Trepidatii - tremurat relanti, motiv - remedieri
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii - tremurat relanti, motiv - remedieri
twingooo |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|||
sqryn |
![]()
Post
#32
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
Temperatura la motor nu a urcat peste limita normala. si indicatorul de temperatura functioneaza ok. Nu cred ca e de la suportul de motor deoarece dupa operatia de curatare a mers ok ceva timp (1/2 zi). As spala/curata si rezervorul mi-e sa nu fie ceva depuneri prin el si sa bage prostii in motor desi cred ca de asta se ocupa si filtrul de benzina.
|
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
oficial_cp |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 November 07 ![]() |
uite ca am ajuns sa ma inregistrez si io pe aci, ca la biserica, nu stii ca exista pana nu ai nevoie de ea (cel putin in cazul meu).
deci, am un clio 2, 2002, 1.4 16v benzina. acum a ajuns pe la 100 000km. asta e intrata in tara numai din martie da nu stiu de revizii nimic. oricum dupa ce am dat pe ea 5800 de euro cu tot cu prima inmatriculare nu pria mi-a venit sa dau 500 de euro pe o revizie plus inca 500 pe casco ca deja face aproape 20% din masina. chestia e ca a inceput de 2 zile sa tremure la relanti. de ieri s-a aprins si martorul de poluare si cel de airbag. nu prea ma pricep io la masini dar chiar daca ala de poluare ar avea treaba, cel de airbag nu are sigur nici o legatura. ceea ce ma duce cu gandul la o problema electrica. de obicei cu masina se da nevasta-mea si nu am avut timp sa observ tot. azi, eventual maine ma mai dau si eu cu ea sa vad ce mai pot observa. mai revin. intre timp ceva sugestii... |
--------------------
renault
clio 2, 1.4, 16v, benzina
2002
- BV
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#34
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bine ai venit,
Uite aici ceva despre senzor airbag ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41221 si daca mai cauti mai gasesti una alta ... Tremuratul la relanti poate fi de la o bobina de inductie, avand in vedere ca ai spus 16V http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41492 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
oficial_cp |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 November 07 ![]() |
ok merci. intre timp printr-un lant de cunostinte am ajuns la cineva de la renault si azi ma duc cu masina la ei. sa vedem ce iese.
|
--------------------
renault
clio 2, 1.4, 16v, benzina
2002
- BV
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#36
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
S-ar putea sa ai EGr-ul infundat si de aceea sa ai mesaj de poluare.E de la benzina proasta +mers subturat.
Foloseste benzina de 99+ de la petrom.E singura care nu face motoarele 16 v sa caraie putin din cauza avansului.Si incearca sa o forjezi mai mult .Motoarele 16 v se conduc mai sportiv adica se schimba in treapta superioara nu mai devreme de 4000 rpm si daca ajungi sub 3000 rpm obligatoriu reiei cu o inferioara.In acest fel o sa ai si un consum de carburant in oras mai mic datorita mersului pe plaja de cuplu. This post has been edited by sorinrs: 11 Nov 2007, 11:29 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
jri22 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
personal (ptr masina din semnatura) folosesc foarte des benzina de 95 de la petrom (mai ales la urban-majoritar) si nu am avut probleme pina acum...este drept ca regimul de turatii este ceva mai ridicat (>3000rpm), iar in oras este destul de enervant ptr ca ar trebui sa mergi doar in acceleratie si frina...ref la relanti, turatia este usor oscilanta(fenomen normal, explicat mai sus:) si care nu ma deranjeaza deloc...
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
oficial_cp |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 9 November 07 ![]() |
mda. problema generala - bobina de inductie. asta pe scurt ca in detaliu ...
numai jeguri de oameni la reprezentanta renault. parca nu lucreaza cu clienti ci cu cersetori. si asta n-are nici o legatura cu pretul pe care mi l-au cerut ci cu modul de adresare, colaborare, etc. cred ca o sa-mi fac un scop in viata sa nu mai dau pe acolo. si urmatoarea masina nu cred ca o sa mai fie renault. sunt curios cum o fi la alte reprezentante. oricum, ei vroiau "in jur de 4 milioane" pentru a rezolva mersul in 3 pistoane pe care l-au detectat fara sa-l puna pe nici un tester/stand/etc. nu au vrut nici in ruptul capului sa-mi zica pretul exact. dupa ce le-am promis ca le platesc testul s-au hotarat sa faca si testul clip. 220.000 lei. nimic nasol. numai ca nu mi-au dat absolut nimic (in afara de factura bineinteles) care sa-mi ateste rezultatele testului. nici macar nu mi-au zis care bobina e dusa. rahat, am terminat cu astia. nu mi-am schimbat bobina la ei mai mult din cauza modului in care m-au tratat. oricum am luat bobina cu 1.500.000 si am shimbat-o singur. m-am "chinuit" vreo 5 minute pana am identificat-o da merita diferenta de 2.500.000. pe cuvantul meu, nici cand aveam dacia nu m-am simtit asa prost intr-un service. si cu asta am incheiat. bafta. |
--------------------
renault
clio 2, 1.4, 16v, benzina
2002
- BV
|
|
sqryn |
![]()
Post
#39
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
S-a rezolvat si la mine problema cu tremuratul, aveam un injector infundat. Am cumparat unul nou de supernova/solenza (130 ron), inlocuit injectorul si acum merge fara probleme. Cica si ala vechi e utilizabil, trebuia curatat dar nu a avut sculele necesare atunci. Sfatul mecanicului - sa il tin in acetona cateva zile si se rezolva
![]() |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
Mentosanu |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 October 07 ![]() |
Atunci cand pornesc motorul, incepe sa tremure ( mearga sacadat) la fel se aude si pe teava de esapament. Primul lucru la care m-am gandit au fost bujiile, atunci am luat la mana fiecare fisa in parte si am scos-o, la cilindrul al 4-lea motorul nu a sesizat nici o diferenta de functionare, asa ca am tras concluzia ca de acolo este. Precizez ca fisa dadea scanteie din plin (m-am si curentat un pic ). Am cumparat frumos alte bujii, le-am schimbat iar la final am dat la cheie, ce sa se intample?, motorul mergea la fel de prost ca la inceput tot cu acea problema la cel de-al 4-lea cilindru. Acum mai departe nu stiu ce sa fac, astept sfaturi de la voi, multumesc.
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004/Benzina/16v
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
O fi defecta bobina.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
CJ-09-GMI |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 9 April 08 ![]() |
il sustin pe silviu
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
- CJ-09-GMI
|
|
hellcat |
![]()
Post
#43
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
mentosanu: Daca in loc de bujii cumparai un set de fise noi...
![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Mentosanu |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 October 07 ![]() |
Aham, deci cu ajutorul unor fise nou reusesc sa indep sacadatul
![]() |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004/Benzina/16v
|
|
hellcat |
![]()
Post
#45
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Pai daca ai scos fisa de la cilindrul 4 si nu ai sesizat nici o diferenta, nu crezi ca si fisa aia poate sa fie busita??
Trebuie sa mergi pe firul problemei sa elimini toate posibilitatile. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#46
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
se pare ca si eu am intrat in clubul ghinionistilor cu tremurat la relanti.
![]() ieri dimineata in drum spre birou am sesizat la un moment dat un tremurat puternic la relanti. turometrul oscila foarte putin. cum depaseam 1500 rpm tremuratul nu se mai sesiza. am pus tremuratul pe seama benzinei proaste si am zis ca poate rezolv cu cateva accelerari puternice la turatii inalte. din pacate n-au avut nici un efect. la un moment dat mi s-a oprit motorul, fiind in panta. orice incercare de a reporni masina a esuat. electromotorul invartea dar mai mult de atat nimic. nici un martor suspect aprins la bord. dupa aproximativ o ora, timp in care ma hotarasem sa chem platforma, am reincercat sa pornesc si surpriza a mers din prima. in continuare masina tremura din toate incheieturile la relanti. fiind aproape de birou am ajuns acolo si am parcat in ideea ca daca nu mai porneste macar nu sunt in drum cu ea. aseara dupa program am pornit masina, iarasi a mers din prima, acelasi tremurat puternic si am plecat catre casa, tinand-o cat am putut la turatie mai mare de 1500 rpm. aveam de gand ca luni la prima ora sa ma prezint la un service, dar n-am apucat sa ajung acasa pentru ca la un moment dat s-a turat motorul singur pe la 3000 rpm. dupa care s-a oprit si iar n-a mai vrut sa porneasca sub nici o forma. la fel electromorul invartea dar mai departe nu. in continuare nici un martor aprins in afara de cele care indica functionarea normala. haz de necaz mi s-a oprit masina chiar vis-a-vis de un service renault asa ca am hotarat sa o las acolo. azi m-am dus pana acolo si era inchis, luni dimineata la prima ora sper sa se rezolve. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
hellcat |
![]()
Post
#47
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Il banuiesc pe motorasul pas cu pas care comanda clapeta de aer la relanti.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#48
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
multumesc hellcat pt raspuns.
am uitat sa mentionez ca la accelerare pierdea din cand in cand putere, 'dadea in nas' cum se spune. inainte sa moara de tot. ![]() daca este intr-adevar o problema la acel motoras se pare ca am scapat ieftin. imi este frica sa nu fie o problema la bobina de inductie. ma voi lamuri luni dimineata si revin. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
Mentosanu |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 16 October 07 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 19 Apr 2008, 10:51) Pai daca ai scos fisa de la cilindrul 4 si nu ai sesizat nici o diferenta, nu crezi ca si fisa aia poate sa fie busita?? Trebuie sa mergi pe firul problemei sa elimini toate posibilitatile. Crezi ca ar avea fisa ceva daca face scantei incontinuu chiar si cand o scot ? |
--------------------
Renault
Megane II Bicorp
2004/Benzina/16v
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@stormeru: incearca urmatoarea procedura, inainte de a te duce la service:
1. Pune contactul si las-o asa 5 secunde fara sa pornesti motorul. 2. Ia contactul. 3. Asteapta 3 minute. 4. Porneste motorul si lasa-l macar 1 minut la relanti. Dupa aia vezi daca mai face. This post has been edited by Laurentziu83: 20 Apr 2008, 08:51 Attached thumbnail(s) Clipboard01.jpg ( Size: 35.27k ) Number of downloads: 4214 |
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#51
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@mentosanu: Ideal ar fi sa poti face doar o proba cu un set de fise noi si sa vezi cum merge motorul. Daca e la fel, te legi de bobina
![]() Intr-un service ar fi o posibilitate, poate si un test clip ar arata ceva. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
...intai curata senzorul de PMH....
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#53
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
am luat-o la prima ora la picior pana unde-mi lasasem masina si am incercat ce mi-a recomandat Laurentziu83. si surpriza sau nu... a pornit. ma asteptam la asta pentru ca si vineri pornise dupa o pauza.
trepidatiile erau diminuate, dar in continuare sesizabile si cum service-ul era vis-a-vis de unde parcasem am mers sa ma lamuresc care este problema. a venit cineva sa se uite la masina, a pornit motorul din prima. parea surprins de ce-i spuneam ca mi s-a intamplat pentru ca trepidatiile devenisera aproape insesizabile. am mers inapoi la receptie sa programez totusi o testare joi la pranz si la final am intrebat daca pot sa plec cu masina fara sa ma intorc cu ea pe platforma. raspuns afirmativ. m-am intors la masina si... iar nu a mai pornit. dupa 2-3 incercari esuate, in care mai mult de a invarti electromotorul nu am reusit, m-am intors la receptia service-ului si am revenit la masina cu persoana care o vazuse initial. orice incercare de pornire a fost in zadar, chiar daca a umblat pe la motor, n-as putea spune cu exactitate la ce. asa ca am lasat masina acolo si acum astept... ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Inseamna ca e mai complexa problema decat o reinitializare a clapetei fluture (IAC). Eu am recomandat reinitializarea pentru ca era simplu de facut si nu dauna cu nimic.
Daca nu se rezolva prin curatarea clapetei de acceleratie, eventual si a senzorului de pe volanta, s-ar putea sa ai nevoie de o clapeta noua. This post has been edited by Laurentziu83: 22 Apr 2008, 10:03 |
--------------------
.
.
.
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#55
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
Luni am fost sa iau masina desi era gata inca dupa 31 Martie dar am fost plecat din Bucuresti. Tinand cont ca a fost si Pastele pot sa zic ca cei de la service (Filaret) s-au miscat foarte bine si m-au tinut la curent prin telefon cu interventiile.
Concluzia: bobina inductie, schimbat bujiile si curatat un injector, masina parca a obtinut 50cp in plus. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE pot sa zic ca cei de la service (Filaret) s-au miscat foarte bine S-au miscat chiar mai repede decat viteza luminii, daca ai dus-o in service pe 21 aprilie si era gata pe 31 martie !!! (cel putin asa ai scris tu...) This post has been edited by Batrânul: 7 May 2008, 14:49 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
sorin_ |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 7 July 06 From: Constanta ![]() |
Salut
Si eu am aceeasi problema cu tremurat la relanti (1.4 16v) si presupun ca e tot de la bobinele de inductie. Masina e in garantie si vroiam sa va intreb aici (deoarece topicul cu garantie s-a inchis): daca masina e in garantie, cand ma duc in service imi factureaza si trebuie sa platesc costul manoperei daca imi schimba bobine/curata injectoare, etc? Multam |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007 Dynamique 1.4 16v + clima
- CT
|
|
st0rm3ru |
![]()
Post
#58
|
![]() god of the hell fire Group: Members Posts: 175 Joined: 14 December 05 From: Bucharest, .ro ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002 1.4 8v
- Expression Trance eXcess! :)
|
|
50IMU |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 24 January 07 From: Bucuresti ![]() |
salutare!
m-am regasit in ceea ce a scris stormeru. am parte de tremuratu asta si mai mult, de ceva timp nu mai porneste la cheie. intr-o zi a pornit la a 3-a incercare cand a trebuit sa-i dau 2 spitzuri la acceleratie in momentul in care am auzit ceva rotindu-se ( de m-as pricepe si eu la mecanica ![]() cineva-mi dadea vina pe bieleta de descarcare, dar inclin sa cred ca sunt bobine arse. stormeru, cat a facut afacerea ? (bujiile abia le-am schimbat la revizie) |
--------------------
VW
El.Polo.Loco TDI
'09 ex. Clio 16v '01 . Prima dragoste nu se uita
|
|
jri22 |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
am avut si eu aceeasi problema anul trecut:tremurat puternic la relanti, mrs in 3 pistoane, testat cu Clip:nimic..pina la urma schimbat bobina de inductie(nu la Renualt)=>ok(mai putin oscilatia la relanti-specifica motoarelor multivalve)..
|
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 10:31 |