Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

MARE PROBLEMA MARE LA MEGANE Classic 1.6l, 16V, VA ROG MULT DE TOT SA MA AJUTATI !!!

cipman
post 6 Oct 2005, 00:18
Post #31


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Senzorul de turatie se poate masura. Se scoate conectorul si se masoara rezistenta, care trebuie sa fie intre anumite valori. Nu stiu cat costa, dar daca e prea mult si masuratoare da o valoare corecta, mai las-o. Fisele, bune sau rele, au deja 5 ani, asa ca nu-i o idee rea sa le schimbi.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Oct 2005, 07:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Pe mine nu inceteaza sa ma uimeasca mentalitatea ciocanarilor din servisurile noastre. Daca sonda lambda nu arata OK, atunci trebuie schimbata. biggrin.gif Adica ai un senzor al carui unic scop in viata este sa-ti spuna daca amestecul e bun sau nu, dar daca zice ca nu e bun atunci inseamna ca minte. Noi stim ca amestecul este intotdeauna bun, deci daca sonda zice altceva atunci trebuie schimbata. biggrin.gif
Ei bine, nu. Sonda de oxigen zice ca amestecul este bogat pentru simplu motiv ca amestecul chiar ESTE bogat.

Acuma, de ce este prea bogat, asta e cu totul alta poveste.

Problema apare numai la inceputul accelerarii? Doar in momentul in care incepi sa pleci de pe loc? Se intimpla vreodata sa mergi constant cu, sa zicem, 2000 de ture si sa se inece brusc in timpul mersului?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 6 Oct 2005, 08:48
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(VladSoare @ Oct 6 2005, 07:54 AM)


Problema apare numai la inceputul accelerarii? Doar in momentul in care incepi sa pleci de pe loc? Se intimpla vreodata sa mergi constant cu, sa zicem, 2000 de ture si sa se inece brusc in timpul mersului?

Se manifesta cand calc acceleratia in felul urmator: nu se tureaza imediat, daca stau pe loc si se tureaza sa zicem spre spre 2000-2500, fara sa ridic ridic pedala de acceleratie, o tin acolo, turatia cade SINGURA!!! iar accelerez, iar se tureaza greu, iar cade, o tin asa vreo 5 minute (oricum nu are putere sa demareze), dupa ce s-a mai incalzit plec de pe loc si tot da in nas.
Dupa ce intra in regim de turatie (treapta3-5) la 2500-3000 ture in plina viteza nu se mai manifesta (dar eu nu cred ca trage la potentialul maxim). Nu se intrerupe odata intrata in forja de la treapta 3,


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Oct 2005, 09:05
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




La 3000 intr-a treia raspunde imediat daca o calci brusc? Adica mersul constant sau accelerarea normala am inteles ca sint OK, dar daca mergi constant cu 3000 si brusc infigi piciorul in ea pina la podea?


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 6 Oct 2005, 10:56
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Daca apas brusc la 3000 ture, cu treapta 3, in plina viteza, intai zvacneste, astept un pic si dupa aia o ia din loc, se simte ca parca-l "tine" ceva!
De cand am problema asta eu nu mai apas niciodata brusc pe acc ci foarte lin, sa protejez tampoane, ambreiaj, etc. pe cat se poate!

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:57


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Oct 2005, 11:17
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Aha. Speram sa excludem potentiometrul de la pedala, dar daca zici ca zvicneste la fiecare apasare brusca, atunci nu-l putem exclude.
In mod normal cantitatea de benzina injectata nu depinde de potentiometrul ala. Cind apesi pe acceleratie se deschide clapeta de aer. Debitmetrul simte ca vine mai mult aer si atunci calculatorul baga mai multa benzina. Problema este ca exista o mica inertie, un interval de timp intre deschiderea clapetei si raspunsul debitmetrului, timp in care amestecul ar fi prea sarac. Aici intervine potentiometrul. Cind valoarea intoarsa de potentiometru creste brusc, calculatorul baga mai multa benzina pentru o clipa, pentru ca accelerarea sa se faca lin chiar daca clapeta de aer s-a deschis brusc. Este exact ceea ce face pompa de sprit de la carburator. Daca ai spritul stricat, atunci accelerarea lina sau mersul constant sint OK, dar la o accelerare mai brusca (sau la plecarea de pe loc) da in nas.
De asemenea, rolul acestui potentiometru este de a detecta WOT (wide open throttle), ca sa opreasca A/C-ul si sa schimbe treapta de viteza (daca ai cutie automata).
De ce se intimpla citeodata sa scada turatia daca o tii in gol la 2000 de ture cu pedala nemiscata? Nu stiu, dar ma gindesc ca daca in acel moment semnalul potentiometrului ar incepe sa varieze brusc, calculatorul ar imbogati brusc amestecul, pentru ca el ar crede ca ai accelerat brusc, desi in realitate clapeta de aer nu s-a deschis mai mult decit era deja.
E doar o presupunere insa, nu pot fi sigur.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aionut
post 6 Oct 2005, 13:52
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 1 October 05




La mine se manifesta asa... sa zicem ca execut vreo 3-4 manevre: bag 1-a apoi march-arriere apoi iar a 1-a...ca sa parchez intr-un loc stramt...ei.....dupa vreo 3-4 astfel de manevre...la a 5-a sau a 6-a...cand vreau sa plec dupa loc (fie ca bag march-arriere fie ca bag a 1-a)...acul de la turatie scade ptr. 2-3 secunde sub cele 500-600RPM (normal la relanti) si masina parca "tuseste"...face pir-pir...ca o motocicleta d-aia...si simt niste vibratii ale motorului...si se simt si in cutia de viteze...parca nu se mai roteste cum trebuie...parca se zgaltaie...parca ar fi ca o centrifuga descentrata(d-alea de la masinile vechi de spalat)...deci toate astea dureaza 2-3 secunde pana ajunge acul la 500-600 RPM dupa care totul revine la normal. Alta data desi am pedala de acceleratie apasata pana la capat...masina nu vrea sa o ia din loc (practic nu creste turatia motorului deloc...motorul nu se tureaza desi pedala de acceleratie e apasata pana in podea...apoi se tureaza instantaneu...dupa acea intarziere de 2-3 secunde si plec dupa loc fara probleme). Si a treia problema...in timpul mersului in plaja de 1000-3100 RPM fie ca sunt in viteza a 2-a a 3-a chiar si a 5-a din cand in cand simt o pierdere de putere a motorului ("gaura de putere); asta se intampla la un mers relativ constant...fara accelerari bruste...doar o apasare normala de acceleratie...in general dupa ce schimb dintr-o viteza in alta...de exemplu sunt in a 2-a si vreau sa schimb a 3-a..bag a 3-a...acul de turatie scade pe la vreo 2000 de RPM si apas usor acceleratia ca sa ajung la 3000 de RPM....atunci se simt aceste pierderi de putere...motorul in loc sa accelereze lin de la 2000 RPM la 3000 RPM o face cu niste zvacniri parca nu mai trage masina...pret de vreo secunda sau doua si apoi isi revine. Cand am realizat testul mersului in trafic cu cei de la IPSO problemele astea nu s-au manifestat. Am remarcat dupa cum am mentionat si in posturile anterioare ca tb sa incalzesc bine motorul ca sa se produca aceste fenomene. Culmea ca atunci cand am realizat testul cu tipul de la service in drepta...in trafic...am mers pe bucuresti ploiesti pana la metro...si am nimerit coada mare de masini...si mergeam un pic...frana...acceleram...frana....nu aveam un mers constant. Peste vreo sapt. sau 2 o sa imi fac programare la MACH si nu plec de la ei pana nu imi masoara toti senzorii (aia care spun motorului cata benzina cat aer sa intre in el)...pana nu imi testeaza fisele...potentiometrul ala din pedala de acceleratie (daca chiar exista asa ceva...).


--------------------
Renault Megane Sedan Classic 2001
Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 6 Oct 2005, 14:12
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Potentiometrul nu e la pedala, am zis "pedala" ca asa mi-a venit mai repede sa zic, dar de fapt este deasupra motorului, linga semicercul pe care il actioneaza cablul de acceleratie. Semicercul ala actioneaza clapeta de aer si potentiometrul.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 6 Oct 2005, 14:18
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




Am si eu o intrebare (scuze ca ma bag si eu asa.. tongue.gif ) Cat costa sa schimbi fisele alea? Am avut si eu asa o problema relativ similara cand aveam Tico...ca dadea in nas sau mergea cu intreruperi... Ai bujiile negre ?

P.S. Turatia la mine e la ~750 ture cred... am pe turometru jos 5 , o liniuta , apoi 10...si sta pe liniuta aia. Nu ma pricep asa bine dar nu mi se pare normal sa ai turatia asa jos la 500 cum ziceai...


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 6 Oct 2005, 15:24
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




M-am uitat si eu intre timp la mine, turatia nu sta la 500, ci la linia de 750 (sau ma rog, +- 1 mm cool.gif in jurul acelei liniute). Motorul vibreaza insa in mod constant si turatia se modifica in mod constant in zona aia, nu prea sta constant.

La service au zis ca e normal.

Sunt curios ce solutie se gaseste la problema asta cu datul in nas, ca cine stie cand apare si la altii sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan Boala
post 6 Oct 2005, 15:52
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 June 05




aionut : nu stiu de ce, dar eu am o presimtire si anume ca in momentele in care iti face tie nasol ( cu pir-pir, cum te-ai exprimat foarte corect ), motorul tau merge in 3 cilindri sau mai putin. Fii atent ce am patit eu in prima zi dupa ce am luat masina ( la nici 24 de ore ): am plecat de la servici si la un stop am simtit cum moare motorul sub mine, turatia scadea la 500 rpm, exact aceleasi simptome ca la tine, inclusiv zgomotul de motoreta de la detonatii. Am plecat imediat in service si au rezolvat problema in 5min, era un contact prost la un injector ( in mufa care pleaca la injectoare, parca ). Ai spus la ca la tine si la teste mirosea a benzina nearsa, ceea ce ma face sa ma gandesc ca nu ai aprindere corecta si benzina nearsa ajunge in esapament. Eu as paria pe o bere ca e de la fise, mai ales ca au vreo 5 ani. Incearca sa schimbi fisele si vezi daca se rezolva, sant foarte curios.


--------------------
Renault Megane Classic 2003, v. 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vbocan
post 6 Oct 2005, 17:45
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 29 May 05
From: Timisoara




Ce "mecanic" sunt... Eu am zis de fise si asta o sa fie... biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate 2017 / Intens / 1.5 dCi 110 CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 6 Oct 2005, 22:12
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Asta inseamna la ca M1 benzina se recomanda schimbare fiselor dupa 5 ani? Cum de cei de la servici nu zic nimic in programul de revizii?


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aionut
post 7 Oct 2005, 06:58
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 1 October 05




Masina mea nu are 5 ani. E din 05.2002.


--------------------
Renault Megane Sedan Classic 2001
Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan Boala
post 7 Oct 2005, 09:17
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 27 June 05




A mea este din 07.2003 si pana acum problemele de la motor ( nu pornea motorul la cald + problema din prima zi ) s-au datorat contactelor imperfecte, la care Renault este expert. Ca sa nu mai spun ca ambele proiectoare au incetat sa mearga la un moment dat din cauza contactelor proaste din mufe. Faptul ca problema ta este aleatoare si mersul in 3 cilindri m-au facut sa ma gandesc la contacte imperfecte in mufele de la fise.


--------------------
Renault Megane Classic 2003, v. 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai
post 7 Oct 2005, 10:28
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 10 December 03




La Megane nu mai sunt fise de inalta tensiune ca la Dacie, care se uzau mai tare din cauza tensiunilor inalte, are bobina pe fiecare bujie, deci pe fire circula tensiune mica si e uzura mult mai mica.
Ideea ramane valabila ca poate sa fie un contact prost, dar nu trebuie schimbate pe principiul de la Dacie unde trebuia sa le schimbi periodic.
Verifica intr-adevar contactele care merg la bobinele de la bujii.


--------------------
Laguna 3 Break 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Craft
post 7 Oct 2005, 11:15
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 October 05




Problema este importanta pentru ca de fapt in realitate reteaua "Service Renault" nu te poate ajuta. Probabil ca in realitate este vorba de un sensor, un contact imperfect , un reglaj sau o calibrare de efectuat, poate ceva minor care poate fi rezolvat chiar de tine. Mahnirea si nervii sunt continuii pentru ca nu ai la cine apela sa-ti rezolve 100% problema. Prietenii, amicii dau si ei un sfat o ideie dar in realitate masina trebuie pusa pe "banc" si testata in amanuntime cu atentie si rabdare. Treaba asta ar trebuie sa o faca reteaua "Service Renault" doar ca ei nu sunt pregatiti pentru lucruri de finete, care pe deasupra necesita si mult timp alocat. Ei lucreaza cantitativ se descurca bine pe problemele generale pe care le-au intalnit la 90 % din masinile care intra in service, revizii , schimbat piese evident uzate sau deteriorate, in general lucruri care se "demonstreaza singure" se vad clar ca nu sunt in regula (imediat iti arata ca aia si aia trebuie schimbat.. dar ma abat de la fir)sunt bine normate si de obicei aduc cei mai multi bani.
Cand apar clienti cu "ciudatenii" incep prin: "nu am auzit, nu am vazut vreodata" si incep sa-ti demonstreze metodic si politicos ca masina nu are nimic este doar o impresie a ta si incet te conduc spre iesire.
Si eu am o problema cu Megane-ul meu aparuta recent, dintr-o data motorul si-a schimbat regimul de functionare nu mai am acelasi sprint la demaraj, nivelul de "putere" a coborat pe turatii scazute 1500-2500 rpm, inainte urcam la 3000 urmand de acolo sa "explodez" intr-o depasire, acum la 3000 parca deja motorul este la capatul puterilor iar consumul mediu in oras mi-a crescut cu 2l/100. Bineinteles am fost cu ea la service. Acolo specialistul lor i-a conectat o consola de citire parametri (undeva linga panoul sigurante exista mufa de conectare), s-a plimbat cu ea un sfert de ora si a dat verdictul ca nu are nimic. Hm, nimic, parametrii sunt ok, poate ar trebuie plimbati si ei pe la documentare sa vada tipuri de accidente (avioane, instalatii) cand omul se increde numai in senzori si instrumente. Nici macar nu isi pun problema ca ei citesc un senzor care la randul lui poate fi defect...
Acum stau singur si ma framant ce are?. Cred ca este un avans prea mare sau o supra-alimentare cu combustibil. Trebuie sa gasesc un manual de service si sa-mi explic cel putin teoretic fenomenul...
Sa apelez la reteaua Renault ? Ar fi pierdere de timp...


--------------------
Renault Megane Classic 2003, 1.6l, 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 7 Oct 2005, 12:26
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Ai dreptate, dificultatea mare consta in faptul ca problema intreruperilor se manifesta aleatoriu: uneori mai grav, alteori mai putin, iar pe CLIP nu este detectata! De aceea la service se cam invart pe langa ea, mie mi-au ameliorat odata simptomul dar nici vorba sa dispara complet (omu' a fost sincer si mi-a zis ca nu stie ce sa-i mai faca), mi-a zis sa mai revin. Necesita timp si finete si e clar ca nu au chef de masini ciudate! In mod normal ei trebuie sa aiba toata expertiza tehnica/tehnologica si logistica pentru asemenea lucrari, nu noi sa cautam manuale, sa ne facem draci, sa apelam la cei care mai au spirit de de ajutorare (le multumim) ca sa gasim noi solutia (ca ei nu sunt in stare). Cand fiecare dintre noi platim CASH-ul greu pe masina e perfect pentru Renault!
Ca si incurajare problema la mine a aparut dupa iesirea din garantie cand aveam cam 35k pana acum la 75 k. Poate o rezolv pana la 100.000 k. Oricum nici nu pot sa o vand din cauza problemei!

This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:57


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 7 Oct 2005, 12:57
Post #49


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




mda.. curios-scandalos.
imi aduc aminte ca am fost prin 2002 la service la cobalcescu cu cielo'ul shefului (avea el o pila acolo, ma rog..) shi am stat in service vreo 2 ore la curatzat injectoarele. E, in timpul asta, langa cielo era un megane classic 1.6 16v care avea exact simptomele astea shi asta aproape de noua. tipul era disperat, aia de acolo dadeau din umeri toti dupa ce o pusesera pe tester in repetate randuri, naiba shtie.. exact asta zicea shi el, ca e mashina noua shi nu poate nici s'o vanda..
iar a lui era in garantie...
o fi o problema generalizata a "classicelor" de 1.6 16v? sau o fi vreo piesa care sa dea chix asha brusc?? o fi EGR?? huh.gif

bafta tuturor cu problema asta, ca e delicata...


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu17
post 9 Oct 2005, 08:34
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 November 04
From: RM Valcea




Am avut o problema asemanatoare cu masina mea si am rezolvat-o cumparand un spray de contacte. Problema era de la un contact imperfect la sonda lambda (cu un fir), care la temperatura mare deci dupa 30-40km de mers cu masina nu mai facea bine contact si motorul avea pierderi de putere si tremura in sarcina. De 2 luni nu mai am probleme, dar pana atunci am schimbat fise, bujii, filtre chiar si un injector pe care mecanicii il suspectau ca nu da benzina cum trebuie.
Sfatul meu este sa cumperi un spray de contacte electrice si sa incerci sa cureti contactul (contactele) imperfecte.

Bafta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 9 Oct 2005, 09:06
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Schimbati fisele de la bujii si dupa aia mai vorbim. Scoateti bujiile si verificatile. Incercati sa actionati ordonat ca daca schimbati tot ce spun cei din service ajungeti la sapa de lemn f repede. Un set de fise nu este extrem de scump si oricum sunt considerate consumabile. Se pot verifica cu un multimetru, poate e una intrerupta sau are o rezistenta mai mare(ar trebui sa aiba intre 3 si 5 kohmi), dar chiar daca pe aparat iti indica bine nu inseamna ca ele functioneaza optim...Daca sistemul de injectie merge bine (pe tester) iar masina merge prost, te gandesti automat la aprindere defectuoasa (ceea ce poate cauza si excesul de CO).


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 12 Oct 2005, 21:18
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Am avut si eu probleme cu senzorul ala de turatie , comportarea era urmatoarea cand pornea cand nu- complet aleatoriu .Ce am mai observat era ca se stingea foarte greu led-ul de service sau nu se stingea decit dupa ce opream masina si o porneam iar - chestia asta tot aleatoriu aparea.
Prima data am schimbat bujiile si tot degeaba.
Pe calculatorul de bord nu aparea nici o eroare desi am facut cum mi-au zis mecanicii sa tin contactul mai mult de 30 de sec. sa se inregistreze defectul ......

Rezolvarea a facut-o un mecanic ( a pus niste lite in cupla ca sa faca contact mai bine..........si de atunci nu s-a mai repetat defectul ( de cca 6 luni ).
Ce am mai schimbat au fost modulele alea de aprindere care s-au bulit toate in cca. 50k km - in garantie , oricum au rezolvat dupa aceea problema, la noul megane break din 2001 nu au mai aparut aceste probleme.

Ce am mai patit dupa ce am schimbat tobele de esapament sa desprins ceva in catalizator ca a ajuns sa moara motorul cand urcam o panta si a trebuit sa schimb catalizatorul.

This post has been edited by dcsiki: 12 Oct 2005, 21:18


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 15 Oct 2005, 11:20
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Revin cu un amanunt important,
Dupa 5000 km de mers doar prin oras, cu aceslasi carburant (mol), am avut ocazia sa fac o iesire si dupa 400 km de drum intins, mers 80-120 km/h, fara forje, motorul nu a mai facut intreruperile pe care la facea inainte de plecare;
inainte de acest drum facea foarte rau, in special dimineata si fara sa fac nici o reparatie, absolut nimic, si-a revenit singura, fara sa mai faca
intreruperi sau sa dea in nas, fara miros de benzina nearsa la pornirea la rece. Asa cum am mentionat anterior, service-ul a spus ca injectoarele sunt cu debit normal dupa verificarea pe stand!
Ce fel de defectiune ar putea fi (in afara de injectoare) care sa se repare sau sa se amelioreze la drum intins?
Oricum voi monitoriza masina atent in drumul de oras si ceva imi spune ca problemele vor reveni, care poate sa fie fenomenul?


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 15 Oct 2005, 13:12
Post #54


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Incearca sa mergi mai turat prin oras. Nu folosi decat treptele 1-2-3. Pana la 60-70 km/h mergi cu a 3-a. Incearca sa mergi asa cateva zile. Forjeaz-o ori de ca te ori ai ocazia.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aionut
post 15 Oct 2005, 17:43
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 1 October 05




Oameni buni....de vreo sapt. si ceva masina mea n-a mai avut problema acuzata de mine...f. ciudat....parca si-a revenit de la sine. Nu am mai ajuns cu ea la nici un service....am mers destul de mult cu ea...si n-a mai aparut problema respectiva...adica nici pierdere de putere....nici miros de benzina nearsa. E extrem de ciudat ca a trecut de la sine....o sa o tin totusi sub o atenta observatie...Daca problema reapare...ma duc cu carnetul cu "notite" la service...pana atunci...stau potolit...si ma rog sa nu mai apara problema laugh.gif . Vom vedea....va tin la curent...


P.S.: Eu folosesc benzina Euro4 (Superluk) de la LukOil....aia de 98 cifra octanica.

This post has been edited by aionut: 15 Oct 2005, 17:44


--------------------
Renault Megane Sedan Classic 2001
Renault Megane Classic, 1.6l 16V 110CP, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 15 Oct 2005, 17:56
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Acelasi drac de problema am avut si eu pe reno-ul 21 pana l-am dat nu am scapat de ea. Oricum profesionalismul service-urilor reno este discutabil , cel putin cel din Iasi este o bataie de joc. In 2003 cand am fost la o revizie la ei NU ACEAU un manometru pentru verificarea presiunii de benzina in rampa, deci va dati seama cam ce ageamii sunt.


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 15 Oct 2005, 17:58
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Sa fim seriosi, eu de la 30.000 km. am de furca cu problema asta, e clar ca nu s-a reparat de la sine, o functionare defectuoasa nu are cum sa fie in regula, problematic este acest caracter aleatoriu al problemei, asta o face foarte greu de depistat. Pe de alta parte nu poti sa mergi cu ea tot timpul in forja prin oras, sa tot dau ture preventiv ca sa nu apara intreruperile. Ea trebuie sa functioneze in parametrii corecti tot timpul!
PS, acum daca merge "bine" poate gasesc un cumparator! biggrin.gif


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 15 Nov 2005, 13:41
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Nici o noutate in privinta remedierii problemei ? (intrebare adresata celor mai putin norocosi dintre noi care se confrunta cu ea). Dupa o perioada de 2000 km de mers OK, Meganul meu iar incepe sa faca ca toti dracii, , nu e de la benzina, pun numa' scumpa de ma seaca!

This post has been edited by BWhite: 15 Nov 2005, 13:42


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmariusc
post 16 Nov 2005, 15:55
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti, Romania




Se pare ca suntem tovarasi de suferinta: ia uite aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41927


--------------------
Renault Megane 1998 1,6E
Megane 1 1,6E Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 16 Nov 2005, 19:04
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Am citit cu f. mare atentie forumul tau inainte de a scrie pe "MARE PROBLEMA MARE...", nu cred ca este exact aceiasi problema deoarece a mea face chiar de la prima cheie (merge intrerupt, tuseste, nu trage, nu se tureaza), problema este aleatorie, isi mai revine, ii mai trece..., mai degraba este din electrica, computer... s-o ia draq, dau Recompensa celui care-o REPARA ! ! ! sau o dau cu totul !


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 12:46
Dacia