Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!

sorin1983
post 26 Jan 2012, 15:37
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.639
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




Cred ca ar trebui sa se uite si pe la supape... degeaba schimbi toti senzorii daca problema e din motor.


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 26 Jan 2012, 20:02
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Daca au desfacut motorul este clar ca in primul rand ar trebui verificat din punct de vedere mecanic.
Dar nu ne-ai spus ce anume au verificat pana acum.
Eu inclin sa cred ca este o problema pe partea de alimentare cu combustibil (s-a verificat presiunea daca este corespunzatoare?) care poate implica mai multe elemente de la pompa, conducte si injectoare pana la conexiuni si senzori.

Bineinteles ca pot fi si alte cauze dar pana nu facem o lista cu ce s-a verificat si este sigur OK nu facem decat sa discutam discutii si sa tot repetam ce s-a mai zis.

Taiem de pe lista

- asa zisul motoras pas cu pas (care este denumirea corecta? pt ca acolo la clapeta de acceleratie sunt 2 elemente de control : senzorul de pozitie al clapetei care este un potentiometru si valva de control a aerului la ralanti, poate asta e).
- filtrul de benzina
- MAP senzor
- bujiile

Asa ca asteptam detalii.



--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 27 Jan 2012, 20:04
Post #93


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Masina a fost facuta bucati, de la senzori la injectie la conductele de alimentare pana la rezervor. Pusa pe tester, masurati tot senzorii, etc - din moment ce nu mi-au luat bani pe manopera pentru ca nu mi-au rezolvat problema ma gandesc ca au masurat si fisele, era in interesul lor. O sa intreb oricum.

Mi s-a recomandat sa schimb pompa de benzina. 450 de lei doar pompa, zici ca am Maybach. Noroc ca mai am si Focusul ca altfel eram pieton.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EDC_cip
post 27 Jan 2012, 21:49
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 3 May 08




QUOTE(BV87FFF @ 27 Jan 2012, 21:04)
Masina a fost facuta bucati, de la senzori la injectie la conductele de alimentare pana la rezervor. Pusa pe tester, masurati tot senzorii, etc - din moment ce nu mi-au luat bani pe manopera pentru ca nu mi-au rezolvat problema ma gandesc ca au masurat si fisele, era in interesul lor. O sa intreb oricum.

Mi s-a recomandat sa schimb pompa de benzina. 450 de lei doar pompa, zici ca am Maybach. Noroc ca mai am si Focusul ca altfel eram pieton.
*




sal sati zic si problema ea sa zicem ca e cam la fel ca la tine mie mi se intampla doar iarna la pornire dimineatza, pornea greu dadeam la automat.. mult, statea relantiu la 1700 2000 si in mers is pe loc, la pornire la fel am schimbat amandoua sonde landa, buji, filtru de benzina, masurat pompa de benzina, era la fel am testat cu un motoras de relati la fel aceiasi chestie, ia venit prin cap la un inginer si mai zis sa schimb toate garniturile de la admisie si de la corpu clape vro 6 sau 7 garnituri, si acuma numi vine sa cred cum pornesc dimineatza la prima cheie si imi sta turat la 1000 mie .. parca as avea un motor nou biggrin.gif si totusi am 200 000 km 1,6 16 v..

ps: mentionez ca eu de 3 ierni ma chinuiam cu masina dimineatza

This post has been edited by EDC_cip: 27 Jan 2012, 21:54


--------------------
Renault Megane - NT-87-CIP 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 1 Feb 2012, 21:45
Post #95


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




S-a rezolvat. Defectul a fost pe partea de alimentare, era un T fisurat, nu stiu inca ce si cum. Revin in weekend cu mai multe detalii si cu poze.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 15 Feb 2012, 15:19
Post #96


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Uite asa arata piesa care mi-a scos peri albi:
43800145.jpg

Un brat era fisurat, cand motorul era rece mergea ok iar cand se incalzea motorul mufa se dilata si cred ca imi dadea benzina pe afara, asa se explica si consumul de Hummer pe care il observasem in ultima perioada.

Costa extraordinar de mult, un leu.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 3 Mar 2012, 20:09
Post #97


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Azi am luat prima data masina dupa ce am adus-o din service. Nu, nu merge.
Acum face alte rahaturi, mi-a murit motorul in mers, relantiul sta la 1500 de ture cu motorul cald, merge intrerupt.

Mai am 5 masini in zona, 3 dintre ele la fel de vechi dar nici una nu mi-a facut asa probleme. Probabil o sa o duc la reprezentanta si in mod cert cand e reparata ii fac vant, nu mai vreau asa ceva.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EDC_cip
post 4 Mar 2012, 12:17
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 3 May 08




incearca cu garniuturile mie imi merge perfect .. de cand leam schimbat ca tragea aer fals


--------------------
Renault Megane - NT-87-CIP 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 6 Aug 2012, 02:59
Post #99


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Pana la urma ce rezolvari s-au gasit pentru intreruperile la accelerare?
Masina este un megane clasic 1,6 16v, si intreruperile se manifesta doar dupa ce masina merge mult.
Problema pare a fi de la ceva care se dilata si afecteaza acceleratia. S-a curatat corpul clapeta si nici o imbunatatire.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mury85
post 6 Aug 2012, 11:36
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 10 July 12




Salutare tuturor,

Problema mea se muleaza oarecum pe ce se vorbeste pe aici si poate ma puteti ajuta si pe mine.
Am un Megane din 2001 1.6 16V. L-am pregatit pentru o excursie la mare din Baia-Mare (inlocuit filtre, ulei, tester, verificat frane, incarcat clima, etc). Toate bune si frumoase am ajuns la mare fara nici o problema.
Intr-o zi am hotarat sa vizitez Constanta. Am circulat cu masina in oras (caldura mare , AC pornit) si la un moment dat a inceput sa dea rateuri in mers (se aprindea indicatorul stop, cel cu un motoras cu scris stop in el si acelasi indicator dar sub turometru), dar fiind in viteza pornea din nou. Toat asa a facut figuri pe o portiune de 1 Km si la un semafor s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Ii dadeam la automat si nu o lua, parca nu avea benzina (rezervorul full). Am incercat sa vad daca pompa functioneaza si cand puneam contactul se auzea. Am intrat sub masina, am zguduit filtrul de benzina si a pornit la fix. Super am zis, am mers la reprezentanta si l-am schimbat.
L-a intoarcere pe autostrazi nici o problema pana la Curtea de Arges in fata manastirii cand iarasi s-a oprit si nu a mai luat-o. Mentionez ca era f cald, bara la bara si AC. Dupa 20 min a luat-o singura. Am fost acolo la Dacia service si i-am dat un tester; rezultatul NICI O EROARE. Am plecat din Curtea de Arges pana in primul sat cand iarasi s-a oprit. 30 min racire porneste la sfert de cheie. Facut Transfagarasan si venit pana aproape de Baia-Mare fara nici o problema cand la niste cozi +caldura+AC iarasi a apucat-o. Mentionez ca inainte de a se opri face figurile descrise in al 2-lea paragraf.
Problema cu aprinsul indicatorilor si opritul in mers dupa care porneste din nou (este in viteza si o da peste cap) apare si cand trec peste denivelari sau gropi mari cu viteza mai mare.
Din ce am mai discutat am aflat ca este posibil sa fie sorbul de la pompa infundat, pompa slabita sau mizerie in rezervor (nu conta cata benzina am rezervor, cand o apuca o lua naiba).
Astept parerile vostre. Sper sa o pot rezolva si sa o marit ca deja ma enerveaza figurile astea de reno.
Multumesc si scuze pentru "scrisoarea a III-a".


--------------------
Renault Megane - MM-07-JTI 2001 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musca_turbata
post 21 Apr 2013, 09:08
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 June 12




Deci am un megane classic 1.6 din 98 cu aceiasi problema .... numai porneste la prima cheie decat la a 3-a 4-a , banuiesc ca problema ar fii senzorul de turatie dupa cutie sau filtrul de benzina desii filtul l.am schimbat cum ceva timp .... revenind la marea problema cu intreruptul pe care o am si eu, inca nu i.am dat de cap.... la mine se intrerupe cand dau in gropi mai tare sau atunci cand o bruschez la plecare dupa loc sad.gif inca nu am descoperit ce poate avea si nici la sevice nu am depistat nimic. Am citit majoritatea comentariilor si mi.am facut o idee dar vad ca nimeni inca nu a dat un diagnostic precis. Tind sa cred ca este ceva electronic din moment ce se intrerupe numai la socuri, ori o mufa ceva, ori din panoul cu sigurante ori la calculator sau cine stie ce senzori nu sunt bine fixati si de la soc se intrerupe ....


--------------------
Renault Megane 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 21 Apr 2013, 13:52
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Las-o pornită pe loc și începe să miști de mufe (în special mufa de la ecu) și relee (am pățit eu cu releul de la pompa de benzină, când te sprijineai de cutia aia se oprea motorul și avea și în mers opriri scurte). Senzorul de turație, mai întâi curăță-l (capătul care vine spre volantă și mufa). Ar fi bine să inspectezi toate mufele și să le cureți cu spray de contacte.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diesel87
post 27 Apr 2013, 15:22
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 April 13




Ciudata problema dar se intampla f des... Daca masina e pe acceleratie cu r. Variabila atunci cauta acea rez. Sau potentiometru dai cu spray de curatat sau degripant lasa asa o zi la uscat si incearca din nou pe urma... Daca tot asa e verifica senzorul de pe volanta dal jos curatal bine si dai in mers si pe volanta cu spray ...
Mai o problema se poate sa fie si sonda lambda sa faca figuri din cand in cand la ce benzina buna avem e normal daca la plecari si la schimbari face figuri e posibil.... Motorul la demaraje si la plecari scoate putin mai multe noxe va rog sa ma corectati daca gresesc incearca sa schimbi sonda lambda ... Vezi si debimetrul totusi poate e obosit... Ito irez sicces si astept raspuns daca ai reusit sa remediezi situatia


--------------------
Remault Laguna Nevada - 78 1996 Nevada
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 7 May 2013, 11:19
Post #104





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(gxg50 @ 16 Sep 2011, 11:10)
Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ?

<span class='edit'>16 Sep 2011, 11:11:</span>
Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ?
*


se manifesta si la rece,dar aerul aspirat are alta concentratie de oxigensi de aici alt amestec....

Mury85,sper ca nu ai vandut masina,eu zic ca era o masa cu contact imperfect.

This post has been edited by bundy220: 7 May 2013, 11:20


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxg50
post 26 Jul 2013, 19:51
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 27 January 10




La motorul 1,6 16v daca e problema la un cilindru, se afuma o bujie cand motorul elte foarte cald si incepe sa mearga neregulat, in trei cilindrii, cate supape trebuiesc schimbate? Stie cineva cam cat ar costa schimbarea unor supape arse?


--------------------
Renault Kadjar 2016 1,5 DCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Jul 2013, 19:56
Post #106


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Supapa costa 20 lei.
Dar trebuie demontata chiuloasa si refacut scaunul/scaunele=10 lei per supapa
Apoi trebuie garnitura chiuloasa noua si distributie schimbata=100+200 lei.
Adica se aduna...un pic.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxg50
post 27 Jul 2013, 10:19
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 27 January 10




Multumesc pentru raspuns! Acum mai trebuie sa gasesc in Calarasi un service serios cu preturi rezonabile. Daca poate cineva sa-mi recomande un service in Calarasi, multumesc anticipat.


--------------------
Renault Kadjar 2016 1,5 DCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
licy19
post 7 Feb 2014, 15:07
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 23 January 13




buna,mi tremura masina la relantiu, motoru si chiar schimbatoru de viteza, am pus buji noi, filtru benzina, am pus testarul si mia dat un injector pe care lam dat jos si lam curatat am curatat si motorasul pas cu pas nu mai stiu ce sa i fac, masina este un reno megan 1 motor 1.6, 16V, din 99 am verificat bobinele si nu este nici una crapata, cand este rece motoru imi tremura mai tare dupa aceea se mai domolesc trepidatile ajutati-ma


--------------------
renault megan 2005, renault megan 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 7 Feb 2014, 21:53
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Verifica racordurile de aer sa nu fie vreunul crapat sau spart


--------------------
Renault Laguna III Coupe - B 666 BIG GT 205TCe 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
licy19
post 8 Feb 2014, 15:27
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 23 January 13




si cam ce rocorduri trebuie sa verific, ceva poze aveti?


--------------------
renault megan 2005, renault megan 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mury85
post 12 Feb 2014, 15:14
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 10 July 12




Salutare tuturor,

Dupa nenumarate vizite in service-uri un domn foarte priceput mi-a depistat problema care imi cauza oprirea in timpul mersului si pornitul greu dimineata..... releele de la pompa de benzina nu faceau contact si se incalzeau provocand nealimentarea cu curent a pompei de benzina.
Cost total 100 Ron (piese + manopera).
Releele se gasesc intr-o cutie prinsa pe aripa in partea dreapta. Cand miscai de ele se oprea motorul.
Pentru cei care s-au mai intalnit cu aceasta problema sa verificati in timp ce motorul este pornit daca miscand de relee se opreste motorul.
Piese schimbate pana la identificarea defectului: pompa benzina (cea veche o fac cadou la cine doreste), senzor volanta (cred), curatare o multime de alti senzori si mufe.
Drumuri bune va doresc.


--------------------
Renault Megane - MM-07-JTI 2001 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 11 May 2015, 21:55
Post #112


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




S-a decis al meu Megane 1.6 16v sa ingroase randurile celor cu probleme. S-a stricat inchiderea centralizata, s-a desincronizat cheia, etc.

Dupa anularea imobilizatorului au inceput insa problemele: relanti instabil si goluri de putere la turatii mici, totul aleator. Apas acceleratia, nimic, o apas pana in fund, mai sta vrei 2-4-5 secunde dupa care sesizeaza ca pedala e la pamant si se accelereaza puternic. Curios e ca peste 3000 de ture nu se manifesta problema, trage constant si cu spor pana in limitare.

Am observat doua chestii dupa immo off:
1. Masina trage mai bine ca inainte. SAU
2. S-a scazut turatia la care injectia taie alimentarea
3. Becul la benzina nu se mai aprinde la 80 km ramasi, ci la 50. Sunt 100% sigur de chestia asta.

Exclud bobinele, bujiile si filtrele dar am in vedere trei posibile defecte:
1. Garniturile de la galeria de admisie. Am schimbat saraciile astea acum doi ani pentru ca o lua relanti razna cand era motorul rece. Au tinut fix un an ... 150 de lei aruncati pe geam, acum le trag un silicon termic si amin.
2. Catalizator infundat. Am patit ceva asemanator pe un Passat VR5.
3. ECU?

Ceva idei? Lunea viitoare ajung in service si din experientele trecute parca n-as mai vrea sa cumpar o masina de dezmembrat ca sa fac un motor simplu pe benzina sa mearga.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 12 May 2015, 08:51
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Vorbeste cu cel care ti-a facut immo off sa nu cumva sa iti fi scris alt soft si verifica si contactele de la calculator sa nu fie cumva oxidate sau sa fi indoit vreun pin sau sa fi rupt vreun fir cand ai umblat la calculator. E posibil sa gasesti un pin rupt la calculator, sa nu te sperii e pinul de la immo si de obicei dupa ce se face immo off se rupe pinul ala (sau se taie firul) pentru a nu se recoda calculatorul.

This post has been edited by BigDaddyAdy: 12 May 2015, 08:52


--------------------
Renault Laguna III Coupe - B 666 BIG GT 205TCe 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 12 May 2015, 17:32
Post #114


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




El spune ca nu e alt soft. Eu spun ca masina se comporta diferit. La calculator nu e nimic oxidat, asta am verificat prima data cand nu am mai putut porni masina.

Mi-e ca ma pun aia in service sa schimb tot motorul si dupa o luna de bani cheltuiti imi spun ca e de la calculator.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 12:33
Dacia