Trepidatii - tremurat relanti, motiv - remedieri
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii - tremurat relanti, motiv - remedieri
oficial_cp |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio 2, 1.4, 16v, benzina
2002
- BV
|
|||
romanul1977 |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 October 08 ![]() |
pai nu prea am unde sa verific,ca nu prea sunt la mine in cartier din astea , sunt numai loganuri si alte masini mult mai scumpe decat symbolul meu(gen x3,x5).Dar am verificat la un logan 1.4 avand in vedere ca au acelasi motor si nu se simtea nimic.Dar ce este mai ciudat pe scaunul soferulu nu se simte asa tare,dar pe cel al pasagerului si in podea se simt vibratiile mai tare.Eu totusi inclin sa cred ca este din cauza relantiului prea mic,din ceea ce am citit pe forum relantiul ar trebui sa fie pe la 8-900 de rot /min (corectati-ma daca gresesc) si la mine se invarte pe la 6-700rot/min.
|
--------------------
renault
renault clio symbol fidji
2008 fdji
|
|
caustic |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine e cam la fel, pe la 600 rot/min
curatatul cu ultrasunete a costat 40 lei/injector + 50 lei montat/demontat. in total am dat 210 fara tva. |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
sandokhan |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@caustic - unde ai facut aceasta interventie?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2002, 1.4 8v
/ Megane hatchback 2007, 1.6 16v / Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#95
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Nepornita de 3 zile,azi pleaca la prima cheie, scade in 1000, incepe sa tremure,urca la loc in 1200,apoi usor usor scade in 1000 iar si totul e ok..ce naiba cauzeaza tremuratul ala?
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Mizerie corp clapeta acceleratie.
LE Sau o fisa This post has been edited by Relu11: 5 Mar 2009, 10:07 |
--------------------
.
.
.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#97
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sau o bujie.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#98
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
nu si nu,corp clapeta abia curatat de mine si bujii schimbate recent
![]() de mentionat ca nu face asa decat cand n-o pornesc 2-3 zile..si ca era cam prafuita.. This post has been edited by hitman1234: 5 Mar 2009, 10:23 |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#99
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca tocmai ai schimbat bujiile nu inseamna ca sunt perfecte
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
caustic |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hitman1234 @ 5 Mar 2009, 09:34) Nepornita de 3 zile,azi pleaca la prima cheie, scade in 1000, incepe sa tremure,urca la loc in 1200,apoi usor usor scade in 1000 iar si totul e ok..ce naiba cauzeaza tremuratul ala? Cum adica scade in 1000 si apoi urca inapoi la 1200? Cat ai tu relantiul normal? La mine e la 700. La 1000 urca atunci cand o pornesti si e frig afara. Senzorul de pe galerie spune calculatorului de injectie ca e aerul rece si asta la randul lui comanda corpul clapeta injector sa se inchida; ce duce la un amestec mai bogat in benzina si la o ardere mai buna (o turatie mai mare). Prin urmare daca ai schimbat bujiile si ai curatat corpul clapeta (si l-ai montat bine in asa fel incat sa nu traga aer fals) atunci verifica senzorul respectiv si poate si filtrul de aer sa nu fie infundat de mizerie. Cauze ar putea fi multe... |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#101
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Bre nush ce motor ai mata,dar la mine cand o pornesc sare in 1200-1500 cat vrea ea,apoi scade in 1000-900 in functie de vreme
![]() cand se incalzeste scade relantiul la prima liniuta sub 1000, cat naiba o fi acolo 900,800,700 nu stiu.. |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Prima liniuta sub 1000 rot/min este 750 rot/min. De fapt turometrul din cate stiu eu e gradat din 250 in 250.
|
--------------------
.
.
.
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#103
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Mda,iar nepornita de 2 zile,iar mi-a facut asa..e ca si cum mergea in 3 cilindri,dar parca accelera normal dupa 2500 RPM..naiba s-o ia,nu-mi explic de ce face asa numai dupa ce sta pe dreapta cateva zile..am incercat s-o tin mai turata,pe la 3500 si imi palpaia beculetul de gaze,trag pe dreapta sa vad ce inseamna,zicea in carte doar s-o las mai moale. Parchet 2 minute,o pornesc,(de pornit porneste normal chiar daca tremura,iar turatia scade gradual,ca la o masina normala
![]() Acum,bujiile sa fie?ar fi al 2-lea set schimbat in 2000 de km ![]() Poate face asa de la minunata benzina de la petrom? This post has been edited by hitman1234: 11 Apr 2009, 09:12 |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
ph 25 BET |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 899 Joined: 13 October 07 From: Ploiesti ![]() |
salut
o problema asemanatoare am si eu la un clio 1,4 8 valve din 2000. daca sta 2-3 zile nepornita cind porneste merge parca in 3 bujii si scoate un nor de fum alb si dens de parca ar merge cu ulei nu benzina. chestia asta dureaza cam 4-5 minute pina se incalzeste putin si apoi isi revine singura,nu mai da fum,merge rotund,trage ff bine si totul e ok. dar la pornire e jale dimineata. nu pot sa-mi dau seama ce e si mi-ar prinde tare bine o mina de ajutor.... |
--------------------
renault
Laguna 3
1,5 Dci
- ph 78 DDI
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#105
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poate chiar exista ceva probleme cu minim 1 bujie ... poate trebuie sa le schimbi
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
tudorsan |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 May 09 ![]() |
salutare natiune. evident si eu cu ceva probleme pe aici. am un clio 2 din 2000 1.4 8v 140mii km, de la mama lui din franta.buna masinuta dar are aceasi problema cu turatia la relanti.la inceput pica in bot sub 2000 de ture, peste era ok, si cateodata la cald pornea mai greu.bun, am bagat solutie de curatat injectoarele prima data a mers ok, a doua oara cand am bagat a luat-o razna, pana se incalzea motoru trebuia sa o tin din acceleratie...dupa cateva zile a trecut asa de la sine si a revenit problema cu picatul in bot.i-am curatat corpul clapeta asa cum am vazut pe site care era intr-adevar murdar si s-a rezolvat doar problema cu pornitul la cald.
am mai facut un drum de franta si i-am mai bagat ceva solutie de curatat si acum porneste de fiecare data la prima, sta la 1000 de ture pana se incalzeste motorul apoi scade la 750 de ture sta un pic si apoi incepe showul, scade turatie la 500 de ture.asa face daca e pe loc iar in mers pica in bot.isi revine imediat daca o accelerez un pic.dupa vreo 10, 15 minute de functionare merge bine dar parca nu trage cum ar trebui.am schimbat filtrul de aer, bujiile, injectoarele sunt curate, am schimbat chiar si chestia aia unde intra fisele si fisele...tot asa face. ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi? va multumesc |
--------------------
renault
clio 2
2000
- fr.....
|
|
tudorsan |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 May 09 ![]() |
am rezolvat problema.am schimbat corpul clapeta cu totul de la o supernova.merge perfect.
bafta ![]() |
--------------------
renault
clio 2
2000
- fr.....
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#108
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bravos
![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
twaider |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 May 07 From: Tg.Mures ![]() |
Buna, am si eu un clio din 2004 de 1.5DCi.
La relanti vibreaza ca un "tractor" iar diminetile recente cu temperaturi scazute nu a mai pornit. Care poate sa fie problema? |
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La tine tare imi suna a injectoare....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
twaider |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 May 07 From: Tg.Mures ![]() |
si daca le dau jos eu sa le duc la curatat nu vor trebui rescrise codurile injectoarelor?
sau merg si daca le dau jos si le pun la loc pur si simplu? |
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai ar trebui sa mergi sa pui un tester la un atelier specializat.... daca sunt pe duca... nu te ajuta cu nimic curatarea... dar repet iti trebuie o parere de la un service specializat numai in diesel...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
twaider |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 May 07 From: Tg.Mures ![]() |
am testat masina la renault, au zis ca e un injector, l-am dus si pe acel injector la curatat, era infundat. Dupa montare la loc, motorul timp de 10 secunde merge relativ normal, pe la 900 rmp, dar apoi se tureaza singur pana la 1000 rpm.
In mers am observat ca nu are putere, iar cand am verificat, au aparut bule de aer pe tevile de motorina, de la filtru la pompa, la pompa la filtru... Pe langa asta imi apare exact cand incepe sa se tureze un martor luminos, cel de bujii si ramane aprins.... Ce sa ii mai fac? |
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|
saftonel |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
proaspat revenit din service pt distributie si ceva pb la bobine...am vb cu prop. service`ului si mi-a recomandat calduros pt injectoare sa folosesc Link ,cica se scoate toata benzina din rezervor si se pun 1 de pref 2 cutii in rezervor si se lasa la relantii 2h doar cu solutia asta.Cica face minuni....referitor la solutiile de curatat injectoare inclusiv cele cu ultrasunete a spus ca mai rau iti fac(cei de la meridian au vandut aparatura pt ca se stricau prea multe injectoare dupa).Solutia costa aprox 60-80 ron.Eu unu o sa incerc in wk poate mai scap de tremurat
![]() Ps:mai exact este vb de solutia din pozele de mai jos This post has been edited by saftonel: 4 Nov 2009, 23:09 Attached thumbnail(s) IMG00014_20091102_1315.jpg ( Size: 226.29k ) Number of downloads: 858 IMG00013_20091102_1315.jpg ( Size: 220.74k ) Number of downloads: 907 |
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
2002
- xxx
|
|
verde |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Despre turatia de ralanti.
5 Nov 2009, 15:36: Atentie ca asta e topicul ptr benzina. Trepidatii,tremurat-DCI e mai jos oleaca in lista. This post has been edited by verde: 5 Nov 2009, 14:36 Attached thumbnail(s) ralanti.JPG ( Size: 70.89k ) Number of downloads: 903 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
bdiac |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 11 August 07 ![]() |
salut. aceeasi problema...la fiecare 4 secunde sarea turatia peste 1000. si cica injectoare bulite 60%, se schimba pe garantie, cica 5000 lei/. dar...asa cum zicea colegu mai sus, mai bien mergeti la un service si faceti teste , poate si ala clip. ca mecanicu (noroc ca e pretenar) a auzit zgomotu , dar la testat apoi la aparate. de fapt , de ce am intervenit, asa e ca is 5000 lei!?toate 4!?
|
--------------------
..........
...........
................ fidji, 1,5dci, 85cp, phase 4
|
|
crisolro |
![]()
Post
#117
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
eu unul nu am inteles nimic bdiac
daca chiar vrei sa ajuti si sa ne impartasesti experienta ta, te rog sa ne dai detalii despre masina (nr km), ce simptome a avut, ce diagostic s-a pus , cum s-a rezovat etc. si eventual (daca s-a stabilit) cauza problemei - dar scrie clar, inteligibil etc. ... daca crezi ca nu poti, mai bine nu mai scrie deloc multumim This post has been edited by crisolro: 8 Nov 2009, 17:01 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
birosz |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare
De ceva vreme dupa ce pornesc masina (chiar si dupa pornire motor rece sau cald), cateodata imi scade turatia la 500-600, sau moare motorul. Cand merg cu ea in oras si trebuie sa opresc la un semafor face la fel, ori scade turatia ori moare motorul. Azi dimineata (dupa cateva zile ploioase si vreme umeda) facea la fel cu exceptia ca dupa cativa km (3-4) s-a aprin martoru acela galben cu bobina (probleme electronice scrie in carte ca inseamna) si nu tura motorul peste 2800 tureoricat de tare apasam acceleratia, si dupa ceva vreme s-a oprit din mers. Cand am incercat sa repornesc pornea si murea instantaneu martorul de defect fiind stins. la a trea pornire am accelerat putin si a pornit. Am reusit sa ajung la lucru. |
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#119
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu o fi si la tine ceva cu motorasul pas cu pas cumva ? a fost curatat vreodata ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
saftonel |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
@birosz daca la tine nu e captorul de presiune absoluta eu il mananc
![]() |
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
2002
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:07 |