Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
![]() ![]() ![]() |
Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
CipTal |
![]()
Post
#481
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|||
wolfin |
![]()
Post
#482
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.786 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Delata F3
de cautat il cauti bine acolo - ar trebui sa fie deasupra volantei motor/cv...este prins in 2 suruburi (vezi ca mai este un senzor-ar trebui ![]() This post has been edited by wolfin: 2 Mar 2015, 16:19 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
LittleHunter |
![]()
Post
#483
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Am un Symbol din 2007 (benzina, 1.4, 8v) si ieri, pe timp de ploaie, mi s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca. Nu cred ca este distributia pentru ca imi invarte motorul. Mi s-a mai intamplat in urma cu doua saptamani si i-am schimbat bobina de inductie si a pornit la sfert, acum insa nu!! Nu stiu exact cum sa explic, dar se aude electromotorul, misca pistoanele, dar zgomotul motorului este "slab". Cineva imi spunea ca suna ca si cum nu ar avea compresie, dar nu e cazul. Ideea e ca masina nu "stie" daca are bujiile puse sau nu, face la fel. Am experimentat si i-am scos putin toate bujiile: motorul invartea dar se auzea la fel, ca si cand erau puse!!! Mentionez ca senzorul de turatie e curat. Poate cineva sa-mi indice o cauza a problemei? Zilele astea oricum e liber si sta in garaj pana miercuri!! Imi cer scuze daca descrierea e lapidara dar nu stiu exact cum sa explic simptomele!! Multumesc frumos!! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
@Delta F3, poate în pozele mele se vede nițel mai bine-chestia aia cu tabla curbată cu pătratul negru la mijloc prinsă în 2 șuruburi. Ai grijă cînd scoți mufa. Pt odemontare/remontare ai nevoie de o cheie tubulară (nu mai țin minte de cît e, cred că 10?), o manivelă cu clichet și un prelungitor de circa 120 mm lungime, cu cheia fixă sau inelară n-ai să reușești. La remontare să nu strîngi șuruburile pînă nu mai poți, ține cont că apar forțe suplimentare datorită temperaturii motorului. Poate știu colegii cam ce moment maxim este indicat. Succes
LittleHunter: Nu ți'a intrat apă pe la sonda de pe circuitul de evacuare de sub mașină? ai intrat în ceva baltă? This post has been edited by Ayden_CJ: 28 Nov 2015, 08:33 Attached thumbnail(s) IMG_20151003_124042.jpg ( Size: 1.59mb ) Number of downloads: 526 IMG_20151003_124101.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 531 IMG_20151003_124126.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 522 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 EX1,4 16V
- CJ-x5-DXM
|
|
LittleHunter |
![]()
Post
#485
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Am intrat intr-o balta ce-i drept, insa masina s-a oprit dupa vreo 5-6 km. Si am controlat sonda si nu avea nimic de dimineata. Azi au venit doi amici si fiecare a avut opinia sa: fie cureaua de distributie nu mai e buna, adica nu s-a rupt dar nici buna nu mai e sau segmentii nu mai sunt buni iar motorul nu mai face compresie. O sa programez un tester sa vad daca e ceva electronic, daca nu... Multumesc!!! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#486
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE(LittleHunter @ 27 Nov 2015, 21:14) ...... Nu cred ca este distributia pentru ca imi invarte motorul. /...... Nu stiu exact cum sa explic, dar se aude electromotorul, misca pistoanele, dar zgomotul motorului este "slab". Cineva imi spunea ca suna ca si cum nu ar avea compresie, dar nu e cazul. Ideea e ca masina nu "stie" daca are bujiile puse sau nu, face la fel. Am experimentat si i-am scos putin toate bujiile: motorul invartea dar se auzea la fel, ca si cand erau puse!!! astea sunt simptome de rupere de distributie. vezi cureaua de distributie sa nu fie rupta sau daca nu e rupta , atunci sa aiba toti dintii in regula. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
LittleHunter |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Intr-adevar e distributia! Nu e rupta total, insa rizurile de pe curea s-au "cam" dus. Asta e, maine ma apuc de reparat, sper doar sa mai fie ceva intreg prin ea!!! Multumesc mult pentru ajutor! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#488
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
DACA ESTI AMABIL LittleHunter, cand ai schimbat ultima data distributia? ( ani, km ?)
Detalii despre piesele folosite .... |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
LittleHunter |
![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Eu am cumparat masina in martie, la 82.600 km. Fostul proprietar mi-a zis ca o schimbase recent (in jur de 81.000km), iar eu, din nefericire, l-am crezut. M-am uitat la cureaua pentru accesorii care era aproape noua si astfel am presupus ca si distributia e O.K., insa nu era. Mecanicul mi-a zis azi ca e cea originala. Recunosc faptul ca sunt paralel cu partea mecanica si ca trebuia sa controlez mai atent. Mea culpa. Oricum masina are acum aproximativ 103.000 de km asa ca biata curea a mers mult peste durata de viata ideala. Am inteles ca s-ar fi blocat de fapt pompa de apa si ea ar fi provocat necazul. Nu am inteles prea bine la telefon ce zicea domnul mecanic. La multi ani!! This post has been edited by LittleHunter: 30 Nov 2015, 22:37 |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#490
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Poate chiar a fost schimbata cureaua la 81.000 km cu una tot originala.
Daca s-a blocat pompa de apa putea sa rupa si o curea noua schimbata cu 22.000 km in urma. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
LittleHunter |
![]()
Post
#491
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 24 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Ma indoiesc de faptul ca a fost schimbata dupa modul in care arata cureaua, este crapata toata, stiti acele mici crapaturi. Asta e! I-am cumparat acum curea Renault si pompa de apa Hepu (cea Renault avea un pret cam prea mare, zic, si despre Hepu am auzit impresii pozitive). Din nefericire am patru supape strambe, asa ca am gasit o chiulasa de la un Logan intr-o stare foarte buna. Motorul respectiv chiar avea cureaua schimbata si pompa de apa. In primavara-vara o sa-i repar piesa masinii. Just in case! |
--------------------
Renault
Symbol
2007 / 1.4, 8v. Benzina + GPL
- GR
|
|
espacern |
![]()
Post
#492
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Bine ca ai preferat cumpararea unei chiuloase SH....reparatiei celei defecte.
Daca supapele sunt indoite atunci si fulia de la ax trebuie schimbata+multe altele.....pe langa reconditionat chiuloasa+schimbat supape. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
luciang07 |
![]()
Post
#493
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 December 14 ![]() |
Salut, de ceva zile si micul meu Clio II 1,2 16V are probleme la pornire...uneori din a 10 cheie uneori la sfert de cheie...sa fie acest senzor??? Tin sa specific ca am imobilizatorul anulat deci nu ar trebui sa fie ceva legat de recunoastere cheie...alta problema este aprinderea martorului bujii cand afara e foarte frig...ca sa scap de el tb sa o tin putin pornita apoi sa inchid motoru un minut. Daca merg asa cu el pornit la o mica subturare o ia razana relantiu si trebuie oprita si repornita. Astept ajutor.
|
--------------------
Renault
Clio
2001 1,2 16v, Dinamique
- HD 89 GAM
|
|
CipTal |
![]()
Post
#494
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pune un tester pe ea; pot fi probleme multiple; pompa de benzina se aude atunci cand motorul nu porneste? A fost verificat senzorul de pe volanta?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
Shefoo |
![]()
Post
#495
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 February 11 ![]() |
Salutare! Isi poate da seama cineva dupa zgomotul din filmare de ce nu porneste?
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002
- DJ 08 ...
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Am citit acest topic, dar tot nu imi dau seama unde este amplasat senzorul de turatie la un motor diesel. Imi poate arata cineva pe fotografie cam pe unde e ?
This post has been edited by Mr.NiceGuy: 23 Sep 2016, 20:07 Attached thumbnail(s) WP_20160923_003.jpg ( Size: 3.27mb ) Number of downloads: 303 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#497
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca te referi la cel de la axul cu came este in partea cu tamponul hidroelastic.
Trebuie sa dai jos tamponul sa il poti scoate, cel putin partea de aluminiu care acopera tamponul. Are un surub cu cap de 10. Ai grija ca trebuie sa sustii motorul de jos cu un cric hidraulic daca scoti tamponul. This post has been edited by RazvanF: 23 Sep 2016, 19:24 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Scuze, ma refeream al celebrul senzor de turatie
![]() This post has been edited by Mr.NiceGuy: 23 Sep 2016, 20:12 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
espacern |
![]()
Post
#499
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu se vede in poza ta....e fixat pe cutia de viteza cu 2 suruburi.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Sa inteleg ca doar pe dedesubt se poate ajunge la el?
This post has been edited by Mr.NiceGuy: 23 Sep 2016, 20:23 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
espacern |
![]()
Post
#501
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Se vede de sus...pe sub furtunele de apa.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Imi faci te rog un semn pe fotografie, habar nu am unde sunt furtunele de apa.
In acest clip senzorul e la indemana si s-a demontat foarte usor. https://m.youtube.com/watch?v=3Bu-E5HQqjI Am vazut ceva asemanator cu senzorul sub conducta care vine de la antigel, dar era prea stramt locul ca sa ajungi la el. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
espacern |
![]()
Post
#503
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Tot acolo e si la tine...ca in film!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Are cineva codul pentru senzorul de turatie la un dci ? Dupa ce am citit, chiar daca se curata exista riscul sa nu functioneze iar.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Pana la urma s-a rezolvat, vinovat a fost senzorul de la arborele cu came, senzorul de turatie a fost doar curatat.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#506
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Cunoaste cineva un electrician auto cu experiență care se deplasează la domiciliu?
Vechiul clio 1.2 16v din 2003 și-a dat duhul acum câteva luni și de atunci sta nepornit a. A început totul de la o baterie descărcată (culmea, nu f veche, 2 ani). Cred ca în timpul în care a stat nepornita s-a oxidat ceva pe acolo, căci când puneam borna la bateria reincarcata se încălzea foarte cablul pozitiv și trăgea curent în draci, în câteva minute bateria pierdea câțiva volți. În același timp unitatea de comanda a ABS ului cam zornăia. În fine, bănuind ca e vorba de un scurt, am scos pe rand siguranțele la toate circuitele încercând sa izolez circuitul cu problema. Evident, nu l-am găsit. Cum nu sunt de specialitate și nici timp nu am de învățat diagnoza și reparații pe electrice, caut un electrician cu experiență, sa știe după ce sa se uite. Altfel mașina o dau la Rabla. Deși e păcat de ea, dpdv mecanic nu are probleme. Mulțumesc. |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Ti se ardea vreo siguranta in tablou ?
Ar trebui sa fie o siguranta pe cablul rosu. Daca se incalzeste excessiv, trebuie verificat electromotorul. Cablul rosu duce direct in electromotor. Ia un aparat de masura si verifica, cu el comutat pe buzzer, daca are continuitate cablul rosu pe caroserie. Daca are inseamna ca e ceva blocat in electromotor sau cablul ala da la masa undeva. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#508
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Salut myhay1208,
nu mi s-a ars nicio siguranta in tablou pana sa umblu eu la ele. Cablul negru (-) se incalzea bine. Cel rosu (+) nu-mi amintesc sa se fi incalzit. La ultima incercare, cu scosul sigurantelor, s-a oprit din zbarnait modulul ABS dar a facut o flama mica in alternator si a iesit un pic de fum ![]() Sunt contrariat totusi ca in acest timp nu am avut absolut deloc curent in masina, nimic nu se aprindea. Pe mine ma depaseste problema asta... ii mai expira si ITP-ul la inceputul lui iunie si chiar nu am timp de ea. E numai buna de dus la rabla... This post has been edited by romeo_id: 22 May 2017, 09:10 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#509
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Zici ca a facut flama la alternator? Scoate borna de la alternator, izoleaza-o ca e plus si reconecteaza bateria, vezi daca se mai incalzeste cablul de minus.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
romeo_id |
![]()
Post
#510
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Am încercat și treaba asta.. niciun rezultat concret, singura diferența a fost ca nu mai trăgea atât de mult curent. nu se mai încălzeau cablurile. Sa fie alternatorul blocat, oxidat.. și sa facă bobinajul scurt, asa cum presupunea și Mihai?
This post has been edited by romeo_id: 23 May 2017, 07:14 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 11:24 |