Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
richie |
![]()
Post
#1
|
||
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|||
morph |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cu primera ce faci? Ca e tot renault si tot motor conceptie renault are.
|
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
richie |
![]()
Post
#3
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai..primera i-o dau lu' cumnatu-miu deocamdata....
Si, oricum, aia are motorul de 1.9...care se pare ca nu face probleme de-astea. O mai tinem inca vreun an...un an jumatate, pentru ca aia nu merita s-o vand deocamdata. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
O fi fost un caz izolat, pt mine e prima oara sa aud ca la un dci 80cp sa ii pice injectoarele. Oi fi si subiectiv fiindca am acest tip de motor, dar sa generalizezi luandu-te dupa un singur caz... nu mi se pare logic.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
siporazvan |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(richie @ May 2 2006, 10:22 AM) S-a intors....e aici.... A patit-o cumnatul meu pe Symbolul lui de 80CP....saptamana trecuta. Acum masina e in service la Meridian (Serus si Ipso ...s-au ajuns....sunt prea ocupati...). Masina are un an si 2 luni si 31.000 km. Asta mai lipsea...de cand am vazut la prima revizie ca tot de la Delphi e injectia am ramas cu o temere...Cei din service nu s-au aratat de loc surprinsi....si au zis ca...nu e primul caz. |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|
richie |
![]()
Post
#6
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
@diesel power: n-am generalizat luandu-ma dupa un singur caz. Cei de la Meridian Vest, au spus ca, de cand fac si service Renault....au facut vreo 15 bucati. Si cica Renault...nici macar nu se mai oboseste..isi da OK-ul din prima.
Nici eu n-am crezut ca asta e problema...si chiar nu ma asteptam sa apara si la motorul de 80CP. Dar, cand am auzit ce-au zis cei de la service, m-am convins. Sa nu mai aud de Renault. Noroc ca e masina in garantie. Pentru ca reparatia costa....175 milioane. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
rty745 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
am si eu un prieten care a schimbat un injector la Megane II sedan 80 dci, pe la 10000 km, tot pe garantie....dar e prima oara cand aud ca ar fi o problema mai raspandita.
de curiozitate, la a cumnatului tau ce e stricat? un injector? toate patru? sau e pompa de injectie? |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
richie |
![]()
Post
#8
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
E span in instalatie, deci e pompa de injectie. Se schimba tot, incepand de la rezervor (inclusiv) conducte, pompa de motorina, pompa de injectie, circuite alimentare, injectoare...etc
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
morph |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Si din ce an este masina, ca de problema asta se stia pe clio de ceva vreme. Problema care a fost rezolvata.
edit: doar de un an si 2 luni, e cam fishi problema. |
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
richie |
![]()
Post
#10
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
da...e din martie 2005. are aproape 32.000 km parcursi. Si....pe asta mizam si eu. Ca problema a fost rezolvata. Dar...se pare ca a recidivat.
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Solon |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai e chestie si de noroc!
Apropos,ziceai mai devreme de masinile Renault.Nissan-ul nu face parte din acelasi grup? ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
richie |
![]()
Post
#12
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Ba da. Dar Renault e una...Nissan e alta treaba. Nu se compara la fiabilitate. si...la Nissan, am 3 ani garantie integrala, cu suspensii...cu tot.
Edit: Si pretul e altul...e adevarat ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
rty745 |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
la motoarele de 80 cp e prima oara cand aud....si cred ca daca intrebi la service majoritatea cazurilor pe care le stiu ei sunt probabil tot la motoare de 65.
ce mi se pare insa magarie la renault este ca oficial nu au recunoscut problema(cel putin in romania) si daca ti se intampla dupa ce ai iesit din garantie, pe ei ii doare in cot ![]() problema e ca nici ceilati producatori nu arata mai mult repect fata de clienti, dar poate in timp se mai schimba lucrurile.... |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
padre |
![]()
Post
#14
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
richie, intreaba-i te rog pe cei de la service daca la o verificare in service se poate gasi vreo problema... si care sunt simptomele problemei?
Eu mai am f putin timp si ies din garantie si ma gandeam sa-mi fac o programare pt o verificare amanuntita, dar tre sa stiu ce-i pun sa verifice. oricum pana acum nu am avut nici o problema dar 175 milioane te pun serios pe ganduri... ce naiba e mai mult de 1/3 din pretul masinii noi. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
richie |
![]()
Post
#15
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai masina e "proaspat" iesita din revizia de 30.000. Si la aia n-a iesit nimic, desi ceva simptome avea si inainte. Cred ca, iti poti da seama doar cand....incepe sa faca figuri. Simptomele sunt: pornire foarte grea la cald si....se aprind martorii : STOP +Aprindere+temperatura apa simultan la accelerari mai puternice.
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
morph |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 17 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta e simplu, se verifica motorina din filtru de motorina sa se vada daca are pilitura. Eu am verificat cand am schimbat filtrul la revizie. Injectoarele iar se pot verifica fara dialogysu lor. Se tureaza motorul treptat (din 100 in 100rpm daca se poate) pana pe la 3500rpm si se observa daca la vreo turatie masina se 'hatzana'. Asta inseamna in majoritatea cazurilor, ca unu dintre injectoare da semne de 'oboseala'.
|
-------------------- fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006 VW Polo Happy 1,2 HTP 2006 |
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Am patit-o si eu la 5500km la Clio-ul din semnatura.Ziceau ca problema a fost doar la un lot,dar vad ca e chestiune de noroc.Asa ca eu am vandut-o.Sunt f curios cand vor incepe sa cada pompele de pe Logan.Atunci sa vedeti scandal.Daca problema se intampla in garantie,nu e chiar asa de dureros(desi intr-o masina noua ai toata increderea),dar daca nu mai esti in garantie atunci ai incurcat-o.
De bun simt ar fi ca Renault sa remedieze gratis aceasta defectiune si in afara garantiei,fiind vorba in mod clar de un defect de fabricatie. Oricum, eu,diesel de la Renault nu mai cumpar in viata mea.E silentios,economic,vioi pt un diesel de 1.5.Dar sa se defecteze pompa(si asta duce la schimbarea rezervorului,conductelor,injectoarelor,filtrului si desigur a pompei)la sute de cumparatori si ei sa nu ia nici o masura in interval de 2 ani e nesimtire curata.Daca e asa cum zic ei,vina motorinei,atunci sa nu mai comercializeze aceasta versiune in Ro. Stie cineva de probleme similare la Megane 1.5(din ce stiu 1.9 are pompa Bosch)? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
themadman |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu am avut probleme cu un injector.
la revizie la 30k mecanicul a constatat ca injectorul nr 1 nu functioneaza corespunzator. a verificat acest lucru deoarece motorul avea un sunet ciudat si imi consuma cam cu 1l mai mult decat de obicei. acum am 37 k si merge bine masina. mi-au recomandat sa folosesc numai motorina euro 5 si multa bafta. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Problema ta nu are legatura cu pompa de motorina,pilitura etc.Defectarea unui singur injector nu e chiar asa de tragica si se intampla destul de frecvent in cazul majoritatii marcilor auto.Cand se intampla problema cu pilitura,motorul se opreste,se infunda toate injectoarele.Un cosmar pt cine nu e in garantie.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
themadman |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
ok...
dar este tot ceva legat de injectie. daca nu aveam garantie reparatia costa 10 mil cu manopera. imi pare rau pt toti cei cu probleme. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Mie mi-a spus un posesor de Symbol ca l-a costat 15mil schimbarea unui injector(40000).E de plans!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cam asa auzeam si eu: daca pateai asa ceva atunci chiar nu se mai merita sa-ti iei diesel de la renault, dintr-un foc zburau toate avantajele economiei prin motorina. Inca de la reprezentanta ne-au recomandat "calduros" versiunile pe benzina.
|
--------------------
.
.
.
|
|
stroe |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 11 October 05 ![]() |
Vesti super proaste pentru cei cu dci-uri symbol mai ales ca majoritatea traiesc cu impresia ca problemele astea au fost rezolvate de ceva vreme. In cazul asta poate chiar se merita garantia extinsa.
|
--------------------
DACIA
1310
- CT-34-MLV
|
|
rty745 |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
sa nu exageram totusi....e prima oara cand aud de un caz de pilitura la moroare de 80. iar injectoare care pica se intampla si la benzina, si la orice marca. Daca pica un injector (benzina sau motorina) e mai probabil sa fie intradevar calitatea combustibilului.
Pilitura insa e clar defect de fabricatie. Vestea buna e ca daca e sa se intample, asta se intampla pana in 40000- 50000 km, si e mai probabil sa fii un garantie. ![]() ![]() btw, am o colega care are 307 si la care a picat turbo la 20000 km. how about that? proaste rau pegeoturile astea, in special alea diesel, nu? ![]() |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In mod sigur se intampla la toate marcile....
Cunosc caz concret Ford Mondeo Ghia la 60.000 de km au picat 2 injectoare si ....nu ii dadeau garantie din reprezentanta decat daca le schimba toate (costa 700 euro/buc.) Skoda Octavia II 2.0 TDI pana la 30.000 de km a schimbat caseta de directie si o planetara... Eu cred ca toate marcile au probleme...., personal cred ca motoarele Renault si in special dieselul sunt niste motoare super fiabile... This post has been edited by cj98czh: 3 May 2006, 11:25 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
_182_ |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
interesant ca ansamblul ala costa 175 mil, cand un Logan dci nou costa 260 mil ![]() si motorul dci la dacia e adus tot din afara |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Stai putin, ai uitat sa adaugi manopera si adaosurile din reteaua Renault.
Eu cum scap de garantie ma mut la service-ul dacia pt punctele mai grele din revizii, restul le fac in regie proprie. Cat despre injectoarele la benzina, daca pica, te costa cam 10 milioane sa le schimbi pe toate, nu 175. Asta daca pica, in general se infunda, si se curata cu aditiv 2+2, la mine a facut minuni la fosta masina, in cazuri mai grave se rezolva cu o curatare cu ultrasunete, cam 3-400 de mii/injector. Asadar la benzinarul meu nu-mi bat capul ca voi avea probleme la motor care sa ma ingenuncheze la buzunar. De asta nici nu se merita in acest caz garantia extinsa. |
--------------------
.
.
.
|
|
richie |
![]()
Post
#28
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Asta cu manopera si cu piesele de schimb....cam asa e. Daca ar fi sa-ti construiesti tu masina din piese...cred c-ai iesi de vreo 10 ori mai scump decat s-o cumperi gata facuta.
Problema cu injectoarele, la diesel e ca, atunci cand apare genul de problema discutat aici, nu se schimba doar injectoarele, ci toata alimentarea. Pentru ca se umple de span...pilitura....whatever. Cat despre service-ul post garantie....eu m-am hotarat sa nu tin nici o masina atata timp cat nu mai am garantie la ea. Cum iese din garantie...o dau. Si-mi iau alta. Prefer sa platesc rate la o masina noua decat reparatii la o masina mai veche. Si-n plus...mai rezolv si problema plictiselii. Nissanul nu-l am nici de un an ...si m-am cam plictisit de el ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
rty745 |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
sa nu le amestecam, sunt 2 probleme diferite : una e pompa de injectie, de mare efect, care implica si schimbarea injectoarelor, rezervorului, etc, si alta se poate sa pice un injector, pur si simplu, si asta nu e asa spectaculos, dar desigur nu e o bucurie.
desigur un motor pe benzina nu are pompa pe injectie de mare presiune, cum nu are nici turbina, asa ca piesele astea doua(si scumbe) nu au cum sa se strice la un benzinar => benzinarul e mai fiabil. Dar sunt de acord cu richie, asta e de fapt un avantaj pt diesel, ai un motiv sa schimbi masina o dat la 2 ani. ![]() |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
cucumber |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 2 May 06 ![]() |
motoarele 1.5 dci de 65 si 80 de cai sunt identice diferenta consta in turbina turbo.La cele de 80 de caluti au intercoler.
|
--------------------
clio 1.5dci
simbol
2003 expresion
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 23:35 |