Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 17 18 19 20 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pregatirea clio-ului pt sezonul rece, iarna, ...ca se apropie

dil
post 20 Dec 2007, 19:34
Post #541


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




De obicei nu las sub jumate de rezervor (iarna).


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 21 Dec 2007, 09:53
Post #542


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




opa .. is cam la o linie sub juma (CB-ul indica cam 60% gol, mintea mea chiteste cam tot un 60% gol ... adica cam din toate datele reiese acelasi nivel) ... am sa alimentez azi .. spuneti-mi totusi ca in situatia asta nu au fost sanse mari sa faca apa aia in motorina


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 21 Dec 2007, 10:24
Post #543


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Stai linistit. E ok. Ideea e sa tii rezervorul peste jumate, daca scade putin sub nu e problema.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 22 Dec 2007, 16:55
Post #544


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Nu cumparati porcarie din aia de lichid pentru parbriz de iarna din Carrefour ( 6-7 RON - 5L). Mi-am luat teapa...astazi de dimineata am vrut sa curat parbrizul si dupa ce lichidul a fost pulverizat, a inghetat instantaneu! sad.gif Pe bidon scrie ca rezista si la temperaturi de -20 grade. mad.gif Termometrul arata -7 grade! sad.gif

P.S.: NU am combinat lichidul cu apa sau cu alte substante care ingheata de la 0 grade in jos! sad.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 22 Dec 2007, 18:31
Post #545


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




Winny din Cora.. 5 lei 5 litri.. tinut de 1 saptamana afara fara dop... juma de sticla, este foarte OK, foarte lichid tongue.gif ... cel mai bun este RainXpert dar costa si 20 lei- 5 litri smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 22 Dec 2007, 21:28
Post #546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




Tot ce-i la 5 l e ,zeama chioara' am luat ceva odata si mi-a facut parbrizul gras de ziceai ca l-am dat cu ulei a fost invatare de minte de atunci nu mai folosesc asa ceva ,e ceva foarte bun ,Prelix' se numeste la 1l si la 3 l se gaseste la supermarketurile mari si ceva de la 2+2 am luat odata dar este cam scump


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Dec 2007, 08:30
Post #547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Mai, e universal valabil ca solutiile 5 lei la 5 litri nu rezista la inghet, dar nu prea iti vine sa dai 30 de lei pe aceeasi cantitate si sa o consumi industrial in spatele unui camion, unde apa chioara e suficienta.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 23 Dec 2007, 09:35
Post #548


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




luat din Cora ceva de dezghetat ferestrele da' nu stiu cum ii zice si-i jos in masina (oricum nu winny ci celalat produs) ... e de -20 de grade
+
motorina euro 4 OMV

Dimineata: -10 grade in bord . Masina pleaca la prima cheie (nitzel mai lunguiatza), parbrizul spreyat s-a curatat si dezghetat imediat cu stergatoare plus jet lichid. NO PROBLEM!!!! Apropo, in 2 min. bordul arata doar -9 grade si termometrul de la piata moghioros vreo -6. Cine minte?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 7 Jan 2008, 11:35
Post #549


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




Din auzite, biggrin.gif nu ar fi sanatos sa se astepte cateva minute incalzirea motorului la pornire, dupa o perioada mai lunga de stationare, cica ar fi vorba de o ungere necorespunzatoare la ralanti, o ungere buna facandu-se doar in sarcina. Eu unu astept cateva minute bune la relanti pana se incalzeste putin o liniuta sau 2 m-am luat dupa tata, altii contrazic chestia asta excl.gif

Care e de fapt realitatea? Cum e mai bine?


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jan 2008, 11:41
Post #550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




1 minut. E suficient. Dieselul se incalzeste in 1000 de ani la relanti asa, mai mult se uzeaza ca merge mult la rece.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kr3atorU
post 7 Jan 2008, 14:12
Post #551


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 10 May 07
From: Alba Iulia, via Alexandria




Eu nu las motorul sa se incalzeasca nici macar un minut.
Cand eram la facultate ( aaaaaaaaaahhaaaa, ce vremuri rolleyes.gif ) si am discutat cu profi de la <fluide>, <chimie> si <organe> si am primit urmatoarea explicatie: uzura motoarelor este foarte accentuata la pornire, pentru ca ungerea este foarte proasta. La pornire mototul este rece, ca si uleiul (care are caracteristicile optime la o anumita temperatura), pana uleiul ajunge la temperatura optima, motorul este bine sa fie la o turatie mai mare (nu la relanti) care sa ii asigure o ungere oarecum optima. Si dupa cum a-ti invatat la dinamica fluidelor (parca in clasa a X-a sau a XI-a) motorul cu ardere interna are randament maxim pe anumita plaja de turatii, si este indicat sa il tii acolo, mai ales cand e rece. De exemplu eu am avut Dacia zambetul lui Iliescu, si la motorul ala randamentul maxim era intre 2800-3100 turatii/minut, iar eu am incercat sa respect foarte mult chestia asta, prin urmare, la 125k km, motorul respectiv mergea super bine, fara interventii asupra lui.
Deci, si cu Symbolul ma port tot asa.


--------------------
Renault Symbol phase 4 2007 Expression 1.4 8V | GPL
►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdj_ro
post 7 Jan 2008, 18:09
Post #552


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




@Kr3atorU

deci vrei sa spui ca tu tineai motorul de dacie la 2800-3100 de turatii cand era rece?pai din contra datorita faptului ca nu are ungerea la fel de buna la pornire nu este indicat sa-l accelerezi imediat si sa-l tii turat.
asta era la dacie oricum in cazul motoarelor noi nu mai constituie o problema daca stai mult cu el la relanti,atata timp cat uleiul din motor se afla intr-o stare buna motorul va avea ungere.


@dumiDude

parerea mea ca este suficient sa astepti 10 secunde pana se stabilizeaza turatia si apoi poti pleca de pe loc dar este indicat sa eviti acceleratiile bruste.


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 7 Jan 2008, 19:00
Post #553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




salve
cred ca pompa de ulei este actionata direct de la arborele cotit, deci presiunea dezvoltata de ea este direct proportionala cu turatia, si ca maglavaisul (uleiul rece), sa ajunga pe unde trebuie are nevoie de presiune. eu stiu ca se recomanda start motor si in primii km turatii moderate, in sarcina motorul ajunge mai repede la temperatura optima de funcționare.
cu stima
Adrian


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Jan 2008, 19:01
Post #554


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu stiu una si buna: cat e rece, nu sariti de 2500 de ture si nu lasati masina mult timp la relanti.
Cat e cald...nu mai conteaza.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kr3atorU
post 8 Jan 2008, 07:39
Post #555


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 10 May 07
From: Alba Iulia, via Alexandria




@sdj_ro,
ai dreptate, postul anterior l-am scris la servici si ma "bârâiau" niste colegi, cand este motorul rece il tin la turatii mai mici, dar mentin chestia ca nu il tin la relanti decat cat imi pun centura de siguranta.


--------------------
Renault Symbol phase 4 2007 Expression 1.4 8V | GPL
►Prietenii adevărați sunt ca stelele; nu-i vezi mereu, dar știi că mereu iți sunt alături.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sdj_ro
post 8 Jan 2008, 17:26
Post #556


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 25 February 07
From: Constanta




se pare ca usor usor ajungem la un consens,desi suntem cam off topic


--------------------
RENAULT/BMW CLIO SYMBOL/320D E90 2007 1.5 dci 70cp/2006 2.0 163cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 10 Jan 2008, 11:22
Post #557


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Cred ca toti am observat ca iarna la temperaturi -10 grade se porneste un pic mai greu si ralantiul imediat dupa pornire e de peste 1000 rpm. De treaba asta se ocupa ECU si asa este el programat. Cei mai mari specialisti in motoare -japonezii- au pentru diesel un ralanti de pornire de 1700-1800 de rpm pentru primele momente de functionare la pornirea la rece sub -5 grade. In acest timp ei recomanda sa nu porniti la drum pina nu scade putin turatia de ralanti si asta dureaza cam 2-3 minute functie de cit de frig este si chiar pina la 5-6 minute.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Jan 2008, 11:45
Post #558


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




A mea symboala porneste la 900 rpm fie vara fie iarna.Mi-am pus intrebarea daca e normal sau nu.Fara a avea un raspuns.Pe aceasta cale rog colegii de forum sa fie putin atenti la pornire si sa ma lumineze si pe mine. Multumesc anticipat!!!!


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 10 Jan 2008, 11:56
Post #559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Asa trebuie sa faca, turatia scade la 750 pe masura ce se incalzeste motorul.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 10 Jan 2008, 13:54
Post #560


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(sorinrs @ 10 Jan 2008, 12:22)
Cei mai mari specialisti in motoare -japonezii-

Aham. Pacat ca in mai toate sporturile cu motor pe 4 roti nu prea dau randament cei mai mari specialisti. wink.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 10 Jan 2008, 15:33
Post #561


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




Cand este sub 0 grade afara la mine sta cateva secunde sau 1 min nu am fost atent la turatia de 1000 apoi revine la normal 900 sau 800 nu am cum sa mi dau seama cat este exact biggrin.gif


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 10 Jan 2008, 16:08
Post #562


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




La mine cand sub sub -5 grade porneste la 1000 RPM si dupa ~1 minut scade la ~850 RPM.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex 19 USV
post 10 Jan 2008, 16:49
Post #563


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




salut, am si io o intrebare vreau sa schimb rotile sa imi pun de iarna si nu stiu daca imi incap, momentan am 175/65/r14 si vreau sa pun 195/50/r15, daca le pun, imi va atinge la virare?


--------------------
VW Golf mk1 Cabriolet - doamna 1988 Karmann
vw golf mk1 cabriolet 1.8 8v - B 37 GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Jan 2008, 16:55
Post #564


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai daca nu schimbi si jantele nu poti sa le montezi ... dar presupun ca stiai asta ... si nu o sa iti atinga (99% ca e ok).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 10 Jan 2008, 17:22
Post #565


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




+ ca dimensiunea e cam mare pentru anvelope de iarna.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 31 Aug 2010, 07:14
Post #566


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




salut

intrucat vine iarna, am hotarat sa iau 4 cauciucuri de iarna.

intrebarea mea este: se merita sa iau si alt set de jante (tabla)? acum am de aliaj, aluminiu, standardul de pe symbol.

dauneaza schimbarea cauciucurilor jantelor si implicit cauciucurilor (pe aceleasi jante)? adica, se deformeaza jantele? se strica? se uzeaza mai tare cauciucurile cand sunt scoase mai des de pe janta?


si inca ceva, am vazut un parametru numit "ET". nu stiu ce este si ce valoare ar trebui sa fie pentru mine...

eu am cauciucurile/jantele standard symbol: 175/65/R14.


multumesc anticipat.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 31 Aug 2010, 08:36
Post #567


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Parerea mea este ca daca pui cauciucurile de iarna pe jenti separate te scutesti de mersul la vulcanizare in fiecare an unde le dai jos pe cele de vara, le umflii pe cele de iarna, le echilibrezi si apoi in primavara repeti operatiunea invers.
Cam in doi ani iti amortizezi investitia pentu jentile pe care le vei folosi iarna.


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 31 Aug 2010, 08:38
Post #568


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




2 ani?

ca sa schimbi anvelopele costa cam 120 de ron ( am auzit de oameni care au schimbat si cu 50 )... nu vad cum iti amortizezi investitia in 2 ani...


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 31 Aug 2010, 08:38
Post #569


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




cum vine iarna?! este Vara astazi cel putin radmasa.gif
Pegas, revenind la intrebarea ta, se merita dar sa le iei de la dezmembrari , la dealer o janta orig e 2 mil jumate, eu am luat din vitan cu 1 mil, aproape la fel ca amea e de clio 2 fabricata in ro, are un profil de stacauciucul mai bombat, eu am symbol, janta era Noua cu abtipilt Rar pe ea, am luat-o pentru a avea tot asa cauciucuri de iarmna pe janta+ roata de rezerva care ramane cu cauciuc de iarna pe ea in portbagaj, adica am 6 roti acum, si un cauciuc de rezerva de vara, celalalt l-am dat la vulcanizare
Deci este Recomandat dar nu obligatoriu ca acele cauciucuri sda ramana pe jantele lor, se pastreaza mai bine, este recomandat sa schimbi si jentile odata cu cauciucurile de iarna dar nu obligatoriu
am doar 2 cauciucuri de iarna pe fata- din lipsa de finante

This post has been edited by mihai leu: 31 Aug 2010, 08:41


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 31 Aug 2010, 08:40
Post #570


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




ma uimiti... saptamana viitoare cand ajung prin bucuresti o sa dau o fuga neaparat prin autovit...


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 17 18 19 20 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 07:55
Dacia