaba se repeta cam 1 pe an. 2. Montarea sistemului mai sus disputat (obturarea celor 2 canale + un tub ce sa comunice cu exteriorul admisiei iar in capatul tubului un filtru) - in acest caz nu mai am probleme de genul asta (doar sa am grija sa schimb la timp filtrul de aer sa evit murdarirea prematura a corpului clapeta). Apropo cam la cat timp se schimba filtrul ala de ulei (sau se verifica ochiometric la un timp de...) Ce propuneti? 6 Oct 2008, 00:02: Postez un "plan" de montare a sistemului modificat. Am pus operatia in 4 pasi mari si lati si cu asta se cam termina definitiv problemele dezbatute atat de mult in acest topic. Am colorat diferit elementele ce vor fi folosite in acest montaj dupa cum urmeaza: In ROSU - "dopurile" daca putem spune asa ce obtureaza cele 2 canale de comunicare dintre admisie si chiuloasa. In ROZ stutul respectiv trecerea prin plastic pe care se va monta furtunul de cauciuc. In BLEU conducta de eliminare ce se afla in corpul de admisie. In ALBASTRU conducta de lagatura cu stutul exterior si filtru In GALBEN filtrul faimos. ![]() Traiectele respectiv pozitia pot sa difere deoarece asta se va vedea "calcula" la fata locului pentru a fi cat mai optim respectiv usor de umblat la el pe viitor. This post has been edited by bubu782001: 5 Oct 2008, 23:02 Attached thumbnail(s) Pas_1.gif ( Size: 22.98k ) Number of downloads: 1115 Pas_2.gif ( Size: 10.44k ) Number of downloads: 860 Pas_3.gif ( Size: 10.68k ) Number of downloads: 837 Pas_4.gif ( Size: 10.88k ) Number of downloads: 856 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:22 |