Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
TER |
![]()
Post
#481
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|||
aleksanders |
![]()
Post
#482
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
stai calm ca eu bag numai de la omv si dupa 30 000 (perioada la care schimb eu filtru de motorina) filtrul este imbacsit destul de rau si o data mecanicul mi-a aratat ca aveam si apa in el... - pentru o pastrare mai indelungata mai exista si varianta de a purja periodic filtrul...
|
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
DMP |
![]()
Post
#483
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#484
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Pai un filtru din cate stiu eu, daca e neschimbat de multa vreme se imbacseste si nu mai lasa sa circule ce e util prin el. Alte daune nu stiu sa se provoace de la neinlocuirea filtrului de motorina.
Apropos, toata lumea vorbeste despre purjarea filtrului de motorina, ce inseamna de fapt operatiunea asta ? |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
DMP |
![]()
Post
#486
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Inseamna ca, daca filtrul e prevazut cu orificiu pentru purjare, dai drumul la orificiul respectiv, curge ce e in filtru (motorina + apa
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#487
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
@ TER cum se manifesta problema? masina pornea greu doar la rece ?
Si daca o porneai dupa ce s-a incalzit motorul, tot greu pornea ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
TER |
![]()
Post
#488
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
QUOTE(Costi.88 @ 31 Jan 2012, 21:49) @ TER cum se manifesta problema? masina pornea greu doar la rece ? Si daca o porneai dupa ce s-a incalzit motorul, tot greu pornea ? Bine ca m-ai intrebat, ca oricum vroiam sa vin cu un update*. Ca sa-ti raspund, masina porneste greu doar la rece (cateodata) iar odata pornita si incalzita porneste la sfert de cheie. *ieri, la -14 grade de-abia de-abia a pornit si azi dimineata, la -19 grade a luat-o imediat, 1-2 secunde la automat si a pornit. Habar n-am ce cauzeaza comportamentul asta ciudat. This post has been edited by TER: 1 Feb 2012, 09:29 |
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#489
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
simptomele care le descrii seamana izbitor de mult ce ce problema am avut eu. Tot asa, pornea greu la rece (3-4 chei lungi) si odata incalzita pornea fara nici un stres. Era senzorul de turatie de pe volant prafuit. L-am demontat, l-am sters cu o carpa de praf. S-a rezolvat problema, acum porneste normal. Daca vrei sa il cureti, iti explic procedura. El e usor de curatat, dar e mai greu de ajuns la el.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
TER |
![]()
Post
#490
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
Chiar te rog sa-mi explici procedura; din ce spui tu, oricum n-are cum sa strice. Doar ca daca e greu de ajuns pe-acolo, va ramane pentru cand se incalzeste.
|
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#491
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Ce urmeaza sa postez eu zic ca nu e offtopic, daca senzorul de turatie este murdar, ECU nu mai comanda injectia.
Partea mai dificila este sa ajungi la senzor. La o privire atenta de sus in jos, se poate observa senzorul printre furtunele de aer (de la turbo la intercooler si de la intercooler la admisie), prins prin 2 suruburi pe blocul motor imediat deasupra coroanei volantului. Pentru a ajunge la senzor trebuie demontate urmatoarele: carcasa filtru de aer, baterie, armatura metalica din jurul bateriei (pe armatura mai sunt fixate releul de bujii si ECU, acestea pur si simplu se demufeaza) si conductele de aer. Odata demontate aceste repere, accesul la senzor este unul decent si se poate lucra usor. Suruburile care tin senzorul fixat se desfac cu o cheie fixa de 10 (merge doar cheie fixa, o tubulara sau pipa nu merg deoarece in acea zona vine un furtun cabluri prins pe carcasa cutiei de viteze iar distanta de la capul surubului la acel furtun este mai mica de 2 cm). Atentie la scoaterea suruburilor sa nu scape. Senzorul se demufeaza si se curata capul metalic al acestuia, cu o carpa usor inmuiata in diluant. Apoi se monteaza la loc toate reperele in ordine inversa. Eu cand am remufat toate elementele electrice am dat si cu spray de contacte la pini, asta ca sa fiu sigur ca nu sunt intreruperi. Mie mi-a luat 4 ore toata distractia, dar cu mentiunea: 1 ora si jumatate m-am chinuit sa desfac senzorul fara sa demontez toate aceste elemente; am reusit cu greu sa desfac surubul din fata, dar cel din spate nu am avut nici o sansa. In orice pozitie asezam cheia, nu puteam sa o misc nici un sfert de tura, de fiecare data ma loveam de ceva: termostat, carcasa cutie de viteze, termoplonjor... Tin sa mentionez ca eu am motor de 82 de cai, Euro 3. Vad ca tu ai de 85 de cai care este Euro 4. Din ce stiu o diferenta intre ele ar fi conducta de la turbo la intercooler care la tine este metalica. La mine e de plastic. Oricum senzorul este montat exact in aceeasi pozitie ca la mine. Succes! ![]() This post has been edited by Costi.88: 1 Feb 2012, 23:36 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#492
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE daca senzorul de turatie este murdar, ECU nu mai comanda injectia. Cu alte cuvinte daca senzorul de turatie este murdar, sau cel de la axa cu came are pb (are 2 senzori de pozitie dCi-ul asta) ECU nu stie momentul cand sa deschida injectoarele si a sincronizeze pompa de inalta presiune. DAR mai este ceva la diesel-urile astea. Daca cumva este sarita cureaua de distributie un dinte (am intalnit caz) pistoanele NU lovesc in supape insa nu se sincronizeaza pompa de inalta presiune cu pozitia pistonului astfel incat senzorul de presiune detecteaza presiune prea mare in rampa si trimite inapoi pe retur, pentru ca ECU nu deschide injectorul la timp. @ TER daca masina porneste greu doar la rece, tu ai verificat bujiile incandescente? This post has been edited by bubu782001: 1 Feb 2012, 23:50 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
TER |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
@Costi.88: mersi de explicatii, sigur ramane pentru luna iulie ( la cate is de miscat pe-acolo oricum ma va prinde si augustul pe mine
![]() @bubu782001: asa cum am scris in primul meu post de-aici, bujiile au fost verificate, gasit 2 arse si inlocuite ![]() l.e.: azi, la -23 grade Celsius a pornit foarte bine, o singura cheie scurta; sper sa nu mai am probleme. This post has been edited by TER: 2 Feb 2012, 09:37 |
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|
claudiu.manda |
![]()
Post
#494
|
![]() Think green! Group: Members Posts: 369 Joined: 19 July 10 From: Bucharest ![]() |
TER: 62 KW sunt 84.3 CP, adica varianta comerciala Renault de 85 cai.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp 10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011 50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013 |
|
TER |
![]()
Post
#495
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 18 January 08 ![]() |
@claudiu.manda: posibil sa ai dreptate, vad ca se vehiculeaza mai multe idei pe net, dar daca-i asa, foarte bine. macar stiu si eu cum stau
![]() l.e. abia acum am observat ca in semnatura am scris ca-s 85 ![]() This post has been edited by TER: 2 Feb 2012, 10:56 |
--------------------
Renault
Symbol Dinamique 1.5 dCI 85 CP
2007 Mitocanul s-a născut jignit
|
|
Sergiu V |
![]()
Post
#496
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 February 12 ![]() |
Salutare.
Am un Renault 1,5 dci, 2006, 65cp. O data cu lasarea frigului , evident ,pornirea a inceput sa fie mai grea. I-am pus baterie noua insa fara nici un rezultat pozitiv. Pornirea tot greu se face. Drept urmare am lasat-o ieri in parcare la lucru dupa ce m-am chinuit sa o pornesc....sau mai bine zis m-a lasat ea pe mine:) Azi dimineata cand m-am reintors la lucru...surpriza....a pornit. Am verificat bujiile si se pare ca toate sunt functionale. Pusa pe tester , mecanicul, mi-a zis ca exista o eroare referitoare la regulatorul de presiune, pe care a si sters-o (eroarea nu a mai aparut dupa ce am oprit si repornit motorul) iar recomandarea acestuia este sa schimb filtrul de motorina. Vi se pare cunoscuta problema? Ma puteti ajuta cu un sfat? |
--------------------
Renault
Symbol
2006
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Despre regulatorul de presiune : http://www.reno.ro/Relanti-neregulat-motor-rece-t227706.html
Mie nu mi-a aparut nicio eroare pe tester despre regulator. Nu cred ca exista eroare fix pentru regulator, doar pentru presiune scazuta cred. La mine doar se vedea ca varia presiunea si turatia la ralanti, fara nicio eroare. Regulatorul e vreo 310-350 lei. Fa o diagnoza la o reprezentanta, sa stii sigur. Filtrul de motorina daca l-ai schimbat la fiecare 20000km si daca ai bagat motorina de la statii ok nu e problema. |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Mircea08 |
![]()
Post
#498
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 1 September 08 ![]() |
QUOTE(Sergiu V @ 7 Feb 2012, 19:44) Salutare. Am un Renault 1,5 dci, 2006, 65cp. O data cu lasarea frigului , evident ,pornirea a inceput sa fie mai grea. I-am pus baterie noua insa fara nici un rezultat pozitiv. Pornirea tot greu se face. Drept urmare am lasat-o ieri in parcare la lucru dupa ce m-am chinuit sa o pornesc....sau mai bine zis m-a lasat ea pe mine:) Azi dimineata cand m-am reintors la lucru...surpriza....a pornit. Am verificat bujiile si se pare ca toate sunt functionale. Pusa pe tester , mecanicul, mi-a zis ca exista o eroare referitoare la regulatorul de presiune, pe care a si sters-o (eroarea nu a mai aparut dupa ce am oprit si repornit motorul) iar recomandarea acestuia este sa schimb filtrul de motorina. Vi se pare cunoscuta problema? Ma puteti ajuta cu un sfat? Am avut aceeasi problema...pornea cand voia, nu conta daca motorul era cald sau rece. Pe calculator a aparut o eroare la pompa de injectie/inalta presiune, practic a indicat o presiune la pornire de 1.3 bari in loc de peste 300. Initial s-a aplicat solutie de curatare, conform "procedurilor Renault", dar problema a revenit dupa 200 de km (doua zile mai tarziu). Am schimbat pompa, care are inclus si regulatorul de presiune. Acum merge. Sunt curios cat va merge. (1.5 dci, 2008, aprox 35.000 km). Pret pompa + manopera aproximativ 2000 lei, service reprezentanta, acoperit de garantia extinsa. |
--------------------
Renault
Symbol
2008, dci, 85 CP Drive safe!
|
|
crisolro |
![]()
Post
#499
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Sunt in service pr. schimb distributie si tocmai a aparut un domn caruia ii porneste un pic mai greu Loganul dci (euro 3 - are ceva ani masina)
Are 280k km si prima problema pe parte de injectie: un singur injector ii da cam mult pe retur. Restul 3 sunt in parametri. Oare de unde a alimentat in toti astia 280k km? Ca nici ulei 2T n-a pus in motorina ... Doar norocos? ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Poate a alimentat numai din statii cu motorina curata (Petrom nu intra in categoria asta). Sau poate a mai reparat injectoarele de cateva ori pana acum.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
crisolro |
![]()
Post
#501
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu, nu reparase/schimbase nimic la injectie pana acum - de asta am si scris
![]() a alimentat doar din "comert" si a ocolit statiile colaboratoare, no-name etc. in rest, nimic deosebit gen ulei 2T in motorina, aditivi etc. |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Atunci a fost norocos
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
crisolro |
![]()
Post
#503
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
si a intetinut-o si exploatat-o CORECT
Mi s-a parut o veste buna in marea de posturi negativiste si ingrijorari |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
ionita123 |
![]()
Post
#504
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 8 March 09 ![]() |
Laurentziu83:
Am inteles clar cum sta problema cu adaugarea uleiului 2T in motorina la dci-ul de 1,5 litri. Eu am un dci de 105 cai fabricat in iulie 2008 pe un megane II, masina fiind cumparata de noua cu injectie Bosch. Azi mi-am luat doi aditivi de la Liqui moly: unul ptr. lubricitatea pompei de motorina Diesel Schmier cod 5122 si unul ptr. a preveni cristalizarea parafinei fließ-fit K cod 1878. Pe primul l-am pus ca o alternativa la folosirea uleiului 2T in vederea ungerii pompei de motorina. Pe ultimul l-am luat intrucat iarna trecuta mi-a facut un fum alb care s-a lasat sub masina ca un nor si care greu s-a disipat la pornire intr-o zi si cei de la reprezentanta mi-au spus ca este din cauza parafinei. Avand 40 litri de motorina in rezervor, am pus respectand proportiile indicate pe flacoane de producator, respectiv 75 ml din aditivul ptr ungerea pompei (150 ml ptr. 80 litri de combustibil) si tot atat din aditivul antiinghet, desi era recomandat sa fie folositi 150 ml la 50 litri de carburant. Folosesc numai motorina alto55 de la rompetrol deci nu pun motorina din surse dubioase. Te rog sa imi spui: 1.Intrucat spui ca ai experienta cu dci-urile, spune-mi crezi ca am facut bine punand cei doi aditivi? Am vazut pe etichete ca ambele produse contin petrol nafta si nu mai mentioneaza ca ar mai avea si alte substante specifice actiunii descrise la fiecare. Chiar organoleptic arata la fel adica contin petrol transparent. 2.Daca pui un singur aditiv adaugi o anumita cantitate de petrol in motorina dar daca pui si al doilea aditiv tot conform dozajului recomandat de producator nu iti creste prea mult cantitatea de petrol din motorina? Ideea e ca fiecare face alta treaba si are proprietatile lui dar ma gandesc nu e prea mare cantitatea de aditiv daca pun din amandoua odata? Multumesc. |
--------------------
renault
megane II
2008 lux privilege 1.5 105cp
- NT 72 MAN
|
|
Meister |
![]()
Post
#505
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Cine se pricepe la masini, vreau sa inteleg si eu ce se intampla cand porneste masina doar cu spray (sau tractata)!!! Cum functioneaza pornitul asta. Si daca pe perioada iernii daca o pornesc doar cu spray atunci cand e rece la ce sa ma astept in viitorul apropiat/indepartat.
Problema: De la sf. lui 2011, mereu cand se face frig pornirea la rece e o loterie. Daca o las 2-3 ore in pace sau trece noaptea cu temperaturi sub 0, atunci stiu sigur ca nu porneste. Daca sint cateva grade peste 0 am sanse mari sa porneasca. Cum bag spray sau o trag 10m intr-a doua, porneste. Am fost la nu stiu cate service-uri si le-am eliminat pe rand: injectoare, filtru motorina, bujii, baterie, volanta. A mai ramas pompa care unii zic ca ar trebui sa o schimb prima, ca nu mai tine presiunea. Evident ca nu am 3000 de lei sa o schimb si nu-mi garanteaza nimeni ca asta e solutia. Avand in vedere ca de la primul simptom in noiembrie anul trecut pana luna trecuta a pornit la prima cheie, doar prin intercalarea unei supape de sens intre rezervor si para de amorsare. Am fost si la un "expert" in pompe si injectoare, un turc de pe autogara Filaret care mi-a spus direct ca atunci cand porneste din cand in cand, total aleatoriu, e de la calculatorul masinii. Asta ar costa cat toata masina! Dar cand bagi spray-ul nu mai zice calculatorul nimic? Nu mai zice pompa nimic? La urmatorul salariu cred ca o sa schimb distributia, ca tot mai am putin pana la 120k km, desi mira-m-as sa fie de la asta ca masina merge brici, ca in prima zi, odata pornita. 1.5dCi 2006 Alimentat numai OMV si Petrom. 1 sg data in 2011 am bagat un duralube la un rezervor (n-as vrea sa cred ca de aici au pornit belele). This post has been edited by Meister: 10 Dec 2012, 19:15 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Foarte rau ca ai schimbat injectoare fara sa faci o diagnoza sa aflii daca pompa mai este in parametri. Sau daca ai facut diagnoza si ai aflat ca pompa nu mai tine presiunea, atunci in primul rand pompa de injectie trebuia schimbata. In situatia ta, cu injectoare noi si pompa sub semnul intrebarii, este posibil sa ti se strice din nou injectoarele (daca pompa produce pilitura -- ai verificat daca e pilitura in filtru de motorina?).
Cel mai probabil nu are legatura calculatorul motorului (ECU) cu problemele tale, faptul ca atunci cand a venit frigul nu iti mai porneste inseamna ca ai o problema la injectie. Si eu am trecut prin experienta injectoarelor stricate din cauza calitatii proaste a motorinei Petrom. Observ ca desi e arhicunoscuta ca fiind cu probleme, lumea se incapataneaza si alimenteaza tot de la Petrom, esenta miscarii. P.S.: Sunt pe forum diversi meseriasi in ale sistemelor de injectie 1.5 dci, ai putea sa mai ceri o parere si lor. This post has been edited by diesel_power: 10 Dec 2012, 19:26 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Meister |
![]()
Post
#507
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
M-am exprimat gresit, n-am schimbat injectoarele, doar au fost verificate prin diverse tehnici si au fost/sint ok. De schimbat am schimbat filtru de motorina, chipurile alea aftermarket de le foloseam eu la fiecare 20-30k n-ar fi compatibile, dar si cu cel original problema persista. De schimbat am schimbat componentele mai ieftine. Filtru de motorina stiu ca am taiat unul pe la inceput, cand aveam vreo 20k si nu avea mare lucru prin el. Ma refer la mizerie/apa, nu la pilitura. Nu stiu de ce ziceti voi ca motorina la Petrom sau OMV e nashpa. Doar ca e e mai ieftina cu cativa bani? Da de aia de la Lukoil ce sa mai spunem? Intamplator lucrez la Petrom de cativa ani si pot certifica ca de cand au venit austriecii si au retehnologizat toata rafinaria si tot procesul pana la pompa, eliminand interventia/eroarea umana (adaosuri de apa si alte shmenarii), sint indeplinite niste standarde de calitate.
Si chiar daca ar fi pilitura, de ce la rece? Si de ce nu mereu? Daca n-as depinde de masina in fiecare zi, as desface-o sa ma uit in ea. Tuturialul ala de pe youtube pare destul de usor de urmat. Adica mai mult decat sa stric ce pot sa fac. Am inteles ca pot sa stric mai multe daca folosesc spray-ul in mod regulat, dar si aici am tot citit cazuri pe forumuri cand s-a folosit spray-ul juma de an fara consecinte. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#508
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Meister un singur lucru sa NU mai faci: NU MAI TRAGE MASINA CA SA PORNEASCA. Poti sa rupi cureaua de distributie si ai facut praf tot motorul.
|
--------------------
.
.
.
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Si ca un off-topic, meister cand mergi cu ea mai da-i si forja putin.
Legat de motorina de la lukoil, sunt patit. Am bagat vreo luna de la ei, si fara nicio exagerare, stateam la semafor odata si cum sunt mai maniac cu fiecare sunet pe care il scoate masina, am oprti radio si auzeam de la motor ca si cum se misca apa intr-o sticla de plastic si facea acel mic plosc. Nu stiam ce era si am zis hai ca o fi de la injectoare ceva, ii dau forja putin, si nimic. Pe urma un plin de la rompetrol/petrom nu mai stiu exact ca sunt fix una langa alta si liniste in masina. Zgomotul a disparut subit cum am dat la cheie. |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
Meister |
![]()
Post
#510
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Am devenit sclavul masinii. Dupa ce reusesc sa o pornesc cu spray pe timpul zilei tre sa o pornesc din ora in ora ca sa fiu sigur ca ajung seara la munca. Ce am mai observat este ca apar bule de aer pe returul de la filtru de motorina catre rezervor. E normal asa? Dau la para si iese bula din filtru, dupa care parca vrea sa ajunga inapoi tot in filtru. Am mai avut si anul trecut bule de aer pe turul de la filtru catre pompa de injectie si le-am eliminat prin intercalarea unei supape de sens intre para si rezervor. Si de atunci a pornit masina 1 an la prima cheie. O sa ma mai uit la garnitura de la senzorul de apa de la filtru, eventual sa mai intercalez o supapa de sens pe vreun tur/retur de la pompa sa fiu sigur ca nu mai scapa motorina pe undeva. Vreau sa mai reduc din cauze pana sa ajung la pompa aia nenorocita care am inteles ca noua, costa intre 1500 si 3600 de lei in functie de cat de originala e. Cf expertului de pe Cutitul de Argint (care am inteles ca nu-i chiar asa de expert pana la urma) la pompele astea noi nu prea ai ce sa repari ca nu au cap hidraulic sau alte piese schimbabile. El avea o pompa sh la 17 bulioane pe care vroia sa mi-o ofere.
PS: Vreau sa raspund si eu unor mesaje pe PM si primesc o eroare ca nu am un numar minim de posturi ca sa pot raspunde. Cate tre sa am? This post has been edited by Meister: 14 Dec 2012, 05:03 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 17:50 |