MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!
![]() ![]() ![]() |
MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!
sorin1983 |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.639 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|||
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#92
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Daca au desfacut motorul este clar ca in primul rand ar trebui verificat din punct de vedere mecanic.
Dar nu ne-ai spus ce anume au verificat pana acum. Eu inclin sa cred ca este o problema pe partea de alimentare cu combustibil (s-a verificat presiunea daca este corespunzatoare?) care poate implica mai multe elemente de la pompa, conducte si injectoare pana la conexiuni si senzori. Bineinteles ca pot fi si alte cauze dar pana nu facem o lista cu ce s-a verificat si este sigur OK nu facem decat sa discutam discutii si sa tot repetam ce s-a mai zis. Taiem de pe lista - asa zisul motoras pas cu pas (care este denumirea corecta? pt ca acolo la clapeta de acceleratie sunt 2 elemente de control : senzorul de pozitie al clapetei care este un potentiometru si valva de control a aerului la ralanti, poate asta e). - filtrul de benzina - MAP senzor - bujiile Asa ca asteptam detalii. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#93
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Masina a fost facuta bucati, de la senzori la injectie la conductele de alimentare pana la rezervor. Pusa pe tester, masurati tot senzorii, etc - din moment ce nu mi-au luat bani pe manopera pentru ca nu mi-au rezolvat problema ma gandesc ca au masurat si fisele, era in interesul lor. O sa intreb oricum.
Mi s-a recomandat sa schimb pompa de benzina. 450 de lei doar pompa, zici ca am Maybach. Noroc ca mai am si Focusul ca altfel eram pieton. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
EDC_cip |
![]()
Post
#94
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 3 May 08 ![]() |
QUOTE(BV87FFF @ 27 Jan 2012, 21:04) Masina a fost facuta bucati, de la senzori la injectie la conductele de alimentare pana la rezervor. Pusa pe tester, masurati tot senzorii, etc - din moment ce nu mi-au luat bani pe manopera pentru ca nu mi-au rezolvat problema ma gandesc ca au masurat si fisele, era in interesul lor. O sa intreb oricum. Mi s-a recomandat sa schimb pompa de benzina. 450 de lei doar pompa, zici ca am Maybach. Noroc ca mai am si Focusul ca altfel eram pieton. sal sati zic si problema ea sa zicem ca e cam la fel ca la tine mie mi se intampla doar iarna la pornire dimineatza, pornea greu dadeam la automat.. mult, statea relantiu la 1700 2000 si in mers is pe loc, la pornire la fel am schimbat amandoua sonde landa, buji, filtru de benzina, masurat pompa de benzina, era la fel am testat cu un motoras de relati la fel aceiasi chestie, ia venit prin cap la un inginer si mai zis sa schimb toate garniturile de la admisie si de la corpu clape vro 6 sau 7 garnituri, si acuma numi vine sa cred cum pornesc dimineatza la prima cheie si imi sta turat la 1000 mie .. parca as avea un motor nou ![]() ps: mentionez ca eu de 3 ierni ma chinuiam cu masina dimineatza This post has been edited by EDC_cip: 27 Jan 2012, 21:54 |
--------------------
Renault
Megane
- NT-87-CIP
2001
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#95
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
S-a rezolvat. Defectul a fost pe partea de alimentare, era un T fisurat, nu stiu inca ce si cum. Revin in weekend cu mai multe detalii si cu poze.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#96
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Uite asa arata piesa care mi-a scos peri albi:
43800145.jpg Un brat era fisurat, cand motorul era rece mergea ok iar cand se incalzea motorul mufa se dilata si cred ca imi dadea benzina pe afara, asa se explica si consumul de Hummer pe care il observasem in ultima perioada. Costa extraordinar de mult, un leu. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#97
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Azi am luat prima data masina dupa ce am adus-o din service. Nu, nu merge.
Acum face alte rahaturi, mi-a murit motorul in mers, relantiul sta la 1500 de ture cu motorul cald, merge intrerupt. Mai am 5 masini in zona, 3 dintre ele la fel de vechi dar nici una nu mi-a facut asa probleme. Probabil o sa o duc la reprezentanta si in mod cert cand e reparata ii fac vant, nu mai vreau asa ceva. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
EDC_cip |
![]()
Post
#98
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 3 May 08 ![]() |
incearca cu garniuturile mie imi merge perfect .. de cand leam schimbat ca tragea aer fals
|
--------------------
Renault
Megane
- NT-87-CIP
2001
|
|
mad toz |
![]()
Post
#99
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma ce rezolvari s-au gasit pentru intreruperile la accelerare?
Masina este un megane clasic 1,6 16v, si intreruperile se manifesta doar dupa ce masina merge mult. Problema pare a fi de la ceva care se dilata si afecteaza acceleratia. S-a curatat corpul clapeta si nici o imbunatatire. |
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
Salutare tuturor,
Problema mea se muleaza oarecum pe ce se vorbeste pe aici si poate ma puteti ajuta si pe mine. Am un Megane din 2001 1.6 16V. L-am pregatit pentru o excursie la mare din Baia-Mare (inlocuit filtre, ulei, tester, verificat frane, incarcat clima, etc). Toate bune si frumoase am ajuns la mare fara nici o problema. Intr-o zi am hotarat sa vizitez Constanta. Am circulat cu masina in oras (caldura mare , AC pornit) si la un moment dat a inceput sa dea rateuri in mers (se aprindea indicatorul stop, cel cu un motoras cu scris stop in el si acelasi indicator dar sub turometru), dar fiind in viteza pornea din nou. Toat asa a facut figuri pe o portiune de 1 Km si la un semafor s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Ii dadeam la automat si nu o lua, parca nu avea benzina (rezervorul full). Am incercat sa vad daca pompa functioneaza si cand puneam contactul se auzea. Am intrat sub masina, am zguduit filtrul de benzina si a pornit la fix. Super am zis, am mers la reprezentanta si l-am schimbat. L-a intoarcere pe autostrazi nici o problema pana la Curtea de Arges in fata manastirii cand iarasi s-a oprit si nu a mai luat-o. Mentionez ca era f cald, bara la bara si AC. Dupa 20 min a luat-o singura. Am fost acolo la Dacia service si i-am dat un tester; rezultatul NICI O EROARE. Am plecat din Curtea de Arges pana in primul sat cand iarasi s-a oprit. 30 min racire porneste la sfert de cheie. Facut Transfagarasan si venit pana aproape de Baia-Mare fara nici o problema cand la niste cozi +caldura+AC iarasi a apucat-o. Mentionez ca inainte de a se opri face figurile descrise in al 2-lea paragraf. Problema cu aprinsul indicatorilor si opritul in mers dupa care porneste din nou (este in viteza si o da peste cap) apare si cand trec peste denivelari sau gropi mari cu viteza mai mare. Din ce am mai discutat am aflat ca este posibil sa fie sorbul de la pompa infundat, pompa slabita sau mizerie in rezervor (nu conta cata benzina am rezervor, cand o apuca o lua naiba). Astept parerile vostre. Sper sa o pot rezolva si sa o marit ca deja ma enerveaza figurile astea de reno. Multumesc si scuze pentru "scrisoarea a III-a". |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
musca_turbata |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 June 12 ![]() |
Deci am un megane classic 1.6 din 98 cu aceiasi problema .... numai porneste la prima cheie decat la a 3-a 4-a , banuiesc ca problema ar fii senzorul de turatie dupa cutie sau filtrul de benzina desii filtul l.am schimbat cum ceva timp .... revenind la marea problema cu intreruptul pe care o am si eu, inca nu i.am dat de cap.... la mine se intrerupe cand dau in gropi mai tare sau atunci cand o bruschez la plecare dupa loc
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1998
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Las-o pornită pe loc și începe să miști de mufe (în special mufa de la ecu) și relee (am pățit eu cu releul de la pompa de benzină, când te sprijineai de cutia aia se oprea motorul și avea și în mers opriri scurte). Senzorul de turație, mai întâi curăță-l (capătul care vine spre volantă și mufa). Ar fi bine să inspectezi toate mufele și să le cureți cu spray de contacte.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Diesel87 |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 April 13 ![]() |
Ciudata problema dar se intampla f des... Daca masina e pe acceleratie cu r. Variabila atunci cauta acea rez. Sau potentiometru dai cu spray de curatat sau degripant lasa asa o zi la uscat si incearca din nou pe urma... Daca tot asa e verifica senzorul de pe volanta dal jos curatal bine si dai in mers si pe volanta cu spray ...
Mai o problema se poate sa fie si sonda lambda sa faca figuri din cand in cand la ce benzina buna avem e normal daca la plecari si la schimbari face figuri e posibil.... Motorul la demaraje si la plecari scoate putin mai multe noxe va rog sa ma corectati daca gresesc incearca sa schimbi sonda lambda ... Vezi si debimetrul totusi poate e obosit... Ito irez sicces si astept raspuns daca ai reusit sa remediezi situatia |
--------------------
Remault
Laguna Nevada
- 78
1996 Nevada
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#104
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(gxg50 @ 16 Sep 2011, 11:10) Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ? <span class='edit'>16 Sep 2011, 11:11:</span> Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ? se manifesta si la rece,dar aerul aspirat are alta concentratie de oxigensi de aici alt amestec.... Mury85,sper ca nu ai vandut masina,eu zic ca era o masa cu contact imperfect. This post has been edited by bundy220: 7 May 2013, 11:20 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
gxg50 |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 January 10 ![]() |
La motorul 1,6 16v daca e problema la un cilindru, se afuma o bujie cand motorul elte foarte cald si incepe sa mearga neregulat, in trei cilindrii, cate supape trebuiesc schimbate? Stie cineva cam cat ar costa schimbarea unor supape arse?
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 1,5 DCi EDC
|
|
espacern |
![]()
Post
#106
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Supapa costa 20 lei.
Dar trebuie demontata chiuloasa si refacut scaunul/scaunele=10 lei per supapa Apoi trebuie garnitura chiuloasa noua si distributie schimbata=100+200 lei. Adica se aduna...un pic. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gxg50 |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 January 10 ![]() |
Multumesc pentru raspuns! Acum mai trebuie sa gasesc in Calarasi un service serios cu preturi rezonabile. Daca poate cineva sa-mi recomande un service in Calarasi, multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 1,5 DCi EDC
|
|
licy19 |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 23 January 13 ![]() |
buna,mi tremura masina la relantiu, motoru si chiar schimbatoru de viteza, am pus buji noi, filtru benzina, am pus testarul si mia dat un injector pe care lam dat jos si lam curatat am curatat si motorasul pas cu pas nu mai stiu ce sa i fac, masina este un reno megan 1 motor 1.6, 16V, din 99 am verificat bobinele si nu este nici una crapata, cand este rece motoru imi tremura mai tare dupa aceea se mai domolesc trepidatile ajutati-ma
|
--------------------
renault
megan
2005, renault megan 2
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Verifica racordurile de aer sa nu fie vreunul crapat sau spart
|
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
- B 666 BIG
GT 205TCe 2009
|
|
licy19 |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 23 January 13 ![]() |
si cam ce rocorduri trebuie sa verific, ceva poze aveti?
|
--------------------
renault
megan
2005, renault megan 2
|
|
Mury85 |
![]()
Post
#111
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 July 12 ![]() |
Salutare tuturor,
Dupa nenumarate vizite in service-uri un domn foarte priceput mi-a depistat problema care imi cauza oprirea in timpul mersului si pornitul greu dimineata..... releele de la pompa de benzina nu faceau contact si se incalzeau provocand nealimentarea cu curent a pompei de benzina. Cost total 100 Ron (piese + manopera). Releele se gasesc intr-o cutie prinsa pe aripa in partea dreapta. Cand miscai de ele se oprea motorul. Pentru cei care s-au mai intalnit cu aceasta problema sa verificati in timp ce motorul este pornit daca miscand de relee se opreste motorul. Piese schimbate pana la identificarea defectului: pompa benzina (cea veche o fac cadou la cine doreste), senzor volanta (cred), curatare o multime de alti senzori si mufe. Drumuri bune va doresc. |
--------------------
Renault
Megane
- MM-07-JTI
2001 Classic
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#112
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
S-a decis al meu Megane 1.6 16v sa ingroase randurile celor cu probleme. S-a stricat inchiderea centralizata, s-a desincronizat cheia, etc.
Dupa anularea imobilizatorului au inceput insa problemele: relanti instabil si goluri de putere la turatii mici, totul aleator. Apas acceleratia, nimic, o apas pana in fund, mai sta vrei 2-4-5 secunde dupa care sesizeaza ca pedala e la pamant si se accelereaza puternic. Curios e ca peste 3000 de ture nu se manifesta problema, trage constant si cu spor pana in limitare. Am observat doua chestii dupa immo off: 1. Masina trage mai bine ca inainte. SAU 2. S-a scazut turatia la care injectia taie alimentarea 3. Becul la benzina nu se mai aprinde la 80 km ramasi, ci la 50. Sunt 100% sigur de chestia asta. Exclud bobinele, bujiile si filtrele dar am in vedere trei posibile defecte: 1. Garniturile de la galeria de admisie. Am schimbat saraciile astea acum doi ani pentru ca o lua relanti razna cand era motorul rece. Au tinut fix un an ... 150 de lei aruncati pe geam, acum le trag un silicon termic si amin. 2. Catalizator infundat. Am patit ceva asemanator pe un Passat VR5. 3. ECU? Ceva idei? Lunea viitoare ajung in service si din experientele trecute parca n-as mai vrea sa cumpar o masina de dezmembrat ca sa fac un motor simplu pe benzina sa mearga. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Vorbeste cu cel care ti-a facut immo off sa nu cumva sa iti fi scris alt soft si verifica si contactele de la calculator sa nu fie cumva oxidate sau sa fi indoit vreun pin sau sa fi rupt vreun fir cand ai umblat la calculator. E posibil sa gasesti un pin rupt la calculator, sa nu te sperii e pinul de la immo si de obicei dupa ce se face immo off se rupe pinul ala (sau se taie firul) pentru a nu se recoda calculatorul.
This post has been edited by BigDaddyAdy: 12 May 2015, 08:52 |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
- B 666 BIG
GT 205TCe 2009
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#114
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
El spune ca nu e alt soft. Eu spun ca masina se comporta diferit. La calculator nu e nimic oxidat, asta am verificat prima data cand nu am mai putut porni masina.
Mi-e ca ma pun aia in service sa schimb tot motorul si dupa o luna de bani cheltuiti imi spun ca e de la calculator. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 12:33 |