Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!

Dan Boala
post 16 Nov 2005, 19:58
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 June 05




Eu cred totusi ca problema voastra este de la aprindere, motorul mergand in acele momente in 3 cilindi. Asta cam explica toate probleme pe care le intampinati voi. O alta posibilitate la care ma gandesc sant bobinele de inductie, care sant o problema frecventa la M1, chiar daca ati spus ca au fost verificate. Eu am patit cam acum o luna o duda: mi-a crapat una dintre ele cand ma intorceam in Bucuresti. A doua zi, dupa ce am schimbat-o mi-a verificat-o de curiozitate un coleg de-al meu, folosind o baterie si o bujie si surpriza : facea scanteie ... Marea problema la voi este faptul ca se manifesta aleator. Incercati eventual urmatoarea abordare: propuneti service-ului sa va schimbe temporar toate bobinele de inductie si vedeti cum se manifesta cateva zile. Eu cred ca vor colabora, mai ales ca va cunosc problemele si unii chiar vor sa le rezolve.


--------------------
Renault Megane Classic 2003, v. 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valibuzauro
post 16 Nov 2005, 21:28
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 11 September 05
From: Buzau




n-o sa vezi asa ceva de la vreun service
eventual daca le platesti... tongue.gif


--------------------
Laguna III Privilege 2008 2.0 dCi Full
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 26 Dec 2006, 10:49
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Am gasit rezolvarea, era mai simpla decat parea! Problema s-a rezolvat de la sine (fara umblat la motor), dupa 2 plinuri cu E-FIX de la Rompetrol. Masina mergea rau de tot (dadea in nas, relanti aiurea, putere mai deloc), imi facusem programare pentru curatat injectoarele si n-a mai fost cazul, pur si simplu benzina E-FIX a curatat toata injectia, zici ca e alt motor. Incercati cu incredere si vorbim dupa 500-1000 km.


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diego82
post 5 Aug 2010, 11:07
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 20 June 10




Am si eu o problema cu Megane-ul meu 2, 1.4 16V. Am cumparat-o la 160 000 km si am schimbat rezervorul de combustibil pentru ca fusese lovit si apoi lipit si incepuse sa se infiltreze benzina pe langa lipeala si mirosea a benzina si in masina. In fine, am schimbat rezervorul si dupa vreo 2-3 ore de la finalizarea operatiunii am plecat la drum in afara localitatii. dupa vreo 30 de km, intr-o panta am ramas cu masina acolo, nu mai tragea motorul deloc. Apsam acceleratia si imi scadea turatia, dar motorul nu murea ramanea la relanti. Fiind sambata nu mai era nimeni la service si m-am dus luni cu ea in service. La service nu aparea nici o eroare pe computer si nici nu mai facea masina asa. Am facut si o tura de vreo ora si ceva cu mecanicul si cu calculatorul conectat si nimic.
Am plecat si am sperat sa-mi faca iar ca sa vin exact cu problema la ei.

Vinerea urmatoare am plecat spre Brasov (din Focsani) si nu am avut nici o problema cu masina, tragea bine nu se intrerupea, totul ok. Sambata dimineata am plecat spre Fagaras (cu gandul sa urcam pe Transfagarasan). Dupa ce am trecut de Fagaras, aveam cam 110 km/h si am simtit o intrerupere scurta in mers, dupa care la cca. 3 secunde a inceput sa scada turatia si motorul nu mai tragea cu acceleratia apasata la fund. Am tot oprit pe dreapta, am lasat-o sa se odihneasca, dar dupa ce porneam si plecam dupa loc iar facea probleme. In bord nu se aprindea nimic.

Am hotarat sa ma intorc la Focsani (probleme tot drumul mi-a facut) si cand am ajuns pe la Tg Secuiesc (incepuse sa nu mai fie canicula afara, temperatura de afara scadea) masina a inceput sa-si revina si nu mai facea probleme. Mergea de parca nimic nu s-a intamplat.
Am fost luni la service si nimic nu aparea pe calculator. M-am suit singur in masina, m-am dus pana la Tecuci si la intoarcere a inceput sa faca iar probleme (afara canicula). Am sunat la service imediat si mi-au zis sa ma chinui sa ajung cu ea asa la ei fara sa opresc motorul. Am ajuns la ei si surpriza, pe calculator nu aparea nici o eroare cu toate ca masina nu mergea cum trebuie. A inceput mecanicul sa o ambaleze la 6000 rot/min si cand ridica piciorul de pe acceleratie turatia scadea si murea motorul.
Au pus manometrul pe instalatie si au constatat ca pompa de benzina nu baga presiune. au scos pompa au curatat-o si au montat-o la loc. Nu mi-a mai facut probleme (nici nu am iesit din oras pana acum), dar mi-au recomandat sa ma gandesc la inlocuirea pompei de benzina.
Chestia care mi se pare ciudata mie este de ce face asa numai cand e cald afara??
Si alta chestie ciudata este de ce trebuie sa ramana presiunea de cca 3 bari in instalatie dupa ce opresti motorul? Eu stiu ca si atunci cand schimbi filtrul de benzina e recomandat sa lasi masina vreo 10 min cu motorul oprit ca sa scada presiunea din instalatie si sa poti schimba filtrul fara sa te faci numai benzina (benzina aflata sub presiune).

Daca a mai patit cineva ceva asemanator sau daca poate cineva sa-si dea cu parerea m-ar ajuta foarte mult! Nu as investi aprox 200 euro in pompa de benzina si sa nu fie de le ea..

Multumesc mult si scuze daca v-am plictisit!


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.4 16V - VN 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sand manxxx
post 31 Aug 2010, 00:24
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 29 August 10




cam aceeasi treaba am avut-o si eu , aproape identica
daca stii unde sunt bujiile stii si unde sunt bobinele , desfale toate suruburile(4) si ridicale putin , daca nu se aude tacanit usor , e dusa bobina , daca se aude , bine le poti insuruba la loc ,
eu asa am facut si am schimbat una
si merge ca glontul
apropo ..........nu spalati motorul , e un MOFT inutil , mai bine sters usor
intra apa pe acolo si se duc bobinele si e cam scum p sa le schimbi
da ca nu stii mai vb si-ti zic pas cu pas cum sa faci


--------------------
renault megane clasic 2003 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 21 Sep 2010, 12:14
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




vezi ca ii sectiunea de Megane 1. Incearca la megane 2, poate au patit altii la fel ca tine.

Mult noroc


--------------------
Renault Megane - AR-97-SAB 1.6 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 21 Sep 2010, 13:13
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Pompa de benzina sa raceste daca ai benzina. Daca fostul proietar mergea cu masina mai mult pe rosu,automat pompa a avut de suferit.


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alyn79
post 23 Sep 2010, 18:37
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 3 October 07




salut baieti. de ceva vreme ma confrunt si eu cu aceeasi problema. la peste 4000 de ture da in nas, dar si la turatii mici prin oras. la service, pe calculator mi-a gasit sonda lambda defecta, am inlocuit-o. la fel merge. apoi filtrul de benzina. nici o schimbare. benzina alto 100 de rompetrol si aditiv dura lube. nimik. nici mecanicii nu stiu de unde e. sa-i dau foc si sa-mi iau banii pe casco sau sa astept un sfat de la voi?

23 Sep 2010, 18:49:
am uitat sa mentionez ca am schimbat si bujiile si bobinele. uneori, la ralanti, dupa o ora de mers, da rateuri ca de bobina arsa. sa fie de la bobine? dar cum imi dau seama care e defecta daca ea nu face asa mereu? blink.gif

This post has been edited by alyn79: 23 Sep 2010, 18:49


--------------------
renault megane 1, 1.6, 16v 2002, geamuri e, a.c.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorman
post 23 Sep 2010, 19:12
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 27 May 08




Servus! S-ar putea sa nu se potrivesca la tine dar incer sa-ti dau o sugestie. Acum cativa ani am avut o problema asemanatoare la o dacia supernova cu motor de reno. Aceleasi simtome; scaderi de putere in sarcina la inceput, iar mai apoi nici nu mai puteam pleca de pe loc. Am mers la service, schimbat bujii, fise, curatat injectoare, verificat una, alta, dar degeaba se scarpinau mecanicii in cap si dadeau sugestii...nimic si pace. Intr-un final am incercat sa umblu pe la pompa din revervor,caci credeam ca nu ii vine destula benzina, si am constatat ca returul era infundat. A trebuit sa schimb toata conducta de retur de sub masina iar dupa asta totul a fost ok. Deci verifica rezervorul, sa nu ai sorbul infundat si vezi daca vine benzina pe retur cand motorul este pornit


--------------------
renault laguna coupe 2.0T 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alyn79
post 24 Sep 2010, 07:03
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 3 October 07




la renault mi-au verificat pompa de benzina si au zis ca e ok. au pus un manometru pe ea si s-au tot plimbat. deci sigur nu e nici de acolo.


--------------------
renault megane 1, 1.6, 16v 2002, geamuri e, a.c.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 24 Sep 2010, 08:17
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




Ceau. Si eu am avut aceeasi problema si cauza a fost bobina din capul bujiei. Eu am avut 1 arsa pe care am schimbat-o. Ceea ce mi s-a parut ciudat a fost faptul ca pe computer nu a dat nicio eroare si totusi a fost defecta. Testul s-a facut prin scoaterea conexiunii de la fiecare bobina in parte si observarea efectului. Daca vei cauta pe acest forum, sigur vei gasi modalitatea de testare.

Bafta si spune-ne cauza dupa identificare!


--------------------
Renault Megane - AR-97-SAB 1.6 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sab0tag3
post 8 Oct 2010, 16:48
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 October 10




Salutare stimati forumisti,

subscriu si eu cu amaraciune la problema mai sus discutata.
E vorba despre masina prietenei mele, masina care are aceleasi simptome descrise de voi: relanti scazut, la accelerare lenta se tureaza bine, iar la accelerare brusca motorul tremura si da sa moara.
Am preluat problema din motivul arhicunoscut, n-am incredere in "profesionistii" de la service. Nu contest ca prin service-uri si reprezentante or fi si oameni competenti, dar culmea e ca nu dai de ei cand ai nevoie.
In posturile urmatoare voi tine un fel de log file cu ordinea verificarilor efecuate pt depistarea defectului.
Defectul a debutat rapid de pe o zi pe alta. Azi lasa masina in perfecta stare, maine dimineata cand o porneste masina merge prost.
Ca referinta folosesc manualul service pt parametrii componentelor electrice.
Am schimbat filtrul de benzina - o imbunatatire nesemnificativa a situatiei, deci nici un rezultat concludent.
Debitmetrul de aer, impropriu spus debitmetru deoarece la Megane este un senzor de presiune - ok
Potentiometrul de acceleratie - se incadreaza in parametrii si nu are abateri de rezistenta in timpul cursei, desi mecanic nu-l agreez.
Motorasul de relanti - l-am curatat, isi face treaba, nu are legatura cu mersul in turatie.
Bujiile - ok
Fisele - ok
Pompa de benzina - am testat-o doar la debit, pare ok
Filtrul de aer - ok
Senzorul de temperatura aer - ok
Senzorul de aprindere - ok (inca nu i-am verificat formele de unda ca mi-a fost lene sa car osciloscopul dupa mine)

Urmeaza sa verific
- bobinele, care sunt foarte probabil sa fie defecte, desi ma indoiesc deoarece am scos fisele una cate una si se simtea clar cand mergea in 3 pistoane (la mers in ture are simptom de mers in 3 pistoane)
- EGR (nu stiu daca are, trebuie sa ma documentez)
- supapa de vapori (evaporative purge canister solenoid)
- contactul de masa al motorului, aici am niste dubii, am vazut o problema similara pe un forum englezesc
- conductele de tur/retur
- sonda lambda (mult discutata si mult bahulita, pe care o schimba toti mecanicii fara sa se gandeasca la rolul ei)
- injectoarele
- supapa de presiune de pe linia de injectie ! (aici pun ! deoarece daca asta cedeaza presiunea pe linia de alimentare a injectoarelor fie e prea mare si omoara pompa, fie e prea scazuta, iar injectorul cel mai departat de ea nu mai furnizeaza cantitate suficienta de benzina si de aici simptomul de mers in 3 pistoane)
Daca am uitat vreun senzor va rog sa-mi amintiti biggrin.gif

In speranta ca nu v-am plictisit cu postul meu, astept pareri pro si contra.


--------------------
Renault Megane 1998 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sand manxxx
post 26 Oct 2010, 21:54
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 29 August 10




ai reusit sa rezolvi ceva ?
zi-mi te rog si mie ca si eu am cam aceleasi simptome
ms
o seara buna


--------------------
renault megane clasic 2003 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darius.ard.04
post 9 Sep 2011, 12:46
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 31 October 10




Am avut o problema asemanatoare la o Dacie veche si motivul a fost Strangularea unui furtun de benzina ce venea din rezervor si mergea catre pompa de benzina.

O alta posibila cauza este exfolierea aceluiasi furtun in interiorul sau (din cauza ca este vechi sau de proasta calitate, benzina il "corodeaza") , astfel comportandu-se ca o supapa, se micsoreaza debitul de benzina care trece prin el.

Merita sa il verifici, eventual sa il schimbi ca nu este f scump.


--------------------
Renault Megane 1 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
latzi_b
post 11 Sep 2011, 11:01
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 September 11




Verifica umezeala dintre bujii si bobina!


--------------------
renault megane 1 - MM 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 12 Sep 2011, 08:02
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




am avut si eu probleme cu turatie instabila la relanti - alimentam cu benzina de la rompetrol in vremea aceea si mi se parea destul de buna pentru o vreme insa cand alimentam de la o anumita benzinarie aveam simptome de innec al motorului cand puneam frana iar de cateva ori char mi-a murit motorul cand puneam frana si trageam si de volan sa fac curba...daca bagam efix de-aia scumpa torcea ca o pisica si tragea ca o masina sport... de o vreme am trecut pe mol si merge impecabil relantiul...nu se compara cu efixul ala cu cifra octanica mare dar e stabila si merge bine...un amic cu laguna 2 avea o teorie despre anumite moatoare care se impaca bine cu anumite tipuri de benzina...cred ca trebe gasita benzina cea mai pe placul motorului ...


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 12 Sep 2011, 13:14
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




Am si eu problema asta..de 20000km...nu am reusit sa ii dau de cap,am schimbat bobinele si bujiile...fise nu avem pe megane 1 1.6 16v,bobinele intra direct pe bujie.


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianmitea
post 12 Sep 2011, 15:57
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 21 October 10
From: Sibiu




soluti am cautat si eu pentru turatia varibila la relantiu singura problema la motoarel 1.6 16v de care se plange multa lume vad, dar am obsevat atunci cand bag o benzina buna nu din romania merge ok. Eu cred ca benzina e de vina in aceasta situatie nu cred ca ar fi neaparat ceva defect doar daca e vorba de acele variati de turatie de 100 rot/m. La variati mai mari (de genul mers in 3 pistoane)vsigur nu merge ceva bine o bobina. bujie sau chiar injector etc.

This post has been edited by iulianmitea: 12 Sep 2011, 16:02


--------------------
reault megan - SB 06 UCG 2001
Megane 1 ph 2 an 2001 1.6 16v 135000+ km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxg50
post 16 Sep 2011, 08:30
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 27 January 10




Problema cu relantiu o am si eu. Masina merge bine cand afara este racoare, cand este canicula si motorul cald turatia scade la 500 rot/s si masina nu mai are putere. Am constatat ca de fiecare data cand am probleme cu turatia de vina este bujia din aceiasi pozitie, care se afuma. Dupa ce schimb bujia afumata masina merge bine un timp pana cand iar se incalzeste foarte tare ( canicula, trafic aglomerat) si problema reapare. Daca verific bujiile tot cea din pozitia 3 este afumata. Pe calculator nu apare nimic defect, bobinele sunt bune ce poate fi de vina ?


--------------------
Renault Kadjar 2016 1,5 DCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Sep 2011, 10:01
Post #80


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(gxg50 @ 16 Sep 2011, 08:30)
ce poate fi de vina ?

O supapa care nu inchide bine?
Un test de compresie ar elucida problema.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gxg50
post 16 Sep 2011, 11:10
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 27 January 10




Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ?

16 Sep 2011, 11:11:
Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ?

This post has been edited by gxg50: 16 Sep 2011, 11:11


--------------------
Renault Kadjar 2016 1,5 DCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 26 Sep 2011, 08:12
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




A gasit cineva solutii cu pornirea grea...?Ma ajuta si pe mine?Dimineata cand este frig porneste greu (3-4cheie)si cand porneste merge foarte ciudat motorul


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 26 Sep 2011, 19:34
Post #83


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Diesel cu benzina sunt ca marul si para dar la o problema asemanatoare la masina pe motorina s-a dovedit a fi EGR defect. Ma gandesc pe aceleasi simtome (mers constant, pierderi de putere scurte dar sesizabile) initial asa cum au spus si colegii un contact imperfect dar l-am scos din schema.

Apropo de turatia aia de 500rpm si la mine se manifesta dar am bagat de la omv si a disparut manifestarea. benzina de la OMv este aceeasi cu benzina Petrom ?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuswk
post 9 Nov 2011, 21:47
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 13 January 10
From: Azuga




Am un megane 2 din 2004,benzina 1.4,de un timp la accelerare si decelerare se simte ca si cum accelerarea /decelerarea se face in doua trepte.La test apare defect unitate comanda clapeta acceleratie pozitia 1-2.Am schimbat clapeta ,pedala de acceleratie,dar problema persista.Unde sa fie problema?

Multumesc


--------------------
renault CAPTUR 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 11 Jan 2012, 23:21
Post #85


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Ma alatur si eu celor cu probleme de relanti.

Pe 10 decembrie am schimbat captorul (senzorul de presiune pe galeria de admisie), problema semnalata prin martor aprins in bord. Acelasi senzor a mai fost schimbat o data in primavara.
Masina a mers ok cateva zile pana am alimentat pe rosu dintr-o benzinarie Rompetrol.

Defecte:
- motorul merge sacadat aleatoriu insa doar dupa ce se incalzeste, cat e rece merge ok.
- am observat ca defectul se manifesta doar cand am putina benzina in rezervor (cand se apropie sa ajunga pe rosu)
- ca-s 1500 sau 3500 de ture daca a inceput sa mearga sacadat dupa ce scot din viteza moare motorul instant.
- daca o calc serios se mai diminueaza mersul ala sacadat dar cand dau drumul pedalei turatia scade greu, tot sacadat si se opreste pe la 1100-1200 de ture (normal sta pe la 750+-)
- problema apare mai ales cand merg linistit la 1800-2200 de turatii, in oras.
- consumul e de porc. Nu mi-a consumat niciodata atata benzina.

Maine ii schimb filtrul de benzina, bujiile si fisele (singurele consumabile care mai sunt de schimbat pe masina) dupa care revin sa va spun ce am rezolvat. Alte idei aveti ? La ce sa ma mai uit ?

------------------------------------------

Ce e foarte ciudat la mine insa e ca problema mi-a aparut in aceasi perioada atat la masina mea cat si la masina alor mei (Astra F 1.8 benzina). Ambii am alimentat in aceasi zi de la aceasi benzinarie Rompetrol - de atunci am golit de doua ori rezervorul si am pus benzina doar de la Omv dar nu-si revin masinile.

This post has been edited by BV87FFF: 11 Jan 2012, 23:27


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 12 Jan 2012, 15:42
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Senzorul l-ai shimbat dar furtunelul ala a ramas tot cel vechi? Daca este asa eu zic sa-l schimbi pt ca este ieftin si scapi de o cauza posibila.

Daca zici ca ambele masini fac urat din acelasi moment probabil ca filtrele si/sau ceva injectoare s-au infundat, dar probabil numai filtrul.

Ce mai poti face daca tot ajungi la service este sa cureti clapeta de acceleratie (cu solutie de curatat carburatorul), sa cureti mufa de la senzorul clapetei de acceleratie (preventiv poti curata toate mufele pe care le vezi) cu spray de contacte si sa puna testerul pe masina sa vezi daca ai ceva erori.

In general cauze posibile pt ce ai zis tu mai sus pot fi:
- MAP(manifold absolute presure)-pe care zici ca l-ai schimbat
- senzorii de temperatura (al lichidului de racire si al aerului admis)
- sonda lambda
- senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie

Asteptam sa postezi rezultatele, speram ca vor fi bune smile.gif


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 12 Jan 2012, 21:53
Post #87


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Am schimbat bujiile (una nu era foarte fericita) si filtrul de benzina. Merge la fel. Maine pleaca la service, revin saptamana viitoare cu un raspuns.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 19 Jan 2012, 14:33
Post #88


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Deocamdata motorasul pas cu pas, astept sa iau masina din service.

CONCLUZIA: Atunci cand masina merge ok la rece dar incepe sa intrerupa la cald mai mult ca sigur una din cauze e motorasul pas cu pas.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BV87FFF
post 26 Jan 2012, 15:03
Post #89


Tilicar


Group: Members
Posts: 212
Joined: 27 May 11
From: Brasov [sau] Fagaras




Revin, masina e in service din 13 ianuarie, a fost desfacuta bucati si inca nu e gata, tot la fel merge.


--------------------
Renault Megane 1.6 16v RXE / 1999 / 110CP
Once BMW, always a BMW =))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bama_boy
post 26 Jan 2012, 15:10
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 January 12




verifica si fisele cu un aparat de masura, undeva la 5kohmi ar trebui sa indice maxim dupa cum stiam eu ...


--------------------
Renault Megane - TL26DMY 1996 1.6 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:53
Dacia