Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
mandelu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|||
themadman |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
o turbina noua costa 1.600 e la motorul de 82 cp.
si injectoarele sunt diferite fata de motorul de 65 cp. asa am auzit la service cand mi l-au schimbat pe al meu. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
richie |
![]()
Post
#33
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai nici nu m-ar mira sa fie diferite injectoarele....
Pretul e orientativ si mi l-a zis mecanicul de la Meridian Vest. Acu...cat o fi reparatia de fapt...n-am de unde sa stiu si nici nu cred ca vreau sa aflu ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Intrebari pentru " richie " :
Ce motorina ai folosit la acel 1,5 dCI/80 CP si de unde ? Si daca am inteles eu simptomele initiale au fost : aprindere becuri pe bord la acceleratii bruste ? AM vazut si eu Clio care le schimbau toata alimentarea dar credeam ca s-a rezolvat problema la dCi......nasoala treaba oricum , eu am preferat un 1,9 dTi pentru mine cand auzisem de probleme de la dCi plus diferentele de preturi la piese ( filtru de motorina de ex. ) . |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
BASU |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 27 December 05 From: Bucuresti ![]() |
se pare ca si Logan DCI are aceiasi problema...
Logan "arestat" in service - injectoare infundate, posibil motorina de vina http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=36875 tragic sa ai masina in garantie... si sa te puna sa platesti ![]() |
--------------------
'04 Renault
Megane Sedan 1.9dci
Privilege+sunroof '02 Renault Laguna 2 GT 1.9dCi 107cp+soft
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(mandelu @ May 5 2006, 12:25 PM) Parerea mea e ca pana nu desfaci 2 sa le vezi ca sa poti fii sigur, afirmatiile astea sunt putin cam hazardate, cum ca sunt identice. Dar parca costa in jur de 100 mil reparatia la turbina, acum a ajuns la 175? Sau mint aia de pe la service-uri? Stai putin ca sunt 2 probleme total diferite. Turbina e una, care se ocupa cu admisia amestecului in motor si care este responsabila de admisia fortata a acestuia in motor si de compresia marita, ce determina apoi cresterea puterii, si sistemul de injectie al motorinei e altceva, care se ocupa cu alimentarea motorului cu motorina. E si normal sa fie diferente de pret. Fara turbina se poate merge, mai greu, e adevarat, dar fara sistemul de injectie nu. |
--------------------
.
.
.
|
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Pe forumul daciaclub, dupa cum a indicat clolegul nostru BASU, se fac referiri pertinente (mai ales de catre un moderator, DFA) la Legea 449/2003 privind vanzarile produselor si garantiile asociate acestora. Astfel, aceasta lege, la cap.2, art.5, 6, precizeaza in ce conditii produsele livrate sunt conforme cu contractul de vanzare-cumparare si, in cazul pb cu pilitura de fier care duce la stricarea pompei de injectie, este evident ca noi, consumatorii, nu putem cunoaste in mod rezonabil lipsa de conformitate a materialelor furnizate de Renault.
In acest caz este vorba despre un viciu/defect ascuns de fabricatie, care se remediaza pe cheltuiala producatorului, chiar daca produsul vandut nu se mai afla in perioada de garantie! In conditiile in care reviziile au fost efectuate la service-uri Renault si pompa de injectie este cea originala, orice comisie tehnica de expertiza neutra va da dreptate consumatorului, reparatia urmand a fi suportata de Renault Romania. |
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Oricum e rusinos ca dupa trei ani cei de la Renault nu au rezolvat problema.De geaba esti Campion mondial F1,daca ii tratezi cu indiferenta pe cei care sustin aceste performante(cumparatorii de Renault).
Exista persoane care si-au platit reparatiile.Chiar pe un forum(asta sau masini) se incerca formarea unui grup care sa ii actioneze in instanta pe cei de la Renault. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
richie |
![]()
Post
#39
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(dcsiki @ May 6 2006, 12:21 PM) Intrebari pentru " richie " : Ce motorina ai folosit la acel 1,5 dCI/80 CP si de unde ? Si daca am inteles eu simptomele initiale au fost : aprindere becuri pe bord la acceleratii bruste ? Nu utilizez eu masina....o utilizeaza cumnatul meu. (Eu doar i-am facut cadou ratele la leasing ![]() In general foloseste motorina de la petrom, pentru ca ii este cel mai la indemana. Dar, l-a intrebat pe cel care i-a preluat masina daca exista posibilitatea sa fie din cauza combustibilului, iar respectivul a negat. A zis ca nu conteaza ce folosesti....problema apare independent de combustibilul folosit. Simptomele initiale au fost porniri din ce in ce mai greoaie la cald. Abia pe urma au inceput sa se aprinda martorii la accelerari mai bruste..... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ar fi chiar culmea sa-ti zica de motorina de la Petrom ca nu e buna.
Problema e de la pompa de injectie ca n-au facut-o ei calumea. Pana la urma si romanii fac pompe de injectie pentru tractoare si camioane si n-au mai fost atatea probleme. E drept, mult mai primitive fata de pompele pentru dci, dar daca nu esti in stare sa faci bine un lucru mai avansat mai bine ramai la ala primitiv si fiabil. Si eu n-am auzit de tractoristi sa-si puna problema motorinei sau daca are sau nu pamant in ea. |
--------------------
.
.
.
|
|
padre |
![]()
Post
#41
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@richie
Ce darnic esti ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Glumesc off-topic. Intrebarea mea este, motorul de pe Clio 1.5 dCi este acelasi cu cel de pe Megane? Dar pompa de injectie? E posibil sa apara aceeasi problema si la Megane? |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
hebron |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Conteaza sa fie alta pompa de motorina. La Laguna este sigur alta pompa, la Megane nu stiu.
|
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
richie |
![]()
Post
#43
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
@padre:
![]() ![]() ![]() Ontopic....s-ar putea ca la megane sa fie totusi alta pompa. Motorul este identic, dar la Megane n-am auzit sa fi aparut vreodata problema. Cand voi merge sa ridic Clio de la service (cu putin noroc vineri sau sambata) voi intreba, sa-mi satisfac curiozitatea. Si mie si voua. @hebron: La Laguna e clar alta pompa, dar e si alt motor....pe cel de 1.9 nu am auzit pana acum sa apara acest gen de probleme cu alimentarea. Indiferent ca e montat pe Laguna, Megane sau Nissan....sau pe ce-o mai fi el montat. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Motoarele de 1.9 au pompa Bosch,iar cele de 1.5 au Delphi.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
richie |
![]()
Post
#45
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Se pare ca ...Meridian Vest nu se dezminte....
Astazi, dupa ce au facut o data constatarea......cica au constatat ca pompa n-are nimic. De vina sunt de fapt doar doua injectoare.... In concluzie...se curatza rezervorul, conductele si se inlocuieste filtrul de motorina (operatiuni care se fac contra cost, 3.5 mil) si se inlocuiesc cele doua injectoare pe garantie. No comment |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
javaguru |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 7 December 04 ![]() |
QUOTE(richie @ May 9 2006, 05:46 PM) Se pare ca ...Meridian Vest nu se dezminte.... Astazi, dupa ce au facut o data constatarea......cica au constatat ca pompa n-are nimic. De vina sunt de fapt doar doua injectoare.... In concluzie...se curatza rezervorul, conductele si se inlocuieste filtrul de motorina (operatiuni care se fac contra cost, 3.5 mil) si se inlocuiesc cele doua injectoare pe garantie. No comment Deci mult zgomot pentru nimic, nu trebuie sa va bazati pe ceea ce spune orice mecanic ce isi da importanta, inainte sa ii faca o diagnosticare completa. Mecanicii destepti sunt cei care spun ""cauzele ar putea fi multe, lasati masina pt o verificare si va informam imediat ce terminam ca sa nu vorbim doar pe baza unor presupuneri". Oricum sunt multmit ca probema respectiva NU s-a intors ![]() |
-------------------- clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
|
|
richie |
![]()
Post
#47
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai...primul diagnostic mi l-au dat dupa diagnosticare!!! Cel putin asa se laudau. Si mai si ziceau ca....au mai avut probleme cu nu stiu cate....bla bla. Acu...nu stiu ce sa zic. Imi e putin teama ca...Renault Romania sa nu fi facut vreo smecherie cu service-ul...sau chiar service-ul in sine sa fi facut o smecherie....si sa faca doar...minimul necesar ca masina sa mai meearga....un timp.
Oare sa ne asteptam prin toamna sa o mai plimb prin service? |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
adryan |
![]() ![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Aceste probleme exista si la clio bicorp II?Pentru ca eu am unul cumparat second hand din 2002 care are 115.000 km si merge perfect.
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Nici mie nu prea imi venea sa cred ca a reaparut problema cu pompa de injectie de inalta presiune. Eu consider ca turbodieselurile din momentul asta sunt de fiabilitate comparabila intre marci (vw, renault, ford etc)
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Teoretic asa ar trebui sa fie,furnizurii fiind cam aceeasi pt pompe,turbine.Practica ne omoara(in ce priveste Renault,sigur):pompa la Clio,intercooler la Nissan Xtrail.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
richie |
![]()
Post
#51
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Concluzii dupa ce am trecut pe la service:
Renault Romania a hotarat: Se schimba doar doua injectoare blocate pe deschis, se vor curata rezervorul si conductele si se va inlocui filtrul de motorina, deoarece, pilitura de metal, DESI EXISTENTA!!! nu are dimensiuni mai mari de 1mmp. Ceea ce inseamna ca, pompa de injectie nu este INCA suficient de uzata pentru a fi inlocuita. Concluzia mea: F**k Renault Romania. In halul asta se poarta cu clientii??? Ii mai lasa inca vreo 10.000 km ....ca eu nu cred ca va rezista mai mult pompa...pentru a face ceea ce trebuia sa faca acum???? Deoarece nu sunt un om care sa aiba resursele psihice sau timpul necesar sa se "balacareasca" cu renault romania....am ajuns la concluzia ca, dupa ce termin leasingurile celor doua masini....nu mai vreau sa aud de ei. Voi testa si altii...in speranta ca voi gasi unii mai seriosi. |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Cat mai ai garantie?
E nesimtire curata modul in care te trateaza! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
richie |
![]()
Post
#53
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Mai are garantie pana in martie....
Oricum...rectific ce-am zis anterior. La Clio nu mai asteptam sa termin leasingul. O sa-l achit probabil integral la primavara, pentru ca acum pierd exagerat de mult....si o vand. E intradevar nesimtire....problema e ca nu sunt singurul din cate se pare....O alta problema e ca..nici ei nu sunt singurii ![]() |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
themadman |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
37.500 am fost sa schimb uleiul (fac schimb la 7.500 km).
i-am spus mecanicului ca uneori mai tuseste la pornire motorul adica porneste un pic ciudat. teste si reparatii.... injectorul nr 2 schimbat. asta dupa ce la revizie la 30k am schimbat injectorul nr 1. ![]() |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
stroe |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 11 October 05 ![]() |
QUOTE(richie @ May 9 2006, 10:29 PM) Concluzii dupa ce am trecut pe la service: Renault Romania a hotarat: Se schimba doar doua injectoare blocate pe deschis, se vor curata rezervorul si conductele si se va inlocui filtrul de motorina, deoarece, pilitura de metal, DESI EXISTENTA!!! nu are dimensiuni mai mari de 1mmp. Ceea ce inseamna ca, pompa de injectie nu este INCA suficient de uzata pentru a fi inlocuita. Intrebare: la problema asta am vazut ca pana acum solutia era schimbarea conducte/rezervor si se ajungea la 170 milioane. Acum vad ca doar se curata. Scuze daca fac vreo confuzie, dar cred ca asta e cosmarul oricarui posespr de dci. |
--------------------
DACIA
1310
- CT-34-MLV
|
|
dragos clio&astra |
![]()
Post
#56
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 7 January 06 ![]() |
Mie cand mi-au inlocuit sistemul,mi-au spus ca operatiunea ar fi costat cam 2000e.
Acum ar conta in decizia shimbarii pompei,dimensiunea piliturii!!!! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004 1.5dci Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
|
|
Chrome |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
@richie:
1. pilitura are dimensiunea de 1mmp. Asta inseamna un micrometru patrat, un milimetru patrat sau cum? 2. "E intradevar nesimtire....problema e ca nu sunt singurul din cate se pare....O alta problema e ca..nici ei nu sunt singurii..." partea cu nici ei nu sunt singurii se refera ca mai sunt si alti producatori in aceeasi situatie? Mai multe detalii te rog. Si putin off-topic cred ca Renault cam aplica principiul din formula 1 unde un motor trebuie sa reziste aprox. 400 de km. Daca tine prea mult nu e bun. Asa ca au ceva subansamble cu aceeasi specificatie. Pana dupa garantie si apoi va asteptam in service ![]() |
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
QUOTE(ciprian burlacu @ May 7 2006, 02:21 PM) Pe forumul daciaclub, dupa cum a indicat clolegul nostru BASU, se fac referiri pertinente (mai ales de catre un moderator, DFA) la Legea 449/2003 privind vanzarile produselor si garantiile asociate acestora. Astfel, aceasta lege, la cap.2, art.5, 6, precizeaza in ce conditii produsele livrate sunt conforme cu contractul de vanzare-cumparare si, in cazul pb cu pilitura de fier care duce la stricarea pompei de injectie, este evident ca noi, consumatorii, nu putem cunoaste in mod rezonabil lipsa de conformitate a materialelor furnizate de Renault. In acest caz este vorba despre un viciu/defect ascuns de fabricatie, care se remediaza pe cheltuiala producatorului, chiar daca produsul vandut nu se mai afla in perioada de garantie! In conditiile in care reviziile au fost efectuate la service-uri Renault si pompa de injectie este cea originala, orice comisie tehnica de expertiza neutra va da dreptate consumatorului, reparatia urmand a fi suportata de Renault Romania. Problema este ca Legea 449/2003 intra in vigoare la data de 01 Ianuarie 2007 !!! Si cum legea nu este retroactiva, nu poti sa te folosesti pana atunci de prevederile ei, care se vor aplica produselor achizitionate dupa 01 Ianuarie 2007. Asa ca pana atunci, inca mergem cu HG 394/995. |
--------------------
----
----
---- ---
|
|
CGB |
![]()
Post
#59
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
azi, pe la 9 dimineata, am trimis un mail la vocea clientului Renault, in care ceream lamuriri cu privire la problemele cauzate de pompa de injectie (adica, ce s-ar intampla daca m-as confrunta cu aceasta belea, mai ales ca masina nu mai este in garantie).
surprinzator, acum 10 minute am primit un telefon de la Renault Romania. o domnisoara s-a chinuit sa ma lamureasca (si ii multumesc pentru efort) in legatura cu problema semnalata. insa n-a reusit mare lucru ![]() mi-a zis ceva de genul: pana nu va confruntati cu aceasta problema nu avem de unde sa stim ce trebuie facut, pentru ca nu stim ce anume a generat problema. trebuie facuta o expertiza tehnica intr-un service autorizat Renault...bla bla bla...bla bla bla...si apoi in urma rezultatului se vor lua masuri....bla bla bla. am intrebat :"dar cei care s-au confruntat cu aceasta problema cum au scos-o la capat pana la urma?" raspuns :nu stiu, pentru asta trebuie sa va adresati departamentului tehnic. va pot da o lista cu serviceuri autorizate Renault si mergeti acolo si va lamuresc ei, ptr ca s-au mai confruntat cu aceste probleme. voi v-ati lamurit??? ca io tot in ceata sint ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai te asteptai de la o gagica dintr-asta care nu stie de unde se deschide capota motorului ca sa-ti explice tie ce si cum in problema injectiei?
Oricum va doresc la toti sa aveti pompe bune si sa nu aveti probleme cu pilitura din circuit. Dute la service si intreaba, da la unul la care lucreaza mecanici, nu de-alde Zombie. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 18:13 |