Clio Symbol vs. Logan, curiozitate
![]() ![]() ![]() |
Clio Symbol vs. Logan, curiozitate
eddie33 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|||
diesel_power |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Clar eddie33, esti femeie!
Pai tu nu stii ca mai nou femeile sunt atrase de barbati adevarati, care au un Logan adevarat ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Manuel |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Eu tot ma incapatanez sa cred ca Santa Klaus posteaza la misto. Daca nu, e grav. Si ma opresc aici cu comentariile.
p.s. Din pacate, din cauza unor specimene de genul asta, toti posesorii sunt tratati laolalta. |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#154
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
ioana, io zic ca totusi "preference" e de baza. ca echipare, evident.
![]() mos craciune, daca nu ai fi scris in semnatura ca ai de 1.6 si din 2004 as fi crezut ca esti un amic de'al meu care e tot timpul pus pe ÅŸotii, face misto chiar si de loganul lui. si te exprimi exact in stilul lui.. ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
CGB |
![]()
Post
#155
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(Manuel @ Jan 3 2006, 11:23 PM) Eu tot ma incapatanez sa cred ca Santa Klaus posteaza la misto. Daca nu, e grav. Si ma opresc aici cu comentariile. p.s. Din pacate, din cauza unor specimene de genul asta, toti posesorii sunt tratati laolalta. Manuel !?!?!?!?!?! Nu iei apararea Loganului????? Nu pot sa cred ![]() Sint stupefiat.... ![]() ![]() No....logan, clio, megane, bmw...etc....fiecare umbla cu ce poate. Neste fiare pe roti si una si alta. Tabla, motor, scaune, volan...te duce din A in B.... Da' sa stiti ca mai sanatoasa e bicicleta. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Manuel |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Io zic s-o lasi mai usor cu stupefiantele
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#157
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
E totusi aberant sa spui ca iti vinzi clio ca sa-ti iei logan, hai sa fim seriosi. E exact cum ai avea o dacie 1310 pe injectie si tu i-ai pune carburator pt ca "e mai usor de reparat, sufli in jiglere si gata, rotesti putin delcoul si ai reglat-o, p-aia pe injectie nu poti
![]() Nu critic posesorii de logan, asta si-au putut permite, de asta au avut nevoie, isi fac treaba cu ele, dar de aici pana la a spune ca e mai bun decat clio e o cale foarte lunga. In primul rand loganul, sub aspectul de nou ascunde multe idei vechi. Comenzile la geamurile electrice sunt pe consola centrala ca e mai usor de montat asa, comanda farurilor e prin cablu, nu electrica ca la clio, adica se perpetueaza un sistem arhaic si predispus la defectare in orice moment. Mocheta in portbagaj e mai subtire decat la Clio, schimbatorul de viteze e mai precis la clio decat la logan, si asta mi-a spus-o un posesor de logan. Asadar toate ideile astea cu "masina cea mai tare" mi se par aberatii. Nu e exact ca in reclame, totusi. |
--------------------
.
.
.
|
|
Floppy |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Am avut Clio Symbol din 2001. Fratele meu l-a condus o perioada, cat eram plecat din tara. Apoi a vrut sa-si ia si el masina. Nu a avut rabdare si bani prea multi, asa ca si-a luat Logan, in noiembrie 2004, cu 5800 de euro.
In iulie 2005 am vandut Clio Symbol (1.4 - 75 CP) si am luat... Clio Bicorp 1.5 dCi - 80 CP. Nu pot sa zic decat ca sunt super incantat. Intre timp fratele meu si-a pus instalatie de gaz pe Logan, iar mai nou vrea sa-l vanda (nu are decat 1 an si un pic) si sa o ia pe a mea (dar nu o dau) sau una SH de afara... In alta ordine de idei, o vecina in varsta, a vandut rabla de Dacie veche de 20 de ani si a vrut, totusi, o masina cu care sa se mai duca de colo-colo, la tara, de 2-3 ori pe an. Am sfatuit-o sa ia Logan, ca pentru varsta ei si pentru cata are ea nevoie sa mearga cu ea... nu-i trebuie mai mult. Si-a cumparat. Cand nu se simte in stare ea, il mai roaga pe fratele meu sa-i conduca Loganul pe unde are nevoie... Cat despre minunata, faimoasa, etc., etc. Logan... sa fim seriosi. E doar o masina ieftina care valoreaza doar atat cat costa (poate nici atat) si te folosesti de ea... E buna (nu foarte, nu extraordinara, nu altceva) pentru Romania sau alte tari asemanatoare, sau pentru cei care nu au bani de una mai buna. Loganul nu e Clio Symbol cum nici Clio Bicorp nu e VW sau Audi sau orice altceva. Fiecare masina e ceea ce e si atat. |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
pablo |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
MosCraciun Posted: Jan 3 2006, 04:18 PM
QUOTE as da oricand un clio pe logan. orice fel de clio. loganul are mai multe masini vandute decat a vandut renault cu clio. Am impresia ca mai ai ceva aburi de alcool ramase de la sarbatori in jurul tau.Cum sa fie mai multe Logan vindute de Renault decit Clio?Poate in Romania ... QUOTE am vazut ca a iesit clio3. e mai urat ca loganu. n-are portbagaj si bordul e prea sarac. si foarte scump. si mic in interior. e masina de femei. Clio 3 mai urit decit Loganul?Aha si idiotii de europeni au votat masina anului 2006 cea mai urita masina ... fara comentarii Cit despre bordul prea sarac de la Clio 3 ... pai e cam bordul de la Megane care e oricum intr-o clasa superioara Loganului.Meganul II a fost masina anului in 2003 si nu s-a spus despre el ca are un bord saracacios QUOTE radeti voi, cei care aveti clio. dar clio ca al vostru nu prea se mai fabrica.clio 2 e dus deja. depasit. d-aia nici nu mai fabrica. pe cand loganul e in plin avant. e modern, ieftin, usor de intretinut, spatios. si intra in forta pe pietele vestice. are o cerere foarte mare. Nu e adevarat ca nu se mai fabrica Clio 2.Se fabrica in paralel cu Clio 3.Apropo si Clio a fost masina anului (parca in 1999 - Clio I). Pina la urma tu critici trei modele de masini care au facut istorie in lumea automobilistica si le compari cu un alt model Loganul al carui principal atu este ca e ieftin comparat cu celelalte trei. PS:mai urmeaza sa spui ca ai da o Laguna 1,9 dCi Privilege pe un Logan Ambition de 1,4 ca sa fie tacimul complet.Ti-ai schimbat Dacia 1.300 de 20 ani cu un Logan nou nout ... bravo tie si felicitari pentru alegerea facuta.Dar nu-i critica pe cei "mai mari" decit tine fara motiv |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
semit |
![]()
Post
#160
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
mama cata cearta pe aici... ma bag si eu putin, in calitate de posesor de Reno Megane Sedan 1.5 Privilege si Logan dci Preference, dupa parerea mea am tot dreptul sa-mi expun un punct de vedere obiectiv.. Renoul pare venit din alta lume fata de Logan dar diferenta de pret mi se pare graitoare: 16080E vs 8220E totusi daca se poate voi face niste asemanari si deosebiri:
-mai intai Logan: "+" spatiu interior mare, portbagaj pe masura, consum la fel ca in carte (4000 km- mers preponderent in oras 5,9-6l/100km), motor de pe CLIO!!!! (pentru inaltatorii in slavi de Logan...), o masina la prima vedere nepretentioasa "-" pozitia la volan execrabila(am 1.85), gandirea arhaica a unor comenzi de bord(ex: geamuri electrice), vopsea cam slabuta calitativ(ceea ce pot spune si despre megane), forma de frigider(a se citi aerodinamica lipsa), suspensia neadaptata drumurilor noastre( parerea mea), si nu in ultimul rand piesele cam prea scumpe pentru o Dacie -despre Megane: pot sa va spun ca inainte de Megane am avut Dacia 1310L pe carburatie si cred ca asta spune tot ![]() -despre comparatia Clio - Logan pot sa va spun ca cei care cumpara Logan vor sa intareasca economia tarii ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(pablo @ Jan 4 2006, 11:35 AM) MosCraciun Posted: Jan 3 2006, 04:18 PM PS:mai urmeaza sa spui ca ai da o Laguna 1,9 dCi Privilege pe un Logan Ambition de 1,4 ca sa fie tacimul complet. Pai da, cat e asigurarea, impozitul, reviziile etc la o laguna si cat e la logan? ![]() ![]() pentru cine a avut dacie berlina inainte e un important pas inainte, dar de la renault la Logan e un pas inapoi, chiar daca e "by Renault". Normal ca n-o sa mai ai la Logan problemele gen carb infundat, platina impuscata, etc etc etc, o sa stii ca te sui in masina, chiar si la -20 de grade, dai la cheie si porneste si ajungi sigur de la A la B fara trusa de scule si fara piese de schimb la tine, si asta e o foarte importanta evolutie. Dar pana la Clio e drum lung, nu conteaza doar motorul, nu poti sa spui ca daca ai acelasi motor la un pret mai mic, gata, masinile mai scumpe cu acelasi motor nu-si fac banii. |
--------------------
.
.
.
|
|
Floppy |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Semit, baga-te! Dar ai uitat sa-ti spui si punctul de vedere... Zii.
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Laurentiu, spune-mi si mie, cam cat de lung crezi ca e drumul intre Symbol si Logan? Si in ce constau diferentele majore? Nu intreb la misto, chiar ma intereseaza punctul vostru de vedere!
Hai sa spun cum vad eu lucrurile: Symbolul are un plus (nu mare) la calitatea materialelor si la finisaje. Aici sunt de acord. Insa e puternic penalizat de spatiul interior care-ti da un sentiment de claustofobie. Nu discut despre cum arata fiecare, sincer nu sunt inebunit dupa nici una in ceea ce poriveste designul (Loganul mi se pare cam patratos iar farurile imi par ridicol de mici, in timp ce Symbolul parca-i cocosatul de la Notre Dame). Din punctul de vedere al fiabilitatii, eu unul nu am avut absolut nici o problema in 11.000 km, nu-mi troncane, nu-mi bate nimic. E drept ca am si grija de ea, ocolesc gropile, nu sar de pe borduri, etc. Asa ca fiabilitatea nu mi se pare un punct slab al Loganului, mai ales ca pe forumul Dacia sunt colegi care au aproape de 100.000 km fara probleme. Asadar, in ce constau diferentele astea de zici tu ca-i cale lunga de la una la alta? Nu ma bag in comparatii Logan vs Bicorp fiindca nu am avut ocazia sa merg cu cel din urma decat vreo 2 km, irelevant pentru a-mi face o parere. Iar apropo de ce zicea Mos Cracaciun, Clio 3 e o masinuta superba, pe care mi-as lua-o si maine daca as putea. |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
_182_ |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(semit @ Jan 4 2006, 01:31 PM) cei care cumpara Logan vor sa intareasca economia tarii ![]() Pai si angajatii Dacia de la Mioveni (vreo 12 000 parca) nu mananca si ei o paine ? Si angajatii furnizorilor de subansamble ? (numai sidex cata tabla face pt ei) Deci nu papa francezii tot. Poate e cineva pe aici care se pricepe si explica mai in detaliu tot sistemul economic, sunt chiar curios cat atarna Dacia in economia nationala. |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
hebron |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Imi permit sa zis si eu parerea mea.Asa cum s-a zis si mai sus, Loganul face exact cat ofera, daca nu chiar prea mult.Diferenta intre cele doua este ca Logan e facuta de romani, ceea ce pentru mine inca reprezinta un criteriu hotarator in achizitionarea unei masini...Chestia cu fiabilitatea e irelevanta dupa 10k, iar despre colegii cu 100 k ma indoiesc sa fie prea multi
![]() Motorul pe benzina nu e de generatie atat de noua pe cat credeti voi si oricum ce e pe Logan nu se compara cu ce e pe Clio incepand din 2003(am postat si la Logan Diesel ceva in leg cu pompa de motorina, chiar daca motorul e 1.5 dCI). Masina consuma cam mult, cei care zic ca e ca la carte au talpa subtire rau...(vecina mea dupa ce a trecut de emotiile de masina noua si a inceput sa conduca normal s-a speriat de consum). In exces de zel au facut-o spatioasa ca sa aiba un atu, dar acest atu e iar irelevant.Eu am cumparat Symbol adica o berlina de clasa mica si nu ceva cu care sa car 5 persoane+porc+catzei+alte chestii. ![]() Acum ramane de vazut ce si cand se strica la Logan, asta dupa statistici dar deocamdata e devreme.De la 30k in colo poti zice ca masina e putin rulata ca sa iti dai seama de fiabilitate. Eu va doresc succes si astept cu nerabdare urmatorul model hibrid sau Renault sau ce-o iesi de la Uzinele Dacia, deocamdata nu sunt convins. P.S. Cei care lauda vanzarile Dacia sa vada care sunt acelea afara si in ce tari si sa mai tina cont ca Renault face una dintre cele mai agresive reclame de pe piata auto. ![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
semit |
![]()
Post
#166
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
inseamna ca am talpa subtire rau.... la Megane am 5.1 mediu si la Logan 6.0 mediu- nu schimb mai jos de 2500( ca sa traiasca si turbina)
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
AND |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Intradevar nici eu n-as vinde Clio sa iau Logan , dar nici invers! Si dintre cele doua aleg cu ochii inchisi Logan (ceea ce-am si facut). Am mers cu ambele le-am studiat si Loganul imi place mai mult ca feeling de spatiu la interior , la drum lung mai ales cat de bine stau pasagerii din spate si cat de bine te simti ca sofer.
Finisajele nu sunt deloc asa de deosebite intre cele doua , o nota in plus pt Clio dar nimic special. Iar ca aspect ..poate am eu alte gusturi dar Clio e doar un hatch mic caruia i-au atasat si portbagaj pe varianta symbol, pe cand Loganul este sedan autentic. Clio nu sta mai bine decat la siguranta si gama mai diversificata de motoare , in rest pana si platforma Symbolului este sub cea a Logan-ului care sta pe ce sta si Modus sau Clio III. PS: Stati linititi nu sunt o pers ignoranta , nu sunt fan Dacia , dar sunt realist. Logan intradevar consuma mult pentru performantele oferite! Eu am motorul de 1.4 8v si consumul urban sta pe la 10.5l/100km cu petrom 95 si 9.8l cu OMV Super 100 si nu o menajez deloc. Cutia de viteze este STUPID etajata , prima treapta fiind DEGEABA! ![]() ![]() Cam atat am sa-i reprosez ... in rest e comfortabila si isi merita banii. Am modelul Laureate care e full fara rcd , geamuri electrice spate si jante aliaj (Ambition) , si cred ca acest model merita cel mai mult din gama. L-am luat cu 7900 euro (casco inclus pe jumatate de an) ; insa daca m-as intoarce inapoi as renunta la garantia extinsa si vopsea metalizata , pe care am dat impreuna aproape 500euro si as lua motorul de 1.6 . This post has been edited by AND: 4 Jan 2006, 16:02 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
hebron |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
[QUOTE]Clio nu sta mai bine decat la siguranta si gama mai diversificata de motoare , in rest pana si platforma Symbolului este sub cea a Logan-ului care sta pe ce sta si Modus sau Clio III.
Sa ne lamureasca cineva!!!!!!!! E adevarat???? ![]() ![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
Floppy |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 28 September 05 From: BRASOV ![]() |
Doar ca simpla curiozitate... pe 31.12 am vazut un Logan taxi in Bratislava.
In septembrie chiar am mers cu un taxi Dacia SuperNova, tot in Bratislava... P.S. 1. Fratele meu care vrea sa-si vanda Loganu' zice ca taximetristi sunt foarte interesati de el (are instalatie GPL). 2. Am mers cu un taxi Logan diesel prin Bucuresti, si soferul zicea ca e OK pentru afacerea respectiva. 3. Cred ca si eu as face o companie de taximetre tot cu Loganuri diesel, altfel nu prea mi-as cumpara (dupa Clio Symbol 1.4 75 CP si Clio Bicorp 1.5 dCi 80 CP... parca n-as retorgrada ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dCi
- PH10RXB
2005 Extreme I love my car!!!
|
|
AND |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@hebron , da este adevarat.
" The Logan is build on the same Nissan-Renault B-Segment platform as is the Renault Modus , Nissan Micra and the new generation Renault Clio. " |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ma bucur ca discutia deviaza catre realitate, eu vreau sa spun lucruri cat mai concrete dar cand apare cineva care ii ia pe toti la misto, nu ma pot abtine
![]() Nu stiu daca ati intrat recent pe dacia.ro, dar vad ca au aparut niste noutati.. Si anume LOGAN AMBITION 1.5DCI !!!, costa 9570EUR ... cu vopsea nemetalizata Si a mai aparut Laureat Plus 1.4MPI, care este un Ambition dar cu 1.4MPI..., pe la 8200 EUR. Cred ca pt prima oara au inceput sa gandeasca astia de la Dacia, dar faza cu Ambitionu de 1.4 nu prea ma incanta, ca mi se pare un motor muult prea puturos pt o masina asa mare si neaerodinamica. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
hebron |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Hmm...am dat si eu un search la chestia cu puntea.Ai PARTIAL dreptate.Uite ce am gasit eu:
-punte faţă reconcepută în întregime pe baza modelului Clio II -punte spate derivată din cea a platformei B (modelul Modus) -prestaţii de frânare şi direcţie (mecanică sau cu asistenţă hidraulică în funcţie de versiune) ce corespund exigenţelor caietelor de sarcini Renault. si... Fiind concepută pe o platformă derivată din platforma B (Renault Modus / Nissan Micra) Nu vreau sa ma contrazic dar sunt niste diferente : "reconceputa", "derivata", chestii care luate sub aspect economic( $$$) nu cred ca inseamna "mai bine". Daca cineva stie mai bine sa ne dea mai multe informatii. |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
Manuel |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Pentru curiosi, lista cu furnizorii de subansamble pentru Logan
aici |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Da, misto treaba, pacat ca sunt asamblate fara prea mare spirit de raspundere mai ales vis-a-vis de detaliile considerate minore respectiv calitatea vopselei, punerea tuturor butonilor de plastic la contraaripile de pe fata etc.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
hebron |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Hehehe da...am gasit si pe daciaclub o lista de furnizori...Loganu asta isi ia seva din toata lumea
![]() Parere personala: Avand in vedere ca romanii clampanesc tot ce li se da frumos ambalat si colorat, sunt sigur ca Loganurile de la noi nu sunt asa de bine si atent finisate ca cele vandute in tarile vestice(plus ca acolo daca nu ma insel e Renault Logan si nu Dacia).Acelasi lucru e valabil si la Renault.De-aia difera si perioadele de revizie, preturi si altele... De ce in Israel unde sunt conditii de mediu deosebite revizia se face la reno diesel la 30 000 km? raspuns : Pentru ca aia nu-s fraieri...la noi daca zice un papagal ca e bine sa faci revizia la 7 000 la diesel, devine moda... ![]() |
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Nu ma, noua ni le da mai ieftin si mai "slabe", si isi mai scot din bani cu reviziile mai dese
![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
hebron |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 548 Joined: 22 March 05 ![]() |
Se poa' dar la Megane preturile sunt la fel, am studiat eu problema. Evreii "tot de la Turcia" le aduc dar stiind ce le poate pielea si ca Renault ar avea numai procese, cred ca sunt facute mai "atent".
|
--------------------
clio
symbol
2004 1.5 dci Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006 ocazional Megane II |
|
DFA |
![]()
Post
#178
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzãu, RO ![]() |
QUOTE(hebron @ Jan 5 2006, 03:39 PM) .....(plus ca acolo daca nu ma insel e Renault Logan si nu Dacia)....... Doar în Rusia (piaţă sensibilă... deh...) Logan-ul este vândut ca Renault Logan, în restul Europei se vinde ca Dacia Logan/by Renault. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încãlz.+Climã, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
RoVal1972 |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 22 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am citit o gramada posturi funny...
![]() N-am nici Clio Symbol nici Logan. Clio l-am condus pe distanta scurta, Logan,... doar am intrat in el in showroom de curiozitate. 1. Cine spune ca nu e diferenta la interior intre cele doua masini, nu stie ce vorbeste. Chiar se vede. Nu vorbim de ergonomie ca aici Logan e pretty varza. 2. Amandoua au un portbagaj de toata pomina. Am mai spus-o, n-au nici o treaba cu design-ul, cu linia caroseriei, dar macar interiorul portbagaj-ului la Clio e mult mai bine finisat. 3. Motoare... Logan are motoarele vechi de pe Clio/Megane, deci... 4. 14MPI la Logan mi se pare extrem de mic pentru o caroserie de Logan. Off topic: fiecare isi cumpara ce ii da mana. Mi-e greu sa cred totusi ca cineva alege un Logan in locul Clio , stric pentru prezentare. Cred ca 99% o fac pentru strict pentru bani. Am citit pe aici si ceva despre Dacia Berlina. Am condus Dacia berlina in perioada 1993- 2001, am avut doua si pot sa va spun ca am fost foarte multumit pentru perioada aceea. Si n-am avut probleme de genul intre A si B sa am nevoie de scule, mecanici, etc. Chiar si acum, sunt destui amatori de berline. Daca unii pot doar 1500euro, asta e masina lor si nu trebuie condamnati ca aleg aceasta masina. Vorba aia, tot 4 roti, un volan si un motor... Apoi, este evident ca daca treci de la o masina mai "ieftina" la una mai "scumpa", simti diferentza daca revi la cea veche... Dupa ce m-am suit in Berlina 1999 dupa 1310 din 1993, mi se parea 1310 nasoala. Apoi din Berlina in Megane 1 si acum din M2 in M1. |
--------------------
Renault Megane
Sedane
2005 1.6. 16V ________________________________________________
Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V + Clima& Xenon+ full airbags. Noir nacre. Nov. 2005 ex. Renault Megane Classic 1.6 16V. 2001 ex. Dacia 1310 1.6l. 1999 |
|
dadu |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
logan va primi curand un motor de 1,6 16v 105 cp
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 20:22 |