Electronic fault
![]() ![]() ![]() |
Electronic fault
solidconvert |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|||
Noir |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 September 07 From: Sibiu ![]() |
Inca nu, unde mai exact gasesc contactul ala? Am gasit un link pe forum dar nu merge ....
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege 1,5dci 105 CP, Noir, 2007
|
|
Hack |
![]()
Post
#153
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Citeste cu vreo 2 pagini in urma.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Noir |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 September 07 From: Sibiu ![]() |
Dupa cum am mai zis, am incercat dar nu merge link-ul.
Mai incerc ... |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege 1,5dci 105 CP, Noir, 2007
|
|
Hack |
![]()
Post
#155
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Da click aici
![]() |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Noir |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 September 07 From: Sibiu ![]() |
Mersi
![]() 30 Mar 2011, 14:51: Am umblat nitel la contactul respectiv, dar fara efecte vizibile. Ce ar putea fi defect in cel mai rau caz? ![]() This post has been edited by Noir: 30 Mar 2011, 14:51 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege 1,5dci 105 CP, Noir, 2007
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#157
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Contactul este cel incercuit cu rosu... partea contactului incercuita cu albastru (tija)ar trebui sa fie apasata cand pedala de frana este in pozitia de repaus si sa iasa in afara cand calci pedala pentru ca are un arc in interiorul contactului... verifica daca functioneaza si dupa aceea poti sa tragi de partea incercuita cu albastru sa iasa in afara(atentie nu de tot), iar dupa aceea da drumu' la pedala si se regleaza singura tija contactului prin presiunea exercitata de pedala...
![]() 170220111882.jpg ( Size: 977.71k ) Number of downloads: 1549 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Noir |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 September 07 From: Sibiu ![]() |
Am luat sigurantele din habitaclu la rand, poate doar, doar gasesc vreuna arsa si rezolv problema simplu, si surpriza: una din ele era arsa!
Dupa ce am schimbat-o, totul a revenit la normal: eroarea a disparut iar stopurile functioneaza normal. ![]() ![]() Thx ppl ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege 1,5dci 105 CP, Noir, 2007
|
|
cheluuu75 |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 2 March 09 ![]() |
de ieri seara de pe la ora 19 ma inscriu si eu in aces select club al norocosilor cu "electric foult " .beleaua este ca m-a prins la 10 km de ramnicu valcea si toate unitatile service la acea ora erau inchise! dupa multe peripetii am ajuns in curtea service-lui la ora 1,30 si am asteptat ora 8,00 sa vina personalul . Cand s-a oprit masina nu mai mergea inchisa ,apoi pornea electoventilatorul si a culminat cu blocatorul de volan. in" test mod" cb anunta defectiune la sonda de temperatura apei si probabil din cauza ca am mers pe gpl" joja de debit" (sau asa ceva) nu mai stia de unde sa consume si a dat si ea eroare. Dimineata la service am incarcat bateria (se consumase ca am stat pe avarii si lumina necesara noaptea si nenumarate incercari de a o porni) , desfacut si reglat blocatorul de volan si minune masina a pornit , pe tester ceva alimentare cu + din calc masinii a vazut- si a blocat o sumedenie de senzori (senzor pedala frana , clapeta de acceleratie , senzorul de aer , pedala acceleratie si multi altii )s-a verificat cablajul si tensiunea pe acei senzori si nimic, sters erorile si gata ,masina pornea de parca nu ar fi avut nimic,nu am schimbat nimic la ea doar cu testerul sters erori si dupa o noapte de nervi ca s-a oprit din senin si apoi a facut misto de mine si a pornit la service am continuat drumul si am venit acasa. in bucuresti am avut de 3 ori parca "check injection", daca cineva a mai patit asa ceva si stie de la ce a fost il rog sa ma lamureasca si pe mine
This post has been edited by cheluuu75: 1 Apr 2011, 20:05 |
--------------------
renault
megane II
nov 2004
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#160
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Pau oricum trebuie investigat... in opinia mea clar are ceva masina... check injection poate sa fie si de la pedala de acceleratie in cel mai bun caz... oricum trebuie verificata si starea bateriei... s-ar putea ea sa fie responsabila de toate erorile daca nu mai este in parametri...
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
moshu068521 |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 June 08 ![]() |
Sambata am patit si eu chestia asta cu electronic fault(failure).Nu mai stiu sigur ca sunt/eram un pachet de nervi atunci. Dimineata am plecat la supermarket sa fac cumparaturile, toate bune si frumoase. Dupa cumparaturi, ajung la masina, o deschid, indes tot in portbagaj intru in masina si bag cartela. Tin apasat ca sa-i pun contactul, si-n momentul ala masina pur si simplu a luat-o razna: stergatoarele au inceput sa mearga singure, martorii luminosi s-au aprins si nu se mai stingeau,ventilatorul de la motor a inceput sa mearga si ala, casetofonul nu mai mergea.Am apasat pe butonul start-stop, ca s-o pornesc sau s-o inchid, dar nimic n-a mers nici una nici alta... de mi-au iesit ochii din cap, masina nu se deconecta efectiv. Am scos cartela, am iesit din masina, am tot apasat pe butoane...nimic. Intr-un final am deconectat bateria, ca altfel nu se oprea. Am reconectat bateria, pus contactul..la fel, aceleasi "apucaturi". Intr-un final am reusit s-o pornesc, dar in drum spre casa am observat ca turometrul nu mai merge, a mai avut o zvacnire imi aratase corect turatia si pe urma gata...nimic, avariile ba mergeau ba nu mai mergeau, inchiderea se activa si se dezactiva singura iar stergatoarele mergeau intr-una. Am ajuns acasa intr-un final, si dau sa opresc masina...s-a oprit ea singura pana la urma, habar n-am cum (10-15 secunde dupa ce-am apasat butonul start-stop). Cauza problemei ( parerea mea) : avand scurgerea din drepata infundata, si cum in urma cu 2 zile a plouat, credeti ca este posibil sa fii intrat apa pe la contacte, circuite, calculator? O fii de la baterie? De ce oare n-o fi facut in mers spre supermarket si a facut abia la 2 ore dupa ce-am ajuns si-am parcat la magazin. Va rog sa va rugati cu mine si sa fie doar bateria...ca m-am saturat sa bag bani in masina asta!!!:planset:
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 1.6 16V Leustenia...
|
|
moshu068521 |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 June 08 ![]() |
Pana sa merg in service masina a stat aproximativ o saptamana nepornita. Mentionez ca in perioada aceasta, a fost destul de cald afara, aproximativ 26-28 de grade in fiecare zi, tinand cont ca a stat si-n soare, cred ca temperatura la masina a fost chiar mai mare. Cand am pornit-o ca sa ma duc la service sa o repar, surpriza mare cat mine, masina a pornit normal...si s-a si comportat normal. Am ajuns la service, le-am explicat baietilor ce si cum, mi-au pus-o pe tester, nu s-a gasit nimic. Mi-au desfundat scurgerea dreapta fata, din care a iesit o cantitate de 2 pumni de moloz. Concluzia: e posibil ca apa - care s-a strans pentru ca nu putea fi evacuata din cauza scurgerii infundate si care a patruns si-n habitaclu - sa fi ajuns pe la contacte, fire, etc. si din cauza asta masina s-o fi luat razna atunci. Masina merge si se comporta impecabil de la eroarea cu pricina, deci tind sa cred ca chiar asa este...aseara a plouat, torential chiar astfel incat dimineata cand am plecat cu masina primul lucru pe care l-am verificat a fost sa vad daca mai este apa in habitaclu...n-a mai fost. Atentie deci, daca cumva observati apa in dreapta, la picioarele pasagerului...desfundati cat mai repede scurgerea si lasati sa se zvante - usuce - bine masina inainte de-a o mai porni. O zi buna
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 1.6 16V Leustenia...
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#163
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Nu strică nici un tratament periodic (o dată la un 12-18 luni) al scurgerilor. Deși-s mari în diametru, se pot întâmpla și surprize neplăcute. Toată treaba durează o oră cu tot cu bere. Dacă aveți presă extractoare pt. ștergătoare (cam 15 Lei în Autovit) în 30 de minute e totul gata.
This post has been edited by VyRuZ: 20 May 2011, 15:16 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#164
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
OFF: Pentru demontarea stergatoarelor recomand in loc sa trageti de ele mai bine apasati cu petere chiar unde este balamaua pentru rabatare... cedeaza mult mai usor...
![]() ON: astazi mi-a aparut eroarea cu electronic fault din nou... am demontat contactul de la pedala de frana si am constatat ca in interiorul lui, unde are cele doua lamele cu bulbii aia de plastic, unul dintre bulbi s-a topit si mecanismul care culiseaza acolo nu mai exercita presiune pe lamela respectiva astfel ca nu mai facea contact. Am cumparat contact nou de la un magazin de piese... este de Logan si este la fel doar ca difera culoarea (al meu era albastru iar asta de logan este negru) cu cel de pe masina mea... cost 29 ron. |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
VyRuZ |
![]()
Post
#165
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Bună informație, mulțumim!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
freemanforever |
![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 May 11 From: bucuresti ![]() |
pentru cheluu si moshu,problema este din UCH,vestea buna este ca se poate repara garantat,deci fara piesa noua 0760452931
|
--------------------
renault
laguna
2004 initiale
|
|
cheluuu75 |
![]()
Post
#167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 2 March 09 ![]() |
mersi de raspuns ,dupa nervi , bani si mult timp pierdut se gaseste si cauza = 2 fire din bord s-au frecat si dadeau la masa ! si punea calculatorul de injectie in scurt ! acum am si piese de schimb ( caculator injectie ,UCH ,blocator). am schimbat doua seturi de calculatoare si facea la fel ! cine are nevoie de calculator pentru 1,6 16 v il pot ajuta !
|
--------------------
renault
megane II
nov 2004
|
|
Phenomenenn |
![]()
Post
#168
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 24 July 11 ![]() |
Referitor la problema "Electronic Fault" de care m-am lovit si eu,rezolvarea a fost simpla,aveam problema cu o siguranta din panoul de sigurante din stanga jos volan,nu facea bine contact,si la trepidatii se misca,daca bine imi amintesc e vorba de o siguranta de 10 sau 15,pe randul de mijloc mai sus de sigurantele de geamuri,sau in zona de mijloc.Pe scurt acolo a fost cauza acestei erori!
|
--------------------
Renault Megane 2
Renault Megane 2 Hatchback
2003
- mm-08-csl
|
|
adrian78ro |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 April 11 From: Cimpia Turzii ![]() |
Buna seara. Am si eu o intrebare despre electronic fault, am facut un mic scurt(am vrut sa curat EGR-ul) intre borna + si blocul motor este posibil din aceasta cauza sa apara mesajul? daca da cum pot remedia defectul? daca nu ce pot face masina nu m ai porneste deloc.va rog din suflet ajutor. Multumesc anticipat.
9 Oct 2011, 11:58: Problema rezolvata o siguranta de pe baterie 30 de amperi This post has been edited by adrian78ro: 9 Oct 2011, 11:58 |
--------------------
Renault
Megane
2004/Break 1.9 120CP Privilege
- TM10TTY
|
|
adi68 |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.014 Joined: 16 September 11 ![]() |
daca ai facut scurt verifica siguranta de pe baterie,pe baterie esto o cutie cu trei sigurante vezi cea din mijloc daca are continuitate.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2007
- B07ADI
|
|
wener |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 13 November 10 ![]() |
Va salut. A aparut si la mine nenorocitul asta de mesaj Electronic fault. Bateria e noua (2 luni). Am inteles ca mai face figuri contactul de la pedala de frana. Am sa-l schimb. Dar ce e ciudat la mine nu mai vrea sa porneasca (electronic fault +STOP) si dupa zeci de incercari isi revine si porneste de parca nimic nu s-ar fi intamplat. E posibil sa fie de la contactul de la pedala?? Nu mai stiu ce sa ma fac si ce sa mai cred. Cineva mi-a zis de cititorul de card ca ar fi dus . Voi ce ziceti???
|
--------------------
Renault Megane 2
Grandtour 1,5 DCI
2004
- OT-79-YSP
|
|
mannick |
![]()
Post
#172
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Acum doua zile, s-a obraznicit si masina mea si a inceput show-ul beculetelor si mesajelor de eroare. Intai check ABS, apoi check ESP, dupa care mi-a trantit un Electronic fault si o cheie mare si portocalie pe bord. Singurul lucru cu care ma simteam in culpa era amanarea schimbarii placutelor de frana, care ar fi trebuit facuta, conform baietilor de la service, acu' vreo 15000 km. Nu prea avea sens, da macar mi-am facut curaj de le-am schimbat, sperietura sa traiasca. Intre timp citisem si pe aici despre contactu de la pedala de frana, asa ca l-am desfacut, am sters toate contactele cu alcool (chiar toate, l-am facut bucati, dupa cum am vazut pe aici). Apoi am impins tija un pic mai sus si l-am montat. Nici pis nu mai zice masina acum. Multumesc pentru sfaturile utile si pentru poze Hack, 19vik si Catalinmodena
![]() This post has been edited by mannick: 26 Oct 2011, 16:02 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
28-C.L.G |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 July 11 ![]() |
salutare tuturor !am avut si eu aceeasi problema cu electronic fault. eram cu masina pornita si probam un amplificator audio si un subwoofer si deodata ma trezesc ca se opreste masina,apoi casetofonu si toate alea...in schimb mergea ventilatia /ac si becurile din habitaclu!dau sa pornesc...NIMIC !incep si caut toate sigurantele(si are de iti vine sa te lasi pagubas) in fine dupa multe cautari am depistat siguranta de la + bateriei daca nu ma insel de 30 de amperi !!oricum din ce am citit despre electronic fault asta e cam tragica situatia, sa inteleg ca sunt un caz norocos !!respect all
27 Oct 2011, 12:23: inca ceva ![]() This post has been edited by 28-C.L.G: 27 Oct 2011, 12:23 |
--------------------
renault megane 2
megane 2
2005
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Ar trebui sa ne spui si in ce service s-a intamplat incidentul!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
Cum spunea un coleg mai sus, am intrat si eu in clubul " Electronic Fault".
Dupa ce mi se aprindea martorul antidemaraj in mers si se oprea motorul, astazi am desfacut si verificat toate mufele si sigurantele de la motor. Pana la urma am ajuns la problema ( zic eu ). Prima mufa de la calculatorul din spatele bateriei imi face probleme. Trebuiesc tinute firele care intra in acea mufa apasate pentru a disparea mesajul si luminile din bord sa revina la normal. Stiti unde pot gasi acea mufa? Am marcato in poza atasata ( nu am gasit alta pe net, sper sa se inteleaga). Attached thumbnail(s) calculator_renault_clio_85b94f6c7ef8c5a72_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 42.64k ) Number of downloads: 1150 |
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
2003
- IF-03-VZL
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
Revin cu rezolvarea problemei. O siguranta arsa de pe borna de + a bateriei.
|
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
2003
- IF-03-VZL
|
|
bielgan |
![]()
Post
#177
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 February 12 ![]() |
salutare.am si eu un megane1.5,2007 si in fiecare iarna ,o data pe iarna la temperaturi de peste -20 se opreste casetofonul. ok,bag codul si nici o problema.cind vine vara observ ca nu am ac.fac o resetare pe tester si se rezolva. oare asa tr sa fac anual? atimai auzit asa ceva? ms...
|
--------------------
renault
megane
2007,1.5dci
|
|
petro_ionut |
![]()
Post
#178
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 2 January 09 ![]() |
Salut, am avut si eu aceasta prolema cu "Electronic Fault" + Service si dupa ce am citit acest topic am mers si am desfacut contactorul de la frana, care se topise in interior, o lamela ramasese lipita si avea contact continuu, l-am inlocuit cu unul second pe care am dat 20 ron. Tin sa precizez ca in tot acest timp mai primeam si mesaj de ABS/ESF fault.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 82CP dCI
2005
|
|
19vik |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
IMG_20120726_164613.jpg ( Size: 716.74k )
Number of downloads: 870
Pe langa ce se vede (poza e facuta in mers, usile evident erau inchise), in momentul cand apare defectul clantane inchiderea centralizata, se aprind farurile, pornesc stergatoarele, nu raspund la comenzi, se decupleaza compesorul AC, butonul start/stop nu functioneaza, motorul nu poate fi oprit (sau pornit daca defectul apare la pornire). Dupa toate verificarile, diagnoza etc, se pare ca este un defect intern UCH. De cele mai multe ori, dar nu in totdeauna, daca apas-trag de carcasa acestuia defectul dispare-apare. Nu prezinta nimic suspect, fisuri in placa, circuite intrerupte sau piese supraincalzite, am refacut lipiturile pinilor mufelor, efect zero. Am schimbat si bateria cu una noua si degeaba. Cine este dispus sa-mi repare acest UCH? |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
nonic |
![]()
Post
#180
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Ai verificat cele 2 sigurante de pe borna de +, exact asa imi facea si mie cand mi s-a ars o siguranta.
Sa nu fie o simpla coincidenta miscarea mufei de la UCH cu disparitia/aparitia erorii. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 02:07 |