Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii
![]() ![]() ![]() |
Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii
MMVI |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|||
xcristina |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
Inutil de spus ca ar trebui verificat pe un drum perfect lin, fara denivelari...
|
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
oclaudiu |
![]()
Post
#243
|
Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 3 August 06 ![]() |
Huruitul se aude in functie de drum. Asta am observat. Oricum, am luat masina cu mari sacrificii, e normal sa fiu un pic speriat. In timp, o sa ma obisnuiesc.
|
--------------------
Renault
Captur II
2021 , 1.33 EDC FAP
|
|
hornedfiend |
![]()
Post
#244
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos oricum si fara incidente si mi se pare normal sa fii un pic mai stresat mai ales daca platesti la masina aia cine stie cat si ca inainte ai avut o Dacie (presupun 1300 sau de genul). Oricum de-aia exista forum si nu trebuie sa ai retineri (pentru orice intrebare).
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
oclaudiu |
![]()
Post
#245
|
Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 3 August 06 ![]() |
Daca masina sta in soare sa zicem pe la 38 grade, pot aparea probleme ulterior ? Ieri cand m=am urcat in masina erau 39 grade.
|
--------------------
Renault
Captur II
2021 , 1.33 EDC FAP
|
|
herculane |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
![]() la mine a trecut de 40 de multe ori |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
xcristina |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
A stat a mea cu lunile intr-un soare naucitor vara trecuta. Singura problema este ca va porni o idee mai greu, la prima cheie, totusi, dar un pic mai chinuit.
Si va si solicita mai mult clima... |
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
hornedfiend |
![]()
Post
#248
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
Are deptate cristina, asa se intampla daca sta mai mult in soare.
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
oclaudiu |
![]()
Post
#249
|
Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 3 August 06 ![]() |
Vreau sa va cer un sfat. Daca montez alarma pe masina, risc sa-mi dau peste cap sistemul electric ? Mi-au spus prietenii ca s-au plans multi dupa ce li s-a montat alarma ca au avut probleme pe urma. Si cica, masina ori vine cu alarma din fabrica, ori nu. Si a doua chestie : nu am mp3 player. Pot sa-i montez eu unul sau trebuie sa merg la reprezentanta ?
|
--------------------
Renault
Captur II
2021 , 1.33 EDC FAP
|
|
MMVI |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
incearca sa cauti un pic pe forum dupa mp3 de exemplu
o sa gasesti o tona de informatii si tutoriale pe langa aceste subiecte nu trebuie decat sa-ti alegi varianta care te satisface ![]() This post has been edited by MMVI: 4 Aug 2008, 09:20 |
--------------------
renault
clio III
2007 1.6 16V dynamique
- B-xx-ELF
|
|
shyck |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 620 Joined: 24 August 05 ![]() |
salutare
ca sa nu mai deschid alt topic pe aceeasi tema doresc si eu cateva informatii referitoare la clio sunt pe cale de a cumpara, nu sunt inca hotarat un clio III 1,2 authentique. am testat motorul si este relativ ok, numai ca am facut test cu noul symbol cu acelasi motor oare am loc in noul clio, am 1,89 si ma intereseaza la drum lung cum se simte, nu are nici scaun reglabil pe inaltime, deci o pozitie mai inalta. masina o iau in principiu pentru prietena mea, dar pentru inceput ma voi folosi mai mult eu de ea. am ales motorul de 1.2 deoarece consider ca pentru o fata cu mai putina experienta e de ajuns. va fi folosita cam 90% din timp in oras, deci nu pot sa zic ca imi trebuie cine stie ce accelaratie mai stiti alte oferte in maxim 9000 de euro? in acesti bani, conform ofertei actuale, 8990 Euro, nu am gasit nimic, deci un clio la aceeasi bani ca si sandero, doar ca nu se compara. imi mai face cu ochiul un chevrolet lacetti o idee mai scump, dar pare mai maricel ca si interior, si motor mai mare, automat consum mai mare. totusi e o masina din 2002 care va fi inlocuita cat de curand de noul cruze despre clio III am citit numai pareri foarte bune in general, dar mai astept si sfatul vostru. nu m-am suit in clio II pentru ca nu am avut timp si nici nu prea am prietena imi zice ca i-ar placea mai mult varianta estate, dar mie unul ba imi place ba ii gasesc dezavantaje |
--------------------
Renault
Megane IV Estate
2018 GT 205 Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
|
|
Peruschi |
![]()
Post
#252
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 89 Joined: 25 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Si eu mai am acasa un Clio 3, cu motor de 1,2... Masina este super ok, are un consum mediu de 6 l / 100 de km, dar este folosita foarte des in regim extraurban... Sincer sa fiu, pentru cine foloseste masina mai mult in oras eu unul as recomanda varianta dci, pt ca, consumul este mai mic.
|
--------------------
Renault
Clio III
2007, 1,4 16V 105 CP
- B 61 RCE Renault Megane Estate / 1,6 16V 115 CP
|
|
pit-bull |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
Salut, am si eu un clio 3 masina e super din toate punctele de vedere dar cat despre motorul de 1.2 e foarte galagios (se aude ca o drujba) lenes ca sa zic..asta e motorul ce sa-i ceri ca nu are de unde, daca mai merge si climatronicu mai urci si o panta l-ai omorat. masina e noua poate se mai lasa dupa cateva mii. Parerea mea motorul de 1.2 este prea mic pentru masina recomand 1.4!!!
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
George Paul |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
N-am mers cu 1.2, dar il stiu pe 1.4. Ca sa te misti mai agil decat o Dacie, trebuie calcat si sa uiti de consum.
In "orasul" Bucuresti, dupa demaraje urmeaza frana. Pe sosele, la 3000 rot/min in treapta a V-a, am abia 96km/h (asa m-am tarat pe auto strada A1 in primii 1000km, de toata jena). Nu poti depasi decat cu retrogradare, la 4.5-5000 ture, cand deja pasagerii cred ca vrei sa-i omori. In aceste conditii, nu mi-as dori 1.2. Recomand 1.6. |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
pit-bull |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.182 Joined: 9 October 05 From: Banat ![]() |
Are cineva remapare la motorul de 1.2 16v si 75 de caluti???
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 Confort Renault Megane Sedan Facelift-2007/Lux P/1,5dci/106CP/6+1/MP3/Beige Poivre+Bandouri
Renault Clio 3 Facelift-2009/1.2 16v Dynamique/AC-Auto/Bleu Gris |
|
dj22sib |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 26 March 07 ![]() |
QUOTE(shyck @ 13 May 2009, 15:51) salutare ca sa nu mai deschid alt topic pe aceeasi tema doresc si eu cateva informatii referitoare la clio sunt pe cale de a cumpara, nu sunt inca hotarat un clio III 1,2 authentique. am testat motorul si este relativ ok, numai ca am facut test cu noul symbol cu acelasi motor oare am loc in noul clio, am 1,89 si ma intereseaza la drum lung cum se simte, nu are nici scaun reglabil pe inaltime, deci o pozitie mai inalta. masina o iau in principiu pentru prietena mea, dar pentru inceput ma voi folosi mai mult eu de ea. am ales motorul de 1.2 deoarece consider ca pentru o fata cu mai putina experienta e de ajuns. va fi folosita cam 90% din timp in oras, deci nu pot sa zic ca imi trebuie cine stie ce accelaratie mai stiti alte oferte in maxim 9000 de euro? in acesti bani, conform ofertei actuale, 8990 Euro, nu am gasit nimic, deci un clio la aceeasi bani ca si sandero, doar ca nu se compara. imi mai face cu ochiul un chevrolet lacetti o idee mai scump, dar pare mai maricel ca si interior, si motor mai mare, automat consum mai mare. totusi e o masina din 2002 care va fi inlocuita cat de curand de noul cruze despre clio III am citit numai pareri foarte bune in general, dar mai astept si sfatul vostru. nu m-am suit in clio II pentru ca nu am avut timp si nici nu prea am prietena imi zice ca i-ar placea mai mult varianta estate, dar mie unul ba imi place ba ii gasesc dezavantaje Am un prieten de 1.98 si are loc in Clio 3, in fata foarte bine, in spate destul de bine. Oferte pesupun ca sunt, am mai vazut varianta veche, fara facelift, in curte la Redac Craiova, si presupun ca nu este la acelasi pret cu cea cu facelift. Bafta in cautari. PS In Laguna nu a putut sta nici macar in fata ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V Expression Sedane,
Clio III 1.4 16V Exception
- DJ
|
|
99AIM |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Hai ca in spate stai mai cocosat daca te instalezi bine in fata,sa nu exageram totusi.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
George inseamna ca trebuie sa inveti sa conduci o asemenea masina
![]() eu de exemplu schimb treapta de viteze in jur de 3500 de ture vezi de schimba pentru treapta V cam pe la 4000 de ture, si cred ca o sa vezi ca si consumul instant e mai mic la 4000 de ture treapta IV decat cel pe care il ai la 3000-3250 ture in treapta IV cel putin la mine asta se intampla , motorul fiind micut se oboseste si el sa ma ridice in viteza |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
George Paul |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 6 May 07 ![]() |
Scuze de off: Ziceam de pasageri cum c-ar fi speriati de zgomot. Se-aude cam tare la turatiile alea. Pe-a V-a o dau doar la drum intins, viteza constanta, n-am ce face cu ea in depasiri pe contrasens.
![]() Imi place si mie sa "sune" un motor, dar nu fara acoperire (performante). Sunt satul de decibeli (stau la strada). Si-mi pare din ce in ce ca, la masinuta asta, zgomot = uzura = service = service = service = serv... |
--------------------
Renault
Clio III
08.2007/Dynamique/1.4/3 usi Iudelor '89-azi:
Cine-au îndragit strainii Mânca-i-ar inima cânii, Mânca-i-ar casa pustia Si neamul nemernicia. Cititi ''Doina'' - Eminescu. |
|
dogy_10 |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
recomand si eu cu caldura, ca posesor de 1.2 sa cumparati cel puttin 1.4......mai am un logan 1.6 mpi si pot sa zic ca nu se compara cu clio.....ala parca are un motor in plus........deci daca vrei o masina care sa fie capabila si la drumuri in afara orasului nu luati 1.2
|
--------------------
.
.
.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
si eu vreau, pardon am vrut sa-l schimb cu noul megan, dar nu pentru ca nu-si face treaba la "drumuri in afara orasului".
in primul rand ar trebui sa traduceti ce intelegeti "drumuri in afara orasului", caci pe la noi pe scumpele noastre sosele mergeti linistiti si cu un consum decent cu 120-140 km/h |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
drumuri in afara inseamna drumuri unde mai tre sa faci si o depasire ceva........unde mai vine o panta ceva.........si clio 1.2 ca sa faca fatza unei depasiri de tir de ex....tre sa-l turezi rau de tot si ai nevoie de spatiu mult
|
--------------------
.
.
.
|
|
biscu |
![]()
Post
#263
|
![]() ... Group: Members Posts: 500 Joined: 24 January 07 ![]() |
Ca si posesor de Clio 3 1.2 75CP il recomand mai mult pentru oras, dar se descurca bine si in afara orasului. La faza cu depasirile, acum depinde si de sofer, ca poti merge lansat si sa faci depasirile foarte bine, fara a avea nevoie de o masina de 100-120CP.
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
- ...
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
George are perfecta dreptate, 1.4 16v e relativ okay pentru Clio 2 desi si aici prezinta aceleasi simptome, trebuie retrogradat si schimbat in 4500-6000 pentru a depasi, la 3000 tr in a V-a nu are nici macar 100Kmh, deci pe autostrada devine zgomotoasa invetiabil si in conditiile astea consumul se duce in suuus. Mai adauga 100 kg balast si obtii Clio III, cum suna, cum crezi ca se comporta ?
1.2 cred ca e pentru oras dar in primul rand penru marketing, Clio incepand de la 8999, care de fapt decent dotat si motorizat ajunge la 12000-13000, da asta-i viata |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
inca nu am ajuns sa nu pot sa depasesc ceva atunci cand am vrut; dar acum cum au spus si altii depinde si de sofer.
faza cu retrogradatul mi se pare o chestie de bun simt si cred ca o practica si posesorii de motoare mai mari (pardon cuplu mai mare) apropo dogy fa o depasire de tir cu treapa a III cam pe la 95-100 km/h si turometru cam la 4500-5000 de ture si vezi ce bine te simti in masinuta asta puturoasa. incearca caci poti fi sigur ca nu sar pistoanele afara ![]() drum inafara inseamna 200>km cu tot felul de dealuri, campii si podisuri, curbe linii drepte si multe multe sate, deci nici un impediment sa retrogradez in treapta inferioara pentru un deal de 500 m si sa ajung la destinatie la fel ca si vecinul cu TDi, DCI TDCi sau ce mai au altii cu o videza medie asemanatoare, dar relaxat binedispus nu ca un zambet cat toata fata sau mii de flesuri date amaratilor cu motoare de 1,1-1,4 o zi buna si bucurativa de masinute caci sunt superbe, iar cand vreti sa toarca torc ca si niste motani in calduri (oare cum fac astia?) |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
deci credetima ca nu sunt genu de sofer care schimba la 2000 de ture....si credema ca am schimbat la clio si in 6000.....cu alte cuvinte nu imi e jena sa o turez si nici nu am avut probleme cu depasirile in sensul sa fi avut vre-odata probleme intr-o depasire.....dar.....eu compar masina cu ce mai am pe acasa adica un logan de 1.6mpi vai de viatza lui, mai e si pus pe gaz......si prin urmare.. cu loganul aceiasi depasire in acelasi regim de turatie imi ia mult mai putin spatiu, deci prin urmare probabilitatea ca depasirea respectiva sa fie facuta mai repede. Si fi sigur ca nu o sa ajungi niciodata la destinatie lafel de repede ca un tdi.....pt ca ala o sa faca depasirile mult mai repede ca tine pt ca nu are nevoie de acelasi spatiu deci prin urmare nu tre sa astepte atat....ma refer la spatiul dintre tine si masina care vine din fatza.......si revin la comparatia cu loganu......clio se simte ca are motor sub capota de la 4500rpm.....aceiasi putere o obtin cu loganu undeva la 2700-3000rpm........deci pana la limitarea turatie ramane o plaja de turatie mult mai mare in care masina trage....si incearca sa faci tu un drum de 600km tinand masina numai in 5000-6000 de ture sa vezi cum iti face capu cand te dai jos......asadar nu mai incercati sa convingeti pe nimeni ca e vre-o racheta 1.2 16v...e ok in oras, nu ai nevoie de mai mult...dar daca vreiti o masina completa orientativa spre un motor mai mare.......eu nu vb din auzite vb de masini pe care le detin si le-am condus destul incat sa-mi fac o parere de ele si va zic ca motoru ala de 1.6 de logan.....ala vechi de cand lumea.....e mult mai bun ca si ala de 1.2 de pe clio.....iar la consum loganu are mediu 7,5 si clio 7,3.......eu zic ca merita diferentza
This post has been edited by dogy_10: 4 Jun 2009, 14:03 |
--------------------
.
.
.
|
|
balanel |
![]()
Post
#267
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(shyck @ 13 May 2009, 14:51) am testat motorul si este relativ ok, numai ca am facut test cu noul symbol cu acelasi motor Symbolul e mult mai usor decat Clio 3. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
shyck |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 620 Joined: 24 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane IV Estate
2018 GT 205 Ex: Renault Megane II Sedan 1,6 16V 2003 Privilege + Cruise
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Deci - Clio 1.2, 16v, 75cp..... este clar o masina cu un motor cu doua taisuri...
tocmai am venit din concediu dupa un drum de aproximativ 4000KM Pot sa zic cu mana pe suflet ca masina s-a comportat binisor, dar am fost foarte dezamagit de ea... va si spun unde si dece: - toate bine pe drumul din romania, de la Baia Mare la Portile de fier am facut aproximativ 600km pe drumurile patriei, cu un consum exemplar de 5,1L/100km - comportamentul masini a fost bunicel, cu depasiri, unele mai grele... - dupa ce am iesit din romaia si am intrat pe autostrada in Serbia, prima surpriza: pe autostrada la o viteza de 120km/h (limita in serbia), consumul instant se situa intre 5 - 9l/100km (fara aer conditionat) am zis ca treaca mearga - ajuns in grecia si avand de facut cam 400km pe o autostrada nou nouta prin munti, am zis ca acuma va merge masina de o sa rupa: a doua surpriza, consumul statea teapan la 7%, iar ce-a de-a treia surpriza a fost cea mai dureroasa: autostrada fiind prin munti mai urca mai coborea, deci si eu dupa dansa.. si cand coborea autostrada imi luam avant... cand urca retrogradam in a -IVa si pedala la fund sa reusesc sa ajung in varf fara sa trebueasca sa dau a-IIIa, si consumul instant statea tapan la 13% la urcare - am reusit sa ating o viteza maxima de 175Km/h (165Km/h indicati de GPS) dar din pacate asta doar la panta in jos cu pedala in capat si un consum instant de 17% (lipsa de cuplu si ceva mai multi cai se simte) - iar ca sa fie distractiv, cand aveam de urcat - opream aerul conditionat ![]() Concluzie... am fost dezamagit de comportamentul masini pe autostrada, si placut impresionat in tara pe drumurile noastre amarate, si de consumul mediu optinut pentru 3930km de 5,7% Ca urmare - recomand cu caldura aceasta masina: femeilor, nebunilor care nu stiu sa conduca... dar vor o masina puternica, si tuturor celor care in principiu circula in oras sau fac drumuri scurte inafara lui (foarte obositoare la condus in afara orasului) Motoare recomandate minim la aceasta masina: 1.2TCE, 16V 100cp - 1.5DCI 85cp - 1.6, 16V 110cp. |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
99AIM |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Si 1.4 16 V se duce binisor pe autoband,adica 150 km/h constant si cu rezerva la talpa.Un motor potent pe masinutza asta ar fi 1.9 dci cu 6 trepte ca la megan.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:47 |