MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!
![]() ![]() ![]() |
MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!
Dan Boala |
![]()
Post
#61
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 27 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Classic
2003, v. 1
|
|||
valibuzauro |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 11 September 05 From: Buzau ![]() |
n-o sa vezi asa ceva de la vreun service
eventual daca le platesti... ![]() |
--------------------
Laguna III
Privilege
2008 2.0 dCi Full
|
|
BWhite |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit rezolvarea, era mai simpla decat parea! Problema s-a rezolvat de la sine (fara umblat la motor), dupa 2 plinuri cu E-FIX de la Rompetrol. Masina mergea rau de tot (dadea in nas, relanti aiurea, putere mai deloc), imi facusem programare pentru curatat injectoarele si n-a mai fost cazul, pur si simplu benzina E-FIX a curatat toata injectia, zici ca e alt motor. Incercati cu incredere si vorbim dupa 500-1000 km.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
diego82 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 June 10 ![]() |
Am si eu o problema cu Megane-ul meu 2, 1.4 16V. Am cumparat-o la 160 000 km si am schimbat rezervorul de combustibil pentru ca fusese lovit si apoi lipit si incepuse sa se infiltreze benzina pe langa lipeala si mirosea a benzina si in masina. In fine, am schimbat rezervorul si dupa vreo 2-3 ore de la finalizarea operatiunii am plecat la drum in afara localitatii. dupa vreo 30 de km, intr-o panta am ramas cu masina acolo, nu mai tragea motorul deloc. Apsam acceleratia si imi scadea turatia, dar motorul nu murea ramanea la relanti. Fiind sambata nu mai era nimeni la service si m-am dus luni cu ea in service. La service nu aparea nici o eroare pe computer si nici nu mai facea masina asa. Am facut si o tura de vreo ora si ceva cu mecanicul si cu calculatorul conectat si nimic.
Am plecat si am sperat sa-mi faca iar ca sa vin exact cu problema la ei. Vinerea urmatoare am plecat spre Brasov (din Focsani) si nu am avut nici o problema cu masina, tragea bine nu se intrerupea, totul ok. Sambata dimineata am plecat spre Fagaras (cu gandul sa urcam pe Transfagarasan). Dupa ce am trecut de Fagaras, aveam cam 110 km/h si am simtit o intrerupere scurta in mers, dupa care la cca. 3 secunde a inceput sa scada turatia si motorul nu mai tragea cu acceleratia apasata la fund. Am tot oprit pe dreapta, am lasat-o sa se odihneasca, dar dupa ce porneam si plecam dupa loc iar facea probleme. In bord nu se aprindea nimic. Am hotarat sa ma intorc la Focsani (probleme tot drumul mi-a facut) si cand am ajuns pe la Tg Secuiesc (incepuse sa nu mai fie canicula afara, temperatura de afara scadea) masina a inceput sa-si revina si nu mai facea probleme. Mergea de parca nimic nu s-a intamplat. Am fost luni la service si nimic nu aparea pe calculator. M-am suit singur in masina, m-am dus pana la Tecuci si la intoarcere a inceput sa faca iar probleme (afara canicula). Am sunat la service imediat si mi-au zis sa ma chinui sa ajung cu ea asa la ei fara sa opresc motorul. Am ajuns la ei si surpriza, pe calculator nu aparea nici o eroare cu toate ca masina nu mergea cum trebuie. A inceput mecanicul sa o ambaleze la 6000 rot/min si cand ridica piciorul de pe acceleratie turatia scadea si murea motorul. Au pus manometrul pe instalatie si au constatat ca pompa de benzina nu baga presiune. au scos pompa au curatat-o si au montat-o la loc. Nu mi-a mai facut probleme (nici nu am iesit din oras pana acum), dar mi-au recomandat sa ma gandesc la inlocuirea pompei de benzina. Chestia care mi se pare ciudata mie este de ce face asa numai cand e cald afara?? Si alta chestie ciudata este de ce trebuie sa ramana presiunea de cca 3 bari in instalatie dupa ce opresti motorul? Eu stiu ca si atunci cand schimbi filtrul de benzina e recomandat sa lasi masina vreo 10 min cu motorul oprit ca sa scada presiunea din instalatie si sa poti schimba filtrul fara sa te faci numai benzina (benzina aflata sub presiune). Daca a mai patit cineva ceva asemanator sau daca poate cineva sa-si dea cu parerea m-ar ajuta foarte mult! Nu as investi aprox 200 euro in pompa de benzina si sa nu fie de le ea.. Multumesc mult si scuze daca v-am plictisit! |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.4 16V
- VN
2003
|
|
sand manxxx |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 August 10 ![]() |
cam aceeasi treaba am avut-o si eu , aproape identica
daca stii unde sunt bujiile stii si unde sunt bobinele , desfale toate suruburile(4) si ridicale putin , daca nu se aude tacanit usor , e dusa bobina , daca se aude , bine le poti insuruba la loc , eu asa am facut si am schimbat una si merge ca glontul apropo ..........nu spalati motorul , e un MOFT inutil , mai bine sters usor intra apa pe acolo si se duc bobinele si e cam scum p sa le schimbi da ca nu stii mai vb si-ti zic pas cu pas cum sa faci |
--------------------
renault
megane clasic 2003
2003
|
|
valium2008 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 22 October 09 ![]() |
vezi ca ii sectiunea de Megane 1. Incearca la megane 2, poate au patit altii la fel ca tine.
Mult noroc |
--------------------
Renault
Megane
- AR-97-SAB
1.6 16v 2001
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Pompa de benzina sa raceste daca ai benzina. Daca fostul proietar mergea cu masina mai mult pe rosu,automat pompa a avut de suferit.
|
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
alyn79 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 3 October 07 ![]() |
salut baieti. de ceva vreme ma confrunt si eu cu aceeasi problema. la peste 4000 de ture da in nas, dar si la turatii mici prin oras. la service, pe calculator mi-a gasit sonda lambda defecta, am inlocuit-o. la fel merge. apoi filtrul de benzina. nici o schimbare. benzina alto 100 de rompetrol si aditiv dura lube. nimik. nici mecanicii nu stiu de unde e. sa-i dau foc si sa-mi iau banii pe casco sau sa astept un sfat de la voi?
23 Sep 2010, 18:49: am uitat sa mentionez ca am schimbat si bujiile si bobinele. uneori, la ralanti, dupa o ora de mers, da rateuri ca de bobina arsa. sa fie de la bobine? dar cum imi dau seama care e defecta daca ea nu face asa mereu? ![]() This post has been edited by alyn79: 23 Sep 2010, 18:49 |
--------------------
renault
megane 1, 1.6, 16v
2002, geamuri e, a.c.
|
|
gorman |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 27 May 08 ![]() |
Servus! S-ar putea sa nu se potrivesca la tine dar incer sa-ti dau o sugestie. Acum cativa ani am avut o problema asemanatoare la o dacia supernova cu motor de reno. Aceleasi simtome; scaderi de putere in sarcina la inceput, iar mai apoi nici nu mai puteam pleca de pe loc. Am mers la service, schimbat bujii, fise, curatat injectoare, verificat una, alta, dar degeaba se scarpinau mecanicii in cap si dadeau sugestii...nimic si pace. Intr-un final am incercat sa umblu pe la pompa din revervor,caci credeam ca nu ii vine destula benzina, si am constatat ca returul era infundat. A trebuit sa schimb toata conducta de retur de sub masina iar dupa asta totul a fost ok. Deci verifica rezervorul, sa nu ai sorbul infundat si vezi daca vine benzina pe retur cand motorul este pornit
|
--------------------
renault
laguna coupe 2.0T
2008
|
|
alyn79 |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 3 October 07 ![]() |
la renault mi-au verificat pompa de benzina si au zis ca e ok. au pus un manometru pe ea si s-au tot plimbat. deci sigur nu e nici de acolo.
|
--------------------
renault
megane 1, 1.6, 16v
2002, geamuri e, a.c.
|
|
valium2008 |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 22 October 09 ![]() |
Ceau. Si eu am avut aceeasi problema si cauza a fost bobina din capul bujiei. Eu am avut 1 arsa pe care am schimbat-o. Ceea ce mi s-a parut ciudat a fost faptul ca pe computer nu a dat nicio eroare si totusi a fost defecta. Testul s-a facut prin scoaterea conexiunii de la fiecare bobina in parte si observarea efectului. Daca vei cauta pe acest forum, sigur vei gasi modalitatea de testare.
Bafta si spune-ne cauza dupa identificare! |
--------------------
Renault
Megane
- AR-97-SAB
1.6 16v 2001
|
|
sab0tag3 |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 October 10 ![]() |
Salutare stimati forumisti,
subscriu si eu cu amaraciune la problema mai sus discutata. E vorba despre masina prietenei mele, masina care are aceleasi simptome descrise de voi: relanti scazut, la accelerare lenta se tureaza bine, iar la accelerare brusca motorul tremura si da sa moara. Am preluat problema din motivul arhicunoscut, n-am incredere in "profesionistii" de la service. Nu contest ca prin service-uri si reprezentante or fi si oameni competenti, dar culmea e ca nu dai de ei cand ai nevoie. In posturile urmatoare voi tine un fel de log file cu ordinea verificarilor efecuate pt depistarea defectului. Defectul a debutat rapid de pe o zi pe alta. Azi lasa masina in perfecta stare, maine dimineata cand o porneste masina merge prost. Ca referinta folosesc manualul service pt parametrii componentelor electrice. Am schimbat filtrul de benzina - o imbunatatire nesemnificativa a situatiei, deci nici un rezultat concludent. Debitmetrul de aer, impropriu spus debitmetru deoarece la Megane este un senzor de presiune - ok Potentiometrul de acceleratie - se incadreaza in parametrii si nu are abateri de rezistenta in timpul cursei, desi mecanic nu-l agreez. Motorasul de relanti - l-am curatat, isi face treaba, nu are legatura cu mersul in turatie. Bujiile - ok Fisele - ok Pompa de benzina - am testat-o doar la debit, pare ok Filtrul de aer - ok Senzorul de temperatura aer - ok Senzorul de aprindere - ok (inca nu i-am verificat formele de unda ca mi-a fost lene sa car osciloscopul dupa mine) Urmeaza sa verific - bobinele, care sunt foarte probabil sa fie defecte, desi ma indoiesc deoarece am scos fisele una cate una si se simtea clar cand mergea in 3 pistoane (la mers in ture are simptom de mers in 3 pistoane) - EGR (nu stiu daca are, trebuie sa ma documentez) - supapa de vapori (evaporative purge canister solenoid) - contactul de masa al motorului, aici am niste dubii, am vazut o problema similara pe un forum englezesc - conductele de tur/retur - sonda lambda (mult discutata si mult bahulita, pe care o schimba toti mecanicii fara sa se gandeasca la rolul ei) - injectoarele - supapa de presiune de pe linia de injectie ! (aici pun ! deoarece daca asta cedeaza presiunea pe linia de alimentare a injectoarelor fie e prea mare si omoara pompa, fie e prea scazuta, iar injectorul cel mai departat de ea nu mai furnizeaza cantitate suficienta de benzina si de aici simptomul de mers in 3 pistoane) Daca am uitat vreun senzor va rog sa-mi amintiti ![]() In speranta ca nu v-am plictisit cu postul meu, astept pareri pro si contra. |
--------------------
Renault
Megane
1998 Classic
|
|
sand manxxx |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 August 10 ![]() |
ai reusit sa rezolvi ceva ?
zi-mi te rog si mie ca si eu am cam aceleasi simptome ms o seara buna |
--------------------
renault
megane clasic 2003
2003
|
|
darius.ard.04 |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 October 10 ![]() |
Am avut o problema asemanatoare la o Dacie veche si motivul a fost Strangularea unui furtun de benzina ce venea din rezervor si mergea catre pompa de benzina.
O alta posibila cauza este exfolierea aceluiasi furtun in interiorul sau (din cauza ca este vechi sau de proasta calitate, benzina il "corodeaza") , astfel comportandu-se ca o supapa, se micsoreaza debitul de benzina care trece prin el. Merita sa il verifici, eventual sa il schimbi ca nu este f scump. |
--------------------
Renault
Megane 1
2001
|
|
latzi_b |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 September 11 ![]() |
Verifica umezeala dintre bujii si bobina!
|
--------------------
renault
megane 1
- MM
2000
|
|
dante_x |
![]()
Post
#76
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
am avut si eu probleme cu turatie instabila la relanti - alimentam cu benzina de la rompetrol in vremea aceea si mi se parea destul de buna pentru o vreme insa cand alimentam de la o anumita benzinarie aveam simptome de innec al motorului cand puneam frana iar de cateva ori char mi-a murit motorul cand puneam frana si trageam si de volan sa fac curba...daca bagam efix de-aia scumpa torcea ca o pisica si tragea ca o masina sport... de o vreme am trecut pe mol si merge impecabil relantiul...nu se compara cu efixul ala cu cifra octanica mare dar e stabila si merge bine...un amic cu laguna 2 avea o teorie despre anumite moatoare care se impaca bine cu anumite tipuri de benzina...cred ca trebe gasita benzina cea mai pe placul motorului ...
|
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
adryan |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Am si eu problema asta..de 20000km...nu am reusit sa ii dau de cap,am schimbat bobinele si bujiile...fise nu avem pe megane 1 1.6 16v,bobinele intra direct pe bujie.
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
iulianmitea |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 21 October 10 From: Sibiu ![]() |
soluti am cautat si eu pentru turatia varibila la relantiu singura problema la motoarel 1.6 16v de care se plange multa lume vad, dar am obsevat atunci cand bag o benzina buna nu din romania merge ok. Eu cred ca benzina e de vina in aceasta situatie nu cred ca ar fi neaparat ceva defect doar daca e vorba de acele variati de turatie de 100 rot/m. La variati mai mari (de genul mers in 3 pistoane)vsigur nu merge ceva bine o bobina. bujie sau chiar injector etc.
This post has been edited by iulianmitea: 12 Sep 2011, 16:02 |
--------------------
reault
megan
- SB 06 UCG
2001 Megane 1 ph 2 an 2001 1.6 16v 135000+ km
|
|
gxg50 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 January 10 ![]() |
Problema cu relantiu o am si eu. Masina merge bine cand afara este racoare, cand este canicula si motorul cald turatia scade la 500 rot/s si masina nu mai are putere. Am constatat ca de fiecare data cand am probleme cu turatia de vina este bujia din aceiasi pozitie, care se afuma. Dupa ce schimb bujia afumata masina merge bine un timp pana cand iar se incalzeste foarte tare ( canicula, trafic aglomerat) si problema reapare. Daca verific bujiile tot cea din pozitia 3 este afumata. Pe calculator nu apare nimic defect, bobinele sunt bune ce poate fi de vina ?
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 1,5 DCi EDC
|
|
espacern |
![]()
Post
#80
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(gxg50 @ 16 Sep 2011, 08:30) ce poate fi de vina ? O supapa care nu inchide bine? Un test de compresie ar elucida problema. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
gxg50 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 27 January 10 ![]() |
Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ?
16 Sep 2011, 11:11: Supapa poate sa se manifeste doar cand este mototul foarte cald ? This post has been edited by gxg50: 16 Sep 2011, 11:11 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 1,5 DCi EDC
|
|
adryan |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
A gasit cineva solutii cu pornirea grea...?Ma ajuta si pe mine?Dimineata cand este frig porneste greu (3-4cheie)si cand porneste merge foarte ciudat motorul
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
Mrija |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Diesel cu benzina sunt ca marul si para dar la o problema asemanatoare la masina pe motorina s-a dovedit a fi EGR defect. Ma gandesc pe aceleasi simtome (mers constant, pierderi de putere scurte dar sesizabile) initial asa cum au spus si colegii un contact imperfect dar l-am scos din schema.
Apropo de turatia aia de 500rpm si la mine se manifesta dar am bagat de la omv si a disparut manifestarea. benzina de la OMv este aceeasi cu benzina Petrom ? |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
mariuswk |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 13 January 10 From: Azuga ![]() |
Am un megane 2 din 2004,benzina 1.4,de un timp la accelerare si decelerare se simte ca si cum accelerarea /decelerarea se face in doua trepte.La test apare defect unitate comanda clapeta acceleratie pozitia 1-2.Am schimbat clapeta ,pedala de acceleratie,dar problema persista.Unde sa fie problema?
Multumesc |
--------------------
renault
CAPTUR
2015
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#85
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Ma alatur si eu celor cu probleme de relanti.
Pe 10 decembrie am schimbat captorul (senzorul de presiune pe galeria de admisie), problema semnalata prin martor aprins in bord. Acelasi senzor a mai fost schimbat o data in primavara. Masina a mers ok cateva zile pana am alimentat pe rosu dintr-o benzinarie Rompetrol. Defecte: - motorul merge sacadat aleatoriu insa doar dupa ce se incalzeste, cat e rece merge ok. - am observat ca defectul se manifesta doar cand am putina benzina in rezervor (cand se apropie sa ajunga pe rosu) - ca-s 1500 sau 3500 de ture daca a inceput sa mearga sacadat dupa ce scot din viteza moare motorul instant. - daca o calc serios se mai diminueaza mersul ala sacadat dar cand dau drumul pedalei turatia scade greu, tot sacadat si se opreste pe la 1100-1200 de ture (normal sta pe la 750+-) - problema apare mai ales cand merg linistit la 1800-2200 de turatii, in oras. - consumul e de porc. Nu mi-a consumat niciodata atata benzina. Maine ii schimb filtrul de benzina, bujiile si fisele (singurele consumabile care mai sunt de schimbat pe masina) dupa care revin sa va spun ce am rezolvat. Alte idei aveti ? La ce sa ma mai uit ? ------------------------------------------ Ce e foarte ciudat la mine insa e ca problema mi-a aparut in aceasi perioada atat la masina mea cat si la masina alor mei (Astra F 1.8 benzina). Ambii am alimentat in aceasi zi de la aceasi benzinarie Rompetrol - de atunci am golit de doua ori rezervorul si am pus benzina doar de la Omv dar nu-si revin masinile. This post has been edited by BV87FFF: 11 Jan 2012, 23:27 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Senzorul l-ai shimbat dar furtunelul ala a ramas tot cel vechi? Daca este asa eu zic sa-l schimbi pt ca este ieftin si scapi de o cauza posibila.
Daca zici ca ambele masini fac urat din acelasi moment probabil ca filtrele si/sau ceva injectoare s-au infundat, dar probabil numai filtrul. Ce mai poti face daca tot ajungi la service este sa cureti clapeta de acceleratie (cu solutie de curatat carburatorul), sa cureti mufa de la senzorul clapetei de acceleratie (preventiv poti curata toate mufele pe care le vezi) cu spray de contacte si sa puna testerul pe masina sa vezi daca ai ceva erori. In general cauze posibile pt ce ai zis tu mai sus pot fi: - MAP(manifold absolute presure)-pe care zici ca l-ai schimbat - senzorii de temperatura (al lichidului de racire si al aerului admis) - sonda lambda - senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie Asteptam sa postezi rezultatele, speram ca vor fi bune ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#87
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Am schimbat bujiile (una nu era foarte fericita) si filtrul de benzina. Merge la fel. Maine pleaca la service, revin saptamana viitoare cu un raspuns.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#88
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Deocamdata motorasul pas cu pas, astept sa iau masina din service.
CONCLUZIA: Atunci cand masina merge ok la rece dar incepe sa intrerupa la cald mai mult ca sigur una din cauze e motorasul pas cu pas. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#89
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Revin, masina e in service din 13 ianuarie, a fost desfacuta bucati si inca nu e gata, tot la fel merge.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
bama_boy |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 January 12 ![]() |
verifica si fisele cu un aparat de masura, undeva la 5kohmi ar trebui sa indice maxim dupa cum stiam eu ...
|
--------------------
Renault
Megane
- TL26DMY
1996 1.6 8v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 16:53 |