MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!
![]() ![]() ![]() |
MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!
aionut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 1 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
Sedan Classic
2001 Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
|
|||
ncristi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Nu am mai auzit asa ceva...
![]() Posibil computerul de bord...sau filtrul de benzina... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
alx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
motorul doar are gaura de putere sau se si opreste? E un senzor, posibil a fi intr-adevar senzorul de turatie. Eu, in locula tau, as merge la service si as cere curatarea tuturor senzorilor. Sau poti sa iei manualul de reparatii si sa o faci tu dar daca zici ca nu prea te pricepi mai bine mergi la service.
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
cipman |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Motorul se manifesta ca si cum n-ar sesiza sarcina si isi face corectiile numai dupa sonda de oxigen. Sau nu reactioneaza la sesizarea sarcinii. Posibil sa fie vorba de potentiomentrul clapetei de acceleratie, vernierul lui sa nu mai faca contact ca lumea, mai ales cand se incalzeste. Nu cred ca se poate schimba potentiometrul independent de corpul clapetei de acceleratie pt. ca potentiometrul nu e ajustabil. Ca o paranteza, la M2 s-au pus 2 potentiometre, pt. redundanta, poate ca urmare a unor lectii invatate pe M1.
Raspunsul pe care l-ai primit la Mach 1 mi se pare corect; atata vreme cat te duci la ei si masina merge brici, cum ar putea sa gaseasca ceva defect? Daca e vorba de ceea ce sugerez eu, defectul nu lasa "urme" in computer, asa ca nu se poate depista; pana cand piesa respectiva nu va cadea de tot sau sa se manifeste continuu n-ai ce face. E o idee sa te duci si in alte service-uri, poate s-a mai lovit careva fix de problema ta. Mai revino cu detalii pe masura ce-ti mai notezi in carnetel. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
xorx |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 17 June 05 ![]() |
Face si cu rezervorul plin ochi?? O chestie asemanatoare am patit tot cu MI 1,6 in jur de 60kkm din cauza pompei de benzina din rezervor. Dar la mine ra mult mai nasol ca mergea la ralanti si mure instant cind o turam.. era ca si cum dadea in nas .. nici nu vreau sa ma gindesc cum m-am intors cu ea de la Tg. Mures. Abia pe la brasov m-au sunat de la service si mi-au spus sa merg numai cu reservoru plin. Si din benzinarie-in-benzinarie am ajuns pina la Buc.
OK, scuze de putin off-topic |
--------------------
Renault
Influence 1,6 Renault Megane II Sedan, 1,6L, Influence, Vert Cuivre, iunie 2005
|
|
aionut |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 1 October 05 ![]() |
Masina face asa si cand e plin rezervorul si cand e la jumatate...n-are legatura cu cantitatea de benzina din rezervor. Filtru de benzina a fost inlocuit...deci il excludem si pe acela. Cei de la MACH1...ma rog unul de la service..a avansat ipoteza unui senzor de benzina (eu nu ma pricep la motoare..masini...dar mi-a zis ca e posibil sa fie de vina acel senzor..care in functie de turatia motorului am inteles ca da o anumita cantitate de benzina motorului. El a "curatat" acel senzor...mai mult de atat nu stiu.) Chestia cu vernierul de la pedala de acceleratie e posibila...acesta problema pe care o acuz eu se manifesta cand am piciorul apasat pe acceleratie..fie cand accelerez asa usor de tot (imediat dupa o decelerare). O sa sugerez si asta cu pedala de acceleratia...asta mi s-a parut cea mai plauzibila pana acum....sunt chiar curios ce o sa-mi zica cei de la service. Partea cu pompa de benzina...nu e...deoarece s-a facut un test cu manometrul si a iesit ok la acest test. Multumesc ptr. toate ideile voastre. O sa continui investigatia. Ptr. a face teste la toate cele mentionate de voi....pot cere asa ceva la service? Probabil voi printa intreg post-ul meu cu raspunsurile voaste si il voi citi celor de la service
![]() P.S.: motorul nu moare...are doar gaura de putere...dar...dupa cum am mai scris si in primul post...la treapta 1-a am patit sa calc acceleratia pana la podea si motorul sa nu plece in primele secunde...ci cu o intarziere de cateva secunde. Mai mentionez ca ...aceste zvacniri...pierderi de putere (gauri de putere) se manifesta pe un interval de 1 secunda maxim 2 si apoi motorul isi revine....mai ales daca apas un pic mai tare pedala de acceleratie...si trec de 3100 de RPM. Problema se manifesta in gama 700 RPM - 3100 RPM. Am inclinat spre ideea cu vernierul de la pedala de acceleratie...deoarece am remarcat...ca acesta problema de pierdere de putere se manifesta dupa ce incalzesc bine motorul (adica fie merg mult)...fie folosesc mult treapta 1-a si march-arrier-ul...de exemplu la o parcare mai dificila...unde trebuie sa fac mai multe manevre si la care folosesc mult trepta a 1-a si mach-arrierul. Si la final...intr-adevar...daca acolo nu se manifesta problema...nu pot gasi un raspuns ptr. aceasta....dar...totusi...un service profesional...in care lucreaza niste mecanici profesionisti...ar putea sa abordeze de genul urmator problema: "-Da domnule, pai...o asemenea problema ar putea fi generata de partea de alimentare cu benzina a motorului...sau de partea electrica...bujii...bobine." In schimb...ei n-au verificat toate acestea. Poate cer eu prea mult...dar...eu din punctul de vedere al unui nepriceput...asa as fi procedat. This post has been edited by aionut: 3 Oct 2005, 21:44 |
--------------------
Renault Megane
Sedan Classic
2001 Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Tind sa cred ca e de la potentiometrul clapetei de acceleratie mai ales fiindca spui ca face in gama de turatie 700-3100 practic in plaja de turatie pe care o folosesti cel mai des. S-ar putea sa aibe o uzura in zona aceasta si sa nu mai faca contact cum trebuie (asta aleator), iar cum ai trecut de zona asta intr-o zona mai putin uzata merge cum trebuie. Ai doua variante: te duci la service si le spui sa-l verifice, la sange, si sa-l schimbe sau astepti sa nu mai faca contact deloc.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
cri123 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Are cumva M1 acceleratie fara cablu? Sau unde se afla acel potentiometru de care se vorbeste aici?
Eu inclin sa cred ca sunt ceva probleme cu bobinele de inductie ale masinii (apa sau umezeala, sau rugina pe cap la bujie). |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
BWhite |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
AM ACEIASI PROBLEMA!!!! SERVICE-UL NU STIE CE ARE!!!
Bujii noi, pompa benzina noua, injectoare bune, pe tester e OK, LAMBDA e noua! Nu mai stiu ce sa-i fac, se manifesta IDENTIC cu ce a descris AIONUT, nu mai pot, m-a exasperat! SERVICE-ul ridica din umeri (MACH 1), am cheltuit o avere si nimic!, masina intrerupe in special dimineata, nu pot pleca de pe loc, tuseste, dupa o incalzire isi mai revine dar tot intrerupe, merge bine doar la turatii mari, problema se va manifesta din ce in ce mai rau, aviz celor carora simptomele sunt la inceput. Ajutor! AM mai observat ceva, problema care e absolut aleatoare la inceput, are agravari pe drum accidentat - o fi ceva electronic, contacte, placa de baza cip??? |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
cipman |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ Oct 4 2005, 11:57 PM) Are cumva M1 acceleratie fara cablu? Sau unde se afla acel potentiometru de care se vorbeste aici? Eu inclin sa cred ca sunt ceva probleme cu bobinele de inductie ale masinii (apa sau umezeala, sau rugina pe cap la bujie). Vad ca ai M1. N-ai descoperit daca are sau nu cablu de accel.? Daca nu, iti spun eu: are. Raspunsurile la celelalte intrebari sau sugestii le gasesti in topic. Citeste cu atentie. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
BWhite |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
M1 are cablu de acceleratie, oricum sper sa nu aveti asa o problema ca a noastra, e de rau, ma gandesc sa vand masina!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
ncristi |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE AM ACEIASI PROBLEMA!!!! SERVICE-UL NU STIE CE ARE!!! Bujii noi, pompa benzina noua, injectoare bune, pe tester e OK, LAMBDA e noua! Nu mai stiu ce sa-i fac, se manifesta IDENTIC cu ce a descris AIONUT, nu mai pot, m-a exasperat Sunt sigur ca este ceva minor...un contact, un senzor ceva de genul asta. Sunt curios ce draq fac aia de la service...in afara de schimbat bucsi s-or mai pricepe le ceva ![]() Incearca si pe forumurile din strainatate poate acolo gasesti mai multe raspunsuri... PS Ati curatat vro data injectoarele...adica scoase de pe galerie si suflate? Stiu pe cineva cu hyundai care se manifesta aproximativ la fel ca la voi si era din cauza injectoarelor murdare. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
BWhite |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
sa repet, cei de la MACH1 au luat-o pe indelete:
BUJII - noi Pompa benzina - noua Lambda - noua INJECTOARE - verificate pe debimetru Bobine - verificate Variator - curatat Dupa lupta asta masina mergea mai bina, am plecat multumit si dupa aprox. 500 KM face la fel! De aceea zic ca problema e mai serioasa decat pare la prima vedere! Dimineata nu poti pleca de pe loc, ca nu se mai tureaza imediat nu mai conteaza, nu PLEACA in viteza 1 de pe loc! |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
cipman |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Mai am o idee. Se poate sa fie de la circuitul de reaspiratie a vaporilor de benzina din rezervor. Schematic arata asa:
untitled2or.th.jpg Cei mai important in schema: 2- canistra (asa ii zice) 3- supapa (electrovalva) 4- tub de recirculare vapori benzina 5- tub recirculare vapori ulei (+alte gaze) 6- teu 7- tub recirculare vapori ulei + vapori benzina R- conducta de vapori ce vine de la rezervor MA- orificiu de respiratie Ar trebui facut urmatorul test: - cu motorul oprit - se scoate tubul 4 din teul 6 si se lasa in aer (atentie pe unde il lasati sa atarne) - se astupa locul ramas gol (gaura) din teu - se merge asa un timp (cat e nevoie: o ora, o zi, o saptamana) pana ce se lamureste treaba: ori nu mai face urat, si atunci acolo e buba, ori face din nou, si nu e de acolo. Daca faceti proba si nu-i de acolo, ma mai gandesc. Daca e de acolo, cel mai probabil e de la canistra (ceva defect, infundat, etc) sau (mai putin probabil) de la supapa (3). Ma gandesc ca fenomenul poate proveni si de la o inecare cu benzina sau, dimpotriva, aer fals pt. o perioade scurte de timp. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cri123 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cipman @ Oct 5 2005, 12:19 AM) Vad ca ai M1. N-ai descoperit daca are sau nu cablu de accel.? Daca nu, iti spun eu: are. Raspunsurile la celelalte intrebari sau sugestii le gasesti in topic. Citeste cu atentie. Am citit cu atentie. Intrebarea mea era unde e acel potentiometru de la acceleratie, asta fiindca STIU ca masina mea are cablu de acceleratie ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
BWhite |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de mers inecat, eu am uitat sa precizez ca testul de NOXE (facut la momentul cand motorul intrerupea rau de tot) arata valori mari de CO, si miroasea a benzina parca nearsa la esapament.
"Specialistul" MACH a zis ca e amestecul bogat (nu stiu ce inseamna) si ca e din cauza sondei lamda care nu "citeste" corect. Am schimibat-o, a mers bine un timp scurt, NOXELE erau corecte dupa interventie dar apoi fenomenul a aparut, la inceput mai discret si apoi din CE IN CE MAI URAT, deci e o agravare GRADUALA (initial mici intreruperi pana la a nu mai pleca de pe loc in faza grava!). Evolutia de la manifestarea minora la cea grava se face in cateva luni (timp in care parcurg cam 5000 km). Voi face si testul cu tubul 4 din teu. Poate ca schimband sonda lambda, s-a umblat la contacte, motorul si-a revenit temorar dar la scurt timp problema a revenit. Sa fie de la imperfectiuni contacte? fire oxidate? |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
atoma |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
O parere ...
daca observati ca masina mananca multa benzina... atunci ar fi bine sa schimbati garniturile de la supape... un alt tip de masina aceeasi problema..lipsa putere... (uneori) ... (piese schimbate inainte... injectie, injectoare, comp bord.... si in final a venit un inginer din afara reprezentant al respectivei firme si a dat solutia... ![]() This post has been edited by atoma: 5 Oct 2005, 17:54 |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
ncristi |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE daca observati ca masina mananca multa benzina... atunci ar fi bine sa schimbati garniturile de la supape... un alt tip Posibil... Ce tip de masina? Tot renault? |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
BWhite |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Megan-ul nu consuma forte mult ( in ciuda intreruperilor repetate de motor si al testului cu noxe care nu arata bine- "amestec bogat"): afara cam 5,7 %, in oras variabil functie de trafic, poate usor mai mult, e destul de greu sa-mi dau seama exact, comparativ cu o masina care nu are problema asta.
CUM ADICA GARNITURILE DE SUPAPE? CE LEGATURA ARE CU PIERDEREA DE PUTERE? ULEI NU MANACA NICI O PICATURA! daca sunt garniturile trebuie sa consume si ulei, eu asa stiu. This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:56 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
vbocan |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 05 From: Timisoara ![]() |
Am avut exact aceeasi problema la vechea masina, un Cielo. La mine a fost o fisa de la bujie. Am rezolvat schimband tot setul, a fost vreo 900 de mii.
Vezi daca pe turometru, la ralanti, observi mici variatii de turatie. Daca da, fisele sunt. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
|
|
BWhite |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am "mici" variatii de turatie, ci mai degraba turatia scade sub 300 rpm apoi revine la 600 si apoi sta acolo destul de constant, mai scade putin uneori dar in principiu e destul de stabila odata ce s-a incalzit, daca accelerez brusc nu vrea sa se tureze imediat, astept 1 sau 2 secunde, e mai nasol cand e rece motorul, seamana cu ce se intampla cand sunt fisele de vina?
This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:56 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
aionut |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 1 October 05 ![]() |
@BWhite
Exact ca si tine...cand merge inecat masina....cel putin la a 1-a...cand pleaca greu dupa loc...tot asa si la mine...lasa in urma un miros de gaze nearse cum trebuie...exact cum ai descris tu...doar ca la mine...la testul de noxe...la IPSO...a iesit OK. Si la mine...tot asa...la relanti....scade turatia sub alea 500RPM..ptr. 2 secunde...dupa care isi revine...dar atunci...parca tuseste un pic motorul...si parpaie...parca ar fi motocicleta...si scoate un miros...de gaze. This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:56 |
--------------------
Renault Megane
Sedan Classic
2001 Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
|
|
V A L I |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
Mie mi-au spus cei de la service ca variatia de turatie la relanti e normala daca e ~ +/-50rpm . Daca ai asa mari variatii , e posibil sa fie de la fise , dar presupun ca isi dadeau seama aia de la service daca era de la aia (sau nu ?? : ) . Oare nu poti sa faci un test cu computerul pe masina , in mers .. ca asa static ..poate nu se vede ce are
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
aionut |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 1 October 05 ![]() |
Pai nu aveau cum sa isi dea seama...caci testul de noxe se realizeaza la relanti....la mine apare acea inecare a motorului...cu noxe...si alte nebuneli...cand se mai incalzeste motorul...si cand am ambreiajul apasat si ma pregatesc sa bag in treapta a 1-a. Atunci scade relanti-ul pe la vreo 300 RPM pentru vreo 2 secunde dupa care creste la loc la 500-600 RPM....dar cand este la 300 RPM....motorul parca tuseste si scoate gaze....nu vizibile...dar se simt prin miros...ca si cum n-ar fi arse cum trebuie. Cam asta ar fi...multumesc ptr. inca o solutie...aceea de a verifica fisele. Mai astept pareri.
|
--------------------
Renault Megane
Sedan Classic
2001 Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
|
|
cipman |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
QUOTE(cri123 @ Oct 5 2005, 08:04 AM) Am citit cu atentie. Intrebarea mea era unde e acel potentiometru de la acceleratie, asta fiindca STIU ca masina mea are cablu de acceleratie ![]() Iar raspunsul meu a fost, dinainte de a pune tu intrebarea: QUOTE(cipman @ Oct 1 2005, 10:21 PM) Nu cred ca se poate schimba potentiometrul independent de corpul clapetei de acceleratie pt. ca potentiometrul nu e ajustabil. Unde o fi potentiometrul, ghici ciuperca ce-i? |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
BWhite |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aionut @ Oct 5 2005, 09:42 PM) Pai nu aveau cum sa isi dea seama...caci testul de noxe se realizeaza la relanti....la mine apare acea inecare a motorului...cu noxe...si alte nebuneli...cand se mai incalzeste motorul...si cand am ambreiajul apasat si ma pregatesc sa bag in treapta a 1-a. Atunci scade relanti-ul pe la vreo 300 RPM pentru vreo 2 secunde dupa care creste la loc la 500-600 RPM....dar cand este la 300 RPM....motorul parca tuseste si scoate gaze....nu vizibile...dar se simt prin miros...ca si cum n-ar fi arse cum trebuie. Cam asta ar fi...multumesc ptr. inca o solutie...aceea de a verifica fisele. Mai astept pareri. PRBLEMA lui AIONUT si a mea este identica si are urmatoarele caractere: E PROGRESIVA SPRE AGRAVARE E ALEATORIE IN FAZA DE DEBUT (apare, merge bine un timp, apoi revine din ce in ce mai nasol) DE aceea uneori testul de gaze poate fi normal, atunci cand nu intervine defectiunea, dar cand am mers cu ea atunci cand era de nesuportat a iesit rau testul de NOXE! au schimbat ei sonda au mai frecat ceva si au zis ca e OK, nu a fost, motiv ptr care acum iar face ca toti dracii@@@ |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
cipman |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
@BWhite:
- amestec bogat insemna bogat in benzina (prea multa benzina); la motoarele pe benzina raportul aer/benzina trebuie sa aiba o anumita valoare (apar abateri doar la regimuri tranzitorii); daca e prea multa benzina => o parte din ea nu mai are oxigen cu care sa arda => creste nivelul de CO (din lipsa de oxigen ca sa arda la CO2) si nivelul de vapori de benzina nearsa. - testul de noxe imi intareste convingerea ca, atunci cand motorul merge rau, merge inecat; cauzele pot fi multe, din pacate - nu cred ca e vorba de fise, sau de circuitul de aprindere in general - am recitit ce ai postat si vad ca nu mentionezi daca la service s-a testat/curatat/verificat senzorul de rotatie (turatie) al motorului - toti senzorii (sondele) importanti pt. functionarea motorului sunt monitorizati de computerul de injectie; circuitele sunt astfel concepute incat sa nu existe cazuri, in functionarea normala, in care circuitul sa prezinte rezistenta 0 (scurt) sau rezistenta infinita (circuit intrerupt); daca ar exista intreruperi/contacte oxidate/scurt atunci aceste evenimente sunt inregistrate de computer si apar la diagnoza. - la service n-ar fi trebuit sa te puna sa schimbi sonda fara sa ti-o masoare |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cri123 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cipman @ Oct 5 2005, 10:46 PM) Unde o fi potentiometrul, ghici ciuperca ce-i? ![]() ![]() ![]() Revenind la topic, masina mea are urmatoarea comportare la rece: primele 10-20 de secunde de mers, daca incerc acceleratii bruste in viteza 1-a, parca motorul vrea sa moara. Nu face asa mai mult de 1-2 ori, dupa care nu mai are nici o treaba. Turatia chiar se duce sub prima linie (500 rpm parca la M1). Banui insa ca face asta fiindca e motorul rece, fiindca nu am observat nici un alt fel de comportament suspect (exceptand variatiile de la relanti, +- 50-100rpm, sta undeva peste prima linie). |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
atoma |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
QUOTE(BWhite @ Oct 5 2005, 06:02 PM) afara cam 5,7 %, in oras variabil functie de trafic, poate usor mai mult, e destul de greu sa-mi dau seama exact, comparativ cu o masina care nu are problema asta. CUM ADICA GARNITURILE DE SUPAPE? CE LEGATURA ARE CU PIERDEREA DE PUTERE? ULEI NU MANACA NICI O PICATURA! daca sunt garniturile trebuie sa consume si ulei, eu asa stiu. supapele sunt puse cu capetele in jos... un capat este in cilindru...alt capat este intr-o alta camera..nu stiu cum se numeste exact... si se misca...jos sus... (cand garnitura care face etansarea intre camerele astea este stricata..masina nu-si mai face amestecul aer..benzina bine(nu are legatura cu uleiul... este posibil sa-ti manance putin si sa nu observi)...si exact asa ii facea ... cateodata masina mergea super...si cateodata...parca se ineaca..nu accelera pt cateva secunde...apoi o lua din loc... ![]() eu acum nu zic ca asta ai sigur la masina... dar banuiesc .....pt ca aceleasi probleme le avea si prietenul meu si aia de la service nu stiau ce sa-i faca... masina prietenului era un kalos cu motor 1,4 16V 96 cai putere... dar lui ii consuma destul de mult... in oras cu un plin facea 300km... nu am facut niciodata un calcul dar banuiesc ca este mult aprox 45l---in aprox 300km ce probleme mai avea... relanti-ul avea variatii...cateodata..ba mai mic...ba mai mare...si cateodata mergea perfect ...variatiile erau destul de mari... masina pe langa lipsa de putere pe care o avea se mai tura cateodata singura... daca apasa pe ambreaj in mers..ii statea turatia pe la 2000...sau 4000 rpm... toata lumea a crezut ca este de la benzina..de la injectie..sau de la comp....dar sau inselat... salutare...oricum era o idee... si daca ar fi asta cred ca ai scapa usor... decat sa schimbi comp...sau injectia... ![]() ![]() This post has been edited by atoma: 5 Oct 2005, 23:29 |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
BWhite |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
@ CIPMAN
La SERVICE a fost asa: dupa ce s-a luat si s-au eliminat pe rand bujii, injectie, pompa, au pus laptopul, m-au chemat si toti cei 4 specialisti mi-au aratat pe laptop ca sonda lambda nu are valoarea corecta (era o valoare sub limita inferioara). Nu era 0 nu era nici in scurt, au zis ei ca SIGUR e Lambda, ca nu are ce sa FIE ALTCEVA (parerea mea e ca nu erau f. siguri pe ei, deoarece au facut un consiliu de 1/2 ora si tot vorbeau intre ei, unu zicea asa, altul asa, eu eram la 25 metri ca nu am voie in service!) Cum nu am timp de pierdut am zis sa o schimbe, a mers mai bine, dar a doua zi am simtit foarte fin ca intrerupe dar nu ca inainte, le-am zis, am fost dupa 3 zile la ei, am lasat-o peste noapte, iar test cu laptop de dimineata, si CONCLUZIA LOR: totul OK, am zis multam si am plecat, dar iata ca acum dupa 6000 k, s-a agravat treptat asa cum stie ea. NU cred ca o sonda se strica asa repede, sa tot o schimbi, clar ca nu e de acolo! Piesa e originala, nu are cum sa cada asa rapid! Omu a zis ca a curatat senzorul volanta si cel de la clapeta aer (variator), s-a ameliorat asa cum am zis, NOXELE OK, nu mirosea a benzina nearsa dar iata ca dupa toata tevatura tot acolo am ajuns. Eu voi schimba sapt asta: senzor turatie volanta si fise (sa fie noi), dau banu' sa vad odata care pe care, ori eu ori meganu! This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:56 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:33 |